Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(21)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(21)
Publikacje naukowe
(2)
E-booki
(1)
Dostępność
dostępne
(16)
tylko na miejscu
(15)
Placówka
Wypożyczalnia
(16)
Czytelnia
(15)
Autor
Mruk Henryk (1948- )
(3)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(3)
Bronakowski Henryk
(2)
Szulce Halina (1939- )
(2)
Antonowicz Paweł
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Blake Elizabeth
(1)
Bond Alison
(1)
Cheverton Peter
(1)
Cravens David W
(1)
Deluga Włodzimierz
(1)
Doyle Peter
(1)
Frąckiewicz Ewa
(1)
Geryk Marcin
(1)
Janiszewski Adam
(1)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(1)
Kauf Sabina
(1)
Matyszczak Andrzej
(1)
Mazur Jolanta
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(1)
McDonald Malcolm
(1)
Michalik Małgorzata
(1)
Rudolf Stanisław
(1)
Rzychoń Tomasz
(1)
Stone Merlin
(1)
Stępień Beata
(1)
Sztando Andrzej
(1)
Szymańska-Brałkowska Małgorzata
(1)
Vassos Tom
(1)
Wiśniewska Małgorzata (1961- )
(1)
Woźniczka Jarosław
(1)
Święch Andrzej
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(18)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(21)
nieznany (us)
(1)
Język
polski
(22)
Temat
Marketing
(15)
Marketing strategiczny
(15)
Badania marketingowe
(4)
Przedsiębiorstwo
(4)
Rynek
(4)
Konsumenci (ekonomia)
(3)
Marketing elektroniczny
(3)
Planowanie strategiczne
(3)
Strategia marketingowa
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Handel
(2)
Internet
(2)
Kanały marketingowe
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Marka*
(2)
Plan marketingowy
(2)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Analiza strategiczna
(1)
Badania rynku
(1)
Banki
(1)
Baza danych
(1)
Ceny
(1)
Controlling
(1)
Cykl życia organizacji
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Efektywność nauczania
(1)
Ekonomia
(1)
Ekonomia społeczna
(1)
Ekorozwój
(1)
Farmacja
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka materiałowa
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Informacja
(1)
Interesariusze
(1)
Jakość produktu
(1)
Kadry
(1)
Kanada
(1)
Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI)
(1)
Komunikacja
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konkurencja
(1)
Konsumenci
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing sieciowy
(1)
Miasta
(1)
Opakowania
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Państwo
(1)
Podatek dochodowy od osób fizycznych
(1)
Polityka cenowa
(1)
Polityka narodowościowa
(1)
Polityka regionalna
(1)
Produktywność pracy
(1)
Promocja
(1)
Promocja handlowa
(1)
Protekcjonizm
(1)
Przemysł farmaceutyczny
(1)
Rachunkowość
(1)
Rada nadzorcza
(1)
Rolnictwo
(1)
Rozwój regionalny
(1)
Ryzyko gospodarcze
(1)
Segmentacja rynku
(1)
System informacji marketingowej
(1)
Szkolnictwo niepubliczne
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Towar
(1)
Usługi
(1)
Zachowania konsumentów
(1)
Zarządzanie
(1)
Znaki towarowe
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Podręcznik
(5)
Praca zbiorowa
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(8)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Nauka i badania
(2)
22 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego w Warszawie. Ekonomia / red. nauk Jerzy Gawinecki ; Zeszyt 7)
R.1 Strategia marketingowa a strategia rozwoju przed siębiorstwa. R.2 Zastosowanie metod portfelowych w pro cesie formułowania strategii marketingowej (na przykła dzie przedsiębiorstwa przemysłu mięsnego). R.3 Rozwój rynków instytucjonalnych w Internecie. R.4 Promocja w Internecie-nowy element budowania przewagi konkurencyj nej przedsiębiorstw na rynku : 1.Promocja tradycyjna a promocja on-line, 2.Public relations w sieci, 3.Spon soring on-line, 4.Reklama w sieci, 5.Pozostałe formy promocji on-line, 6.Efekty działań promocyjnych w sie ci. R.5 Budowa lojalności klienta jako czynnika przewa gi konkurencyjnej. R.6 Licencjonowanie marki a inne sp osoby jej pozyskiwania, R.7 Partnerstwo jako przejaw o rientacji marketingowej przedsiębiorstw. Relacje po między polskimi eksporterami a ich zagranicznymi par tnerami handlowymi (wyniki badań), R.8 Handel w kra jach Unii europejskiej i w Polsce na tle trendów w han dlu światowym. R.9 Kultura a globalizacja konsumpcji. R.10 Metoda conjoint analysist w badaniach nad wpły wem kraju pochodzenia na decyzje konsumnetów. R.11 Za sady tworzenia przewagi konkurencyjnej na rynku usług bankowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I: Formułowanie celów i organizacja badań. 1. Przedmiot i etapy badań marketingowych. Część II: Informacja rynkowa - źródła, formy i nowe tendencje gromadzenia. 2. System informacji marketingowej i organizacja badań. 3. Gromadzenie danych wtórnych. 4. Gromadzenie danych pierwotnych. Część III: Wykorzystanie badań w strategicznym planowaniu marketingowym. 5. Analiza sytuacji marketingowej przedsiębiorstwa. 6. Określanie pozycji rynkowej przedsiębiorstwa i kierunków jego rozwoju. 7. Segmentacja rynku w procesie definiowania rynków docelowych. 8. Badania produktu. 9. Badanie cen. 10. Badania systemu dystrybucji. 11. Badania skuteczności systemu komunikacji. 12. Badanie satysfakcji i lojalności klientów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej