Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(30)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
Książki
(27)
Publikacje naukowe
(6)
Czasopisma
(3)
Publikacje fachowe
(3)
E-booki
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(22)
dostępne
(20)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(23)
Czytelnia
(22)
Autor
Czyż Stanisław
(4)
Guła-Kubiszewska Halina
(4)
Starościak Wojciech
(4)
Godawa Grzegorz
(3)
Kamińska-Małek Aleksandra (1976- )
(3)
Błędowski Piotr
(2)
Grabowska Tatiana
(2)
Grzegorzewska Maria Katarzyna
(2)
Kalemba Marcelina
(2)
Karcz-Taranowicz Eugenia
(2)
Karpińska Anna
(2)
Klasińska Barbara
(2)
Kochanowska Ewa
(2)
Krajewska Anna (1956- )
(2)
Kübler Magdalena
(2)
Mamroł Andrzej
(2)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(2)
Półturzycki Józef
(2)
Rzewucka Paulina
(2)
Stopolska Joanna
(2)
Wrońska Marta
(2)
Bernátová Renáta
(1)
Bonar Jolanta
(1)
Borowiec Ewa
(1)
Chodkowska Maria
(1)
Ciechanowska Dorota
(1)
Cudak Sławomir
(1)
Czarnecki Kazimierz M. (1933- )
(1)
Czopek Jakub
(1)
Desperak Marta
(1)
Duraj-Nowakowa Krystyna (1945- )
(1)
Dusza Bożena
(1)
Forma Paulina
(1)
Gerłowska Justyna
(1)
Gondzik Erwin
(1)
Gurba Ewa
(1)
Hallada Marek
(1)
Jopkiewicz Agata
(1)
Jopkiewicz Maria
(1)
Jurczyk Marta
(1)
Kabat Małgorzata
(1)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(1)
Kaliszewska Małgorzata
(1)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(1)
Kazanowski Zdzisław
(1)
Kic-Drgas Joanna
(1)
Kil Jan
(1)
Kisiel Mirosław
(1)
Kocór Maria
(1)
Konieczna Ewelina J
(1)
Korczyński Stanisław
(1)
Kosz-Szumska Justyna
(1)
Kowalczuk Karol
(1)
Kowalewski Michał
(1)
Kowalik-Paluch Katarzyna
(1)
Kraus Ewa (1971- )
(1)
Kryk Gabriela
(1)
Kwiatkowska Henryka
(1)
Lulek Barbara
(1)
Manek Anna Maria
(1)
Markiewicz-Patkowska Julita
(1)
Miczka-Pajestka Monika
(1)
Morbitzer Janusz
(1)
Murawska Ewa (1958- )
(1)
Musiał Emilia
(1)
Neckar-Ilnicka Teresa
(1)
Nycz Edward
(1)
Ogrodnik Joanna
(1)
Olszak Alicja
(1)
Ostrowska Małgorzata
(1)
Ostrowski Kazimierz
(1)
Parczewska Teresa
(1)
Piwowarska Ewa
(1)
Plewka Czesław (1947- )
(1)
Przewoźnik Sylwia
(1)
Pytel Sławomir
(1)
Ratkowska-Pasikowska Justyna
(1)
Rosiński Dariusz
(1)
Rozmus Andrzej
(1)
Siemieniecki Bronisław
(1)
Stanek Janusz (1968- )
(1)
Stanios Marta
(1)
Szeligiewicz-Urban Danuta (1959- )
(1)
Szerląg Alicja (1958- )
(1)
Urbańska Magda
(1)
Waloszek Danuta (1947- )
(1)
Waltoś Stanisław (1932- )
(1)
Wasylewicz Magdalena
(1)
Wereszczyńska Katarzyna
(1)
Widawski Krzysztof
(1)
Wierzchosławska Agnieszka
(1)
Woźniak Joanna
(1)
Wężyk Agata
(1)
Ślęczka Kazimierz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(7)
2010 - 2019
(12)
2000 - 2009
(13)
Okres powstania dzieła
2001-
(7)
Kraj wydania
Polska
(32)
Język
polski
(31)
angielski
(1)
Temat
Nauczyciele
(23)
Kształcenie
(6)
Nauczyciele akademiccy
(5)
Pedagogika
(5)
Badania naukowe
(4)
Kształcenie nauczycieli
(4)
Nauczanie początkowe
(4)
Przydatność zawodowa
(4)
Sprawność motoryczna
(4)
Studenci
(4)
Metodologia
(3)
Nauczanie
(3)
Nauczyciele wychowania fizycznego
(3)
Postawy
(3)
Praca
(3)
Szkolnictwo wyższe
(3)
Uczniowie
(3)
Wychowanie fizyczne
(3)
E-learning
(2)
Efektywność nauczania
(2)
Gimnazja
(2)
Kompetencje zawodowe
(2)
Młodzi dorośli
(2)
Nauczanie -- efektywność -- badanie -- metody
(2)
Nauczanie -- teoria
(2)
Nauczanie zintegrowane
(2)
Nauka
(2)
Oceny szkolne -- psychologia
(2)
Pedagodzy specjalni
(2)
Pedagogika specjalna
(2)
Pedeutologia
(2)
Podmiotowość
(2)
Pokolenie Z
(2)
Radzenie sobie ze stresem
(2)
Rodzice
(2)
Samokształcenie
(2)
Szkolnictwo
(2)
Szkolnictwo podstawowe
(2)
Szkoły podstawowe
(2)
Twórczość dzieci i młodzieży
(2)
Uczenie się
(2)
Współdziałanie
(2)
Absolwenci szkół wyższych
(1)
Aktywność fizyczna
(1)
Analiza dyskursu
(1)
Autorytet
(1)
Badania etnologiczne
(1)
Barwy
(1)
COVID-19
(1)
Czasopismo pedagogiczne
(1)
Diagnoza pedagogiczna
(1)
Dobre praktyki
(1)
Dobrostan psychiczny
(1)
Dostęp do oświaty
(1)
Drama (pedagogika)
(1)
Duchowość
(1)
Dyscyplina szkolna
(1)
Dzieci
(1)
Dziecko niepełnosprawne
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
Dziecko w wieku wczesnoszkolnym
(1)
Dziecko z zespołem Aspergera
(1)
Edukacja informacyjna
(1)
Edukacja medialna
(1)
Edukacja muzyczna
(1)
Egalitaryzm
(1)
Egzaminy
(1)
Empatia
(1)
Epidemie
(1)
Filozofia edukacji
(1)
Fonoholizm
(1)
Gry komputerowe
(1)
Hermeneutyka
(1)
Historia wychowania
(1)
Informacja
(1)
Innowacje pedagogiczne
(1)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Internet
(1)
Język środowiskowy
(1)
Języki obce
(1)
Językowy obraz świata
(1)
Komputery
(1)
Komunikacja internetowa
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Komunikacja wizualna
(1)
Konflikt szkolny
(1)
Konwergencja mediów
(1)
Kryzys edukacji
(1)
Kształcenie integracyjne
(1)
Licea
(1)
Mediacja szkolna
(1)
Medycyna
(1)
Metoda projektów
(1)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(1)
Metody nauczania
(1)
Metody wychowawcze
(1)
Motywacja uczenia się
(1)
Myśli samobójcze
(1)
Temat: dzieło
Nowa Sztuka (czasopismo)
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(10)
Katowice (woj. śląskie)
(2)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(2)
Bydgoszcz (woj. kujawsko-pomorskie)
(1)
Kraków (woj. małopolskie ; okolice)
(1)
Opole (woj. opolskie)
(1)
Preszów (Słowacja)
(1)
Województwo małopolskie (1999- )
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Województwo zachodniopomorskie (1999- )
(1)
Węgry
(1)
Łódź (woj. łódzkie)
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(6)
Raport z badań
(4)
Czasopismo naukowe
(3)
Czasopismo pedagogiczne
(3)
Materiały konferencyjne
(2)
Opracowanie
(2)
Monografia
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(12)
Nauka i badania
(6)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Językoznawstwo
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
32 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
Książka
W koszyku
(Biblioteka Pedagogiki Pracy - red. nauk. Henryk Bednarczyk)
Część I. 80 lat twórczego i godnego życia Profesora Zygmunta Wiatrowskiego. 1. Laudacja na 80. urodziny Profesora Zwyczajnego Doktora Habilitowanego Zygmunta Wiatrowskiego; 2. Myśli i twierdzenia psychologiczne w twórczości pedagogicznej prof. zw. dr. hab. Zygmunta Wiatrowskiego; 3. Profesor Zygmunt Wiatrowski – mistrz, promotor, przyjaciel; 4. „Podstawy pedagogiki pracy” Zygmunta Wiatrowskiego jako ważny podręcznik akademicki. Część II. Dyskurs i krytyka w rozwoju naukowym. 5. Tworzenie wiedzy naukowej we współczesności; 6. Dyskurs i krytyka naukowa w międzynarodowych projektach badawczych; 7. Dyskurs i krytyka naukowa podstawowymi paradygmatami działalności naukowo-badawczej; 8. Krytyka naukowa a rozwój naukowych szkół; 9. Krytyka i dyskusja naukowa – relacje i odpowiedzialność podmiotów uczestniczących; 10. Krytyka w nauce (zarys problemu do dyskusji); 11. Znaczenie krytyki racjonalnej jako źródła rozwoju naukowego; 12. Logika i jej reguły a poprawność dyskursu naukowego; 13. Krytyka – dzieje, pojęcia i jej rozumienie; 14. Dyskurs naukowy – poprawność językowa w badaniach pedagogicznych; 15. Dyskurs w metodologii badań pedagogicznych; 16. Krytyka naukowa a rozwój nauki; 17. Paradygmat jako wyznacznik krytyki naukowej w naukach społecznych; 18. Krytyka w nauce i oświacie oparta na obiektywności ocen; 19. Dyskurs w etyce zawodu nauczyciela; 20. Wpływ dyskursy i krytyki naukowej na formalny i rzeczywisty rozwój naukowy doktoranta; 21. Dyskurs oraz krytyka naukowa; 22. Dyskurs jako szeroko rozumiany dialog na drodze do doktoratu – refleksje i terminologia; 23. Dyskurs i krytyka naukowa a rozwój naukowy doktoranta. Część III. Wybrane aspekty oraz wyniki badań ilościowych i jakościowych. 24. Statystyka w opracowaniu wyników badań ilościowych; 25. Badacz wobec wielości orientacji metodologicznych (odpowiedzialność i ryzyko badacza – wędrowca); 26. Studia pedagogiczne w świetle wyników porównawczych badań empirycznych; 27. Niektóre wyniki badań nad uwrażliwieniem moralnym dzieci w wielu przedszkolnym i wczesnoszkolnym; 28. Doktorant jako kandydat na podmiot poznania naukowego. Część IV. Analizy teoretyczne. 29. Kwalifikacje zawodowe nauczyciela; 30. Wartości w edukacji dorosłych w projektach międzynarodowych; 31. Praca zawodowa a czas wolny; 32. Miejsce Obrony Cywilnej w ochronie ludności w Polsce po 1989 r. – między nauką a pragmatyką; 33. Szkolnictwo wyższe w Polsce: dawniej i dziś; 34. O potrzebie konstruowania sylwetki nauczyciela edukacji dla bezpieczeństwa; 35. O skutecznym działaniu pedagogicznym w zawodowym kształceniu uczniów (zarys problemu); 36. Dialog a badania pedagogiczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Teologiczno-treściowa; 1. Przedmiot i zadania dydaktyki, 2. Wartości i cele kształcenia, 3. Treści kształcenia. Cz. II Procesualna; 4. Proces kształcenia, 5. Zasady kształcenia, 6. Metody nauczania, 7. Metody uczenia się, 8. Samokształcenie jako proces oświatowy, 9. Wdrażanie do samokształcenia, 10. Organizacja i planowanie działalności dydaktycznej, 11. Lekcja jako podstawowa forma nauczania i uczenia się, 12. Podręcznik i środki dydaktyczne w kształceniu. Cz. III Wynikowa; 13. Kontrola w procesie kształcenia, 14. Ocena w procesie kształcenia, 15. Dydaktyczne wykorzystywanie kontroli
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Teologiczno-treściowa; 1. Przedmiot i zadania dydaktyki, 2. Wartości i cele kształcenia, 3. Treści kształcenia. Cz. II Procesualna; 4. Proces kształcenia, 5. Zasady kształcenia, 6. Metody nauczania, 7. Metody uczenia się, 8. Samokształcenie jako proces oświatowy, 9. Wdrażanie do samokształcenia, 10. Organizacja i planowanie działalności dydaktycznej, 11. Lekcja jako podstawowa forma nauczania i uczenia się, 12. Podręcznik i środki dydaktyczne w kształceniu. Cz. III Wynikowa; 13. Kontrola w procesie kształcenia, 14. Ocena w procesie kształcenia, 15. Dydaktyczne wykorzystywanie kontroli
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Temat
Gatunek
Wstęp. Część I. Organizacja pracy w szkole. Rozdział 1. Szkoła równych szans? (raport z badań wśród nauczycieli). Rozdział 2. Mediacje w szkole jako forma wsparcia w środowisku oświatowym – w opiniach młodzieży akademickiej. Rozdział 3. Siła czy wytrwałość? – Pytania o czynniki warunkujące poczucie sprawstwa. Rozważania w świetle wyników badań własnych. Rozdział 4. Tworzenie projektu edukacyjnego – współdziałanie czy zakamuflowana praca indywidualna? Rozważania w kontekście wyników badań własnych. Rozdział 5. Problemy kierowania szkołą na łamach „Nowej Szkoły” (1945-2017). Część II. Kompetencje i obszary pracy nauczyciela we współczesnej szkole. Rozdział 1. Znane i nieznane wymiary innowacji nauczycielskiej. Kontekst badawczy. Rozdział 2. Wspierające wymiary komunikacji językowej w praktyce edukacyjnej szkoły i w pracy dydaktyczno-wychowawczej nauczyciela. Rozdział 3. Pedagogiczne uwarunkowania relacji interpersonalnych rodziców i nauczycieli wybranych szkół podstawowych. Rozdział 4. Znaczenie dotyku w edukacji. Model węgierski. Część III. Potencjał edukacji przedszkolnej i zintegrowanej. Rozdział 1. Prawo dziecka do nauki w edukacji wczesnoszkolnej. Rozdział 2. „What we will learn in our youth…” – that it to say, to reasonably support the development of a child’s creative potential. Rozdział 3. Dyscyplina w przedszkolu – wspólne ustalanie zasad czy narzędzie do kierowania grupą? Rozdział 4. Wartości estetyczne przyrody w wytworach plastycznych uczniów kończących edukację wczesnoszkolną. Część IV. Edukacja medialna w instytucjach edukacyjnych. Rozdział 1. Edukacja w społeczeństwie technokratycznym i informacyjnym. Spojrzenie krytyczne i horyzontalne. Rozdział 2. Edukacja cyfrowa, czyli jaka? Rozdział 3. Emocjonalne funkcjonowanie „cyfrowych” uczniów we wczesnym wieku szkolnym. Rozdział 4. Profilaktyka i terapia fonoholizmu wśród uczniów szkół podstawowych. Rozdział 5. Poszukiwanie informacji przez studentów – raport z badań pilotażowych. Rozdział 6. Uczenie się nie musi być monochromatyczne. Kolor jako czynnik mogący wspomagać uczenie się. Część V. Młodzi dorośli jako podmiot oddziaływań edukacyjnych. Rozdział 1. Przeżycie – przebudzenie – przemiana. Inicjacyjne dynamizmy egzystencji ludzkiej w motywowaniu studentów pedagogiki i pracy socjalnej do (samo)doskonalenia kompetencji hermeneutycznych. Rozdział 2. Pojęcie wdzięczności w opinii osób u progu dorosłości. Rozdział 3. Inteligencja emocjonalna studentów – przyszłych nauczycieli. Rozdział 4. Wybrane problemy aktywności fizycznej studentów Uniwersytetu Mikołaja Kopernika – kontekst doświadczeń sportowych i wychowania rodzinnego. Rozdział 5. About the need of preparation of candidates for teachers for cooping with stress at school and supporting students in this range.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Physical education in Poland; 2. Polish standards of training teachers with teacher practicyms; 3. Teacher practicums as part of teacher training on the exepmle of the University School of Physical Education in Wrocław; 4. The issue of teacher practicums in academic research in Poland; 5. Evaluation of practicum effectiveness in teacher education.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Edukacyjne wyzwania wobec kształcenia na poziomie akademickim: Społeczna rola uniwersytetu: siedlisko rozumu czy szkoła fachowców?; Kompetencje absolwenta szkoły wyższej- model teoretyczny; Oczekiwania wobec absolwenta szkoły wyższej jako podmiotu edukacji; Absolwent szkoły wyższej- humanista na rynku pracy; Studia doktoranckie jako element Europejskiego Obszaru Szkolnictwa Wyższego; 2. Humanistyczny kontekst edukacji akademickiej: Osoba i rozwój. Podejście Gestalt w edukacji akademickiej; Odkrywanie nadziei- wybranej kompetencji pedagogicznego działania; Znaczenie kompetencji autokreacyjnych w procesie kształcenia akademickiego; Kompetencje kluczowe studentów w kontekście oczekiwań społeczeństwa informacyjnego; Kompetencje edukacyjne z perspektywy zarządzania wiedzą; Aksjologiczne aspekty kształcenia studentów w szkole wyższej; Obywatelskość w procesie kształcenia studentów; Kompetencje międzykulturowe absolwenta szkoły wyższej; Kompetencja kreowania zdrowia jako komponent wykształcenia na poziomie wyższym; 3. Nauczycielskie kompetencje: Nauczyciel jako "aktor społeczny"- możliwości teoretycznego wyjaśnienia profesjonalizacji; Różne modele i kategorie przygotowania zawodowego współczesnego nauczyciela; Kompetencje komunikacyjne nauczycieli- rzeczywistość a oczekiwania; Kompetencje komunikacyjne nauczycieli akademickich w opinii studentów; Kompetencje absolwentów studiów nauczycielskich- przyszłych nauczycieli; Kompetencje absolwentów studiów nauczycielskich do współpracy z rodzicami uczniów; 4. Kompetencje zawodowe studentów wybranych kierunków: Wyzwania cywilizacyjne a kompetencje zawodowe studentów pedagogiki- rozważania o pewnym rozdźwięku; Autoedukacja studentów pedagogiki w perspektywie przygotowania do zawodu; Potencjał zawodowy absolwentów pedagogiki resocjalizacyjnej; Ocena jakości kształcenia oraz przygotowania do zawodu pedagoga w opinii absolwentów krakowskich uczelni pedagogicznych; Wiedza o kulturze jako niezbędny komponent edukacji akademickiej pielęgniarek, lekarzy i nauczycieli; Standardy kształcenia dla kierunku lekarskiego w Polsce; Absolwent Wydziału Prawa i jego przyszłość w kontekście projektu zmian ustaw samorządowych radcowskiej i adwokackiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie / Politechnika Koszalińska ; nr 381)
Wprowadzenie CZĘŚĆ I. Wybrane aspekty teoretyczne dotyczące współczesnej szkoły zawodowej i jej nauczyciela Rozdział I. Kompetencje i kwalifikacje - istota, typologia, oczekiwania 1. Wokół pojęć kwalifikacji i kompetencji - ustalenia terminologiczne 2. Przegląd typologii kompetencji i ich podstawowych cech 3. Kompetencje jako atrybut współczesnego pracownika i współczesnej organizacji Rozdział II. Szkoła i nauczyciel szkoły zawodowej w perspektywie współczesnej rzeczywistości 1. Oczekiwania wobec współczesnej szkoły zawodowej 2. Nauczyciel kształcenia zawodowego - jego funkcje, role i zadania 3. Kompetencje jako pożądany wielowymiarowy potencjał nauczycieli kształcenia zawodowego CZĘŚĆ II. Kompetencje nauczycieli teoretycznych przedmiotów zawodowych i praktycznej nauki zawodu w świetle wyników badań własnych Rozdział III. Metodologiczne założenia badań własnych 1. Przesłanki skłaniające do prowadzenia badań dotyczących kompetencji nauczycieli współczesnej szkoły zawodowej 2. Cele i problematyka badań 3. Metody, techniki i narzędzia zastosowane w badaniach 4. Charakterystyka próby badawczej i terenu badań 5. Organizacja i przebieg badań Rozdział IV. Rzeczywisty i oczekiwany poziom kompetencji nauczycieli kształcenia zawodowego 1. Nauczyciele teoretycznych przedmiotów zawodowych o poziomie swoich kompetencji 2. Nauczyciele praktycznej nauki zawodu o poziomie swoich kompetencji 150 3. Oczekiwany poziom kompetencji szczegółowych nauczycieli teoretycznych przedmiotów zawodowych i praktycznej nauki zawodu ukazany w opiniach dyrektorów szkół zawodowych 4. Podobieństwa i różnice dotyczące wskazań udzielonych w poszczególnych grupach badanych na rzeczywisty i oczekiwany poziom kompetencji nauczycieli kształcenia zawodowego. Zakończenie i rekomendacje dla teorii i praktyki. Bibliografia. Aneksy. Spis tabel. Spis rysunków. Spis wykresów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Multimedialna Biblioteka Pedagogiczna)
1. Badania nad możliwościami i ograniczeniami e-learningu w edukacji 2. Dokształcania i samokształcenia nauczycieli w edukacji na odległość 3. Technologia informacyjne w procesie dokształcania i samokształcenia nauczycieli w edukacji na odległość 4. Wybrane badania nad wykorzystaniem TI w procesie dokształcania i samokształcenia nauczycieli w edukacji na odległość 5. Propozycje badań nad wykorzystaniem technologii informatycznej w procesie dokształcania i samokształcenia nauczycieli w edukacji na odległość 6. Rola portali edukacyjnych w procesie e-learningu 7. Portal edukacyjny Scholaris jako przykład komputerowego wspomagania kształcenia (CAI) w nauczaniu na odległość 8. Serwer edukacyjny zbudowany na bazie serwera wirtualnego 9. Wdrażanie skuteczności dydaktycznej serwera edukacyjnego w drodze naturalnego eksperymentu pedagogicznego - koncepcja badań
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Autorytet nauczyciela; 2. Przewodnik skalowy do pomiaru, oceny i samooceny autorytetu: Autorytet intelektualny; Autorytet światopoglądowy; Autorytet naukowy; Autorytet moralny; Autorytet społeczny; Autorytet kulturalny; Autorytet polityczny; Autorytet dydaktyczny; Autorytet metodyczny; Autorytet wychowawczy; 3. Kwestionariusz do poznawania, oceny i samooceny autorytetu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 378 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego ; nr 2378)
1. Wprowadzenie oraz kilka słów o metodologii badań własnych; 2. Uwarunkowania wczesnej edukacji muzycznej dziecka; 3. Edukacja muzyczna uczniów klas I-III w kontekście przemian oświatowych; 4. Różne aspekty edukacji muzycznej dziecka w kształceniu zintegrowanym; 5. Zakończenie i podsumowanie pracy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Bez(za)radny nauczyciel na drogach i bezdrożach współczesności - rozważania o kruchej tożsamości i racjonalnej nadziei; 2. Nie(łatwa) sztuka oswajania pedagogiki (nauczyciel miedzy tym, co można, a czego nie udaje się zmienić); 3. Między poczuciem braku a możliwością. O konieczności budowania pedagogiki nadziei; 4. Odwaga i trud bycia profesjonalnym nauczycielem w postmodernistycznej rzeczywistości edukacyjnej; Rola nauczyciela "w szkole dla wszystkich dzieci" (uwagi o integracji); Agresja w szkole. Analiza czynników zewnątrz- i wewnątrzszkolnych w genezie jej rozwoju; Doskonalenie zawodowe nauczycieli w obecnej rzeczywistości; Bycie "nauczycielem wszystkich uczniów" - czy zadanie (nie)realne?; Stereotyp nauczyciela w świadomości młodzieży (na podstawie badań przeprowadzonych w Środkowopomorskim Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Tadeusza Kotarbińskiego w Słupsku); wybrane konteksty tożsamościowego dyskursu we współczesnej pedeutologii
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej