Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(112)
IBUK Libra
(41)
Forma i typ
Książki
(111)
E-booki
(41)
Publikacje naukowe
(31)
Publikacje fachowe
(15)
Czasopisma
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(75)
dostępne
(66)
wypożyczone
(3)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(70)
Czytelnia
(75)
Autor
Sadowska-Snarska Cecylia
(5)
Szlosek Franciszek (1943- )
(4)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(3)
Górak-Sosnowska Katarzyna
(2)
Klasińska Barbara
(2)
Muczyński Maciej
(2)
Musiał Emilia
(2)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(2)
Panek Tomasz
(2)
Wasylewicz Magdalena
(2)
Zenderowski Radosław (1974- )
(2)
Żynel Małgorzata
(2)
Antonowicz Paweł
(1)
Arendt Łukasz (1979- )
(1)
Babik Wiesław (1956- )
(1)
Baraniak Barbara
(1)
Barankiewicz Tomasz (1963- )
(1)
Barczak Andrzej S
(1)
Batiuk Anna
(1)
Bednarczyk Henryk
(1)
Białoszewski Dariusz
(1)
Bohdziewicz Piotr
(1)
Bombol Małgorzata
(1)
Borkowska Stanisława (1939- )
(1)
Borowska Elżbieta
(1)
Boć Jan (1939-2017)
(1)
Brach Bartłomiej (1988- )
(1)
Budzanowska Anna (1976- )
(1)
Burkiewicz Maria
(1)
Búgelová Taťjana
(1)
Bąk Krystyna
(1)
Chodkowski Zbigniew
(1)
Cybulko Anna
(1)
Czabanowska Katarzyna
(1)
Czerw Agnieszka
(1)
Czerwińska Marzenna
(1)
Czopek Jakub
(1)
Duraj-Nowakowa Krystyna (1945- )
(1)
Dusza Bożena
(1)
Duszczyk Maciej
(1)
Dzierzbicka Dorota
(1)
Dąbrowska Anna
(1)
Eco Umberto (1932-2016)
(1)
Frączek Renata
(1)
Frątczak Ewa
(1)
Gamian-Wilk Małgorzata
(1)
Gasińska Maria
(1)
Gawlik Ewa
(1)
Gałecki Paweł
(1)
Gerlach Ryszard
(1)
Geryk Marcin
(1)
Godawa Grzegorz
(1)
Godlewski Włodzimierz
(1)
Golinowska Stanisława (1947- )
(1)
Grabowska Tatiana
(1)
Grzegorzewska Maria Katarzyna
(1)
Gurba Ewa
(1)
Guzik Bogusław (1946-2009)
(1)
Guła Katarzyna
(1)
Górny Mirosław
(1)
Hallada Marek
(1)
Henzel Halina (1939- )
(1)
Herbstem Jan
(1)
Hildebrandt-Wypych Dobrochna
(1)
Horodeński Ryszard Cz
(1)
Hołyst Brunon (1930- )
(1)
Hryniewicz Janusz T
(1)
Itrich-Drabarek Jolanta
(1)
Izdebski Hubert (1947- )
(1)
Jarmołowicz Wacław
(1)
Jaskólska Justyna
(1)
Jemielniak Dariusz
(1)
Juliszewski Tadeusz
(1)
Jurkowlaniec Grażyna
(1)
Kabacińska Katarzyna
(1)
Kacperczyk Katarzyna
(1)
Kalemba Marcelina
(1)
Kalinowski Romuald
(1)
Kaliszewska Małgorzata
(1)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(1)
Kamińska-Małek Aleksandra (1976- )
(1)
Karcz-Taranowicz Eugenia
(1)
Karwacki Arkadiusz
(1)
Kassyk-Rokicka Helena
(1)
Kic-Drgas Joanna
(1)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(1)
Kmiecik-Baran Krystyna (1948- )
(1)
Knosala Ryszard
(1)
Kocór Maria
(1)
Kononowicz Marta
(1)
Koprowska Dorota
(1)
Korabiewska Izabela
(1)
Korczyńska Joanna
(1)
Korczyński Stanisław
(1)
Kostera Monika
(1)
Kosz-Szumska Justyna
(1)
Kotowska Irena E
(1)
Kowal Jolanta
(1)
Kowalewski Michał
(1)
Kowalik-Paluch Katarzyna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(17)
2010 - 2019
(64)
2000 - 2009
(63)
1990 - 1999
(8)
Okres powstania dzieła
2001-
(31)
Kraj wydania
Polska
(153)
Język
polski
(148)
angielski
(5)
Temat
Praca
(29)
Rynek pracy
(20)
Badania naukowe
(11)
Kadry
(9)
Kobieta
(9)
Zatrudnienie
(9)
Bezrobocie
(8)
Szkolnictwo wyższe
(8)
Badania marketingowe
(7)
Dysertacje naukowe
(6)
Kształcenie
(6)
Metodologia
(6)
Nauczyciele
(6)
Praca dyplomowa
(6)
Przedsiębiorstwo
(6)
Zarządzanie
(6)
Marketing
(5)
Przydatność zawodowa
(5)
Jakość życia
(4)
Metody badawcze
(4)
Motywacja pracy
(4)
Organizacja
(4)
Płaca
(4)
Satysfakcja zawodowa
(4)
Zarządzanie wiedzą
(4)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(4)
Czas wolny od pracy
(3)
Informacja naukowa
(3)
Internet
(3)
Młodzież
(3)
Niepełnosprawni
(3)
Ocena pracowników
(3)
Pedagogika
(3)
Pedagogika pracy
(3)
Prawo pracy
(3)
Produktywność pracy
(3)
Psychologia pracy
(3)
Siła robocza
(3)
Stres
(3)
Studenci
(3)
Szkolnictwo
(3)
Wypalenie zawodowe
(3)
Zdrowie publiczne
(3)
Badania operacyjne
(2)
Bhp
(2)
Czas pracy
(2)
Demografia
(2)
Dobre praktyki
(2)
Efektywność nauczania
(2)
Ekonometria
(2)
Fundusze strukturalne UE
(2)
Gospodarstwo domowe
(2)
Inicjatywa Wspólnotowa EQUAL
(2)
Kompetencje zawodowe
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Kształcenie nauczycieli
(2)
Kształcenie zawodowe
(2)
Ludność
(2)
Macierzyństwo
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Menedżerowie
(2)
Migracje
(2)
Mobbing
(2)
Osobowość
(2)
Postawy
(2)
Praca magisterska
(2)
Praca socjalna
(2)
Praca zespołowa
(2)
Prace badawczo-rozwojowe
(2)
Pracodawcy
(2)
Prześladowanie w miejscu pracy
(2)
Relacje międzyludzkie
(2)
Rodzice
(2)
Rodzina
(2)
Rolnictwo
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(2)
Stres zawodowy
(2)
Sukces
(2)
Systemy informatyczne
(2)
Służba zdrowia
(2)
Technologia
(2)
Turystyka
(2)
Ubóstwo
(2)
Umiędzynarodowienie nauki i edukacji
(2)
Usługi turystyczne
(2)
Wiatrowski, Zygmunt (1928- )
(2)
Wychowanie w rodzinie
(2)
Zarządzanie projektami
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Zatrudnienie cudzoziemców
(2)
Zawód
(2)
Zmiana społeczna
(2)
Śląskie, województwo (od 1999)
(2)
Życie seksualne
(2)
Absolwenci szkół wyższych
(1)
Adaptacja zawodowa
(1)
Administracja
(1)
Aktywność fizyczna
(1)
Temat: dzieło
Nowa Sztuka (czasopismo)
(1)
Temat: czas
2001-
(21)
1989-2000
(10)
1901-2000
(5)
1989-
(5)
2001-0
(4)
Temat: miejsce
Polska
(24)
Europa
(3)
Kraje Unii Europejskiej
(3)
Bydgoszcz (woj. kujawsko-pomorskie)
(1)
Człuchów (woj. pomorskie)
(1)
Dolny Śląsk
(1)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Kraków (woj. małopolskie ; okolice)
(1)
Małopolska
(1)
Opole (woj. opolskie)
(1)
Rosja
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Słowacja
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Województwo podlaskie (1999- )
(1)
Węgry
(1)
Śląsk, Górny
(1)
Śląskie, województwo (od 1999)
(1)
Żyrardów (woj. małopolskie)
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(74)
Raport z badań
(19)
Poradnik
(7)
Opracowanie
(6)
Księga pamiątkowa
(3)
Materiały konferencyjne
(3)
Materiały pomocnicze
(3)
Monografia
(3)
Podręcznik
(3)
Case study (studium przypadku)
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Czasopismo pedagogiczne
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Nauka i badania
(26)
Zarządzanie i marketing
(18)
Edukacja i pedagogika
(15)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(11)
Socjologia i społeczeństwo
(9)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(7)
Językoznawstwo
(4)
Medycyna i zdrowie
(3)
Psychologia
(3)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(2)
Matematyka
(2)
Filozofia i etyka
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Religia i duchowość
(1)
153 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
I. Czym jest praca dyplomowa i do czego służy, II. Wybór tematu, III. Zbieranie materiałów, IV. Plan pracy i notatki, V. Redakcja tekstu, VI. Ostatnia korekta
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ekonometria i badania operacyjne : zagadnienia podstawowe / red. nauk. Bogusław Guzik. - Wyd. 2 popr. iuzupeł. - Poznań : Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, 1999. - 315 s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
(Materiały Dydaktyczne / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu ; 50)
Ekonometryczne podejście do modelowania i prognozowania zjawisk gospodarczych; Wyznaczanie modeli liniowych klasyczna metodą najmniejszych kwadratów Weryfikacja modelu liniowego wyznaczonego klasyczną mnk; Wyznaczanie i weryfikacja modeli nieliniowych cz. 1 Modele liniowe względem parametrów; Wyznaczanie i weryfikacja modeli nieliniowych cz. 2 Modele linearyzowane przez logarytmowanie; Ekonometryczne modelowanie sezonowości; Badania operacyjne; Formułowanie zadań decyzyjnych; Metoda geometryczna; Metoda simpleks; Dualność; Zagadnienia transportowe; Zagadnienia sprowadzalne do ZZT; Optymalizacja wielocalowa; programowanie w warunkach niepewności; Programowanie w warunkach ryzyka; Analiza czasowa przedsięwzięć.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Artykuł naukowy; Artykuł przeglądowy; Praca na semi- narium lub konferencję; Rady dla studentów: sprawozda- nia i przeglądy; Praca dyplomowa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I. Formułowanie celów i organizacja badań 1. Przedmiot i etapy badań marketingowych 1.1. Istota, przesłanki i użyteczność badań marketingowych 1.2. Etapy procesu badania marketingowego; Pytania i zadania kontrolne. Część II. Informacja rynkowa – źródła, formy i nowe tendencje gromadzenia 2. System informacji marketingowej i organizacja badań 2.1. System informacji marketingowej 2.2. Organizacja badań marketingowych 2.3. Problemy współpracy przedsiębiorstwa z agencją badawczą 2.4. Strategiczne badania marketingowe 3. Gromadzenie marketingowych danych wtórnych w procesie badań rynkowych 3.1. Źródła, rodzaje i procedura gromadzenia danych marketingowych o charakterze wtórnym 3.2. Podsystem wewnętrznej informacji marketingowej o charakterze wtórnym 3.3. Podsystem marketingowej informacji o charakterze zewnętrznym – krajowej 3.4. Podsystem informacji marketingowej zewnętrznej – zagranicznej 3.5. Tworzenie komputerowych baz danych 3.6. Jakość danych wtórnych – korzyści i ograniczenia ich gromadzenia 4. Gromadzenie danych pierwotnych 4.1. Wykorzystanie metody ankietowej w badaniu zachowań podmiotów rynku 4.2. Badania oparte na panelach tradycyjnych 4.3. Metody jakościowe gromadzenia informacji o nabywcach 4.4. Pomiar zmiennych jakościowych 4.5. Eksperymenty 5. Badania marketingowe przez internet 5.1. Specyfika internetu, jego zastosowania i przesłanki rosnącej roli w badaniach marketingowych 5.2. Wykorzystanie internetu do gromadzenia danych o charakterze wtórnym 5.3. Panele internetowe jako kierunek rozwoju ilościowych badań marketingowych prowadzonych przez internet 5.4. Prowadzenie badań jakościowych przez internet 5.5. Internet jako narzędzie wspomagające proces realizacji tradycyjnych badań 5.6. Badania serwisów internetowych 5.7. Zalety i wady badań marketingowych prowadzonych z wykorzystaniem internetu Część III. Wykorzystanie badań w strategicznym planowaniu marketingowym 6. Analiza sytuacji marketingowej przedsiębiorstwa (Krystyna Mazurek-Łopacińska) 6.1. Badania czynników makrootoczenia 6.2. Badanie czynników mikrootoczenia 6.3. Analiza konkurencji 6.4. Prognozowanie sprzedaży i badanie potencjału rynku 7. Określanie pozycji rynkowej przedsiębiorstwa i kierunków jego rozwoju 7.1. Analiza udziału w rynku 7.2. Udział w rynku jako podstawa określenia strategii przedsiębiorstwa 7.3 Analiza słabych i mocnych stron przedsiębiorstwa oraz szans i zagrożeń 8. Segmentacja rynku w procesie definiowania rynków docelowych 8.1. Podstawowe pojęcia: rynek, rynek docelowy, segmentacja, poziomy segmentacji 8.2. Podstawy informacyjne i organizacja procesu segmentacji w przedsiębiorstwie 8.3. Proces segmentacji – etapy, poziomy, rodzaje 8.4. Warunki skutecznej i efektywnej segmentacji rynku 8.5. Zastosowanie segmentacji – przykłady procedur 9. Badania produktu 9.1. Przesłanki i istota badań marketingowych produktu 9.2. Badania nowego produktu 9.3. Badanie koncepcji nowego produktu czy usługi 9.4. Badania prototypu/serii próbnej produktu 9.5. Testowanie marketingowe produktu 9.6. Badania istniejącego produktu i jego pozycji rynkowej 9.7. Badanie nazwy, opakowania i etykiety produktu 9.8. Wybrane techniki neurobiologiczne w badaniach produktu i jego wyposażenia 9.9. Wprowadzenie na rynek wody mineralnej Cechini Muszyna wraz z jej wyposażeniem (butelka, etykieta) i jej ewolucja rynkowa 9.10. Eye Tracking w badaniu opakowań kosmetyków 10. Metody badania cen 10.1. Wtórne źródła informacji o cenach 10.2. Badania skłonności nabywców do zaakceptowania danej ceny i prawdopodobieństwa zakupu po danej cenie 10.3. Badanie relacji między przychodami ze sprzedaży a poniesionymi kosztami 10.4. Analiza kosztów krańcowych 10.5. Badanie cen w zależności od fazy cyklu życia produktu 10.6. Badanie relacji między ceną a popytem 10.7. Badanie zewnętrznych czynników wpływających na ceny 11. Badania systemu dystrybucji 11.1. Uwagi wstępne (Władysław Szczepankiewicz) 11.2. Wybór rodzaju kanału dystrybucji (Władysław Szczepankiewicz) 11.3. Dystrybucja fizyczna jako obiekt badań marketingowych (Władysław Szczepankiewicz) 11.4. Analiza i ocena poziomu obsługi konsumentów 11.5. Badanie strat w łańcuchach dostaw (Władysław Szczepankiewicz) 12. Badania skuteczności systemu komunikacji (Krystyna Mazurek-Łopacińska) 12.1. Podstawowe etapy badań nad reklamą 12.2. Rodzaje testów i innych metod stosowanych w badaniach nad reklamą 12.3. Badanie zasięgu reklamy 12.4. Metody oceny skuteczności reklamy 12.5. Metody pomiaru skuteczności promocji w internecie 12.6. Skuteczność reklamy internetowej w świetle badań 12.7. Bilans (podsumowanie) kampanii reklamowej 12.8. Pomiar efektów promocji sprzedaży 13. Badanie satysfakcji i lojalności klientów 13.1. Istota i podstawy pomiaru satysfakcji 13.2. Program badania i pomiaru satysfakcji klientów 13.3. Metoda Servqual w badaniu satysfakcji klientów 13.4. Badania Mystery Shopping 13.5. Obliczanie wskaźnika satysfakcji klientów 13.6. Krajowe wskaźniki satysfakcji 13.7. Satysfakcja klientów jako kluczowa zmienna w zarządzaniu przedsiębiorstwem 13.8. Metody pomiaru lojalności konsumentów wobec marki; Pytania i zadania kontrolne; Bibliografia; Przypisy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego w Warszawie. Ekonomia / red. nauk Jerzy Gawinecki ; 2)
Artykuły: Dylematy konstrukcji miar inflacji w warunkach transformacji rynkowej; Czas wolny wskaźnikiem rozwoju społecznego; Analiza historii zdarzeń - modele o czasie dyskretnym. Teoria procedury estymacji i weryfikacji; Prognozowanie zjawisk turystycznych; Metody statystyczne w analizie portfelowej; Statystyczna ocena stanu zdrowia ludności do celów polityki społecznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 311 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 311 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologiczny model dobrostanu w pracy : wartość i sens pracy / Agnieszka Czerw. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk. , 2017. - 231, [1] s. : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Psychologia Teoria Badania)
Zawiera: 1. Psychologia pozytywna i jej wpływ na psychologię pracy i organizacji. 2. Dobrostan jako pojęcie ogólne dotyczące różnych obszarów życia; Dobrostan osobisty, społeczny i zawodowy; Koncepcja hedonistyczna i eudajmonistyczna dobrostanu przyjemne i wartościowe życie; Sens rozróżnienia perspektywy hedonistycznej i eudajmonistycznej; Dobrostan i złe samopoczucie. 3. Dobrostan w pracy stan wiedzy aktualnej; Hedonistyczny dobrostan w pracy i organizacji; Emocje w sytuacji pracy; Satysfakcja z pracy; Eudajmonistyczny dobrostan w pracy; Zaangażowanie w pracę; Flow w pracy; Pasja w pracy; Poczucie powołania w pracy; Praca jako wartość centralna w życiu człowieka; Wartości realizowane w pracy; Sens pracy. 4. Budowanie pozytywnej organizacji poprzez nadawanie sensu pracy; Praktyki organizacyjne a odczuwanie sensu pracy przez pracowników; Przyczyny dobrostanu w pracy w szerokim kontekście dopasowania do pracy i organizacji. 5. Kwestionariusz eudajmonistycznego dobrostanu w miejscu pracy; Założenia teoretyczne kwestionariusza; Konstrukcja narzędzia do pomiaru dobrostanu w miejscu pracy; Badania konstrukcyjne Kwestionariusza Dobrostanu w Miejscu Pracy; Definicje skal Kwestionariusza Dobrostanu w Miejscu Pracy; Analiza konfirmacyjna struktury Kwestionariusza Dobrostanu w Miejscu Pracy; Stabilność pomiaru Kwestionariuszem Dobrostanu w Miejscu Pracy; Profile dobrostanu w pracy. 6. Weryfikacja konceptualnego modelu relacji eudajmonistycznego dobrostanu zawodowego z innymi typami dobrostanu; Relacja hedonistycznego i eudajmonistycznego dobrostanu w pracy; Badanie 1 eudajmonistyczny i hedonistyczny (satysfakcja z pracy) dobrostan w pracy; Badanie 2 eudajmonistyczny i hedonistyczny (afekt) dobrostan w pracy; Empiryczny model zależności różnych typów dobrostanu w sytuacji pracy; Relacja dobrostanu w miejscu pracy do dobrostanu osobistego i społecznego; Badanie 3 dobrostan w pracy i w życiu w perspektywie hedonistycznej; Badanie 4 eudajmonistyczny dobrostan w pracy i w życiu; Badanie 5 dobrostan w pracy i w życiu w mieszanej perspektywie; Badanie 5a hedonistyczny dobrostan osobisty i eudajmonistyczny dobrostan w pracy; Badanie 5b eudajmonistyczny dobrostan osobisty i hedonistyczny dobrostan w pracy; Badanie 6 dobrostan w pracy i dobrostan społeczny w perspektywie eudajmonistycznej; Empiryczny model zależności eudajmonistycznych miar dobrostanu w różnych obszarach funkcjonowania człowieka; Empiryczny model zależności dobrostanu zawodowego (eudajmonistycznego i hedonistycznego) z dobrostanem w innych obszarach funkcjonowania człowieka. 7. Podsumowanie rola psychologicznego dobrostanu u pracowników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(NPI Nauka i Praktyka Innowacji)
Zawiera: Wstęp . 1. Podstawy kreatywności: 1.1. Definicja kreatywności; 1.2. Kreatywność a twórczość; 1.3. Perspektywy analizy twórczości. 2. Kreatywność pracowników: 2.1. Kreatywność pracowników i jej komponenty; 2.2. Sylwetka kreatywnego pracownika; 2.3. Kreatywny menedżer; 2.4. Inhibitory i stymulatory kreatywności pracowników. 3. Narzędzia do badania predyspozycji twórczych: 3.1. Myślenie dywergencyjne; 3.2. Testy zawierające zadania werbalne i testy mieszane; 3.3. Testy zawierające zadania niewerbalne; 3.4. Kwestionariusze samooceny; 3.5. Badania biograficzne, wywiad i obserwacja. 4. Ocena kreatywności pracowników: 4.1. Model oceny kreatywności pracowników; 4.2. Założenia budowy kwestionariuszy do badania predyspozycji twórczej pracowników; 4.3. Weryfikacja kwestionariuszy do badań. 5. Prokreatywna przestrzeń w przedsiębiorstwie: 5.1. Istota prokreatywnej przestrzeni przedsiębiorstwa; 5.2. Czynniki sprzyjające kreatywności w przedsiębiorstwie; 5.3. Przegląd koncepcji i narzędzi do identyfikacji twórczego klimatu w miejscu pracy. 6. Procesy grupowe i ich dynamika: 6.1. Grupa a zespół; 6.2. Role grupowe; 6.3. Coaching zespołowy i mentoring; 6.4. Przewodzenie grupom. 7. Metodyka zespołowego rozwiązywania problemów: 7.1. Sesja twórcza; 7.2. Moderacje; 7.3. Metody aktywizujące pracę zespołu; 7.4. Kreowanie innowacyjnych rozwiązań. 8. Twórcze zespoły pracownicze w przedsiębiorstwie: 8.1. Charakterystyka i podział zespołów pracowniczych; 8.2. Zasady budowania twórczych zespołów; 8.3. Procedura rekrutacji pracowników do zespołów twórczych; 8.4. Dobór pracowników do twórczych zespołów na przykładzie praktycznym. 9. Wpływ kreatywności pracowników na rozwój innowacji: 9.1. Obszar badań wpływu kreatywności pracowników na rozwój innowacji w przedsiębiorstwie; 9.2. Model badań przeprowadzonych w przedsiębiorstwach; 9.3. Metody i narzędzia zastosowane w badaniach; 9.4. Ocena wpływu kreatywności pracowników na rozwój innowacji. 10. Tworzenie ruchu proinnowacyjnego w przedsiębiorstwie: 10.1. Geneza pojęcia racjonalizacji; 10.2. Przedmiot wniosku racjonalizatorskiego; 10.3. Model ruchu proinnowacyjnego w przedsiębiorstwie; 10.4. Motywowanie pracowników do proinnowacyjnego działania w przedsiębiorstwie; 10.5. Narzędzie wspomagające ruch proinnowacyjny w przedsiębiorstwie. 11. Przykłady z praktyki przemysłowej: 11.1. Działanie kreatywnego zespołu na przykładzie przedsiębiorstwa z branży meblarskiej; 11.2. Analiza badań w dużym przedsiębiorstwie branży spożywczej; 11.3. Analiza badań w dużym przedsiębiorstwie branży meblarskiej; 11.4. Analiza badań w dużym przedsiębiorstwie branży metalowej; 11.5. Analiza badań w średnim przedsiębiorstwie branży opakowań; 11.6. Analiza badań w średnim przedsiębiorstwie branży meblarskiej; 11.7. Analiza badań w małym przedsiębiorstwie branży rolniczej; 11.8. Budowanie zespołu z wykorzystaniem metod kreatywnego rozwiązywania problemów; 11.9. Moderowanie zespołu problemowego. Bibliografia. Słownik ważniejszych pojęć. Indeks.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Źródła informacji naukowej, ich podział i znaczenie -Klasyfikacja literatury naukowej; -Ogólne zasady korzystania z katalogów i zasobów bibliotecznych; -Zbieranie materiałów i sporządzanie bibliografii do opracowań naukowych. 2. Przegląd podstawowych metod badawczych: -Klasyfikacja metod badawczych; -Ogólne metody badawcze; -Przegląd metod badawczych stosowanych w naukach społe cznych; -Metody badawcze stosowane w naukach empirycznych. 3. Technika pisania prac magisterskich i innych prac naukowych: -Podstawowe zasady konstrukcji prac naukowych; -Opracowanie techniczne materiału głównego pracy; -Materiały dodtakowe i informacyjno-uzupełniające; -Wymagania formalne dotyczące wyglądu pracy; -Zasady wykonywania składu komputerowego prac magister skich i dyplomowych. 4. Seminaria przeddyplomowe jako forma wprowadzania studentów w proces pracy twórczej: -Cele, zadania i program seminariów przeddyplomowych; -Opracowywanie referatów seminaryjnych - I-sza samo dzielna praca twórcza studneta; -Technika wygłaszania referatów; -Dyskusja po wygłoszeniu referatu. 5. Seminaria dyplomowe: -Cele semianriów dyplomowych; -Proseminaria; -Przebieg seminariów dyplomowych; -Przygotowanie studentów do udziału w proseminariach i seminariach dyplomowych. Uczestnictwo w seminariach. 6. Konsultacje i współpraca studnetów z promotorem: -Rodzaje konsultacji i ich przebieg; -Współpraca dyplomantów i magistrantów z promotorem; -Udział innych osób w tworzeniu prac dyplomowych i ma gisterskich. 7. Praktyki dyplomowe: -Cele praktyk dyplomowych; -Organizacja praktyk; -Programy praktyk i ich realizacja; -Postępowanie w braku praktyk dyplomowych. 8. Przygotowywanie i opracowywanie prac dyplomowych i magisterskich: -Cele prac dyplomowych i magisterskich; -Wybór tematów prac dyplomowych i magisterskich; -Fazy i harmonogram przygotowywania, opracowywania oraz pisania prac dyplomowych i magisterskich; -Opracowywanie planu pracy; -Zbieranie materiałów źródłowych; -Prowadzenie badań; -Oprac. pierwszej wersji pracy; -Dalsze prace nad tekstem; -Błędy najczęściej wystepujące występujące w pracach magisterskich i dyplomowych oraz sposoby ich unikania. 9. Ocena prac dyplomowych i magisterskich: -Kryteria oceny prac; -Recenzje prac dyplomowych i magisterskich. 10. Możliwości wykorzystania prac dyplomowych i magi sterskich: -Prace dyplomowe i magisterskie jako etap rozwoju ich twórców; -Aspekty praktyczne prac dyplomowych i magisterskich; -Rola prac dyplomowych i magisterskich w rozwoju nauki oraz upowszechniania wiedzy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 311 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Słowo wstępne; 1. Czy twój projekt naukowy jest zarządzany? 1.1. Czym jest projekt naukowy? 1.2. Czym jest zarządzanie projektem naukowym? 1.3. Przykład; Jak planować projekt naukowy? 2.1. Najważniejszy element projektu naukowego 2.2. Jak sformułować cel dla własnych badań? 2.3. Jak prawidłowo odróżnić cel, środki i rezultaty projektu naukowego? 2.4. Rezultaty projektu naukowego 2.5. Działania projektowe. Harmonogramowanie 3. Harmonogram projektu naukowego – budowanie zespołu 3.1. Osoby zaangażowane w projekt naukowy 3.2. Role w projekcie naukowym i kategorie współpracowników 3.3. Specyfika konsorcjum 3.4. Tworzenie zespołu projektowego 4. Zasoby i logistyka projektu naukowego 4.1. Wynajem pomieszczeń 4.2. Potrzeby w zakresie urządzeń i materiałów 4.3. Logistyka projektu naukowego 5. Sprawy kadrowe projektu naukowego 5.1. Na jakich zasadach ogólnych mogą pracować członkowie zespołu badawczego? 5.2. Z jakiej puli sfinansujesz pracę zespołu badawczego? 5.3. Jakie są rodzaje zatrudnienia? 5.4. Ile kosztuje zatrudnienie jednego pracownika? 5.5. Czy specjalista ds. kadr i księgowy to ta sama osoba? 5.6. Kilka rad praktycznych związanych z decyzjami kadrowymi 5.7. Budżet projektu naukowego 5.8. Jak mogą wyglądać wytyczne budżetowe udostępniane przez instytucje finansujące? 5.9. Sporządzenie wstępnej wersji budżetu 5.10. Co jeszcze warto uwzględnić przy opracowaniu budżetu? 5.11. Definitywna wersja budżetu 6. Dobry początek i prawidłowa realizacja projektu naukowego 6.1. Dokumentacja projektu naukowego 6.2. Oprawa prawna projektu naukowego 6.3. Plan Zarządzania Danymi 6.4. Inne procedury wstępne projektu naukowego 6.5. Zasady efektywnej realizacji projektu naukowego 7. Monitoring i kontrola, czyli jak nadzorować projekt naukowy 7.1. Monitorowanie projektu naukowego 7.2. Kontrola projektu naukowego 7.3. Analiza ryzyka projektu naukowego 7.4. Narzędzia ułatwiające monitoring i kontrolę projektu naukowego 8. Zakończenie i zamknięcie projektu naukowego 8.1. Ewaluacja projektu naukowego – definicja i struktura 8.2. Wyniki ewaluacji projektu naukowego – kiedy i jak je wdrażać? 8.3. Jak sporządzić raport finansowy z projektu naukowego? 8.4. Ewaluacja merytoryczna projektu naukowego 8.5. Inne kategorie ewaluacji projektu naukowego 8.6. Kiedy można uznać projekt naukowy za zamknięty? 9. Profesjonalne prowadzenie badań naukowych 9.1. Kim jest profesjonalny naukowiec? 9.2. Co różni doktora od magistra? 9.3. Co potrafi profesjonalny naukowiec? 9.4. Co to znaczy „prowadzić badania”? 9.5. Czym jest doktorat? 9.6. Co robić, by być innowacyjnym naukowcem? 9.7. Normy jakości badań 9.8. Podstawowe metody badawcze 9.9. Etyczne aspekty doktoratu i publikowania 10. Relacje międzypokoleniowe w zespole badawczym – zasady i wyzwania 10.1. Pod kierunkiem mentora – zaufanie i praca 10.2. Naukowe relacje międzypokoleniowe; Glosariusz; Bibliografia; Słowo końcowe; Podziękowania; O autorze; Indeks.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Paradygmaty zarządzania zasobami ludzkimi, 2. Komunikacja społeczna, 3. Ocena, 4. Dwa warianty motywacji i jedna manipulacja, 5. Wiedza, 6. Sposoby i efekty kierowania personelem, 7. Społeczne tło kierowania
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Bez(za)radny nauczyciel na drogach i bezdrożach współczesności - rozważania o kruchej tożsamości i racjonalnej nadziei; 2. Nie(łatwa) sztuka oswajania pedagogiki (nauczyciel miedzy tym, co można, a czego nie udaje się zmienić); 3. Między poczuciem braku a możliwością. O konieczności budowania pedagogiki nadziei; 4. Odwaga i trud bycia profesjonalnym nauczycielem w postmodernistycznej rzeczywistości edukacyjnej; Rola nauczyciela "w szkole dla wszystkich dzieci" (uwagi o integracji); Agresja w szkole. Analiza czynników zewnątrz- i wewnątrzszkolnych w genezie jej rozwoju; Doskonalenie zawodowe nauczycieli w obecnej rzeczywistości; Bycie "nauczycielem wszystkich uczniów" - czy zadanie (nie)realne?; Stereotyp nauczyciela w świadomości młodzieży (na podstawie badań przeprowadzonych w Środkowopomorskim Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Tadeusza Kotarbińskiego w Słupsku); wybrane konteksty tożsamościowego dyskursu we współczesnej pedeutologii
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Sharing research data across disciplines / edited by Anna Wałek. - Gdańsk : Gdańsk University of Technology Publishing House, 2022. - 271, [1] s. : fotografie, ilustracje, mapy, wykresy ; 24 cm.
Introduction; Part 1. The Bridge of Data Project Assumptions: The Bridge of Data Project Objectives; Data Analysis in Bridge of Data; Part 2. Data Management Practices: The Digital Tissue and Cell Atlas and the Virtual Microscope; Towards Open Research Data in the Economics Discipline; A Text as a Set of Research Data. A Number of Aspects of Data Acquisition and Creation of Datasets in Neo-Latin Studies; Surf Zone Currents in the Coastal Zone of the Southern Baltic Sea – a Modelling Approach; Using Synchronously Registered Biosignals Dataset for Teaching Basics of Medical Data Analysis – Case Study; Part 3. Data Descriptors: Educational Dataset of Handheld Doppler Blood Flow Recordings; Testing the Diagnostic Utility of Recombinant Toxoplasma Gondii; Chimeric Antigens – Generated Datasets; Long-Term Measurement of Physiological Parameters – Child Dataset; Porous Phantoms Mimicking Tissues – Investigation of Optical Parameter Stability Over Time; Non-Contact Temperature Measurements Dataset; Determination of Changes in Viscosity of Hydrogel Depending on Shear Rates; Mechanical Properties of Human Stomach Tissue; Measurement of the Temporal and Spatial Temperature Distribution on the Surface of PVCP Tissue Phantom Illuminated by Laser Dataset; Herbarium of Division of Marine Biology and Ecology as the Primary Basis for Conservation Status Assessments in the Gulf of Gdańsk; Macrophytobenthos in the Puck Bay in 2010–2018 Dataset; Cyanobacterial and Algal Strains in the Culture Collection of Baltic Algae (CCBA); Occurrence of Cyanobacteria in the Gulf of Gdańsk (2008–2009); Mercury in various components of the environment (Gulf of Gdańsk, southern Baltic Sea); Methodology of the Morphometry Study on Baltic Herring; Early Oceanographical Data Collected by the Institute of Oceanography University of Gdańsk; High-Resolution Wind Wave Parameters in the Area of the Gulf of Gdańsk During; Extreme Storms; Long-term Hindcast Simulation of Currents, Sea Level, Water Temperature and Salinity in the Baltic Sea; Areas of Updraft Air Motion in an Idealised Weather Research and Forecasting; Model Simulation of Atmospheric Boundary Layer Response to Different Floe; Size Distributions; High Resolution Sea Ice Floe Size and Shape Data from Knox Coast, East Antarctica; Long-Term GNSS Tropospheric Parameters for theTropics (2001-2018) derived from selected IGS stations; Simulations of the Derecho Event in Poland of 11th August 2017 Using WRF Model; Split-Beam Echosounder Data from Puck Bay; Vehicle Detection and Speed Estimation Using Millimetre Wave Radar; AC Motor Voltage and Audible Noise Dataset; Impedance Spectra of RC Model as a Result of Testing Pulse Excitation; Measurement Method Dataset; X-ray Photoelectron Spectroscopy of Carboxylic Acids as Corrosion Inhibitors of Aluminium Alloys; Crack Mouth Opening Displacement for EH36 Shipbuilding Steel Measurements; Dataset; Tribological Properties of Thermoplastic Materials Formed by 3D; Printing by FDM Process; Potential Energy Curves of Diatomic Alkali Molecules Datasets; Minimal Sets of Lefschetz Periods for Morse-Smale Diffeomorphisms of a Connected Sum of g Real Projective Planes; On Computing Curlicues Generated by Circle Homeomorphisms; Video of LEGO Bricks on Conveyor Belt Dataset Series; Regeneration Project of Market Places GOSPOSTRATEG – “Polanki” Market in Gdańsk-Oliwa Pilot Project Monitoring Dataset; Description of the Dataset Hanow – Praecepta de Arte Disputandi – Transcription and Photographs; Description of the Dataset Rhetoric at School – a Selection of the Syllabi from the Academic Gymnasium in Gdańsk – Transcription and Photographs; Legislation and Practice of Selected State Aid Issues, According to EU and Polish Law; Dataset Relating Collective Angst, Identifications, Essentialist Continuity and Collective Action for Progressive City Policy among Gdańsk Residents; Multiple Group Membership and Collective Action Intention; Data from the Survey on Entrepreneurs’ Opinions on Factors Determining the Employment of the Gdańsk University of Technology Graduates; Data from the Survey on Gdańsk University of Technology; Graduates’ Professional Careers; Summary.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; Cele pracy magisterskiej i etapy ich osiągania; Wybór tematu, ustalenie celu i opracowywanie planu pracy magisterskiej; Prowadzenie badań. Opracowywanie badań oraz ich pisemna prezentacja; Zadania końcowego etapu tworzenia pracy magisterskiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Cz. I. TREŚĆ - PODSTAWOWE WYMOGI FORMALNE: 1. Czym jest praca magisterska?; 2. Temat i tytuł pracy; 3. Struktura i plan pracy – podstawowe wymogi metodologiczne; 4. Zasady konstruowania „Wstępu"; 5. Zasady konstruowania „Zakończenia"; Układ rozdziału; 7. Styl pracy; Cz. II. ESTETYKA TEKSTU PRACY MAGISTERSKIEJ: 1. Układ pracy i tekstu; 2. Prezentacje graficzne; 3. Skróty i symbole; 4. Cytaty i sposoby cytowania; 5. Przypisy; 6. „Bibliografia”; 7. „Aneks” (Załączniki); 8. „Streszczenie”; 9. Korekta pracy. Cz. III. JAK SKUTECZNIE PISAĆ PRACĘ?: 1. Od czego zacząć?; 2. Jak dotrzeć do odpowiednich źródeł i opracowań?; 3. Co zrobić z zebranymi materiałami? Jak pisać?; Cz. IV. OBRONA PRACY MAGISTERSKIEJ: 1. Przed obroną pracy; 2. W czasie obrony pracy i po niej; Cz. V. PLAGIAT. ISTOTA - RODZAJE – SKUTKI: 1. Co to jest plagiat; 2. Co stanowi przedmiot ochrony ze strony prawa autorskiego; 3. Jakie są rodzaje plagiatu; 4. Jakie są konsekwencje popełnienia plagiatu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 378 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Podstawy marketingu: Istota marketingu; Otoczenie marketingowe przedsiębiorstwa; Postępowanie konsumenta na rynku; Segmentacja rynku; Polityka produktu; Polityka cen; Polityka dystrybucji; Promocja; Badania marketingowe; Marketing dóbr i usług przemysłowych; Marketing usług. II. Kontrowersje marketingu. Wybrane problemy: Marketing wobec wyzwań społecznych i ekologicznych; Kłamstwo w reklamie; Reklama telewizyjna jako środek perswazji wobec dzieci; Marketing i media; Marketing bezpośredni, szanse i zagrożenia; Dualizm w strategicznym zarządzaniu marketingowym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Pojęcie i rodzaje elastycznych form pracy, 2. Wykorzystanie elstycznych form pracy w badanych przedsiębiorstwach, 3. Elastyczne formy pracy w opinii badanych pracobiorców
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wstęp; 2. Główne wyniki i wnioski; 3. Metoda badania; 4. Warunki życia gospodarstw domowych; 5. Indywidualna jakość życia; 6. Stan społeczeństwa obywatelskiego; 7. Społeczne aspekty korzystania z nowych technologii; 8. Wykluczenie społeczne; 9. Podsumowanie. Komu się w Polsce wiedzie, a komu nie?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej