Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(133)
IBUK Libra
(9)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(125)
Publikacje naukowe
(31)
Publikacje fachowe
(18)
E-booki
(10)
Czasopisma
(6)
Audiobooki
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(102)
dostępne
(87)
wypożyczone
(15)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(103)
Czytelnia
(103)
Autor
Grabiec Olimpia (1975- )
(6)
Borkowska Stanisława (1939- )
(5)
Oleksyn Tadeusz (1945- )
(5)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(3)
Król Henryk (1932-2014)
(3)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(3)
Penc Józef (1939-2017)
(3)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(3)
Wziątek-Staśko Anna
(3)
Adair John Eric (1934- )
(2)
Armstrong Michael (1928- )
(2)
Bańka Waldemar
(2)
Beck-Krala Ewa
(2)
Bieda Jolanta
(2)
Bieniok Henryk (1940- )
(2)
Bieńkowska Jolanta
(2)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(2)
Czarnecka-Wójcik Ewa
(2)
German Janusz (1974- )
(2)
Grabowska Tatiana
(2)
Gruszecka-Malec Grażyna
(2)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(2)
Huczek Marian (1939-2023)
(2)
Ingram Jolanta
(2)
Ingram Marian
(2)
Juchnowicz Marta (1948- )
(2)
Kaliszewska Małgorzata
(2)
Kamińska Barbara
(2)
Karcz-Taranowicz Eugenia
(2)
Klasińska Barbara
(2)
Kowalewski Michał
(2)
Kozioł Leszek
(2)
Kozłowski Waldemar
(2)
Kranas Grażyna
(2)
Kraśnicka Teresa
(2)
Królik Grażyna
(2)
Lany Magdalena
(2)
Lipka Anna
(2)
Lubrańska Anna
(2)
Ludwiczyński Antoni
(2)
Majewski Maciej
(2)
Malara Zbigniew
(2)
Nowicka Agnieszka
(2)
Ochonczenko Helena
(2)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(2)
Rusiński Michał
(2)
Sekuła Zofia
(2)
Synowiec Jadwiga
(2)
Urbańska Magda
(2)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(2)
Wójcik Marian
(2)
Zasępa Piotr
(2)
Ściborek Zbigniew (1949- )
(2)
Adamiec Marek
(1)
Aniszewska Grażyna
(1)
Appelo Jurgen
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Balasiewicz Andrzej
(1)
Balcerak Alicja
(1)
Balcerzyk Robert
(1)
Balina Rafał
(1)
Barkov Sergej Aleksandrovič
(1)
Bednarska-Wnuk Izabela
(1)
Belbin Meredith
(1)
Berniak-Woźny Justyna
(1)
Bombol Małgorzata
(1)
Brach Bartłomiej (1988- )
(1)
Bruch Heike
(1)
Buchelt-Nawara Beata (1974- )
(1)
Budzisz Bolesław
(1)
Burkiewicz Maria
(1)
Burrows Hal (1937- )
(1)
Bućko Józef
(1)
Bylok Felicjan
(1)
Cewińska Joanna
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Chojnacki Włodzimierz
(1)
Chorób Roman
(1)
Chruściel Tadeusz Jakub
(1)
Ciekanowski Zbigniew
(1)
Cierniak-Emerych Anna
(1)
Cooper Cary
(1)
Cox Charles
(1)
Czainska Katarzyna
(1)
Czajka Kamil
(1)
Czarkowska Lidia
(1)
Czopek Jakub
(1)
Daniecki Wojciech
(1)
Daszkowski Julian
(1)
Davidovitch Nitza
(1)
Drews Agnieszka
(1)
Dudek Marek
(1)
Dudzik-Lewicka Irena
(1)
Dusza Bożena
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Dąbrowska Anna
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(1)
Enkelmann Nikolaus B. (1936- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(9)
2010 - 2019
(52)
2000 - 2009
(73)
1990 - 1999
(9)
Okres powstania dzieła
2001-
(20)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(141)
Rosja
(2)
Język
polski
(139)
angielski
(2)
rosyjski
(2)
Odbiorca
Pracownicy HR
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Motywacja pracy
(120)
Kadry
(58)
Zarządzanie
(27)
Organizacja
(25)
Praca
(25)
Płaca
(22)
Przedsiębiorstwo
(20)
Przywództwo
(19)
Ocena pracowników
(18)
Menedżerowie
(17)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(17)
Motywacja
(16)
Zatrudnienie
(12)
Kultura organizacyjna
(11)
Decyzje
(10)
Psychologia pracy
(10)
Zarządzanie wiedzą
(9)
Zarządzanie jakością
(8)
Innowacje
(6)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(6)
Zarządzanie strategiczne
(6)
Komunikacja interpersonalna
(5)
Mentoring
(5)
Polityka zatrudnienia
(5)
Praca zespołowa
(5)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(5)
Satysfakcja zawodowa
(5)
Zachowanie organizacyjne
(5)
Organizacja pracy
(4)
Przydatność zawodowa
(4)
Psychologia zarządzania
(4)
Zaangażowanie pracowników
(4)
Bodźce ekonomiczne
(3)
Kapitał ludzki
(3)
Kariera
(3)
Konflikt
(3)
Negocjacje
(3)
Organizacja ucząca się
(3)
Planowanie
(3)
Planowanie strategiczne
(3)
Produktywność pracy
(3)
Rynek pracy
(3)
Siła robocza
(3)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(3)
Studenci
(3)
Styl kierowania
(3)
Szkolnictwo wyższe
(3)
Zawód
(3)
Autorytet
(2)
Kapitalizm
(2)
Kompetencje przywódcze
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Kontrola
(2)
Koszty
(2)
Kultura pracy
(2)
Kwalifikacje zawodowe
(2)
Ludzie starzy
(2)
Metodologia
(2)
Myślenie twórcze
(2)
Nauczyciele
(2)
Niepełnosprawni
(2)
Oceny pracowników
(2)
Postawy
(2)
Prawo pracy
(2)
Produkcja
(2)
Przedsiębiorczość
(2)
Prześladowanie w miejscu pracy
(2)
Psychologia
(2)
Płynność kadr
(2)
Rekrutacja pracowników
(2)
Relacje międzyludzkie
(2)
Rodzice
(2)
Samorealizacja
(2)
Socjologia organizacji
(2)
Teoria wymagań i zasobów pracy
(2)
Wartościowanie pracy
(2)
Wojsko
(2)
Współdziałanie
(2)
Wychowanie estetyczne
(2)
Wychowanie fizyczne
(2)
Wypalenie zawodowe
(2)
Zarządzanie kryzysowe
(2)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(2)
Zarządzanie ryzykiem
(2)
Zdolności
(2)
Adaptacja zawodowa
(1)
Administracja
(1)
Agresywność
(1)
Akademia Sztuki Wojennej
(1)
Aktywność fizyczna
(1)
Alokacja
(1)
Aspiracje
(1)
Audyt wewnętrzny
(1)
Audyt zewnętrzny
(1)
Awans zawodowy
(1)
BHP
(1)
Badania naukowe
(1)
Banki spółdzielcze
(1)
Barwy
(1)
Temat: dzieło
Nowa Sztuka (czasopismo)
(1)
Temat: czas
2001-
(12)
2001-0
(4)
1901-
(1)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(11)
Kraje Unii Europejskiej
(3)
Bydgoszcz (woj. kujawsko-pomorskie)
(1)
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Kraków (woj. małopolskie ; okolice)
(1)
Opole (woj. opolskie)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Ukraina
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Węgry
(1)
Śląsk, Górny
(1)
Gatunek
Podręcznik
(30)
Opracowanie
(15)
Praca zbiorowa
(15)
Poradnik
(8)
Monografia
(7)
Czasopismo naukowe
(6)
Czasopismo ekonomiczne
(5)
Materiały pomocnicze
(3)
Czasopismo pedagogiczne
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Podręczniki
(1)
Raport z badań
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(74)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(29)
Psychologia
(8)
Edukacja i pedagogika
(3)
Praca, kariera, pieniądze
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
143 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
I. Człowiek w nowoczesnej organizacji, II. Strategia organizacji podstawą opracowania modelu kierowania operacyjnego, III. Kierowanie pracownikami na poziomie operacyjnym, IV. Kierownik podstawowego szczebla zarządzania. Próba zarysowania modelu, V. Pracownicy - wykonawcy bieżących zadań, VI. Pracownik podmiotem w organizacji, VII. Planowanie na poziomie operacyjnym, VIII. Kierownik operacyjny liderem zespołu pracowniczego, IX. Kierowanie pojedynczymi pracownikami, X. Kierowanie zespołem, XI. Ocena pracy pracowników wykonawczych, XII. Szkolenie pracowników na poziomie operacyjnym, XIII. Motywowanie pracowników na poziomie operacyjnym, XIV. Konflikty w zespole pracowniczym, sposoby ich rozwiązania, XV. Mobbing zjawiskiem patologicznym w zespole pracowniczym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Skrypty Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu)
1. Przedsiębiorstwo jako organizacja społeczna, 2. Kultura przedsiębiorstwa - uwarunkowania jednostkowe i organizacyjne, 3. Warunki pracy - struktura i zagrozenia, 4. Menedżerowie, 5. Przywództwo, 6. Dezycje i ich psychospołeczne uwarunkowania, 7. Komunikacja w organizacji, 8. Negocjowanie, 9. Problemy motywacji w organizacji, 10. Proces kontroli w organizacji, 11. Zmiany
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Współczesne systemy motywacyjne : teoria i praktyka / Jacek Woźniak. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk. , 2012. - 335, [1] s. : rys., tab. ; 24 cm.
(HR / PWN Wydawanictwo Naukowe)
1. Teoria i praktyka współczesnych systemów motywacyjnych: Wiedza o motywacji, systemy motywacyjne i podstawowe teorie motywacji; Wskaźnik stanu motywacji; Systemy motywacyjne a wynagrodzenie; Motywujące środowisko pracy; Systemy motywacyjne związane rozwojem zawodowym; 2. Trzy zastosowania systemów motywacyjnych: Systemy motywowania Kadry kierowniczej najwyższego szczebla; Zarządzanie systemami motywacji dla pracowników wiedzy; Zarządzanie motywacją handlowców.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie zasobami ludzkimi / Czesław Zając. - Poznań : Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu, 2007. - 224, [1] s. : tab., wykr. ; 24 cm.
1. Podstawy zarządzania zasobami ludzkimi w organizacji, 2. Strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi 3. Planowanie zasobów ludzkich w organizacji, 4. Organizacja, analiza i opis stanowiska pacy, 5. Praca i zatrudnienie, 6. Dobór i adaptacja społeczno- zawodowa pracowników, 7. Motywowanie w organizacji w świetle podejść do motywowania, 8. Motywowanie w przedsiębiorstwie - instrumenty, formy i systemy motywowania, 9. Ocenianie pracowników, 10. Rozwój pracowników i menedżerów, 11. Kierowanie ludźmi. Przywództwo, 12. Kultura organizacyjna.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Kierowanie jako sztuka. Podstawowe terminy: Dlaczego kierowanie stało się sztuką?; Zarządzanie-kierowanie -przywództwo. Kierownik-menedżer-lider.; Ważniejsze konkluzje. 2. Role kierownicze: Role organizacyjne; Specyfika różnych poziomów kierowania i związanych z nimi kompetencji; Ważniejsze konkluzje. 3. Zarządzanie czasem: Strategiczne znaczenie czasu; Zarządzanie czasem jako interdyscyplinarna dziedzina wiedzy; Jak oszczędzać i lepiej wykorzystywać czas? 4. Wybrane techniki (metody) zarządzania: Model kierowniczy i techniki zarządzania; Zarządzanie przez cele; Zarządzanie przez wyniki; Zarządzanie ofensywne; Zarządzanie przez jakość; Zarządzanie przez marketing; Zarządzane przez wyjątki; Zarządzanie przez animację; Ważniejsze konkluzje. 5. Style kierowania (przywództwa); Ważniejsze konkluzje. 6. Tworzenie zespołów: Dobór ludzi do zespołu; Integracja, Rozwój zawodowy i społeczny zespołu; Reorganizacja zespołów i restrukturyzacja zatrudnienia; Rozpiętość kierowania; Ważniejsze konkluzje. 7. Kierowanie rozwojem: Rozwój zawodowy kierownika; Rozwój zawodowy pracowników; Ważniejsze konkluzje. 8. Sztuka decydowania: Proces podejmowania decyzji; Centralizacja, czy decentralizacja decyzji?; Bariery w podejmowaniu racjonalnych decyzji; Decyzje indywidualne czy grupowe?; Metody decyzyjne w rozwiązywaniu trudnych problemów; Ważniejsze konkluzje. 9. Kształtowanie misji, tożsamości i kultury organizacji: Misja organizacji; Misja a uniwersalne cele przedsiębiorstw; Misja a strategia firmy i techniki zarządzania; Tożsamość organizacji; Kultura organizacji; Ważniejsze konkluzje. 10. Kierowanie zmianami: Podstawowe pytania dot. zmian polityka i proces zmian; Bariery zmian i ich pokonywa nie; Ważniejsze konkluzje. 11. Sztuka postępowania z pracownikami; Ważniejsze konkluzje. 12. Sztuka komunikacji: Istota i zasady komunikacji; Komunikacja formalna i nieformalna; Mowa ciała; Ważniejsze konkluzje. 13. Sztuka motywacji: Istota i znaczenie motywowania; Motywowanie a wynagradzanie. Struktura i ranga motywatorów; Systemy motywacyjne i systemy wynagradzania; Godziwe wynagrodzenie- wielkie wyzwanie; Kilka rad na temat skutecznego i etycznego motywowania; Ważniejsze konkluzje. 14. Etyk a w kierowaniu: Czy cel uświęca środki?; Czego należy się wystrzegać?; Kilka powodów, dla których warto być etycznym kierownikiem; Bez zbędnej retoryki i hipokryzji; Kodeksy etycznego postępowania; Etyka a dobre obyczaje i etykieta; Ważniejsze konkluzje. 15. Specyfika narodowych cech kierowania: Postawy etnocentryczne, policentryczne i geocentryczne; Amerykanie a Europejczycy; Specyfika japońskiego zarządza nie; Ważniejsze konkluzje. 16. Wyzwania globalizacji: Istota i geneza globalizacji; Globalizacja czy regionalizacja? Megafirmy i ich strategie; Blaski i cienie oraz perspektywy globalizacji; Wyzwania dla zarządzających, związane z globalizacją; Ważniejsze konkluzje.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Kwestie terminologiczne; 2. Implikacje warunków funkcjonowania organizacji publicznych; 3. Konsekwencje dla personelu; 4. Właściwie zmotywowany personel siłą organizacji; 5. Motywowanie a przywództwo.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Kultura organizacyjna - istota zjawiska, 2. Kultura organizacyjna w zarządzaniu strategicznym, 3. Polityka personalna w systemie organizacji, 4. Komunikacja wewnątrz firmy, 5. Przywództwo, 6. Proces motywowania, 7. Budowanie zespołów, 8. Public relations i współpraca z mediami, 9. Zarządzanie w sytuacji bez zmian
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie / Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu)
1. Przedsiębiorstwo jako podmiot gospodarujący, 2. Rynek pracy jako otoczenie i obszar gospodarowania w przedsiębiorstwie, 3. Role właścicielskie i menedżerskie w alternatywnych teoriach przedsiębiorstwa, 4. Teoretyczne podstawy motywowania do pracy, 5. Wynagrodzenia za pracę i ich rola w motywowaniu do pracy, 6. Mikroekonomiczne teorie rynku pracy a efektywność gospodarowania, 7. Oceny pracownicze a zarządzanie zasobami pracy w organizacjach gospodarczych, 8. Prawne i organizacyjne aspekty zatrudniania i wynagradzania pracowników, 9. Elastyczne formy zatrudniania i organizacji pracy w przedsiębiorstwie, 10. Zatrudnianie i wynagradzanie menedżerów - aspekty teoretyczne i realizacyjne, 11. Transformacja ustrojowa a gospodarowanie zasobami w przedsiębiorstwie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie doskonałe : poszukiwanie przenikliwości / Bolesław Rafał Kuc. - Wyd. 3 rozszerz. i uaktual. - Warszawa : PTM. Wydawnictwo Menedżerskie, 2008. - [4], 538 s. ; 24 cm.
1. Organizacje, 2. Zarządzanie, 3. Współczesny menedżer, 4. Planowanie w organizacji, 5. Planowanie strategiczne, 6. Podejmowanie decyzji, 7. Organizowanie - strukturotwórcza dziedzina zarządzanie, 8. Zatrudnienie: umiejętne gospodarowanie zasobami ludzkimi, 9. Motywowanie, 10. Kultura i etyka w zarządzaniu, 11. Konflikt w organizacji, 12. Kontrola i kontrolling w organizacji, 13. Zarządzanie jakością, 14. Międzykulturowe zarządzanie, 15. Fenomen przywództwa, 16. Doskonałość w zarządzanie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Rola i zadania służby pracowniczej w tworzeniu systemu kadrowego, 2. Determinanty procesu kadrowego w organizacji, 3. Kierowanie rozwojem personelu w organizacji, 4. Rozwój potencjału pracy w organizacji, 5. Analiza czynników kształtujących potencjał kadrowy hoteli w regionie warmińsko-mazurskim
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Paradygmaty zarządzania zasobami ludzkimi, 2. Komunikacja społeczna, 3. Ocena, 4. Dwa warianty motywacji i jedna manipulacja, 5. Wiedza, 6. Sposoby i efekty kierowania personelem, 7. Społeczne tło kierowania
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Szkolenia)
Cz. I: Rozwijanie umiejętności przywódczych w perspektywie 1. Uwagi wstępne 2. Natura przywództwa 3. Badania dotyczące rozwijania umiejętności przywódczych Cz. II: Siedem warunków skutecznego rozwijania umiejetności przywódczych 4. Opracowanie strategii rozwijania umiejętności przywódczych 5. Selekcja 6. Szkolenie liderów 7. Opracowanie zasad planowania kariery 8. Powierzenie menedżerom liniowym roli mentorów 9. Samorozwój 10. Rozwijanie cech i umijetności lidera strategicznego Cz. III: Realizacja warunków w praktyce; Literatura, Indeks
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zachowania organizacyjne w teorii i praktyce zarządzania / Urszula Gros. - Wyd. 1- 3 dodruk. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2003. - 220 s. : tab. ; 24 cm.
R.1 Wprowadzenie do nauki o zachowaniach organizacyjnych, R.2 Czynniki wpływające na osobowość i jej wpływ n a człowieka w środowisku pracy, R.3 Percepcja człowiek a w rozumieniu środowiska pracy, R.4 Wartości w zachowaniach pracowników i ich diagnoza, R.5 Motywacja w firmie, R.6 Istota, przyczyny i etapy istnienia grupy, R.7 Kształtowanie i pomiar satysfakcji z pracy, R.8 Podejmowanie decyzji, R.9 Porozumiewanie się w organizacji i jego ulepszanie, R.10 Koncepcje i działania kierownika i przywódcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Zasady ustalania wynagrodzeń zmiennych i rzeczowych, 2. Formy wynagrodzeń zmiennych i rzeczowych, 3. Stosowanie praktyki wynagrodzeń zmiennych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp; Rozdział 1. Motywacja i satysfakcja pracownika Istota motywacji pracownika; Modele i koncepcje motywacji i motywowania pracownika (Podejścia od strony treści; Podejścia od strony procesu); Satysfakcja, zaangażowanie i efektywność pracownika (Istota satysfakcji i zaangażowania; Satysfakcja, efektywność i zaangażowanie w teoriach motywacji; Modele i źródła satysfakcji pracownika; Relacja satysfakcji pracownika i jego efektywności); Pomiar motywacji i satysfakcji pracowników. Rozdział 2. Satysfakcja i lojalność klienta Satysfakcja klienta (Definicje, podział i charakterystyka; Satysfakcja jako efekt doświadczeń rynkowych klienta; Modele satysfakcji; Pomiar satysfakcji klienta; Korzyści z satysfakcji klienta); Lojalność klienta (Pojęcie lojalności; Ewolucja lojalności; Determinanty i motywy lojalności; Typologia lojalności klientów; Poziomy lojalności klientów; Korzyści i koszty lojalności; Pomiar lojalności); Satysfakcja, lojalność a utrzymanie klienta (Satysfakcja a lojalność; Lojalność a utrzymanie klienta). Rozdział 3. Czy zadowolony pracownik ma wpływ na satysfakcję i lojalność klienta? Wyniki badań Związek satysfakcji pracownika z zadowoleniem klienta; Założenia badawcze (Modelowanie procesów pracowniczych i konsumenckich; Model pomiaru motywacji i satysfakcji pracowników; Model pomiaru satysfakcji i lojalności klientów sektora bankowego; Model pomiaru satysfakcji i lojalności klientów sektora centrów handlowych; Narzędzia badawcze, próba i procedura gromadzenia danych); Motywacja i satysfakcja pracowników centrów handlowych (Wyniki badań pracowników centrów handlowych; Analiza porównawcza motywacji i satysfakcji pracowników badanych centrów handlowych); Motywacja i satysfakcja pracowników banków (Wyniki badań pracowników banków; Wnioski z analizy porównawczej motywacji i satysfakcji pracowników banków); Satysfakcja i lojalność klientów centrów handlowych (Wyniki badania satysfakcji i lojalności klientów centrów handlowych; Wnioski z analizy porównawczej badania klientów lubelskiego sektora centrów handlowych); Satysfakcja i lojalność klientów banków (Wyniki badania satysfakcji i lojalności klientów banków; Wnioski z analizy porównawczej badania klientów podmiotów bankowych); Związek procesów pracowniczych i klienckich. Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Studia i Monografie / Instytut Pracy i Spraw Socjalnych)
Cz. I Zmiany w motywowaniu: 1. Motywowanie dziś i jutro; Główne problemy, 2. Jak nie demotywować pracowników, 3. Metoda trójaspektowej motywacji. Cz. II Motywowanie w Unii Europejskiej: 1. Główne aspekty motywowania do pracy, 2. Zróżnicowanie systemów motywacyjnych w krajach Unii Europejskiej 2. Prawne aspekty motywowanie. Rozwiązania polskie, a wymogi Unii Europejskiej, 3. Jedność w różnorodności motywowanie. Przypadek firmy Novartis. Cz. III motywowanie w zmieniającej się organizacji: 1. Fuzje i przejęcia a motywowanie, 2. Motywowanie w warunkach zmian technologicznych w organizacyjnych, 3. Czy polskie pracownicze programy emerytalne w formie ustawowej można uznać za narzędzia motywowania pracowników? Cz. IV Instrumenty motywowania: 1. Grupowe formy organizacji pracy i wynagradzania, 2. "Kompleks" jako forma grupowej organizacji wynagradzania w fabryce Urządzeń Górnictwa Odkrywkowego S.A, 3. Bodźce długoterminowe - determinantami wzrostu wartości organizacji, 4. E=mc2, czyli motywowanie do wzrostu efektywności pracy a kultura organizacji, Cz. V: 1. System wynagrodzeń w małych i średnich firmach - realia oraz kierunki modernizacji, 2. Determinanty poziomu wzrostu wynagrodzeń w małych i średnich przedsiębiorstwach, 3. Struktura wewnętrzna wynagrodzeń w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw, 4. Prorozwojowe instrumenty motywowania w małych i średnich przedsiębiorstwach, 5. Symboliczno-rytualny sposób motywowania na przykładzie firmy marketingu sieciowego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Studia i Monografie / Instytut Pracy i Spraw Socjalnych)
Cz. I Podstawy zarządzania talentami: 1. Zarządzanie talentami - wyzwanie współczesnych organizacji, 2. Samorealizacja talentów - możliwości i ograniczenia interpersonalne, 3. Globalizacja- Różnorodność - zarządzanie talentami. Cz. II Pozyskiwanie, identyfikacja, pomiar i rozwój talentów: 1. Identyfikacja i pomiar talentu organizacji, 2. Metody i techniki wyłaniania kadry o wysokim potencjale (wnioski z praktyki), 3. Zarządzanie talentami - rozważania praktyka, 4. Światem rządzi ruch - firma zarządza talentem czy talent zarządzania firmą?, 5. Jak utrzymać talenty, jak budować ich zaangażowanie i lojalność w długookresowej perspektywie?. Cz. III Motywowanie: 1. Motywowanie do rozwoju, 2. Motywowanie i rozwój pracowników o wysokim potencjale, 3. Motywy działania i typy zachowań menedżerów sprzedaży na drodze do sukcesu zawodowego. Cz. IV Zarządzanie talentami - podejścia specyficzne: 1. Tworzenie programów dla pracowników o wysokim potencjale, 2. Zarządzanie talentem na najwyższych szczeblach organizacji, 3. Zarządzanie talentami i pracownikami wiedzy w praktyce firm medialnych, 4. Co decyduje o sukcesie? Doświadczenia menedżerów - założycieli przedsiębiorstw - liderów, 5. Zarządzanie talentami w międzynarodowych korporacjach, 6. ING inwestuje w talenty
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Przekonanie o sensie pracy 1.1. Pojęcie sensu życia 1.2. Sens pracy 1.3. Bezsens pracy 1.4. Podsumowanie 2. Zachowania przywódcze a przekonanie o sensie pracy 2.1. Zachowania przywódcze 2.2. Zachowania przywódcze wzmacniające sens pracy 2.3. Zachowania przywódcze osłabiające sens pracy 2.4. Podsumowanie 3. Czynniki różnicujące wpływ zachowań przywódczych 3.1. Dopasowanie człowiek–przełożony 3.2. Postrzegane wsparcie organizacyjne 3.3. Podsumowanie 4. Metodyka badań własnych 4.1. Cele badania, pytania badawcze i hipotezy 4.2. Schemat postępowania badawczego 4.3. Metodyka badania jakościowego 4.4. Metodyka badania ilościowego 5. Przekonanie o sensie pracy w kontekście zachowań przywódczych – wyniki własnych badań empirycznych 5.1. Analiza i interpretacja badania jakościowego 5.2. Analiza i interpretacja badania ilościowego; Zakończenie; Bibliografia; Spis tabel; Spis rysunków; Aneks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: CZĘŚĆ I. OD PRACY DO KAPITAŁU LUDZKIEGO. Rozdział 1. Transformacja pracy i funkcji personalnej: 1.1. Istota pracy; 1.2. Transformacja pracy; 1.3. Czy zmierzch pracy?; 1.4. Nowe zjawiska w obszarze pracy; 1.5. Ewolucja funkcji personalnej; 1.5.1. Istota funkcji personalnej; 1.5.2. Modele funkcji personalnej; 1.5.3. Fazy rozwoju funkcji personalnej; Pytania; Literatura zalecana. Rozdział 2. Podstawy funkcji zarządzania zasobami ludzkimi: 2.1. Istota zarządzania zasobami ludzkimi; 2.1.1. Istota i znaczenie pojęcia zasoby ludzkie organizacji; 2.1.2. Co rozumie się przez zarządzanie zasobami ludzkimi?; 2.2. Rodzaje zarządzania zasobami ludzkimi; 2.2.1. Modelowe ujęcia ZZL; 2.2.2. Podejście "twarde" i "miękkie" w ZZL; 2.3. Zastrzeżenia wobec koncepcji ZZL; 2.4. Istota, zasady i modele polityki personalnej; 2.4.1. O istocie polityki personalnej; 2.4.2. Nowa treść pojęcia polityka personalna/kadrowa; 2.4.3. Ogólne zasady polityki personalnej; 2.4.4. Szczegółowe zasady polityki personalnej; 2.4.5. Modele polityki personalnej; 2.5. Specyficzne podejścia w ZZL; Pytania; Literatura zalecana. Rozdział 3. Kapitał ludzki organizacji: 3.1. Istota i pomiar kapita3u intelektualnego organizacji; 3.1.1. Mierzenie kapitału intelektualnego organizacji; 3.1.2. Nowa propozycja bilansu przedsiębiorstwa; 3.1.3. Pozafinansowe mierniki kapitału intelektualnego organizacji; 3.2. Pojęcie i rodzaje kapitału ludzkiego; 3.2.1. Kapitał ludzki w skali makro; 3.2.2. Indywidualny kapitał ludzki; 3.2.3. Kapitał ludzki zespołu; 3.2.4. Kapitał ludzki organizacji; 3.2.5. Kapitał ludzki jako metafora; 3.3. Od zasobów ludzkich do kapitału ludzkiego; Pytania; Literatura zalecana. Rozdział 4. Uwarunkowania zarządzania zasobami ludzkimi: 4.1. Wewnętrzne uwarunkowania ZZL; 4.1.1. Strategiczny aspekt ZZL; 4.1.2. Kultura organizacyjna a ZZL; 4.1.3. Struktura organizacyjna a ZZL; 4.2. Zewnętrzne uwarunkowania ZZL; 4.2.1. Globalizacja; 4.2.2. Integracja europejska; Pytania; Literatura zalecana. CZĘŚĆ II. PLANOWANIE I ALOKACJA ZASOBÓW LUDZKICH. Rozdział 5. Analiza pracy i planowanie zatrudnienia: 5.1. Istota i rodzaje analizy pracy; 5.2. Proces analizy pracy; 5.3. Opis stanowiska pracy i jego wykorzystanie; 5.4. Istota planowania i rodzaje planów zasobów ludzkich; 5.5. Metody planowania zatrudnienia i jego wykorzystanie; 5.6. Budowa społecznego planu restrukturyzacji; Pytania; Literatura zalecana. Rozdział 6. Alokacja zasobów ludzkich organizacji: 6.1. Istota i determinanty alokacji zasobów ludzkich; 6.2. Pozyskiwanie pracowników; 6.2.1. Rekrutacja; 6.2.2. Selekcja; 6.2.3. Adaptacja; 6.3. Alokacja pracowników wewnątrz organizacji; 6.4. Odejścia pracowników; Pytania; Literatura zalecana. CZĘŚĆ III. OCENA PRACY I PRACOWNIKÓW. Rozdział 7. Wartościowanie pracy: 7.1. Istota i rozwój wartościowania pracy; 7.2. Metody wartościowania pracy; 7.3. Proces wartościowania pracy i jego uwarunkowania; 7.4. Wykorzystanie wyników wartościowania pracy; Pytania; Literatura zalecana. Rozdział 8. Ocenianie pracowników: 8.1. Istota i rodzaje oceny pracowników; 8.2. Projektowanie okresowych ocen pracowniczych; 8.2.1. Cele oceniania; 8.2.2. Zasady oceniania; 8.2.3. Kryteria oceniania; 8.2.4. Metody oceniania; 8.2.5. Procedura oceniania; 8.3. Wdrażanie ocen pracowniczych; 8.4. Wykorzystanie ocen pracowniczych; Pytania; Literatura zalecana. CZĘŚC IV. SYSTEMY MOTYWOWANIA PRACOWNIKÓW. Rozdział 9. Motywacja i motywowanie: 9.1. Istota motywacji. Krótki rys podstawowych teorii; 9.2. Motywowanie do pracy; 9.2.1. Narzędzia motywowania; 9.2.2. Ewolucja motywowania; 9.2.3. Warunki i zasady skutecznego motywowania; Pytania; Literatura zalecana. Rozdział 10. Wynagradzanie: 10.1. Istota wynagrodzeń. Kwestie terminologiczne; 10.2. Funkcje wynagrodzeń; 10.3. Determinanty wynagrodzeń; 10.4. Kształtowanie strategii wynagrodzeń; 10.5. Tabele płac i zasady podwyższania stawek płac; 10.5.1. Dziewięć zasad budowy tabel płac; 10.5.2. Podstawowe problemy budowy tabel płac; 10.5.3. Zasady podwyższania stawek płac; 10.6. Formy wynagrodzeń; 10.6.1. Cztery podstawowe formy wynagrodzeń; 10.6.2. Inne formy wynagradzania; 10.6.3. O zasadach skutecznego premiowania; 10.7. Wynagrodzenia długoterminowe; 10.7.1. Akcje i opcje na akcje; 10.7.2. Systemy odroczonych udziałów w zysku; 10.7.3. Warunki powodzenia; 10.8. Świadczenia dodatkowe; 10.9. Mierniki efektów; 10.10. Analiza i usprawnianie systemu wynagrodzeń; o zarządzaniu systemem wynagrodzeń; Pytania; Literatura zalecana. CZĘŚĆ V. ROZWÓJ KAPITALU LUDZKIEGO ORGANIZACJI. Rozdział 11. Istota rozwoju kapitału ludzkiego organizacji: 11.1. Transformacja zasobów ludzkich w kapitał ludzki; 11.2. Tworzenie kapitału ludzkiego organizacji; 11.2.1. Modele polityki personalnej; 11.2.2. Stawka na najlepszych; 11.3. Główne czynniki rozwoju kapitału ludzkiego organizacji; 11.3.1. Szkolenia pracowników; 11.3.2. Realokacja pracowników; 11.3.3. Restrukturyzacja wykonywanej pracy; 11.3.4. Działania w zakresie ochrony zdrowia i obsługi socjalnej; 11.4. Pozostałe czynniki rozwoju kapitału ludzkiego; 11.4.1. Wpływ kultury organizacyjnej; 11.4.2. Równowaga między pracą zawodową a życiem osobistym; 11.4.3. Rola zarządzania wiedzą; 11.5. Podmioty rozwoju kapitału ludzkiego; Pytania; Literatura zalecana. Rozdział 12. Proces szkolenia pracowników: 12.1. Rozpoznanie i analiza potrzeb szkoleniowych; 12.2. Plan szkolenia pracowników i jego realizacja; 12.3. Metody szkoleniowe;12.3.1. Wybrane metody szkolenia na stanowisku pracy; 12.3.2. Wybrane metody szkolenia poza stanowiskiem pracy; 12.3.3. Zabezpieczenie materialne przedsięwzięć szkoleniowych; 12.4. Ocena przebiegu i efektów przedsięwzięć szkoleniowych; Pytania; Literatura zalecana. Rozdział 13. Kształtowanie karier w organizacji: 13.1. Istota kariery zawodowej; 13.2. Teorie rozwoju kariery - wymiar indywidualny; 13.3. Organizacyjny aspekt kariery zawodowej. Zarządzanie karierą; 13.3.1. Subprocesy zarządzania karierą w organizacji; 13.3.2. Instrumenty zarządzania karierą; 13.4. Zarządzanie karierą - wyzwania i przyszłe tendencje; Pytania; Literatura zalecana. CZĘŚĆ VI. ORGANIZACJA PROCESÓW PERSONALNYCH. Rozdział 14. Organizacja zarządzania zasobami ludzkimi: 14.1. Podmioty zarządzania zasobami ludzkimi; 14.2. Role i kompetencje pracowników działu zasobów ludzkich; 14.3. Rozwiązania organizacyjne w obszarze funkcji personalnej; 14.4. Outsourcing zadań personalnych; 14.5. Doradztwo personalne; Pytania; Literatura zalecana. Rozdział 15. Informatyczne systemy wspomagania ZZL: 15.1. System zarządzania - system informacyjny - system informatyczny; 15.2. System informatyczny i jego elementy; 15.3. System informatyczny i jego użyteczność w ZZL; 15.4. Oferta - użyteczność systemów informatycznych we wspomaganiu rutynowej pracy menedżera personalnego i pracowników działu ZZL; 15.5. Wirtualizacja i jej rola w zarządzaniu zasobami ludzkimi; 15.6. Uwagi o zastosowaniu systemów informatycznych do wspomagania funkcjonowania ZZL - rola Internetu; Pytania; Literatura zalecana. CZĘŚĆ VII. PARTNERSTWO SPOLECZNE W BUDOWANIU KAPITAŁU LUDZKIEGO ORGANIZACJI. Rozdział 16. Partnerstwo w zarządzaniu kapitałem ludzkim organizacji: 16.1. Partnerstwo i jego formy – kwestie terminologiczne; 16.2. Trzy modele zarządzania zasobami ludzkimi w ujęciu szerokim; 16.2.1. Model amerykański; 16.2.2. Model zachodnioeuropejski; 16.2.3. Model japoński; 16.3. Partnerstwo w ZZL w Polsce; 16.3.1. Dialog społeczny - rola państwa; 16.3.2. Partnerzy społeczni; 16.3.3. Partnerstwo zakładowe - relacje pomiędzy pracodawcą (kierownictwem) i pracownikami; Pytania; Literatura zalecana. Rozdział 17. W poszukiwaniu nowej drogi: 17.1. Ewolucja modelu unijnego (korporacyjnego); 17.2. Dialog społeczny; 17.3. ZZL w organizacjach a relacje: pracodawca (kierownictwo)–pracownicy (ich przedstawicielstwa); 17.3.1. Elastyczność zakładowego ZZL; 17.3.2. Rodzaje artykulacji interesów pracowniczych w organizacji; 17.3.3. Co z korporatyzmem?; 17.3.4. Wzrost roli działu ZZL; 17.4. Podsumowanie; Pytania; Literatura zalecana. ANEKS. ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI W RÓŻNYCH ORGANIZACJACH A.1. ZZL w małych i średnich przedsiębiorstwach; A.1.1. Charakterystyka zatrudnienia w MSP; A.1.2. Uwarunkowania ZZL w MSP; A.1.3. Organizacja (struktura, podmioty, zadania); A.1.4. Strategie i metody ZZL; A.1.5. Wyzwania, problemy do rozwiązania; Pytania; Literatura zalecana. A.2. ZZL w jednostkach administracji publicznej; A.2.1. Charakterystyka zatrudnienia w jednostkach administracji publicznej; A.2.2. Uwarunkowania i ograniczenia ZZL; A.2.3. Organizacja funkcjonowania instytucji administracji publicznej; A.2.4. Strategie i metody ZZL; A.2.5. Przewidywane zmiany w realizacji funkcji personalnej; Pytania; Literatura zalecana; A.3. ZZL w jednostkach badawczo-rozwojowych; A.3.1. Wprowadzenie; A.3.2. Charakterystyka zatrudnienia w JBR; A.3.3. Uwarunkowania ZZL w JBR; A.3.4. Organizacja ZZL w JBR; A.3.5. Strategie i narzędzia ZZL; A.3.6. Podsumowanie; Pytania; Literatura zalecana. A.4. ZZL w jednostkach sektora usług medycznych; A.4.1. Wprowadzenie; A.4.2. Charakterystyka zatrudnienia; A.4.3. Uwarunkowania ZZL w ZOZ-ach; A.4.4. Organizacja funkcji personalnej w SP ZOZ-ach; A.4.5. Strategie i metody ZZL w szpitalach; A.4.6. Podsumowanie; Pytania; Literatura zalecana. Bibliografia. Słownik pojęć. Indeks rzeczowy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Praca i płaca w zarządzaniu / Tadeusz Oleksyn. - Wyd.3 zm. i rozsz. - Warszawa : Międzynarodowa Szkoła Menedżerów, 2001. - 398, [2], XVIII, [6] s. : rys. ; 24 cm.
Zawiera: Wprowadzenie; Cz. I: ZARZĄDZANIE PRACĄ I KOMPETENCJAMI: Istota pracy, praca jako zasób, Trzy funkcje zatrudnienia, Dwa rynki pracy, Bezrobocie, przedsiębiorstwo wobec bezrobocia, Zarządzanie kompetencjami, Polityka personalna; Cz. II OCENA: Istota i znaczenie ocen, system ocen, Formy ocen, Kryteria ocen Techniki ocen okresowych, Pragmatyka postępowania; Ocena przy rekrutacji i doborze kadr; Cz. III: ZARZĄDZANIE PRZEZ MOTYWACJĘ: Istota motywowania, zarys teorii motywacji, Wynagradzanie, Formy płac, Wartościowanie pracy, Tabele i siatki płac zasadniczych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej