Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(111)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
Książki
(109)
Publikacje naukowe
(7)
Czasopisma
(2)
E-booki
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(93)
dostępne
(78)
wypożyczone
(7)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(85)
Czytelnia
(95)
Autor
Bańka Waldemar
(5)
Kożusznik Barbara
(4)
Listwan Tadeusz
(4)
Penc Józef (1939-2017)
(4)
Daniecki Wojciech
(2)
Ehrlich Andrzej
(2)
Grabiec Olimpia (1975- )
(2)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(2)
Jasiński Zdzisław
(2)
Justyna Marlena
(2)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(2)
Kirejczyk Edward
(2)
Lipka Anna
(2)
Podsiadło Iwona
(2)
Rusiński Michał
(2)
Sadowski Józef
(2)
Sajkiewicz Alicja
(2)
Strużycki Marian
(2)
Szczupaczyński Jerzy
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Balasiewicz Andrzej
(1)
Balcerak Alicja
(1)
Beck-Krala Ewa
(1)
Becker Brian E
(1)
Beech Nic
(1)
Belbin Meredith
(1)
Berg-Peer Janine
(1)
Bernais Jolanta
(1)
Białasiewicz Maria
(1)
Bielecka Agnieszka
(1)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(1)
Bohdziewicz Piotr
(1)
Borkowska Stanisława (1939- )
(1)
Borowska Joanna
(1)
Buchner-Jeziorska Anna
(1)
Cascio Wayne F
(1)
Chmiel Nik
(1)
Chojnacki Włodzimierz
(1)
Chomczyński Piotr
(1)
Chrościcki Zbigniew
(1)
Cieciura Marek
(1)
Coates Charles
(1)
Cook Mary F
(1)
Czajka Kamil
(1)
DeMarco Tom
(1)
Dobrodziej Barbara
(1)
Dowgiałło Zygmunt
(1)
Duczmal Wojciech
(1)
Dudek Marek
(1)
Dymarczyk Waldemar
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(1)
Falecki Janusz
(1)
Fijałkowska Justyna
(1)
Frost Peter J
(1)
Gableta Małgorzata
(1)
Goryńska Anna
(1)
Gołaszewska-Kaczan Urszula
(1)
Griffin Ricky W
(1)
Griffin Ricky W. (1950- )
(1)
Gross-Gołacka Elwira
(1)
Grudzewski Wiesław M
(1)
Gudkova Svetlana
(1)
Głowacka Maria Danuta
(1)
Hampden-Turner Charles
(1)
Hargrove Robert
(1)
Hryniewicz Janusz T
(1)
Huselid Mark A
(1)
Ingram Jolanta
(1)
Janik Beata
(1)
Jaremczuk Kazimierz
(1)
Jarmołowicz Wacław
(1)
Jarosz Klaudia
(1)
Jaruga Alicja (1928-2011)
(1)
Jasiński Zdzisław (1947- )
(1)
Jaxa Dębicka Anetta
(1)
Juchniewicz Małgorzata
(1)
Jędrych Elżbieta
(1)
Kacmajor Anna
(1)
Kacmajor Magdalena
(1)
Kaczmarczuk Kryspian
(1)
Kaczmarczyk Magdalena
(1)
Karney Janina E
(1)
Kisiołek Artur
(1)
Kondak Anna
(1)
Konecki Krzysztof
(1)
Konecki Krzysztof Tomasz
(1)
Kowalczewski Wiesław
(1)
Kołodziejczyk-Olczak Izabela
(1)
Krawczyk-Bryłka Beata
(1)
Kroik Janusz
(1)
Krystyna Olszewska
(1)
Król Marianna
(1)
Lakhno Valeriy
(1)
Leśniewski Michał Adam
(1)
Lister Timothy
(1)
Malara Zbigniew
(1)
Marek Stanisław
(1)
Matwiejczuk Wiesław
(1)
Małkus Tomasz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(25)
2000 - 2009
(78)
1990 - 1999
(10)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(113)
Język
polski
(113)
Temat
Kadry
(104)
Organizacja
(42)
Przedsiębiorstwo
(38)
Zarządzanie
(33)
Motywacja pracy
(23)
Menedżerowie
(18)
Praca
(14)
Organizacja ucząca się
(12)
Innowacje
(9)
Ocena pracowników
(9)
Przywództwo
(9)
Zarządzanie strategiczne
(9)
Zarządzanie wiedzą
(9)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(8)
Decyzje
(7)
Kultura organizacyjna
(7)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(6)
Zarządzanie jakością
(6)
Kariera
(5)
Motywacja
(5)
Organizacje
(5)
Praca zespołowa
(5)
Płaca
(5)
Zatrudnienie
(5)
Konflikt
(4)
Logistyka
(4)
Siła robocza
(4)
Zachowanie
(4)
Gospodarka
(3)
Mentoring
(3)
Negocjacje
(3)
Oceny pracowników
(3)
Relacje międzyludzkie
(3)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(3)
Zawód
(3)
Awans zawodowy
(2)
Controlling
(2)
Informacja gospodarcza
(2)
Jakość
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Kontrola
(2)
Marketing społecznościowy
(2)
Organizacja pracy
(2)
Otoczenie firmy
(2)
Planowanie
(2)
Planowanie strategiczne
(2)
Poradnictwo zawodowe
(2)
Prześladowanie w miejscu pracy
(2)
Płynność kadr
(2)
Stosunki interpersonalne
(2)
Szkolenie wewnątrzzakładowe
(2)
Szkolenie zawodowe
(2)
Służba zdrowia
(2)
Teoria organizacji
(2)
Towar
(2)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(2)
Współdziałanie
(2)
Administracja
(1)
Alokacja
(1)
Bezpieczeństwo informacyjne
(1)
Bezpieczeństwo systemów
(1)
Bhp
(1)
Blogi
(1)
Czas
(1)
Energetyka
(1)
Franchising
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Gospodarka żywnościowa
(1)
Humanizacja pracy
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Informatyka
(1)
Inkubatory przedsiębiorczości
(1)
Innowacyjność
(1)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Intuicja
(1)
Inwestycje
(1)
Kadry - polityka
(1)
Kadry -- polityka -- poradnik
(1)
Kapitał intelektualny przedsiebiorstwa
(1)
Kapitał ludzki
(1)
Keynesizm
(1)
Klastry (ekon.)
(1)
Kompetencje menedżerskie
(1)
Komputery
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Konflikt interpersonalny
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Koszty pracy
(1)
Kryzys gospodarczy
(1)
Kultura
(1)
Leśnictwo
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Marketing personalny
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Materiały budowlane
(1)
Mobbing
(1)
Obrót gospodarczy
(1)
Temat: miejsce
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Podręcznik
(10)
Opracowanie
(9)
Praca zbiorowa
(3)
Czasopismo ekonomiczne
(2)
Czasopismo naukowe
(2)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(23)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(6)
Psychologia
(1)
113 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; 1. Organizacja i jej właściwości; 2. Środowisko działania organizacji; 3. Proces i funkcje zarządzania; 4. Decydowanie w procesie zarządzania; 5. Kierowanie ludźmi w organizacji; 6. Zarządzanie z myślą o przyszłości; 7. Zarządzanie w interesie klienta; 8. Zarządzanie zasobami ludzkimi; 9. Zarządzanie zmianami i innowacjami; 10. Zarządzanie w służbie środowiska; 11. Zarządzanie międzynarodowe; 12. Menedżerowie w nowoczesnej organizacji; Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Ból emocjonalny w organizacjach. 2. Źródła toksyczności w organizacjach. 3. Praca koordynatora toksyn. 4. Jaką cenę płaci koordynator toksyn? 5. Jak uzdrowić koordynatorów? 6. Na wspólnej płaszczyźnie. Co mogą zrobić koordynatorzy oraz ich organizacje? 7. Szefowie zarządzający bólem. 8. Firma kierująca się współczuciem. Jak zaplanować reakcję na ból? 9. Patrząc przez pryzmat bólu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Książka została wydana z okazji Jubileuszu 70-lecia prof. zw. dra hab. Tadeusza Listwana, a przygotowali ją Jego uczniowie, wychowankowie, współpracownicy, koleżanki i koledzy „po fachu”, ludzie bliscy i przyjaciele. Obejmuje życie, dokonania i dorobek naukowy Profesora, z pełną bibliografią publikowanych prac oraz listą wypromowanych doktorów. Poza wątkiem biograficznym, uzupełnionym bogatą ikonografią, podjęto w niej także próbę naszkicowania dokonań Jubilata. Szczególną uwagę poświęcono Jego roli lidera i twórcy wrocławskiej szkoły zarządzania kadrami. Publikacja została szeroko zakrojona – mieści rozważania i z dziedziny uprawianej przez Jubilata, i z historii nauki, a nawet z literatury czy historiozofii.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Istota zarządzania - ewolucja poglądów, 2. Powstawanie i rozwój przedsiębiorstw w warunkach globalizacji, 3. Podejmowanie decyzji, planowanie i kontrola w firmie, 4. Organizacja przedsiębiorstw i zarządzanie operacyjne, 5. Sprawowanie władzy - motywacja i style zarządzania, 6. Zmiany - nowe wyzwanie dla menedżera, 7. Zarządzanie potencjałem ludzkim w warunkach uczącej się organizacji, 8. Nowe koncepcje w zarządzaniu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Istota międzynarodowego zarządzania: Problem; Przedmiot i zakres międzynarodowego zarządzania; Globalizacja działalności przedsiębiorstw; Osnowa teoretyczna; Metoda obserwacji przedsiębiorstwa w działaniu; Internacjonalizacja zarządzania wg koncepcji Betriebswirts chaftslehre (BWL); Podsumowanie i uzupełnienie: Wykład międzynarodowego zarządzania. 2. Wymiar zarządzania międzynarodowego w filozofii biznesu: Problem; Umiędzynarodowienie zarządzania strategicznego; Międzynarodowe zarządzanie marketingowe; Efektywność działania korporacji transnarodowych; Konkurencyjność międzynarodowa w perspektywie zarządzania Podsumowanie i uzupeł. 3. Zarządzanie na skrzyżowaniu kultur: Problem; Kolizje kulturowe- zarządzanie różnicami kulturowymi; Po równania międzynarodowe w zarządzaniu; Zarządzanie europejskie; Negocjacje jako proces zarządzania między narodowego; Wsparcie systemów zarządzania na gruncie filozoficznym i etycznym; Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw międzynarodowych; Podsum. i uzupeł. 4. Zarządzanie zasobami ludzkimi w skali międzynarodowej: Problem; Kryteria wyróżniające międzynarodowe zarządzanie zasobami ludzkimi; Przywództwo a zarządzanie międzynarodowe; Funkcje międzynarodowych menedżerów; Doskonalenie menedżerów w perspektywie umiędzynarodowienia przedsiębiorstwa; Globalny menedżer; Strategiczna rola międzynarodowego zarządzania zasobami ludzki mi; Podsum. i uzupeł.: kadra japońskich przedsiębiorstw sogo-shosha. 5. Przedsiębiorczość międzynarodowa: Problem; Przedsiębiorczość a przedsiębiorczość międzynarodowa; Poziomy przedsiębiorczości; Zarządzanie przedsiębiorczością; Przedsiębiorczość, przedsiębiorcze wykorzystanie zasobów a konkurencyjność; Przedsiębiorczość międzynarodowa jako internacjonalizacja małych przedsiębiorstw; Podsum. i uzupeł. Zakończenie: Polskie priorytety w zarządzaniu międzynarodowym: Problem; Przeszczepialność systemów zarządzania pod wpływem bezpośrednich inwestycji zagranicznych Zagraniczne studia menedżerskie; Bariery na rynku Unii Europejskiej; Uwagi o polskim modelu zarządzania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdział 1. Ludzie jako wartość nowoczesnej organizacji; Rozdział 2. Kapitał ludzki w strukturze kapitału intelektualnego organizacji; Rozdział 3. Klimat HRM jako nowa perspektywa w zarządzaniu kapitałem ludzkim; Rozdział 4. Obiektywizm zatrudnienia i traktowania personelu, a wydajność kapitału ludzkiego w przedsiębiorstwie; Rozdział 5. Główne podejścia do definicji kapitału ludzkiego jako podstawy zarządzania oraz obiektu metodologii rachunkowości; Rozdział 6. Marketing personalny i geneza jego koncepcji; Rozdział 7. Wspieranie kapitału ludzkiego pracowników w korporacji międzynarodowej McDonald’s; Rozdział 8. Human Resources przedsiębiorstw sektora gastronomii; Rozdział 9. Zarządzanie przez inspirację w organizacjach; Rozdział 10. Wybór partnerów outsourcingowych jako determinanta wdrażania innowacji w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Organizacja jako pole rywalizacji i współdziałania między pracownikami, R.2 Charakterystyka wybranych typów rywalizacji i współdziałania między pracownikami, R.3 Atuty rywalizacji w porównaniu ze współdziałaniem, R.4 Słabość rywalizacji w porównaniu ze współdziałaniem, R.5 Diagnozowanie stanu i potencjału rywalizacyjnego oraz jakości współdziałania pracowników, R.6 Miejsce rywalizacji i współdziałania w strategiach oraz kulturach organizacyjnych, R.7 Sposoby realizacji funkcji personalnych wzmacniające i osłabiające rywalizację, R.8 Metodyka zarządzania przez rywalizację, R.9 Motywowanie do współdziałania między pracownikami
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Istota przywództwa w organizacji, 2. Typologie organizacji i rodzaje przywództwa, 3. Przywództwo jako forma sprawnego zarządzania kapitałem ludzkim, 4. Przywódca w zarządzaniu rozwojem kadr, 5. Skuteczność przywództwa w ujęciu Petera F.Druckera, 6. Opinie pracownicze na temat przywództwa w świetle teorii Maxa Webera, 7. Efektywnościowe aspekty przywództwa, 8. Przywództwo w praktyce społecznej, 9. Osobowość przywódcy, style przewodzenia, 10. Znaczenie przywództwa w kierowaniu kultury firmy, 11. Wdrażanie procesów zarządzania wiedzą w kontekście efektywnego przywództwa, 12. Wpływ przywództwa na kształtowanie postaw przedsiębiorczych wśród młodych pracowników, 13. Starosta przywódca społeczności lokalnej, 14. Rola przywództwa w organizacji w okresie transformacji systemowej na przykładzie Ochotniczych Hufców Pracy, 15. Przywództwo przełożonych, 16. Współczesny ksiądz - misjonarzem czy przywódcą, 17. Przywództwo w organizacji nastawionej na jakość, 18.Przywództwo a manipulacje, 19. Rola menedżera w organizacji realizującej projekty
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Temat
Poszukiwanie nowego paradygmatu zarządzania, Nowe nurty w zarządzaniu i ich wpływ na zarządzanie zasobami pracy, człowiek w organizacji, człowiek jako podmiot pracy, Kierowanie zespołem ludzi w warunkach dynamicznie zmieniającego się otoczenia, Liderowanie - powołanie czy wolny zawód, Konflikt w miejscu pracy, Szkolenie kadr - sposobem zarządzania zasobami pracy, Komunikowanie się w przedsiębiorstwie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Uwarunkowania zachowań organizacyjnych: Zachowania jednostek w organizacji a współzależność potrzeb organizacji i potrzeb jednostki; Wyzwania wobec organizacji i zachowań organizacyjnych; Decydująca rola zasobów ludzkich we współczesnych organizacjach; Pozytywna wizja człowieka w organizacji- zarządzanie sobą. R.2 Indywidualne mechanizmy zaangażowania człowieka w organizacji: Modele uczestnictwa człowieka w organizacji- mechanizmy psychologiczne angażowania się człowieka w organizacji; Założenia dotyczące racjonalno -ekonomicznej natury człowieka; Założenia modelu człowieka społecznego; Samorealizacja człowieka w pracy; Kontrakt psychologiczny; Cele i oczekiwania pracowników; Czynniki motywujące człowieka do pracy; Uczestnictwo w organizacji a zaspokojenie potrzeb jednostki; Psychologiczna wartość pracy a wymiar pracy; Możliwość uzyskania poczucia podmiotowości w pracy. R.3 Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji: Wymagania organizacji wobec zasobów indywidualnych; Zasoby osobiste- klasyfikacja i właściwości; Idea Aktor - Kreator - Inspirator - Twoja wewnętrzna załoga; Rozwój zawodowy jako odpowiedź na zmienność organizacji. Diagnoza i pobudzenie; Procedury wspomagające rozwój i ułatwiające doskonalenie w organizacji. R.4 Grupa. Problemy współpracy i godzenia interesów: Podstawowe obszary badań. Definicje grupy; Badania Hawthorne; Spójność grupy; Wielkość grupy; Normy grupowe; Fazy rozwoju grupy; Problemy międzygrupowe w organizacji; Redukowanie negatywnych konsekwencji rywalizacji międzygrupowej. R.5 Zespoły w organizacji: Główne elementy zespołu pracowniczego; Zadania jako specyficzny rodzaj celu zespołowego; Tradycyjne oraz wyłaniające się rozumienie efektywności zespołu; Bariery efektywności zespołu; Efektywny zespół; Podmiotowość zespołu. R.6 Koncepcje efektywnego kierowania: Style kierowania Sytuacyjne koncepcje kierowania; Teoria dopasowanego przywódcy Fiedlera; Teoria sytuacyjnego kierowania Tannenbauma i Schmidta; Koncepcja sytuacyjna Vrooma; Sytuacyjna teoria przywództwa Herseya i Blancharda; Zachowanie przywódcy. Model I i Model II Argyrisa. R.7 Przywództwo jako specyficzny sposób kierowania ludźmi: Przywódca czy menedżer?; Definiowanie zarządzania i przywództwa; Relacja wpływu a relacja władzy; Przywódcy i zwolennicy a menedżerowie i podwładni; Zamierzona zmiana a produkcja; Produkcja i sprzedaż dóbr i/lub usług; Kim jest przywódca w odróżnieniu od Menedżera?; Przywództwo wobec problemu wspólnego dobra; Zrównoważony rozwój a problemy przywództwa w świecie władzy podzielonej; Procedury i płaszczyzny rozwiązywania problemów wspólnego dobra; Kierowanie partycypacyjne; Kierowanie przez delegowanie; Bariery podmiotowości i delegowania. Pojęcie deinfluentyzacji. R.8 Komunikowanie się w organizacji: Komunikacja interpersonalna; Komunikowanie się z innymi ludźmi; Rodzaje
komunikacji interpersonalnej w organizacji; Komunika cja na poziomie grupy; Obserwacja zachowań w czasie narad; Asertywność zachowania w czasie narady; Komini kacja publiczna; Znaczenie skutecznej autoprezentacji w pracy kierowniczej; Analiza treści wystąpienia; Ana liza formy występienia; Przygotowanie wystąpienia publicznego; Metody twórczego diagnozowania i rozwiązy wania problemów na formu publicznym; Wykorzystanie negocjacji jako jednego ze sposobów komunikowania się na arenach pyblicznych. R.9 Efektywność organizacji a konieczność ciągłej zmiany: Organizacja jako złożony system; Orgazniacja a otoczenia; Efektywność organizacyjna; Naturalny charakter zmienności organizacji; Zmiana a sytuacja innowacyjna; Etapy procesy przyswajania innowacji; Opór wobec innowacji; Indywidualny opór wobez zmian. R.10 Kultura organizacyjna: Pojęcie kultury organiza cyjnej; Klimat organizacyjny jako jeden ze wskaźników kultury organizacyjnej; Wymiary kultury organizacyjnej Kultura narodowa czy kultura różnorodności?; Zarządza nie przez cele; Benchmarking; Struktury sieciowe; Koła jakości; Organizacje i zespoły wirtualne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (5 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zachowania człowieka w organizacji / Barbara Kożusznik. - Wyd.2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2007. - 269, [1] s. : rys., tab. ; 24 cm.
1. Uwarunkowania zachowań organizacyjnych. 2. Indywidualne mechanizmy zaangażowania człowieka w organizacji. 3. Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji. 4. Grupa. Problemy współpracy i godzenia interesów. 5. Zespoły w organizacji. 6. Koncepcje efektywnego kierowania. 7. Przywództwo jako specyficzny sposób kierowania ludźmi. 8. Komunikowanie się w organizacji. 9. Efektywność organizacji a konieczność ciągłej zmiany. 10. Kultura organizacyjna. 11. Nowe modele kultury organizacyjnej otwarte na potencjał ludzki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zachowania człowieka w organizacji / Barbara Kożusznik. - Wyd. 3 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2010. - 315, [1] s. : rys.; tab. ; 24 cm.
1. Uwarunkowania zachowań organizacyjnych. 2. Indywidualne mechanizmy zaangażowania człowieka w organizacji. 3. Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji. 4. Grupa. Problemy współpracy i godzenia interesów. 5. Zespoły w organizacji. 6. Koncepcje efektywnego kierowania. 7. Przywództwo jako specyficzny sposób kierowania ludźmi. 8. Komunikowanie się w organizacji. 9. Efektywność organizacji a konieczność ciągłej zmiany. 10. Kultura organizacyjna. 11. Nowe modele kultury organizacyjnej otwarte na potencjał ludzki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zachowania człowieka w organizacji / Barbara Kożusznik. - Wyd. 4 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2014. - 317, [1] s. : rys., tab. ; 24 cm.
1. Uwarunkowania zachowań organizacyjnych. 2. Indywidualne mechanizmy zaangażowania człowieka w organizacji. 3. Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji. 4. Grupa. Problemy współpracy i godzenia interesów. 5. Zespoły w organizacji. 6. Koncepcje efektywnego kierowania. 7. Przywództwo jako specyficzny sposób kierowania ludźmi. 8. Komunikowanie się w organizacji. 9. Efektywność organizacji a konieczność ciągłej zmiany. 10. Kultura organizacyjna. 11. Nowe modele kultury organizacyjnej otwarte na potencjał ludzki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Konteksty zarządzania: Zarządzanie w XXI wieku; Środowisko, różnorodność i przewaga konkurencyjna; Globalizacja i zarządzanie w skali międzynarodowej; Zachowanie etyczne i odpowiedzialność społeczna. II. Planowanie i kontrolowanie: Planowanie - aby wyznaczyć kierunek; Zarządzanie strategiczne i przedsiębiorczość; Kontrolowanie - aby zapewnić osiąganie wyników. III. Organizowanie: Organizowanie - aby stworzyć struktury; Kultura i projektowanie organizacji; Systemy zasobów ludzkich. IV. Przewodzenie: Przewodzenie - aby inspirować do działania; Motywacja i projektowanie pracy; Zespoły i praca zespołowa; Komunikacja i umiejętności interpersonalne; Kierowanie zmianą a stres; Historyczne podstawy zarządzania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie firmą : wybrane problemy / Zbigniew Chrościcki. - Warszawa : C.H.Beck, 1999. - VIII, 301 s. : rys., tab., wykr. ; 23 cm.
(Drogi Do Biznesu)
Wprowadzenie; Na przełomie wieków; Kierowanie zmianami; Zarządzanie firmą (Formułowanie misji, celów, zadań, strategii, Działanie zorganizowane, Zarządzanie przez cele w praktyce, Controlling, Zarządzanie jakością - standardy ISO, Struktury organizacyjne, Zarządzanie projektem, Biznesplan, Koszty produkcji, zyski, straty; Kierowanie ludźmi (Kierowanie, style kierowania, kultura organizacyjna - kultura kierowania, Postępowanie z pracownikami, Nakłanianie pracownika do lepszej pracy, Analiza pracy; Komunikowanie się; Rozwój własny; Załączniki - wybrane techniki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie kadrami / red. nauk. Tadeusz Listwan. - Wyd. 4 zm. - Warszawa : C.H.Beck, 2010. - 543,[1] s. : tab., wykr. ; 24 cm.
(Zarządzanie. HR)
1. Przedmiot, ewolucja i znaczenie zarządzania kadrami, 2. Współczesne determinanty zarządzania kadrami w organizacjach, 3. Modele i składniki strategicznego zarządzania kadrami, 4. Planowanie kadr, 5. Dobór pracowników, 6. Kierowanie ludźmi i przywództwo, 7. Motywowanie pracowników, 8. Wynagradzanie pracowników, 9. Rozwój i zrządzanie kariera pracowników, 10. Stosunki i warunki pracy, 11. Odejścia pracowników z organizacji, 12. Ocenianie pracowników, 13. Kontrola funkcji personalnej, 14. Struktura podmiotowa zarządzania kadrami w przedsiębiorstwie, 15. System informacji personalnej (SIP), 16. Komunikowanie się w organizacji, 17. Międzynarodowe zrządzanie kadrami, 18. Prawne i etyczne zagadnienia zarządzania kadrami, 19. Metody badań problematyki kadrowej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Temat
Wstęp; Przedmiot i znaczenie zarządzania kadrami; Struktura funkcji personalnej; Rola kultury organizacyjnej w zarządzaniu kadrami; Planowanie kadr; Planowanie rozwoju pracownika; Dobór kadr do organizacji; Integrowanie pracowników w organizacji; Rozwój pracowników; Motywowanie materialne; Motywowanie niematerialne; Oceny pracownicze; Podmioty zarządzania kadrami; Stosunki pracy; Komunikowanie w organizacji; System informacji personalnej (SIP); Wybrane metody badań problematyki kadr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Kulturowe uwarunkowania zarządzania zasobami ludzkimi. Sprzężenia zwrotne w działaniu. Wpływ wewnętrznych zmiennych strukturalnych na zakres stosowania procedur zarządzania zasobami ludzkimi; Wpływ zewnętrznych zmiennych strukturalnych na zakres stosowania procedur zarządzania zasobami ludzkimi; Kultura organizacyjna - temporalne implikacje; Silna kultura organizacyjna a zakres stosowania procedur zarządzania zasobami ludzkimi
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Ogólne problemy zarządzania organizacjami: Funkcje przedsiębiorstwa i funkcje zarządzania; Nowoczesne zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem; Wybrane problemy zarządzania przedsiębiorstwem w Republice Białorusi; Benchmarking gmin miejskich; Rola i znaczenie higieny pracy w przedsiębiorstwach budowlanych w świetle badań empirycznych; Strukturyzacja procesu ergo transformacyjnego; 2. Metody podnoszenia konkurencyjności organizacji: Wirtualizacja działalności budowlanej; Inicjatywy klastrowe w województwie podlaskim; Poprawa pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstw w warunkach procesów koncentracji w sektorze; Konkurencja wyrównawcza w zarządzaniu przedsiębiorstwami wodociągowo- kanalizacyjnymi na Białorusi; Problem globalnej konkurencji na rynku finansowym; System zarządzania wiedzą w podlaskich przedsiębiorstwach; Identyfikacja elementów zarządzania wiedzą w Urzędzie Miasta Białegostoku; Przedsiębiorstwo i region- relacje współzależności w gospodarce opartej na wiedzy; 3. Metody i narzędzia usprawniające zarządzanie przedsiębiorstwem: Stosowanie narzędzi Lean management; Techniki i narzędzia w zarządzaniu kontaktami z klientem; Wykorzystywanie metody Kano do badań handlu detalicznego sprzętem komputerowym; Konsolidacja przedsiębiorstw odzieżowych metoda optymalnego wykorzystania zasobów; Kompleksowa karta wyników jako narzędzie usprawniania przedsiębiorstwa; Elementy controllingu w zarządzaniu przedsiębiorstwem rodzinnym; Zarządzanie sukcesją własności i władzy w przedsiębiorstwie rodzinnym; Narzędzia rachunkowości zarządczej usprawniające zarządzanie przedsiębiorstwem; 4. Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji: Poziom realizacji funkcji personalnej w organizacjach gospodarczych; Ewolucja funkcji personalnej w organizacjach- nowe tendencje; Rola lidera w procesie motywowania; Restrukturyzacja zatrudnienia jako narzędzie polityki personalnej w publicznych zakładach opieki zdrowotnej; kobiety jako potencjał współczesnych przedsiębiorstw; Metody zatrzymania pracowników w przedsiębiorstwach; 5. Informatyczne systemy zarządzania w rozwiązywaniu problemów współczesnych organizacji: Informatyczne systemy zarządzania procesami skutecznym narzędziem rozwiązywania problemów współczesnych organizacji; Modelowanie i symulacja jako narzędzia przedsiębiorczego zarządzania w organizacji; Wspomaganie komputerowe w elastycznym zarządzaniu asortymentem handlowym przedsiębiorstwa branży budowlanej; Badania komunikacji wewnętrznej Portu Lotniczego Warszawa- Okęcie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Zarządzanie zasobami ludzkimi a kultura przedsiębiorstwa, 2. Rekrutacja, selekcja, ocena, 3. Uczenie menedżerów osiągania celów strategicznych, 4. W jaki sposób dział zasobów ludzkich może wyzwolić zdolność zespołów do rozwiązywania problemów?, 5. Budowa organizacji uczącej się - wyzwanie dla działu zasobów ludzkich, 6. Rozwijanie zdolności przywódczych w różnych kulturach, 7. Od diagnoz osobistych do ocen internetowych, 8. Etapy rozwiązywania dylematów, 9. Ośrodki oceny, 10. Szok kulturowy i jego odmiany
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej