Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(202)
ebookpoint BIBLIO
(10)
IBUK Libra
(6)
Forma i typ
Książki
(194)
Publikacje naukowe
(28)
E-booki
(16)
Publikacje fachowe
(16)
Audiobooki
(5)
Czasopisma
(5)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(160)
dostępne
(124)
wypożyczone
(6)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(131)
Czytelnia
(161)
Autor
Penc Józef (1939-2017)
(9)
Chodyński Andrzej
(4)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(4)
Huczek Marian (1939-2023)
(4)
Kożusznik Barbara
(4)
Kuc Bolesław Rafał (1944-2022)
(4)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(3)
Ehrlich Andrzej
(3)
German Janusz (1974- )
(3)
Grabiec Olimpia (1975- )
(3)
Karbowski Marcin
(3)
Oleksyn Tadeusz (1945- )
(3)
Adair John Eric (1934- )
(2)
Armstrong Michael (1928- )
(2)
Bańka Waldemar
(2)
Bieda Jolanta
(2)
Biliński Waldemar
(2)
Borkowska Stanisława (1939- )
(2)
Fołtyn Hanna
(2)
Glinkowska Beata
(2)
Grabia Tomasz
(2)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(2)
Holstein-Beck Maria
(2)
Kaczmarek Bogusław
(2)
Kanafa-Chmielewska Dorota
(2)
Kieżun Witold
(2)
Koźmiński Andrzej K
(2)
Kubik Krystyna
(2)
Lany Magdalena
(2)
Masiukiewicz Piotr
(2)
Niemczyk Andrzej
(2)
Niemczyk Anna
(2)
Nyk Mariusz
(2)
Podsiadło Iwona
(2)
Porvazník Ján
(2)
Przytuła Sylwia
(2)
Rusiński Michał
(2)
Rybak Mirosława
(2)
Rzepa Teresa
(2)
Sipa Monika
(2)
Sitek Marcin
(2)
Skórska Anna
(2)
Staszewska Jolanta (1960- )
(2)
Stelmach Waldemar
(2)
Szczepańska-Woszczyna Katarzyna
(2)
Trojanowski Tomasz
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Alberoni Francesco
(1)
Albigowski Marek
(1)
Albright Mary
(1)
Alimpiiev Yevhenii
(1)
Andrzejewski Piotr
(1)
Baczyńska Anna Katarzyna
(1)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Banaszak Sławomir
(1)
Bartoszczuk Paweł
(1)
Baryń Magdalena
(1)
Bassford Christopher
(1)
Benton Debra
(1)
Biela Adam
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Bieniok Henryk (1940- )
(1)
Blanchard Marjorie (1940- )
(1)
Bohdziewicz Piotr
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(1)
Borkowski Stanisław
(1)
Borkowski Stanisław (1945- )
(1)
Borowska Joanna
(1)
Borówka Ewa
(1)
Boyatzis Richard E
(1)
Boyatzis Richard E. (1946- )
(1)
Brockbank Wayne
(1)
Bruch Heike
(1)
Bryke Mariusz
(1)
Budkiewicz Piotr
(1)
Budzisz Bolesław
(1)
Bulińska-Stangrecka Helena
(1)
Burrows Hal (1937- )
(1)
Bąkowski Wojciech
(1)
Bławat Franciszek (1945- )
(1)
Carr Clay
(1)
Chakowski Maciej
(1)
Chmielewiec Beata
(1)
Chodyńska-Kukułka Agata
(1)
Cieśla-Szymańska Dominika (1975- )
(1)
Ciszek Przemysław
(1)
Clifford Jackie
(1)
Copp Tomasz
(1)
Covey Stephen R
(1)
Cox Allan
(1)
Cyfert Szymon
(1)
Czainska Katarzyna
(1)
Czarnecka-Wójcik Ewa
(1)
De Bono Edward
(1)
Debatory Helena
(1)
Dec Paweł
(1)
Detyna Beata
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Doktór Kazimierz
(1)
Doroba Anita
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(15)
2010 - 2019
(50)
2000 - 2009
(136)
1990 - 1999
(17)
Okres powstania dzieła
2001-
(19)
Kraj wydania
Polska
(218)
Język
polski
(218)
Odbiorca
Kierownicy działów kadrowo-płacowych
(1)
Pracownicy HR
(1)
Temat
Menedżerowie
(200)
Zarządzanie
(79)
Przywództwo
(35)
Kadry
(33)
Organizacja
(32)
Przedsiębiorstwo
(31)
Decyzje
(19)
Motywacja pracy
(17)
Praca
(14)
Zarządzanie wiedzą
(12)
Kultura organizacyjna
(11)
Etyka biznesu
(9)
Stosunki interpersonalne
(9)
Komunikacja społeczna
(8)
Przydatność zawodowa
(8)
Zawód
(8)
Innowacje
(7)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(7)
Zarządzanie jakością
(7)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(7)
Zarządzanie strategiczne
(7)
Relacje międzyludzkie
(6)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(6)
Kompetencje menedżerskie
(5)
Zatrudnienie
(5)
Globalizacja
(4)
Kariera
(4)
Komunikacja interpersonalna
(4)
Konflikt
(4)
Manipulacja (psychol.)
(4)
Mentoring
(4)
Negocjacje
(4)
Ocena pracowników
(4)
Organizacja ucząca się
(4)
Przedsiębiorcy
(4)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(4)
Płaca
(4)
Ekonomiści
(3)
Etyka zawodowa
(3)
Gospodarka oparta na wiedzy
(3)
Innowacje organizacyjne
(3)
Instytucje nonprofit
(3)
Inteligencja emocjonalna
(3)
Kompetencje przywódcze
(3)
Marketing
(3)
Organizacje
(3)
Osobowość
(3)
Planowanie strategiczne
(3)
Prawo pracy
(3)
Programowanie neurolingwistyczne
(3)
Przedsiębiorczość (postawa)
(3)
Psychologia zarządzania
(3)
Reklama
(3)
Socjotechnika
(3)
Społeczeństwo informacyjne
(3)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(3)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(3)
Stres
(3)
Sukces
(3)
Szkolnictwo wyższe
(3)
Wypalenie zawodowe
(3)
Zachowanie
(3)
Zarządzanie kompetencjami
(3)
Zarządzanie ryzykiem
(3)
Banki
(2)
Bezrobocie
(2)
Bibliotekarstwo
(2)
Coaching
(2)
Controlling
(2)
Dyrektor
(2)
Efektywność ekonomiczna
(2)
Gospodarka
(2)
Kapitał intelektualny
(2)
Kapitał ludzki
(2)
Kobieta
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Konkurencyjność
(2)
Konsumenci
(2)
Kontrakt menedżerski
(2)
Kontrola
(2)
Myślenie twórcze
(2)
Nauki ekonomiczne
(2)
Ochrona środowiska
(2)
Odpowiedzialność karna
(2)
Odpowiedzialność społeczna
(2)
Otoczenie firmy
(2)
Planowanie
(2)
Poradnictwo zawodowe
(2)
Prakseologia
(2)
Przedsiębiorstwo rodzinne
(2)
Psychologia pracy
(2)
Psychologia społeczna
(2)
Public relations
(2)
Rynek pracy
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Savoir-vivre
(2)
Szczupłe zarządzanie
(2)
Umowa
(2)
Władza
(2)
Temat: czas
2001-
(10)
1989-2000
(5)
1901-2000
(2)
1989-
(2)
2001-0
(2)
1901-
(1)
1918-
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(12)
Chiny
(1)
Czarnków (woj. wielkopolskie)
(1)
Katowice (woj. śląskie ; okolice)
(1)
Kołbaskowo (woj. zachodniopomorskie, pow. policki, gm. Kołbaskowo)
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Tczew (woj. pomorskie)
(1)
Warmińsko-mazurskie, województwo
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Gatunek
Opracowanie
(27)
Podręcznik
(18)
Poradnik
(9)
Praca zbiorowa
(9)
Monografia
(6)
Czasopismo naukowe
(5)
Czasopismo ekonomiczne
(3)
Raport z badań
(3)
Case study (studium przypadku)
(2)
Materiały konferencyjne
(2)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(69)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(25)
Psychologia
(10)
Filozofia i etyka
(4)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
218 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
I. Zarządzanie ludźmi - zarys problematyki: 1. Menedżer liniowy jest odpowiedzialny za ludzi. 2. Rola funkcji personalnej 3. Funkcja personalna menedżera liniowego II. Zarządzanie ludźmi - podstawowe umiejętności: 4. Motywowanie; 5. Zawieranie kontraktu psychologicznego; 6. Zaangażowanie i morale 7. Przywództwo 8. Budowanie zespołu; 9. Delegowanie kompetencji 10. Komunikowanie 11. Organizowanie III. Zasoby: 12. Planowanie wymagań; 13. Analiza stanowiska pracy; 14. Analiza ról 15. Analiza kompetencji i kompetencyjności; 16. Opis stanowiska pracy i określenie roli 17. Projektowanie stanowiska pracy; 18. Rekrutacja 19. Rozmowa kwalifikacyjna IV. Zarządzanie wynikami: 20.Zarządzanie wynikami - ujecie ogólne 21. Zarządzanie oczekiwaniami 22. Przeglądy wyników i rozwoju 23. Plan rozwoju indywidualnego 24. Zarządzanie mało wydajnymi pracownikami 25. Zarządzanie wynikami zespołu V. Rozwój pracowników: 26. Odpowiedzialność menedżera liniowego za rozwój pracowników 27. Określenie potrzeb edukacyjnych 28. Zarządzanie szkoleniem i rozwojem VI. Zarządzanie wynagrodzeniem: 29. Zarządzanie strukturami i systemami płac 30. Wartościowanie i wycena stanowisk pracy; 31. Wynagrodzenie uzależnione od wyników, kompetencji lub umiejętności; 32. Przegląd płac i podejmowanie decyzji finansowych VII. Stosunki pracy: 33. Zarządzanie stosunkami pracy; 34. Negocjacje VIII. Zarządzanie stosunkami pracy: 35. Struktura prawna; 36. Zarządzanie zdrowiem i bezpieczeństwem 37. Reedukacja pracowników; 38. Rozmowy dyscyplinarne 39. Zarządzanie frekwencją
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Charakterystyka organizacji, 2. Zasoby nowoczesnej organizacji, 3. Intuicja w działalności menedżerskiej, 4. Proces zarządzania strategicznego, 5. Metodologia procesu formułowania i wyboru strategii zarządzania, 6. Etyka w zarządzaniu działalnością gospodarczą
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Menedżeryzm, Zarządzanie wśród innych rodzajów pracy kierowniczej, Droga rewolucji menedżerskiej w Stanach Zjednoczonych, Niemieckie zarządzanie i menedżeryzm w literaturze i praktyce, Angielska droga do menedżeryzmu; Strategie, Powstanie i rozwój strategii gospodarczych, Strategiczna analiza otoczenia korporacji, Korporacje gospodarcze i strategie na poziomie korporacji, Strategie przedsiębiorstw i jednostek branżowych, Strategie wykorzystania zasobów ludzkich, Strategie przywódcze, Strategia a struktura organizacji; Zarządzanie, Modele zarządzania strategicznego, Struktury organiza- cji przyszłości, System kontroli strategicznej, Zarządzanie strategiczne - szansa postępu w warunkach konkurujących korporacji, Japońskie najważniejsze metody rządzenia i zarządzania zasługujące na uwagę.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Ewolucja roli czynnika ludzkiego organizacji; 2. Klasyczne ujęcia kompetencji pracowniczych; 3. Podstawy metodyczne badania kompetencji; 4. Samoorganizacja; 5. Współczesne ujęcia kompetencji pracowniczych; 6. Kompetencje pracownicze a kapitał intelektualny; 7. Kierowanie pracownikami we współczesnej organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Key Account Manager / Krzysztof Kałucki. - Warszawa : Difin SA , 2015. - 188, [1] s. : il. ; 23 cm.
Zawiera: Od Autora. Rozdział I. Kim jest Kluczowy Klient?: Kluczowy Klient, czyli kto?; Wybór Kluczowego Klienta; Decyzja o wyborze klienta oraz sposobu współpracy; Co robić w przypadku, kiedy umowa jest podpisywana po raz pierwszy?; Specyfika relacji z Kluczowymi Klientami. Rozdział II. Praca na stanowisku Key Account Managera: Początki zawodu KAM w Polsce; Ścieżka kariery; Zadania; Cykliczność pracy; Trochę o zaangażowaniu w pracy; Dokumentacja w dziale. Rozdział III. Kompetencje na stanowisku Key Account Managera: Umiejętności, wiedza, odpowiedzialność?; Manager czy lider?; Kreowanie nowego lidera; Praca z zespołem KAM-ów. Stawianie celów i rozliczanie; Finansowa strona pracy; Analiza rentowności promocji; Rachunek wyników (P&L); Kaskadowanie rabatów; Marża a narzut; Marża dostawcy a marża klienta; Kontrakty net/net; Poprawa warunków – co, kiedy się opłaca?; Przesunięcia z „back” na „front” i odwrotnie – co, kiedy się opłaca?; Budżetowanie; Współpraca z Działem Kontrolingu. Rozdział IV. Dualizm pracy na stanowisku Key Account Managera: Współpraca z innymi działami wewnątrz organizacji; Grupy robocze, praca zespołowa; Zasady dobrej pracy zespołowej; Feedback; Prawa w środowisku międzynarodowym; Sprzedaż czy negocjacje?; Zrozumieć sposób myślenia kupującego. Rozdział V. Proces negocjacyjny: Negocjacje; Negocjacje: indywidualne, w parach, a może grupowe?; Negocjacje a sztuki walki – skąd to porównanie?; Nastawienie do siebie i do działania; Trudny Klient a typy osobowości: od Hipokratesa do Donalda Trumpa. Wpływ osobowości na proces negocjacyjny; „No logo” – etykietowanie; Stawianie celów, metoda SMART, Spotkanie negocjacyjne: etapy; Wybrane techniki negocjacyjne; Tabela zmiennych; Negocjacje: uniwersalne i dobre rady; Podobieństwa i różnice w pracy KAM-a i Kupca; Perswazja i manipulacja; Etyczna perswazja czy zaspokajanie potrzeby bezpieczeństwa?; Komunikacja interpersonalna: rola pytań; SPIN „łączy” sprzedaż i negocjacje: jeszcze o sztuce zadawania pytań; Lingwistyka negocjacyjna; Aktywne słuchanie: jak słuchać, aby usłyszeć i zrozumieć?; Informacje ukryte w komunikacji niewerbalnej; Wartości etyczne w pracy KAM-a. Rozdział VI. Rola emocji w pracy Key Account Managera: Emocje w biznesie; Kłamstwo w biznesie. Rozdział VII. Praktyczne NLP w pracy Key Account Managera: Co to jest NLP?; Uniwersalny model komunikacji a filtracja myśli; Indywidualne predyspozycje w komunikacji interpersonalnej; Rola predykatów; Jeszcze o dopasowaniu do drugiej osoby. Znaczenie metaprogramów. Zakończenie. Aneks. Studium przypadku: Negocjacje handlowe. Przygotowanie do procesu; Studium przypadku. Firmy Orion i Cezar. Słownik popularnych zwrotów w języku angielskim. Bibliografia. O Autorze.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; Uzasadnienie problemu badawczego; Przedmiot, cele i hipotezy pracy; Metodologia badań; Struktura pracy. 1. Wprowadzenie do zagadnień etykiety biznesu 1.1 Tło społeczne współczesnych zasad etykiety biznesu 1.2 Źródła etykiety biznesu i jej współzależność z zasadami protokołu dyplomatycznego, kultury korporacyjnej i etykiety towarzyskiej w Polsce 2. Polska kultura narodowa na tle różnic kulturowych 2.1 Polska kultura według badań antropologicznych Gerta J Hofstedego, Paula Pedersena, Geerta Hofstedego, Edwarda T Halla i Fonsa Trompenaarsa 2.2 Wymiary polskiej kultury wpływające na zróżnicowane podejście do zasad etykiety biznesu 3. Zakres etykiety biznesu i jej zasady we współczesnych poradnikach 3.1 Zakres zastosowania zasad etykiety biznesu 3.2 Analiza zasad etykiety biznesu we współczesnych poradnikach 4. Zwyczaje współczesnych Polaków w sytuacjach zawodowych 4.1 Badania ankietowe 4.2 Analiza wywiadów 182 5. Opis zachowań wynikających z zasad etykiety biznesu oraz wariantów motywowanych kulturą narodową 5.1 Uścisk dłoni 5.2 Powitania w grupie osób 5.3 Przechodzenie przez drzwi 5.4 Powitanie bez uścisku dłoni – precedencja 5.5 Proponowanie poufałych form adresatywnych 5.6 Przedstawianie osób 5.7 Reakcja na faux pas w powitaniach 5.8 Toasty, akceptacja win; Zakończenie; Literatura; Źródła internetowe; Spis rysunków; Spis tabel.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1.Grupa - zespół pracowniczy, 2.Kierownik jako wyróżniony członek zespołu pracowniczego, 3.Nowe wyzwania wobec kierowania zespołem pracowniczym, 4.Zwiększanie efektywności kierowania zespołem pracowniczym
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 65.01
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Nowe warunki działania biznesu, 2. Programowanie przyszłości biznesu, 3. Pracownicy jako kapitał organizacji, 4. Strategiczne aspekty zarządzania zasobami ludzkimi, 5. Zachowania ludzi w organizacji, 6. Nowe zasady współdziałania ludzi w organizacji, 7. Wprowadzanie zmian i doskonalenie kultury organizacji, 8. Nowe zasady prowadzenia biznesu, 9. Nowe zadania i kryteria oceny menedżerów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie w warunkach globalizacji / Józef Penc. - Warszawa : Difin, 2003. - 248 s. : tab. ; 23 cm.
1. Zmiany w otoczeniu i ich wpływ na funkcjonowanie przedsiębiorstwa, 2.Zarządzanie przedsiębiorstwem w burzliwym otoczeniu, 3. Zarządzanie oparte na wiedzy, 4.Problemy etyczne w zarządzaniu, 5. Problemy ekologiczne w zarządzaniu, 6. Procesy globalizacji i ich wpływ na działalność przedsiębiorstwa, 7. Zarządzanie w warunkach globalizacji, 8. Tworzenie globalnego przedsiębiorstwa, 9. Globalne zarządzanie strategiczne, 10. Menedżer w międzynarodowym biznesie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(VII Kongres Ekonomistów Polskich ; Tom VI)
Słowo wstępne; Rola uczelni niepaństwowych w kształtowaniu modelu kształcenia ekonomistów; Olimpiada i konkursy młodzieżowe w procesie edukacji ekonomicznej; Dyle maty rozwoju edukacji ekonomicznej w Polsce; Stan i rozwój kształcenia menedżerów w Polsce pod koniec lat 90-tych; Niepubliczne uczelnie ekonomiczne w Polsce -bariery i perspektywy wzrostu; Nieustające samokształcenie jako warunek przydatności ekonomisty w działalności gospodarczej; Społeczne i intelektualne podstawy kształcenia ekonomistów; Przedsiębiorstwo jako element systemu edukacyjnego współczesnego społeczeństwa; Humanistyczne aspekty w kształceniu ekonomistów; Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: R. 1 Współczesne wyzwania stojące przed liderami: Kim jest lider; Aktualne wyzwania dla procesu zarządzania; kompetencje współczesnych liderów; R. 2 Kultura organizacyjna – wyznacznik kompetencji lidera: Czy jest kultura organizacyjna; Modele kultury organizacyjnej; Kultura organizacyjna a efektywność przedsiębiorstwa – analiza modelu D. Denisona; R. 3 Model kompetencji przywódczych D. Denisona: Kompetencje przywódcze związane z misją; Kompetencje przywódcze związane z adaptacyjnością; Kompetencje przywódcze związane z zaangażowaniem; Kompetencje przywódcze związane ze spójnością; Praktyki i kompetencje przywódcze czterech wymiarów modelu D. Denisona; R. 4 Kompetencje przywódcze wspólne dla czterech wymiarów modelu D. Denisona – autorska koncepcja: Budowanie zaufania i wiarygodności; Skuteczna komunikacja; Samodoskonalenie; Gotowość cyfrowa (digital readiness); Podsumowanie autorskich koncepcji pogłębienia modelu kompetencji przywódczych D. Denisona; R. 5 Proces rekrutacji liderów: Pytania i zadania rekrutacyjne związane z wymiarem „misja”; Pytania i zadania rekrutacyjne związane z wymiarem „adaptacyjność”; Pytania i zadania rekrutacyjne związane z wymiarem „zaangażowanie”; Pytania i zadania rekrutacyjne związane z wymiarem „spójność”; Podsumowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie w instytucjach kultury / red. Łukasz Wróblewski. - Dodruk. - Warszawa : CeDeWu , 2018. - 201 s. : ilustracje ; 24 cm.
Zawiera: Część I Zarządzanie projektami w instytucjach kultury; Rozdział 1. Warunki skutecznego zarządzania projektem w kulturze - Agnieszka Orankiewicz; Rozdział 2. Klaster kultury i turystyki przemysłowej w województwie śląskim jako przykład współpracy marketingowej na rynku dóbr i usług kultury - Joanna Kurowska-Pysz; Rozdział 3. Marketingowa współpraca sieci lokalnych punktów informacji kulturalnej w warunkach wykorzystania funduszy Unii Europejskiej - Joanna Kurowska-Pysz. Część II Zarządzanie strategiczne i marketingowe w instytucjach kultury; Rozdział 4. Czynniki utrudniające samodzielne opracowywanie planów strategicznych przez pracowników instytucji kultury - Mateusz Lewandowski; Rozdział 5. Operacjonalizacja modelu sprawności w zarządzaniu strategicznym instytucjami kultury - Mateusz Lewandowski; Rozdział 6. Adaptacja i zakres stosowania koncepcji marketingowej w muzealnictwie w świetle wyników badań empirycznych - Magdalena Sobocińska; Rozdział 7. Marketing mediów społecznościowych w instytucjach kultury - szansę i bariery - Iwona Lupa; Rozdział 8. Wpływ konwergencji instrumentów marketingu na marketing mix na rynku rozrywki -Adam Grzegorczyk; Rozdział 9. Młodzież szkolna i akademicka jako specyficzny rynek docelowy instytucji kultury - Łukasz Wróblewski; Rozdział 10. Strategie marketingowe filharmonii jako element upowszechniania kultury wysokiej wśród młodzieży szkolnej i akademickiej - Łukasz Wróblewski. Część III Wybrane problemy zarządzania i marketingu w instytucjach kultury - case studies; Rozdział 11. Zastosowanie strategii marketingowych w polskich teatrach - Karna Pawłicka; Rozdział 12. Finansowanie działalności instytucji kultury - studium przypadku: instytucje kultury samorządu województwa łódzkiego - Paweł A. Nowak; Rozdział 13. Wykorzystanie wybranych narzędzi PR w promocji instytucji kultury na przykładzie zrealizowanego projektu Opery Krakowskiej "Opera w Małopolsce" - Anna Kościelna; Rozdział 14. Innowacje w zarządzaniu w Centrum Kultury Dwór Artusa w Toruniu - Marek Pijanowski; Rozdział 15. Uwarunkowania skuteczności organizacji transgranicznych wydarzeń kulturalnych na przykładzie 15. Edycji Przeglądu Filmowego "Kino na granicy" - Maciej Rendaszka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Mikrofon i kamera (współpraca z radiem i telewizją) 2.Odpowiedzi na trudne pytania, 3.Obdarowywać z klasą, czyli wręczanie upominków, 4.Dobre maniery, 5.Etyka biznesu, 6.Zarządznie w wizerunek firmy, 7.Portret lid era, 8.Investor Relations, 9.Sponsoring, 10.Lobbing, czyli rzecznictwo interesów, 11.Internet - dlaczego wa rto zaistnieć w sieci?, 12.Instalacja programu "Sztuka budowania wizerunku osób, firm i instytucji"
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp. Rozdział I Pojęcie, źródła oraz mechanizmy redukujące lęk menadżerów w Polsce i w Chinach: 1.1. Człowiek jako podmiot odczuwanego lęku w kulturach zachodniej i chińskiej. 1.2. Źródła lęku. 1.3. Mechanizmy redukujące lęk menadżerów. Rozdział II Lęk decyzyjny menadżerów z Polski i z Chin w realizacji funkcji zarządzania: 2.1. Działanie menadżera w realizacji funkcji zarządzania. 2.2. Proces decydowania oraz rodzaje decyzji menadżerskich. 2.3. Istota decyzji menadżerskich oraz radzenie sobie z lękiem decyzyjnym na podstawie wywiadów z menadżerami z Polski i z Chin. Rozdział III Radzenie sobie z lękiem decyzyjnym menadżerów polskich i chińskich w świetle badań: 3.1. Problem badawczy, hipotezy, metody badawcze oraz przebieg badań. 3.2. Wyniki badań menadżerów polskich i chińskich w zakresie lęku jako stanu i jako cechy. 3.3. Propozycje działań redukujących lęk decyzyjny menadżerów oraz ich rezultaty. Zakończenie. Literatura.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Lodziensis / Uniwersytet Łódzki ; 179)
3. Handel i dystrybucja w globalizującym sie świecie; 4. Konsument w gloobalnym społeczeństwie informacyjnym; 5. Marketing w edukacji menedżerskiej - w świetle wyzwań gospodarki opartej na wiedzy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Śląskiej Wyższej Szkoły Zarządzania im. gen. Jerzego Ziętka w Katowicach ; nr 14/2006)
1. Praca człowieka we współczesnej organizacji: Organizacja wirtualna. Pojecie i funkcjonowanie; Strategie rozwoju kariery zawodowej; Wymiary kompetencji zawodowych pracownika współczesnej organizacji; Przywództwo menedżerskie. Kierunki zmian; Skodyfikowana czy spersonalizowana strategia zarządzania wiedzą- miedzy wiedzą jawną a ukryta; Odpowiedzialność społeczna przedsiębiorstwa; 2. Konkurencyjność współczesnego przedsiębiorstwa: Znaczenie innowacyjności w budowaniu przewagi konkurencyjnej polskich przedsiębiorstw; Model konkurencyjności przedsiębiorstwa; Technologie telekomunikacyjne i informatyczne w przedsiębiorstwach transportowych; Specyfika zarządzania personelem w przedsiębiorstwie globalnym; Metodyka oceny realizacji strategii Narodowych Funduszy Inwestycyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zasady Powella; Ośmielaj do wyrażania własnych opinii; Czasem trzeba pozbyć się pracownika; Oprzyj zarządzanie na wzajemnym zaufaniu; Waż słowa; Dobieraj sobie potrzebnych ludzi; Słuchaj ludzi; Tajemnica sukcesu tkwi w szczegółach; Mieszaj w zakisłym; Zostaw własne ego przed drzwiami firmy; Zmiana to jedyna szansa rozwoju; Poszukaj konsensusu (ale nie czyń zeń zasady); Nie powielaj stereotypów; Upraszczaj procedury i działanie; Sytuacja dyktuje najwłaściwszą strategię; Bez ryzyka nie ma sławy; Nie trać kontaktu ogniowego z przeciwnikiem; Tratuj podwładnych jak partnerów; Nie bój się wytknąć królowi, ze jest nagi; Tytuły to tylko dźwięczne nazwy; Zaufaj ludziom z linii ognia; Przede wszystkim sam bądź optymistą; Spójrz na siebie z dystansem; Zachowaj równowagę między pracą a życiem; Decyzje są tylko twoje
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65,01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Odszyfrowując ludzką mistykę. Spojrzeie przez pryzmat klinicznego karadygmatu. 2. Inteligencja emocjonalna w świecie zawodowym. 3. Syndrom małża. 4. Czynnik porażki w przywództwie. 5. Fenomen Dilberta. 6. Zepsucie na górze. 7. Osiąganie zmiany osobistej i organizacyjnej. 8. Cechy skutecznego przywództwa. 9. Przywództwo w kontekście globalnym. 10. Role, jakie grają przywódcy. 11. Dynamika sukcesji. 12. Rozwój przywództwa. 13. Najlepsze miejsca do pracy: organizacje autentyzotyczne. 14. Końcowe przemyślenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej