Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(202)
ebookpoint BIBLIO
(10)
IBUK Libra
(6)
Forma i typ
Książki
(194)
Publikacje naukowe
(28)
E-booki
(16)
Publikacje fachowe
(16)
Audiobooki
(5)
Czasopisma
(5)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(160)
dostępne
(124)
wypożyczone
(6)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(131)
Czytelnia
(161)
Autor
Penc Józef (1939-2017)
(9)
Chodyński Andrzej
(4)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(4)
Huczek Marian (1939-2023)
(4)
Kożusznik Barbara
(4)
Kuc Bolesław Rafał (1944-2022)
(4)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(3)
Ehrlich Andrzej
(3)
German Janusz (1974- )
(3)
Grabiec Olimpia (1975- )
(3)
Karbowski Marcin
(3)
Oleksyn Tadeusz (1945- )
(3)
Adair John Eric (1934- )
(2)
Armstrong Michael (1928- )
(2)
Bańka Waldemar
(2)
Bieda Jolanta
(2)
Biliński Waldemar
(2)
Borkowska Stanisława (1939- )
(2)
Fołtyn Hanna
(2)
Glinkowska Beata
(2)
Grabia Tomasz
(2)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(2)
Holstein-Beck Maria
(2)
Kaczmarek Bogusław
(2)
Kanafa-Chmielewska Dorota
(2)
Kieżun Witold
(2)
Koźmiński Andrzej K
(2)
Kubik Krystyna
(2)
Lany Magdalena
(2)
Masiukiewicz Piotr
(2)
Niemczyk Andrzej
(2)
Niemczyk Anna
(2)
Nyk Mariusz
(2)
Podsiadło Iwona
(2)
Porvazník Ján
(2)
Przytuła Sylwia
(2)
Rusiński Michał
(2)
Rybak Mirosława
(2)
Rzepa Teresa
(2)
Sipa Monika
(2)
Sitek Marcin
(2)
Skórska Anna
(2)
Staszewska Jolanta (1960- )
(2)
Stelmach Waldemar
(2)
Szczepańska-Woszczyna Katarzyna
(2)
Trojanowski Tomasz
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Alberoni Francesco
(1)
Albigowski Marek
(1)
Albright Mary
(1)
Alimpiiev Yevhenii
(1)
Andrzejewski Piotr
(1)
Baczyńska Anna Katarzyna
(1)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Banaszak Sławomir
(1)
Bartoszczuk Paweł
(1)
Baryń Magdalena
(1)
Bassford Christopher
(1)
Benton Debra
(1)
Biela Adam
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Bieniok Henryk (1940- )
(1)
Blanchard Marjorie (1940- )
(1)
Bohdziewicz Piotr
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(1)
Borkowski Stanisław
(1)
Borkowski Stanisław (1945- )
(1)
Borowska Joanna
(1)
Borówka Ewa
(1)
Boyatzis Richard E
(1)
Boyatzis Richard E. (1946- )
(1)
Brockbank Wayne
(1)
Bruch Heike
(1)
Bryke Mariusz
(1)
Budkiewicz Piotr
(1)
Budzisz Bolesław
(1)
Bulińska-Stangrecka Helena
(1)
Burrows Hal (1937- )
(1)
Bąkowski Wojciech
(1)
Bławat Franciszek (1945- )
(1)
Carr Clay
(1)
Chakowski Maciej
(1)
Chmielewiec Beata
(1)
Chodyńska-Kukułka Agata
(1)
Cieśla-Szymańska Dominika (1975- )
(1)
Ciszek Przemysław
(1)
Clifford Jackie
(1)
Copp Tomasz
(1)
Covey Stephen R
(1)
Cox Allan
(1)
Cyfert Szymon
(1)
Czainska Katarzyna
(1)
Czarnecka-Wójcik Ewa
(1)
De Bono Edward
(1)
Debatory Helena
(1)
Dec Paweł
(1)
Detyna Beata
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Doktór Kazimierz
(1)
Doroba Anita
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(15)
2010 - 2019
(50)
2000 - 2009
(136)
1990 - 1999
(17)
Okres powstania dzieła
2001-
(19)
Kraj wydania
Polska
(218)
Język
polski
(218)
Odbiorca
Kierownicy działów kadrowo-płacowych
(1)
Pracownicy HR
(1)
Temat
Menedżerowie
(200)
Zarządzanie
(79)
Przywództwo
(35)
Kadry
(33)
Organizacja
(32)
Przedsiębiorstwo
(31)
Decyzje
(19)
Motywacja pracy
(17)
Praca
(14)
Zarządzanie wiedzą
(12)
Kultura organizacyjna
(11)
Etyka biznesu
(9)
Stosunki interpersonalne
(9)
Komunikacja społeczna
(8)
Przydatność zawodowa
(8)
Zawód
(8)
Innowacje
(7)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(7)
Zarządzanie jakością
(7)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(7)
Zarządzanie strategiczne
(7)
Relacje międzyludzkie
(6)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(6)
Kompetencje menedżerskie
(5)
Zatrudnienie
(5)
Globalizacja
(4)
Kariera
(4)
Komunikacja interpersonalna
(4)
Konflikt
(4)
Manipulacja (psychol.)
(4)
Mentoring
(4)
Negocjacje
(4)
Ocena pracowników
(4)
Organizacja ucząca się
(4)
Przedsiębiorcy
(4)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(4)
Płaca
(4)
Ekonomiści
(3)
Etyka zawodowa
(3)
Gospodarka oparta na wiedzy
(3)
Innowacje organizacyjne
(3)
Instytucje nonprofit
(3)
Inteligencja emocjonalna
(3)
Kompetencje przywódcze
(3)
Marketing
(3)
Organizacje
(3)
Osobowość
(3)
Planowanie strategiczne
(3)
Prawo pracy
(3)
Programowanie neurolingwistyczne
(3)
Przedsiębiorczość (postawa)
(3)
Psychologia zarządzania
(3)
Reklama
(3)
Socjotechnika
(3)
Społeczeństwo informacyjne
(3)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(3)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(3)
Stres
(3)
Sukces
(3)
Szkolnictwo wyższe
(3)
Wypalenie zawodowe
(3)
Zachowanie
(3)
Zarządzanie kompetencjami
(3)
Zarządzanie ryzykiem
(3)
Banki
(2)
Bezrobocie
(2)
Bibliotekarstwo
(2)
Coaching
(2)
Controlling
(2)
Dyrektor
(2)
Efektywność ekonomiczna
(2)
Gospodarka
(2)
Kapitał intelektualny
(2)
Kapitał ludzki
(2)
Kobieta
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Konkurencyjność
(2)
Konsumenci
(2)
Kontrakt menedżerski
(2)
Kontrola
(2)
Myślenie twórcze
(2)
Nauki ekonomiczne
(2)
Ochrona środowiska
(2)
Odpowiedzialność karna
(2)
Odpowiedzialność społeczna
(2)
Otoczenie firmy
(2)
Planowanie
(2)
Poradnictwo zawodowe
(2)
Prakseologia
(2)
Przedsiębiorstwo rodzinne
(2)
Psychologia pracy
(2)
Psychologia społeczna
(2)
Public relations
(2)
Rynek pracy
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Savoir-vivre
(2)
Szczupłe zarządzanie
(2)
Umowa
(2)
Władza
(2)
Temat: czas
2001-
(10)
1989-2000
(5)
1901-2000
(2)
1989-
(2)
2001-0
(2)
1901-
(1)
1918-
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(12)
Chiny
(1)
Czarnków (woj. wielkopolskie)
(1)
Katowice (woj. śląskie ; okolice)
(1)
Kołbaskowo (woj. zachodniopomorskie, pow. policki, gm. Kołbaskowo)
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Tczew (woj. pomorskie)
(1)
Warmińsko-mazurskie, województwo
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Gatunek
Opracowanie
(27)
Podręcznik
(18)
Poradnik
(9)
Praca zbiorowa
(9)
Monografia
(6)
Czasopismo naukowe
(5)
Czasopismo ekonomiczne
(3)
Raport z badań
(3)
Case study (studium przypadku)
(2)
Materiały konferencyjne
(2)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(69)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(25)
Psychologia
(10)
Filozofia i etyka
(4)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
218 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Zawiera: WSTĘP. ROZDZIAŁ 1. TEORETYCZNE ASPEKTY ODPOWIEDZIALNOŚCI: 1.1. Pojęcie odpowiedzialności; 1.2. Teorie zarządzania a odpowiedzialność menedżerów; 1.3. Etyka a odpowiedzialność. Wybrane problemy; 1.3.1. Etyka a zarządzanie; 1.3.2. Etyka gospodarowania A. Smitha; 1.3.3. Etyka zobowiązań a odpowiedzialność; 1.3.4. Odpowiedzialność wobec środowiska działania; 1.4. Teoria społecznej odpowiedzialności biznesu; 1.4.1. Istota społecznej odpowiedzialności biznesu; 1.4.2. Obszary społecznej odpowiedzialności biznesu; 1.4.3. Narzędzia CSR; 1.4.4. Korzyści CSR; 1.4.5. Menedżer ds. społecznej odpowiedzialności biznesu; 1.4.6. Aspekty normatywne CSR; 1.4.6.1. Norma ISO 26000 Guidance on Social Responsibility; 1.4.6.2. Zasady Global Compact ONZ; 1.5. Zasady podejmowania decyzji a racjonalność; 1.5.1. Zasady fundamentalne. Ontologia decyzji; 1.5.2. Teoretyczne aspekty racjonalności ekonomicznej; 1.5.3. Racjonalność ekonomiczna jako podstawa podejmowania decyzji; 1.5.4. Racjonalność ekonomiczna a wartość czasu; 1.5.5. Brzytwa Ockhama w podejściu do kryteriów racjonalności. ROZDZIAŁ 2. OBSZARY ODPOWIEDZIALNOŚCI MENEDŻERA: 2.1. Wykonywanie zadań przez menedżerów; 2.2. Obszary zarządzania; 2.2.1. Rozwiązywanie problemów złośliwych; 2.2.2. Sygnały ostrzegawcze "czerwone chorągiewki"; 2.2.3. Model STARS; 2.2.4. Zbieranie i przetwarzanie informacji; 2.3. Obszar finansów i sprawozdawczości finansowej; 2.3.1. Utrzymanie płynności finansowej; 2.3.2. Kształtowanie struktury kapitału; 2.3.3. Analiza zdolności kontynuacji działalności firmy; 2.3.4. Ustawa Sarbanesa-Oxleya; 2.3.5. Sprawozdawczość finansowa; 2.4. Obszar kapitału ludzkiego; 2.4.1. Cechy osobowościowe menedżerów; 2.4.2. Hierarchia menedżerów w firmach; 2.4.3. Style zarządzania podwładnymi; 2.4.4. Podstawowe prawa człowieka i prawa pracownicze; 2.5. Obszar środowiska;2.5.1. Respektowanie i ochrona natury; 2.5.2. Wzrost presji ekologicznej; 2.6. Obszar upadłości; 2.6.1. Bankructwo a upadłość firmy; 2.6.2. Systemy wczesnego ostrzegania przed upadłością. ROZDZIAŁ 3. UWARUNKOWANIA ZACHOWAŃ MENEDŻERÓW: 3.1. Wybrane czynniki specyficzne zachowań menedżerów; 3.1.1. Specyficzne uwarunkowania podejmowania decyzji; 3.1.2. Behawioralne aspekty procesu decyzyjnego; 3.1.3. Chroniczny stres zawodowy; 3.1.4. Ryzyko compliance; 3.1.5. Hazard moralny; 3.1.6. Corporate governance a pozycja menedżera; 3.1.7. Trychotomia władzy w zrzeszeniu; 3.1.8. Moc decyzyjna a odpowiedzialność prawna; 3.2. Zarządzanie informacją jako podstawa odpowiedzialnych decyzji; 3.2.1. Asymetria informacji jako bariera decyzyjna; 3.2.2. Korzystanie z informacji w świetle badania; 3.3. Wielokulturowość w zarządzaniu; 3.3.1. Znaczenie relacji międzykulturowych w biznesie; 3.3.2. Czynniki kulturowo-religijne a sukces w biznesie w świetle badań; 3.4. Skłonność do omijania prawa i brak legalizmu; 3.4.1. Nadużycia gospodarcze w skali międzynarodowej; 3.4.2. Nadużycia gospodarcze. Przykład Polski. ROZDZIAŁ 4. ODPOWIEDZIALNOŚĆ PRAWNA W ŚWIETLE PRAWA POLSKIEGO: 4.1. Odpowiedzialność z kodeksu pracy; 4.2. Odpowiedzialność z kodeksu spółek handlowych; 4.3. Odpowiedzialność z ustawy o rachunkowości; 4.4. Odpowiedzialność z ustaw regulujących rynek finansowy i kapitałowy; 4.4.1. Ustawy o nadzorze nad rynkiem finansowym i kapitałowym; 4.4.2. Ustawa o obligacjach; 4.4.3. Ustawa o funduszach inwestycyjnych; 4.4.4. Ustawa o obrocie instrumentami finansowymi; 4.4.5. Ustawa o ofercie publicznej i warunkach wprowadzania instrumentów finansowych do zorganizowanego systemu obrotu oraz o spółkach publicznych; 4.4.6. Ustawa o giełdach towarowych; 4.5. Odpowiedzialność z ustawy o podatku od towarów i usług; 4.6. Odpowiedzialność za zobowiązania publicznoprawne; 4.7. Odpowiedzialność z ustawy upadłościowej i restrukturyzacyjnej; 4.7.1. Regulacje upadłościowe; 4.7.2. Regulacje restrukturyzacyjne. ROZDZIAŁ 5. ODPOWIEDZIALNOŚĆ FINANSOWA: 5.1. Modele odpowiedzialności finansowej; 5.1.1. Problemy odpowiedzialności w praktyce; 5.1.2. Regulacje pokryzysowe w obszarze odpowiedzialności finansowej; 5.1.3. Odpowiedzialność prawno-finansowa w krajach OECD; 5.1.4. Odpowiedzialność CEO w Wielkiej Brytanii. Studia przypadków; 5.1.4.1. Ważniejsze regulacje prawne; 5.1.4.2. Odpowiedzialność finansowa dyrektorów; 5.1.4.3. Odpowiedzialność karna; 5.1.4.4. Odpowiedzialność administracyjna; 5.2. Odpowiedzialność finansowa w Polsce; 5.2.1. Sankcje karne. Aspekt finansowy; 5.2.2. Zakaz prowadzenia działalności gospodarczej; 5.2.3. Sankcje administracyjne; 5.2.3.1. Sankcje wobec menedżerów instytucji finansowych; 5.2.3.2. Odpowiedzialność w świetle regulacji rynku kapitałowego; 5.2.3.3. Odpowiedzialność za czyny nieuczciwej konkurencji a kary UOKiK; 5.2.3.4. Kary dotyczące naruszenia prawa pracy; 5.2.3.5. Kary za środowisko; 5.2.4. Sankcje kontraktowe. ROZDZIAŁ 6. ODPOWIEDZIALNOŚĆ ETYCZNA A WARTOŚCI W PRAKTYCE: 6.1. System wartości menedżerów w świetle badań; 6.2. Etyka spłacania długów w świetle badań; 6.3. Etyka podatkowa; 6.4. Odpowiedzialność a kodeksy deontologiczne; 6.4.1. Wytyczne i dyrektywy międzynarodowe; 6.4.2. Regulacje ogólnokrajowe; 6.4.3. Kodeksy branżowe i kodeksy przedsiębiorstw. ROZDZIAŁ 7. UBEZPIECZENIE OD RYZYKA PODEJMOWANIA DECYZJI. POLSKIE DOŚWIADCZENIA: 7.1. Ubezpieczenie menedżera; 7.2. Ubezpieczenie od utraty zysku. ROZDZIAŁ 8. STAN I KIERUNKI ZMIAN REGULACJI W OBSZARZE ODPOWIEDZIALNOŚCI MENEDŻERÓW: 8.1. Modele odpowiedzialności i wynagradzania Krytyka tradycyjnego systemu; 8.2. Odpowiedzialność menedżerów w świetle badań; 8.2.1. Powiązanie wynagrodzeń menedżerów z wybranymi zmiennymi; 8.2.2. Odpowiedzialność menedżerów w świetle opinii ekspertów; 8.3. Zmiany systemów odpowiedzialności i motywacji; 8.3.1. Mierniki sukcesu; 8.3.2. Model motywacji finansowych; 8.3.3. Złote spadochrony; 8.3.4. Podatki od wysokich wynagrodzeń; 8.4. Kierunki zmian w obszarze odpowiedzialności menedżerów. BIBLIOGRAFIA. WYBRANE AKTY PRAWNE. INNE ŹRÓDŁA. SPIS RYSUNKÓW. SPIS WYKRESÓW. SPIS TABEL.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Wpływ społeczny w kontaktach między ludźmi: R.1 Człowiek jako nadawca i odbiorca wpływu społecznego. Rodzaje wpływu społecznego, R.2 Uwarunkowanie zachowań społecznych, R.3 Manipulacyjne techniki wywierania wpływu społecznego. Cz. II Umiejętności menedżera: R.4 Efektywne porozumiewanie się, R.5 Skuteczne słuchanie, R.6 Style słuchania i odpowiadania, R.7 Udzielanie informacji zwrotnych, R.8 Asertywność, R.9 Stres i radzenie sobie z nim, R.10 Umiejętność prowadzenia negocjacji, R.11 Umiejętność kierowania zespołem ludzi, R.12 Umiejętność twórczego myślenia
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kultura pracy menedżera / Krystyna Kubik. - Toruń : TNOiK "Dom Organizatora", 2002. - 189,[1] s., VIII k. ; 21 cm.
1. Kultura w zarysie ogólnym, 2. Kultura języka, 3. Wizerunek menedżera i jego autorytet, 4. Komunikacja w organizacji, 5. Kultura pracy w biznesie, 6. Delegacje zagraniczne, 7. Przyjęcia w biznesie, 8. Zachowanie przy stole, 9. Ubiór w biznesie, 10. Główne problemy związane z etykietą w biznesie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / C.H.Beck)
I. Kierownik i menedżer: Kierowanie; Cechy kierowników i menedżerów; Kierownik- menedżer wobec wyzwań przyszłości; II. Zarządzanie i jego otoczenie: Zarządzanie; Otoczenie; III. Zarządzanie jako sekwencja działań: Planowanie; Organizowanie; Realizacja; Kontrolowanie; IV. Kompetencje w zarządzaniu: Kompetencje i role decyzyjne; Kompetencje i role informacyjne; Kompetencje i role interpersonalne; V. Instrument zarządzania: Strategie zarządzania; Modele biznesowe; Metody zarządzania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera i Służby Pracowniczej ; Zeszyt 206/2001)
R.1 Biznes i menedżer w zachodzących przemianach społeczno-gospodarczych na przełomie wieku: Biznes i menedżer kategoriami ponadczasowymi; Menedżer i jego współczesne konotacje; Menedżer w zachodnim i polskim biznesie; Obszar penetracji menedżerskich; Współczesność, a nowoczesność w biznesie. R.2 Funkcje i role menedżera w nowoczesnym przedsiębiorstwie; Nowoczesny menedżer pilnie poszukiwany; Menedżer w zarządzaniu nowoczesnym przedsiębiorstwem; Menedżerowie i ich role. R.3 Predyspozycje psychofizyczne menedżera: Czynniki wyznaczające indywidualny poziom zachowań organizacyjnych menedżera; Cechy fizyczne i środowiskowe preferowane w zawodzie menedżera; Władza i autorytet, jako wypadkowa predyspozycji psychofizycznych, cech fizycznych i środowiskowych menedżera; Osobowościowe wyznaczniki menedżerskich stylów kierowania. R.4 W kręgu poszukiwań uniwersalnych umiejętności menedżerskich w zarządzaniu przedsiębiorstwem: Kompetencje a umiejętności menedżera- próba definicji i praktycznych konotacji; Umiejętności menedżerskie- geneza, źródła oraz aktualny stan i potrzeby ich doskonalenia; Rodzaje umiejętności menedżerskich; Próba uniwersalizacji umiejętności menedżerskich. R.5 Kształtowanie umiejętność menedżerskich w światowym i polskim biznesie na tle przemian cywilizacyjnych: Wpływ wzorców kulturowych współczesnego świata na wy bór umiejętności menedżerskich i potrzeby ich kształtowania; Wpływ stereotypów funkcjonujących w światowym i polskim biznesie na kształtowanie umiejętności menedżerskich; Postawy, zachowania i umiejętności menedżerów, gł. kryterium w podziale światowego i polskiego biznesu. R.6 Jak kształtować umiejętności potrzebne dziś menedżerom w zarządzaniu przedsiębiorstwem?: Menedżer kreatorem pożądanych postaw, zachowań i aspiracji w biznesie; Menedżer znawcą "sztuki motywacji"; Menedżer skutecznym negocjatorem; Przedsiębiorczość menedżera jako kształtowanie umiejętności wobec celów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Jak nie definiować menedżera - wskazanie cech nie zawsze istotnych i tego, co nie sprzyja definiowaniu; 2. Jak definiować menedżera - cechy istotne menedżera i warunki ich wyróżniania; 3. Jak identyfikować menedżera w społeczeństwie i w organizacji - aspekt teoretyczny i praktyczny; 4. Jak edukować menedżera - szkoły, kierunki i poziom kształcenia, kadra naukowo-dydaktyczna; 5. System edukacji menedżerskiej w Polsce - wyniki badań empirycznych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Cele sterowania i zarządzania jakością, 2. Motywacja i jej siła w odniesieniu do sterowania i zarządzania jakością. 3. Rola osobistej postawy w sterowaniu i zarządzaniu jakością. 4. Żywotne czynniki w praktycznym stosowaniu sterowania i zarządzania jakością, 5. Obowiązki i zadania funkcyjne menedżerów. Zestaw materiałów pomocniczych (referencyjnych), Zestaw materiałów dodatkowych (addenda).
i zadania funkcyjne menedżerów. 5.Zestaw materiałów pomocniczych (referencyjnych). 6.Zestaw materiałów dod atkowych (addenda)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Jutro: R.I Zmiany w otoczeniu firmy: 1. Globalizacja, 2. Informatyzacja, 3. Profil konsumenta. R.II Nowy model firmy 1. Firma globalna, 2. Organizacja oparta na wiedzy. R.III Koncepcje zarządzania. Cz. II Menedżer: R.IV Treść pracy menedżera, R.V Sylwetka menedżera, R.VI Styl pracy menedżera
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kluczowe znaczenie kompetencji społeczno-psychologicznych we współczesnych koncepcjach i praktyce systemów edukacji ekonomistów i menedżerów. O potrzebie nowej filozofii edukacyjnej. Kompetencje człowieka - tradycja i współczesność. Kompetencje społeczne we współczesnej psychologii i teorii zarządzania. Przegląd wybranych podejść i problemów. Badania nad kompetencjami menedżerów. Przegląd problemów i kierunków. Właściwości psychologiczne i poziom kompetencji społecznych a formy aktywności studentów oraz ich motywacje do edukacji psychologicznej. Synteza badań. Kompetencje społeczne menedżerów i osób bezrobotnych. Własne badania porównawcze z lat 1996-2004. Model kształcenia kompetencji społeczno-psychologicznych u studentów uczelni ekonomiczno-menedżerskich. Wybrane aspekty rozwijania kompetencji społeczno-psychologicznych. Kierunki dalszych badań w zakresie kompetencji społeczno-psychologicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Cele. 2. Zmiany. 3. Fasady. 4. Granice. 5. Rady nadzorcze. 6. Wizje. 7. Przyszłość. 8. Modele. 9. Mentorzy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Nowoczesności)
Efektywności można się nauczyć; Poznaj swój czas; Co mogę wnieść do tej organizacji; Jak wydobyć produktywność z sił ludzkich; Najpierw to, co pierwsze; Co się składa na podejmowanie decyzji; Decyzje skuteczne; Wnioski: Efektywności trzeba się nauczyć.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Rola i zadania menedżera produktu, II. Umiejętności planistyczne menedżera produktu, III. Umiejętności niezbędne do zarządzania produktem, IV. Umiejętności funkcjonalne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
W poszukiwaniu złota: 1. Gdy na szczycie czujesz się samotny, to znaczy, że gdzieś popełniasz błąd; 2. Osobą, którą najtrudniej zarządzać jesteś ty sam; 3. Kluczowe momenty, które definiują twoje przywództwo; 4. Gdy trafi cię kopniak w tyłek, wiesz, że jesteś na przedzie; 5. Nie przepracuj w życiu ani jednego dnia; 6. Najlepsi liderzy są dobrymi słuchaczami; 7. Poznaj swoje silne strony i wykorzystaj je; 8. Podstawowym obowiązkiem lidera jest dostrzeganie rzeczywistości; 9. Gdy chcesz ocenić, jak sobie radzi lider przyjrzyj się ludziom, którymi zarządza; 10. Nie wysyłaj kaczek do szkoły dla orłów; 11. Koncentruj się na tym co najważniejsze; 12. Największym błędem, jaki popełniasz jest brak pytania o to, jaki błąd popełniasz; 13. Nie zarządzaj czasem, zarządzaj swoim życiem; 14. Nieustannie się ucz, byś nadal mógł być efektywnym liderem; 15. Liderzy wyróżniają się w trudnych chwilach; 16. Ludzie porzucają ludzi, a nie firmy; 17. Doświadczenie nie jest najlepszym nauczycielem; 18. Zebranie przyniesie korzyść wtedy gdy rozpoczniesz je zanim się zacznie; 19. Ceń relacje z ludźmi, nie tylko wspinaczkę; 20. Podejmowane przez ciebie decyzje określają, kim jesteś; 21. Wsparcie możesz wypożyczać, lecz nigdy go nie oddawaj; 22. Gdy coś zyskujesz, musisz z czegoś zrezygnować; 23. Ci, z którymi rozpoczynasz podróż, rzadko docierają z tobą do celu; 24. Niewielu liderów osiąga sukces, jeżeli nie chcą tego otaczający ich ludzie; 25. Odpowiedzi dostajesz tylko na pytania, które zadajesz; 26. Ludzie podsumują twoje życie jednym zdaniem- wybierz teraz, jakie ono będzie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Książka
W koszyku
O strategii: Strategiczne niespodzianki; Strategiczne zaskoczenie; Arytmetyka inwestora; Klub gigantów; Rozwój czy wzrost; Wolność czy totalitaryzm; Globalna gospodarka; Duzi, mali i malutcy; Pionierzy wśród drapieżników; Niepodzielność czasu; Dywersyfikacja; wyprawa do dżungli; Strategia państwa i firmy; Zmiana reguł gry; Pieniądze i ludzie; Genotyp firmy; Mały, groźny rywal; Cykl życia organizacji; Komputer to sieć To samo, ale inaczej; Opór struktury; Walka z konkurencją zagraniczną. O zarządzaniu: Rynkowa cena charakteru; Nobilitacja produktu; Filozofia zarządzania; Decyzje w przedsiębiorstwie; Koszt braku zaufania; Cena zaufania; Inny punkt widzenia; Rozmyte granice; Sprawy, o których się mówi; Śmieszne tajemnice; Rutynowa innowacyjność; Kluczowe słowo "nie"; Osobowość niewolnika; Inwestorzy mają głos; wystarczą podstawy; Premia za sukces, kara za błąd; Audyt jako instytucja społeczna; Innowacje i eksperymenty; Ocena ryzyka. O liderach: Jak współpracować z konsultantami; Śladem mistrzów; Kotwice i motory; Kariera po karierze; Jak wynagradzać liderów?; Decyduje żądza sukcesu; Lojalność pracownika; Praca musi być misją; Misja firm y; Rytualne tańce; Menedżerowie i konsultanci; Przedsiębiorstwo wirtualne; Efektywne zespoły; Biznes i etyka; Kwestia tożsamości; Edukacja menedżerska.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Co warto wiedzieć o komunikowaniu się?: Proces komunikowania się, jego elementy i warunki; Co najbardziej przeszkadza w skutecznym komunikowaniu się? 2. Ciemne strony komunikowania się: Kłamstwo, fałszowanie, zatajanie; Jak rozpoznać kłamcę?; Techniki manipulacji; Gry komunikacyjne. 3. Komunikowanie się podczas zebrań: Zasady ogólne; Zalecenia szczegółowe. 4. Komunikowanie się podczas rozmów indywidualnych: Przygotowanie rozmowy; Przebieg rozmowy oceniającej. 5. Komunikowanie się podczas rozmów kwalifikacyjnych: Etap I. Powitanie i wprowadzenie do rozmowy; Etap II. Rozmowa właściwa; Etap III. Zamknięcie rozmowy i pożegnanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Co warto wiedzieć o komunikowaniu się?: Proces komunikowania się, jego elementy i warunki; Co najbardziej przeszkadza w skutecznym komunikowaniu się? 2. Ciemne strony komunikowania się: Kłamstwo, fałszowanie, zatajanie; Jak rozpoznać kłamcę?; Techniki manipulacji; Gry komunikacyjne. 3. Komunikowanie się podczas zebrań: Zasady ogólne; Zalecenia szczegółowe. 4. Komunikowanie się podczas rozmów indywidualnych: Przygotowanie rozmowy; Przebieg rozmowy oceniającej. 5. Komunikowanie się podczas rozmów kwalifikacyjnych: Etap I. Powitanie i wprowadzenie do rozmowy; Etap II. Rozmowa właściwa; Etap III. Zamknięcie rozmowy i pożegnanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.1 Proces coachingu: Co to jest coaching?; Teorie uczenia się; Wprowadzenie do modelu coachingu; Opis pracy, umiejętności i cech coachingu; Przygotowanie do prowadzenia coachingu; Etap 1: Określenie potrzeb i celów coachingu; Etap 2: Uzgadnianie konkretnych potrzeb rozwojowych; Etap 3: Opracowywanie szczegółowego planu coachingu; Etap 4: Wykonywanie zadania bądź czynności; Etap 5: Przegląd działania i planowanie lepszego funkcjonowania; Etap 6: Zakończenie coachingu; Coachingu inicjowany przez osoby trzecie; Umiejętności. Cz.2 Studia przypadków; Cz.3 Działania i ćwiczenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.I SZtuka dobrego rządzenia: 1.Cel i ideał, 2.Wybór i przewodnictwo, 3.Umiejętność tworzenia, 4.Wartość i cnota. Cz.II Typy ludzkie, CZ.III Demoniczne oblicze włądzy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp. CZĘŚĆ I STUDIUM TEORETYCZNE. Rozdział 1. PRZYWÓDZTWO Z PERSPEKTYWY DEFINICJI I POJĘĆ: 1.1. Menedżer vs przywódca - przegląd pojęć; 1.2. Spory i kontrowersje wokół badań nad przywództwem; 1.3. Zmieniające się problemy w zarządzaniu, czyli o tym, jak menedżer stawał się przywódcą. Rozdział 2. PRZYWÓDZTWO Z PERSPEKTYWY TEORII - WĄTKI HISTORYCZNE I WSPÓŁCZESNE: 2.1. Teorie cech; 2.1.1. Współczesne spojrzenie na cechy w zarządzaniu; 2.2. Teorie zachowań; 2.2.1. Badania na Uniwersytecie Ohio; 2.2.2. Badania na Uniwersytecie Michigan; 2.2.3. Siatka kierownicza; 2.3. Teorie sytuacyjne; 2.3.1. Teoria ścieżki i celu; 2.3.2. Teoria przywództwa sytuacyjnego Herseya i Blanchatda; 2.3.3. Teoria substytutów przywództwa; 2.3.4. Teoria decyzji normatywnej; 2.3.5. Sytuacyjna teoria przywództwa Fiedlera; 2.3.6. Teoria LMX; 2.3.7. Teoria zasobów poznawczych; 2.4. Przywództwo transformacyjne i charyzmatyczne; 2.4.1. Teoria charyzmatycznego przywództwa House‘a; 2.4.2. Teoria charyzmy Congera i Kanungo; 2.4.3. Teoria przywództwa transformacyjnego Burnsa; 2.4.4. Teoria przywództwa transformacyjnego Bassa; 2.5. Inne współczesne koncepcje przywództwa; 2.5.1. Przywództwo rozproszone; 2.5.2. Przywództwo autentyczne; 2.5.3. Teoria ograniczonego przywództwa Koźmińskiego. Rozdział 3. PRZYWÓDZTWO Z PERSPEKTYWY ROZWOJU W ORGANIZACJI: 3.1. Rodzaje szczebli menedżerskich w organizacji, typy autorytetów oraz rola doświadczenia zawodowego; 3.2. Rozwój menedżerski. Rozdział 4. PRZYWÓDZTWO Z PERSPEKTYWY SKUTECZNOŚCI DZIAŁANIA: 4.1. Skuteczne przywództwo - kryteria oceny; 4.2. Cechy i zachowania a skuteczne przywództwo; 4.3. Zachowania menedżera; 4.3.1. Związek zachowań i cech a skuteczność; 4.3.2. Zachowania lidera a teorie sytuacyjne. Rozdział 5. PRZYWÓDZTWO Z PERSPEKTYWY KOMPETENCJI LIDERSKICH I MENEDŻERSKICH: 5.1. Kompetencje - definicja pojęcia; 5.2. Ocena kompetencji w organizacji; 5.3. Kompetencje menedżera i lidera; 5.3.1. Kompetencje przywódcze wg Koźmińskiego. CZĘŚĆ II STUDIUM EMPIRYCZNE. BADANIA WŁASNE. Rozdział 6. WCZEŚNIEJSZE BADANIA AUTORKI. KOMPETENCJE MENEDŻERÓW A ZDOLNOŚCI I CECHY OSOBOWOŚCI: 6.1. Związek zdolności oraz kompetencji menedżerskich; 6.2. Związek cech osobowości i kompetencji menedżerskich oraz liderskich. Rozdział 7. BADANIE WŁAŚCIWE. KOMPETENCJE LIDERA I MENEDŻERA: 7.1. Metody i przebieg badania; 7.2. Wyniki. Rozdział 8. IMPLIKACJE TEORETYCZNE: 8.1. Wnioski z badań wcześniejszych; 8.2. Wnioski z badań właściwych. Rozdział 9. IMPLIKACJE PRAKTYCZNE. Rozdział 10. IMPLIKACJE DO DALSZYCH BADAŃ. Podziękowania. Bibliografia. Aneks 1. Aneks 2. Aneks 3. Aneks 4. Aneks 5. Aneks 6. Spis tabel i rysunków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Problemy i decyzje menedżerskie; 2. Obiektywne uwarunkowania decyzji menedżerskich; 3. Subiektywne uwarunkowania procesów decyzyjnych; 4. Podejmowanie decyzji menedżerskich - ujęcie normatywne; 5. Podejmowanie decyzji menedżerskich - ujęcie opisowe; 6. Metody i techniki wspomagania procesów decyzyjnych; 7. Intuicja i kreatywność w procesach decyzyjnych; 8. Metody pozyskiwania akceptacji dla decyzji menedżerskich. Wnioski końcowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej