Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(477)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(475)
Publikacje naukowe
(238)
Publikacje fachowe
(144)
Publikacje dydaktyczne
(16)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
E-booki
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(332)
tylko na miejscu
(294)
wypożyczone
(23)
nieokreślona
(14)
Placówka
Wypożyczalnia
(362)
Czytelnia
(301)
Autor
Tatarkiewicz Władysław (1886-1980)
(9)
Hołyst Brunon (1930- )
(6)
Oręziak Leokadia (1954- )
(5)
Szymonik Andrzej (1952- )
(5)
Uścińska Gertruda (1958- )
(5)
Forward Susan (1938- )
(4)
Hołyst Brunon (1930- ). Bezpieczeństwo jednostki, społeczeństwa i gatunku ludzkiego
(4)
Siciński Jędrzej
(4)
Urbanowski Bohdan (1943- )
(4)
Antonowicz Paweł
(3)
Brzeziński Bogumił (1948- )
(3)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(3)
Godzic Wiesław (1953- )
(3)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(3)
Koszembar-Wiklik Małgorzata (1970- )
(3)
Oleksyn Tadeusz (1945- )
(3)
Piwowarski Juliusz (1954- )
(3)
Wojciechowska-Filipek Sylwia
(3)
Babińska-Górecka Renata
(2)
Banaś Jarosław
(2)
Bogdanowicz Marta (1943- )
(2)
Bosek Leszek
(2)
Dercz Maciej (1963- )
(2)
Dewey John (1859-1952)
(2)
Draheim Szymon Emilia
(2)
Ekman Paul (1934- )
(2)
Frazier Donna
(2)
Goffman Erving (1922-1982)
(2)
Grażyński Ryszard
(2)
Gąsowska Magdalena K
(2)
Hołyst Brunon (1930- ). Przeciwko życiu
(2)
Itrich-Drabarek Jolanta
(2)
Jabłoński Paweł
(2)
Jeruszka Urszula (1952- )
(2)
Juchnowicz Marta (1948- )
(2)
Kil Jan
(2)
Kmieciak Błażej
(2)
Kmiecik Zbigniew R
(2)
Kordel Zdzisław (1950- )
(2)
Kosikowski Cezary (1942- )
(2)
Kowalczyk Marek
(2)
Kożuch Barbara (1950- )
(2)
Kryla-Cudna Katarzyna
(2)
Kulesza Michał (1948-2013)
(2)
Kulińska Ewa
(2)
Kusztal Justyna
(2)
Küng Lucy
(2)
Latoszek Ewa (1954- )
(2)
Lewandowicz-Machnikowska Monika (1973- )
(2)
Lutek Wojciech
(2)
Malinowska Ewa
(2)
Mazurczak-Jasińska Eliza
(2)
Mazurek-Kucharska Beata
(2)
Małecka-Ziembińska Edyta
(2)
Misiuk Andrzej (1958- )
(2)
Modzelewski Wojciech Tomasz
(2)
Morańska Danuta (1963- )
(2)
Mędrala Małgorzata
(2)
Nitecki Stanisław
(2)
Nowicka-Skóra Anna
(2)
Pastuszak Zbigniew
(2)
Pawelec Kazimierz Jerzy
(2)
Pisarczyk Łukasz
(2)
Powałowski Andrzej (1951- )
(2)
Przybysz Piotr
(2)
Puślecki Zdzisław W. (1947- )
(2)
Rozmus Dariusz (1961- )
(2)
Sierpowska Iwona
(2)
Smektała Tymon (1977- )
(2)
Spurek Sylwia (1976- )
(2)
Stelina Jakub (1969- )
(2)
Strelau Jan (1931-2020)
(2)
Sześciło Dawid (1985- )
(2)
Tracy Brian (1944- )
(2)
Waloszek Danuta (1947- )
(2)
Wilczek-Karczewska Magdalena
(2)
Wolska Hanna
(2)
Wziątek-Staśko Anna
(2)
Zaremba Ulyana
(2)
Abt Stefan (1937-2002)
(1)
Acuff Dan S. (1942- )
(1)
Adamczyk Andrzej
(1)
Adamus-Matuszyńska Anna
(1)
Andrusiewicz Andrzej (1940- )
(1)
Anielska Agnieszka
(1)
Anioł Włodzimierz (1955- )
(1)
Aniszewska Grażyna
(1)
Antonowicz Alicja
(1)
Anusz Andrzej (1965- )
(1)
Araszkiewicz Michał
(1)
Attwood Tony (1952- )
(1)
Augustyniak Monika
(1)
Bach-Golecka Dobrochna
(1)
Badura Ewelina
(1)
Baka Łukasz
(1)
Balicki Marcin
(1)
Balicki Ryszard (1968- )
(1)
Bandarzewski Kazimierz
(1)
Baran Beata
(1)
Baran Krzysztof Wojciech
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(134)
2010 - 2019
(217)
2000 - 2009
(97)
1990 - 1999
(27)
1980 - 1989
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(262)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(475)
nieznany (-cn)
(1)
Niemcy
(1)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(476)
angielski
(2)
Odbiorca
Prawnicy
(4)
Szkoły wyższe
(4)
Pracownicy HR
(2)
Pracownicy naukowi
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Doradcy podatkowi
(1)
Kierownicy działów kadrowo-płacowych
(1)
Komornicy sądowi
(1)
Nauczyciele
(1)
Pracownicy
(1)
Sędziowie
(1)
Urzędnicy
(1)
Temat
Unia Europejska (UE)
(29)
Prawo Unii Europejskiej
(18)
Zarządzanie
(17)
Przedsiębiorstwo
(16)
Samorząd terytorialny
(16)
Środki masowego przekazu
(14)
Kultura organizacyjna
(13)
Postępowanie administracyjne
(12)
Prawo administracyjne
(12)
Bezpieczeństwo narodowe
(11)
Bezpieczeństwo publiczne
(11)
Finanse publiczne
(11)
Polityka społeczna
(11)
Zarządzanie jakością
(11)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(11)
Dzieci
(10)
Relacje międzyludzkie
(10)
Administracja publiczna
(9)
Internet
(9)
Prawo pracy
(9)
Społeczeństwo informacyjne
(9)
Kadry
(8)
Komunikacja społeczna
(8)
Logistyka gospodarcza
(8)
Prawo wspólnotowe europejskie
(8)
Szkolnictwo wyższe
(8)
Służba zdrowia
(8)
Zarządzanie kryzysowe
(8)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(8)
Świadczenia społeczne
(8)
Kobieta
(7)
Konkurencyjność
(7)
Marketing
(7)
Media społecznościowe
(7)
Motywacja pracy
(7)
Prawo podatkowe
(7)
Prawo socjalne
(7)
Przywództwo
(7)
Służby mundurowe
(7)
Ubezpieczenia społeczne
(7)
Zachowanie organizacyjne
(7)
Budżety terenowe
(6)
Etyka zawodowa
(6)
Globalizacja
(6)
Innowacje
(6)
Komunikacja marketingowa
(6)
Logistyka
(6)
Menedżerowie
(6)
Nauczyciele
(6)
Policja
(6)
Prawo karne procesowe
(6)
Prawo porównawcze
(6)
Prawo zamówień publicznych
(6)
Zarządzanie służbą zdrowia
(6)
Zdrowie publiczne
(6)
Łańcuch dostaw
(6)
Bezpieczeństwo osobiste
(5)
Działalność gospodarcza
(5)
Filozofowie
(5)
Ochrona danych osobowych
(5)
Opieka społeczna
(5)
Organizacja
(5)
Poczucie bezpieczeństwa
(5)
Polityka podatkowa
(5)
Praca
(5)
Prawo karne
(5)
Prawo konstytucyjne
(5)
Prawo międzynarodowe
(5)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(5)
Rozwój zrównoważony
(5)
Rynek finansowy
(5)
Rynek pracy
(5)
Terapia zajęciowa
(5)
Terroryzm
(5)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(5)
Zaangażowanie pracowników
(5)
Zapobieganie
(5)
Zarządzanie publiczne
(5)
Zwalczanie
(5)
Administracja
(4)
Administracja rządowa
(4)
Audyt wewnętrzny
(4)
Banki
(4)
Cyberprzestępczość
(4)
Egzekucja administracyjna
(4)
Etyka biznesu
(4)
Filozofia nowożytna
(4)
Filozofia polska
(4)
Filozofia współczesna
(4)
Funkcjonariusze publiczni
(4)
Harmonizacja prawa
(4)
Historia filozofii
(4)
Inteligencja (psychologia)
(4)
Kapitał ludzki
(4)
Kultura
(4)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(4)
Monografia
(4)
Młodzież
(4)
Organizacje
(4)
Osobowość
(4)
Temat: dzieło
Konstytucja Polski (1997)
(1)
Temat: czas
2001-
(227)
1901-2000
(59)
1989-2000
(47)
1801-1900
(17)
1945-1989
(10)
1701-1800
(5)
1501-1600
(4)
1601-1700
(4)
1901-1914
(3)
1914-1918
(3)
1918-1939
(3)
1401-1500
(2)
1939-1945
(2)
1001-1100
(1)
1101-1200
(1)
1201-1300
(1)
1301-1400
(1)
1939-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(247)
Kraje Unii Europejskiej
(34)
Stany Zjednoczone (USA)
(12)
Europa
(11)
Niemcy
(11)
Czechy
(5)
Rosja
(5)
Francja
(4)
Wielka Brytania
(4)
Ukraina
(3)
Świat
(3)
Austria
(2)
Belgia
(2)
Chiny
(2)
Chorwacja
(2)
Dania
(2)
Estonia
(2)
Europa Środkowo-Wschodnia
(2)
Hiszpania
(2)
Indie
(2)
Litwa
(2)
Szwajcaria
(2)
Słowacja
(2)
Afryka Południowa
(1)
Ameryka Północna
(1)
Anglia (Wielka Brytania)
(1)
Australia
(1)
Azja
(1)
Białoruś
(1)
Brazylia
(1)
Bułgaria
(1)
Cypr
(1)
Czarnogóra
(1)
Finlandia
(1)
Grecja
(1)
Japonia
(1)
Kanada
(1)
Kazachstan
(1)
Kraje GUAM
(1)
Kraje rozwinięte
(1)
Kraków
(1)
Meksyk
(1)
Nowa Gwinea (wyspa)
(1)
Serbia
(1)
Szwecja
(1)
Toruń (woj. kujawsko-pomorskie)
(1)
Walia (Wielka Brytania)
(1)
Województwo lubelskie (1999- )
(1)
Województwo lubuskie (1999- )
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Województwo podlaskie (1999- )
(1)
Województwo warmińsko-mazurskie (1999- )
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Województwo świętokrzyskie (1999- )
(1)
Włochy
(1)
Gatunek
Monografia
(473)
Materiały pomocnicze
(26)
Praca zbiorowa
(25)
Raport z badań
(22)
Podręcznik
(9)
Case study (studium przypadku)
(2)
Bibliografia
(1)
Komentarz prawny
(1)
Konstytucja
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Opracowanie
(1)
Orzeczenie sądowe
(1)
Program telewizyjny
(1)
Raport
(1)
Umowa międzynarodowa
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Dziedzina i ujęcie
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(146)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(116)
Zarządzanie i marketing
(108)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(85)
Socjologia i społeczeństwo
(63)
Edukacja i pedagogika
(48)
Psychologia
(43)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(27)
Media i komunikacja społeczna
(27)
Medycyna i zdrowie
(18)
Filozofia i etyka
(17)
Transport i logistyka
(17)
Historia
(16)
Informatyka i technologie informacyjne
(8)
Nauka i badania
(5)
Literaturoznawstwo
(3)
Archeologia
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(2)
Językoznawstwo
(2)
Kultura i sztuka
(2)
Religia i duchowość
(2)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(2)
Architektura i budownictwo
(1)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Podróże i turystyka
(1)
Rolnictwo i leśnictwo
(1)
478 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Zarządzanie. HR)
Zawiera: Wstęp. Rozdział 1. Zarządzanie kapitałem ludzkim – ewolucja ku współczesnym trendom: 1.1. Powstanie i rozwój zarządzania kapitałem ludzkim; 1.2. Strategiczne zarządzanie kapitałem ludzkim; 1.3. Główne zagadnienia strategicznego ZZL; 1.4. Zintegrowanie systemy zarządzania kapitałem ludzkim; 1.5. Zarządzanie kapitałem ludzkim a zaangażowanie pracowników. Podsumowanie. Rozdział 2. Wielowymiarowość pojęcia zaangażowania pracowników: 2.1. Zaangażowanie w pracę; 2.2 Przywiązanie organizacyjne; 2.3. Zaangażowanie profesjonalne; 2.4. Konstrukty powiązane znaczeniowo; 2.5. Badania dotyczące związków pomiędzy systemem ZKL a zaangażowaniem. Podsumowanie. Rozdział 3. Zaufanie jako proces wewnątrzorganizacyjny: 3.1. Teoretyczne aspekty zaufania w naukach o zarządzaniu; 3.2. Zaufanie między uczestnikami organizacji (wertykalne i horyzontalne); 3.3. Zaufanie a zaangażowanie pracowników; 3.4. Ciemna strona zaufania; 3.5. Budowanie zaufania w oparciu o system ZKL; Podsumowanie. Rozdział 4. Metodyka badania: 4.1. Cel, zakres i metoda przeprowadzonego badania; 4.2. Hipotezy i model badawczy; 4.3. Zmienne i ich pomiar; 4.4. Dobór próby; 4.5. Metody i narzędzia statystyczne; Podsumowanie. Rozdział 5. Wyniki badań własnych: 5.1. Wyniki uzyskane w badaniu ogólnopolskim; 5.2. Wyniki uzyskane w próbie obejmującej grupę informatyków; 5.3. Wyniki uzyskane w próbie firmie Kärcher Sp. z o.o.; 5.4. Analiza skupień; 5.5. Wpływ pojedynczych elementów systemu ZKL na poszczególne rodzaje zaangażowania w badanych populacjach; 5.6. Udział poszczególnych rodzajów zaangażowania w zaangażowaniu całkowitym; 5.7. Wynik testowania empirycznego hipotez badawczych. Rozdział 6. Zakończenie: 6.1. Dyskusja dotycząca uzyskanych wyników; 6.2. Dyskusja dotycząca wyników uzyskanych w analizie skupień; 6.3. Wpływ pojedynczych praktyk na poszczególne rodzaje zaangażowania; 6.4. Implikacje dla menedżerów; 6.5. Ograniczenia przyjętego podejścia badawczego i kierunki dalszych badań; 6.6. Wkład do teorii i praktyki nauk o zarządzaniu. Aneks. Spis tabel. Spis rysunków. Bibliografia. Indeks.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie logistyczne w przedsiębiorstwie / Stefan Abt. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 1998. - 365 s. : rys., tab. ; 20 cm.
1. Wprowadzenie do logistyki: Logistyka w gospodarowaniu; Uwarunkowania logistyczne przedsiębiorstwa jako obiektu; Funkcje logistyki w przedsiębiorstwie. 2. Zarządzanie logistyczne w przedsiębiorstwie: Zmierzanie ku systemom logistycznym; Strategia logistyczna; Infrastruktura logistyczna. 3. Zarządzanie logistyczne w sferze zaopatrzenia: Łańcuchy zaopatrzeniowe; Wybór dostawców; Terminowe zapewnieni dostaw. 4. Zarządzanie logistyczne w sferze magazynowania: Gospodarka magazynowa; Modernizacja wyposażenia magazynu, Magazyny wysokiego składowania. 5. Automatyczna identyfikacja towarów: Wprowadzenie kodów kreskowych; Usprawnienie identyfikacji produktów; Rozwiązania systemowe. 6. Zarządzanie logistyczne zapasami: Optymalizacja zapasów; Metody ABC i XYZ; Zabezpieczenie materiałowe. 7. Zarządzanie logistyczne w transporcie: Modernizacja transportu wewnętrznego; Modernizacja transportu zewnętrznego; Pakiety usług logistycznych. 8. Zarządzanie logistyczne w sferze produkcji: Cykle zaopatrzeniowe; Sterowanie procesem przepływu materiałów, surowców i wyrobów gotowych; Komputeryzacja procesów produkcji; Dochodzenie do zintegrowanych systemów logistycznych. 9.Zarządzanie logistyczne w sferze dystrybucji: Marketing logistyczny; Organizacja logistycznych centrów dystrybucji; Systemy EDI. 10. Infrastruktura informatyczna logistyki: Komputerowe wspomaganie zarządzania; Zintegrowane systemy zarządzania; Dochodzenie do systemów kompleksowych. 11. Projektowanie systemów logistycznych: Diagnoza i projekcja systemu informatycznego; Proces przygotowawczy do wdrożenia systemu logistycznego; Etapowość wdrażania systemu logistycznego. 12. Symulacja komputerowa i jej możliwości: Procesy symulacyjne; Modelowanie w zarządzaniu logistycznym; Pakiety symulacji komputerowej. 13. Controlling logistyczny: Sterowanie zasobami; Zadania controllingu; Optymalizacja kosztów logistycznych. 14. Kształtowanie i ochrona jakości: Jakość w łańcuchach logistycznych; Doskonalenie TQM; Dążenie do TQC. 15. Specyficzne cechy systemów logistycznych przedsiębiorstw: Różnorodność działalności; Powiązania rozliczeniowe z bankami; Standaryzacja systemów zarządzania logistycznego. 16. Wymagania eurologistyki: Problemy eurologistyki; Wymagania wobec Polski; Efektywność makrologistyki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Istota i struktura otoczenia współczesnych małych i średnich przedsiębiorstw; 2. Zrównoważony rozwój a małe i średnie przedsiębiorstwa; 3. Specyfika funkcjonowania małych i średnich przedsiębiorstw w warunkach zrównoważonego rozwoju; 4. Zasoby i procesy jako przedmiot zarządzania małymi i średnimi przedsiębiorstwami; 5. Zarządzanie strategiczne w małych i średnich przedsiębiorstwach; 6. Zarządzanie operacyjne w małych i średnich przedsiębiorstwach; 7. Zarządzanie finansami małych i średnich przedsiębiorstw; 8. Zarządzanie zasobami ludzkimi w małych i średnich przedsiębiorstwach w warunkach zrównoważonego rozwoju; 9. Zarządzanie marketingowe w małych i średnich przedsiębiorstwach; 10. Zarządzanie technologiami informacyjno-komunikacyjnymi w małych i średnich przedsiębiorstwach; 11. Zarządzanie małymi i średnimi przedsiębiorstwami w skali ponadnarodowej; 12. Konkurencyjność i innowacyjność małych i średnich przedsiębiorstw w warunkach zrównoważonego rozwoju.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Rozdział 1. Logistyka w zarządzaniu przedsiębiorstwem we współczesnych uwarunkowaniach 1.1. Współczesne kierunki w zarządzaniu przedsiębiorstwem 1.2. Pojęcie i istota logistyki w zarządzaniu współczesnym przedsiębiorstwem 1.3. Koncepcje zarządzania systemami logistycznymi przedsiębiorstw Rozdział 2. Zarządzanie procesami logistycznymi jako determinanta wyników współczesnych przedsiębiorstw w ujęciu teoretycznym 2.1. Istota procesów logistycznych 2.2. Procesy logistyczne w systemach logistycznych przedsiębiorstw 2.3. Strategiczne i operacyjne zarządzanie procesami logistycznymi w kontekście kształtowania wyników przedsiębiorstwa Rozdział 3. Zarządzanie procesami logistycznymi a wyniki polskich przedsiębiorstw produkcyjnych, handlowych i usługowych w świetle badań empirycznych 3.1. Metodyka badań i charakterystyka próby badawczej 3.2. Logistyka w zarządzaniu badanymi polskimi przedsiębiorstwami produkcyjnymi, handlowymi i usługowymi – wybrane aspekty 3.3. Zarządzanie procesami logistycznymi a wyniki polskich przedsiębiorstw produkcyjnych, handlowych i usługowych w optyce wyników badań empirycznych; Podsumowanie; Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Rozdział 1. Charakterystyka administracji samorządowej 1.1. Istota administracji samorządowe: Gmina; Powiat; Województwo; 1.2. Podstawowe nurty w organizacji i zarządzaniu w urzędach administracji publicznej: Tradycyjne koncepcje zarządzania; New Public Management i Public Governance; Public Value; 1.3. System zarządzania i koncepcje projakościowe zorientowane na procesy w administracji publicznej: System zarządzania jakością zgodny z normą ISO 9001; Total Quality Management; Business Process Reengineering; Lean government; Lean Six Sigma; 1.4. Koncepcje wspierające doskonalenie procesów w administracji publicznej: Outsourcing i insourcing; Benchmarking; Zarządzanie projektami; E-administracja. Rozdział 2. Podejście procesowe w administracji publicznej 2.1. Istota podejścia procesowego: Procesy i ich klasyfikacja; Charakterystyka organizacji zorientowanej procesowo; Podejście procesowe w różnych rodzajach struktur organizacyjnych; 2.2. Zarządzanie procesami: Istota i cele zarządzania procesami; Identyfikacja procesów; Metody identyfikacji procesów; Wizualizacja procesów; Pomiary procesów; Doskonalenie procesów. Rozdział 3. Zarządzanie procesami w urzędach administracji samorządowej w świetle badań empirycznych 3.1. Koncepcja i przebieg badania; 3.2. Wyniki badań ilościowych; 3.3. Wyniki badań jakościowych; 3.4. Podsumowanie badań empirycznych. Rozdział 4. Wykorzystanie koncepcji lean government do doskonalenia procesów w administracji samorządowej 4.1. Identyfikacja procesu (strumienia wartości): Wybór rodziny produktów; Określenie menadżera strumienia wartości; Identyfikacja klienta oraz określenie, co stanowi wartość dla klienta; Identyfikacja strumienia wartości (przepływu); 4.2. Analiza strumienia wartości; 4.3. Doskonalenie strumienia wartości: Przepływ ciągły; System ssący; Stabilizacja, standaryzacja, wizualizacja i ciągłe doskonalenie pracy; 4.4. Wykorzystanie lean government w doskonaleniu procesów na przykładzie urzędu marszałkowskiego; Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 351/354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie procesem produkcji / Ewa Kulińska, Adam Busławski. - Warszawa : Difin SA, 2019. - 234 s. : rys., tab., wykresy ; 24 cm.
Wprowadzenie; ROZDZIAŁ I. Proces produkcji jako obiekt zarządzania 1.1. Struktura procesów przedsiębiorstwa produkcyjnego 1.2. Zdefiniowanie istoty i determinant procesów produkcyjnych 1.3. Klasyfikacja procesów produkcyjnych 1.4. Cykl produkcyjny, przebieg produkcji, typy produkcji 1.5. Przegląd wybranych mierników produkcji ROZDZIAŁ 2. Q, C, D, S, M jako system narzędzi w procesie produkcji 2.1. Istota wskaźników Q, C, D, S, M jako systemu zarządzania procesem produkcyjnym 2.2. Monitoring pracy zespołu produkcyjnego 2.2.1. Q – Jakość jako wskaźnik procesu produkcji 2.2.2. C – Koszt jako wskaźnik procesu produkcji 2.2.3. D – Dostawy jako wskaźnik procesu produkcji 2.2.4. S – Bezpieczeństwo jako wskaźnik procesu produkcji 2.2.5. M – Morale jako wskaźnik procesu produkcji 2.2.6. Q, C, D, S, M ‒ ocena zbiorcza 2.3. Audyt procesów produkcyjnych na potrzeby analizy wskaźników Q, C, D, S, M 2.4. Plan akcji wyznaczony systemem wskaźników Q, C, D, S, M ROZDZIAŁ 3. Procesowe rozwiązywanie problemów produkcyjnych 3.1. Reakcja na problemy – procesowe rozwiązywanie problemów produkcyjnych 3.2. Ocena procesu rozwiązywania problemów 3.3. Komunikacja – spotkania kierownictwa z pracownikami ROZDZIAŁ 4. Analiza modelowa narzędzi Q, C, D, S, M 4.1. Analiza Q, C, D, S, M w ujęciu matematycznym 4.2. Analiza Q, C, D, S, M w ujęciu obiektowym 4.2.1. Analiza procesu rozwiązywania problemów w produkcji systemu wskaźników Q, C, D, S, M 4.2.2. Analiza procesu audytu procesu produkcji systemu wskaźników Q, C, D, S, M 4.2.3. Analiza działań zapobiegawczych procesu produkcji systemu wskaźników Q, C, D, S, M 4.2.4. Analiza działań korygujących procesu produkcji systemu wskaźników Q, C, D, S, M ROZDZIAŁ 5. Wskaźnik Q jako narzędzie zarządzania procesem produkcji 5.1. Analiza wskaźnika jakości Q – kontrola procesu 5.2. Analiza wskaźnika Q – monitoring odpadu i reject line 5.3. Analiza wskaźnika jakości Q – rejestracja kart Q, C, D, S, M 5.4. Analiza wskaźnika jakości Q – realizacja akcji naprawczych 5.5. Analiza wskaźnika jakości Q – szkolenia i ocena pracowników na liniach produkcyjnych ROZDZIAŁ 6. Wskaźnik C jako narzędzie zarządzania procesem produkcji 6.1. Analiza wskaźnika kosztów C jako składowej modelu 6.2. Analiza wskaźnika kosztów C – kontrola procesu zużycia materiałów na linii głównej ROZDZIAŁ 7. Wskaźnik D jako narzędzie zarządzania procesem produkcji 7.1. Analiza wskaźnika dostaw D jako składowej modelu 7.2. Analiza wskaźnika dostaw D – całkowita efektywność O.E.E ROZDZIAŁ 8. Wskaźnik S jako narzędzie zarządzania procesem produkcji 8.1. Analiza wskaźnika bezpieczeństwa S jako składowej modelu 8.2. Analiza wskaźnika bezpieczeństwa S – analiza środków ochrony zbiorowej badanych podmiotów 8.3. Analiza wskaźnika bezpieczeństwa S – analiza środków ochrony indywidualnej badanych podmiotów gospodarczych 8.4. Analiza wskaźnika bezpieczeństwa S – analiza oznaczeń materiałów chemicznych i niebezpiecznych 8.5. Analiza wskaźnika bezpieczeństwa S – analiza przechowywania materiałów i narzędzi 8.6. Analiza wskaźnika bezpieczeństwa S – analiza dotycząca zagrożeń – rejestr zagrożeń 8.7. Podsumowanie dotyczące wskaźnika S ‒ bezpieczeństwo badanych podmiotów gospodarczych za 2017 rok ROZDZIAŁ 9. Wskaźnik M jako narzędzie zarządzania procesem produkcji 9.1. Analiza wskaźnika morale M jako składowej modelu 9.2. Analiza wskaźnika morale M – absencje chorobowe 9.3. Analiza wskaźnika morale M – housekeeping (gospodarność) 9.4. Analiza wskaźnika morale M – rozwiązywanie problemów, akcje naprawcze 9.5. Analiza wskaźnika morale M – zespoły usprawniające – QIT 9.6. Analiza wskaźnika morale M – nowe szkolenia stanowiskowe, procesowe i BHP 9.7. Analiza wskaźnika morale M – opracowanie materiałów szkoleniowych 9.8. Analiza wskaźnika morale M – szkolenia przypominające 9.9. Podsumowanie wyników analizy wskaźnika morale M ROZDZIAŁ 10. Przykład zastosowania 10.1. System Q, C, D, S, M – plan 10 kroków eliminacji i problemu w procesie produkcji; Zakończenie; Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Rozdział I. System opieki zdrowotnej – aspekty organizacyjne 1.1.Zdrowie i jego uwarunkowania 1.2.Zdrowie publiczne i epidemiologia 1.3.System opieki zdrowotnej 1.4.Ocena funkcjonowania opieki zdrowotnej w Polsce Rozdział II. Zarządzanie kryzysowe w perspektywie teoretycznej 2.1.Pojęcie kryzysu i sytuacji kryzysowej 2.2.Taksonomia zagrożeń kryzysowych 2.3.Zarządzanie kryzysowe i jego specyfika 2.4.Epidemia COVID-19 jako sytuacja kryzysowa Analiza krytyczna działań antykryzysowych polskiej administracji publicznej Rozdział III. Efektywność zarządzanie epidemią COVID-19 w Polsce w świetle badań empirycznych. Perspektywa pracowników ochrony zdrowia 3.1.Cel i założenia badań 3.2.Ocena procedur antykryzysowych i ich implementacji Zakończenie Bibliografia
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Publiczne / Fundacja Współczesne Zarządzanie)
I. Pojęcie i istota zarządzania publicznego: Od administrowania do zarządzania publicznego; Zmiany w otoczeniu organizacji publicznych; Modele zarządzania publicznego; Zakres zarządzania publicznego. II. Organizacje publiczne i ich cechy: Pojęcie organizacji publicznych; Publiczność jako cecha organizacji; Podmioty zarządzania publicznego. III. Interakcje organizacji publicznych z otoczeniem: Zmiany organizacyjne- wymóg współczesności; Organizacja publiczna i jej środowisko. Charakter interakcji; Partnerstwo jako imperatyw organizacji publicznych. IV. Strategiczne myślenie i działanie w organizacjach publicznych: Planowanie i zarządzanie strategiczne; Zarządzanie zmianą strategiczną; Typologie strategii organizacji publicznych. V. Menedżerowie organizacji publicznych: Menedżer publiczny. Istota i zakres pojęcia; Menedżer publiczny jako agent zmiany organizacyjnej; Ch-ka menedżerów organizacji publicznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 351/354, 351/345 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 351/354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Istota zarządzania publicznego. 2. Przesłanki i uwarunkowania organizacji i działania systemu ochrony zdrowia w nowoczesnym państwie. 3. Wyzwania dla zarządzających w sektorze ochrony zdrowia - wnioski płynące z badań empirycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie rozwojem miast / Tadeusz Markowski. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 1999. - 247, [1] s. ; 24 cm.
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Wstęp; Miasto jako organizacja samorządu terytorialnego; Polityka władzy lokalnej - aspekty teoretyczne; Elementy ekonomiki miasta; Globalne wyzwania dla lokalnej i narodowej polityki urbanistycznej; Planowanie jako instrument zarządzania rozwojem; Marketing miasta Trójszczeblowy system samorządu terytorialnego - nowe uwarunkowania w zarządzaniu rozwojem miast.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 352/354 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 352/354 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp, Rozdział 1. Geneza i rozwój koncepcji zarządzania różnorodnością 1.1. Ewolucja zarządzania różnorodnością 1.2. Współczesne rozumienie różnorodności 1.3. Modele i podejścia do zarządzania różnorodnością Rozdział 2. Istota, teoretyczne podstawy i obszary zarządzania różnorodnością 2.1. Pojęcie i różne interpretacje zarządzania różnorodnością 2.2. Obszary zarządzania różnorodnością w miejscu pracy 2.3. Karta Różnorodności Rozdział 3. Implementacja zarządzania różnorodnością w organizacji 3.1. Etapy implementacji różnorodności w organizacji 3.2. Instrumenty wspomagające zarządzanie różnorodnością w organizacji 3.3. Przykładowe działania z zakresu zarządzania różnorodnością w miejscu pracy 3.4. Koncepcje wspierające zarządzanie różnorodnością w organizacji Rozdział 4. Przywództwo w zarządzaniu różnorodnością w organizacji 4.1. Kompetencje przywódcy heterogenicznego zespołu 4.2. Przywództwo w heterogenicznym zespole Rozdział 5. Korzyści i motywy zarządzania różnorodnością w organizacji 5.1. Motywy zarządzania różnorodnością 5.2. Korzyści zarządzania różnorodnością Rozdział 6. Bariery i wyzwania zarządzania różnorodnością w organizacji 6.1. Bariery zarządzania różnorodnością 6.2. Wyzwania zarządzania różnorodnością 6.3. Zapobieganie zagrożeniom do przewidzenia w ramach zarządzania różnorodnością Rozdział 7. Zarządzanie różnorodnością jako element społecznej odpowiedzialności biznesu 7.1. Istota koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu 7.2. Zależności, podobieństwa i różnice pomiędzy społeczną odpowiedzialnością biznesu a zarządzaniem różnorodnością Rozdział 8. Zarządzanie różnorodnością jako sposób na budowanie Organizacji Turkusowej 8.1. Przesłanki ukierunkowania na turkus 8.2. Heterogeniczne zespoły w "kolorowych" organizacjach 8.3. Tworzenie Organizacji Turkusowej w zarządzaniu różnorodnością Rozdział 9. Praktyczne aspekty zarządzania różnorodnością w organizacji 9.1. Różnorodność płciowa w krajach Unii Europejskiej i w Polsce 9.2. Zarządzanie różnorodnością w przedsiębiorstwie - studium przypadku na podstawie danych z raportu niefinansowego PNB Paribas Bank Polska; Zakończenie; Spis rysunków; Spis tabel; Notki o Autorach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Część I. RÓŻNORODNOŚĆ W PRACY ZAWODOWEJ Rozdział 1. Zróżnicowanie personalne współczesnych organizacji 1.1. Wymiary różnorodności pracowniczej 1.2. Istota zarządzania różnorodnością pracowniczą 1.3. Korzyści wynikające z zarządzania różnorodnością pracowniczą Rozdział 2. Pokolenia aktywne na rynku pracy 2.1. Kategoria pokolenia w analizach kohortowych 2.2. Jakościowa charakterystyka pokoleń w kontekście ich funkcjonowania w miejscu pracy Rozdział 3. Niepełnosprawność jako wymiar różnicujący zasoby ludzkie 3.1. Współczesne rozumienie niepełnosprawności 3.2. Potencjał zawodowy osób niepełnosprawnych - od ograniczeń do możliwości 3.3. Niepełnosprawność a rynek pracy 3.4. Zarządzanie niepełnosprawnością w organizacji 3.5. Zatrudnienie wspomagane Rozdział 4. Zróżnicowanie zasobów pracy jako czynnik sprzyjający uczeniu się 4.1. Uczenie się w miejscu pracy. Orientacja nastawiona na rozwój 4.2. Uczenie się w miejscu pracy przez organizację pracy 4.3. Korzyści z uczenia się w miejscu pracy zróżnicowanych zasobów pracy Część II. ZARZĄDZANIE RÓŻNORODNOŚCIĄ Rozdział 5. Zarządzanie różnorodnością w organizacji a adaptacja społeczno-zawodowa pracowników 5.1. Znaczenie adaptacji do środowiska pracy w zarządzaniu personelem 5.2. Etapy rozwoju zawodowego w cyklu życia człowieka 5.3. Start zawodowy na etapie wczesnej kariery 5.4. Instrumenty wspierające adaptację społeczno-zawodową pracowników Rozdział 6. Zarządzenie pracownikami różnych pokoleń w polskich firmach 6.1. Istota zarządzania różnorodnością pokoleniową 6.2. Zespoły międzypokoleniowe 6.3. Zarządzanie międzypokoleniowe w obszarze rekrutacji i selekcji 6.4. Uwarunkowania dialogu międzypokoleniowego 6.5. Międzypokoleniowy transfer wiedzy 6.6. Różnicowanie motywatorów ze względu na przynależność pokoleniową Rozdział 7. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw a zarządzanie różnorodnością pracowników 7.1. Idea społecznej odpowiedzialności biznesu 7.2. Społeczna odpowiedzialność biznesu wobec problemów grup defaworyzowanych 7.3. Wielokulturowość a zarządzanie zróżnicowanym zespołem pracowników 7.4. Strategia współpracy instytucjonalnej Rozdział 8. Zarządzanie w start-upie. Różnorodność kompetencyjna zespołu start-upu 8.1. Organizacja typu start-up. Zwinne zarządzanie 8.2. Zespoły tworzące start-up i ich różnorodność 8.3. Praktyki w działalności start-upów Rozdział 9. Kształtowanie zróżnicowanych zespołów pracowniczych 9.1. Kultura organizacyjna 9.2. Rola przełożonego w tworzeniu zróżnicowanych zespołów pracowniczych 9.3. Psychologiczne aspekty zarządzania różnorodnością pracowników 9.4. Inteligencja emocjonalna pracowników a zarządzanie różnorodnością; Zakończenie; Aneks - Karta Różnorodności; Spis tabel, rysunków, schematów; Bibliografia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Słowo wstępne; 1. O czym jest i jak powstała ta książka; 2. Ryzyko i ryzyko bankowe a ryzyko prawne; 3. Zarządzanie ryzykiem bankowym w teorii i praktyce; 4. Identyfikacja ryzyka prawnego; 5. Ocena ryzyka prawnego; 6. Monitorowanie i kontrola ryzyka prawnego; 7. Raportowanie ryzyka prawnego; 8. Postępowanie z ryzykiem prawnym; 9. Wyzwania dla zarządzania ryzykiem prawnym w polskiej bankowości; Podsumowanie; Załączniki; Spis tabel i rysunków; Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 347.7 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Publikacje Biznesowe)
Podziękowania; Przedmowa; Wstęp; 1. Cele; 2. Projekty w biznesie a ryzyko; 3. Analiza ryzyka; 4. Zarządzanie ryzykiem; 5. Proces prawny a ryzyko; 6. Role biznesowe w projekcie; 7. Zarządzanie ryzykiem operacyjnym; 8. Zapenienie jakości; 9. Finanse w zarządzaniu ryzy kiem w projektach; 10. Platformy technologiczne w za rządzaniu ryzykiem; 11. Zarządzanie ryzykiem- ścisłe rozwiązania dla nie całkiem ścisłej dziedziny; 12. Pod sumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; CZĘŚĆ I. Kryzys - perspektywa zarządzania organizacją Rozdział 1. Kryzys i sytuacje kryzysowe 1.1. Podstawowe definicje 1.2. Źródła kryzysu 1.3. Źródła kryzysu w przedsiębiorstwie Rozdział 2. Wybrane aspekty zarządzania w kryzysie 2.1. Zarządzanie kryzysowe 2.2. Zarządzanie przedsiębiorstwem w kryzysie Rozdział 3. Zarządzanie informacją w warunkach kryzysu 3.1. Informacja i jej rola w podejmowaniu decyzji 3.2. Komunikacja w warunkach kryzysu 3.3. Wspomaganie informatyczne zarządzania informacją 3.4. Bezpieczeństwo informacji CZĘŚĆ II. Kryzys - perspektywa psychologiczna Rozdział 4. Psychologiczne uwarunkowania reakcji na kryzys 4.1. Rola czynników osobowościowych i poznawczych 4.2. Psychologiczne uwarunkowania reakcji na kryzys - rola wcześniejszych doświadczeń, kompetencji społecznych oraz dojrzałości emocjonalnej i społecznej Rozdział 5. Problem przetwarzania informacji i funkcjonowanie jednostki w sytuacji stresu i kryzysu 5.1. Funkcjonowanie człowieka w warunkach stresu 5.2. Znaczenie relacji interpersonalnych w działaniach zapobiegających sytuacjom kryzysowym; Zakończenie; Bibliografia; Spis rysunków; Spis tabel.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; CZĘŚĆ I. Kryzys - perspektywa zarządzania organizacją Rozdział 1. Kryzys i sytuacje kryzysowe 1.1. Podstawowe definicje 1.2. Źródła kryzysu 1.3. Źródła kryzysu w przedsiębiorstwie Rozdział 2. Wybrane aspekty zarządzania w kryzysie 2.1. Zarządzanie kryzysowe 2.2. Zarządzanie przedsiębiorstwem w kryzysie Rozdział 3. Zarządzanie informacją w warunkach kryzysu 3.1. Informacja i jej rola w podejmowaniu decyzji 3.2. Komunikacja w warunkach kryzysu 3.3. Wspomaganie informatyczne zarządzania informacją 3.4. Bezpieczeństwo informacji CZĘŚĆ II. Kryzys - perspektywa psychologiczna Rozdział 4. Psychologiczne uwarunkowania reakcji na kryzys 4.1. Rola czynników osobowościowych i poznawczych 4.2. Psychologiczne uwarunkowania reakcji na kryzys - rola wcześniejszych doświadczeń, kompetencji społecznych oraz dojrzałości emocjonalnej i społecznej Rozdział 5. Problem przetwarzania informacji i funkcjonowanie jednostki w sytuacji stresu i kryzysu 5.1. Funkcjonowanie człowieka w warunkach stresu 5.2. Znaczenie relacji interpersonalnych w działaniach zapobiegających sytuacjom kryzysowym; Zakończenie; Bibliografia; Spis rysunków; Spis tabel.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie wiedzą - podstawowe definicje i pojęcia; 2. Specyfika wiedzy w ochronie zdrowia; 3. Aspekty formalnoprawne aktualnej wiedzy medycznej; 4. Potrzeba oraz wybrane sposoby dzielenia się wiedzą; 5. Technologiczne aspekty zarządzania wiedza w ochronie zdrowia; 6. Wybrane rozwiązania ICT wspomagające zarządzanie wiedzą w ochronie zdrowia; 7. Wyzwania i nierozwiązane kwestie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Gospodarka oparta na wiedzy. Wiedza jako wyznacznik nowego porządku ekonomicznego; 2. Własność intelektualna- ogólna charakterystyka; 3. Zarządzanie i komercjalizacja wiedzy i własności intelektualnej; 4. Ogólne zasady zawierania umów- istota zobowiązań umownych; 5. Umowa licencyjna jako instrument zarządzania i komercjalizacji własności intelektualnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp; R. 1 Teoretyczne aspekty zarządzania zasobami ludzkimi: Rozwój funkcji personalnej; Pojęcie i cele zarządzania zasobami ludzkimi; Istota pracy kierowniczej, style kierowania; Przywództwo. R. 2 Komunikowanie się w przedsiębiorstwie: Istota komunikacji i proces komunikowania się; Cechy i funkcje komunikacji; Formy komunikacji; Czynniki skutecznej komunikacji. R. 3 Motywowanie w przedsiębiorstwie: Istota motywacji; Teorie motywacji; Modele motywowania; Podstawowe narzędzia motywowania. R. 4 Ocenianie pracowników w przedsiębiorstwie: Pojęcie i rodzaje oceniania pracowników; Cele i zasady oceniania pracowników; Podmioty, zasady i kryteria oceniania. R. 5 Wybrane obszary zarządzania zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwie – wyniki badań własnych: Cel badan i hipotezy badawcze; Proces i metody badawcze; Charakterystyka badanych przedsiębiorstw; Charakterystyka pracowników i ich związek z przedsiębiorstwem; Style kierowania; Komunikacja w przedsiębiorstwie; Systemy motywowania pracowników w przedsiębiorstwach; Oceniania pracowników. Podsumowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.3 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 2.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: CZĘŚĆ I. ZARZĄDZANIE KRYZYSOWE. Rozdział 1. Sytuacje kryzysowe: 1.1. Sytuacje nadzwyczajne jako generatory sytuacji kryzysowych; 1.2. Klęski żywiołowe; 1.2.1. Powodzie; 1.2.2. Susze; 1.2.3. Pożary; 1.2.4. Trzęsienie ziemi; 1.2.5. Silne wiatry; 1.2.6. Śnieżyce; 1.3. Skutki żywiołowych zdarzeń nadzwyczajnych; 1.3.1. Zagrożenie ekologiczne; 1.3.2. Epidemie; 1.3.3. Awarie techniczne; 1.4. Ochrona ludności i dóbr; 1.5. Zagrożenia czasu wojny. Rozdział 2. Problematyka zarządzania kryzysowego: 2.1. Podstawy zarządzania kryzysowego; 2.2. Uwarunkowania prawne zarządzania kryzysowego; 2.3. System zarządzania kryzysowego. Rozdział 3. Organizacja zarządzania kryzysowego: 3.1. Zasady organizacji zarządzania kryzysowego; 3.2. Uwarunkowania organizacyjne zarządzania kryzysowego; 3.2.1. Organizacja zarządzania kryzysowego na poziomie państwa; 3.2.2. Organizacja zarządzania kryzysowego na poziomie województwa; 3.2.3. Organizacja zarządzania kryzysowego na poziomie powiatu; 3.2.4. Organizacja zarządzania kryzysowego na poziomie gminy. Rozdział 4. Procedury zarządzania kryzysowego: 4.1. Planowanie zarządzania kryzysowego; 4.1.1. Planowanie cywilne; 4.1.2. Plany reagowania kryzysowego; 4.2. Elementy realizacji zadań zarządzania kryzysowego; 4.2.1. Podstawowe zadania Wydziału Zarządzania Kryzysowego; 4.2.2. Kontrola wykonania zadań zarządzania kryzysowego; 4.2.3. Centra zarządzania kryzysowego. Rozdział 5. Zabezpieczenie logistyczne zarządzania kryzysowego: 5.1. Logistyka w zarządzaniu kryzysowym; 5.1.1. Zarządzanie w fazach; 5.1.2. Specyfika zarządzania logistycznego w sytuacjach kryzysowych; 5.1.3. Struktura organizacyjna grup logistycznych zespołów zarządzania kryzysowego; 5.1.4. Czynniki determinujące organizację zabezpieczenia logistycznego ludności poszkodowanej w sytuacjach kryzysowych; 5.1.5. Potencjał logistyczny w sytuacjach kryzysowych; 5.2. Cel zabezpieczenia logistycznego zarządzania kryzysowego; 5.3. Organizacja zabezpieczenia logistycznego w rozwiązywaniu sytuacji kryzysowych; 5.4. Zasady organizacji zabezpieczenia logistycznego poszkodowanych w sytuacjach kryzysowych; CZĘŚĆ II. METODY, TECHNIKI I NARZĘDZIA ZARZĄDZANIA ZASOBAMI LUDZKIMI. Rozdział 6. Zarządzanie zasobami ludzkimi: 6.1. Istota zarządzania zasobami ludzkimi; 6.2. Zasady i modele zarządzania zasobami ludzkimi; 6.3. Narzędzia zarządzania zasobami ludzkimi. Rozdział 7. Motywacja w procesie zarządzania zasobami ludzkimi: 7.1. Teorie motywacji; 7.2. Modele motywacji; 7.3. Czynniki i instrumenty motywacji. Rozdział 8. Coaching: 8.1. Istota coachingu; 8.2. Profesjonalizacja coachingu i jego modele; 8.2.1. Metamodel coachingu; 8.2.2. Model kontekstualny; 8.2.3. Model „osobistej konsultacji”; 8.3. Facylitacyjny charakter coachingu; 8.4. Charakterystyka coachingu rozwoju osobistego; 8.5. Coaching mocnych stron; 8.6. Rozwój modeli coachingu. Rozdział 9. Coaching umiejętności interpersonalnych: 9.1. Charakterystyka coachingu umiejętności interpersonalnych; 9.2. Metody wspierania umiejętności interpersonalnych; 9.3. Główne wyzwania interpersonalne. Rozdział 10. Problematyka negocjacji: 10.1. Istota i znaczenie negocjacji; 10.1.1. Ogólne pojęcie negocjacji; 10.1.2. Negocjacje jako metoda rozwiązywania konfliktów; 10.1.3. Wzorcowy model negocjatora; 10.1.4. Podstawowe taktyki negocjacji; 10.2. Główne fazy negocjacji; 10.2.1. Przygotowanie negocjacji; 10.2.2. Struktura i przebieg procesu negocjacji; 10.2.3. Prowadzenie rozmów; 10.2.4. Zakończenie negocjacji. CZĘŚĆ III. JAKOŚĆ W PROCESIE ZARZĄDZANIA ZASOBAMI LUDZKIMI. Rozdział 11. Koncepcje zarządzania jakością: 11.1. Zasady i płaszczyzny w zarządzaniu jakością; 11.2. Czynnik ludzki w procesie zarządzania jakością. Rozdział 12. Kapitał ludzki w procesie zarządzania jakością: 12.1. Wpływ zarządzania jakością na zasoby ludzkie; 12.2. Znaczenie wiedzy w procesie zarządzania jakością; 12.3. Rola kierownictwa w procesie zarządzania jakością; 12.4. Systemy zarządzania jakością a korzyści dla organizacji i zasobów ludzkich. Rozdział 13 Wpływ jakości kapitału ludzkiego na funkcjonowanie i rozwój organizacji: 13.1. Jakość kapitału ludzkiego; 13.2. Rozwój organizacji a jakość kapitału ludzkiego; 13.3. Jakość kapitału ludzkiego a rozwój gospodarczy. Bibliografia. Spis tabel. Spis rysunków. Spis wykresów. Spis schematów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej