Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(99)
IBUK Libra
(6)
ebookpoint BIBLIO
(2)
Forma i typ
Książki
(99)
Publikacje naukowe
(12)
Publikacje fachowe
(11)
E-booki
(8)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(80)
dostępne
(69)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(72)
Czytelnia
(80)
Autor
Kozioł Leszek
(4)
Gołembska Elżbieta (1946- )
(3)
Krzyżaniak Stanisław
(3)
Rutkowski Krzysztof
(3)
Barlow Janelle
(2)
Bartoszewicz Paweł
(2)
Buzan Tony
(2)
Christopher Martin
(2)
Dziawgo Leszek
(2)
Ehrlich Andrzej
(2)
Gołembski Marcin
(2)
Hoffman Patrycja
(2)
Hędrzak Anna
(2)
Israel Richard
(2)
Kempny Danuta
(2)
Majchrzak-Lepczyk Justyna
(2)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(2)
Nesterowicz Mirosław
(2)
Nieżurawski Lech
(2)
Ocicka Barbara
(2)
Pawłowska Bożena
(2)
Schenk George
(2)
Sut Piotr
(2)
Witkowska Justyna
(2)
Woźniak Monika
(2)
Zając Paweł
(2)
Ziemba Marika
(2)
Zięba Magda
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Albigowski Marek
(1)
Anderson James C
(1)
Asmoah Emmanuel Selase
(1)
Baraniecka Anna
(1)
Beier Frederick J
(1)
Bobrowicz Maciej
(1)
Borkowski Stanisław
(1)
Brabec Jiří
(1)
Brauer Jakub
(1)
Brown Stanley B
(1)
Burnett Ken (1930- )
(1)
Chovancovă M
(1)
Cichosz Marzenna
(1)
Clark Graham
(1)
Czaplewski Maciej
(1)
Czubała Anna (1943- )
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Dembińska-Cyran Izabela
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Dondziłło Grzegorz
(1)
Durand Barbara
(1)
Dyche Jill
(1)
Dziedzic Dorota
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Feigon Josiane Chriqui
(1)
Forsyth Patrick
(1)
Fox Jeffrey J
(1)
Furtak Robert
(1)
Futrell Charles M
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Geffroy Edgar K
(1)
Gierszewska Grażyna
(1)
Gołembski Grzegorz
(1)
Grzanka Izabela
(1)
Horovitz Jacques
(1)
Hołub-Iwan Joanna
(1)
Jakubiec Marcin
(1)
Januszewski Arkadiusz
(1)
Johnston Robert
(1)
Jonas Agata
(1)
Juchnowicz Ryszard
(1)
Kassay Štefan (1941- )
(1)
Kauf Sabina
(1)
Kautsch Adam
(1)
Kałucki Krzysztof
(1)
Kieżel Ewa
(1)
Kieżel Małgorzata
(1)
Kisperska-Moroń Danuta
(1)
Konrath Jill
(1)
Krawczyk Stanisław
(1)
Królewski Jarosław
(1)
Kubka Janina
(1)
Kudła Janusz
(1)
Kumar Nirmalya
(1)
Kumar V
(1)
Kyciak Wojciech
(1)
Lehtinen Jarmo R
(1)
Lisiecka Milena
(1)
Lisiecka-Biełanowicz Mira
(1)
Lotko Aleksander
(1)
Majewska-Opiełka Iwona
(1)
Maleszyk Edward
(1)
Manhas Parikshat Singh
(1)
Maziarz Wiesław M
(1)
Mazur Alicja
(1)
Mazur Dariusz
(1)
Mirecka Halina
(1)
Moczydłowska Joanna
(1)
Moulinier René
(1)
Narus James A
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(9)
2010 - 2019
(25)
2000 - 2009
(68)
1990 - 1999
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(14)
Kraj wydania
Polska
(104)
Stany Zjednoczone
(2)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(105)
angielski
(2)
Temat
Obsługa klienta
(85)
Konsumenci (ekon.)
(19)
Logistyka gospodarcza
(19)
Marketing
(18)
Marketing partnerski
(18)
Przedsiębiorstwo
(10)
Techniki sprzedaży
(10)
Usługi
(9)
Internet
(7)
Banki
(5)
Jakość usług
(5)
Konsumenci
(5)
Lojalność konsumentów
(5)
Satysfakcja konsumentów
(5)
Zarządzanie jakością
(5)
Gospodarka materiałowa
(4)
Handel
(4)
Kupno i sprzedaż
(4)
Transport
(4)
Turystyka
(4)
Handel elektroniczny
(3)
Konkurencja
(3)
Logistyka
(3)
Popyt -- prognozy
(3)
Przedsiębiorstwo usługowe
(3)
Rynek
(3)
Systemy informatyczne zarządzania
(3)
Zarządzanie
(3)
Zarządzanie relacjami z klientami
(3)
Bankowe usługi detaliczne
(2)
Hotelarstwo
(2)
Jakość
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Marketing sieciowy
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Negocjacje
(2)
Popyt -- statystyka -- Polska
(2)
Promocja handlowa
(2)
Reklamacja
(2)
Rynek finansowy
(2)
Służba zdrowia
(2)
Usługi logistyczne
(2)
Łańcuch dostaw
(2)
Środki obrotowe
(2)
Analiza SWOT
(1)
Artykuły gospodarstwa domowego
(1)
Aukcja internetowa
(1)
Autoprezentacja
(1)
Badania ilościowe
(1)
Badania jakościowe
(1)
Badania marketingowe
(1)
Banki internetowe
(1)
Biblioteki publiczne
(1)
Ceny
(1)
Ceramika
(1)
Copywriting
(1)
Decyzje
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Firanki i zasłony
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Firmowa witryna internetowa
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Gospodarka magazynowa
(1)
Głusi
(1)
Hurtownia danych
(1)
Informacja publiczna
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Jakość produktu
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Kapitał społeczny
(1)
Kaucja
(1)
Komunikacja
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Konsumenci (ekon.) -- psychologia -- poradnik
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Kreatywność
(1)
Kreowanie wizerunku
(1)
Kultura
(1)
Lekarze a pacjenci
(1)
Logistycy
(1)
Logistyka zwrotna
(1)
Marketing bezpośredni
(1)
Marketing mobilny
(1)
Marketing sieciowy -- poradnik
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Maszyny
(1)
Media społecznościowe
(1)
Menedżerowie
(1)
Model biznesowy
(1)
Motywacja
(1)
Narzędzia
(1)
Nauczanie
(1)
Normy ISO 9000
(1)
Obrót towarowy
(1)
Obuwie
(1)
Odzież
(1)
Opakowania
(1)
Opiekunowie klienta
(1)
Pieczywo
(1)
Temat: czas
2001-
(6)
1989-
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Indie
(1)
Iran
(1)
Malezja
(1)
Meksyk
(1)
Portugalia
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
kenia
(1)
Gatunek
Opracowanie
(13)
Podręcznik
(5)
Poradnik
(4)
Raport z badań
(3)
Materiały pomocnicze
(2)
Monografia
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(19)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(12)
Transport i logistyka
(9)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
107 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Foreword. Preface. List of Contributors. Section I. Sustainable and responsible tourism: Chapter 1. Regional development and sustainability: Cultural Tourism in the Southern Region of Jalisco. Chapter 2. The Application of sustainable Tourism Indicators in the Development of Taman Rimba Telok Bahang, Penang, Malaysia. Chapter 3. Rural Tourism Development: Constraints and Potential with Special Reference to Agri-Tourism (A case study on Cashew Agri-Tourism Destination – Rajendrapattinam Village in Vriddachalam Taluk of Cuddalore District, Tamil Nadu). Chapter 4: Changing expectations of traditional pilgrims: An Analysis of Expectations and Motivations of Tourists Visiting Badri-Kedar Tourism Zone. Chapter 5. A comparative analysis of Mwalughanje Elephant Sanctuary and Rukinga Wildlife Sanctuary in Kenya. Chapter 6. Environmental practises in a medium size hotel: A case study approach. Chapter 7. Planning Considerations for Tourism in The Minho-Lime Region (Northwest Portugal). Section II. Community Development by Tourism: Section 8. Development of a standard measurement scale to measure community attitude towards impacts of tourism in Malaysia. Section 9. Community-based ecotourism and sustainable developmkent supported by case study: Kumaon Himalayas (Lake District of Uttarakhand). Section III. Case studies and practices on tourism trends: Chapter 10. Tourist’s use of public transport information: A case study in Penang Island. Chapter 11. Rebuilding Destination Functionality: A strategic Framewok Towards Crisis Communication. Chapter 12. Trust in the online hotel booking decision. Chapter 13. Endogenous Project on rural Tourism: A case study of Kalamkari. Chapter 14. Causality between tourism and education. Chapter 15. Greening the Marikina City: Cycling as an Alternative Transportation. Chapter 16. The study of relationship between climate and annual tourism trends condition: Case of Tabriz, Iran. Index.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstep, Sztuka budowania trwałych związków z klientami, Związki z klientem - wymiana zasobów, Struktura zawiązku z klientem- od ogółu do szczegółu, Inicjowanie, doskonalenie i kończenie związków, Strategia związku źródłem przewagi konkurencyjnej, Innowacyjność firmy a metodologia CRM, Przypadki firm Toimistokone i kontorsmaskin.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Przedmowa; Wstęp. Ale przecież mam tylko 4 minuty; 1. Jak zarządzać czasem; kontrola rozpędu; 2. Jak się przedstawiać; sprzedaż w zajawkach; 3. Jak nawigować; unikanie bezów; 4. Jak zadawać pytania; budowanie zaufania, jedno pytania naraz; 5. Jak słuchać; pożegnanie z założeniami; 6. Jak osiągać powiązania: sprzedawanie tym, którzy naprawdę mogą kupić; 7. Jak prezentować; kurtyna w górę; 8. Jak sobie radzić z zastrzeżeniami; dawać mi tu je!; 9. Jak finalizować: Złożona droga do uzyskania wiążącego zaangażowania; 10. Jak tworzyć partnerstwo: świadoma współpraca.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.czym są techniki sprzedaży. 2.Porozumiewać się lepiej. 3.Ty jako sprzedawca. 4.działaj, aby wywrzeć wpływ. Psychologia klienta. 5.Zrozumieć się. Postawy rządzące komunikacją. 6.Wyznacz sobie cel. 7.Zaczynamy rozmowę. 8.Mowa ciała. 9.Przygotuj rozpoznanie. 10.Nakłoń do mówienia. Techniki komunikacji. 11.Od rozpoznania do wyrażenia potrzeby. 12.Przygotuj argumentację. 13.Twoja propozycja. 14.Argumentacja. 15. Mów. 16. Przyczyny i sposoby reagowania na sprzeciw. 17.Techniki obrony i odpowiedzi na zarzuty. Przykłady. 18.Obrona oceny. 19.Targowanie się. 20.Jak zakończyć sprawę. Zakończenie. W centrum skukcesu. Posłowie. Czy sprzedaż uzyska kiedyś w naszych krajach prawo obywatelstwa?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wypracuj włany styl sprzedawania; Strategia sprzedaży; Co motywuje klientów do dokonania zakupu?; Proces sprzedaży;Współpraca z klientem; Mowa ciała; Gdy przychodzi do ciebie klient; Techniki finalizowania sprzedaży; Przewidywanie i odpieranie zarzutów; Sprzedaż przez telefon; Bardziej zadowoleni klienci; Efektywnie wykorzystaj czas; Unikaj opóźnień; Niepożądane przerwy; Uwagi końcowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Transport w logistyce / Elżbieta Gołembska, Marcin Gołembski. - Warszawa : CeDeWu, 2020. - 179 s. : rys., tab. ; 24 cm.
Wstęp; Rozdział 1. Rytmy rozwojowe w transporcie i logistyce w gospodarce światowej XXI wieku 1.1. Rytmy rozwojowe w transporcie 1.2. Rytmy rozwojowe logistyki a fale globalizacji gospodarki światowej 1.3. Przestrzenne uwarunkowanie rytmów rozwojowych w transporcie i logistyce Rozdział 2. Współczesne potrzeby transportowe a logistyczna obsługa klienta 2.1. Ewolucja potrzeb transportowych 2.2. Miejsce i rola potrzeb transportowych w procesach logistycznych 2.3. Metody pomiaru potrzeb transportowych w logistycznej obsłudze klienta Rozdział 3. Infrastruktura komunikacyjna jako podstawa zrównoważonej logistyki 3.1. Znaczenie infrastruktury komunikacyjnej w międzynarodowej integracji gospodarczej 3.2. Infrastruktura transportu w nowej polityce UE 3.3. Infrastruktura logistyczna w europejskiej przestrzeni gospodarczej Rozdział 4. Nowoczesne przedsiębiorstwo transportowe i systemy logistyczne w firmie we wspólnej polityce UE 4.1. Zarządzanie przedsiębiorstwem transportowym 4.2. System logistyczny w zarządzaniu przedsiębiorstwem 4.3. Zarządzanie finansami w przedsiębiorstwie transportowym i w logistyce firmy Rozdział 5. Miejsce i rola funkcji personalnej w rozwijaniu kompetencji logistyki 5.1. Istota i pojęcie funkcji personalnej we współczesnym przedsiębiorstwie 5.2. Relacje pomiędzy funkcją personalną a kompetencjami logistyki w teorii i praktyce przedsiębiorstw Rozdział 6. Transport i logistyka w gospodarce światowej 6.1. Znaczenie transportu międzynarodowego we współczesnej gospodarce 6.2. Istota i zadania transportu intermodalnego oraz spedycji międzynarodowej 6.3. Transport w rozwoju eurologistyki i logistyki międzynarodowej; Zakończenie; Bibliografia; Strony internetowe; Spis rysunków; Spis tabel.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Transport w logistyce / Elżbieta Gołembska, Marcin Gołembski. - Wyd. 2. - Warszawa : CeDeWu, 2023. - 179 s. : rys., tab. ; 24 cm.
Wstęp; Rozdział 1. Rytmy rozwojowe w transporcie i logistyce w gospodarce światowej XXI wieku 1.1. Rytmy rozwojowe w transporcie 1.2. Rytmy rozwojowe logistyki a fale globalizacji gospodarki światowej 1.3. Przestrzenne uwarunkowanie rytmów rozwojowych w transporcie i logistyce Rozdział 2. Współczesne potrzeby transportowe a logistyczna obsługa klienta 2.1. Ewolucja potrzeb transportowych 2.2. Miejsce i rola potrzeb transportowych w procesach logistycznych 2.3. Metody pomiaru potrzeb transportowych w logistycznej obsłudze klienta Rozdział 3. Infrastruktura komunikacyjna jako podstawa zrównoważonej logistyki 3.1. Znaczenie infrastruktury komunikacyjnej w międzynarodowej integracji gospodarczej 3.2. Infrastruktura transportu w nowej polityce UE 3.3. Infrastruktura logistyczna w europejskiej przestrzeni gospodarczej Rozdział 4. Nowoczesne przedsiębiorstwo transportowe i systemy logistyczne w firmie we wspólnej polityce UE 4.1. Zarządzanie przedsiębiorstwem transportowym 4.2. System logistyczny w zarządzaniu przedsiębiorstwem 4.3. Zarządzanie finansami w przedsiębiorstwie transportowym i w logistyce firmy Rozdział 5. Miejsce i rola funkcji personalnej w rozwijaniu kompetencji logistyki 5.1. Istota i pojęcie funkcji personalnej we współczesnym przedsiębiorstwie 5.2. Relacje pomiędzy funkcją personalną a kompetencjami logistyki w teorii i praktyce przedsiębiorstw Rozdział 6. Transport i logistyka w gospodarce światowej 6.1. Znaczenie transportu międzynarodowego we współczesnej gospodarce 6.2. Istota i zadania transportu intermodalnego oraz spedycji międzynarodowej 6.3. Transport w rozwoju eurologistyki i logistyki międzynarodowej; Zakończenie; Bibliografia; Strony internetowe; Spis rysunków; Spis tabel.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(To, co najważniejsze)
Podstawowe zasady:Centrala;Odbieranie telefonu;Tworzen ie wizerunku własnego przedsiębiorstwa;Telefoniczne po danie ręki;2 Spraw aby twój głos pracował dla ciebie: Telefon nie pomaga; Złe wrażenie; Język; Słuchanie; Tw orzenie dialogu;Stwarzanie właściwego wizerunku.3 Kont akty z klientami: Znacząca różnica; Nadrzędne wymagani a ;Podejmowanie inicjatywy; Zaplanowana postawa.4 Przy jmowanie reklamacji; Szansa.5 Specjalne powody: Mapa d rogowa; Cel i postawa; Telefony, które muszą być załat wiane asertywnie; Właściwy człowiek na właściwym miejs cu; Romowy przekonujące.Niebezpieczeństwa. Możliwości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 651 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Przeglądu Prawa Handlowego)
R.1 Pojęcie Internetu i jego istota: Pojęcie; Historia i obecny rozwój; Gł. cechy; Sposoby korzystania; Pod mioty w sieci; Znaczenie Internetu w gospodarce. Handel elektroniczny. R.2 Internet a prawo prywatne: Płaszczyzna prawnomiędzynarodowa możliwy zakres ingerencji prawa; Ustawa modelowa UNICTRAL o handlu elektronicznym; Dyrektywa UE w sprawie handlu elektronicznego; Internet a prawo cywilne. R.3 Oświadczenia woli składane przez Internet: Pojęcie oświadczenia woli; Składanie oświadczeń woli; Internet jako narzędzie nadające się do składania oświadczeń woli; Wady oświadczeń woli składanych za pomocą Internetu ze szczególnym uwzględnieniem błędu; Tworzone i przesyłane automatycznie oświadczenia woli; Czas założenia internetowego oświadczenia woli; Odwołanie złożonego oświadczenia woli. R.4 Zawarcie umowy przez Internet: Wprowadzenie; Oferta i jej przyjęcie; Rokowania; Przetargi organizowane w sieci; Internet a zawarcie umowy na giełdzie; Chwila zawarcia umowy za pośrednictwem Internetu; Miejsce zawarcia umowy za pośrednictwem Internetu. R.5 Internet a forma czynności prawnych: Zagadnienia ogólne; Forma czynności prawnych a Internet; Forma pisemna a prawo prywatne międzynarodowe; Podpis elektroniczny; Regulacje dot. podpisów elektronicznych; Pierwotne uregulowania niemieckie (podpis cyfrowy); Dyrektywa UE o podpisach elektronicznych; Zachowanie formy pisemnej i dokumenty wg Ustawy modelowej UNCITRAL; Ustawa modelowa UNCITRAL o podpisach elektronicznych; Polska Ustawa o podpisie elektronicznym; Elektroniczna postać formy pisemnej w prawie bankowym i inne przepisy szczególne. R.6 Wykonanie umów zawartych przez Internet: Podział umów internetowych ze względu na sposób ich wykonania; Dokonywanie rozliczeń w związku z umowami zawieranymi przez Internet. R.7 Umowy internetowe a ochrona praw konsumentów: Wprowadzenie; Prawodawstwo UE; Polskie uregulowania mające na celu zastosowanie do internetowych umów konsumenckich. R.8 Problem prawa właściwego: Wprowadzenie; Niedokonanie wyboru prawa przez strony; Wybór prawa właściwego; Unifikacja prawa. R.9 Uwagi i wnioski końcowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zachowania konsumenckie / pod red. Wanda Patrzałek. - Wrocław : Oficyna Wydaw. Arboretum, 2002. - 238 s. : wykr., tab. ; 21 cm.
I. Teorie konsumpcji : 1. Nowoczesne teorie konsumpcji, 2. Zachowania konsumenckie w procesie urynkowienia gospodarki, 3. Wpływ mediów na kształtowanie się postaw konsumenckich. II. Zachowania konsumenckie na różnych rodzajach rynku : 4. Zachowania konsumenckie na rynku prasowym, 5. Zachowania konsumentów na rynku walutowym na przykładzie klientów dealing-roomu baku komercyjnego, 6. Zachowania konsumenckie na rynku kapitałowym, 7. Wpływ podatków na zachowania konsumenckie. III. Prawne podstawy zachowań konsumenckich : 8. Niektóre aspekty ochrony konsumenta w działalności marketingowej, 9. Ochrona praw konsumenta i produktu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. O systemie ochrony zdrowia; 2. Wymiary zarządzania w organizacji ochrony zdrowia; 3. Relacje w procesie zarządzania usługami zdrowotnymi; 4. Relacje lekarz-pacjent czynnikiem sprzyjającym redukcji niepewności w świadczeniu usług; 5. Satysfakcja pacjentów miarą skutecznego zarządzania relacjami w usługach zdrowotnych; 6. Organizowanie danych i informacji warunkiem dobrych relacji w zarządzaniu organizacjami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Marketing w procesie pozyskiwania i utrzymania klientów; R.2 System obsługi klienta jako podstawa towrzenia i zarządzania relacjami z klientem; R.3 Podstawowe narzędzia komunikacji marketingowej w CRM; R.4 Zarządzanie kluczowymi klientami; R.5 Analiza opłacalności klientów; R.6 Badania marketingowe w procesie zarządzania relacjami z klientem; R.7 Zarządzanie sprzedażą w systemie CRM w przedsiębiorstwie; R.8 Kształtowanie relacji z klientem w łańcuchu dostaw; R.9 Informatyczne wsparcie zarządzania relacjami z klientem; R.10 CRM - doświadczenia polskich przedsiębiorstw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Strategie informacyjne i strategie informatyzacji organizacji, 2. Wybrane trendy w ekonaomii i marketingu. Klient w centrum zainteresowania, 3. Customer Relationship Management (CRM). Koncepcje marketingowe, 5. Polskie rynek CRM
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
1. Wprowadzenie: "Klient nasz pan"; 2. Maksymalizacja zyskowości; 3. Wskaźniki wyboru klienta; 4. Zarządzanie zyskowością klientów; 5. Maksymalizacja zyskowości klientów; 6. Jednoczesne zarządzanie lojalnością i zyskownościa; 7. Optymalna alokacja zasobów pomiędzy strategie marketingowe i strategie komunikacji; 8. Kierowanie właściwych produktów do właściwych klientów we właściwym czasie; 9. Zapobieganie odpływowi klientów; 10. Zarządzanie klientami wielokanałowymi; 11. Powiązanie inwestycji w budowę marki z zyskownością klientów; 12. Pozyskiwanie klientów przynoszących zyski; 13. Zarządzanie referencjami klientów; 14. Trudności organizacyjne i wdrożeniowe; 15. Przyszłość dyscypliny zarządzania klientami
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Podejścia do pomiaru wartości klienta: Istota i pomiar wartości klienta; Zastosowanie rachunku kosztów działań do oceny rentowności klientów; Metody ilościowe w badaniach klientów firmy; Wartość a rentowność klienta; Determinanty wartości klienta. Wybrane aspekty; Wartość portfela klientów w zintegrowanym planowaniu marketingowym; Pomiar rentowności w działania marketingowe przedsiębiorstwa; 2. Zarządzanie wiedzą o kliencie: Znaczenie informacji o kliencie; Modele zarządzania wiedzą o kliencie; Badanie wiarygodności klientów detalicznych; Satysfakcja i lojalność klienta- ujęcie modelowe i wyniki badań; Rola systemów informacyjnych marketingu w rozwoju usług; 3. Tworzenie wartości dla klienta: Wartość dla klienta a pozycja konkurencyjna przedsiębiorstwa; Strategie innowacji w budowie kapitału klienta; Budowa wartości klienta w zarządzaniu jakością; Tworzenie wartości dla konsumentów na rynku dóbr luksusowych; Czas wolny jako źródło wartości dla klienta; Kreowanie wartości dla klienta w łańcuchu dostaw; Wartość dla klienta- nowy wymiar konkurencji w handlu detalicznym; 4. Społecznie odpowiedzialny marketing jako wartość dla klienta: Reputacja a zmiany w otoczeniu przedsiębiorstw; Społeczna odpowiedzialność biznesu a wartość dla klienta; Raporty społecznej odpowiedzialności w budowie relacji z klientem; Reputacja jako źródło przewagi konkurencyjnej; 5. Budowa wartości klienta w marketingu relacji: Podwyższenie atrakcyjności klienta jako narzędzie optymalizacji portfela klientów; Budowa wartości klienta z wykorzystaniem Internetu; Wartość dodana w marketingu relacji; Zarządzanie relacjami z dostawcami jako wartością dla klienta; Marka jako źródło wartości dla klienta; Władza i umiejętności klienta źródłem jego wartości; Kategoria zaufania konsumenckiego w ekonomii; Wzrost i znaczenie wiarygodności i zaufania w gospodarowaniu; Zarządzanie doświadczeniem klienta; Społeczności internetowe w budowie wartości klienta
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Głównym obszarem analizy, któremu poświęcono największą liczbę publikacji, były determinanty potencjału innowacyjnego przedsiębiorstw, ze zwróceniem uwagi na uwarunkowania kulturowo-organizacyjne innowacyjności przedsiębiorstw, profesjonalizm i kompetencje pracownicze, nowoczesność struktury TI w zakresie e-learningu i nauczaniu zdalnym oraz wysokość nakładów na badania i rozwój i ich efektywność. Prezentowane w artykułach dane z badań wykazały, że wspomniane uwarunkowania i czynniki mają istotny wpływ na potencjał innowacyjny przedsiębiorstw, a tym samym na ich działalność innowacyjną, mierzoną liczbą wprowadzonych innowacji. Kolejny nurt badań opisanych w trzech artykułach dotyczy ekonomicznych i ergonomicznych aspektów kształtowania stosunków i warunków pracy w przedsiębiorstwie i gospodarce. Przegląd wyników badań na te tematy oraz badania własne, empiryczne autorów artykułów umożliwiły sformułowanie propozycji doskonalenia warunków pracy oraz szczegółowe zalecenia i metody zwiększania dobrostanu pracowników. Przedstawiono m.in.: niedogodności pracy stanowiska montażowego i sposoby ich niwelacji; przyczyny i skutki mobbingu, opisano przy tym profil mobbera oraz wskazano sposoby ograniczenia tego zjawiska, zaprezentowano również koncepcję ergonomicznej analizy i rekonstrukcji systemu czasu pracy w przedsiębiorstwie. Kolejny nurt analizy oscyluje wokół badania procesu jakości obsługi klienta oraz procesu obsługi reklamacji. Dla celów budowy wzorca obu tych procesów wykorzystano m.in. metodę servqual oraz wskazania normy PN-ISO 10002: 2006. Odrębną grupę stanowią publikacje z zakresu finansów i turystyki. Pozytywnie zweryfikowano tezę, że hotele butikowe stanowią atrakcyjną ofertę noclegową dla wymagających turystów. W kwestii inwestycji finansowych dokonano oceny zyskowności różnych strategii inwestowania na giełdach Europy Środkowo-Wschodniej.(...)
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Problematyka artykułów składających się na niniejszy Zeszyt koncentruje się głównie wokół zagadnień ochrony i humanizacji pracy oraz implementacji ergonomicznych warunków pracy w przedsiębiorstwie. W szczególności poruszone zostały kwestie kształtowania fizycznych cech pracy, zarządzania czasem dojazdów do pracy i zmęczeniem pracowników, rozwojem świadomości ergonomicznej pracowników i pracodawców, kultury bezpieczeństwa pracy w przedsiębiorstwie. Przedstawiono również interesujące modele zarządzania ergonomicznymi czynnikami ryzyka, koncepcję systemu zarządzania absencją w przedsiębiorstwie czy metodę oceny koincydencji zadań wywołujących efekt synergii negatywnej w obszarze bezpieczeństwa pracy. Zawartość Zeszytu obejmuje także tematy ogólniejszej natury, jakimi są: badanie wzrostu gospodarczego regionu oraz doskonalenie procesu obsługi klienta w kontekście rozwoju marki i jakości wyrobu. Problematyka ta jest niezwykle istotna od strony teorii ekonomii i zarządzania oraz realizacji procesu restrukturyzacji gospodarki polskiej. Zidentyfikowane czynniki stanowiące źródło stresu pracowników oraz coraz większa skala tego zjawiska są przykładem, jak słabość teorii i praktyki zarządzania (jak również teorii ekonomii) nie pozwala zapobiegać destrukcyjnym działaniom. Skutkiem takiego stanu rzeczy jest marnowanie siły roboczej, a więc głównego czynnika sprawczego postępu i korzystnych zmian. Podstawą uczciwej, stabilnej finansowo gospodarki przedsiębiorstwa pozostaje zgodność warunków pracy ze standardami ergonomii, której jednak brakuje w odniesieniu do zarówno tradycyjnych, jak i nowoczesnych form organizacji pracy i zarządzania nią.(...)
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Zamieszczone w zeszycie artykuły, które są efektem prac naukowych prowadzonych w ramach badań podstawowych i wdrożeniowych w różnych ośrodkach akademickich, zawierają wiele ciekawych poznawczo oraz aplikacyjnie informacji. W zgromadzonych tu publikacjach Czytelnik może znaleźć sporo oryginalnych ujęć teoretycznych dotyczących prawnych aspektów promocji zatrudnienia osób bezrobotnych, metod poradnictwa zawodowego i pośrednictwa pracy, zasad i przepisów prawnych ochrony własności intelektualnej oraz kierunków rozwoju edukacji w zakresie ergonomii i ochrony środowiska w sektorze turystycznym i energetycznym. Głównym celem tej publikacji jest zebranie wybranych, ważniejszych elementów, które decydują o efektywnym i kreatywnym zarządzaniu zasobami materialnymi i niematerialnymi w przedsiębiorstwie. Zeszyt ten może posłużyć jako skrótowy, lecz pełen wnikliwych spostrzeżeń podręcznik i przewodnik po zagadnieniach produktywności, ergonomii oraz ochrony pracy. Problematyka zawarta w artykułach ergonomicznych została zaprezentowana na II Międzynarodowym Kongresie Ergonomii w Poznaniu w 2015 roku, zorganizowanym przez Polskie Towarzystwo Ergonomiczne i Politechnikę Poznańską. Teksty te są rezultatem prac naukowych prowadzonych w ramach badań podstawowych i wdrożeniowych, jak również stanowią pokłosie ożywionej dyskusji odbywającej się w trakcie obrad Kongresu, prezentując wiele interesujących informacji. (...)
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
The issue consists of articles containing a great deal of cognitively and practically interesting information. For the most part, they regard: methods of estimation of human capital as well as productivity of work, survey on absenteeism from work and arduousness in work, research on digital capital of the websites of local governments, methods of advancement in international accounting systems, forming of principles of fair value as a measure of value of financial instruments. The content of subsequent papers allows perceiving strategic aspects of the management process, among which: management through creating values for the customer in a local tourist economy, strategic planning of rural tourism development, and strategies of the decision making process by representatives of trade unions as well as other social organizations.(...)
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Marketing bez tajemnic)
Cz.I Marketing zaczyna się od konsumenta : 1.Wyzwanie marketingowe, 2.Uwarunkowania postępowania konsumentów na rynku, 3.Potrzeby i motywacje, 4.Ryzyko w zakupach konsumentów. Cz.II Decyzje nabywców : 5.Anatomia decyzji konsumentów, 6.Rodzaje decyzji zakupu, 7.Zakup nowegp produktu, 8.Przedsiębiorstwo i instytucjie jako nabywcy. Cz.III wybór rynku docelowego : 9.Analiza możliwości i zagrożeń działania, 10.Segmentacja rynku, 11.Wybór pozycji i sposobu działania na rynku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej