Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(257)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(253)
Publikacje dydaktyczne
(104)
Publikacje fachowe
(72)
Publikacje naukowe
(51)
Druki ulotne
(4)
Dostępność
tylko na miejscu
(165)
dostępne
(136)
wypożyczone
(10)
nieokreślona
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(147)
Czytelnia
(168)
Autor
Sałamacha Przemysław
(13)
Głuchowska Hanna
(12)
Tarczyńska-Płatek Agnieszka
(12)
Dudziec Kamila
(9)
Pelc Maria
(9)
Borowska-Kociemba Agnieszka
(8)
Dudek Sandra
(8)
Krukowska Małgorzata
(8)
Watcyn-Jones Peter (1944- )
(8)
Górska Milena
(7)
Howard-Williams Deirdre
(7)
Spychał Krzysztof
(7)
Białobrzeska Joanna
(6)
Czarnik Barbara
(6)
Staszkiewicz Ewa
(6)
Gawrońska Beata
(5)
Gubała Magdalena
(5)
Raczek Emilia
(5)
Jarosz Magdalena
(4)
Miętkiewicz Jaśmina
(4)
Rutkowski Janusz
(4)
Żabiński Dawid
(4)
Antonowicz Paweł
(3)
Case Doug
(3)
Dawidowicz Maria
(3)
Granger Colin
(3)
Kolanko Agnieszka
(3)
Kozak Katarzyna
(3)
Remus-Duda Joanna
(3)
Tomalin Mary
(3)
Tomczak Anna
(3)
Watcyn-Jones Peter
(3)
Woods Edward
(3)
Biela Agnieszka
(2)
Biesok Grzegorz (1976- )
(2)
Cieślak Małgorzata
(2)
Crowther-Alwyn John
(2)
Greenall Simon
(2)
Grossmann Tomasz
(2)
Hass-Symotiuk Maria (1941- )
(2)
Hinz Magdalena
(2)
Jeruszka Urszula (1952- )
(2)
Kludacz-Alessandri Magdalena
(2)
Kłodnicka Olga
(2)
Małecka-Ziembińska Edyta
(2)
Moreau Jacques
(2)
Nadolna Bożena
(2)
Nys Filip de
(2)
Plumb John (1943- )
(2)
Raths Angelika
(2)
Scheibner Kurt
(2)
Seiffarth Achim
(2)
Swan Michael
(2)
Sweeney Simon
(2)
Szatur-Jaworska Barbara (1955- )
(2)
Szymonik Andrzej (1952- )
(2)
Trocka Małgorzata
(2)
Wildenbeest May
(2)
Zeidler Paweł
(2)
Łastowski Krzysztof
(2)
Adamczyk Andrzej
(1)
Ambroziak Adam A
(1)
Antonów Dobrosława (1981- )
(1)
Awdziej Marcin
(1)
Bagan-Kurluta Katarzyna
(1)
Baranowska-Jojko Ewa
(1)
Barcz Jan (1953- )
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Bernatt Maciej
(1)
Biczysko Władysław
(1)
Bieniek Otylia
(1)
Binnebeset Józef
(1)
Bogdanowicz Marta (1943- )
(1)
Bomba Katarzyna
(1)
Borszowski Paweł (1972- )
(1)
Bożyk Paweł (1939-2021)
(1)
Brieger Nick (1948- )
(1)
Brudnik Ewa
(1)
Burakowska Małgorzata
(1)
Burlita Augustyna
(1)
Bąk Aleksandra
(1)
Błoński Michał
(1)
Carby-Hall Joseph Roger (1933- )
(1)
Całka Edyta
(1)
Cempura Aleksandra
(1)
Chałubińska-Jentkiewicz Katarzyna
(1)
Chełchowski Wojciech
(1)
Chlipała Monika
(1)
Chmielewski Mariusz
(1)
Ciekanowski Zbigniew
(1)
Ciesielski Maciej
(1)
Cisek Marek
(1)
Colander David C
(1)
Colina Donatella
(1)
Comfort Jeremy (1953- )
(1)
Cordell Jane
(1)
Czajor Przemysław
(1)
Czaplicki Kamil
(1)
Czekalski Tadeusz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(91)
2010 - 2019
(65)
2000 - 2009
(74)
1990 - 1999
(24)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(128)
Kraj wydania
Polska
(216)
Wielka Brytania
(29)
Niemcy
(9)
Włochy
(2)
nieznany (us)
(2)
Język
polski
(217)
angielski
(30)
niemiecki
(11)
Odbiorca
Dziecko z zaburzeniami mowy
(21)
6-8 lat
(17)
Szkoły podstawowe
(17)
Przedszkola
(15)
Dzieci
(12)
0-5 lat
(11)
9-13 lat
(11)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(11)
Szkoły specjalne
(6)
Nauczanie początkowe
(3)
Chorzy z afazją
(2)
Klasa 1.
(2)
Klasa 2.
(2)
Klasa 3.
(2)
Szkoły wyższe
(2)
14-17 lat
(1)
Klasa 0.
(1)
Komornicy sądowi
(1)
Logopedzi
(1)
Pedagodzy szkolni
(1)
Prawnicy
(1)
Psycholodzy
(1)
Szkoły ponadpodstawowe
(1)
Temat
Nauczanie języków obcych
(40)
Język angielski
(38)
Korekcja mowy
(23)
Nauczanie początkowe
(22)
Język polski
(21)
Spółgłoski
(16)
Wymowa
(15)
Przedsiębiorstwo
(13)
Terapia logopedyczna
(12)
Zaburzenia mowy
(12)
Język dziecka
(11)
Język niemiecki
(11)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(8)
Nauczanie zintegrowane
(8)
Nauka mówienia
(8)
Wychowanie przedszkolne
(8)
Prawo administracyjne
(7)
Zarządzanie jakością
(7)
Gramatyka
(6)
Język handlu i biznesu
(6)
Matematyka
(6)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(6)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(5)
Filozofia
(5)
Logistyka gospodarcza
(5)
Nauczanie
(5)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(5)
Unia Europejska (UE)
(5)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(5)
Kontrola zarządcza
(4)
Model biznesowy
(4)
Pomoce dydaktyczne
(4)
Prawo pracy
(4)
Rachunkowość finansowa
(4)
Rynek pracy
(4)
Sprawozdawczość finansowa
(4)
Zarządzanie strategiczne
(4)
Administracja publiczna
(3)
Audyt wewnętrzny
(3)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(3)
Edukacja europejska
(3)
Finanse publiczne
(3)
Globalizacja
(3)
Kompetencje zawodowe
(3)
Komunikacja werbalna
(3)
Konsumenci (ekonomia)
(3)
Kultura organizacyjna
(3)
Mediacja (prawo)
(3)
Metody nauczania
(3)
Motywacja pracy
(3)
Percepcja wzrokowa
(3)
Pisanie
(3)
Polityka społeczna
(3)
Pomoc publiczna
(3)
Postępowanie celne
(3)
Poziom podstawowy
(3)
Prawo celne
(3)
Prawo karne
(3)
Prawo konstytucyjne
(3)
Prawo podatkowe
(3)
Prawo rodzinne
(3)
Prawo wspólnotowe europejskie
(3)
Samorząd terytorialny
(3)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(3)
Uczucia
(3)
Zaangażowanie pracowników
(3)
Zarządzanie
(3)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(3)
Administracja rządowa
(2)
Afazja
(2)
Badania marketingowe
(2)
Bezrobocie
(2)
Bliskie związki międzyludzkie
(2)
Budżety terenowe
(2)
COVID-19
(2)
Chorzy z afazją
(2)
Czytanie
(2)
Czytanie ze zrozumieniem
(2)
Diagnoza społeczna
(2)
Dojrzałość szkolna
(2)
Dziecko w wieku wczesnoszkolnym
(2)
Ekonomia
(2)
Finanse przedsiębiorstwa
(2)
Gry i zabawy dziecięce
(2)
Gry i zabawy ruchowe
(2)
Innowacje
(2)
Kompetencje komunikacyjne
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Księgowość
(2)
Likwidacja przedsiębiorstwa
(2)
Makroekonomia
(2)
Metodologia
(2)
Najwyższa Izba Kontroli (NIK)
(2)
Nauki ekonomiczne
(2)
Obsługa klienta
(2)
Orzecznictwo
(2)
Orzecznictwo administracyjne
(2)
Otoczenie firmy
(2)
Pedagogika
(2)
Planowanie strategiczne
(2)
Temat: czas
2001-
(70)
1989-2000
(11)
1901-2000
(10)
1801-1900
(1)
1901-
(1)
1945-1989
(1)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(64)
Kraje Unii Europejskiej
(5)
Europa
(2)
Niemcy
(2)
Będzin (woj. śląskie)
(1)
Gatunek
Materiały pomocnicze
(212)
Ćwiczenia i zadania
(43)
Opracowanie
(30)
Karty pracy ucznia
(28)
Monografia
(26)
Praca zbiorowa
(22)
Podręcznik
(14)
Ćwiczenia logopedyczne
(12)
Wzory dokumentów
(8)
Scenariusz zajęć
(7)
Komentarz do ustawy
(6)
Książka do wypełniania
(6)
Raport z badań
(4)
Kazusy
(3)
Gry edukacyjne
(2)
Materiały pomocnicze dla szkół wyższych
(2)
Poradnik
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Sprawdziany i testy
(2)
Encyklopedia
(1)
Fantasy
(1)
Gry i zabawy
(1)
Gry językowe (pedagogika)
(1)
Komentarz prawny
(1)
Literatura polska
(1)
Pieśń i piosenka
(1)
Pisma procesowe
(1)
Poezja polska
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Powieść polska
(1)
Raport
(1)
Szkic
(1)
Wzory umów
(1)
Śpiewnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(76)
Językoznawstwo
(67)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(47)
Zarządzanie i marketing
(37)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(32)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(12)
Psychologia
(7)
Socjologia i społeczeństwo
(7)
Transport i logistyka
(4)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Nauka i badania
(3)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(2)
Medycyna i zdrowie
(2)
Filozofia i etyka
(1)
Historia
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Matematyka
(1)
Ochrona środowiska
(1)
258 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cyfryzacja w zarządzaniu / red. nauk. Aleksandra Laskowska-Rutkowska. - Wyd. 1 (dodruk). - Warszawa : CeDeWu, 2021. - 240 s. : fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Wstęp; Rozdział 1. Przemysł 4.0, czyli na czym polega transformacja cyfrowa przedsiębiorstw 1.1. Specyfika Przemysłu 4.0 1.2. Zmiana technologiczna w Przemyśle 4.0 1.3. Zmiana procesowa w Przemyśle 4.0 1.4. Zmiana organizacyjna w Przemyśle 4.0 Rozdział 2. Cyfryzacja w zarządzaniu ludźmi. Wyzwania gospodarki 4.0 2.1. Zarządzanie ludźmi w gospodarce 4.0 2.2. Dataizm: władza algorytmów i zarządzanie przez pomiar 2.3. Współpraca ludzi z maszynami 2.4. Rynek pracy a kompetencje pracowników przyszłości Rozdział 3. Cyfryzacja w usprawnianiu zarządzania łańcuchem dostaw 3.1. Możliwości zastosowania Internetu rzeczy (IoT)w łańcuchu dostaw 3.2. Cyfrowy świat łańcucha dostaw (platformy cyfrowe) 3.3. Blockchain i jego możliwości zastosowania w łańcuchu dostaw 3.4. Sztuczna inteligencja (AI) i jej potencjał optymalizacji łańcucha dostaw 3.5. Robotyzacja łańcucha dostaw 3.6. Physcial Internet jako nowatorskie podejście do zarządzania łańcuchem dostaw Rozdział 4. Zastosowanie zaawansowanych narzędzi przetwarzania danych w dobie cyfryzacji 4.1. Główne determinanty rozwoju analityki biznesowej opartej na technologiach informacyjnych ICT 4.2. Technologie informacyjne ICT, w tym Big Data jako kluczowe determinanty rozwoju The Financial Industry 4.0 4.3. Technologie Big Data i chmury obliczeniowej a kwestia bezpieczeństwa informacji w systemach informatycznych 4.4. Analityka biznesowa przeprowadzana w systemach analitycznych Big Data narzędziem ułatwiającym zarządzanie podmiotami gospodarczymi 4.5. Zastosowanie zinformatyzowanych platform analitycznych Business Intelligence w procesie zarządzania przedsiębiorstwem Rozdział 5. Zarządzanie zespołami w erze cyfryzacji - perspektywa menedżera z branży finansowej 5.1. Zmarginalizowanie działań niedodających wartości 5.2. Właściwe wykorzystanie analityki i narzędzi cyfrowych 5.3. Motywowanie i zarządzanie ludźmi w warunkach cyfryzacji Rozdział 6. Zastosowanie digital marketingu 6.1. Wpływ Internetu na proces komunikacji 6.2. Digital marketing i jego narzędzia 6.3. Zastosowanie digital marketingu w branży fitness w UE i w Polsce Rozdział 7. Cyfryzacja w procesie przedsiębiorczym jako składowa rozwoju firm sektora MŚP 7.1. Proces przedsiębiorczy w firmach sektora MŚP 7.2. Cyfryzacja jako ciągłe poszukiwanie opartych na procesie przedsiębiorczym możliwości rozwoju biznesu 7.3. Wyzwania cyfryzacji w firmie handlowej - Kujawsko-Dobrzyńska Spółdzielnia Handlowa w Rypinie Rozdział 8. Transformacja cyfrowa polskich przedsiębiorstw. Ocena zakresu wdrożenia rozwiązań z obszarów Przemysłu 4.0 8.1. Metodologia badania 8.2. Wdrażanie Przemysłu 4.0 w wymiarze technologicznym 8.3. Wdrażanie Przemysłu 4.0 w wymiarze procesowym 8.4. Wdrażanie Przemysłu 4.0 - organizacja 8.5. Rekomendacje dla polityki przemysłowej Rozdział 9. Cyfryzacja i zarządzanie w świecie postpandemii. Nowa wizja przyszłości? 9.1. Zarządzanie nie tylko cyfryzacją - czas, jakość i koszty 9.2. Cyfryzacja i automatyzacja - wróg czy przyjaciel? 9.3. Niepewna przyszłość i sztuczna inteligencja 9.4. Praca i edukacja w modelu cyfrowym 9.5. Infrastruktura telekomunikacyjna 9.6. Zarządzanie procesem cyfryzacji; Spis rysunków; Spis tabel; Noty o Autorach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Rozdział 1. Zaufanie 1.1. Pojęcie zaufania 1.2. Typologia zaufania 1.3. Kształtowanie się zaufania 1.4. Znaczenie zaufania w organizacjach 1.5. Zarządzanie zaufaniem i kultura zaufania Rozdział 2. Przywództwo 2.1. Pojęcie przywództwa 2.2. Typologia i paradygmaty przywództwa 2.3. Modele przywództwa i czynniki determinujące jego styl 2.4. Znaczenie przywództwa w rozwoju i doskonaleniu organizacji 2.5. Znaczenie przywództwa w rozwoju człowieka Rozdział 3. Innowacyjność i kreatywność 3.1. Pojęcie innowacyjności, kreatywności i postaw z nimi związanych 3.2. Typologia innowacji i kreatywności 3.3. Czynniki wpływające na innowacyjność, kreatywność 3.4. Bariery kreatywności i innowacyjności 3.5. Znaczenie innowacji w rozwoju człowieka i organizacji Rozdział 4. Praca zespołowa 4.1. Pojęcie zespołu oraz pracy zespołowej 4.2. Podstawowe typologie zespołów 4.3. Role w zespole 4.4. Organizacja pracy zespołowej 4.5. Praca zespołowa a efektywność 4.6. Pozytywne oraz negatywne aspekty związane z koncepcją pracy zespołowej 4.7. Znaczenie komunikacji w kontekście pracy zespołowej 4.8. Powołanie zespołu w sytuacji reklamacji klienta - studium przypadku Rozdział 5. Zaangażowanie w pracę 5.1. Pojęcie zaangażowania w pracę 5.2. Typologia form zaangażowania 5.3. Czynniki determinujące zaangażowanie w pracę i cechy zaangażowanego pracownika 5.4. Badanie zaangażowania pracowników 5.5. Zarządzanie przez zaangażowanie 5.6. Znaczenie zaangażowania pracowników w rozwoju organizacji 5.7. Znaczenie zaangażowania w pracę w rozwoju człowieka i jego samorealizacji Rozdział 6. Satysfakcja z pracy 6.1. Satysfakcja pracownika 6.2. Modele satysfakcji pracownika 6.3. Czynniki wpływające na satysfakcję pracownika 6.4. Satysfakcja jako ważny element budujący lojalność pracownika 6.5. Satysfakcja z pracy jako czynnik wpływający na proces i jakość pracy 6.6. Satysfakcja z pracy a jakość życia Rozdział 7. Kultura organizacyjna jako element wspierający człowieka w organizacji 7.1. Kultura w organizacji 7.2. Klasyfikacja kultur organizacyjnych 7.3. Elementy składowe kultury organizacyjnej 7.4. Funkcje kultury organizacyjnej 7.5. Krytyczne podejście do kultury organizacyjnej; Literatura; Podsumowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 811.112.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; 1. Wykonywanie pracy jako klucz do zrozumienia efektów organizacyjnych 1.1. Wykonywanie pracy jako przedmiot badań na gruncie nauk o zarządzaniu 1.2. Problematyka wykonywania pracy - przegląd wybranych podejść badawczych 1.3. Wykonywanie pracy jako konstrukt wielowymiarowy 1.3A. Behawioralny wymiar wykonywania pracy 1.4. Wykonywanie pracy - konceptualizacja modelu teoretycznego 1.5. Wykonywanie pracy a efektywność, wydajność i produktywność pracy Rozdział 2. Organizacyjny kontekst wykonywania pracy 2.1. Uwarunkowania wykonywania pracy - refleksje wprowadzające 2.2. Wewnętrzny kontekst organizacyjny jako pryzmat do wyjaśniania procesów wykonywania pracy 2.3. Cechy destruktywnego kontekstu organizacyjnego - konceptualizacja modelu teoretycznego 3. Mechanizm tłumaczący oddziaływanie destruktywnego kontekstu organizacyjnego na wykonywanie pracy 3.1. Teoretyczne perspektywy tłumaczenia związków pomiędzy kontekstem organizacyjnym a wykonywaniem pracy 3.2. Rola postaw pracowniczych w wyjaśnianiu związków pomiędzy kontekstem organizacyjnym a procesami wykonywania pracy 3.3. Postawy wobec pracy jako mediator relacji pomiędzy destruktywnym kontekstem organizacyjnym a wykonywaniem pracy - konceptualizacja modelu teoretycznego 4. Założenia, cele i strategia badania wykonywania pracy w destruktywnym kontekście organizacji 4.1. Cele, problemy badawcze i ich uzasadnienie 4.2. Założenia dotyczące testowania modelu teoretycznego 4.3. Przyjęta strategia badawcza 4.4. Metodyka analizy danych i procedury kontroli jakości badań 5. Wykonywanie pracy - charakterystyka zjawiska w perspektywie badań własnych 5.1. Cele badania i problemy badawcze 5.2. Metoda i przebieg badania 5.3. Postrzeganie wykonywania pracy - wyniki badania jakościowego FGI 5.4. Estymacja modelu wykonywania pracy - wyniki badania ilościowego 6. Zasoby organizacyjne i indywidualne a wykonywanie pracy - weryfikacja modelu 1 6.1. Cele badania i teoretyczny model badawczy 6.2. Związek zasobów organizacyjnych i indywidualnych z wykonywaniem pracy w perspektywie badań ilościowych 6.3. Związek zasobów organizacyjnych i indywidualnych z wykonywaniem pracy w perspektywie badań jakościowych 7. Klimat pracy i przywództwo a wykonywanie pracy - weryfikacja modelu 2 7.1. Cele badania i teoretyczny model badawczy 7.2. Związek destruktywnego klimatu i przywództwa z wykonywaniem pracy w perspektywie badań ilościowych 7.3. Związek destruktywnego klimatu i przywództwa z wykonywaniem pracy w perspektywie badań jakościowych 8. Wnioski z badań i rekomendacje praktyczne w zakresie wiedzy o efektach zawodowych pracowników funkcjonujących w destruktywnych kontekstach organizacyjnych 8.1. Wnioski z badań w kontekście dotychczasowej wiedzy o efektach zawodowych 8.2. Rekomendacje praktyczne dla zarządzania pracownikami; Bibliografia; Spis tabel; Spis rysunków; ANEKSY; Aneks 1. Scenariusz wywiadu FGI z ekspertami ZZL. Aneks 2. Scenariusz wywiadu IDI z pracownikami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Charakterystyka współczesnych zagrożeń, 2. Zagrożenia militarne - pojęcia, rodzaje i przycyzny powstawania, 3. Współczesne zagrożenia, 4. Organizacja i struktura systemu reagowania kryzysowego RP, 5. Obrona cywilna, cele i zadania
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (Instytut Pedagogiki) (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wstęp; 2. Koncepcja diagnozy jesiennej i wiosennej; 3. Obserwacje - schematy oceniania; 4. Propozycje scenariuszy wybranych obserwacji; 5. Kart pracy (jesień) - schematy oceniania; 6. Kart pracy (wiosna) - schematy oceniania; 7. Podsumowanie badania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (Instytut Pedagogiki) (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie, 2. Diagnoza w polityce społecznej - przegląd zagadnień, 3. Wybrane metody i techniki diagnozowania w polityce społecznej, 4. Wybrane algorytmy przetwarzania danych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 304 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie, 2. Diagnoza w polityce społecznej - przegląd zagadnień, 3. Wybrane metody i techniki diagnozowania w polityce społecznej, 4. Wybrane algorytmy przetwarzania danych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 304 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 304 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Komentarze Praktyczne)
Ustawa z dnia 18 listopada 2020 r. o doręczeniach elektronicznych: R. 1 Przepisy ogólne; R. 2 Adres do doręczeń elektronicznych i skrzynka doręczeń; R. 3 Baza adresów elektronicznych; R. 4 Świadczenie usługi rejestrowanego doręczenia elektronicznego i publicznej usługi hybrydowej; R. 5 Odpowiedzialność operatora wyznaczonego oraz postępowanie reklamacyjne; R. 6 Systemy teleinformatyczne wspierające świadczenie usług doręczeń elektronicznych; R. 7 Zmiany w przepisach; R. 8 Przepisy przejściowe, dostosowujące i przepis końcowy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 342.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prawo Sądowe)
Część I. Dowody – komentarz do części ogólnej KPK z orzecznictwem: R. 1 Wyjaśnienia oskarżonego; R. 2 Zeznania świadka; R. 3 Biegli, tłumacze, specjaliści; R. 4 Kontrola i utrwalanie rozmów; R. 5 Pozostałe dowody; R. 6 Zakazy dowodowe. Część II. Postępowanie dowodowe – komentarz do części szczególnej KPK z orzecznictwem: R. 1 Postępowanie przygotowawcze; R. 2 Postępowanie przed sądem I instancji; R. 3 Postępowanie odwoławcze. Część III. Wzory pism procesowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 343 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
E-commerce : strategia, zarządzanie, finanse / Justyna Skorupska. - Wyd 1 - 6 dodruk. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2022. - 149 s. : il., wykresy ; 24 cm.
Wstęp; Od Autorki; Rozdział 1. Definicja, rynek, trendy: 1.1. Definicja handlu elektronicznego (e-commerce) 1.2. Rynek e-commerce i jego otoczenie 1.3. Trendy w e-commerce Rozdział 2. Strategie, modele, KPI 2.1. Podejście strategiczne 2.2. Budowanie modelu biznesowego 2.3. Praktyczne zastosowanie modelowania e-biznesu 2.4. Internetowy kanał sprzedaży w tradycyjnie działającej firmie 2.5. Kluczowe wskaźniki efektywności – KPI w e-commerce Rozdział 3. E-konsument, procesy e-commerce, omnichannel 3.1. E-konsument 3.2. Nowy proces zakupowy 3.3. Online jako nowy kanał sprzedaży vs. omnichannel 3.4. Procesy i organizacja pracy Rozdział 4. Sprzedaż, marketing, usability 4.1. Sprzedaż a marketing 4.2. E-marketing – przegląd 4.3. Usability w e-commerce 4.4. Projektowanie user experience 4.5. Projektowanie end-to-end Rozdział 5. Konwersja, online merchandising, BIG Data 5.1. Konwersja, czyli sprzedaż 5.2. Online merchandising 5.3. Data – Driven Biznes, e-biznes coraz bardziej uzależniony od danych Rozdział 6. Finanse, planowanie przychodów 6.1. Finanse – budowanie business case dla e-biznesu; Zakończenie; Bibliografia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-marketing : planowanie, narzędzia, praktyka / red. Grzegorz Mazurek. - Wyd. w nowej szacie graficznej - Warszawea : Poltext, 2022. - 482, [5] s. : fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Autorzy; Wstęp; Rozdział 1. Strategia i planowanie e-marketingowe; Rozdział 2. Konsument w internecie; Rozdział 3. Badania marketingowe online; Rozdział 4. Mierzalność działań online; Rozdział 5. Wybrane aspekty prawne e-marketingu; Rozdział 6. Usługi interaktywne; Rozdział 7. Serwisy WWW: oś komunikacji online; Rozdział 8. Projektowanie interfejsów; Rozdział 9. Pozycjonowanie stron internetowych (SEO); Rozdział 10. Google AdWords i analityka webowa; Rozdział 11. Reklama internetowa; Rozdział 12. E-mail marketing; Rozdział 13. Marketing Automation; Rozdział 14. Social media marketing; Rozdział 15. Technologie mobilne w marketingu; Rozdział 16. Content marketing; Rozdział 17. Wideo marketing na YouTube; Rozdział 18. Internet PR i influencer marketing; Rozdział 19. Personal branding; Rozdział 20. Przyszłość e-marketingu; Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
People and personalities; Food and drink; Houses and safety at home; Jobs and employment; Shopping, consumer affairs, advertising; Travel; Wildlife and the environment; Medicine and physical condition; Transport; The arts and leisure activities; The media; Formal and informal education; Taste, fashion and design; Legal systems, law enforcement, crime; Racism, ageism, right or wrong.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 811.111 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej