Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(66)
ebookpoint BIBLIO
(4)
IBUK Libra
(3)
Forma i typ
Książki
(61)
E-booki
(7)
Publikacje naukowe
(6)
Audiobooki
(5)
Czasopisma
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(55)
dostępne
(39)
wypożyczone
(4)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(44)
Czytelnia
(55)
Autor
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(3)
German Janusz (1974- )
(3)
Karbowski Marcin
(3)
Kożusznik Barbara
(3)
Armstrong Michael (1928- )
(2)
Bieda Jolanta
(2)
Chodyński Andrzej
(2)
Grabia Tomasz
(2)
Grabiec Olimpia (1975- )
(2)
Huczek Marian (1939-2023)
(2)
Lany Magdalena
(2)
Masiukiewicz Piotr
(2)
Nyk Mariusz
(2)
Rusiński Michał
(2)
Sipa Monika
(2)
Sitek Marcin
(2)
Stelmach Waldemar
(2)
Adair John Eric (1934- )
(1)
Albigowski Marek
(1)
Banaszak Sławomir
(1)
Bartoszczuk Paweł
(1)
Bańka Waldemar
(1)
Biela Adam
(1)
Blanchard Marjorie (1940- )
(1)
Borowska Joanna
(1)
Brockbank Wayne
(1)
Bruch Heike
(1)
Bryke Mariusz
(1)
Burrows Hal (1937- )
(1)
Chmielewiec Beata
(1)
Cox Allan
(1)
Cyfert Szymon
(1)
Czainska Katarzyna
(1)
Dec Paweł
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Dudzik-Lewicka Irena
(1)
Duraj Tomasz
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Edington D.W
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Faerman Sue R
(1)
Filipowicz Grzegorz
(1)
Fleszer Dorota (1971- )
(1)
Fobel Pavel
(1)
Fobelová Daniela
(1)
Fołtyn Hanna
(1)
Fugiel Marcin
(1)
Gabryszak Renata
(1)
Gajda Waldema
(1)
Ghoshal Sumantra
(1)
Godlewska-Majkowska Hanna
(1)
Gorzeń-Mitka Iwona
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Griffin Ricky W
(1)
Griffin Ricky W. (1950- )
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Górski Piotr
(1)
Holstein-Beck Maria
(1)
Jabłonowska Lidia
(1)
Janczewska Danuta
(1)
Janczewski Jerzy
(1)
Jarmołowicz Wacław
(1)
Jasiukiewicz Marian
(1)
Jegorow Dorota
(1)
Juchnowicz Marta (1948- )
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Jędrych Elżbieta
(1)
Kamińska Barbara
(1)
Kassay Štefan
(1)
Kačurová Jana
(1)
Kałowski Adam
(1)
Kieżun Witold
(1)
Klimowicz Magdalena
(1)
Kopeć Katarzyna Dorota
(1)
Kostera Monika (1963- )
(1)
Krzakiewicz Kazimierz
(1)
Kubik Krystyna
(1)
Kuc Bolesław Rafał (1944-2022)
(1)
Kupczyk Teresa
(1)
Kwietniewska-Sobstyl Małgorzata
(1)
Lis Marcin
(1)
Lorber Robert
(1)
Madyda Aneta
(1)
Malátek Vojtěch
(1)
Marcinkiewicz Cezary
(1)
Masłyk-Musiał Ewa
(1)
Matuszczak Agnieszka Ewa
(1)
McGrath Michael R
(1)
Mendel Tadeusz
(1)
Michalik Damian
(1)
Mikołajczyk Zofia
(1)
Mikołajczyk Zofia (1931-2017)
(1)
Moczydłowska Joanna M
(1)
Motylski Maciej
(1)
Myszak Justyna Maria
(1)
Myśliwiec Grzegorz
(1)
Mądry Jan
(1)
Niemczyk Andrzej
(1)
Niemczyk Anna
(1)
Nierenberg Bogusław
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(16)
2000 - 2009
(49)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(73)
Język
polski
(73)
Temat
Menedżerowie
(65)
Zarządzanie
(22)
Kadry
(21)
Motywacja pracy
(17)
Organizacja
(17)
Przywództwo
(15)
Praca
(14)
Przedsiębiorstwo
(11)
Decyzje
(10)
Zarządzanie jakością
(6)
Komunikacja społeczna
(5)
Konflikt
(4)
Płaca
(4)
Stosunki interpersonalne
(4)
Zarządzanie wiedzą
(4)
Zatrudnienie
(4)
Etyka biznesu
(3)
Kultura organizacyjna
(3)
Planowanie strategiczne
(3)
Prawo pracy
(3)
Stres
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Controlling
(2)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Instytucje nonprofit
(2)
Kariera
(2)
Kobieta
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Kontrola
(2)
Manipulacja (psychol.)
(2)
Negocjacje
(2)
Ocena pracowników
(2)
Organizacje
(2)
Osobowość
(2)
Planowanie
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(2)
Psychologia pracy
(2)
Rynek pracy
(2)
Wypalenie zawodowe
(2)
Zachowanie
(2)
Zarządzanie ryzykiem
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Zarządzanie zmianą
(2)
Zawód
(2)
Automatyzacja procesów biznesowych
(1)
BHP
(1)
Banki
(1)
Bezrobocie
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Biblioteki
(1)
Biblioteki akademickie
(1)
Czas
(1)
Doskonalenie zawodowe
(1)
Dyrektor
(1)
Działalność pożytku publicznego
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Dziennikarze
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Ekonomia
(1)
Finanse przedsiębiorstwa
(1)
Globalizacja
(1)
Higiena
(1)
Hotelarstwo
(1)
Image
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Infrastruktura społeczna
(1)
Innowacje
(1)
Inteligencja (socjol.)
(1)
Jakość usług
(1)
Job crafting
(1)
KION Polska
(1)
Kaizen
(1)
Kapitał intelektualny
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Kapitał ludzki
(1)
Klaster (ekonomia)
(1)
Kompetencje przywódcze
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Kultura fizyczna
(1)
Kultura pracy
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Menedżerowie -- socjologia
(1)
Mentoring
(1)
Metodologia
(1)
Mobbing
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Następstwo prawne
(1)
Nieruchomości
(1)
Obyczaje towarzyskie
(1)
Oceny pracowników
(1)
Odporność psychiczna
(1)
Odpowiedzialność moralna
(1)
Odpowiedzialność prawna
(1)
Odpowiedzialność społeczna
(1)
Organizacja -planowanie
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Temat: czas
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
2001-
(2)
2001-0
(2)
1901-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Czarnków (woj. wielkopolskie)
(1)
Kołbaskowo (woj. zachodniopomorskie, pow. policki, gm. Kołbaskowo)
(1)
Tczew (woj. pomorskie)
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(9)
Podręcznik
(5)
Poradnik
(4)
Case study (studium przypadku)
(2)
Czasopismo ekonomiczne
(2)
Czasopismo naukowe
(2)
Opracowanie
(2)
Monografia
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(22)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(10)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
73 wyniki Filtruj
E-book
W koszyku

Psychologia w służbie Twojego biznesu

Jedną z głównych umiejętności szefa jest zdolność do takiego delegowania zadań, by były one wykonywane na odpowiednim, wymaganym przez przełożonego poziomie. Dokładnie, z oczekiwanym wynikiem, ale także z zaangażowaniem. Tyle teorii. W praktyce bowiem często jest tak, że to, co menedżer spokojnie mógłby zlecić swojemu zespołowi, robi sam, bo przecież "nikt tak dobrze jak ja...". Co niestety bywa prawdą - wielu szefów zauważa, że ich pracownicy nie są odpowiednio zaangażowani w realizowanie powierzonych im zadań.

Skąd się bierze brak zaangażowania zespołu w pracę? Jakie mechanizmy psychologiczne i socjologiczne stoją za oporem i zniechęceniem? W jaki sposób radzić sobie z tymi zjawiskami, aby zmieniać postawy, zachowania i nawyki zatrudnionych? Jak wiele w procesie budowania zaangażowania podwładnych zależy od ich przełożonego? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziesz w tej książce. Autor podszedł do zagadnienia budowania zaangażowania zespołów z uwzględnieniem najnowszych odkryć z zakresu coachingu, psychologii humanistycznej i pozytywnej, dialogu motywującego, wreszcie - psychologii behawioralnej i poznawczo-behawioralnej.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Książka
W koszyku
Część I: Koniec przymusu - początek angażowania pracowników. 1. Dyrektor ds. zaangażowania. Uczenie liderów, jak angażować swoich ludzi w dzieło trwałej sprawności i zmiany. 2. Co to jest zwiększenie zaangażowania ludzi? 3. Cztery metody zwiększania zaangażowania pracowników. 4. Irracjonalność liderów w procesie zwiększania zaangażowania pracowników w strategię i zmianę. 5. Dlaczego zaangażowanie pracowników jest ważne - brakująca połowa procesu decyzyjnego. 6. Pomiar zadowolenia pracowników to strata czasu. Część II: Projektowanie i wdrażanie skutecznego zwiększania zaangażowania pracowników. 7. Znajomość wcześniejszych schematów zaangażowania przyspiesza zmianę. 8. Przogotowania do prac projektowych nad skutecznym programem zwiększania zaangażowania pracowników. 9. Krótki przewodnik po metodach i koncepcjach programów zwiększania zaangażowania pracowników. 10. Zwiększanie zaangażowania na rzecz wdrażania strategii. Część III: Zaangażowanie jako część kultury. Konsekwencje skutecznego zwiększania zaangażowania dla liderów, pracowników i wewnętrznych doradców. 11. Tworzenie klimatu zaangażowania. Konsekwencje dla liderów i komunikacji wewnątrzorganizacyjnej. 12. Zaangażowanie pracowników - przegląd literatury.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ciemne strony kierowania / Waldemar Stelmach. - Warszawa : PLACET, 2005. - 214 s. : wykr. ; 23 cm.
1. Szkic do portretu zbiorowego polskich kierowników, 2. Etyka kierowania, 3. Wybrane obrazy i rezultaty złego zarządzania, 4. Jasne strony kierowania i zarządzania, 5. Demotywacja, 6. Awers i rewers - problemy płci w procesie pracy, 7. Mobbing, 8. Stres jako efekt ciemnych stron kierowania i mobbingu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Finanse / Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Warszawie)
Cz. I Wybrane problemy controllingu w przedsiębiorstwie: 1. Organizacja systemu controllingu w przedsiębiorstwie Poszukiwania Nafty i Gazu Kraków Sp. z o.o., 2. Organizacja systemu controllingu w Anion S.A. Oddział w Tarnowie, 3. Systemy informacji menedżerskiej w obszarze kosztów, 4. Wąski zakres kompetencji menedżera działu logistyki jako bariera kontroli kosztów, 5. Pościg Achillesa za żółwiem, czyli o paradoksie niedopasowania potrzeb informacyjnych do wymogów systemów controllingowych, 6. Business Intelligence jako narzędzie zamykania luki decyzyjnej w procesie zarządzania przedsiębiorstwem, 8. Controlling polityki kredytowania odbiorców, 9. Wykorzystanie kosztów pracy controllingu personalnym, 10. Realizacja projektu na zasadach conrollignowej koncepcji zarządzania, 11. Dostosowanie wybranych narządzi controllingu do potrzeb zarządzania projektami, 12. Funkcja menedżera finansowego i controllera w zarządzaniu finansami przedsiębiorstwa, 13. Organizacja controllingu finansowego w przedsiębiorstwie, 14. Zastosowanie EVA do oceny ośrodków odpowiedzialności za inwestycje, 15. Wykorzystanie Strategicznej karty Wyników w powiązaniu z systemem zarządzania przez jakość. Cz. II Controlling w zarządzaniu finansami: 1. Wpływa strategii zarządzania kapitałem obrotowym brutto na poziom kapitału obrotowego netto w przedsiębiorstwie, 2. Kredyt akceptacyjny jako narzędzie wspierające efektywność inwestycji depozytowych, 3. Funkcje sekurytyzacji aktywów w przedsiębiorstwie, 4. Rezerwy jako narzędzie kreowania wyniku finansowego, 5. Korzyści grupy kapitałowej z ukierunkowaniem jej na kreowanie wartości dla akcjonariuszy, 6. Podstawy kształtowania cen transferowych na grupach kapitałowych, 7. Kadra menedżerska wobec fuzji i przejęć przedsiębiorstw, 8. Trendy upadłości przedsiębiorstw i metody ich przewidywania
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej