Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(63)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
Książki
(62)
Publikacje naukowe
(3)
E-booki
(2)
Czasopisma
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(51)
dostępne
(31)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(32)
Czytelnia
(51)
Autor
Cenker Ewa Małgorzata
(4)
Tyszka Tadeusz (1939- )
(3)
Anuszewska Izabella
(2)
Strzeszewski Michał
(2)
Szreder Mirosław
(2)
Wojcik Krystyna
(2)
Adamus-Matuszyńska Anna
(1)
Albigowski Marek
(1)
Bachmann Klaus
(1)
Baudrillard Jean
(1)
Bednarek Hanna
(1)
Black Sam
(1)
Bobrowska Ewa
(1)
Bucholc Marta (1978- )
(1)
Chlewińska Iwona
(1)
Cichy Andrzej
(1)
Dzierżyńska Jolanta
(1)
Dziuban Agata
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Fałkowski Mateusz
(1)
Ferenc Jakub
(1)
Fras Janina
(1)
Frączkiewicz-Wronka Aldona (1960- )
(1)
Gierula Marian
(1)
Gilewicz Joanna
(1)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(1)
Godlewski Tomasz
(1)
Gregory Anne
(1)
Głowacka-Grajper Małgorzata
(1)
Hess Agnieszka
(1)
Januszewski Radosław
(1)
Jałowiecki Bohdan
(1)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(1)
Kepplinger Hans Mathias
(1)
Klimkiewicz Beata
(1)
Kmon Anna
(1)
Kolarska-Bobińska Lena
(1)
Konecki Krzysztof Tomasz
(1)
Kożuch Artur
(1)
Krzemiński Ireneusz
(1)
Król Marek
(1)
Królak Sławomir
(1)
Kubies Wacław
(1)
Kucharczyk Jacek
(1)
Kuśmierski Stanisław
(1)
Kvale Steinar
(1)
Kwiatkowski Stanisław
(1)
Marchaj Roman
(1)
McCombs Maxwell
(1)
McQuail Denis (1935-2017)
(1)
Michalczyk Stanisław
(1)
Mielczarek Anna
(1)
Mielczarek Tomasz
(1)
Mynarski Stefan
(1)
Niestrój Roman
(1)
Noelle-Neumann Elisabeth
(1)
Okupniak Liliana
(1)
Oskin Aleksander
(1)
Ostrowska Joanna
(1)
Papiór Elżbieta
(1)
Paradowski Ryszard
(1)
Potulski Jakub
(1)
Radwan Beata
(1)
Rogulska Beata (1970-)
(1)
Romaniszyn Krystyna
(1)
Roszkowska Martyna
(1)
Rott Dariusz (1965- )
(1)
Rychter Magdalena
(1)
Sartori Giovanni
(1)
Sasińska-Klas Teresa
(1)
Seitel Fraser P
(1)
Sekuła Elżbieta A
(1)
Silverman David
(1)
Smętkowski Maciej
(1)
Strękowski Jan
(1)
Swianiewicz Paweł (1961- )
(1)
Szacka Barbara
(1)
Szulżycka Alina
(1)
Taylor Lisa
(1)
Tucholska Anna
(1)
Turska-Kawa Agnieszka
(1)
Tułupow Władimir
(1)
Uszyński Jerzy
(1)
Wieczorek Leszek
(1)
Willis Andrew
(1)
Wódz Kazimiera (1950- )
(1)
Zagała Zbigniew
(1)
Zagórski Krzysztof
(1)
Zagórski Zdzisław
(1)
Zahorska Marta
(1)
Zrałek Maria (1948- )
(1)
Święch Andrzej
(1)
Żuk Piotr
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(52)
1990 - 1999
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(65)
Język
polski
(64)
angielski
(1)
Temat
Opinia publiczna
(53)
Środki masowego przekazu
(19)
Public relations
(10)
Komunikacja społeczna
(9)
Integracja europejska
(7)
Psychologia społeczna
(7)
Przedsiębiorstwo
(6)
Polska
(5)
Polityka
(4)
Reklama
(4)
Socjologia
(4)
Społeczeństwo
(4)
Społeczeństwo obywatelskie
(4)
Unia Europejska (UE)
(4)
Decyzje
(3)
Dziennikarstwo
(3)
Dziennikarze
(3)
Kultura masowa
(3)
Public relations*
(3)
Sponsoring
(3)
Unia Europejska
(3)
Świadomość społeczna
(3)
Bezpieczeństwo publiczne
(2)
Demokracja
(2)
Komunikacja polityczna
(2)
Kontrola społeczna (socjol.)
(2)
Kultura
(2)
Marketing
(2)
Nauki społeczne
(2)
Public relations w internecie
(2)
Radio Maryja
(2)
Radiofonia
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Socjotechnika
(2)
Struktura społeczna
(2)
Targi i wystawy
(2)
Telewizja
(2)
Wywiad socjologiczny
(2)
Władza
(2)
Świadomość narodowa
(2)
Alkoholizm
(1)
Ankieta
(1)
Bezpieczeństwo
(1)
Bezrobocie
(1)
Błędy
(1)
Centrum Badania Opinii Społecznej
(1)
Dyskurs (filoz.)
(1)
Ekologia
(1)
Elita władzy
(1)
Etyka
(1)
Europa
(1)
Film
(1)
Gatunki medialne
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Historycy
(1)
Ideologia
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Integracja społeczna
(1)
Intelektualiści
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Jakość
(1)
Jakość życia -- psychologia -- badanie
(1)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konformizm
(1)
Konstytucja Europejska
(1)
Konsultacje społeczne
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kraje rozwijające się
(1)
Lewica (polit.)
(1)
Manipulacja (psychol.)
(1)
Marketing polityczny
(1)
Metody badawcze
(1)
Metropolie (urban.)
(1)
Migracje
(1)
Młodzież
(1)
Narkomania
(1)
Nauki ekonomiczne
(1)
Nauki polityczne
(1)
Negocjacje
(1)
Nowe media (komunikacja)
(1)
Opieka społeczna
(1)
Opinia publiczna -- Polska -- od 1989 r.
(1)
Osoby w wieku starszym
(1)
Patologia społeczna
(1)
Podejmowanie decyzji
(1)
Policja
(1)
Polityka a środki masowego przekazu
(1)
Polska -- gospodarka -- polityka -- od 1989 r
(1)
Polska -- socjologia -- od 1989 r.
(1)
Prasa (wydawnictwa)
(1)
Prawa człowieka
(1)
Prawica (polit.)
(1)
Propaganda
(1)
Przedsiębiorcy -- socjologia -- Polska -- od 1989 r.
(1)
Przestrzeń publiczna (urban.)
(1)
Przestępstwo wojenne
(1)
Public relations -- zagadnienia
(1)
Publicystyka polska
(1)
Reforma
(1)
Temat: czas
1989-
(2)
1989-2000
(2)
1901-2000
(1)
2001-
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(7)
Czeczenia (Rosja)
(1)
Dąbrowa Górnicza (woj. śląskie)
(1)
Europa
(1)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Katowice (woj. śląskie ; okolice)
(1)
Rosja
(1)
Warszawa
(1)
Wyry (woj. śląskie ; okręg)
(1)
Zagłębie Dąbrowskie
(1)
Śląsk
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(4)
Opracowanie
(3)
Podręcznik
(2)
Czasopismo naukowe
(1)
Czasopismo prasoznawcze
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Monografia
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Polityka, politologia, administracja publiczna
(6)
Socjologia i społeczeństwo
(6)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Psychologia
(2)
65 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Miasto deweloperów? 2. Miasto mieszkańców? 3. Niczyje jest miasto. Architekci, urbaniści i projektanci przestrzeni publicznej mówią o Warszawie 4. Obraz miasta malowany sercem. Znani i mniej znani o oblicach stolicy 5. Czyje jest miasto?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Czeczenia w atlasach, 2. Czeczenia w świetle prawa, 3. Czeczenia w oczach świata, 4. Czeczenia w przyszłości, 5. Główni aktorzy dramatu, 6. Dokumenty
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 327 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Rocznik Prasoznawczy , ISSN 1897-5496 ; Rok 1/2007)
Rocznik, 2007-
1. Zasady i formy przeciwdziałania procesom koncentracji na wybranych rynkach medialnych Unii Europejskiej, 2. Współczesna polska prasa opinii, 3. Życie Częstochowy w latach 1983-2003, 4. Rosyjski rynek prasy: analiza i perspektywy, 4. Osobowość a podatność na wpływ reklamy telewizyjnej - prezentacja i analiza wyników badań własnych, 5. Dziennikarstwo, reklama, PR- gdzie są granice?, 6. Co z tą genologią?, 7. Stefan Ślązak. Szkic biograficzny z dziejów dziennikarstwa muzycznego na Śląsku, 8. Wykorzystanie narzędzi wewnętrznego public relations w działalności uczelni na przykładzie Wyższej Szkoły Humanitas w Sosnowcu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Polska chata w globalnej wiosce, 2. Rola komunikowania masowego. Cz.I Systemy medialne wybranych państw europejskich, Cz.II Opinia publiczna i rola mediów w procesie integracji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Communicare: historia i kultura / red. nauk. Andrzej Mencwel)
Pryzmat obrazu, 2. Telesterowna opinia publiczna, 3. A co z demokracją?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe i Konferencyjne)
1. Samodzielność i samorządność gmin jako wartość i problem badawczy, 2. Charakterystyka zasobów i społecznego środowiska badanych gmin, 3. Gmina w opiniach mieszkańców. Raport z badań kwestionariuszowych, 4. Pierwsza dekada gminnej samodzielności w opiniach lokalnych elit
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 352/354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Demokracja spektaklu, czyli przymus przez uwodzenie Cz.I . Media i rynek, 1. Media drukowane: Wzlot i upadek opinii publicznej, 2. Media a kontrola społeczna w czasach " wolności rynkowej 3. Rynkowe środki przekazu - ekonomia polityczna, ideologia, dominacja. Subsydiowanie informacji jako forma jej kontroli na przykładzie public relations 4. Psychologiczne mechanizmy propagandy neoliberalnej 5. Media a Afera Rywina: perspektywa ekonomii politycznej komunikowania Cz. II. Ideologie medialne, 1. O badaniu i " kreowaniu" opinii publicznej 2. Media a tematyzacja świata 3. Ideologiczny wymiar przedstawień medialnych we współczesnej Polsce 4. Hedonizm a konserwatyzm: rozważania nad ideologią kultury masowej 5. Media a Islam 6. Orientalizm - reaktywacja 7. Językowa przemoc mediów Cz. III. Praktyka medialna. 1. Brukowce atakują 2. Język dążący do monopolu: Wprost od stycznia do marca 2005 3. Naród z panem i plebanem: myśl polityczna i społeczna Adama Michnika 4. Robotnicy i ich wrogowie 5. Społeczne oddziaływanie mediów: feministki na rozdrożu? 6. Internet w stosunkach między władzą a obywatelami 7. Czy media kłamią? 8. Wolna prasa w niewoli
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Komunikacja w marketingu, 2. Komunikacja wewnętrzna, 3. Współpraca ze społecznością lokalną, 4. PR w zakresie finansów, 5. Współpraca z rządem i samorządem terytorialnym, 6. Komunikacja pomiędzy firmami, 7. PR w organizacjach niekomercyjnych, 8. Sponsoring, 9. Public realtions w ekologii
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Nauka o komunikowaniu / red. Bogusława Dobek-Ostrowska)
1. Media masowe i polityka: Komunikowanie wartości politycznych- założenia, cele i metody badań; Pola komunikowania publicznego w świetle budowania strategii rozwoju regionalnego; Lokalne komunikowanie polityczne. Studium przypadku- miasto Lublin; Muzyka rockowa i polityka. Funkcje rocka w przekazie politycznym; 2. Polskie kampanie polityczne: Ulotki jako forma komunikowania politycznego- analiza dyskursu; Politycy w niepolitycznych pozach (sport). Potrzeba czy moda?; Obraz parlamentarnej kampanii wyborczej w 2005 roku w programach informacyjnych telewizji publicznej; Autoprezentacja aktorów politycznych w telewizji- nowe elementy komunikowania politycznego w 2005 roku; Komunikowanie polityczne w prezydenckich kampaniach wyborczych na łamach prasy lokalnej- przykład "Gazety Olsztyńskiej"; Witryny WWW kandydatów w kampanii prezydenckiej 2005 roku w Polsce; Komunikowanie polityczne: analiza komparatystyczna kampanii w Polsce i Niemczech; 3. studia na d marketingiem politycznym: Fetyszyzacja opinii publicznej w marketingu; Manipulacja w komunikowaniu politycznym na przykładzie kampanii wyborczych w Polsce w 2005 roku; Relacje partii politycznych i mediów na lokalnym rynku politycznym. Studium przypadku dużych miast na Dolnym Śląsku; Audycje wyborcze jako źródło informacji o podmiotach politycznych; Kreowanie wizerunku politycznego w sytuacji kryzysowej- stan badań; 4. Studia nad opinią publiczną: Badania opinii publicznej- najnowsze wyzwania i ujęcia teoretyczne; Dyskusje wobec pojęcia i zjawiska opinii publicznej; Badania opinii publicznej w studiach nad demokratyzacją w Polsce; Opinia publiczna czy opinia mediów? Wykorzystanie sondaży opinii publicznej przez media; Cztery dzienniki i opinia. Wskaźniki ekspozycji formalnej jako czynnik wpływający na opinię społeczną; Młodzi wobec wyborów prezydenckich 2005 roku. Raport z badań
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Ewolucja: 1.Czym są public relations?; 2.Ewolucja public relations. Cz.II Walidacja: 3.Opinia publiczna; 4.Etyka; 5.Bada nia; 6.Prawo. Cz.III Aktywacja: 7.Komunikacja; 8.Zarządzanie; 9.Za rządzanie kryzysami; 10.Zintegrowana komunikacja mar ketingowa. Cz.IV Realizacja: 11.Pisanie w public relations; 12.Pisanie "dla oka" i "dla ducha"; 13.Public rela tions a Internet. Cz.V Publiczność: 14.Media drukowane; 15.Media elektro niczne; 16.Pracownicy; 17.Wielokulturowe społeczności a public relations; 18.Rząd; 19.Konsumenci i inwesto rzy. Cz.VI Przyszłość: 20.Złoty wiek.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 304 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 304 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Polska droga do Unii Europejskiej, 2. Polska a świat, 3. Oceny zmian po roku 1989, 4. Dynamika nastrojów społecznych, 5. Postawy wobec demokracji, 6. Demokracja w działaniu, 7. Autoidentyfikacje polityczne Polaków, 8. Przekształcenia własnościowe i obcy kapitał, 9. Nierówności społeczne, 10. System wartości materialnych i niematerialnych, 11. Społeczeństwo obywatelskie na przełomie wieków, 12. Dialog społeczny i działalność związków zawodowych, 13. Warunki życia i zróżnicowanie materialne, 14. Bezrobocie i bezrobotni, 15. Zadowolenie z życia i kondycja psychiczna Polaków, 16. Religijność i stosunek do Kościoła Katolickiego, 17. Społeczeństwo informacyjne, 18. Postrzeganie korupcji w Polsce, 19. Poczucie bezpieczeństwa i stosunek do kary śmierci
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Własność medialna i jej oddziaływanie na niezależność oraz pluralizm mediów w Europie Południowo-Wschodniej i nowych krajach członkowskich Unii Europejskiej, 2. Krajobraz medialny w Polsce: struktura własności i pluralizm mediów
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Public Relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem / Krystyna Wojcik. - Wyd. 3 zm. i rozsz. - Warszawa : PLACET, 2005. - 927 s. ; 24 cm.
Cz. I Istota, funkcje, organizowanie działalności PR: 1. Istota public relations, 2. Motywy prowadzenia działalności public relations dawniej i dziś, 3. Organizowanie działalności public realtions - rozwiązania, kadry. Cz. II Fazy przedrealizacyjne w procesie public relations: 4. Analiza stanu wyjściowego, 5. Programowanie, planowanie. Cz. III Realizacja programów public relations: 6. Skuteczne komunikowanie warunkiem realizacji programów public relations, 7. Kształtowanie ważniejszych instrumentów PR. Wykorzystywanie prostych rezerw tworzenia wizerunku, 8. Oddziaływanie na ważniejsze części otoczenia. 9. Public relations organizacji różnego typu, 10. Kontrola powykonawcza w procesie public relations. Cz. IV Public realtions wśród naukowych dyscyplin i badań za granicą i w Polsce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Public Relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem / Krystyna Wojcik. - Wyd. 4 zm. i rozszerz. - Warszawa : PLACET, 2009. - 957 s. : rys., tab. ; 24 cm.
Cz. I Istota, funkcje, organizowanie działalności PR: 1. Istota public relations, 2. Motywy prowadzenia działalności public relations dawniej i dziś, 3. Organizowanie działalności public realtions - rozwiązania, kadry. Cz. II Fazy przedrealizacyjne w procesie public relations: 4. Analiza stanu wyjściowego, 5. Programowanie, planowanie. Cz. III Realizacja programów public relations: 6. Skuteczne komunikowanie warunkiem realizacji programów public relations, 7. Kształtowanie ważniejszych instrumentów PR. Wykorzystywanie prostych rezerw tworzenia wizerunku, 8. Oddziaływanie na ważniejsze części otoczenia. 9. Public relations organizacji różnego typu, 10. Kontrola powykonawcza w procesie public relations. Cz. IV Public realtions wśród naukowych dyscyplin i badań za granicą i w Polsce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Public relations / Ewa Małgorzata Cenker. - Wyd.3 rozszerz. - Poznań : Wyższa Szkoła Bankowa, 2007. - 265 s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
Public relations jako istotny element funkcjonowania przedsiębiorstwa; Wewnętrzna i zewnętrzna funkcja public relations; Wizerunek i tożsamość przedsiębiorstwa; Środki językowe jako czynniki komunikacji przedsiębiorstwa z otoczeniem; Reklama w służbie public relations; Wykorzystanie mass mediów w budowaniu pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa; Kontakty instytucjonalne z dziennikarzami oraz organizacja imprez specjalnych; Human relations; Reakcja na krytykę oraz zarządzanie sytuacją kryzysową elementem budowania wizerunku firmy; Sponsoring jako narzędzie public relations; Targi jako narzędzie public relations; Lobbing; Organizacyjne aspekty działań public relations; Kształtowanie wizerunku państwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Public relations jako istotny element funkcjonowania przedsiębiorstwa; Wewnętrzna i zewnętrzna funkcja public relations; Wizerunek i tożsamość przedsiębiorstwa; Środki językowe jako czynniki komunikacji przedsiębiorstwa z otoczeniem; Reklama w służbie public relations; Wykorzystanie mass mediów w budowaniu pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa; Kontakty instytucjonalne z dziennikarzami oraz organizacja imprez specjalnych; Human relations; Reakcja na krytykę oraz zarządzanie sytuacją kryzysową elementem budowania wizerunku firmy; Sponsoring jako narzędzie public relations; Targi jako narzędzie public relations; Lobbing; Organizacyjne aspekty działań public relations; Kształtowanie wizerunku państwa.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
Nearly all the texts included in this issue of Sociological Revue relate to civil society and participative democracy. The articles present various approaches to these phenomena and their aspects, and are based on empirical data. The large article by F. Schütze is focused on the results of research previously presented in Sociological Review (vol. 60–2011/1 and vol. 57–2008/4). This international research project is devoted to European identity and civil society, as a result of which, the author proposes the design of a learning program for civil society activists and common citizens. The next article by A. Krzewińska describes the method of study of deliberative democracy developed by James Fishkin. J. Stempień proposes the economic concept of Principal-agent to investigate representative democracy systems. M. Legris Revel analyses research results in France concerning the process of institutionalisation and proceduralisation of the participation of citizens. C. Penna proposes the actor-network approach to investigate the relationships between social movements and the state during the land reform in Brazil. The last article by M. Wieczorkowska is devoted to a different topic – the cultural and social aspects of the female body in the context of medicalisation.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
Niniejszy tom „Przeglądu Socjologicznego” prezentuje rozważania i wyniki analiz dotyczące zastosowań różnych, zarówno ilościowych jak i jakościowych technik w badaniach społecznych. Przedstawiamy teksty zgrupowane w trzech modułach tematycznych. Pierwszy omawia zagadnienia statusu metodologicznego różnego rodzaju technik badawczych, poczynając od propozycji klasyfikacji sondażowych technik otrzymywania materiałów, poprzez refleksje nad badaniami na małych próbach celowych, do analiz dotyczących badań ewaluacyjnych, panelu badawczego, sondażu perswazyjnego, wywiadów eksperckich i delfickich oraz wywiadu grupowego. W drugiej części przedstawiono teksty omawiające metodologiczne aspekty badania zjawisk społecznych na przykładzie postaw wobec bezrobocia oraz środowiska osób świadczących usługi seksualne. Trzeci moduł prezentuje artykuły poświęcone nowym technologiom w badaniach społecznych – głównie programom komputerowym do analizy danych jakościowych i badaniom internetowym.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej