Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(48)
Forma i typ
Książki
(45)
Publikacje naukowe
(8)
Publikacje fachowe
(5)
Czasopisma
(3)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(35)
dostępne
(29)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(29)
Czytelnia
(36)
Autor
Florek Magdalena
(4)
Chodyński Andrzej
(2)
Frączkiewicz-Wronka Aldona (1960- )
(2)
Grabiec Olimpia (1975- )
(2)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(2)
Huczek Marian (1939-2023)
(2)
Jabłoński Adam
(2)
Kochmańska Magdalena
(2)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(2)
Szromnik Andrzej
(2)
Widera Zbigniew
(2)
Adamiec Sabina
(1)
Adamus-Matuszyńska Anna
(1)
Akademia Ekonomiczna w Poznaniu
(1)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Bera Milena
(1)
Bieś-Srokosz Paulina
(1)
Borkowski Stanisław
(1)
Borski Maciej (1975- )
(1)
Boruszczak Mirosław
(1)
Brzozowski Marcin
(1)
Bugdol Marek (1966- )
(1)
Burceva Tetyana
(1)
Chodyńska-Kukułka Agata
(1)
Chruściel Tadeusz Jakub
(1)
Ciechomski Wiesła
(1)
Cwynar Andrzej
(1)
Cyz Katarzyna Emilia
(1)
Czerw Jarosław
(1)
Czyżewska Marta
(1)
Donets Oksana
(1)
Drzymont Genowefa
(1)
Duda Aneta
(1)
Dziedzic Ewa
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Dzik Piotr
(1)
Dąbski Maciej
(1)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(1)
Fleszer Dorota (1971- )
(1)
Frankowski Zbigniew
(1)
Gajewska Paulina
(1)
Gawron Iwona
(1)
Glińska Ewa
(1)
Grmanová Eva
(1)
Grobelna Aleksandra
(1)
Grotkowska Katarzyna
(1)
Grytner Adam
(1)
Gurdek Magdalena (1977- )
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Górska-Warsewicz Hanna
(1)
Haviernikova Katarína
(1)
Horodyńska Małgorzata
(1)
Ivanová Eva
(1)
Jabłoński Marek
(1)
Jabłoński Marek Marian
(1)
Jagoda Joanna
(1)
Janiszewska Karolina
(1)
Janulek Piotr
(1)
Jarczewski Wojciech
(1)
Jarosiński Krzysztof
(1)
Jasłowski Janusz
(1)
Jeziorski Leopold
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(1)
Kaczor Arkadiusz
(1)
Kantyka Jan
(1)
Kataev Dmitrij
(1)
Klisiński Janusz
(1)
Knecht Zdzisław
(1)
Kocot Maria
(1)
Koišová Eva
(1)
Komorowski Jan
(1)
Kopel Anna
(1)
Kordoš Marcel
(1)
Korenkiewicz Aleksandra
(1)
Koszembar-Wiklik Małgorzata (1970- )
(1)
Kotelska Jolant
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kowalik Izabela
(1)
Kozak Marcin
(1)
Kożuch Barbara (1950- )
(1)
Krakała Artur
(1)
Kulisz Victoria
(1)
Kuras Leszek
(1)
Kuć-Czajkowska Katarzyna
(1)
Kuśmierski Stanisław
(1)
Kędzierska-Szczepaniak Angelika
(1)
Kładź-Postolska Katarzyna
(1)
Kłóska Iwona
(1)
Lee Nancy (1945- )
(1)
Lewicki Arkadiusz
(1)
Majewski Kamil
(1)
Makowiec Bartosz
(1)
Malara Zbigniew
(1)
Malik K
(1)
Malátek Vojtěch
(1)
Marcineková Katarína
(1)
Margoński Marek
(1)
Markowska Paulina
(1)
Markowski Tadeusz (1949- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(22)
2000 - 2009
(23)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(7)
Kraj wydania
Polska
(48)
Język
polski
(48)
Temat
Samorząd terytorialny
(26)
Marketing terytorialny
(24)
Miasta
(6)
Gospodarka terenowa
(5)
Public relations
(5)
Sektor publiczny
(5)
Turystyka
(5)
Administracja
(4)
Innowacje
(4)
Gospodarka regionalna
(3)
Przedsiębiorczość (postawa)
(3)
Przedsiębiorstwo
(3)
Szkolnictwo wyższe
(3)
Targi i wystawy
(3)
Wizerunek miasta
(3)
Zarządzanie
(3)
Zarządzanie wiedzą
(3)
Zdrowie publiczne
(3)
Bibliotekarstwo
(2)
Budżety terenowe
(2)
Inwestycje
(2)
Jakość życia
(2)
Kadry
(2)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Konkurencyjność
(2)
Logistyka
(2)
Marketing
(2)
Marketing polityczny
(2)
Marketing regionalny
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Motywacja pracy
(2)
Opieka społeczna
(2)
Planowanie regionalne
(2)
Promocja handlowa
(2)
Regionalizacja gospodarcza
(2)
Służba zdrowia
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Zarządzanie publiczne
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
Administracja publiczna
(1)
Alokacja
(1)
Antysemityzm
(1)
Audyt wewnętrzny
(1)
Badania marketingowe
(1)
Banki
(1)
Bhp
(1)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
Budżet
(1)
Budżety gminne
(1)
Budżety obywatelskie
(1)
Dochody jednostek samorządu terytorialnego
(1)
Dyplomacja kulturalna
(1)
Dług publiczny
(1)
Ekonomia społeczna
(1)
Etyka społeczna
(1)
Etyka zawodowa
(1)
Ełk (woj. warmińsko-mazurskie)
(1)
Franchising
(1)
Geografia społeczna
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Gry komputerowe
(1)
Górnictwo
(1)
Image
(1)
Informacja turystyczna
(1)
Informacja wizualna
(1)
Infrastruktura społeczna
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Integracja europejska
(1)
Kapitał społeczny
(1)
Keynesizm
(1)
Klaster (ekonomia)
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja wizualna
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kontrola zarządcza
(1)
Kryzys finansowy
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Leśnictwo
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marka*
(1)
Marketing narodowy
(1)
Menedżerowie
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Nadzór korporacyjny
(1)
Nauczyciele
(1)
Nieruchomości publiczne
(1)
Operat szacunkowy
(1)
Ordoliberalizm
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Outsourcing
(1)
Planowanie terenowe
(1)
Poczta
(1)
Podatek
(1)
Polityka regionalna UE
(1)
Polityka społeczna
(1)
Polityka zdrowotna
(1)
Polska
(1)
Temat: czas
2001-
(9)
1989-2000
(5)
1901-2000
(4)
1989-
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(13)
Dąbrowskie, Zagłębie
(1)
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Racibórz (woj. śląskie)
(1)
Ukraina
(1)
Województwo lubelskie (1999- )
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Województwo podlaskie (1999- )
(1)
Województwo warmińsko-mazurskie (1999- )
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Województwo świętokrzyskie (1999- )
(1)
Gatunek
Opracowanie
(7)
Praca zbiorowa
(4)
Czasopismo naukowe
(3)
Monografia
(3)
Podręcznik
(3)
Poradnik
(3)
Czasopismo ekonomiczne
(2)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(21)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(10)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(10)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
48 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Acknowledgments. Chapter One: Introduction. Chapter Two: Types of Attractions. Chapter Three: Attraction Development. Chapter Four: Promotion, Advertising, and Marketing. Chapter Five: Media Relations. Chapter Six: Social Media Marketing. Chapter Seven: Sales Promotions and Merchandising. Chapter Eight: Special Events. Chapter Nine: Guest Relations and Customer Service. Chapter Ten: Employee Relations. Chapter Eleven: Crisis Communications. Chapter Twelve: Social Responsibility and Sustainability. Suggested Readings. Attraction Fun Fact Sources. Index.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Budowanie marki miasta : koncepcje, warunki, modele / Ewa Glińska. - Stan prawny na 2.11.2015 r. - Warszawa : Wolters Kluwer SA , 2016. - 352 s. : il. ; 24 cm.
1. Ewolucja koncepcji marki w głównym nurcie brandingu; 2. Branding w ujęciu terytorialnym; 3. Komponenty strategicznego zarządzania marka miast; 4. Elementy brandingu miast wykorzystywane w procesie budowania ich pożądanego wizerunku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania / Szkoła Główna Handlowa w Warszawie ; 594.)
1.Gospodarka finansowa samorządu terytorialnego na poziomie lokalnym w regionie mazowieckim w latach 2006-2011; 2. Marketing terytorialny jako rynkowa koncepcja pozyskiwania czynników rozwojowych regionów; 3. Zjawisko kooperacji regionów na przykładzie wykorzystania wsparcia przeznaczonego na rozwój regionalny w perspektywie 2007-2013; 4. Rola sektora publicznego w kreowaniu wzorców zachowań w dziedzinie efektywności energetycznej; 5. Transportowe i energetyczne funkcje rzek na przykładzie Odry; 6. Kryzys 2008 roku a polityka monetarna FED-u; 7. Wewnętrzne i zewnętrzne źródła finansowania działalności gospodarczej w Polsce; 8. Ogólne uwarunkowania funkcjonowania przemysłu obronnego w państwach NATO i UE; 9. System ochrony zdrowia w Polsce; 10. Motywacja do pracy; 11. Etyczna ocena przyczyn kryzysu finansowego; 12. Uwarunkowania gospodarki finansowej jednostek samorządu terytorialnego w Polsce w latach 2008-2011 w układzie regionalnym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing w zarządzaniu gminą; Marketing urbanistyczny a projektowanie miast; Marketing w gospodarce nieruchomościami gminy; Zarządzanie administracją publiczną i kształtowanie środowisk opiniotwórczych w gminie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 352/354 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 352/354 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie)
1. Dług sektora samorządu terytorialnego w polskim systemie finansów publicznych; 2. Zarządzanie długiem jako element zarządzania finansami j.s.t.; 3. Uwarunkowania prawne zarządzania długiem j.s.t.; 4. Zarządzanie ryzykiem zadłużenia w j.s.t.; 5. Instrumenty zarządzania długiem lokalnym; 6. Model efektywnego zarządzania długiem w świetle badań jednostek samorządu terytorialnego w województwie podlaskim
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 351.72 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Profesjonalizacja Kreatywności)
Zawiera: Kreatywność w procesie profesjonalizacji: Koncepcja kształcenia w Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi; Gotowość do działań transgresyjnych studentów o różnym poziomie postawy twórczej; Wybrane aspekty profesjonalizacji i komercjalizacji kreatywności; Orientacja kolektywistyczna vs orientacja indywidualistyczna, homo sociologicus vs homo creator - dychotomia czy integralność postaw?; Od pomysłu do wdrożenia - istota, etapy i uwarunkowania procesu powstawania innowacji; Kreowanie wiedzy w kontekście teorii 6 filarów poczucia własnej wartości. Kreatywność w szkole: Kreatywność w działalności pedagoga. Perspektywa poszerzona; Kreatywny nauczyciel - w poszukiwaniu nowych źródeł zabaw. Kreatywność w przestrzeni miasta: Łódź jako przestrzeń sprzyjająca twórczości; Street art. Jako narzędzie marketingowe na poziomie samorządu terytorialnego; Dobre praktyki projektowe w sektorze usług medycznych; Creativity, innovation, enterpreneurship - the big three of modern business.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Wykaz skrótów; Tytułem wstępu; Rozdział 1. Dwa poziomy kontroli zarządczej Rozdział 2. Monitorowanie jako standard kontroli zarządczej 2.1. Monitorowanie w jednostce nadrzędnej 2.2. Monitorowanie w jednostce organizacyjnej 2.3. Monitorowanie z perspektywy kierownika jednostki 2.4. Zagrożenia dla monitorowania Rozdział 3. Kontrola jako blok standardów kontroli zarządczej 3.1. Kontrola w jednostce nadrzędnej 3.2. Kontrola w jednostce organizacyjnej 3.3. Zagrożenia środowiska kontroli Rozdział 4. Audyt wewnętrzny 4.1. Podwójna rola audytu wewnętrznego w systemie kontroli zarządczej 4.2. Kontrola to czy audyt? 4.3. Audyt wewnętrzny – adwokat diabła Rozdział 5. Przydatne narzędzia; Podsumowanie; Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 352/354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdział 1. Konkurencyjność jako podstawa rozwoju. Rozdział 2. Marka jako narzędzie konkurencyjności. Rozdział 3. Marka a region turystyczny. Rozdział 4. Marka a produkt turystyczny. Rozdział 5. Marka a przedsiębiorstwo turystyczne. Rozdział 6. Marka a organizacje i stowarzyszenia turystyczne. Rozdział 7. Marka pracodawcy w turystyce - wybrane zagadnienia. Rozdział 8. Employer branding wewnętrzny w praktyce przedsiębiorstw turystycznych - charakterystyka wybranych narzędzi. Rozdział 9. Employer branding zewnętrzny w praktyce przedsiębiorstw turystycznych - charakterystyka wybranych narzędzi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej