Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(140)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(132)
Publikacje naukowe
(25)
Publikacje fachowe
(16)
Czasopisma
(7)
Audiobooki
(1)
E-booki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(108)
dostępne
(102)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(104)
Czytelnia
(108)
Autor
Huczek Marian (1939-2023)
(8)
Opolski Krzysztof (1948- )
(8)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(8)
Chodyński Andrzej
(6)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(4)
Mazur Jolanta
(4)
Bronakowski Henryk
(3)
Filipiak Beata (1967- )
(3)
Grzegorczyk Wojciech
(3)
Huczek Antoni
(3)
Kowalska Sylwia
(3)
Turkowski Marek
(3)
Antonowicz Paweł
(2)
Bartoszewicz Paweł
(2)
Borkowski Stanisław (1945- )
(2)
Czaplewski Maciej
(2)
Dobiegała-Korona Barbara
(2)
Grabiec Olimpia (1975- )
(2)
Hoffman Patrycja
(2)
Jabłoński Adam Stefan
(2)
Jabłoński Marek Marian
(2)
Janczewski Jerzy
(2)
Jeziorski Leopold
(2)
Kuczewska Lidia
(2)
Lemańska-Majdzik Anna
(2)
Majewski Miłosz
(2)
Marcinkiewicz Cezary
(2)
Maziarz Wiesław M
(2)
Modzelewski Piotr
(2)
Oleksiuk Adam
(2)
Paradowski Mariusz
(2)
Perenc Józef (1945- )
(2)
Pietrzyk Małgorzata
(2)
Schenk George
(2)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(2)
Socha Irena (1946- )
(2)
Sut Piotr
(2)
Znańska-Kozłowska Katarzyna
(2)
Abdrabou Lucia
(1)
Abt Stefan (1937-2002)
(1)
Alchusová Zuzana
(1)
Alimpiiev Yevhenii
(1)
Bajdak Andrzej
(1)
Balcerzyk Robert
(1)
Bar Gabriela
(1)
Bartkowiak Grażyna
(1)
Baryń Magdalena
(1)
Beck-Krala Ewa
(1)
Beckwith Harry
(1)
Bednarska-Wnuk Izabela
(1)
Bekas Robert
(1)
Białecki Marcin
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Bienias Mateusz
(1)
Biesok Grzegorz (1976- )
(1)
Bodo Monika
(1)
Boguszewicz-Kreft Monika
(1)
Bohdan Łukasz
(1)
Borek Marcin
(1)
Borkowski Stanisław
(1)
Brauer Jakub
(1)
Brzeziński Andrzej
(1)
Bugdol Marek (1966- )
(1)
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
(1)
Burcon Tomasz
(1)
Burzyński Andrzej
(1)
Burzyński Krzysztof
(1)
Cebulski Kamil
(1)
Cewińska Joanna
(1)
Chimkowska Angelika
(1)
Chodyńska-Kukułka Agata
(1)
Chrenko Alchusová Lucia
(1)
Chłodnicki Marcin
(1)
Chłodnicki Mateusz
(1)
Cichosz Marzenna
(1)
Cichoń Mariusz
(1)
Cichy Janusz
(1)
Cierniak-Emerych Anna
(1)
Cioczek Konrad
(1)
Cisek Marcin
(1)
Clark Graham
(1)
Czainska Katarzyna
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Czerw Aleksandra
(1)
Czubała Anna (1943- )
(1)
Daszkowska Marianna
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Detyna Beata
(1)
Dobska Monika
(1)
Dobski Paweł
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Drabik Ireneusz
(1)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(1)
Dutko Maciej
(1)
Dyczek-Formanek Elfryda
(1)
Dyczkowska Joanna
(1)
Dytkowska Grażyna
(1)
Dywański Piotr
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Dąbrowska Anna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(32)
2000 - 2009
(89)
1990 - 1999
(14)
Okres powstania dzieła
2001-
(19)
Kraj wydania
Polska
(138)
Rosja
(1)
Czechy
(1)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(140)
rosyjski
(1)
Temat
Usługi
(55)
Marketing
(43)
Banki
(20)
Jakość usług
(20)
Zarządzanie jakością
(17)
Turystyka
(14)
Przedsiębiorstwo usługowe
(13)
Usługi turystyczne
(13)
Obsługa klienta
(12)
Jakość produktu
(10)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(10)
Instytucje nonprofit
(9)
Konsumenci (ekon.)
(9)
Przedsiębiorstwo
(9)
Zarządzanie
(9)
Marketing elektroniczny
(8)
Marketing strategiczny
(8)
Służba zdrowia
(8)
Usługi elektroniczne
(8)
Usługi logistyczne
(8)
Handel elektroniczny
(7)
Logistyka gospodarcza
(7)
Produkt turystyczny
(7)
Bankowe usługi detaliczne
(6)
Zarządzanie strategiczne
(6)
Zarządzanie służbą zdrowia
(6)
Badania marketingowe
(5)
Hotelarstwo
(4)
Internet
(4)
Konsumenci
(4)
Lojalność konsumentów
(4)
Marketing partnerski
(4)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(4)
Public relations
(4)
Usługi publiczne
(4)
Zdrowie publiczne
(4)
Administracja
(3)
Branża TSL
(3)
Dostęp do świadczeń zdrowotnych
(3)
Globalizacja
(3)
Gospodarka elektroniczna
(3)
Handel
(3)
Innowacje
(3)
Kanały marketingowe
(3)
Komunikacja marketingowa
(3)
Konkurencja
(3)
Kultura organizacyjna
(3)
Marketing cyfrowy
(3)
Marketing usług
(3)
Sektor publiczny
(3)
Społeczeństwo informacyjne
(3)
Szkolnictwo wyższe
(3)
Transport
(3)
Usługi finansowe
(3)
Aukcja internetowa
(2)
Bibliotekarstwo
(2)
Biblioteki
(2)
Ekonomika
(2)
Gastronomia
(2)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Infrastruktura społeczna
(2)
Kadry
(2)
Kapitał ludzki
(2)
Kredyt
(2)
Kupno i sprzedaż
(2)
Logistyka
(2)
Marketing bankowy
(2)
Marketing sieciowy
(2)
Marketing-mix
(2)
Menedżerowie
(2)
Organizacja
(2)
Outsourcing
(2)
Podatek od towarów i usług
(2)
Promocja handlowa
(2)
Promocja zdrowia
(2)
Przedsiębiorstwo rodzinne
(2)
Rynek
(2)
Ryzyko gospodarcze
(2)
Systemy informatyczne
(2)
Systemy informatyczne zarządzania
(2)
Szczupłe zarządzanie
(2)
Szkolnictwo
(2)
Transfer technologii
(2)
Ubezpieczenia
(2)
Usługi biblioteczne
(2)
Usługi biznesowe
(2)
Usługi prozdrowotne
(2)
Wizerunek instytucji kultury
(2)
Zarządzanie projektami
(2)
Zarządzanie publiczne
(2)
Zarządzanie ryzykiem
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Łańcuch dostaw
(2)
Abt, Stefan (1937-2002)
(1)
Administracja elektroniczna
(1)
Administracja publiczna
(1)
Agroturystyka
(1)
Allegro (platforma internetowa)
(1)
Amazon (platforma internetowa)
(1)
Temat: czas
2001-
(15)
1989-2000
(7)
1901-2000
(5)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(21)
Kraje Unii Europejskiej
(5)
Katowice (woj. śląskie ; okolice)
(1)
Niemcy
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(32)
Opracowanie
(19)
Praca zbiorowa
(13)
Czasopismo naukowe
(6)
Monografia
(4)
Czasopismo ekonomiczne
(3)
Artykuł z czasopisma naukowego
(2)
Materiały konferencyjne
(2)
Materiały pomocnicze
(2)
Raport z badań
(2)
Artykuł z czasopisma muzycznego
(1)
Artykuły
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(70)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(45)
Transport i logistyka
(8)
Medycyna i zdrowie
(7)
Podróże i turystyka
(7)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(6)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(3)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Rolnictwo i leśnictwo
(1)
141 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Usługi w gospodarce, 2. Zarzązanie marketingiem w firmie usługowej, 3. Segmentacja rynku usług, 4. Produkt usługowy, 5. Jakość usług, 6. Proces usługowy, 7. Ceny usług, 8. Dystrybucja usług, 9. Promocja usług, 10. Personel jako instrument marketingu firmy usługowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Marketing partnerski nową koncepcją funkcjonowania firmy usługowej: Specyfika usług i jej implokacje mar ketingowe; Rozwój koncepcji marketingu partnerskiego; Podstawowe założenia marketingu partnerskiego; Warunki implementacji marketingu part. R.2 Tworzennie długookreoswych więzi z klientami i ich skutki ekonomiczne: Więź w interpretacji marketingu part.; Usługodawca i jego sieć powiązań; Struktura więzi z klientami; Dynamika więzi z klientami; Życiowa wartość kilenta jako podstawa planowania działań marke tingowych; Rentowność długookresowych relacji z klien tami; Segmentacja rynku metodą racjonalizacji wydatków R.3 Czynniki wpływające na pogłębianie więzi z klienta mi: Interpretacja jakości w usługach; Jakość usług a satysfakcja klientów; Konsekwencje marketingowe satys fakcji klientów; Zaufanie jako warunek kontynuowania związku; Przywiązanie i zaangażowanie konsumenta a utrzymywanie długookresowych więzi. R.4 Modelowe ujęcie koncepcji marketingu partnerskiego Proces marketingu partner.; Faza wstępna procesu marke tingu partner. - tworzenie więzi; Faza właściwa proce su marketingu partner. - wzmacnianie więzi; Charakter więzi a strategie marketingu partner.; Programy marke tingu parter.; Taktyki pozyskiwania lojalności klien tów; System gwarancji i "naprawa" usług; Programy dla byłych klientów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Funkcjonowanie organizacji non-profit w gospodarce rynkowej. Przesłanki wdrożenia marketingu w organizacjach non-profit. 3. Pozyskiwanie donatorów jako obszar decyzji marketingowych organizacji non-profit. 4. Zarządzanie marketingowe w organizacjach non-profit.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zdrowie i usługi z nim związane we współczesnym świecie, 2. Przekształcenia w opiece zdrowotnej, 3. Marketing w opiece zdrowotnej - wybrane aspekty, 4. Marketing w praktyce podmiotów opieki zdrowotnej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Rynek współczesny - podstawowe pojęcia i podmioty; R.2 Marketing - istota, rodzaje i ewolucja; R.3 Nabyw ca współczesny; R.4 Badania rynkowe i marketingowe; R.5 Strategia marketingowa firmy, jej produktów i usług; R.6 Marketingowe aspekty cen elastycznych; R.7 Dystrybucja i logistyka marketingowa; R.8 Marketing handlu współczesnego; R.9 Promocja - sztuka komunikacj i z rynkiem; R.10 Public relations - relacje firmy z otoczeniem; R.11 Rynek pracy i marketing personalny; R.12 Marketing usług - eksplozja i rozkwit; R.13 Marketing usług profesjonalnych; R.14 Rozwój rynku usług edukacyjnych; R.15 Marketing usług finansowych; R.16 E-marketing; R.17 Marketing ekologiczny; R.18 Marketing agrobiznesu i produktów żywnościowych; R.19 Marketing usług turystycznych; R.20 Rynek usług łączności R.21 Rynkowe aspekty usług transportowych; R.22 Marketingowe problemy zarządzania firmą.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Rynek współczesny - podstawowe pojęcia i podmioty; R.2 Marketing - istota, rodzaje i ewolucja; R.3 Nabyw ca współczesny; R.4 Badania rynkowe i marketingowe; R.5 Strategia marketingowa firmy, jej produktów i usług; R.6 Marketingowe aspekty cen elastycznych; R.7 Dystrybucja i logistyka marketingowa; R.8 Marketing handlu współczesnego; R.9 Promocja - sztuka komunikacj i z rynkiem; R.10 Public relations - relacje firmy z otoczeniem; R.11 Rynek pracy i marketing personalny; R.12 Marketing usług - eksplozja i rozkwit; R.13 Marketing usług profesjonalnych; R.14 Rozwój rynku usług edukacyjnych; R.15 Marketing usług finansowych; R.16 E-marketing; R.17 Marketing ekologiczny; R.18 Marketing agrobiznesu i produktów żywnościowych; R.19 Marketing usług turystycznych; R.20 Rynek usług łączności R.21 Rynkowe aspekty usług transportowych; R.22 Marketingowe problemy zarządzania firmą.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I: Tendencje rozwoju marketingu. Tendencje rozwoju marketingu - refleksje teoretyczne.Tendencje rozwoju marketingu - analizy empiryczne. Część II: Zakres i dynamika rozwoju marketingu. Zakres i dynamika rozwoju marketingu - marketing terytorialny. Zakres i dynamika rozwoju marketingu - marketing międzynarodowy. Zakres i dynamika rozwoju marketingu - marketing usług. Zakres i dynamika rozwoju marketingu - marketing i kultura. Część III: Problemy kształcenia w dziedzinie marketingu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing usług / Adrian Payne ; tł. Grażyna Górska. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1997. - 300, [1] s. : rys., tab., wykr. ; 21 cm.
Charakterystyka marketingu usług; Marketing usług a marketing partnerski; Opracowanie misji firmy usługowej; Segmentacja rynku usług; Plasowanie i różnicowanie usług; Marketing-mix; Plan marketingowy w działalności usługowej; Firma usługowa zorientowana na klienta.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Usługa - geneza, pojęcie, istota produkcji i jej mierniki, 2. Podziały i klasyfikacje usług, 3. Usługi - trzeci sektor gospodarki, 4. Marketing relacji w procesach usługowych, 5. Czynnik ludzki w usługach, 6. Pozycjonowanie usług, 7. Tożsamość organizacji usługowej, 8. Jakość usług, 9. Komunikacja marketingowa w usługach, 10. Strategie marketingowe firm usługowych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanistyczno Ekonomicznej w Łodzi ; Nr 2 (43)/2004)
Internet - nowy instrument marketingu; Nowoczesne techniki badań marketingowych; Internet w badaniu testowania produktu; Wykorzystanie Internetu przez firmy na rynku globalnym; Budowanie konkurencyjności firmy na rynku wirtualnym; Marketing relacji w działalności promocyjnej firmy usługowej; Wykorzystanie Internetu na rynku usług finansowych w Polsce; Wuzerunek marki jako degerminanta zachowań konsumentów; Różnicowanie produktu w działaniu przedsiębiorstw na polskim rynku wyrobów muzycznych; Specyfika świadczenia usługi medycznej; Etyczne aspekty w działalności marketingowej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Ekonomia Marketing)
Istota marketingu usług zdrowotnych, System informacji marketingowej w placówce służby zdrowia, Metody analizy warunków działania na rynku usług zdrowotnych, Segmentacja rynku usług zdrowotnych, Marketingowa strategia działania placówki służby zdrowia i jej elementy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wpisanie relacji w marketingowy kontekst. 2. Etyczny i ekonomiczny wymiar lojalności w marketingu usług 3. Wprowadzenie do zarządzania relacjami usługowymi 4. Wspólnoty praktykantów jako przykład struktury relacyjnej 5. Relacje klient/klient 6. Relacje przedsiębiorstw usługowych z otoczeniem 7. Zarządzanie w usługach medycznych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Pojęcie, geneza i specyfika marketingu usług, 2.Instrumenty marketingu w usługach, 3.Podstawy informacyjne marketingu. Badnaia marketingowe, 4.Planowanie marketingowe w firmie usługowej, 5.Wybrane strategie marketingowe firm usługowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing usług turystycznych / red. nauk. Andrzej Panasiuk. - [1 dodruk]. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2006. - 215 s. ; 24 cm.
(Turystyka / PWN Wydawanictwo Naukowe)
1. Koncepcja marketingu usług, 2. Rynek usług turystycznych, 3. Zachowanie klienta na rynku usług turystycznych, 4. Koncepcja marketingowa w turystyce, 5. Produkt na rynku usług turystycznych, 6. Cena usług turystycznych, 7. Dystrybucja usług turystycznych, 8. Promocja usług turystycznych, 9. Personel turystyczny, 10. Badania marketingowe na rynku usług turystycznych, 11. Strategie rynkowe w turystyce
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Wprowadzenie do wiedzy o usłgach profesjonalnych, 2.Kluczowe obszary marketingu usług profesjonalnych, 3.Lojalność klientów jako cel działań marketingowych - w usługach profesjonalnych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing bankowy : podręcznik / Wojciech Grzegorczyk. - Warszawa : Zarządzanie i Finanse, 1999. - 199 s. : tab., wykr. ; 24 cm.
(Biblioteka Menedżera i Bankowca)
Pojęcie marketingu bankowego, Badania marketingowe i i ich znaczenie dla strategii marketingowej banku, Produkt jako element strategii marketing-mix banku, Cena produktów banku, Dystrybucja produktów banku, Polityka promocji banków, Marketingowe strategie banków, Organizacja działalności marketingowej banku, Studium przypadku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie do marketingu usług; Jak przygotować swą frime do marketingu; Jak napisać plan marketingowy Opracuj na piśmie dewizę działania; Zbierz informacje o sej firmie; Ludzie - piąty element merketingu; Zbieranie informacji o czynnikach zewnetrznych; Odkrywanie problemów i możliwości; Wyznaczanie celów i zadań; Rynki docelowe i upozowane; Strategie; Plan działania w marketingu; Wprowadzenie w życie planu działań marketingowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing bankowy / Wojciech Grzegorczyk. - Bydgoszcz [i in.] : Oficyna Wydaw. BRANTA, 2004. - 257 s. : tab., wykr. ; 24 cm.
1.Pojęcie marketingu bankowego, 2.Badania marketingowe i ich znaczenie dla strategii marketingowej banku; 3. Strategie marketingowe banków; 4. Produkt bankowy - jego cechy i rodzaje; 5. Polityka produktu i jej elementy; 6. Cykl życia produktu bankowego; 7. Cena produktów bankowych; 8. Dystrybucja produktów bankowych; 9. Polityka promocji banków; 10. Organizacja działalności marketingowej banku; 11. Przykłady działań marketingowych polskich i zagranicznych banków; Podsumowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing bankowy / Małgorzata Kolasa. - Warszawa : CeDeWu, 2008. - 155, [1] s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
(PLATINIUM)
1. Teoria marketingu bankowego: Istota marketingu bankowego a klasyczne ujęcie marketingu; Rola marketingu bankowego a jego zakres pojęciowy. 2.Produkt i jego cena: Produkty i usługi bankowe i ich cena; Trendy w systemie bankowym. 3. Dystrybucja produktów usług banku: Istota dystrybucji produktów usług bankowych a rola segmentacji klientów; Rodzaje kanałów dystrybucji; Bezpośrednie kanały dystrybucji produktów usług bankowych. 4. Promocja i Public Relations w działalności banku: Promocja, Public Relations, Reklama jako najbardziej popularne narzędzie promocji. 5. "Piąty element": Idea, modele i funkcje bankowego marketingu wewnętrznego; Idea jakości w polskich bankach; Customer Relationship Management jako nowa jakość w banku; Kapitał intelektualny a kapitał ludzki w polskiej bankowości
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp. 1.Wybrane zagadnienia z teorii marketingu usług:1.1.Wprowadzenie do teorii marketingu. 1.2.Pojęcie i cechy usług. 1.3.Koncepcje marketingu-mix w działalności usłygowej. 2.Charakterstyka rynku usług telekomunikacyjnych w Polsce; 2.1.Istota rynku usług telekomunikacyjnych. 2.2.Aspekty organizacyjno-prawne funkcjonowania rynku usług telekomunikacyjnych w Polsce. 2.3.Usługi świadczone na rynku usług telekomunikacyjnych. 3.Marketingowa analiza rynku rynku usług telekomunikacyjnych: 3.1.Wstęp do teorii badań marketingowych. 3.2.Wybrane metody analizy otoczenia firm telekomunikacyjnych. 3.3.Firma telekomunikacyjna jako obszar badań marketingowych. 3.4.Analiza SWOT w badaniach rynku telekomuniakcyjnego. 4.Marketingowe instrumenty oddziaływania na rynku usług telekomunikacyjnych: 4.1.istota i formy strategii marketingowych. 4.2.Produkt - usługa telekomunikacyjna. 4.3.Cena usługi telekomunikacyjnej. 4.4.Dystrybucja usług telekomunikacyjnych. 4.5.Promocja usług telekomunikacyjnych w praktyce działalności operatorów: 4.5.1.Wprowadzenie do metod aktywizacji sprzedaży usług telekomunikacyjnych. 4.5.2.Możliwości wykorzystania odziaływania psychologicznego na zachowanie nabywców. 4.5.3.Korzyści aktywizacji sprzedaży usług telekomunikacyjnych. 5.Istota obsługi klienta w telekomunikacji: 5.1.Klienci jako podstawa funkcjonowania firm. 5.2.Poczynania służące do utrzymaniu klienta. 5.3.Nowoczesne metody budowania więzi i lojalności klientów na rynku telekomunikacyjnym. 5.4.Uwarunkowania wprowadzenia CRM w firmie telekomunikacyjnej. 5.5.Wdrażanie systemu CRM w Telekomunikacji Polskiej. 5.6.Spojrzenie Deutsche Telekom na systemy CRM. 5.7.Skutki wdrażania systemów CRM.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej