Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(87)
IBUK Libra
(1)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(83)
Publikacje naukowe
(13)
Publikacje fachowe
(9)
Czasopisma
(5)
Publikacje dydaktyczne
(5)
E-booki
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(66)
dostępne
(57)
wypożyczone
(9)
Placówka
Wypożyczalnia
(66)
Czytelnia
(66)
Autor
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(7)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(6)
Grabiec Olimpia (1975- )
(4)
Juchnowicz Marta (1948- )
(4)
Listwan Tadeusz (1940- )
(4)
Rostkowski Tomasz
(4)
Dzieńdziora Joanna
(3)
Huczek Marian (1939-2023)
(3)
Król Henryk (1932-2014)
(3)
Sienkiewicz Łukasz
(3)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(3)
Suchar Marek (1954- )
(3)
Bańka Waldemar
(2)
Golnau Wiesław (1965- )
(2)
Hay Julie
(2)
Jabłoński Adam
(2)
Jabłoński Marek
(2)
Jasiński Zdzisław
(2)
Kalinowski Marek
(2)
Lany Magdalena
(2)
Litwin Joanna
(2)
Ludwiczyński Antoni
(2)
Michałkiewicz Anna
(2)
Trojanowski Tomasz
(2)
Zbiegień-Maciąg Lidia
(2)
Adamiec Marek
(1)
Adler Lou
(1)
Alimpiiev Yevhenii
(1)
Antonów Kamil
(1)
Bakalarz Tomasz
(1)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Balina Rafał
(1)
Baran Krzysztof Wojciech
(1)
Baryń Magdalena
(1)
Benien Karl
(1)
Bieniok Henryk (1940- )
(1)
Biliński Witold
(1)
Bomba Katarzyna
(1)
Borkowska Stanisława (1939- )
(1)
Borski Maciej (1975- )
(1)
Bosak-Sojka Maria
(1)
Buchelt-Nawara Beata (1974- )
(1)
Buchen Irving H
(1)
Burkett Holly
(1)
Bylok Felicjan
(1)
Bąba Michał
(1)
Chlebicka Elżbieta
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Czechowski Marcin
(1)
Czerniak-Swędzioł Justyna
(1)
Czubasiewicz Halina
(1)
Daniecki Wojciech
(1)
Detyna Beata
(1)
Dudziak Arkadiusz
(1)
Dudzik-Lewicka Irena
(1)
Duraj Tomasz
(1)
Dörre-Kolasa Dominika
(1)
Egeman Marian (1940- )
(1)
Fleszer Dorota (1971- )
(1)
Francik Kamila
(1)
Fryczyńska Marzena
(1)
Gajewska Paulina
(1)
Giedrowicz-Niewińska Aneta
(1)
Gołaszewska-Kaczan Urszula
(1)
Grześków Małgorzata
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Heyde Anke von der
(1)
Hoffman Edward
(1)
Idasz-Balina Marta
(1)
Illiashenko Nataliia
(1)
Illiashenko Sergii
(1)
Jabłońska-Wołoszyn Maria
(1)
Janczewski Jerzy
(1)
Janisz Krzysztof
(1)
Jarmołowicz Wacław
(1)
Jusewicz-Kalter Ewa
(1)
Jęcek Zuzanna
(1)
Jędrych Elżbieta
(1)
Jędrzejczak Jacek
(1)
Kajstura Maciej
(1)
Kamińska Barbara
(1)
Karwiński Marcin
(1)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(1)
Klimczok Monika
(1)
Klimek Jan (1952- )
(1)
Knosala Ryszard
(1)
Kobis Paweł
(1)
Kochmańska Magdalena
(1)
Korach Romuald
(1)
Kossowska Małgorzata
(1)
Kostera Monika (1963- )
(1)
Koszutska Olga
(1)
Kowalska Sylwia
(1)
Kozłowski Waldemar
(1)
Kożusznik Barbara
(1)
Kraczla Magdalena
(1)
Krakowczyková Mariola
(1)
Krasuń Aneta
(1)
Krzemień Eugeniusz
(1)
Krzemień-Rusche Joanna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(19)
2000 - 2009
(60)
1990 - 1999
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(13)
Kraj wydania
Polska
(89)
Język
polski
(89)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Pracownicy HR
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Temat
Ocena pracowników
(66)
Kadry
(60)
Motywacja pracy
(22)
Zatrudnienie
(20)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(18)
Płaca
(15)
Przedsiębiorstwo
(14)
Oceny pracowników
(11)
Polityka zatrudnienia
(11)
Rekrutacja pracowników
(10)
Praca
(9)
Kariera
(7)
Organizacja
(7)
Zarządzanie
(7)
Płynność kadr
(6)
Assessment center
(5)
Konflikt
(5)
Menedżerowie
(5)
Wartościowanie pracy
(5)
Kultura organizacyjna
(4)
Motywacja
(4)
Polityka płacowa
(4)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(4)
Rynek pracy
(4)
Szkolenie zawodowe
(4)
Zawód
(4)
BHP
(3)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(3)
Komunikacja społeczna
(3)
Rozmowa kwalifikacyjna
(3)
Rozwój zawodowy
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Zarządzanie wiedzą
(3)
Aktywność zawodowa
(2)
Awans zawodowy
(2)
Development center
(2)
Jakość
(2)
Kompetencje zawodowe
(2)
Konkurencyjność
(2)
Kwalifikacje zawodowe
(2)
Logistyka
(2)
Metody badawcze
(2)
Prawo pracy
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Przedsiębiorstwo rodzinne
(2)
Przydatność zawodowa
(2)
Psychologia pracy
(2)
Płaca minimalna
(2)
Siła robocza
(2)
Stosunki interpersonalne
(2)
Towar
(2)
Zarządzanie talentami
(2)
Administracja samorządowa
(1)
Aksjologia prawa
(1)
Algorytmy
(1)
Alkoholizm
(1)
Aspiracje zawodowe
(1)
Audyt wewnętrzny
(1)
BPMS (informatyka)
(1)
Banki
(1)
Banki spółdzielcze
(1)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
Bezpieczeństwo informacji
(1)
Bezrobocie
(1)
Biblioteki akademickie
(1)
Bodźce ekonomiczne
(1)
COVID-19
(1)
Czas pracy
(1)
Dialog społeczny
(1)
Dobra osobiste
(1)
Doświadczenie zawodowe
(1)
Dyskryminacja pośrednia
(1)
Dyskryminacja w zatrudnieniu
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Energetyka
(1)
Epidemie
(1)
Ergonomia
(1)
Fresk
(1)
Holdingi
(1)
Humanizacja pracy
(1)
Inflacja
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Integracja europejska
(1)
Internet
(1)
Kapitał ludzki
(1)
Kara umowna
(1)
Klaster (ekonomia)
(1)
Kobieta
(1)
Kompetencje miękkie
(1)
Komunikacja wewnętrzna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konkurencja
(1)
Konsumenci
(1)
Kształcenie nauczycieli
(1)
Lojalność pracowników
(1)
Lorenzetti, Ambrogio (1290-1348)
(1)
Manipulacja (psychol.)
(1)
Marketing
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Matematyka
(1)
Temat: dzieło
Allegoria ed effetti del Buono e del Cattivo Governo
(1)
Temat: czas
2001-
(8)
1301-1400
(1)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(13)
Kraje Unii Europejskiej
(3)
Katowice (woj. śląskie ; okolice)
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(24)
Praca zbiorowa
(7)
Opracowanie
(6)
Czasopismo naukowe
(5)
Czasopismo ekonomiczne
(3)
Monografia
(3)
Czasopismo prawnicze
(1)
Poradnik
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(43)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(22)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
89 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Эволюция сетевой концепции в экономике; Rozwój koncepcji zarządzania zasobami ludzkimi we współczesnej organizacji; Wzornictwo przemysłowe a wartość dla klienta; Znaczenie komunikacji marketingowej marek własnych sieci handlowych w Polsce; Изучение случаев относящихся к избранию методик коммуникации торговой фирмы с окружением; Marketing internetowy a kampania społeczna; Rola i znaczenie elementów werbalnych w reklamie; Istota i uwarunkowania konkurencyjności przedsiębiorstwa w turbulentnym otoczeniu; Социалъная ответственностъ бизнеса в условиях кризиса; Оценка рисков инвестирования доходов домашних хозяйств (украинские реалии); System oceny pracowników elementem zarządzania przedsiębiorstwem w turbulentnym otoczeniu; Social media marketing – współczesna biznesowa konieczność; Rola marketingu komunikacyjnego w budowaniu relacji inwestorskich przedsiębiorstwa; Internet jako narzędzie komunikacji na rynku globalnym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie zasobami ludzkimi / Czesław Zając. - Poznań : Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu, 2007. - 224, [1] s. : tab., wykr. ; 24 cm.
1. Podstawy zarządzania zasobami ludzkimi w organizacji, 2. Strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi 3. Planowanie zasobów ludzkich w organizacji, 4. Organizacja, analiza i opis stanowiska pacy, 5. Praca i zatrudnienie, 6. Dobór i adaptacja społeczno- zawodowa pracowników, 7. Motywowanie w organizacji w świetle podejść do motywowania, 8. Motywowanie w przedsiębiorstwie - instrumenty, formy i systemy motywowania, 9. Ocenianie pracowników, 10. Rozwój pracowników i menedżerów, 11. Kierowanie ludźmi. Przywództwo, 12. Kultura organizacyjna.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(NPI Nauka i Praktyka Innowacji)
Zawiera: Wstęp . 1. Podstawy kreatywności: 1.1. Definicja kreatywności; 1.2. Kreatywność a twórczość; 1.3. Perspektywy analizy twórczości. 2. Kreatywność pracowników: 2.1. Kreatywność pracowników i jej komponenty; 2.2. Sylwetka kreatywnego pracownika; 2.3. Kreatywny menedżer; 2.4. Inhibitory i stymulatory kreatywności pracowników. 3. Narzędzia do badania predyspozycji twórczych: 3.1. Myślenie dywergencyjne; 3.2. Testy zawierające zadania werbalne i testy mieszane; 3.3. Testy zawierające zadania niewerbalne; 3.4. Kwestionariusze samooceny; 3.5. Badania biograficzne, wywiad i obserwacja. 4. Ocena kreatywności pracowników: 4.1. Model oceny kreatywności pracowników; 4.2. Założenia budowy kwestionariuszy do badania predyspozycji twórczej pracowników; 4.3. Weryfikacja kwestionariuszy do badań. 5. Prokreatywna przestrzeń w przedsiębiorstwie: 5.1. Istota prokreatywnej przestrzeni przedsiębiorstwa; 5.2. Czynniki sprzyjające kreatywności w przedsiębiorstwie; 5.3. Przegląd koncepcji i narzędzi do identyfikacji twórczego klimatu w miejscu pracy. 6. Procesy grupowe i ich dynamika: 6.1. Grupa a zespół; 6.2. Role grupowe; 6.3. Coaching zespołowy i mentoring; 6.4. Przewodzenie grupom. 7. Metodyka zespołowego rozwiązywania problemów: 7.1. Sesja twórcza; 7.2. Moderacje; 7.3. Metody aktywizujące pracę zespołu; 7.4. Kreowanie innowacyjnych rozwiązań. 8. Twórcze zespoły pracownicze w przedsiębiorstwie: 8.1. Charakterystyka i podział zespołów pracowniczych; 8.2. Zasady budowania twórczych zespołów; 8.3. Procedura rekrutacji pracowników do zespołów twórczych; 8.4. Dobór pracowników do twórczych zespołów na przykładzie praktycznym. 9. Wpływ kreatywności pracowników na rozwój innowacji: 9.1. Obszar badań wpływu kreatywności pracowników na rozwój innowacji w przedsiębiorstwie; 9.2. Model badań przeprowadzonych w przedsiębiorstwach; 9.3. Metody i narzędzia zastosowane w badaniach; 9.4. Ocena wpływu kreatywności pracowników na rozwój innowacji. 10. Tworzenie ruchu proinnowacyjnego w przedsiębiorstwie: 10.1. Geneza pojęcia racjonalizacji; 10.2. Przedmiot wniosku racjonalizatorskiego; 10.3. Model ruchu proinnowacyjnego w przedsiębiorstwie; 10.4. Motywowanie pracowników do proinnowacyjnego działania w przedsiębiorstwie; 10.5. Narzędzie wspomagające ruch proinnowacyjny w przedsiębiorstwie. 11. Przykłady z praktyki przemysłowej: 11.1. Działanie kreatywnego zespołu na przykładzie przedsiębiorstwa z branży meblarskiej; 11.2. Analiza badań w dużym przedsiębiorstwie branży spożywczej; 11.3. Analiza badań w dużym przedsiębiorstwie branży meblarskiej; 11.4. Analiza badań w dużym przedsiębiorstwie branży metalowej; 11.5. Analiza badań w średnim przedsiębiorstwie branży opakowań; 11.6. Analiza badań w średnim przedsiębiorstwie branży meblarskiej; 11.7. Analiza badań w małym przedsiębiorstwie branży rolniczej; 11.8. Budowanie zespołu z wykorzystaniem metod kreatywnego rozwiązywania problemów; 11.9. Moderowanie zespołu problemowego. Bibliografia. Słownik ważniejszych pojęć. Indeks.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Motywowanie pracowników w organizacji / Waldemar Kozłowski. - Warszawa : CeDeWu , 2017. - 190 s. : il. ; 24 cm.
Rozdział 1: Istota motywacji pracownika; Rozdział 2: Pracownicy jako podmiot procesu motywacyjnego; Rozdział 3: Rola wartości w procesie motywacyjnym; Rozdział 4: Metody analizy motywacji; Rozdział 5: Rola przywództwa w procesie motywacyjnym; Rozdział 6: Komunikacja interpersonalna w procesie motywowania; Rozdział 7: Rola pracy zespołowej w procesie motywowania; Rozdział 8: Rozwiązywanie konfliktów interpersonalnych jako uwarunkowanie procesu motywowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Assessment Development Center : projektowanie procesu i narzędzi oceny / Sabina Nikodemska. - Warszawa : INFOR PL, 2018. - 247 s., [1] karta tablic złożona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Zawiera: Wstęp. Rozdział 1. Assessment Development Center jako metoda oceny kompetencji: 1. Krótka historia metody; 2. Assessment i Development Center - podobieństwa i różnice; 3. Elementy procesu; 4. Czynniki budujące obiektywizm metody; Wiele kryteriów; Wiele narzędzi oceny; Wielu oceniających; Wiele ocen. Rozdział 2. Kompetencje - czyli kryteria oceny: 1. Czym są kompetencje?; 2. Kompetencje - jak je zdefiniować?; Różne modele opisu; Model otwarty; Model addytywny; Model matrycowy; 3. Skale oceny kompetencji; Ile poziomów?; Skala parzysta czy nieparzysta?; Ilościowa czy jakościowa?; 4. Profil i model kompetencji - czy są tym samym?; Profil kompetencji; Model kompetencji; Katalog lub księga kompetencji; W jakim celu?; Struktura profilu kompetencji; Struktura modelu kompetencji; 5. W jaki sposób opracować profil kompetencji na użytek sesji AC|DC?. Rozdział 3. Narzędzia oceny wykorzystywane podczas sesji AC|DC: 1. Wywiad; Wywiad biograficzny; Wywiad kompetencyjny/behawioralny; 2. Różne typy testów; Testy wiedzy; Testy osobowości, testy psychologiczne; Testy kompetencyjne, zadaniowe, sytuacyjne; 3. Próbki pracy; 4. Wywiady i testy w procesach AC|DC - atuty i ograniczenia; 5. Zadania symulacyjne; Rodzaje zadań symulacyjnych; Zadania grupowe; Zadania symulacyjne (rozmowy); Zadania indywidualne (pisemne]; 6. Jak przygotować matrycę/macierz oceny kompetencji?; Etapy tworzenia matrycy obserwacji i oceny; Jakość i efektywność oceny - tworzenie matrycy i harmonogramu sesji. Rozdział 4. Tworzenie zadań symulacyjnych: 1. Elementy składowe zadania; Instrukcja logistyczna (dla administratora sesji i asesora); Instrukcja dla uczestnika; Instrukcja dla asesora; Instrukcja dla aktora; Arkusz oceny - wskaźniki zadaniowe; 2. Zadania grupowe; Kiedy stosować grupowe zadania symulacyjne, a kiedy nie; Dyskusja grupowa z rolami i bez ról - podobieństwa i różnice; Kluczowe kompetencje oceniane w dyskusjach - jakie oceniać, a jakich nie; 3. Dyskusja bez ról; 4. Dyskusja z rolami; 5. Zadania indywidualne - symulacje rozmów; 6. Rozmowa z pracownikiem; 7. Rozmowa ze współpracownikiem; 8. Rozmowa z klientem; 9. Analiza danych i poszukiwanie faktów; 10. Dokumenty na biurku (koszyk zadań); Instrukcja i klucz otwarty; Instrukcja i klucz zamknięty; Tworzenie zadania. Rozdział 5. Pilotaż i weryfikacja zadań symulacyjnych: 1. Testowanie i pilotaż zadań; Weryfikacja teoretyczna; Weryfikacja empiryczna; 2. Kto bierze udział w pilotażu?; Dobór uczestników; Kontrakt z uczestnikiem pilotażu; Test roli aktora; Zespół obserwatorów; Informacje zwrotne od "testerów" zadania; 3. Jak zorganizować pilotaż?; Co weryfikujemy podczas pilotażu?; Kilka prób testowych; Ocena wartości diagnostycznej; Skalowanie czasu; Od pilotażu do... pilotażu. Rozdział 6. Opracowanie raportu po sesji AC|DC: Cele realizowane podczas sesji oceny, czyli o zawartości raportu; Odbiorcy raportu; Opis zachowań w zadaniu, wskaźników, kompetencji, czyli o formule raportu; Kilka zasad, które mogą być pomocne w tworzeniu raportów. Rozdział 7. Przygotowanie organizacyjne sesji: Harmonogram; Zespół pracujący podczas sesji; Podsumowanie (integracja wyników); Komunikacja procesu; Pomocnik koordynatora projektu AC|DC. Rozdział 8. Różne metody - różne wyniki: 1. Porównywalność wyników oceny kompetencji z wykorzystaniem zadań symulacyjnych i testów; Różny sposób definiowania kryteriów oceny; Różne skale i punkt odniesienia wyników; Różny sposób oceny; Porównywać, czy nie?; 2. Porównywalność wyników oceny w ramach sesji AC|DC i oceny 360 stopni; Jak różne mogą być wyniki?; Kontekst sytuacyjny i przedmiot diagnozy; Oceniający; Skale oceny; Efekt synergii. Rozdział 9. Metoda AC|DC - kontrowersje i dylematy: 1. Kontrowersje dotyczące AC|DC jako metody oceny kompetencji; 2. Kontrowersje dotyczące narzędzi wykorzystywanych podczas sesji AC|DC; 3. Kontrowersje dotyczące osób oceniających – asesorów; 4. Kontrowersje dotyczące wiarygodności wyników uzyskanych z zastosowaniem metody; 5. Kontrowersje dotyczące formalnych aspektów stosowania metody AC|DC. Bibliografia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Zarządzania Personelem / red. Marek Suchar)
Cz. I Rozwój zawodowy: Życie i praca; Etapy życia zawodowego; Potencjał zawodowy; Praca w hierarchii wartości życiowych; Potrzeby związane z pracą; Modele kariery zawodowej. Cz. II Zarządzanie karierą: Kierowanie karierą pracowników; Diagnozowanie potencjału zawodowego; Ścieżki karier; Tworzenie kadry rezerwowej; Plany sukcesji; Coaching; Mentoring; Szkolenie i doskonalenie zawodowe pracowników; Analiza potrzeb rozwojowych i szkoleniowych; Strategie robienia kariery; Metody diagnozy potencjału rozwojowego pracowników; Kwestionariusz wymiarów kariery; Kwestionariusz oceny kompetencji fachowych w zakresie zarządzania personelem; Kwestionariusz rozmowy oceniającej w ramach audytu menedżerskiego w międzynarodowej firmie logistycznej; Kwestionariusz stylu pełnienie funkcji menedżerskich; Kwestionariusz oceny potencjału menedżerskiego. Aneks: Warsztat "Zaplanuj swoją karierę".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Tworzenie i wdrażanie strategii ZZL; 2. Analiza pracy i opisy stanowisk; 3. Sposoby zastosowania metod wartościowania pracy w praktyce; 4. Systemowe podejście do doboru pracowników; 5. Wprowadzanie pracownika do pracy; 6. Konstrukcja systemu wynagrodzeń; 7. Partycypacja pracownicza i zakładowe układy zbiorowe; 8. Ocena okresowa pracowników; 9. Zintegrowany system zarządzania kompetencjami; 10. Badanie opinii pracowniczych; 11. Raporty o wynagrodzeniach; 12. Planowanie przedsięwzięć z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rekrutacja i selekcja personelu / Marek Suchar. - Wyd. 3. - Warszawa : C.H.Beck, 2008. - X, 140 s. : rys. ; 23 cm.
Wstęp. Rozpisanie charyzmy na procedury. R.I Przygotowanie procesu rekrutacji: Schemat przebiegu procesów rekrutacyjno-selekcyjnych; Diagnoza potrzeb personalnych; Opis stanowiska; Profil kandydata. R.II Pozyskiwanie kandydatów: Wybór strategii rekrutacyjnej - rekrutacja wewnętrzne czy zewnętrzna; Wynajęcie zewnętrznej firmy rekrutacyjnej; Wybór metody poszukiwań; Ogłoszenia prasowe; Banki danych; Internet jako źródło kandydatów; Poszukiwania bezpośrednie (direct search). R.III Selekcja: Strategie selekcyjne. Selekcja negatyw na i pozytywna; Kryteria selekcyjne; Wybór metod selekcji; Selekcja na podstawie aplikacji; Wywiady telefoniczne; Rozmowa kwalifikacyjna; Testy psychologiczne; Assessment center i grupowe metody badania przydatności; Sprawdzanie referencji. R.IV Przetwarzanie i wykorzystanie zdobytych informacji: Końcowa ocena kandydatów; Decyzje personalne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie / Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu)
1. Przedsiębiorstwo jako podmiot gospodarujący, 2. Rynek pracy jako otoczenie i obszar gospodarowania w przedsiębiorstwie, 3. Role właścicielskie i menedżerskie w alternatywnych teoriach przedsiębiorstwa, 4. Teoretyczne podstawy motywowania do pracy, 5. Wynagrodzenia za pracę i ich rola w motywowaniu do pracy, 6. Mikroekonomiczne teorie rynku pracy a efektywność gospodarowania, 7. Oceny pracownicze a zarządzanie zasobami pracy w organizacjach gospodarczych, 8. Prawne i organizacyjne aspekty zatrudniania i wynagradzania pracowników, 9. Elastyczne formy zatrudniania i organizacji pracy w przedsiębiorstwie, 10. Zatrudnianie i wynagradzanie menedżerów - aspekty teoretyczne i realizacyjne, 11. Transformacja ustrojowa a gospodarowanie zasobami w przedsiębiorstwie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rekrutacja i selekcja personelu / Marek Suchar. - Wyd. 4. - Warszawa : C.H.Beck, 2018. - X, 131 s. : il. ; 24 cm.
Zawiera: Wstęp: Rozpisanie charyzmy na procedury; 1. Przygotowanie procesu rekrutacji: 1.1. Schemat przebiegu procesów rekrutacyjno-selekcyjnych; 1.2. Diagnoza potrzeb personalnych; 1.3. Opis stanowiska: 1.3.1. Nazwa stanowiska; 1.3.2. Miejsce w strukturze organizacyjnej; 1.3.3. Zadania zawodowe; 1.3.4. Metody opisu stanowisk; 1.4. Profil kandydata: 1.4.1. Wykształcenie; 1.4.2. Doświadczenie zawodowe; 1.4.3. Fachowa wiedza i umiejętności dodatkowe; 1.4.4. Cechy psychologiczne; 1.4.5. Kwestionariusz profilu kandydata. 2. Pozyskiwanie kandydatów: 2.1. Wybór strategii rekrutacyjnej: rekrutacja wewnętrzna czy zewnętrzna: 2.1.1. Organizacja konkursy wewnętrznego; 2.2. Wynajęcie zewnętrznej firmy rekrutacyjnej: 2.2.1. Firmy rekrutacyjno-selekcyjne; 2.2.2. Firmy typu executive search; 2.2.3. Zasady współpracy z zewnętrzną firmą rekrutacyjną; 2.3. Wybór metody poszukiwań; 2.4. Ogłoszenia internetowe i prasowe; 2.5. Bazy danych; 2.6. Internet jako źródło kandydatów; 2.7. Poszukiwania bezpośrednie (direct search). 3. Selekcja: 3.1. Strategie selekcyjne. Selekcja negatywna i pozytywna; 3.2. Kryteria selekcyjne; 3.3. Wybór metody selekcji; 3.4. Selekcja na podstawie aplikacji; 3.5. Wywiady telefoniczne i videokonferencje; 3.6. Rozmowa kwalifikacyjna: 3.6.1. Sposób prowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej; 3.7. Testy psychologiczne; 3.8. Assesment Center i grupowe metody badania przydatności; 3.9. Sprawdzanie referencji. 4. Przetwarzanie i wykorzystanie zdobytych informacji: 4.1. Końcowa ocena kandydatów; 4.2. Decyzje personalne. 5. Najnowsze trendy w selekcji i rekrutacji kandydatów: 5.1. Globalizacja rynku pracy i działań rekrutacyjnych; 5.2. Zmiany natury zajęć zawodowych i mechanizmów kariery; 5.3. :Marketingowe” podejście do działań rekrutacyjnych – employer branding; 5.4. Nowe technologie na usługach rekruterów – informatyzacja i internetyzacja; 5.5. Nowe koncepcje teoretyczne i wyniki naukowych badań empirycznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie- od bilansu kompetencjami do kierowania kompetencjami; Rozdz. I: Co to są kompetencje?, Rozdz. II: Identyfikacja i ocena kompetencji; Rozdz. III: Obraz samego siebie ocena własna. Podejście poznawcze Rozdz. IV: Rozwój kompetencji; Zakończenie- od kompetencji indywidualnych do kompetencji organizacyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Część pierwsza : Partnerstwo nowego HR i pracowników : 1. Centralna pozycja pracowników oraz samookreślenie organizacji , 2. Relacja partnerska z działem badań , 3. Techniczna strona HR , 4. Wsparcie HR dla wyłaniających się menedżerów-liderów , 5. Innowacyjność pracowników i kultura organizacyjna , 6. HR i symulacja ; Część druga : Definiowanie misji HR na nowo : 7. Wdrażanie nowych pracowników i praktyki zatrudnienia , 8. Satysfakcja z pracy jako wyzwanie , 9. Strategie zarządzania retencją pracowników , 10. Ponowna analiza pracy i zachodzących w niej relacji ; Część trzecia : Ocena i szkolenia - perspektywy : 11. Ocena osób , szkoleń i zespołów , 12. Nowy podręcznik szkoleniowy , 13. Cele i role menedżerów i liderów ; Część czwarta : Przyszłość HR : 14. Działania specjalistów HR i HPT w przyszłości , 15. Demografia i przyszłość HRM.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi / PLACET)
R.I Rozwój zawodowy pracowników a rozwój organizacji: 1. Pojęcie oraz obszar rozwoju zawodowego pracowników, 2. Determinanty strategii i cele rozwoju zawodowego pracowników, 3. Ocena efektywności rozwoju zawodowego pracowników, 4. Podmioty odpowiedzialne za rozwój zawodowy pracowników. R.II Diagnoza kompetencji w kontekście rozwoju zawodowego: 1. Ocena kompetencji w kontekście rozwoju zawodowego pracowników, 2. system okresowej oceny pracowników (SOOP) w ujęciu rozwojowym, 3. Centrum Oceny i Rozwoju - Development Center (DC), 4. Diagnoza kompetencji z wykorzystaniem Oceny 360. R.III Formalny rozwój zawodowy pracowników: 1. Proces szkolenia, 2. Coaching, 3. Ścieżka kariery w organizacji, 4. Programy rozwoju kadry kierowniczej. R.IV Rozwój zawodowy przez organizację pracy: 1. Treść i warunki pracy, 2. Tworzenie zespołów zadaniowych, 3. Korzystanie z zasobów wiedzy w organizacji. R.V Rozwój zawodowy poza organizacją: 1. Kariera zawodowa w szerokim ujęciu, 2. Networking jako instrument rozwoju zawodowego, 3. Społeczności praktyków
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zagadnienia wstępne, 2. Badanie pracy, 3. Planowanie zasobów ludzkich, 4. Rekrutacja kandydatów do pracy, 5. Selekcja kandydatów do pracy, 6. Wartościowanie pracy, 7. Wynagradzanie pracowników, 8. Okresowe oceny pracownicze, 9. Szkolenie pracowników, 10. Kariery pracownicze, 11. Zwalnianie pracowników
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zagadnienia wstępne, 2. Badanie pracy, 3. Planowanie zasobów ludzkich, 4. Rekrutacja kandydatów do pracy, 5. Selekcja kandydatów do pracy, 6. Wartościowanie pracy, 7. Wynagradzanie pracowników, 8. Okresowe oceny pracownicze, 9. Szkolenie pracowników, 10. Kariery pracownicze, 11. Zwalnianie pracowników
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (3 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Cz. I Zarządzanie procesem odchodzenia pracowników z organizacji sprawdzianem kultury organizacyjnej firmy: Zwalnianie pracowników a wizerunek przedsiębiorstwa; Przegląd najczęściej występujących przyczyn od chodzenia pracowników z przedsiębiorstwa. Cz. II Gdy decyzję podejmuje pracodawca: Restrukturyzacja firmy a redukcja zatrudnienia; Redukcja zatrudnienia a dalsze funkcjonowanie firmy; Sposoby przeciwdziałania przerostowi zatrudnienia; Rozwiązania alternatywne wobec redukcji zatrudnienia; Podejmowanie decyzji dot. wyboru osób przeznaczonych do zwolnienia w ramach redukcji; Przekazywanie pracownikom informacji o podjętych decyzjach; Outplacement; Zwolnienia spowodowane negatywną oceną pracy. Cz. III Gdy decyzję podejmuje pracownik: Powody odchodzenia dobrych pracowników z organizacji; Jak zatrzymać wartościowych pracowników w firmie? Program działań długofalowych; Rozmowa z odchodzącym pracownikiem źródłem informacji o polityce personalnej przedsiębiorstwa. Dodatek: Odejść z klasą. Kilka słów do rozstających się z firmą pracowników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Kontekst terminologiczno-histor, 2. Zarządzanie kompetencjami, 3. Obszary zadaniowe zarządzania zasobami ludzkimi, 4. Kariera zawodowa, 5. Marketing kadrowy, 6. Nowe trendy w zarządzaniu zasobami ludzkimi, 7. Efektywność zarządzania zasobami ludzkimi, 8. Praca i zatrudnienie w organizacjach przyszłości
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Zawiera: 1. Uwagi wstępne. 2. Pojęcie podwyżki wynagrodzeń: 2.1. Systematyka podwyżek wynagrodzeń; 2.2. Podwyżki płacy zasadniczej; 2.3. Podwyżki płacy całkowitej. 3. Funkcje podwyżki wynagrodzeń; 3.1. Funkcja motywacyjna; 3.1.1. Częstotliwość przeprowadzania podwyżek; 3.2. Funkcja retencyjna; 3.3. Funkcja komunikacyjna. 4. Mechanizmy podwyżkowe: 4.1. Siatka płac zasadniczych jako warunek wdrożenia profesjonalnych mechanizmów podwyżkowych; 4.2. System decylowy; 4.3. Macieże podwyżkowe; 4.4. Inne mechanizmy. 5. Od czego uzależniać zmiany w wynagrodzeniach: 5.1. Wzrost funduszu płac; 5.1.1. Wzrost płac na rynku; 5.1.2. Podwyżki inflacyjne; 5.1.3. Tradycja corocznych negocjacji wzrostu budżetu wynagrodzeń; 5.2. Wzrost wynagrodzeń w przypadku podwyżek indywidualnych; 5.2.1. Podwyżki „po równo”; 5.2.2. Wzrost płac na rynku na danym stanowisku; 5.2.3. Ocena kompetencji pracownika; 5.2.4. Ocena rezultatów pracy (MBO); 5.2.5. Ocena efektów pracy; 5.2.6. Staż pracy. 6. Podwyżki a system ocen okresowych: 6.1. Normalizacja systemu ocen pod kątem podwyżek; 6.1.1. Procesy moderacyjne; 6.1.2. Skale ocen a procesy podwyżkowe; 6.1.3. Analityczne procesy normalizacyjne. 7. Związek pomiędzy wartościowaniem stanowisk a podwyżką wynagrodzeń: 7.1. Kategorie zaszeregowań a wysokość podwyżki wynagrodzeń (podwyżki kierowane do grup zawodowych); 7.2. Podwyżki a ścieżka kariery pracownika; 7.3. Wycena kwalifikacji w trakcie wartościowania i w systemach podwyżkowych. 8. Podwyżki wynagrodzeń w szczególnych przypadkach: 8.1. Podwyżki związane z awansem pionowym i awansem poziomym pracownika; 8.2. Podwyżki związane z rozszerzeniem zakresu obowiązków; 8.3. Degradacje; 8.4. Podwyżki związane z wdrożeniem lub znaczną zmianą w systemie wynagrodzeń; 8.4.1. Sytuacja po przeprowadzeniu zmian; 8.5. Podwyżki w przypadku fuzji lub przejęcia firm; 8.6. Podwyżki w grupach kapitałowych; 8.7. Podwyżki dla pracowników na stanowiskach stażystów, praktykantów i osób zatrudnionych tymczasowo; 8.8. Podwyżki dla pracowników zatrudnionych na umowach innych niż umowa o pracę. 9. Mechanizmy podwyżkowe – kwestie formalne: 9.1. Rola związków zawodowych w trakcie przeprowadzania podwyżek; 9.2. Zapisy formalne w regulaminach wynagrodzeń i ZUZP-ach. 10. Opisy przykładowych systemów podwyżkowych w różnych organizacjach: 10.1. Opis systemu podwyżkowego dla firmy X; 10.2. Opis sytemu podwyżkowego dla firmy Y. 11. Kierunki zmian w systemach podwyżkowych w przyszłości. Indeks.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Proces pozyskiwania personelu, 2. Ocenianie pracowników, 3. System wynagrodzeń organizacji, 4. Motywowanie pracowników, 5. Partycypacja pracownicza w zarządzaniu, 6. Inwestowanie w personel, 7. Przeprowadzenie zmian w organizacji, 8. Konieczność lub ostateczność
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. menedżerowie i ich zadania w nowoczesnej organizacji, 2. Zachowania i uczestnictwo ludzi w organizacji, 3. Przywództwo wyzwaniem dla współczesnego kierownika, 4. Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji, 5. Determinanty zarządzania zasobami ludzkimi w procesie transformacji, 6. Planowanie zatrudnienia i pozyskiwanie pracowników sprzyjających powodzeniu organizacji, 7. Kierowanie zespołami pracowniczymi, 8. Ocenianie i rozwój pracowników, 9. Wynagradzanie pracowników, 10. Proces komunikowania się w przedsiębiorstwie, 11. rozwiązywanie konfliktów w przedsiębiorstwie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej