Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(59)
IBUK Libra
(2)
ebookpoint BIBLIO
(2)
Forma i typ
Książki
(57)
Publikacje naukowe
(15)
Publikacje fachowe
(7)
E-booki
(4)
Czasopisma
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(48)
dostępne
(38)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(39)
Czytelnia
(49)
Autor
Wiktor Jan W
(4)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(3)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(3)
Grzegorczyk Wojciech
(3)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(3)
Żbikowska Agnieszka
(3)
Antonowicz Paweł
(2)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(2)
Dorożyńska Agnieszka
(2)
Gołembska Elżbieta (1946- )
(2)
Grabiec Olimpia (1975- )
(2)
Kuna-Marszałek Anetta
(2)
Kłysik-Uryszek Agnieszka
(2)
Malinowska Ewa
(2)
Mruk Henryk (1948- )
(2)
Siciński Jędrzej
(2)
Stępień Beata
(2)
Sulich Adam
(2)
Widera Wiktor
(2)
Yip George S. (1947- )
(2)
Abt Stefan (1937-2002)
(1)
Adamczyk Jan
(1)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Balcerak Alicja
(1)
Balcerzyk Robert
(1)
Beck-Krala Ewa
(1)
Bednarska-Wnuk Izabela
(1)
Bielawski Paweł
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(1)
Borodin Yevgeniy
(1)
Brazilij Natalija
(1)
Budzanowska Anna (1976- )
(1)
Butryn-Karaś Magdalena
(1)
Błażukiewicz Anna
(1)
Campbell David
(1)
Cewińska Joanna
(1)
Chlipała Paweł
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Chwistecka-Dudek Halina
(1)
Chłopek Włodzimierz
(1)
Cierniak-Emerych Anna
(1)
Coughlan Anne T
(1)
Czainska Katarzyna
(1)
Czajka Kamil
(1)
Czuba-Kulisińska Beata
(1)
Danik Lidia
(1)
Demidenko Svitlana
(1)
Detyna Beata
(1)
Domański Tomasz
(1)
Drabik Ireneusz
(1)
Dudek Marek
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Dziopak-Strach Ada
(1)
El-Ansary Adel
(1)
Filipowicz Paweł
(1)
Fryczyńska Marzena
(1)
Gawrylenko Valientina
(1)
Gesteland Richard R
(1)
Giertler Anna
(1)
Glikamn Paweł
(1)
Gorynia Marian
(1)
Grzesiuk Aleksandra
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Hadryś-Nowak Alicja
(1)
Hamill Jim
(1)
Hauke Aleksandra
(1)
Hałasik Katarzyna
(1)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(1)
Huczek Marian (1939-2023)
(1)
Jabłońska-Wołoszyn Maria
(1)
Jakóbik Witold
(1)
Janczewski Jerzy
(1)
Jankowiak-Kaczmarek Agnieszka
(1)
Januszkiewicz Katarzyna
(1)
Januszkiewicz Włodzimierz
(1)
Jarmułowicz Wacław
(1)
Jatusripitak Somkid
(1)
Juchnowicz Marta (1948- )
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Kaczmarek Tadeusz Teofil (1936-2021)
(1)
Karlik Marcin
(1)
Kaźmierczyk Jerzy
(1)
Kempny Danuta
(1)
Khozhylo Iryna
(1)
Kiepas-Remesz Katarzyna (1979- )
(1)
Kinowska Hanna
(1)
Kisiołek Artur
(1)
Klimek Jan (1952- )
(1)
Klimkiewicz Katarzyna
(1)
Komor Marcin
(1)
Kondak Anna
(1)
Koszel Bogdan (1954- )
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kotowicz-Jawor Joanna (1940- )
(1)
Koźmiński Andrzej K
(1)
Kożuch Barbara (1950- )
(1)
Krawczenko Oksana
(1)
Kroik Janusz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(17)
2000 - 2009
(37)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(11)
Kraj wydania
Polska
(62)
Rosja
(1)
Język
polski
(61)
angielski
(1)
rosyjski
(1)
Temat
Marketing międzynarodowy
(22)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(22)
Marketing
(16)
Przedsiębiorstwo
(14)
Globalizacja
(11)
Handel międzynarodowy
(10)
Marketing strategiczny
(9)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(9)
Zarządzanie
(6)
Innowacje
(5)
Otoczenie firmy
(5)
Decyzje
(4)
Handel zagraniczny
(4)
Komunikacja marketingowa
(4)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(4)
Kadry
(3)
Międzynarodowa logistyka gospodarcza
(3)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(3)
Promocja handlowa
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(3)
Reklama
(3)
Transfer technologii
(3)
Transport
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Zarządzanie wiedzą
(3)
Badania rynku
(2)
Ceny
(2)
Instytucje nonprofit
(2)
Integracja europejska
(2)
Internacjonalizacja przedsiębiorstw
(2)
Internet
(2)
Jakość usług
(2)
Konkurencja
(2)
Konkurencyjność
(2)
Konkurencyjność międzynarodowa
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
Mentoring
(2)
Motywacja pracy
(2)
Polska
(2)
Public relations
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Transport międzynarodowy
(2)
Unia Europejska (UE)
(2)
Usługi biznesowe
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Alkohol
(1)
Alokacja
(1)
Analiza PEST
(1)
Analiza strategiczna
(1)
Bezpieczeństwo finansowe
(1)
Bezpieczeństwo informacyjne
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Biblioteki
(1)
Biblioteki akademickie
(1)
Big data
(1)
Blockchain
(1)
Blogi
(1)
Branża TSL
(1)
Budownictwo infrastrukturalne
(1)
COVID-19
(1)
Dane osobowe
(1)
Delegowanie pracowników
(1)
Digitalizacja
(1)
Dobra osobiste
(1)
Dobrostan psychiczny
(1)
Doradcy personalni
(1)
Działalność pożytku publicznego
(1)
Ekonomika transportu
(1)
Epidemie
(1)
Erasmus+ (program)
(1)
Etnopsychologia
(1)
Etyka biznesu
(1)
Faktoring
(1)
Finanse przedsiębiorstwa
(1)
Franchising
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Fundusze wspierania przedsiębiorczości
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka narodowa
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Gospodarka światowa
(1)
Gry hazardowe
(1)
Handel wymienny
(1)
Hanel międzynarodwy
(1)
IKEA
(1)
Infrastruktura społeczna
(1)
Infrastruktura techniczna
(1)
Instytucja totalna
(1)
Instytucje finansowe
(1)
Interdyscyplinarność
(1)
Interesariusze
(1)
Inwestycje zagraniczne
(1)
Jednolity plik kontrolny
(1)
Jednolity rynek UE
(1)
Jednolity rynek Unii Europejskiej
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Kapitał intelektualny
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Kapitał ludzki
(1)
Temat: czas
2001-
(11)
1989-2000
(3)
1901-2000
(2)
Temat: miejsce
Polska
(11)
Kraje Unii Europejskiej
(4)
Europa
(3)
Ameryka Północna
(1)
Azja
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(13)
Podręcznik
(9)
Opracowanie
(6)
Czasopismo ekonomiczne
(2)
Czasopismo naukowe
(2)
Materiały konferencyjne
(2)
Monografia
(2)
Poradnik
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(31)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(27)
Transport i logistyka
(3)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Nauka i badania
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
63 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1. Dystrybucja międzynarodowa w koncepcjach i teoriach zarządzania: Miejsce dystrybucji w teorii przedsiębiorstwa; Dystrybucja a strategie konkurencji; Problem dystrybucji w literaturze marketingowej; Podejście logistyczne do zarządzania dystrybucją; 2. Specyfika systemów dystrybucji w eksporcie a orientacja marketingowa: Orientacja marketingowa; Eksport pośredni a eksport bezpośredni; Pośrednicy w obrocie międzynarodowym; Międzynarodowe kanały marketingowe w eksporcie; Międzynarodowe systemy fizycznej dystrybucji w eksporcie bezpośrednim; 3. Zarządzanie dystrybucją w eksporcie w świetle koncepcji marketingowej: Istota marketingowej koncepcji zarządzania dystrybucją; Wpływ marketingowej orientacji w zarządzaniu dystrybucją na poprawę konkurencyjności i rozwoju eksportu; 4. Tendencje zmian w dystrybucji międzynarodowej: Trendy w handlu międzynarodowym; Alternatywne kanały marketingowe; Wpływ Internetu na systemy międzynarodowej dystrybucji produktów; Wielokanałowe systemy dystrybucji; Franchising dystrybucyjny; 5. Międzynarodowe systemy dystrybucji- przykłady: Dystrybucja mebli produkowanych w Polsce na rynki zagraniczne; Dystrybucja międzynarodowa z wykorzystaniem Internetu; Przykłady wielokanałowych systemów dystrybucji w eksporcie; Franchising dystrybucyjny w praktyce
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Materiały Dydaktyczne / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu ; 197)
Wstęp. 1.Eurodisneyland. 2.Ikea. 3.Nowy styl. 4.Alpen Gold. 5.Maspex. 6.Peroni Nastro Azzurro.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing międzynarodowy / Aleksandra Grzesiuk. - Warszawa : CeDeWu, 2007. - 193 s. : tab. ; 24 cm.
1. Podstawy internacjonalizcji przedsiębiorstw, 2. Orientacje międzynarodowe przedsiębiorstw - wprowadzenie do marketingu międzynarodowego, 3. Międzynarodowe otoczenie przedsiębiorstw, 4. Badania marketingowe rynków zagranicznych, 5. zróżnicowanie zachowań nabywców na rynkach międzynarodowych, 6. Kształtowanie instrumentów marketingu mix na rynku międzynarodowym
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Istota i znaczenie marketingu międzyanrodowego, 2. Determinanty internacjonalizacji działań marketingowych przedsiębiorstwa, 3. Strategie wejścia i konkurencji na rynku międzynarodowym, 4. Kształtowanie produktu międzynarodowego, 5. Strategie cenowe na rynku międzynarodowym, 6. Dystrybucja na rynku międzynarodowym, 7. Promocja na rynku międzynarodowym, 8. Komunikacja w biznesie na rynku międzynarodowym, 9. kierunki rozowju marketingu międzynarodowego, 10. Studium przypadków: Strategia produktu koncernu Nestle; Zarządzanie marką globalną w Coca-Coli; Produkty firmy Johnson w Europie; Reklama w krajach muzułmańskich; Globalna strategia IKEI; Strategia marketingowa w Coca-Coli i jej efekty; Strategia marketingowa McDonald'sa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing : podręcznika akademicki / Eugeniusz Michalski. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2003. - 644, [2] s. : rys., tab. ; 24 cm.
Cz.I Model funkcjonowania marketingu: Przesłanki działalności marketingowej w przedsiębiorstwie; Wpływ środowiska na funkcjonowanie marketingu; Rynek docelowy. Cz.II Badania marketingowe: System informacji marketingowej; Organizowanie i metody badań marketingowych; Studia nad postępowaniem konsumentów. Cz.III Zarządzanie produktem: Planowanie marketingowe produktu; Kierowanie rozwojem produktu. Cz.IV Organizowanie dystrybucji produktów: Kanały dy strybucji i dystrybucja hurtowa; Logistyka dystrybucji Dystrybucja detaliczna. Cz.V Promocja produktów: Podstawy promocji; Reklama produktów; Akwizycja; Public relations i środki popierania sprzedaży. Cz.VI Programowanie cen produktów : Polityka cen; Zasa dykallulacji cen. Cz.VII Zarządzanie marketingowe: Strategie marketingowe; Planowanie marketingowe; Organizowanie i kontrola działalności marketingowej. Cz.VIII Elementy zarządzania produktami przemysłowymi i usługami: Kierowanie rozwojem produktów przemysłowych; Kierowanie rozwojem usług. Cz.IX Marketing międzynarodowy: Podstawy marketingu międzynarodowego; Analiza środowiska międzynarodowego; Organizowanie marketingu międzynarodowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Marketing międzynarodowy- istota i uwarunkowania rozwoju; 2. Otoczenie przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych; 3. Segmentacja rynku międzynarodowego; 4. Strategie przedsiębiorstw w marketingu międzynarodowym; 5. Badania marketingowe rynków zagranicznych; 6. Produkt w marketingu międzynarodowym; 7. Cena w marketingu międzynarodowym; 8. Dystrybucja na rynkach zagranicznych; 9. Komunikacja marketingowa na rynkach międzynarodowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Standaryzacja programów marketingowych na rynkach międzynarodowych; ?. Efektywność, czynniki i zakres standaryzacji programów marketingowych na rynkach międzynarodowych; 3. Standaryzacja produktu, ceny i strategii reklamowych na rynku FMCG w Polsce- wyniki badań własnych; 4. Otoczenie marketingowe a standaryzacja programów marketingowych na rynku polskim; 5. Pozycja konkurencyjna i strategia firmy międzynarodowej a standaryzacja instrumentów marketingu-mix na rynku polskim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej