Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(29)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(28)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje naukowe
(3)
Czasopisma
(1)
E-booki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(25)
dostępne
(21)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(23)
Czytelnia
(25)
Autor
Błaż Agata
(3)
Davis Martha
(3)
Fanning Patrick
(3)
McKay Matthew
(3)
Rosa Grażyna (1968- )
(2)
Tworzydło Dariusz
(2)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Bargiel-Matusiewicz Kamilla
(1)
Budzik Tomasz
(1)
Bures Ivan
(1)
Chrobak Gracjan
(1)
Chrąchol-Barczyk Urszula
(1)
Cybulko Anna
(1)
Czajka Kamil
(1)
Dacko-Pikiewicz Zdzisława
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Garpiel Rafał
(1)
Gmurzyńska Ewa
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Gracz Leszek
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Hamilton Cheryl
(1)
Hocker Joyce L
(1)
Höffner Marta
(1)
Jasiukiewicz Marian
(1)
Kaczmarska-Krawczak Jadwiga
(1)
Kalisz Anna
(1)
Kałążna-Drewińska Urszula
(1)
Kondak Anna
(1)
Korombel Anna
(1)
Kowalczyk Marcin
(1)
Kozina Andrzej
(1)
Koziński Bartosz (1988- )
(1)
Kulchytska Nadia
(1)
Lemmermann Heinz
(1)
Leszczyńska Katarzyna
(1)
Lewandowska-Tarasiuk Ewa
(1)
Lewicka Maria
(1)
Lopuchovska Vlasta A
(1)
Lęgowicz Aleksandra
(1)
Madyda Aneta
(1)
Mamet Piotr
(1)
Mandal Eugenia
(1)
Mazur Konstancja
(1)
Morek Rafał
(1)
Myśliwiec Grzegorz
(1)
Nitecki Stanisław
(1)
Nowicka-Skowron Maria
(1)
Oczachowski Marian
(1)
Ostrowska Izabela
(1)
Penc Józef (1939-2017)
(1)
Prokopenko Olha V
(1)
Puczkowski Benedykt
(1)
Rzepa Teresa
(1)
Rządca Robert A
(1)
Shkola Viktoriia Yu
(1)
Sierocka Beata
(1)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(1)
Soroka Józef Michał
(1)
Szymański Wojciech
(1)
Szymczak Wojciech F
(1)
Szymonik Andrzej (1952- )
(1)
Słupińska Kamila
(1)
Tarczydło Beata
(1)
Thomas Jim
(1)
Tobiasz Magdalena
(1)
Tokarz Marek
(1)
Wajda Augustyn
(1)
Walisko Damian
(1)
Wieprow Joanna
(1)
Wierzbicka Ewa
(1)
Wilmot William W
(1)
Wojtaszek Marta
(1)
Zenderowski Radosław (1974- )
(1)
Zienkiewicz Adam
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(18)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(30)
Język
polski
(30)
Temat
Negocjacje
(26)
Komunikacja społeczna
(13)
Komunikacja niewerbalna
(7)
Konflikt
(7)
Komunikacja interpersonalna
(5)
Perswazja
(4)
Autoprezentacja
(3)
Dyskusja
(3)
Komunikacja międzykulturowa
(3)
Motywacja pracy
(3)
Negocjacje biznesowe
(3)
Retoryka
(3)
Savoir-vivre
(3)
Stosunki interpersonalne
(3)
Decyzje
(2)
Grupy społeczne
(2)
Kadry
(2)
Komunikacja werbalna
(2)
Konsumenci
(2)
Manipulacja (psychol.)
(2)
Menedżerowie
(2)
Organizacja
(2)
Reklama
(2)
Blogi
(1)
Dyplomacja
(1)
Etyka biznesu
(1)
Etykieta językowa
(1)
Gospodarka
(1)
Handel
(1)
Image
(1)
Innowacje
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Inwestycje
(1)
Język
(1)
Język angielski
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja autobusowa
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja sołeczna
(1)
Konflikt społeczny
(1)
Logika
(1)
Marketing
(1)
Marketing partnerski
(1)
Mediacja (socjol.)
(1)
Mediacja (socjologia)
(1)
Obrady
(1)
Odmienność kulturowa
(1)
Odpady
(1)
Opieka społeczna
(1)
Organizacja -planowanie
(1)
Organizacje
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Państwowa Komunikacja Samochodowa
(1)
Polityka
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Propadanda
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przedsiębiorstwo internetowe
(1)
Przydatność zawodowa
(1)
Przywództwo
(1)
Psychologia
(1)
Public relations
(1)
Relacje biznesowe
(1)
Rozmowa kwalifikacyjna
(1)
Sportowcy
(1)
Towary
(1)
Usługi turystyczne
(1)
Wielokulturowość
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
Zarządzanie talentami
(1)
Zdrowie publiczne
(1)
Związek Harcerstwa Polskiego
(1)
Życiorysy urzędowe
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Podręcznik
(6)
Poradnik
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(5)
Socjologia i społeczeństwo
(4)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Psychologia
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
30 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Różnice kulturowe w biznesie / Radosław Zenderowski, Bartosz Koziński. - Wyd. 4. - Warszawa : CeDeWu, 2022. - 352 s. : rys., tab. ; 24 cm.
Wstęp; Rozdział 1. Podstawowe pojęcia 1.1. Kultura, kultura narodowa, tożsamość narodowa 1.1.1. Pojęcie kultury 1.1.2. Pojęcie kultury narodowej 1.1.3. Pojęcie tożsamości narodowej 1.2. Biznes międzynarodowy 1.2.1. Pojęcie biznesu międzynarodowego 1.2.2. Obszary biznesu międzynarodowego 1.2.3. Proces umiędzynarodowienia przedsiębiorstwa (etapy) 1.2.4. Formy orientacji międzynarodowej 1.2.5. Standaryzacja i dyferencjacja 1.3. Różnice rasowe i kulturowe 1.3.1. Rasa 1.3.2. Naród 1.3.3. Cywilizacja 1.3.4. Religia 1.3.5. Język 1.4. Pożytki z różnorodności kulturowej 1.5. Stereotypy i uprzedzenia jako bariery dla skutecznej i korzystnej komunikacji 1.5.1. Stereotypy 1.5.2. Uprzedzenia 1.6. Szok kulturowy i adaptacja kulturowa 1.6.1. Pojęcie szoku kulturowego 1.6.2. Przyczyny i okoliczności szoku kulturowego 1.6.3. Kategorie osób szczególnie narażonych na szok kulturowy 1.6.4. Proces adaptacji kulturowej 1.6.5. Uczenie się innych kultur Rozdział 2. Kultury narodowe: próba klasyfikacji 2.1. „Wielki podział" między kulturami świata biznesu 2.1.1. Kultury propartnerskie 2.1.2. Kultury protransakcyjne 2.2. Relacje jednostka-społeczeństwo 2.2.1. Kultury indywidualizmu 2.2.2. Kultury kolektywizmu 2.3. Pojmowanie władzy 2.3.1. Kultury hierarchiczne 2.3.2. Kultury demokratyczne 2.4. Status społeczny i okazywanie szacunku 2.4.1. Kultury ceremonialne 2.4.2. Kultury nieceremonialne 2.5. Sposób i styl wypowiadania się 2.5.1. Kultury wysokiego kontekstu (ogólnikowego sposobu wypowiedzi) 2.5.2. Kultury niskiego kontekstu (otwartego sposobu wypowiadania się) 2.6. Pojmowanie czasu 2.6.1. Czas linearny 2.6.2. Czas elastyczny 2.6.3. Czas cykliczny 2.7. Stosunek do czasu i harmonogramów 2.7.1. Kultury monochroniczne 2.7.2. Kultury polichroniczne 2.8. Niewerbalne sposoby zachowania 2.8.1. Kultury ekspresyjne 2.8.2. Kultury powściągliwe Rozdział 3. Komunikacja werbalna i niewerbalna w stosunkach międzykulturowych 3.1. Komunikowanie 3.1.1. Pojęcie komunikowania 3.1.2. Cechy procesu komunikowania 3.1.3. Funkcje komunikowania 3.1.4. Poziomy i etapy procesu komunikowania 3.1.5. Elementy komunikowania 3.1.6. Znaki i kody 3.2. Komunikacja werbalna 3.2.1. Pojęcie komunikacji werbalnej 3.2.2. Style komunikacji werbalnej 3.3. Komunikacja parawerbalna (paralangue) 3.4. Komunikacja niewerbalna 3.4.1. Pojęcie komunikacji niewerbalnej i jej znaczenie w kontaktach międzykulturowych 3.4.2. Rola i funkcje komunikacji niewerbalnej 3.4.3. Zasady interpretacji komunikatów niewerbalnych 3.4.4. Elementy i techniki komunikacji niewerbalnej Rozdział 4. Różnice kulturowe w procesie negocjacji 4.1. Kultury propartnerskie 4.1.1. Kultury propartnerskie, ceremonialne, polichroniczne i powściągliwe 4.1.2. Kultury propartnerskie, ceremonialne, monochroniczne i powściągliwe 4.1.3. Kultury propartnerskie, ceremonialne, polichroniczne i ekspresyjne 4.1.4. Kultury umiarkowanie propartnerskie, ceremonialne, polichroniczne, o niestałej ekspresyjności 4.2. Kultury protransakcyjne 4.2.1. Kultury umiarkowanie protransakcyjne, ceremonialne, o zróżnicowanym podejściu do czasu, ekspresyjne 4.2.2. Kultury umiarkowanie protransakcyjne, ceremonialne, dość monochroniczne, powściągliwe 4.2.3. Kultury protransakcyjne, umiarkowanie ceremonialne, monochromiczne, powściągliwe 4.2.4. Kultury protransakcyjne, nieceremonialne, monochromiczne, o zróżnicowanej ekspresyjności Rozdział 5. Inne zagadnienia 5.1. Protokół i etykieta w biznesie międzynarodowy 5.1.1. Ubiór 5.1.2. Tytułowanie 5.1.3. Wizytówki 5.1.4. Prezenty 5.1.5. Pisma (korespondencja) 5.1.6. Poczęstunki 5.2. Wartości i zwyczaje - ich znaczenie w komunikowaniu międzykulturowym 5.3. Religia i normy religijne 5.4. Stosunek do korupcji i łapownictwa 5.5. Kobiety w biznesie międzynarodowym; Bibliografia; Test sprawdzający; Klucz odpowiedzi; Spis rysunków; Spis tabel.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdział 1. : Wprowadzenie do procesu komunikacji , Rozdział 2. : Komunikacja w organizacjach , Rozdział 3. : Poprawianie relacji interpersonalnych , Rozdział 4. : Efektywne słuchanie, Rozdział 5.: Komunikacja niewerbalna w organizacjach , Rozdział 6.: Przezwyciężanie barier komunikacyjnych wewnątrz organizacji , Rozdział 7.: Podstawowe informacje o wszystkich rodzajach wywiadów i rozmów , Rozdział 8.: Rozmowa kwalifikacyjna , Rozdział 9.: Komunikacja i rozwiązywanie problemów w małych grupach , Rozdział 10.: Grupy: przywództwo i uczestnictwo , Rozdział 11. : Prezentacje informacyjne , Rozdział 12. : Badanie , uzasadnianie i przekazywanie własnych pomysłów , Rozdział 13.: Profesjonalne pomoce wizualne , Rozdział 14.: Prezentacje perswazyjne : indywidualne czy w zespole?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Społeczno-kulturowe uwarunkowania perswazji, 2. Mity, obrazy symbole jako narzędzia perswazji, 3. Strategie i techniki perswazyjne, 4. Media i polityka w kontekście komunikowania perswazyjnego, 5. Reklama jak przestrzeń komunikacji perswazyjnej, 6. Socjologiczne aspekty perswazji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Umiejętności podstawowe, Sztuka słuchania; Odsłanianie się, Ekspresja, Umiejętności na poziomie zaawansowanym Język ciała, Parajęzyk i metakomunikaty, Ukryte programy, Analiza transakcyjna, Precyzowanie wypowiedzi, Kultura i rodzaj, Sztuka radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych, Trening asertywności, Uczciwa kłótnia, Negocjacje, Sztuka komunikowania się w sytuacjach towarzyskich, Przedwczesne osądy, nawiązywanie kontaktu, Sztuka porozumiewania się o seksie, sztuka komunikowania się z dziećmi, Komunikowanie się w rodzinie, Umiejętność wywierania wpływu na ludzi, Wywieranie wpływu, Małe grupy, Przemawianie na forum publicznym, Rozmowa - wywiad.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (5 egz.)
Książka
W koszyku
Umiejętności podstawowe, Sztuka słuchania; Odsłanianie się, Ekspresja, Umiejętności na poziomie zaawansowanym Język ciała, Parajęzyk i metakomunikaty, Ukryte programy, Analiza transakcyjna, Precyzowanie wypowiedzi, Kultura i rodzaj, Sztuka radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych, Trening asertywności, Uczciwa kłótnia, Negocjacje, Sztuka komunikowania się w sytuacjach towarzyskich, Przedwczesne osądy, nawiązywanie kontaktu, Sztuka porozumiewania się o seksie, sztuka komunikowania się z dziećmi, Komunikowanie się w rodzinie, Umiejętność wywierania wpływu na ludzi, Wywieranie wpływu, Małe grupy, Przemawianie na forum publicznym, Rozmowa - wywiad.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Umiejętności podstawowe, Sztuka słuchania; Odsłanianie się, Ekspresja, Umiejętności na poziomie zaawansowanym Język ciała, Parajęzyk i metakomunikaty, Ukryte programy, Analiza transakcyjna, Precyzowanie wypowiedzi, Kultura i rodzaj, Sztuka radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych, Trening asertywności, Uczciwa kłótnia, Negocjacje, Sztuka komunikowania się w sytuacjach towarzyskich, Przedwczesne osądy, nawiązywanie kontaktu, Sztuka poprozumiewania się o seksie, sztuka komunikowania się z dziećmi, Komunikowanie się w rodzinie, Umiejętność wywierania wpływu na ludzi, Wywieranie wpływu, Małe grupy, Przemawianie na forum publicznym, Rozmowa - wywiad.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Magia słowa, Trema, Siła perswazji, Instrumenty perswazji, Między perswazją a manipulacją, Formy wystąpień publicznych, Przygotowanie i wygłoszenie mowy, twój talk show, czyli jak kreować swój wizerunek w mediach, Public speaking w optyce płci, Skuteczne negocjacje, jak wygrać wybory, czyli o sztuce słowa w kampanii wyborczej, W teatrze prezentacji, Zamiast zakończenia .
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 808.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Istota procesu negocjacyjnego, 2. Faza przygotowania negocjacji, 3. Faza wstępna - prenegocjacje. 4. Faza główna - dysproporcja pozycji negocjatorów, 5. Faza główna - negocjacje w równej pozycji, 6. Faza główna - impas, 7. Argumentacja jako sposób na impas pozycyjny, 8. Faza finalizowania negocjacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Tom XVIII Zeszyt 4/2017)
Kwartalnik, 2015-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie, 2000-2002, Półrocznik, 2003-2014
Zawiera: Innowacje i działalność innowacyjna polskich przedsiębiorstw w świetle krajowych i zagranicznych badań; Źródła finansowania działalności innowacyjnej w Polsce; The investment processes in the state: national practices and international experience; Przykład nieefektywnej zmiany w przedsiębiorstwie w aspekcie retrospekcji działalności PKS; Zasady negocjowania w sytuacjach kryzysowych; Znaczenie narzędzi analitycznych w skutecznym zarządzaniu sklepem internetowym i stopień ich wykorzystania przez właścicieli e-sklepów; Komunikacja poprzez bloga osobistego i jej wartość dla interesariuszy. Wyniki badań; Rola podejścia analitycznego w planowaniu kosztów działalności operacyjnej przedsiębiorstwa; Zmiany w systemie zarządzania jednostkami ochrony zdrowia; Rola ubezpieczeń w zarządzaniu ryzykiem przedsiębiorstwa; Zarządzanie talentami w organizacjach non-profit na przykładzie Związku Harcerstwa Polskiego; Efektywność wybranych elementów systemu motywacyjnego w opinii zawodników sportów drużynowych; Wybrane problemy przechowalnictwa towarów w magazynach; Sieciowy system wytwarzania w warunkach koopetycji sektorowej; Resource-efficient and energy-efficient changes in waste oils management; Rozwój kariery zawodowej kobiet województwa śląskiego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zdrowy rozsądek to najlepsza gwarancja przygotowania się do negocjacji, 2. Gest lub dobór koloru mają wagę słowa, 3. Uważne słuchanie i zrozumienie to główne filary porozumienia, 4. Kto pyta, ten kontroluje kierunek i rozwój negocjacji, 5. Odpowiedzią na ostry zarzut jest trafny argument
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej