Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(142)
Forma i typ
Książki
(136)
Poradniki i przewodniki
(25)
Publikacje fachowe
(21)
Audiobooki
(6)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Dostępność
dostępne
(95)
tylko na miejscu
(81)
wypożyczone
(7)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(103)
Czytelnia
(81)
Autor
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(5)
German Janusz (1974- )
(5)
Adair John Eric (1934- )
(4)
Marciniak Jarosław
(4)
Rączkowski Bogdan
(4)
Karbowski Marcin
(3)
Zenderowski Radosław (1974- )
(3)
Bakalarz Dariusz
(2)
Ciborski Piotr
(2)
Lany Magdalena
(2)
Malcherek Monika
(2)
Rotkiewicz Marek
(2)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(2)
Skierska-Pięta Katarzyna
(2)
Stojek-Siwińska Magdalena
(2)
Strumińska Dorota
(2)
Suknarowska-Drzewiecka Ewa
(2)
Zawiła Anna
(2)
Zawiła Tadeusz
(2)
Łucki Zbigniew
(2)
Adams Scott
(1)
Albigowski Marek
(1)
Allen David
(1)
Ambroziewicz Maciej
(1)
Anyszka Elżbieta
(1)
Appelo Jurgen
(1)
Baran Beata
(1)
Bartosiewicz Adam
(1)
Bednarczyk Henryk
(1)
Bereźnicki Franciszek
(1)
Bielińska Inga
(1)
Binda Albert
(1)
Blanchard Marjorie (1940- )
(1)
Blanchard Scott
(1)
Bloch Michał
(1)
Bogdanowicz Marcin
(1)
Boguszewski Józef M
(1)
Boć Jan (1939-2017)
(1)
Braksal Katarzyna
(1)
Bral Wiesław
(1)
Bruch Heike
(1)
Brzeziński Miłosz
(1)
Bucki Piotr
(1)
Bullough Robert V
(1)
Burrows Hal (1937- )
(1)
Bąbska Barbara
(1)
Bączek Karolina
(1)
Carew Donald
(1)
Chin-Ning Chu
(1)
Chomiczewski Witold
(1)
Chrościcki Zbigniew
(1)
Cichobłaziński Leszek
(1)
Cox Allan
(1)
Czekaj Katarzyna
(1)
Czerwińska Ewa
(1)
Day Christopher
(1)
Dobrowolska Małgorzata
(1)
Dodd Pamela
(1)
Doherty Nora
(1)
Drozd Andrzej
(1)
Dziuba Damian
(1)
Eco Umberto (1932-2016)
(1)
Edington D.W
(1)
Edwards Clifford H
(1)
Figurski Janusz
(1)
Fiszer Hanna
(1)
Gambarelli Gianfranco
(1)
Ghoshal Sumantra
(1)
Golaś-Olczak Sylwia
(1)
Gomola Aleksander (1963- )
(1)
Gordon Tomasz
(1)
Grela Joanna
(1)
Gut Jerzy (1955- )
(1)
Guyler Marcelas
(1)
Górnicka Gabriela
(1)
Hall Brendan
(1)
Haman Wojciech (1954- )
(1)
Haman Wojciech Psychologia szefa
(1)
Hardingham Alison
(1)
Hardy Doug
(1)
Holstein-Beck Maria
(1)
Homan Madeleine
(1)
Hombek Danuta
(1)
Jabłonowska Lidia
(1)
Jakubczyńska Zofia
(1)
Jasińska-Cichoń Adrianna
(1)
Jaśkowski Kazimierz
(1)
Jelińska Urszula
(1)
Jurkowlaniec Grażyna
(1)
Kaczmarczyk Grzegorz
(1)
Kamińska-Radomska Irena
(1)
Karasowska Aleksandra
(1)
Kardaszewski Jacek
(1)
Kasperek Marek
(1)
Kaźmierczak Aleksandra
(1)
Klimkiewicz Luiza
(1)
Kolek Antoni
(1)
Kolman Romuald
(1)
Kossak-Główczewski Kazimierz
(1)
Kostera Monika
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(19)
2010 - 2019
(40)
2000 - 2009
(71)
1990 - 1999
(11)
Okres powstania dzieła
2001-
(29)
Kraj wydania
Polska
(142)
Język
polski
(142)
Odbiorca
Nauczyciele
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura angielska
(1)
Temat
Prawo pracy
(23)
Praca
(22)
Praca zespołowa
(16)
Zatrudnienie
(13)
Motywacja pracy
(12)
Dysertacje naukowe
(11)
Zarządzanie
(11)
Menedżerowie
(10)
Prace dyplomowe
(9)
Przywództwo
(9)
Praca dyplomowa
(8)
Rynek pracy
(8)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(8)
Kadry
(7)
Mentoring
(7)
Nauczyciele
(7)
Czas pracy
(6)
Organizacja
(6)
Stosunki interpersonalne
(6)
Kariera
(5)
Organizacja pracy
(5)
Poszukiwanie pracy
(5)
Produktywność pracy
(5)
Przedsiębiorstwo
(5)
Wypadki przy pracy
(5)
Choroby zawodowe
(4)
Coaching
(4)
Pedagogika
(4)
Rozwiązanie umowy o pracę
(4)
Szkolnictwo wyższe
(4)
Zarządzanie projektami
(4)
Zatrudnienie elastyczne
(4)
BHP
(3)
Badania naukowe
(3)
Bhp
(3)
COVID-19
(3)
Inicjatywa Wspólnotowa EQUAL
(3)
Komunikacja interpersonalna
(3)
Magazyn
(3)
Medycyna pracy
(3)
Metodologia
(3)
Nauczanie
(3)
Niepełnosprawni
(3)
Odzież ostrzegawcza
(3)
Poradnictwo zawodowe
(3)
Praca zdalna
(3)
Pracodawcy
(3)
Prześladowanie w miejscu pracy
(3)
Psychologia pracy
(3)
Relacje międzyludzkie
(3)
Rozmowa kwalifikacyjna
(3)
Satysfakcja zawodowa
(3)
Substancje niebezpieczne i szkodliwe
(3)
Sukces
(3)
Telepraca
(3)
Transport
(3)
Ubezpieczenia społeczne
(3)
Uczenie się
(3)
Umowa
(3)
Umowa o pracę
(3)
Wypalenie zawodowe
(3)
Środki ochrony indywidualnej
(3)
Bezrobocie
(2)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(2)
Doradcy zawodowi
(2)
Europejski Fundusz Społeczny
(2)
Internet
(2)
Kompetencje przywódcze
(2)
Konflikt
(2)
List motywacyjny
(2)
Molestowanie seksualne
(2)
Obyczaje towarzyskie
(2)
Praca magisterska
(2)
Praca umysłowa
(2)
Prawo autorskie
(2)
Program Operacyjny Kapitał Ludzki
(2)
Płaca
(2)
Szkolnictwo
(2)
Tarcza antykryzysowa (pakiet rządowy)
(2)
Współdziałanie
(2)
Wychowawstwo
(2)
Wyszukiwanie informacji
(2)
Zarządzanie czasem pracy
(2)
Zatrudnienie w niepełnym wymiarze czasu pracy
(2)
Zwinne zarządzanie
(2)
Życiorysy urzędowe
(2)
Absolwenci szkół wyższych
(1)
Agencje ochrony osób i mienia
(1)
Akcja socjalna
(1)
Asertywność
(1)
Aspiracje zawodowe
(1)
Autentyczność (postawa)
(1)
Awans zawodowy
(1)
Bibliotekarze
(1)
Clipper Round the World
(1)
Controlling
(1)
Czas
(1)
Dane osobowe
(1)
Delegowanie pracowników
(1)
Dobre praktyki
(1)
Temat: czas
2001-
(19)
2001-0
(2)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(26)
Włochy
(1)
Gatunek
Poradnik
(73)
Praca zbiorowa
(5)
Wzory dokumentów
(5)
Poradniki i przewodniki
(3)
Opracowanie
(2)
Broszura
(1)
Karty pracy ucznia
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(37)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(22)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(18)
Edukacja i pedagogika
(8)
Psychologia
(8)
Nauka i badania
(6)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(4)
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Językoznawstwo
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Transport i logistyka
(1)
142 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Artykuł naukowy; Artykuł przeglądowy; Praca na semi- narium lub konferencję; Rady dla studentów: sprawozda- nia i przeglądy; Praca dyplomowa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Rola i obowiązki Scrum mastera. Samoorganizujący się zespół. Cel Scrum mastera. Obowiązki Scrum mastera. Pułapki związane z łączeniem ról. 2. Model stanu umysłu. Nauczanie i mentoring. Usuwanie przeszkód. Facylitacja. Coaching. Przykład: początki pracy z Agile'em. Przykład: przeszkody. Przykład: marazm. Przykład: odpowiedzialność. Ćwiczenie: stan umysłu – teraz. Brakujący element układanki. Ćwiczenie: stan umysłu – przyszłość. 3. ScrumMasterWay. Ćwiczenie: #scrummasterway. Poziom 1 - mój zespół. Poziom 2 – relacje. Poziom 3 - cały system. Grupa Scrum masterów. Organizacja jako system. Ramy postępowania Cynefin. 4. Metaumiejętności i kompetencje. Metaumiejętności. Kompetencje. Podstawowe kompetencje. 5. Budowanie zespołów. Model Tuckmana dotyczący faz rozwoju zespołów. Pięć dysfunkcji zespołu. Toksyny zespołowe. Koncentracja na odpowiedzialności. Organizacja jako plemię. Wybierz właściwy styl przywództwa. Stosowanie decentralizacji. 6. Wdrażanie zmiany. Dążenie do zmian. Zmiana zachowania. Osiem kroków na drodze do udanej zmiany. 7. Zestaw narzędzi Scrum mastera. Opanowanie shu ha ri. Zasada systemowa. Pozytywność. Facylitacja. Coaching. Analiza przyczyn źródłowych. Mapowanie wpływu. Skalowanie Scruma. Wgląd Kanbana i scrumowa lista kontrolna. Lista kontrolna praktyk XP. Lista kontrolna dla właściciela produktu. 8. Wierzę. Prawdziwy Scrum master. Nie wiesz, czy Agile i Scrum są dla Ciebie? Chcesz przekształcić swoją organizację w organizację agile'ową? Nie wiesz, jak zbudować dobry rejestr produktu? Szukasz sposobu na doskonalenie swojego zespołu? Chcesz zostać prawdziwym Scrum masterem? Chcesz zostać prawdziwym właścicielem produktu? Chcesz rozwiązać konflikty? Chcesz mieć nowoczesną organizację działającą w duchu Agile'a? Chcesz przenieść swoją organizację na wyższy poziom? Zuzana Šochová - sochova.com. Trener Agile'a. Trener.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Dylematy rozwoju zawodowego / Zbigniew Ściborek. - Warszawa : Wydawnictwo PTM, 2009. - 144 s. : tab. ; 24 cm.
1.Znaczenie personelu dla współczesnych organizacji; 2. Charakterystyka wybranych teorii rozwoju zawodowego; 3. Typy i etapy karier zawodowych; 4. Uwarunkowania rozwoju zawodowego; 5. Implikacje pracy zawodowej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Czym jest Internet? Dlaczego stanowi nieocenione narzędzie w rozwoju nauki?; 2. Czym jest praca dyplomowa? Podstawowe wymogi; 3. Internet jako zbiór tekstów potrzebnych do napisania pracy naukowej; 4. Harmonogram prac i zasady gromadzenia oraz selekcji materiału; 5. Sposoby cytowania materiałów zaczerpniętych z Internetu; 6. Czym jest plagiat? Jak go (nieświadomie) nie popełnić?; Ghostwriting w pracas dyplomowych; 8. Udostępnianie swoich tekstów w Internecie- aspekty prawne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Edukacja Dzisiaj / red. nauk. serii Krzysztof Kruszewski ; PWN Wydawanictwo Naukowe)
Cz. I. Problemy związane z dyscypliną: 1. Problem z dyscypliną i ich przyczyny, 2. Podejmowanie decyzji w sprawach dyscypliny. Cz. II. Modele dyscypliny: 3. Modyfikacja zachowania: Burrhus F. Skinner, 4. Dyscyplina asertywna: Lee Canter, 5. Logiczne konsekwencje: Rudolf Dreikurs, 6. Analiza transakcyjna: Eric Berne i Thomas Harris, 7. Trening skuteczności nauczyciela: Thomas Gordon, 8. Terapia rzeczywistości/teoria wyboru: William Glasser, 9. Dyscyplina rozsądna: Forrest Gathercoal, 10. Model Jonesa: Fredric H. Jones, Cz. III: Tworzenie uniwersalnego programu dyscypliny: 11. Wybór podejścia, 12. Tworzenie indywidualnej teorii dyscypliny, Cz. IV.: Podejścia i procedury kierowania klasą: 13. Przemoc w szkole, 14. Kierowanie klasą a różnorodność uczniów, 15. Kierowanie klasą
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I: Wykorzystanie wewnętrznej determinacji do realizacji celów. 1. Zarządzanie to sztuka działania i pobudzania innych do działań. 2. Różnica pomiędzy celowym działaniem a aktywnym niedziałaniem. 3. Wyzwalanie energii i osiąganie koncentracji. 4. Droga od motywacji do wewnętrznej determinacji. 5. Przekraczanie Rubikonu. 6. Omijanie trzech pułapek niedziałania. Część II: Budowanie organizacji aktywnych inicjatorów działań. 7. Jak zmienić menedżerów w zorientowanych na cel. 8. Wyzwalanie energii organizacyjnej w zespołowym działaniu. 9. Pozwól swoim ludziom działać.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Samo Sedno)
Od autorek; Zamiast wstępu. Autorefleksja – ja i mój zespół; 1. W zdrowej organizacji zdrowy duch. Dlaczego warto budować silne zespoły: Studium przypadku; Kiedy zespół jest w formie?; Psychologia zespołów w pigułce; Przepis na zdrowe normy zespołowe; Jakie owoce zbierzesz, gdy wdrożysz zdrowe normy?; Ćwiczenia rozwojowe. Kontrakt. 2. Ofiara, primadonna i Zosia Samosia. Jak trudne jednostki wpływają na zespół? Studium przypadku; Co zrobić, gdy trudni pracownicy sabotują cele zespołowe?; Ćwiczeni rozwojowe. Kudo Box, czyli pudełko doceniania; 3. Wiele twarzy oporu. Jak przeprowadzić zespół od dysfunkcji do efektywności? Studium przypadku; Skąd ten opór?; Opór wobec szefa; Opór wobec zmian organizacyjnych; Opór wobec celów; Opór wynikający z dynamiki zespołowej; Ćwiczenia rozwojowe. Zatankuj, zamiast zaciągać hamulec ręczny. 4. Gry, sekrety i kłamstwa. Jak kultura organizacyjna wpływa na twój zespół? Studium przypadku; Prawo duplikacji, czyli ryba psuje się od głowy; Kliki i ich interesy; Parawaning, czyli kultura silosowa; Piłkarzyki i fotele do masażu, czyli menadżer siedzi po godzinach; Organizacja szklanych sufitów; Gierki organizacyjne; Co jest w twojej strefie wpływu?; Kiedy korzystać z pomocy zewnętrznej?; Ćwiczenia rozwojowe. Małe triki na wielkie wyzwania. 5. A co, jeśli to lider jest trudny? Studium przypadku; Jak sobie zrobić trudny zespół?; Patrząc w głąb siebie; Ćwiczenia rozwojowe. PoMOCY! Zakończenie; Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Pojęcie i rodzaje elastycznych form pracy, 2. Wykorzystanie elstycznych form pracy w badanych przedsiębiorstwach, 3. Elastyczne formy pracy w opinii badanych pracobiorców
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie do elastycznych form pracy, 2. Elastyczność na rynku pracy - potrzeba czy konieczność?, 3. Elastyczne formy pracy przyjazne rodzinie, 4. Nowe spojrzenie na pracę w niepełnym wymiarze, 5. Umowy cywilnoprawne, 6. Efektywne zarządzanie czasem
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie do elastycznych form pracy, 2. Elastyczność na rynku pracy - potrzeba czy konieczność?, 3. Elastyczne formy pracy przyjazne rodzinie, 4. Nowe spojrzenie na pracę w niepełnym wymiarze, 5. Umowy cywilnoprawne, 6. Efektywne zarządzanie czasem
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenia; Słowo wstępne; 1. Praca. Elastyczność pracy. Plusy i minusy elastycznych form pracy; 2. Pracodawca. Doradztwo personalne. Promocja elastycznych form pracy; 3. Pracownik. Poradnictwo zawodowe. Predyspozycje zawodowe pracownika elastycznego; Rodzina. Poradnictwo psychologiczne. Rodzina i praca w ujęciu systemowym; Równowaga. Godzenie życia zawodowego i rodzinnego przez telepracę. Opis przypadków
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Employer branding po polsku / Urszula Zając-Pałdyna. - Gliwice : Helion S.A., cop. 2020. - 229, [3] s. : il. ; 21 cm.
(Onepress)
Wstęp; Rozdział 1. Słów kilka o employer brandingu 1.1. Kluczowe definicje i pojęcia związane z employer brandingiem 1.2. Modele EB 1.3. Interesariusze działań EB Rozdział 2. Od czego rozpocząć przygodę z EB? 2.1. Na czym stoimy? 2.2. Odkrywanie EVP 2.3. Transparentność wynagrodzeń 2.4. Strategia komunikacji 2.5. Mierzenie działań EB Rozdział 3. Kandydat w centrum uwagi 3.1. Ogłoszenie o pracy 3.2. Strona Kariera 3.3. Targi pracy 3.4. Współpraca z uczelniami 3.5. Social media 3.6. Personal branding jako składowa EB 3.7. Akcja rekrutacja 3.8. Wideo w employer brandingu 3.9. Opinie w sieci 3.10. Agencja pracy/headhunter — rola w budowaniu marki pracodawcy Rozdział 4. Osoba ubiegająca się o pracę 4.1. Doświadczenie na wagę złota 4.2. Odpowiadanie na ofertę pracy 4.3. Informacja zwrotna 4.4. Spotkanie 4.5. Komunikacja 4.6. Rola osób rekrutujących oraz hiring managerów 4.7. Ambasador za 0 zł Rozdział 5. Osoba, która przyjęła ofertę 5.1. Pre-boarding Rozdział 6. Pracownik 6.1. On-boarding 6.2. Re-boarding 6.3. Employee experience Rozdział 7. Były pracownik 7.1. Rozstanie z pracownikiem 7.2. Off-boarding 7.3. Exit interview Rozdział 8. Kadra zarządzająca Rozdział 9. Klient; Podsumowanie; Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Komunikacja w biznesie, R.II Precedencja, R.III Wi zerunek biznesmena
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Rozdział 1. KULTURA ZACHOWAŃ W FIRMIE: 1.1. Rola społeczna a rola biznesowa; 1.2. Jaki model kultury organizacyjnej?; 1.2.1. Czym jest kultura w organizacji?; 1.2.2. Symptomy kultury - jej jawne wymiary; 1.2.3. Profile kultur; 1.2.3.1. Kultury narodowe a zachowania w biznesie; 1.2.3.2. Wybrane profile kultur organizacyjnych. Rozdział 2. UNIWERSALNE REGUŁY ZACHOWANIA SIĘ W ŚRODOWISKU PRACY: 2.1. Precedencja techniczna i organizacyjna; 2.1.1. Precedencja towarzyska - kto bardziej godny szacunku w społeczeństwie?; 2.1.2. Precedencja służbowa - kto godniejszy w organizacji?; 2.2. Obsługa klienta; 2.2.1. Modele obsługi; 2.2.2. Postawy wobec klientów; 2.3. Trudne komunikaty w obsłudze interesanta; 2.4. Formy okazywania szacunku; 2.4.1. Ustępowanie godniejszemu, wstawanie na cześć; 2.4.2. Pozdrawianie i ukłony; 2.4.3. Witanie słowem i gestem; 2.4.4. Przedstawianie osób i przedstawianie się; 2.4.5. Tytułowanie w mowie i piśmie. Rozdział 3. ROZMOWY SŁUŻBOWE: 3.1. Prowadzenie rozmowy służbowej w stylu uprzejmym; 3.1.1. Mówić językiem oficjalnym czy potocznym?; 3.1.2. Wyrazy i zwroty obce; 3.1.3. Żargon profesjonalny - kiedy uzasadniony?; 3.2. Prowadzenie zebrania - przewodniczenie; 3.2.1. Udzielanie i odbieranie głosu przez przewodniczącego; 3.2.2. Walka o głos; 3.3. Rozmowy telefoniczne w pracy; 3.3.1. Prowadzenie rozmowy, pauzy, wyjątkowa uprzejmość; 3.3.2. Kolizja rozmów; 3.4. Rozmowy wewnętrzne w pracy; 3.4.1. Komplementowanie - klucz do dobrej atmosfery; 3.4.2. Krytyka zawsze bardzo powściągliwa; 3.5. Elegancja w przestrzeni biurowej. Rozdział 4. ELEGANCJA W SŁOWIE PISANYM: 4.1. Układ i estetyka listu biznesowego; 4.2. Jak pisać, żeby nas czytali?; 4.3. List reklamowy - elegancki w formie i uczciwy w treści; 4.4. E-mail i SMS - wyzwania estetyczne. Rozdział 5. KOBIETY WYGLĄD PROFESJONALNY: 5.1. Elegancja codzienna; 5.2. Uroczystości specjalne - przyjęcia; 5.3. Ważne szczegóły w wyglądzie i ubiorze damskim. Rozdział 6. MĘŻCZYZNY WYGLĄD PROFESJONALNY: 6.1. Wygląd na co dzień; 6.2. Szczególnie uroczyste spotkania; 6.3. Eleganckie dodatki w ubiorze męskim. Rozdział 7. ESTETYCZNIE, KOMFORTOWO I WIARYGODNIE: 7.1. Kilka uwag o kolorach; 7.2. Zapach oprawą ubioru; 7.3. Regulamin ubraniowy a zasada luźnych piątków. Rozdział 8. SPOTKANIA TOWARZYSKIE WSPIERAJĄCE BIZNES: 8.1. Uroczystości na terenie firmy; 8.1.1. Lampka wina na zakończenie rozmów; 8.1.2. Koktajl - przyjęcie bez sztućców; 8.1.3. Przemówienia i toasty; 8.2. Spotkania zasiadane - wyższy standard gościnności; 8.2.1. Jak siadać do stołu; 8.2.2. Prestiżowe formy przyjęć; 8.2.3. Obiad biznesowy; 8.2.4. Obiad bufetowy; 8.2.5. Aperitif, śniadanie i obiad klasyczny; 8.2.6. Jak jeść na spotkaniu towarzyskim?; 8.2.7. Toasty i przemówienia; 8.3. Alkohole - górna półka; 8.3.1. Whisky - królowa wódek; 8.3.2. Koniak - najdoskonalszy alkohol na świecie; 8.3.3. Szampan - baron win musujących; 8.4. Napoje alkoholowe - temperatury, szkło, napełnianie; 8.5. Palenie w towarzystwie. ZAKOŃCZENIE. BIBLIOGRAFIA.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Wprowadzenie - Narodziny i rozwój nauki zarządzania, II. Teoria i praktyka funkcji menedżerskich: 1. Funkcja: planowanie, 2. Funkcja: organizowanie, 3. Funkcja: współdziałanie: wywieranie wpływu, Motywacja i motywowanie, styl kierowania, styl komunikacji, Wnioski, 4. Funkcja: kontrolowanie: Wnioski, 5. Funkcja: korygowanie, III. Podsumowanie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wykaz skrótów; Wprowadzenie; Rozdział 1. Ramy prawne handlu elektronicznego Rozdział 2. Podstawowe pojęcia 2.1. Świadczenie usług drogą elektroniczną 2.2. Umowa zawarta na odległość 2.3. Usługodawca 2.4. Usługobiorca 2.5. Konsument 2.6. Przedsiębiorca jednoosobowy, do którego stosuje się część ochrony konsumenckiej Rozdział 3. Zasada państwa pochodzenia 3.1. Istota zasady 3.2. Siedziba 3.3. Charakter prawny zasady 3.4. Odstępstwa od zasady państwa pochodzenia 3.5. Zasada państwa pochodzenia a rozstrzyganie sporów Rozdział 4. Ograniczenia dotycz¹ce handlu elektronicznego 4.1. Napoje alkoholowe 4.2. Wyroby tytoniowe, papierosy elektroniczne i pojemniki zapasowe 4.3. Produkty lecznicze Rozdział 5. Ogólne obowiązki informacyjne każdego usługodawcy 5.1. Wprowadzenie 5.2. Adres elektroniczny 5.3. Imię, nazwisko, miejsce zamieszkania i adres albo nazwa lub firma oraz siedziba i adres us³ugodawcy, numer NIP 5.4. Informacja o posiadaniu zezwoleń na wykonywanie usług drogą elektroniczną 5.5. Informacja o spełnieniu ustawowych wymagań do wykonywania zawodu Część I. Kontraktowanie w e-handlu Rozdział 1. Formy zawierania umów w handlu elektronicznym 1.1. Uwagi ogólne 1.2. Forma dokumentowa 1.3. Forma elektroniczna 1.4. Skutki niezachowania formy dokumentowej lub elektronicznej Rozdział 2. Regulamin 2.1. Uwagi ogólne 2.2. Obowiązkowa treść regulaminu 2.3. Problematyka niedozwolonych postanowień umownych 2.4. Dodatkowe wymogi wobec platform internetowych (rozporządzenie 2019/1150) Rozdział 3. Ochrona konsumentów w umowach zawieranych na odległość 3.1. Obowiązki informacyjne 3.2. Prawo odstąpienia Część II. Dane osobowe i pliki cookies Rozdział 1. Dane osobowe w handlu internetowym 1.1. Kluczowe pojęcia 1.2. Zasady przetwarzania 1.3. Przesłanki legalizujące przetwarzanie istotne w e-handlu 1.4. Prawa podmiotów danych 1.5. Polityka prywatności jako centralny dokument dotyczący ochrony danych osobowych i prywatności Rozdział 2. Pliki cookies 2.1. Istota plików cookies i innych zbliżonych technologii 2.2. Przesłanki legalizujące stosowanie plików cookies 2.3. Pliki cookies a dane osobowe 2.4. Projektowane zmiany dotyczące zasad korzystania z cookies Rozdział 3. Regulacja antyspamowa 3.1. Dualizm regulacji 3.2. Zakaz przesyłania niezamówionej informacji handlowej – art. 10 u.ś.u.d.e. 3.3. Zakaz używania telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów wywołujących dla celów marketingu bezpośredniego – art. 172 p.t. 3.4. Projekt ustawy – Prawo komunikacji elektronicznej w kontekście nowych regulacji antyspamowych Część III. Ochrona własności intelektualnej w internecie oraz wyłączenia odpowiedzialności usługodawców internetowych Rozdział 1. Ochrona własności intelektualnej w Internecie 1.1. Prawo ochronne na znak towarowy 1.2. Prawa autorskie 1.3. Prawa sui generis do baz danych Rozdział 2. Wyłączenia odpowiedzialności usługodawców internetowych 2.1. Istota regulacji i przyczyny jej wprowadzenia 2.2. Przegląd możliwych podstaw odpowiedzialności usługodawców internetowych 2.3. Wyłączenie odpowiedzialności usługodawcy świadczącego usługi zwykłego przekazu 2.4. Wyłączenie odpowiedzialności usługodawcy świadczącego usługę cachingu 2.5. Wyłączenie odpowiedzialności usługodawcy świadczącego usługę hostingu 2.6. Monitorowanie treści; Bibliografia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
. Nauczyciele, uczniowie i rodzice; 2. Wychowanie do odpowiedzialności; 3. Czemu mają służyć narzędzia wychowawcze; 4. Jak powstrzymać zło szerzące się w szkole?; 5. Jak rozmawiać z rodzicami?; 6. Współpraca dla dobra dziecka
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Poradnik nauczyciela, wychowawcy, pedagoga)
1.O realistycznym myśleniu; 2. O emocjach - zarówno pozytywnych, jak i negatywnych; 3. O skutecznym działaniu; 4. Przed czym się bronimy, zmieniając zachowanie i sposób myślenia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I: Podstawowe zasady poszukiwania pracy. 1. Bądź bezkompromisowy! 2. Podstawa FAME. 3. Dobra praca, dobre życie. 4. Mechanizmy rekrutacji. 5. Osoby pomocne w poszukiwaniu pracy. 6. Kim jesteś? Cz. II: Przygotowanie. 7. Plan poszukiwania pracy. 8. Portfolio poszukiwania pracy. 9. Twoja autoprezentacja. 10. Atrakcyjny życiorys zawodowy. 11. Listy motywacyjne i intencyjne. Cz. III: Rynek pracy. 12. Zbieranie informacji. 13. Znajdowanie i kreowanie możliwości. 14. Budowanie sieci kontaktów. Cz. IV: Otrzymanie oferty pracy. 15. Rozmowa kwalifikacyjna. 16. Negocjowanie umowy. 17. Okres przejściowy. 18. Nietypowe sytuacje.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Gazety Wyborczej. 6 Kroków do Nowej Pracy ; 2)
R. 1. Kompetencje, świat pracy oraz proces selekcji i rekrutacji. R. 2. Czy znasz dobrze samego siebie? R. 3. Zaplanuj swoją drogę zawodową. R. 4. Jakie są metody poszukiwania pracy? r. 5. Gdzie szukać pomocy? A może własna działalność gospodarcza? Podsumowanie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej