Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(42)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
Książki
(39)
Publikacje naukowe
(8)
Publikacje fachowe
(5)
Czasopisma
(3)
E-booki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(37)
dostępne
(22)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(22)
Czytelnia
(38)
Autor
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(4)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(2)
Grabiec Olimpia (1975- )
(2)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(2)
Kowalski Tadeusz (1955- )
(2)
Piwnicka Anna
(2)
Adamowski Janusz
(1)
Anderson Peter J
(1)
Andruszko Robert
(1)
Bagińska Izabela
(1)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Baran Beata
(1)
Barbaro Natalia de
(1)
Bartoszewski Jakub
(1)
Bańka Waldemar
(1)
Borski Maciej (1975- )
(1)
Braun Juliusz Jan (1948- )
(1)
Budzik Tomasz
(1)
Chrobak Gracjan
(1)
Cichy Diana
(1)
Cudak-Niewiadomska Małgorzata
(1)
Cwalina Wojciech (1971- )
(1)
Czajka Kamil
(1)
Czerwińska-Koral Katarzyna
(1)
Dacko-Pikiewicz Zdzisława
(1)
Dobrowolski Zbysław
(1)
Doliński Dariusz (1959- )
(1)
Drinóczi Timea
(1)
Dudzic Ewa
(1)
Duszak Anna
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Fairclough Norman
(1)
Falkowski Andrzej (1953- )
(1)
Fleszer Dorota (1971- )
(1)
Fras Janina
(1)
Garpiel Rafał
(1)
Giddens Anthony (1938- )
(1)
Gurdek Magdalena (1977- )
(1)
Habura Miłosz
(1)
Hallin Daniel C. (1953- )
(1)
Huddy Leonie
(1)
Höffner Marta
(1)
Ignatowski Grzegorz
(1)
Jakubowicz Karol (1941-2013)
(1)
Jarco Jerzy
(1)
Jarvis Robert
(1)
Jas Marta
(1)
Jędrych Elżbieta
(1)
Kaczmarska-Krawczak Jadwiga
(1)
Kalisz Anna
(1)
Kasińska-Metryka Agnieszka (1971- )
(1)
Kempa Ewa
(1)
Kielin-Maziarz Joanna
(1)
Klimek Jan (1952- )
(1)
Kolczyński Mariusz
(1)
Kondak Anna
(1)
Korombel Anna
(1)
Kozina Andrzej
(1)
Kościesza Agnieszka
(1)
Król Karol
(1)
Kudra Barbara
(1)
Kulchytska Nadia
(1)
Lakomy Mirosław
(1)
Leszczyńska Katarzyna
(1)
Lewandowska Bianka
(1)
Liedel Krzysztof (1969-2021)
(1)
Lityński Adam (1940- )
(1)
Lorek Marta
(1)
Madyda Aneta
(1)
Majewski Kamil
(1)
Mancini Paolo (1948- )
(1)
Mazur Konstancja
(1)
Michalczyk Stanisław
(1)
Minczewska-Przeczek Anna
(1)
Mock Stanisław (1964- )
(1)
Mokrysz-Olszyńska Anna
(1)
Moras Małgorzata
(1)
Moras-Olaś Kinga
(1)
Nowicka-Skowron Maria
(1)
Ociepka Beata
(1)
Ociepka Beata (1964- )
(1)
Okręglicka Małgorzata
(1)
Olejniczak-Szuster Katarzyna
(1)
Olma Małgorzata
(1)
Olszewski Piotr
(1)
Pawełczyk Piotr
(1)
Pietraszko-Furmanek Iga
(1)
Piontek Dorota
(1)
Podgórska-Rykała Joanna (1987- )
(1)
Pogłódek Andrzej
(1)
Prokopenko Olha V
(1)
Przeklasa Dorota
(1)
Pysiak Anna
(1)
Radlak Karolina
(1)
Rakowski Maciej
(1)
Raźny Paweł
(1)
Rogacka-Łukasik Anna (1980- )
(1)
Roguska Beata
(1)
Rozmus Dariusz (1961- )
(1)
Rulka Macin
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(17)
2000 - 2009
(25)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(44)
Język
polski
(44)
Temat
Środki masowego przekazu
(23)
Komunikacja społeczna
(17)
Polityka
(12)
Komunikacja polityczna
(10)
Marketing polityczny
(8)
Polityka medialna
(7)
Demokracja
(4)
Reklama
(4)
Dziennikarstwo
(3)
Internet
(3)
Kampania wyborcza
(3)
Manipulacja (psychol.)
(3)
Polityka społeczna
(3)
Socjologia
(3)
Terroryzm
(3)
Zarządzanie
(3)
Antropologia mediów
(2)
Dziennikarze
(2)
Innowacje
(2)
Język
(2)
Kadry
(2)
Kobieta
(2)
Komunikacja drogowa
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Konflikt
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Marketing
(2)
Menedżerowie
(2)
Negocjacje
(2)
Nieruchomości
(2)
Organizacja
(2)
Praca
(2)
Propaganda
(2)
Psychologia społeczna
(2)
Public relations
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(2)
Abolicja podatkowa
(1)
Administracja
(1)
Blogi
(1)
Budżety gminne
(1)
Choroby ludzi
(1)
Controlling
(1)
Cudzoziemcy
(1)
Cyberprzestępczość
(1)
Cyberterroryzm
(1)
Dyskurs (filoz.)
(1)
Ekoteologia
(1)
Erotyzm
(1)
Etyka społeczna
(1)
Europejska Karta Społeczna
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Gender
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka
(1)
Grupy społeczne
(1)
Historia
(1)
Image
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Inwestycje
(1)
Język polski
(1)
Kampania wyborcza parlamentarna
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Kariera
(1)
Klaster (ekonomia)
(1)
Klasy społeczne
(1)
Komunikacja autobusowa
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikacja wewnętrzna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konflikt społeczny
(1)
Konkurencyjność
(1)
Konstytucja Cypru (1960)
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Kontrola społeczna (socjol.)
(1)
Kozioł ofiarny (socjologia)
(1)
Kształcenie
(1)
Kultura
(1)
Kultura masowa
(1)
Ludobójstwo
(1)
Mandat radnego
(1)
Miasta
(1)
Migracje
(1)
Motywacja pracy
(1)
Nacjonalizm
(1)
Naród
(1)
Nauki społeczne
(1)
Niealimentacja
(1)
Nierówności społeczne
(1)
Nowe media (komunikacja)
(1)
Obywatelstwo
(1)
Ocena pracowników
(1)
Oceny pracowników
(1)
Odmiany człowieka
(1)
Odpady
(1)
Odpowiedzialność prawna
(1)
Ojcostwo
(1)
Opinia publiczna
(1)
Temat: czas
1901-2000
(3)
1801-1900
(1)
1918-1939
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(7)
Europa
(2)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Ameryka Północna
(1)
Cypr
(1)
Europa Wschodnia
(1)
Europa Zachodnia
(1)
Tadżykistan
(1)
Wielka Brytania
(1)
Węgry
(1)
Władysławowo (woj. pomorskie, pow. pucki, gm. Władysławowo)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(10)
Praca zbiorowa
(7)
Opracowanie
(6)
Monografia
(3)
Czasopismo naukowe
(2)
Artykuł naukowy
(1)
Artykuły
(1)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo prawnicze
(1)
Polemika
(1)
Dziedzina i ujęcie
Polityka, politologia, administracja publiczna
(20)
Media i komunikacja społeczna
(19)
Socjologia i społeczeństwo
(8)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(5)
Zarządzanie i marketing
(5)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Psychologia
(1)
44 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Dyskurs Politologiczny : monografie)
1. Ewolucja Internetu a nowe media; 2. Ewolucja demokracji; 3. Demokracja 2.0; 4. Nowe media jako narzędzia polityki 2.0; 5. Sieciowa demokracja obywatelska jako fundament demokracji 2.0.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Demokracja w sieci, Polityka w Internecie-populizm jako konsekwencja zaburzeń dialogu, Technologia i demokracja, Demokracja a nowe technologie, Polityka społeczna i nowe media, Rola Internetu wobec procesów demokratyzacji w stosunkach międzynarodowych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Programowa naiwność. Etyczne dylematy kampanii wyborczej. Cz.I Poznać wyborców : 1. Jak decydują wyborcy. Podstawowe teorie, 2. Co warto myśleć o wyborcach. Podstawowe mechanizmy podejmowania decyzji wyborczych, 3. O tym czego nie wiem, czyli badania w kampanii wyborczej, 4. Targeting. Odpowiedź na pytanie "dla kogo". Cz.II Przekonać wyborców : 5. Przekaz. Odpowiedź na pytanie "co mówimy", 6. Media w kampanii. Jak pracować z dziennikarzami, 7. Kampania negatywna. Czy i jak atakować, czy i jak się bronić, 8. Praca w sztabie wyborczym. Kampania na co dzień
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biała Seria PTNP)
1. Teoretyczne aspekty funkcjonowania wizerunku polityki i polityków (w stronę medialnego demontażu polityki); Wizerunek negatywny w polskiej polityce; Wizerunek polityczny: ideologiczny, strategiczny, operacyjny czy taktyczny; Rebranding lidera politycznego. Przyczynek do dyskusji o czynnikach determinujących efektywność zmiany wizerunku; Wizerunek polskich polityków. Teoria i praktyka; 2. Kreowanie wizerunku w wymiarze państwowym i międzynarodowym: Wizerunek Parlamentu Europejskiego jako przesłanka aspiracji wyborczych; Wizerunek dyplomacji i dyplomatów w świetle "rewelacji" WikiLeaks; Osobowościowy wizerunek Bronisława Komorowskiego i jego wyborców; Aspekty negatywne w pierwszych kampaniach wyborczych w Polsce po 1989 r.; Immunitet jako element wizerunku parlamentarzysty. Uwagi na tle instytucji immunitetu materialnego; Wizerunek polityczny- media a kampanie wyborcze; Wizerunek Lecha Kaczyńskiego po katastrofie smoleńskiej- powstanie mitu?; Wizerunek polityczny kandydatów na urząd prezydenta. Analiza kompanii wyborczej Jarosława Kaczyńskiego i Bronisława Komorowskiego; 3. Wizerunek w kampaniach lokalnych: Wizerunek szyty na miarę- o kreacjach dolnośląskich liderów rynku w kampanii samorządowej 2006; Siła argumentów czy argument siły? Rywalizacja wyborcza o stanowisko prezydenta miasta Kielce w 2010 r. z powyborczym suplementem; Wizerunek jednostek samorządu terytorialnego na przykładzie miasta Kilce; Polskie miasta w Internecie na przykładzie kandydatur do tytułu Europejskiej Stolicy Kultury 2016; 4. Komunikowanie w procesie kształtowania wizerunku organizacji, grup, instytucji i jednostki: Strony internetowe organizacji pozarządowych jako źródło informacji i wiedzy (na przykładzie wybranych polskich think tanków); Kształtowanie wizerunku grupy podczas akcji protestacyjnych zorganizowanych przez mniejszości etniczne; Rola public relations w komunikowaniu się Kościoła katolickiego; Komunikowanie polityczne a wizerunek; Kilka uwag o wizerunku egzekutora ukształtowanym przez ustawę o postępowaniu egzekucyjnym w administracji; Etyczne aspekty kreacji wizerunku sądu oraz sędziego cywilisty. Normatywny obraz sędziego; Wizerunek konstytucyjnych organów państwowych jako determinant autorytetu państwa na przykładzie Komisji Śledczej do zbadania prawidłowości działań organów administracji rządowej w sprawie postępowań karnych związanych z uprowadzeniem i zabójstwem Krzysztofa Olewnika (SKKO); Portret zabójczyni.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej