Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(245)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(242)
Publikacje naukowe
(52)
Publikacje fachowe
(38)
Poradniki i przewodniki
(5)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Czasopisma
(2)
Publikacje informacyjne
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
E-booki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(181)
dostępne
(172)
wypożyczone
(6)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(178)
Czytelnia
(183)
Autor
Kotler Philip (1931- )
(12)
Romanowska Maria (1947- )
(10)
Mruk Henryk (1948- )
(8)
Penc Józef (1939-2017)
(6)
Gierszewska Grażyna
(5)
Obłój Krzysztof (1954- )
(5)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(5)
Chodyński Andrzej
(4)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(4)
Kożuch Barbara (1950- )
(4)
Pierścionek Zdzisław (1941-2011)
(4)
Stabryła Adam (1942- )
(4)
Bartołd Robert
(3)
Baruk Agnieszka
(3)
Domański Tomasz
(3)
Grzegorczyk Wojciech
(3)
Huczek Marian (1939-2023)
(3)
Kassay Stefan
(3)
Kuc Bolesław Rafał (1944-2022)
(3)
Pomykalski Andrzej (1941- )
(3)
Trocki Michał (1945- )
(3)
Antonowicz Paweł
(2)
Banaszyk Piotr
(2)
Berliński Lechosław (1944- )
(2)
Bielski Ireneusz
(2)
Bieniok Henryk (1940- )
(2)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(2)
Bronakowski Henryk
(2)
Cywoniuk Mirosława
(2)
Frąckiewicz Ewa
(2)
Grabiec Olimpia (1975- )
(2)
Johnston Robert
(2)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(2)
Kaplan Robert S. (1940- )
(2)
Kasiewicz Stanisław (1946- )
(2)
Klimek Jan (1952- )
(2)
Kowal Witold
(2)
Kłeczek Ryszard
(2)
Lewandowska Adrianna
(2)
May Peter (1958- )
(2)
Mazur Jolanta
(2)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(2)
Penc-Pietrzak Ilona
(2)
Rosa Grażyna (1968- )
(2)
Styś Aniela
(2)
Sudoł Stanisław (1928-2020)
(2)
Sznajder Andrzej
(2)
Szulce Halina (1939- )
(2)
Wiktor Jan W
(2)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Żelazko Beata
(2)
Adair John Eric (1934- )
(1)
Adamczyk Jan
(1)
Adamczyk-Żylińska Marika. Tł
(1)
Allen Judy
(1)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Andruszkiewicz Krzysztof
(1)
Aniszewska Grażyna
(1)
Armstrong Gary
(1)
Armstrong Michael (1928- )
(1)
Bagińska Izabela
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Baran Grzegorz
(1)
Barletta Martha
(1)
Barrow Colin
(1)
Beckwith Harry
(1)
Belka Marek
(1)
Betts Alan
(1)
Bibrowski Władysław
(1)
Blaik Piotr (1942- )
(1)
Blake Elizabeth
(1)
Blinov Andrej Olegovič
(1)
Bodo Monika
(1)
Bond Alison
(1)
Borkowska Marta
(1)
Borowiecki Ryszard (1943- )
(1)
Borówka Ewa
(1)
Brandon-Jones Alistair
(1)
Bruzi Hanna
(1)
Bryke Mariusz
(1)
Bryła Paweł
(1)
Brzeziński Andrzej
(1)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(1)
Burk Wood Marian
(1)
Caslione Johna A
(1)
Chernev Alexander
(1)
Cheverton Peter
(1)
Chlipała Paweł
(1)
Christopher Martin
(1)
Cichy Diana
(1)
Ciszewska Mariola
(1)
Clark Graham
(1)
Cravens David W
(1)
Cyfert Szymon
(1)
Czapla Karolina (1981- )
(1)
Czekaj Janusz
(1)
Czerwińska Ewa
(1)
Czubała Anna (1943- )
(1)
Dan’ko Tamara Petrovna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(10)
2010 - 2019
(53)
2000 - 2009
(152)
1990 - 1999
(31)
Okres powstania dzieła
2001-
(36)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(238)
Wielka Brytania
(4)
Rosja
(3)
nieznany (us)
(1)
Język
polski
(239)
rosyjski
(4)
angielski
(3)
Temat
Zarządzanie strategiczne
(117)
Marketing strategiczny
(114)
Przedsiębiorstwo
(84)
Marketing
(60)
Planowanie strategiczne
(46)
Analiza strategiczna
(29)
Organizacja
(25)
Zarządzanie
(20)
Strategia marketingowa
(13)
Zarządzanie jakością
(13)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(12)
Innowacje
(11)
Analiza SWOT
(10)
Decyzje
(10)
Konkurencja
(10)
Kultura organizacyjna
(10)
Strategia organizacyjna
(10)
Kadry
(9)
Rynek
(9)
Firma (nazwa)
(8)
Otoczenie firmy
(8)
Usługi
(8)
Ekonomika przedsiębiorstwa
(7)
Marketing międzynarodowy
(7)
Przywództwo
(7)
Znaki towarowe
(7)
Ceny
(6)
Kanały marketingowe
(6)
Konkurencyjność
(6)
Konsumenci (ekon.)
(6)
Public relations
(6)
Szkolnictwo wyższe
(6)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(6)
Controlling
(5)
Globalizacja
(5)
Informacja gospodarcza
(5)
Komunikacja marketingowa
(5)
Konsumenci (ekonomia)
(5)
Kontrola zarządcza
(5)
Logistyka gospodarcza
(5)
Marketing elektroniczny
(5)
Menedżerowie
(5)
Plan marketingowy
(5)
Promocja handlowa
(5)
Przedsiębiorstwo rodzinne
(5)
Rynek (ekonomia)
(5)
Teoria dystrybucji
(5)
Badania marketingowe
(4)
Handel elektroniczny
(4)
Internet
(4)
Marka*
(4)
Planowanie
(4)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(4)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(4)
Segmentacja rynku
(4)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(4)
Teoria organizacji
(4)
Turystyka
(4)
Wartość ekonomiczna
(4)
Audyt wewnętrzny
(3)
Banki
(3)
Biznesplan
(3)
Handel zagraniczny
(3)
Holdingi
(3)
Informacja
(3)
Instytucje nonprofit
(3)
Jakość usług
(3)
Klaster (ekonomia)
(3)
Komunikacja społeczna
(3)
Komunikowanie marketingowe
(3)
Konsumenci
(3)
Motywacja
(3)
Motywacja pracy
(3)
Obsługa klienta
(3)
Praca zespołowa
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(3)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(3)
Reklama
(3)
Służba zdrowia
(3)
Zachowania konsumentów
(3)
Zarządzanie projektami
(3)
Zarządzanie wiedzą
(3)
Środki masowego przekazu
(3)
Bankowe usługi detaliczne
(2)
Diagnostyka przemysłowa
(2)
Ekologia
(2)
Ekonomia społeczna
(2)
Ekorozwój
(2)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Handel
(2)
Inwestycje
(2)
Jakość produktu
(2)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(2)
Kapitał ludzki
(2)
Kompleksowa karta wyników
(2)
Komunikacja
(2)
Kultura pracy
(2)
Marketing polityczny
(2)
Marketing terytorialny
(2)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(2)
Temat: czas
2001-
(23)
1989-2000
(10)
1901-2000
(6)
1989-
(3)
1945-1989
(2)
Temat: miejsce
Polska
(14)
Kraje Unii Europejskiej
(3)
Czarnków (woj. wielkopolskie)
(1)
Europa Zachodnia
(1)
Kołbaskowo (woj. zachodniopomorskie, pow. policki, gm. Kołbaskowo)
(1)
Niemcy
(1)
Tczew (woj. pomorskie)
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(89)
Opracowanie
(25)
Praca zbiorowa
(22)
Poradnik
(6)
Case study (studium przypadku)
(4)
Materiały pomocnicze
(4)
Monografia
(4)
Wydawnictwa popularne
(3)
Czasopismo naukowe
(2)
Materiały konferencyjne
(2)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Artykuły
(1)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Encyklopedia
(1)
Kompendia i repetytoria
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(150)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(75)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(5)
Transport i logistyka
(4)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Medycyna i zdrowie
(2)
Nauka i badania
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
246 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Istota strategii marketingowych : 1. Treść strategii i marketingowych, 2. Proces kształtowania strategii marketingowych, 3. Decyzje marketingowe, 4. Miejsce strategii marketingowych w strukturze strategii przedsiębiorstwa, 5. Konflikt i zgodność strategii, 6. Kryteria wyodrębniania strategii marketingowych, 7. Zmiany strategii marketingowych. R.2 Formułowanie i wybór strategii marketingowych : 1. Podstawy formułowania i wyboru strategii marketingowych, 2. Informacja jako podstawa formułowania i wyboru strategii marketingowych, 3. Wybór rynku docelowego. 4. Wybór sposobów postępowania, 5. Wybór instrumentów marketingowych, 6. Podstawy informacyjne zmian strategii marketingowych. R.3 Strategie wobec konkurentów : 1. Podstawy wyboru strategii, 2. Unikanie konkurencji lub konkurowanie, 3. Strategie obronne, 4. Strategie aktywne, 5. Strategie adaptacyjne, 6. Strategie globalne i selektywne, 7. Różnicowanie strategii. R.4 Strategie wobec dostawców i pośredników : 1. Podstawy kształtowania strategii wobec dostawców i pośredników, 2. Strategie wobec dostawców i pośredników jako strategie marketingowe, 3. Rodzaje strategii wobec dostawców, 4. Rodzaje strategii wobec pośredników, 5. Różnicowa nie strategii wobec dostawców i pośredników, 6. Zmiany strategii wobec dostawców i pośredników. R.5 Strategie w różnych fazach rozwojowych rynku : 1. Fazy rozwojowe rynku, 2. Strategie marketingowe wejścia na rynek, 3. Strategie marketingowe na rynku wzrostowym (w fazie ekspansji), 4. Strategie marketingowe na rynku dojrzałym, 5. Strategie marketingowe na rynku schyłkowym. R.6 Strategie produktowo-rynkowe : 1. Istota i podstawy kształtowania strategii produktowo-rynkowych, 2. Strategie produktu na dotychczas obsługiwanym rynku, 3. Strategie produktu skierowane na nowe segmenty rynku, 4. Strategie produktu na nowym rynku, 5. Kierunki zmian strategii produktowo-rynkowych. R.7 Strategie komunikacji marketingowej : 1. Istota i rodzaje strategii komunikacji marketingowej, 2. Uwarunkowania strategii komunikacji marketingowej, 3. Ograniczania wykorzystania strategii komunikacji marketingowej. R.8 Strategie marketingowe usług : 1. Działalność usługowa jako przedmiot strategii marketingowej, 2. Cechy usług i ich wpływ na strategie marketingowe, 3. Kryteria wyodrębniania strategii marketingowej usług, 4. Rodzaje strategii marketingowej usług.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Rynek współczesny - podstawowe pojęcia i podmioty; R.2 Marketing - istota, rodzaje i ewolucja; R.3 Nabyw ca współczesny; R.4 Badania rynkowe i marketingowe; R.5 Strategia marketingowa firmy, jej produktów i usług; R.6 Marketingowe aspekty cen elastycznych; R.7 Dystrybucja i logistyka marketingowa; R.8 Marketing handlu współczesnego; R.9 Promocja - sztuka komunikacj i z rynkiem; R.10 Public relations - relacje firmy z otoczeniem; R.11 Rynek pracy i marketing personalny; R.12 Marketing usług - eksplozja i rozkwit; R.13 Marketing usług profesjonalnych; R.14 Rozwój rynku usług edukacyjnych; R.15 Marketing usług finansowych; R.16 E-marketing; R.17 Marketing ekologiczny; R.18 Marketing agrobiznesu i produktów żywnościowych; R.19 Marketing usług turystycznych; R.20 Rynek usług łączności R.21 Rynkowe aspekty usług transportowych; R.22 Marketingowe problemy zarządzania firmą.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Rynek współczesny - podstawowe pojęcia i podmioty; R.2 Marketing - istota, rodzaje i ewolucja; R.3 Nabyw ca współczesny; R.4 Badania rynkowe i marketingowe; R.5 Strategia marketingowa firmy, jej produktów i usług; R.6 Marketingowe aspekty cen elastycznych; R.7 Dystrybucja i logistyka marketingowa; R.8 Marketing handlu współczesnego; R.9 Promocja - sztuka komunikacj i z rynkiem; R.10 Public relations - relacje firmy z otoczeniem; R.11 Rynek pracy i marketing personalny; R.12 Marketing usług - eksplozja i rozkwit; R.13 Marketing usług profesjonalnych; R.14 Rozwój rynku usług edukacyjnych; R.15 Marketing usług finansowych; R.16 E-marketing; R.17 Marketing ekologiczny; R.18 Marketing agrobiznesu i produktów żywnościowych; R.19 Marketing usług turystycznych; R.20 Rynek usług łączności R.21 Rynkowe aspekty usług transportowych; R.22 Marketingowe problemy zarządzania firmą.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Decyzje marketingowe w przedsiębiorstwie / red. Jolanta Mazur. - Warszawa : Difin, 2002. - 351 s. : tab., wykr. ; 23 cm.
R.1 Koncepcja orientacji przedsiębiorstwa. Orientacja marketingowa: Pojecie i rodzaje orientacji przedsiębio rstwa; Atrybuty przedsiębiorstwa o orientacji market tingowej; Zakres stosowania orientacji marketingowej; Nawiązywanie trawłych relacji pomiędzy uczestnikami wymiany; Orientacja marketingowa a konkurencyjność przedsiębiorstwa. R.2 Strategie przedsiębiorstwa a strategie marketingo we: Pojęcie strategii, decyzje strategiczne w przedsię biorstwie; Klasyfikacje strategii, relacje: strategia przedsiębiorstwa a strategie marketingowe; Proces form ułowania strategii marketingowej; Strategiczna analiza otoczenia oraz analiza wewnętrzna przedsiębiorstwa; Strategiczne decyzje marketingowe. R.3 Decyzje marketingowe dot. produktu i asrotymentu: Pojęcie produktu, kształtowanie produktu i asortymentu Ustalenie wymaganej przez odbiorców jakości produktu; Dobór cech materialnych produktu; Kształtowanie opako wania; Ustalenie zakresu gwarancji i usług przy- i posprzedażnych; Kształtowanie marki; Ustalenie ilości produktu; Innowacje w produkcie- aspekty marketingowe; Kształtowanie struktury asortymentu. R.4 Decyzje marketingowe dot. ceny: Pojęcie ceny; Czyn niki mające wpływ na kształtowanie cen przez przedsię biorstwo; Etapy procesu podejmowania decyzji cenowych; Cele polityki cenowej; Szacowanie popytu; Ustalanie podstawowego poziomu cen; Metody ustalania cen; Dosto sowywanie podstawowego poziomu cen do warunków rynko wych; Decyzje dot. zmiany podstawowego poziomu cen; Cena a inne elementy marketingu; Kształtowanie cen na rynkach formalnych. R.5 Decyzje marketingowe dot. dystrybucji: Wpływ decy zji w zakresie dystrybucji na atrakcyjnoąść oferty przedsiębiorstwa; Zakres decyzji o dystrybucji; Poję cie kanału dystrybucji; Rodzaje ogniw handlowych two rzących kanały dystrybucji; Integracja ogniw w kana łach dystrybucji; Kryteria wyboru kanału dustrybucji; Nazdorowanie funkcjonowania kanałów dystrybucji; Prze miany w handlu towarami konsumpcyjnymi. R.6 Decyzje marketingowe dot. promocji: Ogólna ch-ka promocji i przydatność różnych jej form w marketingu; reklama; Akwizycja; Public relations; Promocja sprze daży (promocja uzupełniająca); Sponsoring; Targi jako kompleksowe przedsięwzięcia promocyjne; Zastosowanie Internetu w promocji. R.7 Marketing zakupów: Fazy rozwoju funkcji zakupów; Pojęcie marketingu zakupu; Badania rynku zakupu; Kształtowanie instrumentów marketingu zakupu; Kształto wanie relacji z dostawcami. R.8 Strategie marketingowe w ramach cyklu życia produ ktu (ewolucji rynku): Koncepcje cyklu życia produktu i ewolucji rynku; Analiza uwarunkowań działania i strate gii marketingowej w cyklu życia produktu; Koncepcja międzynarodowego cyklu życia produktu. R.9 System informacji marketingowych: Pojecie systemu informacji marketingowych; Struktura systemu informa cji marketingowych; Korzyści wynikające ze stosowania systemu informacji marketingowych; Tworzenie syst. informacji marketingowych; Ewolucja syst. informacji marketingowych. R.10 Plan marketingowy: Podstawowe funkcje oraz miej sce palnu marketingowego w procesie planowania; Budowa planu marketingowego. R.11 Organizacja służby marketingowej: Determinanty organizacji służby marketingowej; Ewolucja i formy organizacji służby marketingowej; Relacje między słu żbą marketingową i pozostałymi służbami organizacyjny mi; Sposoby organizacji służby marketingowej (pionu marketingu) w przedsiębiorstwie; Rola personelu w mark ketingu. R.12 Audyt marketingowy: Pojecie i zakres audytu marke tingowego; Cele i wykonawcy audytu; Przygotowanie audy tu; Audyt marketingowy w procesie planownia i jako narzędzie kontroli marketingowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie marketingowe / Małgorzata Dolińska. - Lublin : Politechnika Lubelska, 1998. - 191 s. : tab., wykr. ; 24 cm.
Wstęp; Koncepcja działalności marketingowej; Zorientowanie na rynek planowanie strategiczne; Rynek konsumeta i zachowanie nabywcy; System informacji marketingowej, badania marketingowe; Segmentacja rynku; Produkt; Polityka cenowa; Dystrybucja; Promocja; Organizacja i kontrola marketingu; Marketing usług; Rozwój technologii informacyjnych stosowanych w marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I. Po co kierować marketing do kobiet 1. Siła portfela 2.Różnice, które robią różnice Cz. II. Model marketingowy gendertrends. Dlaczego i w jaki sposób kobiety podejmują różne decyzje o wyborze marki 1. Model marketingowy GenderTrends: Widok z lotu ptaka 2. Gwiazda kultury płci 3. Koło i kompas: Reakcja na przekazy marketingowe 4. Spiralna ścieżka: Jak kobiety podejmują decyzje o zakupie Cz. III. Praktyczne zastosowania: Strategie i taktyka 1. Na miejscu: ocena rynku 2. Gotowi: planowanie strategii i taktyki 3. Start! Komunikacja, która łączy 4. Twarzą w twarz: sprzeaż i obsługa 5.Uwagi dla dyrektora regionalnego Aneks A. Osiem mitów marketingu skierowanego do kobiet: rozwiewanie mitów Aneks B: Geniusze GenderTrends:kontynuacja wyróżnień
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Rynki i marketing, 2. Strategia marketingowa, 3. Narzędzia marketingowe (Cztery P), 4. Planowanie marketingowe, 5. Organizacja marketingu, 6. Kontrola marketingu, 7. Obszary zastosowań marketingu, 8. Marketing doskonały
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Philip Kotler odpowiada na pytania na temat marketingu / Philip Kotler ; przekł. Robert Bartołd. - Wyd. 2 nakład dla miesięcznika BUSINESSMAN MAGAZINE. - Warszawa : Dom Wydawniczy REBIS, 2004. - 186, [2] s. ; 23 cm.
1. Rynki i marketing, 2. Strategia marketingowa, 3. Narzędzia marketingowe (Cztery P), 4. Planowanie marketingowe, 5. Organizacja marketingu, 6. Kontrola marketingu, 7. Obszary zastosowań marketingu, 8. Marketing doskonały
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Elementy strategii przedsiębiorstwa na rynkach międzynarodowych. 2. Strategia marketingowa i inne strategie funkcjonalne przedsiębiorstwa na rynku międzynarodowym. 3. Strategia marketingu-mix na rynkach zagrsnicznych i jej elementy. 4. Internacjonalizacja polskich przedsiębiorstw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Podstawy tworzenia wartości: Marketing a wartość dla udziałowców; Kierunek: wartość dla udziałowców; Marketingowy czynnik tworzenia wartości; Teraz rozwój. Cz.II Rozwój strategii wysokiej wartości: Ocena pozy cji strategicznej; Strategia marketingowa oparta na wartości. Cz.III Realizacja strategii wysokiej wartości: Budowa nie kapitału marki; Ustalanie cen ze względu na war tość; System komunikacji oparty na wartości; Marketing wartości dodanej prowadzony przez Internet.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing : učeb, posobie dlâ SPO i prikladnogo bakalavriata / E. P. Mihaleva. - 2-e izd., pererab. i dop. - Moskva : Izdatelʹstvo Ûrajt , 2017. - 212, [2] s. : rys., tab. ; 21 cm.
(Professionalʹnoe obrazowanie)
Zawiera: Тема 1. Современная концепция маркетинга: Эволюция концепции маркетинга; Принципы и функции маркетинга; Цели и методы маркетинга; Информационное обеспечение маркетинга; Управление маркетингом; Организационные структуры маркетинга Тема 2. Товар и товарная политика в маркетинге: Понятие товара и его слагаемые; Изучение потребителей; Концепция жизненного цикла товара; Разработка и реализация концепции нового товара; Слагаемые коммерческого успеха товара; Пути реализации товарной политики Тема 3. Комплексный анализ и прогнозирование товарных рынков методами маркетинга: Цели и задачи исследования рынка методами маркетинга; Спрос и предложение. Рыночное равновесие; Емкость рынка; Изучение конкурентов; Сегментация рынка и ее основные критерии; Целевой и пробный рынки; Позиционирование товаров на рынке; Дифференциация товаров на рынке; Условия формирования и факторы развития экономической конъюнктуры; Маркетинговая информационная система; Методы изучения рынка Тема 4. Цены и ценовая политика в маркетинге: Задачи, цели и сущность ценовой политики в маркетинге; Виды цен в маркетинге; Методы установления цен в маркетинге; Виды и назначение скидок с цен в маркетинге; Методы расчета иены товара; Ценовые стратегии и их реализация Тема 5. Коммуникационная политика в маркетинге: Цели, задачи и правила коммуникационной политики; Формирование спроса (мероприятия ФОС); Реклама - инструмент продвижения товара на рынок; Персональные продажи - инструмент продвижения Товара; Стимулирование сбыта (мероприятия СТИС); Мероприятия «паблик рилейшнз»; Планирование и контроль мероприятий ФОССТИС; Интернет-маркетинг; Развитие рынка В2В; Выставки и ярмарки Тема 6. Организация сбытовой сети и системы товародвижения в маркетинге: Сущность сбытовой политики в маркетинге; Формирование каналов распределения; Организация продажи товаров; Прямой маркетинг; Система товародвижения в маркетинге Тема 7. Маркетинговые стратегии предприятия: Методологический подход к разработке маркетинговой Стратегии; Общая характеристика стратегий маркетинга; Портфельные стратегии; Стратегии роста; Конкурентные стратегии; Стратегия сегментации рынка Тема 8. Планирование, финансы и контроль маркетинга: Планирование маркетинга; Определение затрат на маркетинг; Бюджет и бюджетирование в маркетинге; Контроль в маркетинге Тема 9. Международный маркетинг: Основные характеристики глобальной экономики; Понятие, сущность и особенности международного маркетинга; Особенности международной маркетинговой среды; Организация исследования зарубежных рынков; Комплекс маркетинга международной компании; Выход компании на внешние рынки; Конкурентные преимущества международных компаний.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
1. Korporacje transnarodowe i ich otoczenie jako obiekt badań 2. Strategie marketingowe korporacji transnarodowych - podstawy teoretyczne 3. Analiza działalności marketingowej korporacji transnarodowych na polskim rynku - wyniki badań
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategie marketingowe w tyrystyce / Maria Johann. - Warszawa : Difin, 2009. - 150 s. : rys.; tab.; wykr. ; 23 cm.
1. Istota i znaczenie marketingu w turystyce; 2. Formułowanie i wybór strategii marketingowej; 3. Usługa turystyczna jako produkt; 4. Kształtowanie cen w turystyce; 5. Dystrybucja usług turystycznych; 6. Promocja w turystyce; 7. Strategia wobec personelu; 8. Zarządzanie marketingiem w turystyce; 9. Przykłady do studiowania
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Konwencja rozwoju zarządzania i marketingu, 2.Zarys systematyzacji strategii działalności gospodarczej, 3.Strategia marketingowa korporacji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Zmieniająca się rola marketingu: Rola marketingu w firmie i w gospodarce rynkowej; Od zarządzania marketingowego do zarządzania rynkowego. Cz.II Zachowanie nabywcy: Zachowanie nabywcy w procesie zakupu; Relacje nabywców na bodźce z rynku. CZ.III Konstruowanie strategii marketingowej: Analiza potrzeb poprzez segmentację rynku; Analiza atrakcyjności rynku; Analiza konkurencji; Opracowywanie strategii marketingowej; Strategiczny plan marketingowy. Cz.IV Realziacja strategii marketingowej: Decyzje dot. nowych produktów; Decyzje dot. kanałów dystrybucji; Strategiczne decyzje cenowe; Strategiczne decyzje w zakresie komunikacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Nastawienie, 2. Podejmowanie decyzji - ładuj, celůpal!, 3. Śpiesz się powoli, 4. Zrobione, zapłacone, 5. Skuteczna taktyka partyzancka - analiza konkurencji, 6. Generowanie pomysłów - myślenie kreatywne, 7. Proste rachunki, 8. Podnieś wydajność - zmotywuj swoich ludzi, 9. Trudne decyzje, niewygodne sytuacje, 10. Zarządzanie czasem - kluczowe zagadnienia, 11. Sprawdź umowy o pracę twoich podwładnych, 12. Sprawdź swoją umowę (dla pracownika), 13. Obcinanie wydatków na podróże, 14. Negocjuj obniżenie kosztów, 15. Osobisty plan ucieczki, 16. Małe może być piękne - zwalnianie pracowników, 17. Załoga - przydzielania zadań, 18. Wizerunek i prezentacja, 19. Nie ustępuj ani na krok, 20. Dystrybucja - właściwy kanał, 21. Śmiercionośny marketing - nie, nie i jeszcze raz nie!, 22. Zarządzanie relacjami z klientami - zachęta do lojalności, 23. Sztuka odmowy, 24. Wykończ problem, zanim on wykończy ciebie - zabij stres, 25. Zwiększ swoje szanse - umiejętności, które wygrywają, 26. Lepiej za granicą ?, 27. Ocal skórę, ocal pracę - kopie zapasowe, 28. Wyciągnij naukę z doświadczenia - czyli: poznaj swoich klientów, 29. Dostrzeganie nowych możliwości - sojusze strategiczne, 30. Odzyskiwanie i oszczędzanie - wydatki, 31. Słuchaj uważnie - informacja kontra dygresja, 32. Podrasowane techniki sprzedaży, 33. Mniej znaczy więcej, 34. Najlepszy wybór - miks promocyjny, 35. Z niewielką pomocą przyjaciół - networking, 36. Nie bądź ostrożny, bądź śmiały, 37. Polityka cenowa - maksymalizacja wydajności, 38. Outsourcing - sposób na przetrwanie, 39. Liczy się mobilność - elastyczność wobec zmian, 40. Uwaga na cyfry - przepływ gotówki i płacenie rachunków, 41. Promowanie szybkiej zmiany, 42. Jak podnieść cenę (bez podnoszenia ceny), 43. Stymulowanie sprzedaży - porusz niebo i ziemię, 44. Niech cię zapamiętają, 45. Załóż różowe okulary, 46. Kijem czy dobrym słowem - właściwe podejście do trudnych spraw, 47. Jak utrzymać się na powierzchni - dziesięć najlepszych porad, 48. Siła doskonałej obsługi klienta, 49. Lepsze wskaźniki - lepsza sprzedaż, 50. Maksymalizacja zysków z Internetu, 51. Nowe perspektywy - jak stworzyć najlepszy potencjał, 52. Wszystko jest kwestią podejścia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Małe i średnie firmy w systemie polskiej gospodarki. II. Konkurencyjność i strategie konkurencji małych i średnich przedsiębiorstw. III. Marketingowe strategie konkurencji MSP. IV. Uwarunkowania wzrostu konkurencyjności małych i średnich przedsiębiorstw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Istota i znaczenie marketingu międzyanrodowego, 2. Determinanty internacjonalizacji działań marketingowych przedsiębiorstwa, 3. Strategie wejścia i konkurencji na rynku międzynarodowym, 4. Kształtowanie produktu międzynarodowego, 5. Strategie cenowe na rynku międzynarodowym, 6. Dystrybucja na rynku międzynarodowym, 7. Promocja na rynku międzynarodowym, 8. Komunikacja w biznesie na rynku międzynarodowym, 9. kierunki rozowju marketingu międzynarodowego, 10. Studium przypadków: Strategia produktu koncernu Nestle; Zarządzanie marką globalną w Coca-Coli; Produkty firmy Johnson w Europie; Reklama w krajach muzułmańskich; Globalna strategia IKEI; Strategia marketingowa w Coca-Coli i jej efekty; Strategia marketingowa McDonald'sa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Nowoczesnego Menedżera)
Wprowadzenie; Rozdział 1. Strategia marketingowa w eksporcie 1.1. Struktura eksportu jako uwarunkowanie działań marketingowych 1.2. Segmentacja rynku zagranicznego 1.3. Wybór strategii w zakresie produktu, ceny i logistyki marketingowej 1.4. Strategia działań promocyjnych za granicą 1.5. Strategia kreowania wizerunku przedsiębiorstwa eksportującego 1.6. Organizacja i budżetowanie działań marketingowych na rynku zagranicznym Rozdział 2. Analiza rynków eksportowych i wybór metody wejścia 2.1. Ustalanie sytuacji rynkowej 2.2. Metody wejścia na rynek zagraniczny 2.3. Badanie zachowań nabywców za granicą 2.4. Analiza uwarunkowań prawnych, kulturowych i politycznych Rozdział 3. Zarządzanie ryzykiem w eksporcie 3.1. Niepewność i ryzyko w odniesieniu do rynku zagranicznego 3.2. Sposoby ograniczania ryzyka eksportowego 3.3. Gwarancje bankowe jako forma przeniesienia ryzyka na bank 3.4. Ubezpieczenia w działalności eksportowej 3.5. Międzynarodowe procedury bezpieczeństwa dostaw Rozdział 4. Specyfika sporządzania oferty eksportowej 4.1. Prawne aspekty ofert w handlu zagranicznym 4.2. Elementy ofert zgodnych z wymaganiami rynków zagranicznych 4.3. Kalkulacja ceny ofertowej 4.4. Cykl zawierania umów w eksporcie za pomocą oferty 4.5. Postępowanie eksportera z zapytaniem i zamówieniem Rozdział 5. Kulturowe aspekty negocjacji z kupcami z różnych krajów 5.1. Etapy negocjacji w handlu zagranicznym 5.2. Taktyki negocjowania umów w eksporcie 5.3. Wykorzystanie przez eksportera taktyk obrony ceny 5.4. Specyfika negocjowania umów z kupcami z różnych kultur narodowych Rozdział 6. Zabezpieczanie interesów eksportera w kontrakcie handlowym 6.1. Uwarunkowania prawno-zwyczajowe kontraktów zagranicznych 6.2. Konwencja NZ o umowach międzynarodowej sprzedaży towarów 6.3. Formułowanie klauzul podstawowych w kontrakcie 6.4. Posługiwanie się warunkami ogólnymi umów eksportowych 6.5. Zasady ustalania kar umownych i postępowania reklamacyjnego Rozdział 7. Etapy realizacji transakcji eksportowej 7.1. Cykl transakcji eksportowej i związane z nim czynności 7.2. Działania eksportera w zakresie dokumentacji 7.3. Kontrola przedwysyłkowa i wysyłka towaru 7.4. Załatwianie reklamacji towaru przez eksportera Rozdział 8. Warunki dostaw w transakcjach eksportowych 8.1. Uzanse międzynarodowe w zakresie bazy dostawy 8.2. Szczegółowa wykładnia uniwersalnych terminów Incoterms 2010 8.3. Postanowienia terminów Incoterms 2010 dla transportu morskiego 8.4. Nowe zwyczaje Combiterms 2011 dla dostaw kontenerowych 8.5. Amerykańskie formuły RAFTD Rozdział 9. Dobór finansowych zabezpieczeń i rozliczanie dostaw w eksporcie 9.1. Akredytywa dokumentowa jako tradycyjny sposób rozliczeń 9.2. Zwyczaje dotyczące akredytyw dokumentowych UCP 600 9.3. Zabezpieczenia przed odrzucaniem dokumentów eksportowych przez banki 9.4. Bankowe zobowiązanie płatnicze (BPO) jako najnowszy sposób rozliczeń 9.5. Rachunek zastrzeżony jako alternatywa akredytywy 9.6. Inkaso dokumentowe i jego negocjowanie przez eksportera 9.7. Analiza sposobu płatności z punktu widzenia eksportera Rozdział 10. Dokumenty w transakcjach eksportowych 10.1. Faktura handlowa jako jeden z dokumentów podstawowych 10.2. Dokumenty przewozowe, składowe i ubezpieczeniowe 10.3. Dokumenty kontroli i pochodzenia jako uzupełniające 10.4. Kwestie zgodności dokumentacji w zwyczajach UCP 600 Rozdział 11. Transport i spedycja w transakcjach eksportowych 11.1. Współpraca eksportera z przewoźnikiem i spedytorem 11.2. Umowa przewozu i list przewozowy w transporcie drogowym 11.3. Posługiwanie się konosamentem i dokumentami multimodalnymi w transporcie morskim 11.4. Wykorzystanie transportu kolejowego i lotniczego w eksporcie 11.5. Dokumenty spedycyjne FIATA Rozdział 12. Dochodzenie spraw spornych w eksporcie 12.1. Arbitraż instytucjonalny i ad hoc 12.2. Wzorcowe klauzule arbitrażowe w różnych sądach 12.3. Procedury arbitrażowe i sądy ponadnarodowe 12.4. Dochodzenie roszczeń przed sądami państwowymi 12.5. Porozumienia międzynarodowe o uznawaniu orzeczeń; Zakończenie; Załącznik 1. Konwencja CISG (wyciąg); Załącznik 2. Status Konwencji CISG; Literatura.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing w firmie przyszłości / Franciszek (Frank) Krawiec. - Warszawa : Difin, 2006. - 243 s. : wykr., tab. ; 24 cm.
1. Koncepcja firmy przyszłości 2. Procesy tworzenia ofert wartości 3. Budowa nowych rynków 4. Koncepcja, prognozowanie możliwości rynku dla nowych produktów 5. Nowe koncepcje marketingu 6. Marketing wizji 7. Strategie marketingu nowej technologii
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej