Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(63)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
Książki
(62)
Publikacje naukowe
(3)
E-booki
(2)
Czasopisma
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(51)
dostępne
(31)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(32)
Czytelnia
(51)
Autor
Cenker Ewa Małgorzata
(4)
Tyszka Tadeusz (1939- )
(3)
Anuszewska Izabella
(2)
Strzeszewski Michał
(2)
Szreder Mirosław
(2)
Wojcik Krystyna
(2)
Adamus-Matuszyńska Anna
(1)
Albigowski Marek
(1)
Bachmann Klaus
(1)
Baudrillard Jean
(1)
Bednarek Hanna
(1)
Black Sam
(1)
Bobrowska Ewa
(1)
Bucholc Marta (1978- )
(1)
Chlewińska Iwona
(1)
Cichy Andrzej
(1)
Dzierżyńska Jolanta
(1)
Dziuban Agata
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Fałkowski Mateusz
(1)
Ferenc Jakub
(1)
Fras Janina
(1)
Frączkiewicz-Wronka Aldona (1960- )
(1)
Gierula Marian
(1)
Gilewicz Joanna
(1)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(1)
Godlewski Tomasz
(1)
Gregory Anne
(1)
Głowacka-Grajper Małgorzata
(1)
Hess Agnieszka
(1)
Januszewski Radosław
(1)
Jałowiecki Bohdan
(1)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(1)
Kepplinger Hans Mathias
(1)
Klimkiewicz Beata
(1)
Kmon Anna
(1)
Kolarska-Bobińska Lena
(1)
Konecki Krzysztof Tomasz
(1)
Kożuch Artur
(1)
Krzemiński Ireneusz
(1)
Król Marek
(1)
Królak Sławomir
(1)
Kubies Wacław
(1)
Kucharczyk Jacek
(1)
Kuśmierski Stanisław
(1)
Kvale Steinar
(1)
Kwiatkowski Stanisław
(1)
Marchaj Roman
(1)
McCombs Maxwell
(1)
McQuail Denis (1935-2017)
(1)
Michalczyk Stanisław
(1)
Mielczarek Anna
(1)
Mielczarek Tomasz
(1)
Mynarski Stefan
(1)
Niestrój Roman
(1)
Noelle-Neumann Elisabeth
(1)
Okupniak Liliana
(1)
Oskin Aleksander
(1)
Ostrowska Joanna
(1)
Papiór Elżbieta
(1)
Paradowski Ryszard
(1)
Potulski Jakub
(1)
Radwan Beata
(1)
Rogulska Beata (1970-)
(1)
Romaniszyn Krystyna
(1)
Roszkowska Martyna
(1)
Rott Dariusz (1965- )
(1)
Rychter Magdalena
(1)
Sartori Giovanni
(1)
Sasińska-Klas Teresa
(1)
Seitel Fraser P
(1)
Sekuła Elżbieta A
(1)
Silverman David
(1)
Smętkowski Maciej
(1)
Strękowski Jan
(1)
Swianiewicz Paweł (1961- )
(1)
Szacka Barbara
(1)
Szulżycka Alina
(1)
Taylor Lisa
(1)
Tucholska Anna
(1)
Turska-Kawa Agnieszka
(1)
Tułupow Władimir
(1)
Uszyński Jerzy
(1)
Wieczorek Leszek
(1)
Willis Andrew
(1)
Wódz Kazimiera (1950- )
(1)
Zagała Zbigniew
(1)
Zagórski Krzysztof
(1)
Zagórski Zdzisław
(1)
Zahorska Marta
(1)
Zrałek Maria (1948- )
(1)
Święch Andrzej
(1)
Żuk Piotr
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(52)
1990 - 1999
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(65)
Język
polski
(64)
angielski
(1)
Temat
Opinia publiczna
(54)
Środki masowego przekazu
(19)
Public relations
(11)
Komunikacja społeczna
(9)
Integracja europejska
(7)
Psychologia społeczna
(7)
Przedsiębiorstwo
(6)
Polska
(5)
Polityka
(4)
Reklama
(4)
Socjologia
(4)
Społeczeństwo
(4)
Społeczeństwo obywatelskie
(4)
Unia Europejska (UE)
(4)
Decyzje
(3)
Dziennikarstwo
(3)
Dziennikarze
(3)
Kultura masowa
(3)
Sponsoring
(3)
Unia Europejska
(3)
Świadomość społeczna
(3)
Bezpieczeństwo publiczne
(2)
Demokracja
(2)
Komunikacja polityczna
(2)
Kontrola społeczna (socjol.)
(2)
Kultura
(2)
Marketing
(2)
Nauki społeczne
(2)
Public relations w internecie
(2)
Public relations*
(2)
Radio Maryja
(2)
Radiofonia
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Socjotechnika
(2)
Struktura społeczna
(2)
Targi i wystawy
(2)
Telewizja
(2)
Wywiad socjologiczny
(2)
Władza
(2)
Świadomość narodowa
(2)
Alkoholizm
(1)
Ankieta
(1)
Bezpieczeństwo
(1)
Bezrobocie
(1)
Błędy
(1)
Centrum Badania Opinii Społecznej
(1)
Dyskurs (filoz.)
(1)
Ekologia
(1)
Elita władzy
(1)
Etyka
(1)
Europa
(1)
Film
(1)
Gatunki medialne
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Historycy
(1)
Ideologia
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Integracja społeczna
(1)
Intelektualiści
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Jakość
(1)
Jakość życia -- psychologia -- badanie
(1)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konformizm
(1)
Konstytucja Europejska
(1)
Konsultacje społeczne
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kraje rozwijające się
(1)
Lewica (polit.)
(1)
Manipulacja (psychol.)
(1)
Marketing polityczny
(1)
Metody badawcze
(1)
Metropolie (urban.)
(1)
Migracje
(1)
Młodzież
(1)
Narkomania
(1)
Nauki ekonomiczne
(1)
Nauki polityczne
(1)
Negocjacje
(1)
Nowe media (komunikacja)
(1)
Opieka społeczna
(1)
Opinia publiczna -- Polska -- od 1989 r.
(1)
Osoby w wieku starszym
(1)
Patologia społeczna
(1)
Podejmowanie decyzji
(1)
Policja
(1)
Polityka a środki masowego przekazu
(1)
Polska -- gospodarka -- polityka -- od 1989 r
(1)
Polska -- socjologia -- od 1989 r.
(1)
Prasa (wydawnictwa)
(1)
Prawa człowieka
(1)
Prawica (polit.)
(1)
Propaganda
(1)
Przedsiębiorcy -- socjologia -- Polska -- od 1989 r.
(1)
Przestrzeń publiczna (urban.)
(1)
Przestępstwo wojenne
(1)
Public relations -- zagadnienia
(1)
Publicystyka polska
(1)
Reforma
(1)
Temat: czas
1989-
(2)
1989-2000
(2)
1901-2000
(1)
2001-
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(7)
Czeczenia (Rosja)
(1)
Dąbrowa Górnicza (woj. śląskie)
(1)
Europa
(1)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Katowice (woj. śląskie ; okolice)
(1)
Rosja
(1)
Warszawa
(1)
Wyry (woj. śląskie ; okręg)
(1)
Zagłębie Dąbrowskie
(1)
Śląsk
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(4)
Opracowanie
(3)
Podręcznik
(3)
Czasopismo naukowe
(1)
Czasopismo prasoznawcze
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Monografia
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Polityka, politologia, administracja publiczna
(6)
Socjologia i społeczeństwo
(6)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Psychologia
(2)
Zarządzanie i marketing
(1)
65 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Samorządowe konsultacje społeczne / Roman Marchaj. - Stan prawny na 1.02.2016 r. - Warszawa : Wolters Kluwer SA , 2016. - 330 s. : il. ; 22 cm.
(Monografie)
1. Pojęcie i rodzaje konsultacji; 2. Konsultacje społeczne przeprowadzane przez organy jednostek samorządu terytorialnego; 3. Wybrane rodzaje samorządowych konsultacji społecznych; 4. Konsultacje społeczne na poziomie lokalnym w wybranych krajach europejskich; 5. Samorządowe konsultacje społeczne w ujęciu liczbowym oraz praktycznym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 352/354 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Komunikacja w marketingu, 2. Komunikacja wewnętrzna, 3. Współpraca ze społecznością lokalną, 4. PR w zakresie finansów, 5. Współpraca z rządem i samorządem terytorialnym, 6. Komunikacja pomiędzy firmami, 7. PR w organizacjach niekomercyjnych, 8. Sponsoring, 9. Public realtions w ekologii
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Socjologia polityki / Jakub Potulski. - Gdańsk : Uniwersytet Gdański, 2008. - 337, [1] s. ; 20 cm.
1. Polityka jako przedmiot badań nauk społecznych, 2. Przedmiot i zakres socjologii polityki, 3. Podstawowe aspekty historii socjologii polityki, 14. Metodologia badań w socjologii polityki, 5. Władza jako zjawisko społeczne, 6. Podmiotowość polityczna jednostki, 7. Elity polityczne, 8. Socjologia zachowania politycznego, 9. Kultura i polityka, 10. Opinia publiczna
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp. Koncepcja wiedzy wspólnej teorią socjologiczną; Struktura książki; Novum podejścia Część I Rozdział 1. Intuicyjne i formalne definicje oraz właściwości wiedzy wspólnej: 1.1. Przykłady ilustrujące pojęcie wiedzy wspólnej; 1.2. Historia pojęcia i pierwsze systematyczne ujęcia; 1.3. Wiedza prywatna, powszechna i wspólna; 1.4. Podejście hierarchiczne. Możliwe stany świata. Wiedza podmiotu. Zbiór możliwości i prywatny system informacyjny; 1.5. Podejście Lewisa; 1.6. Podejście Aumanna; 1.7. Podejście Barwise’a; 1.8. Podejście Gilbert. Rozdział 2. Wiedza wspólna w teorii gier: 2.1. Najważniejsze pojęcia teorii gier. Rozwiązania w grach strategicznych. Rozwiązania w grach ekstensywnych; Rozwiązania w grach o sumie niezerowej; Równowaga Nasha; Wynik optymalny w sensie Pareto; 2.2. Zastosowanie pojęcia wiedzy wspólnej do teorii gier. Wiedza wspólna o racjonalności graczy. Eliminowanie strategii zdominowanych. Równowaga skorelowana. Wiedza graczy a równowaga Nasha. Przezwyciężanie dylematu więźnia. Indukcja wsteczna. Rozdział 3. Wiedza wspólna w sytuacjach interakcji społecznej: 3.1. Konwencje; 3.2. Komunikacja. Interakcjonizm symboliczny. Przykłady funkcji wiedzy wspólnej w komunikowaniu się. Zasady konwersacji naturalnej; 3.3. Problemy koordynacyjne. Ilustracje i klasyczne przykłady problemów koordynacyjnych. Kreowanie poczucia tożsamości grupowej; 3.4. Sposoby generowania wiedzy wspólnej. Poprzez osobistą komunikację. Dzięki sieciom komunikacyjnym. Za pośrednictwem mediów; 3.5. Czy wiedza wspólna jest konieczna w praktycznym procesie komunikacji; 3.6. Niejednoznaczne społeczne konsekwencje wiedzy wspólnej. Negocjacje. Konsekwencje psychologiczne i ekonomiczne. Część II Rozdział 4. Ewolucyjnie ukształtowane podstawy poznawcze wiedzy wspólnej: 4.1. System psychologii intuicyjnej. Pojęcia i schematy pojęciowe. Systemy skojarzeniowe. Człowiek w środowisku informacyjnym. Tworzenie koalicji; 4.2. Kumulatywna ewolucja kulturowa. Mechanizm zapadki kulturowej. Uczenie się przez naśladowanie oraz intencjonalne nauczanie. Socjogeneza; 4.3. Teoria podwójnego dziedziczenia. Ewolucyjna geneza zdolności kulturowych. Koewolucja kulturowo-genetyczna. Natura psychologicznych mechanizmów społecznego uczenia się; 4.4. Implikacje przyjmowania perspektywy innych. Rozumienie zasad obowiązujących w świecie. Tworzenie zasad funkcjonowania; 4.5. Wspólne kierowanie uwagi. Wspólne kierowanie uwagi w procesie komunikacji. Sceny wspólnej uwagi. Rozdział 5. Rytuał jako mechanizm generowania wiedzy wspólnej: 5.1. Definicje pojęcia. Potoczne rozumienie rytuały. Własności rytuałów i definicja przekrojowa. Społeczny charakter rytuałów i definicja funkcjonalna. Wspólne elementy w różnych definicjach rytuału; 5.2. Funkcje społeczne rytuału. Podejście Durkheima. Legitymizacja porządku społecznego. Wpływ społeczny. Goffmana koncepcja zachowanej twarzy. Uczestnictwo społeczeństwie; 5.3. Funkcje komunikacyjne rytuału. Podejście etologiczne. Osadzenie komunikatu w zastanym porządku społecznym. Komunikowanie natury relacji społecznych: hierarchii i zmiany. Komunikowanie ról społecznych. Stosunek do innych i autoprezentacja. Wystylizowanie rytuałów; 5.4. Rytuał a wiedza wspólna. Sterowanie uwagą. Sposób rytualnego generowania wiedzy wspólnej. Kreowanie wiedzy wspólnej przez rytualnych przywódców. Część III Rozdział 6. Funkcje i znaczenie opinii publicznej: 6.1. Opinia publiczna – sposoby ujmowania. Model agregatowy społeczeństwa. Model kolektywny. Definicje pojęć związanych z opinią publiczną. Definicje opinii publicznej; 6.2. Zarys historyczny pojęcia. Historia badań opinii publicznej w Ameryce. Historia badań opinii publicznej w Polsce. Badania opinii publicznej w Polsce po transformacji ustrojowej. Badania w świadomości Polaków. Relacja pomiędzy zjawiskiem opinii publicznej a jego badaniem; 6.3. Funkcje opinii publicznej. Znaczenie psychologiczne. Integracja społeczeństwa. Legitymizacja władzy. Kontrola społeczna. Społeczeństwo obywatelskie; 6.4. Teoria spirali milczenia. Lęk przed odrzuceniem. Twarde jądro. Czujność w obserwacji otoczenia. Konsekwencje spirali milczenia. Wybory z 1989 roku przez pryzmat spirali milczenia. Zjawisko last minute swing. Wybory z 2007 roku przez pryzmat spirali milczenia. Utrwalanie struktury społecznej. Rozdział 7. Sondaże elementem rytuału komunikacyjnego: 7.1. Sondaże społeczne domeną socjologii empirycznej. Przedmiot poznania socjologii empirycznej. Osoba badacza z perspektywy socjologii empirycznej. Obszary zastosowania badań. Założenia teoretyczne socjologii empirycznej. Rola socjologii empirycznej. 7.2. Rosnąca popularność sondaży. Rozwój branży badawczej. Nowi zleceniodawcy, nowi respondenci i nowe metody; 7.3. Rytualna forma komunikatów badawczych. Tworzenie relacji społecznych. Wyniki badań społecznych jako przedmiot komunikacji. Rola ekspertów badaczy. Rola publicystów. Rola specjalistów z badanych dziedzin. Akulturacja komunikatów badawczych. Rytualne cechy komunikatów badawczych; 7.4. Funkcje komunikatów badawczych. Tematy do stołu obrad. Kształtowanie klimatu opinii na tematy polityczne. Kształtowanie klimatu opinii w kwestiach komercyjnych. Kształtowanie klimatu opinii na temat mediów. Zadania komunikatów badawczych. Rozdział 8. Media masowe kanałem rozprzestrzeniania rytuałów komunikacyjnych generujących wiedzę wspólną: 8.1. Media i rytuały. Cykliczna zależność media – rytuały. Rytualna konstrukcja przekazów medialnych; 8.2. Media i wiedza wspólna. Współuczestniczenie w odbiorze informacji. Informacja o kwestiach społecznie ważnych. Akulturacja norm; 8.3. Rola badań i wskaźników medialnych. Wydatki reklamowe miarą popularności medium. Względna ważność twardych danych oraz wyników z badań medialnych na przykładzie prasy; 8.4. Podwójny klimat opinii. Media – źródłem oglądu świata. Następstwa podwójnego klimatu opinii; 8.5. Medialne życie komunikatów sondażowych. Kwestia bezstronności mediów w nakręcaniu spirali milczenia. Przykład nieefektywnej próby generowania wiedzy wspólnej; 8.6. Konsekwencje medialnego generowania wiedzy wspólnej. Pułapki wiedzy wspólnej – utrzymywanie się fałszywej samowiedzy. Parametry opisujące status wiedzy wspólnej. Zakończenie. Bibliografia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Intuicyjne i formalne definicje oraz właściwości wiedzy wspólnej; 2. Wiedza wspólna w teorii gier; 3. Wiedza wspólna w sytuacjach interakcji społecznej; 4. Ewolucyjnie ukształtowane podstawy poznawcze wiedzy wspólnej; 5. Rytuał jako mechanizm generowania wiedzy wspólnej; 6. Funkcje i znacznie opinii publicznej; 7. Sondaże elementem rytuału komunikacyjnego; 8. Media masowe kanałem rozprzestrzeniania rytuałów komunikacyjnych generujących wiedzę wspólną.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Stawiamy hipotezę milczenia, 2. Badanie narzędziami demoskopowymi, 3. Lęk przed izolacją jako motyw, 4. Czym jest opinia publiczna?, 5. Prawo opinii: John Locke, 6. Rządzenie opiera się na opinii: David Hume, James Madison, 7. Jan Jakub Rousseau wprowadza do obiegu pojęcie "opinia publiczna", 8. Opinia publiczna jako tyrania: Alexis de Tocqueville, 9. Rozszerzanie się pojęcia "kontrola publiczna" i rozpad pojęcia "opinia publiczna" : Edward Ross, 10. Chóralne wycie wilków, 11. Opinia publiczna u plemion afrykańskich i plemion regionu Pacyfiku, 12. Szturm na Bastylię, opinia publiczna i psychologia zachowań masowych, 13 .Moda też jest opinią publiczną, 14. Pręgier, 15. Prawo a opinia publiczna, 16. Opinia publiczna sprzyja integracji, 17. Heretycy, awangardziści, indywidualiści: prowokatorzy opinii publicznej, 18. Stareotyp jako środek przekazu opinii publicznej: Waletr Lippmann, 19. Tematyzacja jako osiągnięcie opinii publicznej: Niklas Luhmann, 20. Przywilej dziennikarzy: upublicznienia, 21. Opinia publiczna ma dwa źródła, jednym z nich są środki masowego przekazu, 22. Podwójny klimat opinii, 23. Funkcja artykulacyjna: kto z trudem odnajduje własne stanowisko w środkach masowego przekazu, ma zamknięte usta, 24. Vox Populi - vox dei, 25. Posłowie 1980, 26. Nowe odkrycia, 27. Na drodze do teorii opinii publicznej, 28. Jawne i ukryta funkcja opinii publicznej: podsumowanie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Społeczeństwo medialne w dyskursie medioznawczym, 2. Nauka o komunikowaniu masowym, 3. Dziennikarstwo w perspektywie teoretycznej, 4. Globalizacja komunikacji medialnej, 5. Media a opinia publiczna: perspektywa europejska, 7. Teoretyczne koncepcje opisu zawartości mediów, 7. Społeczny odbiór mediów, 8. Problemy skuteczności mediów i komunikowania masowego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monitor Integracji Europejskiej ; 54)
CZ.I Opinia sopłeczna wobec integracji europejskiej : 1.Informacja o Unii Europejskiej, 2.Społeczna akceptac ja dla Polskiego członkowstwa w Unii Europejskiej (re ferendum i deklaracje wyborcze), 3.Ocena przebiegu pro cesu deklaracyjnego, 4.Negocjacje, 5.Wyobrażenia o czł onkowstwie w wybranych środowiskach społecznych, 6.Wy brane problemy związane z procesem integracji, 7.Wize runek Unii Europejskiej. Cz.II Opracowania analityczne wybranych problemów i śr odowisk : tożsamość kulturowa Polaków w kontekście int egracji europejskiej, Media o integracji europejskiej. wyniki analizy zawartości artykułów prasowych "Gazety Wyborczej i "Rzeczpospolitej", Czynniki różnicujące p oparcie dla integracji Polski z Unią Europejską w pers pektywie regionalnej, Integracja europejska jako wymia r kultury politycznej parlamentarzystów III kadencji Sejmu RP, Polscy przedsiębiorcy o akcesji Polski do U nii Europejskiej, Integracja europejska z perspektywy lokalnych elit politycznych, Władze lokalne w Polsce a Unia Europejska : postawy i rola w procesie integracj i, Społeczny kontekst negocjacji akcesyjnych w dziedzi nie rolnictwa, Młodzież a Polskie starania o członkows two w Unii Europejskiej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. UKIE (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. UKIE (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis ; No 1824)
Problematyka barier transformacji i integracji europejskiej a modele analiz strukturalnych; Struktura i dynamika zmian segmentacyjnych społeczeństwa Polski; Klasy i warstwy społeczeństwa transformacji a standard integracji; Opinia publiczna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Nauka o komunikowaniu / red. Bogusława Dobek-Ostrowska)
1. Media masowe i polityka: Komunikowanie wartości politycznych- założenia, cele i metody badań; Pola komunikowania publicznego w świetle budowania strategii rozwoju regionalnego; Lokalne komunikowanie polityczne. Studium przypadku- miasto Lublin; Muzyka rockowa i polityka. Funkcje rocka w przekazie politycznym; 2. Polskie kampanie polityczne: Ulotki jako forma komunikowania politycznego- analiza dyskursu; Politycy w niepolitycznych pozach (sport). Potrzeba czy moda?; Obraz parlamentarnej kampanii wyborczej w 2005 roku w programach informacyjnych telewizji publicznej; Autoprezentacja aktorów politycznych w telewizji- nowe elementy komunikowania politycznego w 2005 roku; Komunikowanie polityczne w prezydenckich kampaniach wyborczych na łamach prasy lokalnej- przykład "Gazety Olsztyńskiej"; Witryny WWW kandydatów w kampanii prezydenckiej 2005 roku w Polsce; Komunikowanie polityczne: analiza komparatystyczna kampanii w Polsce i Niemczech; 3. studia na d marketingiem politycznym: Fetyszyzacja opinii publicznej w marketingu; Manipulacja w komunikowaniu politycznym na przykładzie kampanii wyborczych w Polsce w 2005 roku; Relacje partii politycznych i mediów na lokalnym rynku politycznym. Studium przypadku dużych miast na Dolnym Śląsku; Audycje wyborcze jako źródło informacji o podmiotach politycznych; Kreowanie wizerunku politycznego w sytuacji kryzysowej- stan badań; 4. Studia nad opinią publiczną: Badania opinii publicznej- najnowsze wyzwania i ujęcia teoretyczne; Dyskusje wobec pojęcia i zjawiska opinii publicznej; Badania opinii publicznej w studiach nad demokratyzacją w Polsce; Opinia publiczna czy opinia mediów? Wykorzystanie sondaży opinii publicznej przez media; Cztery dzienniki i opinia. Wskaźniki ekspozycji formalnej jako czynnik wpływający na opinię społeczną; Młodzi wobec wyborów prezydenckich 2005 roku. Raport z badań
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I 1982-1990. Część II 1982-1990. Rok 1983. Rok 1984. 1985 rok. 1986 rok. 1987 rok. 1988 rok. 1989 rok. 1990 rok.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Poradnik: 1. Istota Public Relations, 2. Budowanie wizerunku publicznego - przegląd narzędzi PR, 3. Media relations jako instrument kreowania wizerunku publicznego, 4. Konferencje prasowe, 5. Business lunch, 6. Wywieranie wpływu przez ubiór,7. Budowanie własnego wizerunku - rola kanałów komunikacji, 8. Budowanie własnego wizerunku - wystąpienia publiczne, 9. Wyborcze media realtions. Cz. II Warsztat 10. Doskonalenie umiejętności z zakresu kreowania wizerunku - propozycje ćwiczeń
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Polacy i gospodarka: Polski kapitalizm po piętnastu latach - społeczna ocena funkcjonowania systemu gospodarczego; Między ideałem a rzeczywistością - postawy wobec gospodarki rynkowej. Sektor prywatny w opinii społecznej: Biznes w społeczeństwie - oczekiwania i ich realizacja; Właściciel, pracodawca, obywatel - rekonstrukcja wizerunku prywatnego przedsiębiorcy; Zostać przedsiębiorcą? - ocena warunków prowadzenia działalności gospodarczej w Polsce; Niejednoznaczna rola kapitału zagranicznego w polskiej gospodarce; Świadomość konsumencka: wizerunek firmy a decyzje konsumenckie. Społeczna odpowiedzialność biznesu w Polsce: Społeczna odpowiedzialność biznesu w ocenach Polaków; Zasady etyki i społecznej odpowiedzialności w praktyce firm w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Czeczenia w atlasach, 2. Czeczenia w świetle prawa, 3. Czeczenia w oczach świata, 4. Czeczenia w przyszłości, 5. Główni aktorzy dramatu, 6. Dokumenty
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 327 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.I Zagadnienia wstępne: 1. Wprowadzenie, 2. Narodziny mediów masowych. Cz.II Teorie: 3. Pojęcie i modele komunikowania masowego, 4. Teoria mediów a teoria społeczna,5. Komunikowanie masowe a kultura, 6. Nowe media - nowa teoria?, 7. Normatywna społeczna teoria mediów. Cz.III Struktury: 8. Struktura i produkt mediów - zasady i odpowiedzialność, 9. Ekonomia i zarządzanie mediami, 10. Globalne komunikowanie masowe. Cz.IV Organizacje: 11. Organizacja mediów - naciski i wyzwania, 12. Tworzenie kultury mediów. Cz.V Treść: 13. Treść przekazu masowego - zagadnienia, koncepcje i metody analizy, 14. Gatunki i teksty, Cz.VI Widownia: 15. Widownia - teoria i tradycje badawcze, 16. Tworzenie się widowni i doświadczenie odbioru mediów. Cz.VII Oddziaływanie: 17. Oddziaływanie mediów - procesy i modele, 18. Oddziaływanie społeczno-kulturowe, 19. Informacje, opinia publiczna i komunikacja polityczna, 20. Epilog
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Postrzeganie i ewolucja koncepcji marketingowej: 1. Czy "rozproszenie" marketingu ma wpływ na jego "tożsamość", 2. Struktura i otoczenie współczesnego marketingu w perspektywie interdyscyplinarnej, 3. Marketing w okresie transformacji systemowej w Polsce, 4. Postrzeganie praktyk marketingowych przez konsumentów, menedżerów i środowisko akademickie, 5. Marketing jako przedmiot, dziedzina wiedzy i miejsce pracy/zawód (różnice w postrzeganiu marketingu na przykładzie badań studentów kierunków ekonomii i zarządzania Uniwersytetu Szczecińskiego), 6. Zarządzanie marketingowe na tle innych koncepcji zarządzania przedsiębiorstwem, 7. Marketing a orientacja rynkowa przedsiębiorstwa- ewolucja podejścia, 8. Badania jakościowe w procesie poznania naukowego marketingu, 9. Wizerunek marketingu wśród polskich internautów w świetle badań ankietowych, 10. Tożsamość marketingu- analiza krytyczna, 11. Podstawowe dylematy tożsamości marketingu akademickiego, 12. O praktycznym znaczeniu badań naukowych w dziedzinie marketingu, 13. Marketing w nazwach katedr i zakładów naukowych szkół wyższych w Polsce, 14. Tożsamość regionalna w budowaniu nowych wartości gospodarczych, 15. Wizerunek marketingu w kontekście odpowiedzialności menedżerskiej, 16. Epistemologiczne rozterki marketingu, 17. Ocena aktywności marketingowej przedsiębiorstw za pomocą indeksu rozumienia i stosowania marketingu, 18. Social responsibility of trade company as a marketing tool of its image, 19. koncepcje naukowe a praktyczne marketingu. Konsekwencje ich relacji dla tożsamości i wizerunku dyscypliny, Cz. II Ekspansja i rozwój marketingu: 1. Zmiany w sposobie postrzegania i stosowania marketingu, 2. Marketing innowacji, 3. Corporate image- tool of marketing orientated company, 4. Marketingowe instrumenty budowania wizerunku firmy społecznie odpowiedzialnej, 5. Społeczne oblicze marketingu, 6. Kształtowanie nowego oblicza marketingu przez technologie informacyjno-komunikacyjne, 7. Miejsce marki w strategii rynkowej przedsiębiorstwa, 8. Cechy działań marketingowych w organizacjach non profit- kierunki zmian strategii, 9. Elementy wsparcia marki i ich rosnące znaczenie w komunikacji marketingowej, 10. Ewolucja celów i metod badań marketingowych, 11. Wpływ rozwoju technologii informacyjnych i komunikacyjnych na marketing międzynarodowych, 12. marketing wobec wyzwań postmodernizmu, 13. Holistyczne aspekty zarządzania marketingowego, 14. Merchandising jako system bezpośredniej komunikacji marketingowej i budowania wizerunku marki sieci handlowej, 15. Zarządzanie marketingowe a współczesne wyzwania przedsiębiorstw, 16. Wartość wizerunku firmy w kontekście jej społecznej odpowiedzialności, 17. Tożsamość a strategie w marketingu terytorialnym, 18. Establishing and development of marketing in Ukraine, 19. Konsument przyjazny ekologii- wybrane implikacje dla marketingu, 20. Orientacja marketingowa samorządów a kreowanie marki regionu, 21. Marketing relacyjny w świetle założeń teorii kosztów transakcyjnych, 22. Marketing w sieciowych modelach biznesu, 23. Koncepcja społecznej odpowiedzialności biznesu a marketing, Cz. III dydaktyka marketingu: 1. Kompetencje marketingowe studentów kierunku zarządzanie w świetle założeń systemu bolońskiego, 2. edukacja w zakresie marketingu wystawienniczego wobec wyzwań wynikających z formuły współczesnych targów, 3. Zmiany w nauczaniu marketingu w opinii ekspertów (lata 2002 i 2008), 4. Marketing w dydaktyce szkół wyższych- opinie studentów, 5. Standardy jakości kształcenia na studiach podyplomowych z zakresu marketingu- dylematy, 6. Postrzeganie treści i sposobów kształcenia w zakresie badań marketingowych, 7. Dydaktyka marketingu w warunkach wirtualizacji życia społecznego, 8. Metoda case study w kształceniu marketerów, Cz. IV studia analityczne wybranych obiektów marketingowych: 1. Znajomość, stosowanie i rozumienie pojęcia marketing relacji w małych przedsiębiorstwach i jednostkach samorządu terytorialnego w Polsce i Czechach, 2. Ważność potrzeb młodych konsumentów europejskich, 3. Główne obszary internetowej aktywności Marketingowej polskich nabywców finalnych- wyniki badań empirycznych, 4. Działania marketingowe organizacji radiowej a zachowania słuchaczy i reklamodawców, 5. Marketing w rozwoju przedsiębiorczości akademickiej w szkole wyższej, 6. Możliwość zastosowania badan marketingowych w szkołach wyższych, 7. Etnocentryzm/patriotyzm konsumencki na rynku piwa jako przejaw nostalgii polskich migrantów, 7. Badania PIMS- zastosowania i perspektywy, 8. Zarządzanie relacjami z klientem jako narzędzie budowania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa, 9. Zarządzanie markami lokalnymi przez firmy francuskie w Polsce, 10. działania marketingowe przedsiębiorstw a problematyka bankructw gospodarstw domowych, 11. Zmiany w otoczeniu a działania marketingowe przedsiębiorstw handlowych, 12. Wykorzystanie orientacji marketingowej w zarządzaniu obszarami słabo rozwiniętymi, 13. Tożsamość marki "Koleje Dużych Prędkości" w Polsce, 14. Efekt kraju pochodzenia produktu a rynkowe decyzje konsumentów, 15. Postrzeganie przez młodych konsumentów działań marketingowych firmy Mars, 16. Działania marketingowe banków i ich wpływ na zachowania klientów, 17. Orientacja rynkowa przedsiębiorstwa a strategie outsourcingowe na rynkach zagranicznych, 18. reakcje konsumentów na działania marketingowe przedsiębiorstw handlowych, 19. Key aspects of market orientation in Czech high-tech firms, 20. Skuteczność i efektywność działań marketingowych przedsiębiorstwa, 21. Współczesne działania marketingowe skierowane do kobiet.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zjednoczona Europa i jej obywatele; Demokracja w integrującej sę Europie: modele i uwarunkowania; Konstytucja Europejska i kwestia wartości; Społeczeństwo obywatelskie a społeczeństwo Unii Europejskiej; O podmiocie etycznym i podmiocie etyki; Konotacje polityczne Ody do radości; Społeczeństwo obywatelskie w Unii Europejskiej; Europejska opinia publiczna; Stan społeczeństwa obywatelskiego - Polska na tle innych krajów Unii Europejskiej; Proeuropejskość i prorozwojowość jako kategorie edukacyjne społeczeństwa obywatelskiego; Wpływ rynku na kształt etyki politycznej liberalnej demokracji; Czy idea społeczeństwa obywateslkiego zdoła zapewnić integrację społeczeństw Europy?; Perspektywy rozwoju europejskiego społeczeństwa obywatelskiego w świetle funkcjonowania instytucji obywatelstwa UE; Społeczność lokalna jako podstawa ustroju demokratycznego w świetle Europejskiej Karty Samorządu Terytorialnego; Tradycja polskiego unionizmu i federalizmu a współczesność; Bezpieczeństwo w zjednoczonej Europei. Europejskie Siły Zbrojne a przysżłość NATO; Nowa Europa czy nowe państwo? ; Unia Europejska a społeczeństwo obywatelskie. Perspektywy państwowości europejskiej; Powściągliwość i fallibilizm w sporze o kształt Europy; Polityka kulturalna w społeczeństwie obywatelskim (na przykładzie Francji); Unia Europejska w polityce zagranicznej Federacji Rosyjskiej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Media / Uniwersytet Jagielloński)
1. oddziaływanie na opinie publiczną; 2. Rzeczywistość a informacje medialne; 3. Jak działa agenda-setting; 4. Dlaczego powstaje agenda-setting; 5. Obrazy w naszych głowach; 6. Atrybuty agenda-setting i uramowienie; 7. Kształtowanie agendy mediów; 8. Konsekwencje agend-setting; 9. Komunikowanie masowe i społeczeństwo
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Miasto deweloperów? 2. Miasto mieszkańców? 3. Niczyje jest miasto. Architekci, urbaniści i projektanci przestrzeni publicznej mówią o Warszawie 4. Obraz miasta malowany sercem. Znani i mniej znani o oblicach stolicy 5. Czyje jest miasto?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej