Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(142)
Forma i typ
Książki
(136)
Poradniki i przewodniki
(25)
Publikacje fachowe
(21)
Audiobooki
(6)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Dostępność
dostępne
(95)
tylko na miejscu
(81)
wypożyczone
(7)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(103)
Czytelnia
(81)
Autor
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(5)
German Janusz (1974- )
(5)
Adair John Eric (1934- )
(4)
Marciniak Jarosław
(4)
Rączkowski Bogdan
(4)
Karbowski Marcin
(3)
Zenderowski Radosław (1974- )
(3)
Bakalarz Dariusz
(2)
Ciborski Piotr
(2)
Lany Magdalena
(2)
Malcherek Monika
(2)
Rotkiewicz Marek
(2)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(2)
Skierska-Pięta Katarzyna
(2)
Stojek-Siwińska Magdalena
(2)
Strumińska Dorota
(2)
Suknarowska-Drzewiecka Ewa
(2)
Zawiła Anna
(2)
Zawiła Tadeusz
(2)
Łucki Zbigniew
(2)
Adams Scott
(1)
Albigowski Marek
(1)
Allen David
(1)
Ambroziewicz Maciej
(1)
Anyszka Elżbieta
(1)
Appelo Jurgen
(1)
Baran Beata
(1)
Bartosiewicz Adam
(1)
Bednarczyk Henryk
(1)
Bereźnicki Franciszek
(1)
Bielińska Inga
(1)
Binda Albert
(1)
Blanchard Marjorie (1940- )
(1)
Blanchard Scott
(1)
Bloch Michał
(1)
Bogdanowicz Marcin
(1)
Boguszewski Józef M
(1)
Boć Jan (1939-2017)
(1)
Braksal Katarzyna
(1)
Bral Wiesław
(1)
Bruch Heike
(1)
Brzeziński Miłosz
(1)
Bucki Piotr
(1)
Bullough Robert V
(1)
Burrows Hal (1937- )
(1)
Bąbska Barbara
(1)
Bączek Karolina
(1)
Carew Donald
(1)
Chin-Ning Chu
(1)
Chomiczewski Witold
(1)
Chrościcki Zbigniew
(1)
Cichobłaziński Leszek
(1)
Cox Allan
(1)
Czekaj Katarzyna
(1)
Czerwińska Ewa
(1)
Day Christopher
(1)
Dobrowolska Małgorzata
(1)
Dodd Pamela
(1)
Doherty Nora
(1)
Drozd Andrzej
(1)
Dziuba Damian
(1)
Eco Umberto (1932-2016)
(1)
Edington D.W
(1)
Edwards Clifford H
(1)
Figurski Janusz
(1)
Fiszer Hanna
(1)
Gambarelli Gianfranco
(1)
Ghoshal Sumantra
(1)
Golaś-Olczak Sylwia
(1)
Gomola Aleksander (1963- )
(1)
Gordon Tomasz
(1)
Grela Joanna
(1)
Gut Jerzy (1955- )
(1)
Guyler Marcelas
(1)
Górnicka Gabriela
(1)
Hall Brendan
(1)
Haman Wojciech (1954- )
(1)
Haman Wojciech Psychologia szefa
(1)
Hardingham Alison
(1)
Hardy Doug
(1)
Holstein-Beck Maria
(1)
Homan Madeleine
(1)
Hombek Danuta
(1)
Jabłonowska Lidia
(1)
Jakubczyńska Zofia
(1)
Jasińska-Cichoń Adrianna
(1)
Jaśkowski Kazimierz
(1)
Jelińska Urszula
(1)
Jurkowlaniec Grażyna
(1)
Kaczmarczyk Grzegorz
(1)
Kamińska-Radomska Irena
(1)
Karasowska Aleksandra
(1)
Kardaszewski Jacek
(1)
Kasperek Marek
(1)
Kaźmierczak Aleksandra
(1)
Klimkiewicz Luiza
(1)
Kolek Antoni
(1)
Kolman Romuald
(1)
Kossak-Główczewski Kazimierz
(1)
Kostera Monika
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(19)
2010 - 2019
(40)
2000 - 2009
(71)
1990 - 1999
(11)
Okres powstania dzieła
2001-
(29)
Kraj wydania
Polska
(142)
Język
polski
(142)
Odbiorca
Nauczyciele
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura angielska
(1)
Temat
Prawo pracy
(23)
Praca
(22)
Praca zespołowa
(16)
Zatrudnienie
(13)
Motywacja pracy
(12)
Dysertacje naukowe
(11)
Zarządzanie
(11)
Menedżerowie
(10)
Prace dyplomowe
(9)
Przywództwo
(9)
Praca dyplomowa
(8)
Rynek pracy
(8)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(8)
Kadry
(7)
Mentoring
(7)
Nauczyciele
(7)
Czas pracy
(6)
Organizacja
(6)
Stosunki interpersonalne
(6)
Kariera
(5)
Organizacja pracy
(5)
Poszukiwanie pracy
(5)
Produktywność pracy
(5)
Przedsiębiorstwo
(5)
Wypadki przy pracy
(5)
Choroby zawodowe
(4)
Coaching
(4)
Pedagogika
(4)
Rozwiązanie umowy o pracę
(4)
Szkolnictwo wyższe
(4)
Zarządzanie projektami
(4)
Zatrudnienie elastyczne
(4)
BHP
(3)
Badania naukowe
(3)
Bhp
(3)
COVID-19
(3)
Inicjatywa Wspólnotowa EQUAL
(3)
Komunikacja interpersonalna
(3)
Magazyn
(3)
Medycyna pracy
(3)
Metodologia
(3)
Nauczanie
(3)
Niepełnosprawni
(3)
Odzież ostrzegawcza
(3)
Poradnictwo zawodowe
(3)
Praca zdalna
(3)
Pracodawcy
(3)
Prześladowanie w miejscu pracy
(3)
Psychologia pracy
(3)
Relacje międzyludzkie
(3)
Rozmowa kwalifikacyjna
(3)
Satysfakcja zawodowa
(3)
Substancje niebezpieczne i szkodliwe
(3)
Sukces
(3)
Telepraca
(3)
Transport
(3)
Ubezpieczenia społeczne
(3)
Uczenie się
(3)
Umowa
(3)
Umowa o pracę
(3)
Wypalenie zawodowe
(3)
Środki ochrony indywidualnej
(3)
Bezrobocie
(2)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(2)
Doradcy zawodowi
(2)
Europejski Fundusz Społeczny
(2)
Internet
(2)
Kompetencje przywódcze
(2)
Konflikt
(2)
List motywacyjny
(2)
Molestowanie seksualne
(2)
Obyczaje towarzyskie
(2)
Praca magisterska
(2)
Praca umysłowa
(2)
Prawo autorskie
(2)
Program Operacyjny Kapitał Ludzki
(2)
Płaca
(2)
Szkolnictwo
(2)
Tarcza antykryzysowa (pakiet rządowy)
(2)
Współdziałanie
(2)
Wychowawstwo
(2)
Wyszukiwanie informacji
(2)
Zarządzanie czasem pracy
(2)
Zatrudnienie w niepełnym wymiarze czasu pracy
(2)
Zwinne zarządzanie
(2)
Życiorysy urzędowe
(2)
Absolwenci szkół wyższych
(1)
Agencje ochrony osób i mienia
(1)
Akcja socjalna
(1)
Asertywność
(1)
Aspiracje zawodowe
(1)
Autentyczność (postawa)
(1)
Awans zawodowy
(1)
Bibliotekarze
(1)
Clipper Round the World
(1)
Controlling
(1)
Czas
(1)
Dane osobowe
(1)
Delegowanie pracowników
(1)
Dobre praktyki
(1)
Temat: czas
2001-
(19)
2001-0
(2)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(26)
Włochy
(1)
Gatunek
Poradnik
(73)
Praca zbiorowa
(5)
Wzory dokumentów
(5)
Poradniki i przewodniki
(3)
Opracowanie
(2)
Broszura
(1)
Karty pracy ucznia
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(37)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(22)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(18)
Edukacja i pedagogika
(8)
Psychologia
(8)
Nauka i badania
(6)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(4)
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Językoznawstwo
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Transport i logistyka
(1)
142 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Szkolenia)
Cz. I: Rozwijanie umiejętności przywódczych w perspektywie 1. Uwagi wstępne 2. Natura przywództwa 3. Badania dotyczące rozwijania umiejętności przywódczych Cz. II: Siedem warunków skutecznego rozwijania umiejetności przywódczych 4. Opracowanie strategii rozwijania umiejętności przywódczych 5. Selekcja 6. Szkolenie liderów 7. Opracowanie zasad planowania kariery 8. Powierzenie menedżerom liniowym roli mentorów 9. Samorozwój 10. Rozwijanie cech i umijetności lidera strategicznego Cz. III: Realizacja warunków w praktyce; Literatura, Indeks
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Książki Gazety Prawnej)
1. Wstępne kroki: aby zawarte znajomości wypaliły; 2. Strój służbowy: jak ubierać się do pracy; 3. Korespondencja: aby wszystko było jasne; 4. To się może przydać: jak zrobić dobre wrażenie przez telefon; 5. Savoir-vivre w boksach i organizacja czasu: jak dobrze sobie radzić w biurze; 6. Spotkania: zebrać wszystko razem; 7. Grube ryby: jak sobie radzić z ważnymi osobistościami; 8. Nietypowe okoliczności: jak się znaleźć; 9. Na bezdrożach: stawić czoło prawdziwym wyzwaniom; 10. Najczęstsze pytania; Międzynarodowy savoir-vivre.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Klasa 1: Integracja międzyosobowa; Nazywanie i rozpoznawanie emocji; Kontrola złości; Kształtowanie zdolności empatycznego spostrzegania osób w otoczeniu; Kształtowanie uważności. Klasa 2: Integracja międzyosobowa; Nazywanie i rozpoznawanie emocji; Kontrola złości; Kształtowanie zdolności empatycznego spostrzegania osób w otoczeniu; Kształtowanie uważności. Klasa 3: Integracja międzyosobowa; Nazywanie i rozpoznawanie emocji; Kontrola złości; Kształtowanie zdolności empatycznego spostrzegania osób w otoczeniu; Kształtowanie uważności. Klasa 4: Komunikacja asertywna; Kształtowanie treści myśli w kontekście emocji i zachowania; Planowanie i realizacja celów (porównania dobre i złe); Emocje: kontrola i wybór zachowania; Techniki relaksacyjne – obniżanie napięcia emocjonalnego. Klasa 5: Komunikacja asertywna; Kształtowanie treści myśli w kontekście emocji i zachowania; Planowanie i realizacja celów (porównania dobre i złe); Emocje: kontrola i wybór zachowania; Techniki relaksacyjne – obniżanie napięcia emocjonalnego. Klasa 6: Komunikacja asertywna; Kształtowanie treści myśli w kontekście emocji i zachowania; Planowanie i realizacja celów (porównania dobre i złe); Emocje: kontrola i wybór zachowania; Techniki relaksacyjne – obniżanie napięcia emocjonalnego. Klasa 7: Relacje w grupie – integracja zaawansowana; Kształtowanie kompetencji komunikacyjnych (komunikaty „JA”); Przeciwdziałanie agresji i przemocy; Kształtowanie monologu wewnętrznego; Trening relaksacji. Klasa 8: Relacje w grupie – integracja zaawansowana; Kształtowanie kompetencji komunikacyjnych (konflikt); Przeciwdziałanie agresji i przemocy; Kształtowanie monologu wewnętrznego; Trening relaksacji. Karty pracy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Skuteczne rozwiązanie stosunku pracy z pracownikiem / Karina Sochacka. - Stan prawny: maj 2012 r. - Warszawa : C.H.Beck, 2012. - VIII, 74, [2] s. ; 17 cm.
(Biblioteka Monitora Prawa Pracy.)
R. 1 Derekrutacja jako funkcja zarządzania zasobami ludzkimi: co to jest derekrutacja i podział działań derekrutacyjnych; Przyczyny i etapy procesu derekrutacji; Definicja stosunku pracy i jego cechy charakterystyczny; Inne stosunki zatrudnienia. R. 2 Formy derekrutacji i ich przebieg: Działania dostępne w procesie derekrutacji; Wypowiedzenie i rozmowa separacyjna - zasady poprawnego rozwiązywania stosunku pracy; Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 349 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Zawiera: Przedmowa; Siedmioro wielkich myślicieli będących źródłem inspiracji dla tej książki; Poznaj serię Strategyzer; Podstawy. Dlaczego zespoły osiągają słabe wyniki i jak je poprawić; 1. Odkryj mapę synchronizacji zespołu. Co to jest i w jaki sposób działa? 1.1. Rozpoczęcie pracy: cztery filary mapy synchronizacji zespołu 1.2. Planowanie podziału zadań za pomocą mapy synchronizacji zespołu (tryb planowania) 1.3. Utrzymywanie członków zespołu na właściwej ścieżce (tryb oceny) 2. Wykorzystaj mapę w praktyce. Jak korzystać z mapy synchronizacji zespołu? 2.1. Mapa synchronizacji zespołu na spotkaniach 2.2. Mapa synchronizacji zespołu w ramach projektów 2.3. Mapa synchronizacji zespołu dla dopasowania organizacyjnego 3. Zaufanie wśród członków zespołu. Cztery narzędzia do tworzenia atmosfery pełnej zaufania i zwiększonego bezpieczeństwa psychologicznego 3.1. Kontrakt zespołowy 3.2. Formularz ustalania faktów 3.3. Karta szacunku 3.4. Przewodnik bezprzemocowego wyrażania potrzeb 4. Głębsza analiza. Odkryj podstawy naukowe będące inspiracją dla opisanych narzędzi oraz książki 4.1. Wzajemne zrozumienie i wspólna płaszczyzna 4.2. Zaufanie i bezpieczeństwo psychologiczne 4.3. Typy relacji 4.4. Twarz i grzeczność.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Przedmowa; Wstęp; Część pierwsza: Czego się nauczyliśmy, pracując w domu; Zbiorowe doświadczenie pracy zdalnej związane z pandemią COVID-19 Rozdział 1 - Samotni razem Rozdział 2 - Gdy praca wchodzi do domu Rozdział 3 - Przetrwanie czy komfort Część druga: Pracownik smart; Pomysłowe możliwości osiągnięcia dobrostanu w pracy Rozdział 4 - Poza work-life balance Rozdział 5 - Odnalezienie pasji Rozdział 6 - Uczenie się przez całe życie Rozdział 7 - Wyjście ze strefy komfortu Rozdział 8 - Rozliczenie się z technologią Rozdział 9 - Trenuj pomysłowość Część trzecia: Przedsiębiorstwo smart; Pomysłowy i korzystny rozwój organizacji Rozdział 10 - Rady dla żeglarzy Rozdział 11 - Przeciw biurokracji i głupocie Rozdział 12 - Uruchomienie odpowiedzialności Rozdział 13 - Zmiana kultury firmy Rozdział 14 - Tworzenie kontekstu Rozdział 15 - Ożywienie organizacji w rytmie jazzu; Załącznik - Osiągnięcia spółki Trivioquadrivio w zakresie pracy smart; Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Studia i po studiach - planowanie kariery zawodowej, 2. Źródła informacji o miejscach pracy, 3. Plan działania, 4. Co umiem? - przegląd kwalifikacji, 5. Doświadczenia zawodowe i nie tylko, 6. Dziesięć przykazań absolwenta, 7. Całe życie w kilku zdaniach, czyli jak przygotować dokumenty aplikacyjne, 8. Mówić, aby nas słuchano - rozmowa kwalifikacyjna, 9. Negocjacje płacowe, 10. Wprowadzenie do pracy, 11. Jak utrzymać pracę?, 12. Dalsza nauka, 13. A może Europa?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Ramowy program szkolenia wstępnego; Szczegółowy program szkolenia wstępnego; 1. Istota bezpieczeństwa i higieny pracy 2. Zakres obowiązków i uprawnień pracodawcy, pracowników oraz poszczególnych komórek organizacyjnych zakładu pracy i organizacji społecznych w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy 3. Odpowiedzialność za naruszenie przepisów lub zasad bezpieczeństwa i higieny pracy 4. Zasady poruszania się na terenie zakładu pracy 5. Zagrożenia wypadkowe i zagrożenia dla zdrowia występujące w zak³adzie pracy oraz podstawowe środki zapobiegawcze 6. Podstawowe zasady bezpieczeństwa i higieny pracy związane z obsługą Urządzeń technicznych oraz transportem wewnątrzzakładowym 7. Zasady przydziału odzieży roboczej i obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej, w tym w odniesieniu do stanowiska pracy instruowanego 8. Porządek i czystość w miejscu pracy oraz higiena osobista pracownika – ich wpływ na zdrowie i bezpieczeństwo pracownika 9. Profilaktyczna opieka lekarska – zasady jej sprawowania w odniesieniu do stanowiska instruowanego 10. Podstawowe zasady ochrony przeciwpożarowej oraz postępowania w razie pożaru 11. Postępowanie w razie wypadku, w tym organizacja i zasady udzielania pierwszej pomocy; Wykaz źródeł; Przepisy prawne i literatura; Polskie Normy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 349 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Jak czynić studia drogą do pracy zawodowej. 2.Praca nad kwalifikacjami. 3.Uczelnia warsztatem twórczej pracy. 4.Praca nad osobowością. 5.Wiedza produktem stu diów. 6.Kształtowanie umiejętności zawodowych. 7.Zasa dy, cele i pomysły studentów na dobre studiowanie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. TAO - słuszność, 2. TIEN - wyczucie czasu, 3. DI - ziemia, 4. JIANG - przywództwo, 5. FA - zarządzanie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Etykieta profesjonalna -czy możemy się bez niej obejść?; Podstawowe formy grzeczności czyli o użyteczności hierarchii; Mowa ciała czyli o komunikacji niewerbalnej; Poszukiwanie pracy czyli kampania promocyjna własnej osoby; Twarz i sylwetka czyli o znaczeniu wyglądu zewnętrznego; Profesjonalny styl ubierania czyli elegancja od stóp do głów; Bilety wizytowe czyli wszelkie możliwości na małym formacie; Komunikacja za pomocą urządzeń elektronicznych czyli połączenie w dobrym tonie; Czarno na białym czyli o sztuce korespondencji; Prowadzenie konwersacji czyli jak rozmawiać, aby się porozumieć; Wieża Babel czyli języki obce i nasz własny; Za drzwiami gabinetu czyli o przyjmowaniu i składaniu wizyt; Narady i konferencje czyli efektywnie i do rzeczy; Gościnnie i fachowo czyli organizowanie pobytu delegacji; Upominki w dobrym stylu czyli o sztuce dawania i przyjmowania; Przejazdy samochodem czyli dobre maniery za kierownicą; Na obcym terenie czyli o podróżach służbowych; Zanim przyjdą goście czyli o wysyłaniu i otrzymywaniu zaproszeń; Między nożem a widelcem czyli przyjęcia oficjalne; Zaproszenie do restauracji czyli o interesach przy stole; Palenie czyli nałogowcy kontra reszta świata; Niepełnosprawni koledzy i partnerzy czyli o przełamywaniu barier; Kobieta na stanowisku czyli kłopoty z równouprawnieniem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Rozdział 1. Szczególne rozwiązania podatkowe związane z COVID-19; Rozdział 2. Szczególne rozwiązania w zakresie ZUS związane z COVID-19; Rozdział 3. Dofinansowania do wynagrodzeń pracowników z Funduszu Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych; Rozdział 4. Świadczenia postojowe; Rozdział 5. Wzory dokumentów oraz pism; Rozdział 6. Zmiany i nowości wprowadzone tzw. Tarczą 2.0.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.I Wprowadzenie : 1.Zbieranie danych o literturze przedmiotu, 2.Materiały źródłowe.3.Badania własne, 4.Notatki z literatury-fiszki, 5.Podsumowanie Cz.II Techniczne opracowanie pracy : 1.Części składowe pracy, 2.Elementy informacyjno-pomocnicze, numeracja stron, 3.Informacje uzupełniające, 4.Postać graficzna strony, 5.Oprawa. Cz.III Dyscypliny pomocnicze : 1.Wprowadzenie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
1. Symbol; 2. Biblioteka jednominutowego menedżera; 3. Pytania; 4. Jednominutowy menedżer; 5. Łatwiej powiedzieć, niż zrobić; 6. Aktywatory, zachowania i konsekwencje; 7. Praktyczne podstawy jednominutowego zarządzania; 8. Praktyczne podstawy jednominutowego zarządzania- podsumowanie; 9. Zarządzanie najlepszymi pracownikami; 10. Efektowne reprymendy; 11. Teoria w praktyce; 12. Wprowadzenie do systemu pięciu kroków; 13. System pięciu kroków; 14. Precyzowanie obszarów wydajności; 15. Pomiar bieżącej wydajności; 16. Zaangażowanie; 17. Instruowanie; 18. Ocenianie postępów; 19. System pięciu kroków- podsumowanie; 20. Henryk robi pierwszy krok; 21. Końcowe przemyślenia; 22. Waga zobowiązań; 23. Jednominutowe zarządzanie w praktyce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Umowa o pracę a umowa cywilnoprawna, 2. Umowa zlecenia, 3. Umowa o dzieło, 4. Samozatrudnienie, 5. Praca nakłdcza, 6. Kontrakt menedżerski - umowa o zarządzanie, 7. wzory
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 349 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Pracodawca i pracownik / C.H.Beck)
1. Poszukiwanie pracownika; 2. Definicje i zasady prawa pracy; 3. Czynności poprzedzające nawiązanie stosunku pracy; 4. Umowy o pracę; 5. Praca tymczasowa; 6. Telepraca; 7. Umowa o zakazie konkurencji; 7. Prawa cywilne; 9. Samozatrudnienie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 349 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Businessman Book)
Władza i uprawnianie, Uprawnianie siebie, Uprawnianie innych, Przewodzenie z drugiej linii, Uprawniający menedżer, Wyznaczenie kierunku i utrzymanie kontroli, Przezwyciężanie barier, Systemy doskonalenia i wynagradzania pracowników, Systemy, strategie i techniki, Przygotowanie do uprawniania, Godzina "U" i dalej, Jak nam idzie?.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wielokulturowość – edukacja – tożsamość. O potrzebie konstruowania czasowego współrozumienia. Cz. I Tymczasowe poznanie: Edukacja etniczna i regionalna szansą reinhabilitacji. Od wielokulturowej ku międzykulturowej edukacji regionalnej; Polityczne i prawne aspekty edukacji międzykulturowej i dialogu międzykulturowego; Od praktyki do teorii edukacji regionalnej. Casus kaszubskości; Współczesna tożsamość kaszubska; Znaczenie edukacji regionalnej dla zachowania tożsamości i dziedzictwa kulturowego. Cz. II Edukacja: od doświadczania świata do (re)konstrukcji tożsamości: Szkolnictwo polskiej mniejszości narodowej na Białorusi. Osiągnięcia – tendencje – oczekiwania; determinanty egzogenne i endogenne wpływające na kondycję i jakość pracy kulturalno-oświatowej związków i stowarzyszeń mniejszościowych w województwie pomorskim; Współczesne autoidentyfikacje mieszkańców pogranicza etniczno-kulturalnego; Mariawici w przestrzeni edukacyjnej: od koherencji ku dyferencjacji (intra)dyskursu nad mniejszością mariawicką; O edukacji regionalnej. Z doświadczeń nauczyciela regionalisty; Głodnica – Cassubia Felix?; Codzienność i zdroworozsądkowość wychowania rodzinnego a możliwość jego waloryzacji regionalizmem. Refleksje na marginesie codzienności. Cz. III Język – edukacja – zmagania o tożsamość: Rola języka w edukacji służącej w budowaniu tożsamości na przykładzie Górnego Śląska; Nauczanie języków mniejszościowych: metody, działania, wyzwania. Przykład języków: bretońskiego, łużyckiego i kaszubskiego; Niemieckie szkolnictwo prywatne i nauczanie wędrowne na Pomorzu w latach 1926-1939; Kiedy język polski staje się obcym… O nauczaniu języka i kultury polskiej Polaków na Wschodzie. Cz. IV (Tymczasowe) propozycje edukacyjne: Od edukacji regionalnej do edukacji międzykulturowej – ku zbliżeniu ludzi i ich kultur; Edukacja regionalna wsparta na dziecięcym filozofowaniu. Refleksje z pogranicza praktyki; Dialog międzykulturowy i polska szkoła; Edukacja regionalna a media masowe; Kultura muzyczna Kaszub w kontekście wybranych problemów edukacji międzykulturowej; Szkoła Suki Biłgorajskiej – rodzinna inicjatywa muzycznej edukacji regionalnej; etnoedukacja – pomiędzy myśleniem globalnym a działanie lokalnym; Doświadczanie edukacji regionalnej w przestrzeni pogranicza na przykładzie programu „Klasa dziedzictwa kulturowego); Edukacja regionalna na Kurpiowszczyźnie; Edukacja międzykulturowa wobec polityki migracyjnej Unii Europejskiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wykroczenia przeciwko prawom pracownika / Edyta Wiszowata. - Warszawa : C.H.Beck , 2012. - XVI, 191, [1] s. : rys., tab. ; 21 cm.
(Biblioteka Monitora Prawa Pracy.)
I. Pojęcie wykroczenia przeciwko prawom pracownika i usytuowanie tej kwestii w systemie prawnym; II. Wykroczenia przeciwko prawom pracowniczym a przestępstwa przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową; III. Przedmiot wykroczeń przeciwko prawom pracowniczym a strona przedmiotowa tych wykroczeń; IV. Podmiot wykroczeń antypracowniczych a strona podmiotowa tych wykroczeń; V. Prawna jedność wykroczenia i zbieg przepisów wykroczeniowych z kodeksowymi wykroczeniami prawom pracownika; VI. Formy zjawiskowe i stadialne wykroczeń przeciwko prawom pracownika; VII. Przedawnienie i zatarcie ukarania w tematyce wykroczeń popełnionych przeciwko prawom pracowniczym; VIII. Sposób realizacji funkcji prawa pracy i prawa wykroczeń przez kodeksowe wykroczenia przeciwko prawom pracownika.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 349 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 349 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zastosowane w książce skróty; Wstęp; Rozdział I. Pojęcia ogólne dotyczące wypadku przy pracy 1. Regulacje prawne 1.1. Ustawa Kodeks pracy 1.2. Ustawa o systemie ubezpieczeń społecznych 1.3. Ustawa o ubezpieczeniu społecznym z tytułu wypadków przy pracy i chorób zawodowych 1.4. Ustawa o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa 1.5. Rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie ustalania okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy 1.6. Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy w sprawie wzoru protokołu ustalenia okoliczności i przyczyn wypadku przy pracy 1.7. Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie trybu uznawania zdarzenia powstałego w okresie ubezpieczenia wypadkowego za wypadek przy pracy, kwalifikacji prawnej zdarzenia, wzoru karty wypadku i terminu jej sporządzenia 1.8. Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie statystycznej karty wypadku przy pracy 1.9. Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie szczegółowych zasad orzekania o stałym lub długotrwałym uszczerbku na zdrowiu, tryb postępowania przy ustalaniu tego uszczerbku oraz postępowania o wypłatę jednorazowego odszkodowania 2. Czym jest wypadek przy pracy? 2.1. Definicja wypadku przy pracy 2.2. Nagłość zdarzenia 2.3. Działanie przyczyny zewnętrznej 2.4. Uraz 2.5. Związek z pracą 2.6. Wybrane orzeczenia sądów dotyczące wypadków przy pracy 3. Rodzaje wypadków przy pracy 4. Wypadek traktowany na równi z wypadkiem przy pracy 5. Czy zgłoszenie wypadku przy pracy przedawnia się? 6. Sposoby postępowania przy ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy 6.1. Pierwsze kroki przy ustalaniu okoliczności wypadku przy pracy 6.2. Wybór metody badania wypadku przy pracy 7. Istotne kwestie mające wpływ na uznanie wypadku przy pracy 7.1. Zerwanie związku z pracą a wypadek przy pracy 7.2. Badania lekarskie pracownika a wypadek przy pracy 7.3. Szkolenia z dziedziny bezpieczeństwa i higieny pracy a wypadek przy pracy 7.4. Wykonywanie pracy przez pracownika w okresie niezdolności do pracy lub urlopu wypoczynkowego 7.5. Stan nietrzeźwości lub stan pod wpływem środków odurzających i psychotropowych a wypadek przy pracy 7.6. Rażące niedbalstwo lub umyślne naruszenie przepisów a wypadek przy pracy 7.7. Wymóg stałego nadzoru nad pracownikami przy niektórych pracach oraz wykaz prac wykonywanych przez co najmniej dwie osoby a wypadek przy pracy 7.8. Niestosowanie przez pracowników ochron indywidualnych a wypadek przy pracy Rozdział II. Badanie wypadku przy pracy – krok po kroku 1. Obowiązki pracowników związane z zaistniałym wypadkiem przy pracy 2. Obowiązki pracodawcy związane z zaistniałym wypadkiem przy pracy 2.1. Wyeliminowanie lub ograniczenie zagrożenia 2.2. Zapewnienie udzielenia pierwszej pomocy osobom poszkodowanym 2.3. Powiadomienie właściwych organów 2.4. Ustalenie w przewidzianym trybie okoliczności i przyczyny wypadku 2.5. Obowiązek prowadzenia rejestru wypadków przy pracy 2.6. Sporządzanie i przekazywanie statystycznej karty wypadku przy pracy 2.7. Aktualizacja oceny ryzyka zawodowego po zaistniałym wypadku przy pracy 2.8. Obowiązki pracodawcy w sytuacji, kiedy poszkodowana została osoba niebędąca pracownikiem 3. Obowiązki zespołu powypadkowego 3.1. Zadania zespołu powypadkowego w świetle rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 1 lipca 2009 r. w sprawie ustalania okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy 3.2. Analiza wypadków przy pracy na wybranych przykładach Rozdział III. Świadczenia pieniężne z tytułu wypadków przy pracy 1. Świadczenia przysługujące z ustawy o ubezpieczeniu społecznym z tytułu wypadków przy pracy i chorób zawodowych (ustawy wypadkowej) 1.1. Zasiłek chorobowy z tytułu wypadku przy pracy 1.2. Świadczenie rehabilitacyjne 1.3. Zasiłek wyrównawczy 1.4. Jednorazowe odszkodowanie 1.5. Renty przysługujące z tytułu wypadku przy pracy 1.6. Pokrycie kosztów leczenia z zakresu stomatologii i szczepień ochronnych oraz zaopatrzenia w przedmioty ortopedyczne 2. Świadczenia przysługujące z ustawy o zaopatrzeniu z tytułu wypadków lub chorób zawodowych powstałych w szczególnych okolicznościach Rozdział IV. Środki odszkodowawcze dla pracowników z tytułu wypadku przy pracy 1. Roszczenia poszkodowanego w sprawach związanych z wypadkiem przy pracy w zakresie ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych 2. Roszczenia z tytułu wypadków przy pracy na drodze cywilnej 3. Odszkodowanie za przedmioty utracone lub zniszczone podczas wypadku przy pracy Rozdział V. Odpowiedzialność pracodawcy i pracownika służby bhp za zaistniały wypadek przy pracy Rozdział VI. Błędy najczęściej popełniane podczas postępowania powypadkowego i przy sporządzaniu dokumentacji; Wykaz aktów prawnych; Spis schematów; Spis wzorów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 349 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej