Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(29)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(28)
Publikacje fachowe
(4)
Publikacje naukowe
(4)
Poradniki i przewodniki
(3)
Audiobooki
(1)
E-booki
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(17)
tylko na miejscu
(15)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(19)
Czytelnia
(15)
Autor
Cialdini Robert B. (1945- )
(7)
Wojciszke Bogdan (1952- )
(6)
Kacmajor Anna
(3)
Kacmajor Magdalena
(3)
Aronson Elliot
(2)
Hogan Kevin (1961- )
(2)
Leary Mark
(2)
Pratkanis Anthony
(2)
Abgrall Jean-Marie (1950- )
(1)
Acuff Dan S. (1942- )
(1)
Bezwińska-Walerjan Anna
(1)
Brock Timothy C
(1)
Doliński Dariusz (1959- )
(1)
Dzieża Wiesława
(1)
Dziuban Anna
(1)
Fortuna Paweł
(1)
Goldstein Noah J
(1)
Green Melanie C
(1)
Grenny Joseph
(1)
Grzesiak Mateusz (1980- )
(1)
Hadnagy Christopher
(1)
Karwat Mirosław (1953- )
(1)
Katolicki Rafał
(1)
Kowalczko-Szumowska Monika
(1)
Kuczyńska-Szymala Daria
(1)
Kwiatkowski Paweł (1967- )
(1)
Leary Mark R
(1)
Leippe Michael R
(1)
Lewicka Maria
(1)
Lipa Michał
(1)
Lipiec-Szafarczyk Monika
(1)
Martin Steve J
(1)
Matkowski Cezar
(1)
Maxfield David
(1)
McMillan Ron
(1)
Mortensen Kurt W
(1)
Myers David G
(1)
Patterson Kerry (1946- )
(1)
Przygońska Ewa
(1)
Reiher Robert H
(1)
Sieczkowski Tomasz
(1)
Speakman James (1968- )
(1)
Sugiero Joanna
(1)
Switzler Al
(1)
Wacowska Kaja
(1)
Wasilewski Jacek
(1)
Wozniak Steve (1950- )
(1)
Zimbardo Philip G. (1933- )
(1)
Łysakowski Tomasz
(1)
Śledź Andrzej
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(23)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(30)
Język
polski
(30)
Temat
Perswazja
(26)
Socjotechnika
(14)
Psychologia społeczna
(13)
Relacje międzyludzkie
(9)
Manipulacja (psychologia)
(8)
Komunikacja społeczna
(6)
Decyzje
(4)
Komunikacja interpersonalna
(4)
Psychologia stosowana
(4)
Manipulacja (psychol.)
(3)
Osobowość
(3)
Samopoznanie
(3)
Stosunki interpersonalne
(3)
Środki masowego przekazu
(3)
Interakcje społeczne
(2)
Język
(2)
Motywacja
(2)
Propaganda
(2)
Reklama
(2)
Telewizja
(2)
Agresywność
(1)
Autorytet
(1)
Błędy poznawcze (psychologia)
(1)
Dzieci
(1)
Haking
(1)
Internet
(1)
Język polski
(1)
Kierownictwo duchowe
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Konflikt społeczny
(1)
Kłamstwo
(1)
Marketing
(1)
Młodzież
(1)
Nauczyciele
(1)
Nierówności społeczne
(1)
Patologia społeczna
(1)
Perswzja
(1)
Postawy
(1)
Pranie mózgu
(1)
Przemoc symboliczna
(1)
Przymus
(1)
Przywództwo
(1)
Psycholingwistyka
(1)
Psychologia
(1)
Psychologia dziecka
(1)
Psychologia mediów
(1)
Retoryka
(1)
Sekty i nowe ruchy religijne
(1)
Uczniowie
(1)
Uprzedzenia
(1)
Wpływ (politologia)
(1)
Wzmocnienie pozytywne (psychologia)
(1)
Zachowanie
(1)
Zachowanie prospołeczne
(1)
Zapobieganie
(1)
Zniewaga
(1)
Zwalczanie
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Podręcznik
(9)
Poradnik
(5)
Opracowanie
(3)
Monografia
(2)
Audiobooki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(17)
Socjologia i społeczeństwo
(6)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Edukacja i pedagogika
(1)
Religia i duchowość
(1)
30 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Wstęp, 2. Co to jest kategoria gramatyczna?, 3. O samej osobie, 4. Pierwsza lepsza osoba, 5. Druga osoba: bliźni, 6. Trzecia osoba ( boska - bo-nie-ludzka)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rozdział 1. Narzędzia wpływu: Klik, wrr Na skróty Wyzyskiwacze Sztuka ju-jitsu Podsumowanie Zadania sprawdzające. Rozdział 2. Reguła wzajemności: Jak działa reguła wzajemności; Wzajemność ustępstw; Technika odmowy – wycofania; Jak się obronić przed działaniem reguły wzajemności; Zadania sprawdzające. Rozdział 3. Zaangażowanie i konsekwencja: Klik i wrr raz jeszcze; Kluczem jest zaangażowanie; Jak się obronić przed manipulacją; Rozdział 4. Społeczny dowód słuszności: Zasada dowodu społecznego Przyczyna śmierci niepewność Róbcie wszystko to, co ja; Daj się obronić przed niechcianym wpływem. Rozdział 5. Lubienie i sympatia: Przyjaźń jako narzędzie wpływania na innych; Kogo lubimy i dlaczego; Warunkowanie i skojarzenia; Jak nie ulec niepożądanemu wpływowi. Rozdział 6 Autorytet: Siła nacisku autorytetu; Blaski i cienie ślepego posłuszeństwa; Opakowanie, nie zawartość; Daj się obronić przed naciskiem autorytetu. Rozdział 7. Niedostępność: Im mniej, tym lepiej; Opór psychologiczny; Warunki optymalne; Daj się obronić przed regułą niedostępności. Rozdział 8. Wpływ w mgnieniu oka: Automatyzmy pierwotne; Automatyzmy nowoczesne; W obronie uświęconych dróg na skróty; Podsumowanie; Zadania sprawdzające; Bibliografia; Indeks osobowy; Indeks rzeczowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Narzędzia wpływu; Reguła wzajemności, Zaangażowanie i konsekwencja; Społeczny dowód słuszności; Lubienie i sympatia; Autorytet; Niedostępność; Wpływ w mgnieniu oka
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Narzędzia wpływu; Reguła wzajemności, Zaangażowanie i konsekwencja; Społeczny dowód słuszności; Lubienie i sympatia; Autorytet; Niedostępność; Wpływ w mgnieniu oka
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (2 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Jak nakłonić innego człowieka do zmiany sposobu postępowania?; Jak zachęcić go do podjęcia lub zmiany decyzji?; Jak dokonać tego, by takiej zmiany zapragnął?; Jak obronić się przed wpływem innych na nasze decyzje? Jeśli chcesz poznać odpowiedzi na te pytania, sięgnij po książkę światowej sławy eksperta w dziedzinie wywierania wpływu. Dowiesz się z niej nie tylko, jak skutecznie wpływać na ludzi, ale także jak obronić się przed niepożądanym wpływem. Książka jest skierowana do szerokiego grona odbiorców, w tym do osób zawodowo zajmujących się wpływaniem na innych: dziennikarzy, psychologów, kierowników' specjalistów od reklamy i marketingu, prawników' ekonomistów' wykładowców i nauczycieli.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Książka
W koszyku
Narzędzia wpływu; Reguła wzajemności, Zaangażowanie i konsekwencja; Społeczny dowód słuszności; Lubienie i sympatia; Autorytet; Niedostępność; Wpływ w mgnieniu oka
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Narzędzia wpływu; Reguła wzajemności, Zaangażowanie i konsekwencja; Społeczny dowód słuszności; Lubienie i sympatia; Autorytet; Niedostępność; Wpływ w mgnieniu oka
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Seria Psychologii Społecznej)
1. Wprowadzenie; 2. Taktyki; 3. Motywy autoprezentacji; 4. Kontekst społeczny: normy i role; 5. Wartości odbiorców autoprezentacji; 6. Aktualny wizerunek społeczny; 7. Zasada komplementarności; 8. "Ja" prywatne; 9. Autoprezentacyjne troski.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie; 2. Taktyki; 3. Motywy autoprezentacji; 4. Kontekst społeczny: normy i role; 5. Wartości odbiorców autoprezentacji; 6. Aktualny wizerunek społeczny; 7. Zasada komplementarności; 8. "Ja" prywatne; 9. Autoprezentacyjne troski.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Seria Psychologii Społecznej)
1. Wprowadzenie; 2. Taktyki; 3. Motywy autoprezentacji; 4. Kontekst społeczny: normy i role; 5. Wartości odbiorców autoprezentacji; 6. Aktualny wizerunek społeczny; 7. Zasada komplementarności; 8. "Ja" prywatne; 9. Autoprezentacyjne troski.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej