Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(29)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(28)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje naukowe
(3)
Czasopisma
(1)
E-booki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(25)
dostępne
(21)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(23)
Czytelnia
(25)
Autor
Błaż Agata
(3)
Davis Martha
(3)
Fanning Patrick
(3)
McKay Matthew
(3)
Rosa Grażyna (1968- )
(2)
Tworzydło Dariusz
(2)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Bargiel-Matusiewicz Kamilla
(1)
Budzik Tomasz
(1)
Bures Ivan
(1)
Chrobak Gracjan
(1)
Chrąchol-Barczyk Urszula
(1)
Cybulko Anna
(1)
Czajka Kamil
(1)
Dacko-Pikiewicz Zdzisława
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Garpiel Rafał
(1)
Gmurzyńska Ewa
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Gracz Leszek
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Hamilton Cheryl
(1)
Hocker Joyce L
(1)
Höffner Marta
(1)
Jasiukiewicz Marian
(1)
Kaczmarska-Krawczak Jadwiga
(1)
Kalisz Anna
(1)
Kałążna-Drewińska Urszula
(1)
Kondak Anna
(1)
Korombel Anna
(1)
Kowalczyk Marcin
(1)
Kozina Andrzej
(1)
Koziński Bartosz (1988- )
(1)
Kulchytska Nadia
(1)
Lemmermann Heinz
(1)
Leszczyńska Katarzyna
(1)
Lewandowska-Tarasiuk Ewa
(1)
Lewicka Maria
(1)
Lopuchovska Vlasta A
(1)
Lęgowicz Aleksandra
(1)
Madyda Aneta
(1)
Mamet Piotr
(1)
Mandal Eugenia
(1)
Mazur Konstancja
(1)
Morek Rafał
(1)
Myśliwiec Grzegorz
(1)
Nitecki Stanisław
(1)
Nowicka-Skowron Maria
(1)
Oczachowski Marian
(1)
Ostrowska Izabela
(1)
Penc Józef (1939-2017)
(1)
Prokopenko Olha V
(1)
Puczkowski Benedykt
(1)
Rzepa Teresa
(1)
Rządca Robert A
(1)
Shkola Viktoriia Yu
(1)
Sierocka Beata
(1)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(1)
Soroka Józef Michał
(1)
Szymański Wojciech
(1)
Szymczak Wojciech F
(1)
Szymonik Andrzej (1952- )
(1)
Słupińska Kamila
(1)
Tarczydło Beata
(1)
Thomas Jim
(1)
Tobiasz Magdalena
(1)
Tokarz Marek
(1)
Wajda Augustyn
(1)
Walisko Damian
(1)
Wieprow Joanna
(1)
Wierzbicka Ewa
(1)
Wilmot William W
(1)
Wojtaszek Marta
(1)
Zenderowski Radosław (1974- )
(1)
Zienkiewicz Adam
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(18)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(30)
Język
polski
(30)
Temat
Negocjacje
(26)
Komunikacja społeczna
(13)
Komunikacja niewerbalna
(7)
Konflikt
(7)
Komunikacja interpersonalna
(5)
Perswazja
(4)
Autoprezentacja
(3)
Dyskusja
(3)
Komunikacja międzykulturowa
(3)
Motywacja pracy
(3)
Negocjacje biznesowe
(3)
Retoryka
(3)
Savoir-vivre
(3)
Stosunki interpersonalne
(3)
Decyzje
(2)
Grupy społeczne
(2)
Kadry
(2)
Komunikacja werbalna
(2)
Konsumenci
(2)
Manipulacja (psychol.)
(2)
Menedżerowie
(2)
Organizacja
(2)
Reklama
(2)
Blogi
(1)
Dyplomacja
(1)
Etyka biznesu
(1)
Etykieta językowa
(1)
Gospodarka
(1)
Handel
(1)
Image
(1)
Innowacje
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Inwestycje
(1)
Język
(1)
Język angielski
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja autobusowa
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja sołeczna
(1)
Konflikt społeczny
(1)
Logika
(1)
Marketing
(1)
Marketing partnerski
(1)
Mediacja (socjol.)
(1)
Mediacja (socjologia)
(1)
Obrady
(1)
Odmienność kulturowa
(1)
Odpady
(1)
Opieka społeczna
(1)
Organizacja -planowanie
(1)
Organizacje
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Państwowa Komunikacja Samochodowa
(1)
Polityka
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Propadanda
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przedsiębiorstwo internetowe
(1)
Przydatność zawodowa
(1)
Przywództwo
(1)
Psychologia
(1)
Public relations
(1)
Relacje biznesowe
(1)
Rozmowa kwalifikacyjna
(1)
Sportowcy
(1)
Towary
(1)
Usługi turystyczne
(1)
Wielokulturowość
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
Zarządzanie talentami
(1)
Zdrowie publiczne
(1)
Związek Harcerstwa Polskiego
(1)
Życiorysy urzędowe
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Podręcznik
(6)
Poradnik
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(5)
Socjologia i społeczeństwo
(4)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Psychologia
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
30 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
CZ.I Cały świat negocjuje, cz.II 21 zasad skutecznego negocjowania, Cz.III Praktyka negocjowania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (8 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Negocjacje - dominujący paradygmat; R.2 Negocjacje - wymiana i komunikacja; R.3 Negocjująca organizacja - postrzeganie sytuacji i działanie; R.4 Negocjująca organizacja - poza postrzeganiem; R.5 Negocjacje w warunkach gospodarki cyfrowej - kontynuacja i zmiana.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Przedmiot, cele i rodzaje negocjacji, 2. negocjator - cechy, kompetencje, zachowanie, 3. Konflikty i sposoby osiągania porozumienia, 4. Przebieg procesu negocjacyjnego, 5. Rola psychologii społecznej w kształtowaniu zachowań negocjacyjnych - wybrane problemy, 6. Style, strategie i taktyki w rozmowach negocjacyjnych, 7. Negocjacje w polskich przedsiębiorstwach w świetle wyników badań własnych, 8. Negocjacje z partnerami zagranicznymi - wybrane przykłady, 9. Komunikacja niewerbalna w negocjacjach, 10. Etyka w negocjacjach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Przegląd teorii negocjacji, 2. Model opisu języka negocjacji handlowych jako języka specjalistycznego, 3. Język negocjacji handlowych-model ogólny, 4. Leksyka języka negocjacji handlowych, 5. Gramatyka języka negocjacji handlowych, 6. Język negocjacji handlowych-analiza w kategoriach dyskursu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zdrowy rozsądek to najlepsza gwarancja przygotowania się do negocjacji, 2. Gest lub dobór koloru mają wagę słowa, 3. Uważne słuchanie i zrozumienie to główne filary porozumienia, 4. Kto pyta, ten kontroluje kierunek i rozwój negocjacji, 5. Odpowiedzią na ostry zarzut jest trafny argument
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Istota procesu negocjacyjnego, 2. Faza przygotowania negocjacji, 3. Faza wstępna - prenegocjacje. 4. Faza główna - dysproporcja pozycji negocjatorów, 5. Faza główna - negocjacje w równej pozycji, 6. Faza główna - impas, 7. Argumentacja jako sposób na impas pozycyjny, 8. Faza finalizowania negocjacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Umiejętności podstawowe, Sztuka słuchania; Odsłanianie się, Ekspresja, Umiejętności na poziomie zaawansowanym Język ciała, Parajęzyk i metakomunikaty, Ukryte programy, Analiza transakcyjna, Precyzowanie wypowiedzi, Kultura i rodzaj, Sztuka radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych, Trening asertywności, Uczciwa kłótnia, Negocjacje, Sztuka komunikowania się w sytuacjach towarzyskich, Przedwczesne osądy, nawiązywanie kontaktu, Sztuka poprozumiewania się o seksie, sztuka komunikowania się z dziećmi, Komunikowanie się w rodzinie, Umiejętność wywierania wpływu na ludzi, Wywieranie wpływu, Małe grupy, Przemawianie na forum publicznym, Rozmowa - wywiad.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Umiejętności podstawowe, Sztuka słuchania; Odsłanianie się, Ekspresja, Umiejętności na poziomie zaawansowanym Język ciała, Parajęzyk i metakomunikaty, Ukryte programy, Analiza transakcyjna, Precyzowanie wypowiedzi, Kultura i rodzaj, Sztuka radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych, Trening asertywności, Uczciwa kłótnia, Negocjacje, Sztuka komunikowania się w sytuacjach towarzyskich, Przedwczesne osądy, nawiązywanie kontaktu, Sztuka porozumiewania się o seksie, sztuka komunikowania się z dziećmi, Komunikowanie się w rodzinie, Umiejętność wywierania wpływu na ludzi, Wywieranie wpływu, Małe grupy, Przemawianie na forum publicznym, Rozmowa - wywiad.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (5 egz.)
Książka
W koszyku
Umiejętności podstawowe, Sztuka słuchania; Odsłanianie się, Ekspresja, Umiejętności na poziomie zaawansowanym Język ciała, Parajęzyk i metakomunikaty, Ukryte programy, Analiza transakcyjna, Precyzowanie wypowiedzi, Kultura i rodzaj, Sztuka radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych, Trening asertywności, Uczciwa kłótnia, Negocjacje, Sztuka komunikowania się w sytuacjach towarzyskich, Przedwczesne osądy, nawiązywanie kontaktu, Sztuka porozumiewania się o seksie, sztuka komunikowania się z dziećmi, Komunikowanie się w rodzinie, Umiejętność wywierania wpływu na ludzi, Wywieranie wpływu, Małe grupy, Przemawianie na forum publicznym, Rozmowa - wywiad.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; 1. Wprowadzenie do negocjacji 1.1. Istota negocjacji – definicje, rodzaje, zasady 1.2. Cechy i umiejętności negocjatora oraz typy negocjatorów 1.3. Style negocjacyjne 1.4. Konflikt w negocjacjach 1.5. Postawa asertywna w procesie negocjacji 2. Fazy procesu negocjacji 2.1. Proces negocjacji i jego fazy 2.2. Faza przygotowania do negocjacji 2.3. Faza otwarcia negocjacji 2.4. Faza negocjacji właściwych 2.5. Faza zamknięcia i sytuacja ponegocjacyjna 3. Techniki negocjacyjne 3.1. Istota technik negocjacyjnych 3.2. Techniki otwarcia negocjacji 3.3. Techniki właściwej części negocjacji 3.4. Techniki zamknięcia negocjacji 3.5. Podsumowanie technik negocjacji 4. Komunikacja w negocjacjach 4.1. Istota komunikacji 4.2. Kanały komunikacji 4.3. Modele i elementy procesu komunikacji 4.4. Czynniki oddziaływania na proces komunikacji w negocjacjach 4.5. Efektywność procesu komunikacji 5. Komunikacja werbalna 5.1. Istota komunikacji werbalnej 5.2. Zadawanie pytań 5.3. Argumentacja i perswazja 5.4. Rozmowa telefoniczna 6. Umiejętność słuchania w komunikacji i negocjacjach 6.1. Negocjacje jako rodzaj komunikacji międzyludzkiej 6.2. Typy procesu słuchania 6.3. Etapy procesu słuchania 6.4. Korzyści z aktywnego słuchania w negocjacjach 6.5. Bariery utrudniające proces słuchania 6.6. Techniki usprawniające proces słuchania 7. Komunikacja niewerbalna 7.1. Definicja, funkcje, znaczenie komunikacji niewerbalnej 7.2. Kanały i elementy ekspresji niewerbalnej 7.3. Mimika oraz kontakt wzrokowy 7.4. Gestyka 7.5. Postawa ciała 7.6. Prosemika (dystans względem innych) 8. Komunikacja międzykulturowa w negocjacjach międzynarodowych (Izabela Ostrowska) 8.1. Znaczenie odmienności kulturowych w negocjacjach 8.2. Podział kultur biznesowych na świecie 8.2.1. Kultury propartnerskie i protransakcyjne – podejście do prowadzenia rozmów biznesowych 8.2.2. Podejście do ceremoniału i hierarchii 8.2.3. Kultury monochroniczne i polichroniczne – podejście do czasu i jego planowania 8.2.4. Kultury ekspresyjne lub powściągliwe – podejście do procesu komunikacji 8.3. Europejska kultura biznesowa 8.3.1. Niemieccy negocjatorzy 8.3.2. Brytyjscy negocjatorzy 8.3.3. Francuscy negocjatorzy 8.3.4. Włoscy negocjatorzy 8.3.5. Hiszpańscy negocjatorzy 8.3.6. Szwedzcy negocjatorzy 8.3.7. Szwajcarscy negocjatorzy 8.3.8. Polska kultura biznesowa 8.4. Wschodnia kultura biznesowa 8.5. Amerykańska kultura biznesowa 8.6. Dalekowschodnia kultura biznesowa 8.7. Arabska kultura biznesowa 9. Elementy savoir-vivre’u w negocjacjach 9.1. Savoir-vivre na co dzień 9.2. Wizytówki 9.3. Ubiór 10. Komunikacja elektroniczna 10.1. Istota komunikacji elektronicznej 10.2. Komunikacja przez e-mail 10.3. Komunikacja przez Web 2.0 i kanały mediów społecznościowych 10.4. Komunikacja przez urządzenia mobilne 10.5. Komunikacja przez własną stronę internetową; Zakończenie; Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Cz I.: Elementy konfliktu: 1. Natura konfliktu; 2. Postrzeganie konfliktu; 3. Cele i interesy; 4. Władza. Struktura konfliktu; 5. Style i taktyki; Cz. II.: Interwencja: 6. Ocena konfliktów; 7. Moderowanie własnych konfliktów; 8. Negocjowanie wspólnych korzyści; 9. Interwencje osób trzecich; 10. Uzdrawianie złamanej gałęzi: przebaczenie i pojednanie; 11. Zapobieganie destruktywnemu konfliktowi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Komunikacja interpersonalna w ujęciu ogólnym: 1.1.Histroyczny kontekst komunikacji społecznej. 1.2. Komunikowanie się jako proces przekazywania informacji. 1.3. Mowa werbalna w procesach przekazu informacji. 1.4.Komunikacja niewrbalna w zachowaniach międzyludzkich. 1.4.1.Główne cele komunikacji niewrbalnej. 1.4.2.Fizjologia i cechy psychiczne a presja w komunikacji. 1.4.3. Znaczenie postawy i ruchów ciała w komunikacji interpersonalnej. 1.4.4.Gesty zamknięte i otwarte. 2. Elementy komunikacji w budowaniu porozumienia biznesowego: 2.1.Źródła potrzeb komunikacji w biznesie. 2.2.Komunikacja interopersonalna w realizacji przywództwa. 2.3.Przemówienia w zarządzaniu zasobami ludzkimi. 2.4. Prezentacje jako formy komunikacji menedżera z otoczeniem. 2.5.Planowanie i realizacja wystąpień biznesowych. 3.Komunikacja interpersonalna w negocjacjach biznesowych: 3.1.Negocjowanie jako sztuka prowadzenia biznesu. 3.2.Motywowanie werbalne w budowaniu porozumienia. 3.2.1.Style negocjowania. 3.2.2.Negocjacje międzykulturowe. 3.3.Skuteczność technik niewerbalnych. 3.4.Środowisko komunikacji w negocjacjach . 3.5.Inteligencja emocjonalna w negocjacjach. 4. Komunikacja interpersonalna w zarządzaniu biznesem: 4.1.Istota i zasady sprawnej komunikacji interpersonalnej w biznesie. 4.2.Komunikacja interpersonalna między menedżerem a pracownikem. 4.3. Komunikacja interepersonalna menedżera z klientem. 4.4.Relacje interpersonalne biznesmen-menedżer.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Komunikacja marketingowa / Grażyna Rosa. - Szczecin : Uniwersytet Szczeciński, 2005. - 184 s. : tab. ; 24 cm.
1. Komunikacja w biznesie. 2. Konsument jako odbiorca komunikatów na rynku. 3. Płaszczyzny komunikacji marketingowej. 4. Negocjacje w procesie komunikacji. 5. Komunikacja przez autoprezentację.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Magia słowa, Trema, Siła perswazji, Instrumenty perswazji, Między perswazją a manipulacją, Formy wystąpień publicznych, Przygotowanie i wygłoszenie mowy, twój talk show, czyli jak kreować swój wizerunek w mediach, Public speaking w optyce płci, Skuteczne negocjacje, jak wygrać wybory, czyli o sztuce słowa w kampanii wyborczej, W teatrze prezentacji, Zamiast zakończenia .
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 808.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikacja i negocjowanie w organizacji / Józef Penc. - Warszawa : Difin, 2010. - 176 s. : rys., tab. ; 23 cm.
1. Pracownicy i ich zachowania w organizacji; 2. Kierowanie ludźmi w organizacji; 3. Symulowanie kreatywnych zachowań w organizacji; 4. Informowanie i komunikowanie w organizacji; 5. Sztuka prowadzenie negocjacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdział 1. : Wprowadzenie do procesu komunikacji , Rozdział 2. : Komunikacja w organizacjach , Rozdział 3. : Poprawianie relacji interpersonalnych , Rozdział 4. : Efektywne słuchanie, Rozdział 5.: Komunikacja niewerbalna w organizacjach , Rozdział 6.: Przezwyciężanie barier komunikacyjnych wewnątrz organizacji , Rozdział 7.: Podstawowe informacje o wszystkich rodzajach wywiadów i rozmów , Rozdział 8.: Rozmowa kwalifikacyjna , Rozdział 9.: Komunikacja i rozwiązywanie problemów w małych grupach , Rozdział 10.: Grupy: przywództwo i uczestnictwo , Rozdział 11. : Prezentacje informacyjne , Rozdział 12. : Badanie , uzasadnianie i przekazywanie własnych pomysłów , Rozdział 13.: Profesjonalne pomoce wizualne , Rozdział 14.: Prezentacje perswazyjne : indywidualne czy w zespole?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Dialog : dyskusja i debata . 2. Dyskusje i pertraktacje . 3. Techniki argumentacji .4. Wskazówki dla prowadzących dyskusję .
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 808.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 808.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wiadomości wstępne o komunikacji; 2. Klasyfikacja potrzeb człowieka i ich charakterystyka; 3. Komunikacja interpersonalna; 4. Komunikacja werbalna i niewerbalna; 5. Typologia zachowań klientów; 6. Komunikacja międzynarodowa i międzykulturowa; 7. Podróż psychologiczna; 8. Konflikty międzyludzkie - główne ich przyczyny w miejscu pracy; 9. Różne role w grupie; 10. Negocjacje; 11. Etyka w relacji z drugim człowiekiem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zasady komunikacji interpersonalnej, 2. Reguły wywierania wpływu społecznego oraz zasady autoprezentacji, 3. Konflikty interpersonalne, 4. Negocjacje, 5. Mediacje
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mediacje : teoria i praktyka / red. nauk. Ewa Gmurzyńska, Rafał Morek. - Wyd. 2 rozszerz. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska SA , 2014. - 490, [2] s. : rys., tab. ; 24 cm.
1. Wprowadzenie; 2. Historyczna i międzynarodowa perspektywa mediacji; 3. Historia polubownego rozwiązywania sporów na ziemiach polskich. Zarys problematyki; 4. Konflikt; 5. Konflikty w organizacjach- organizacje w konfliktach; 6. Komunikacja interpersonalna; 7. Negocjacje; 8. Zasady mediacji; 9. Rodzaje mediacji; 10. Przygotowanie do mediacji w pięciu krokach; 11. Etapy mediacji; 12. Kwestie etyczne w mediacji; 13. Kwestie kulturowe w mediacji; 14. Mediator: role, umiejętności, osobowość; 15. Mediacja w sprawach cywilnych; 16. Mediacja w sprawach rodzinnych; 17. Mediacja w sprawach karnych; 18. Mediacja w sprawach nieletnich; 19. Mediacja jako metoda rozwiązywania indywidualnych i zbiorowych sporów pracy; 20. Mediacja w konfliktach społecznych; 21. Mediacja w prawie administracyjnym; 22. Mediacja w sprawach akademickich; 23. Mediacja a prawnicy; 24. Przyszłość alternatywnych metod rozwiązywania konfliktów: Online Dispute Resolution; 25. Omówienie filmu Kraken v. Kraken.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej