Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(26)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
Książki
(24)
Publikacje fachowe
(4)
E-booki
(2)
Audiobooki
(1)
Czasopisma
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(23)
tylko na miejscu
(17)
Placówka
Wypożyczalnia
(23)
Czytelnia
(17)
Autor
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(4)
Kozioł Leszek
(2)
Marcinkiewicz Cezary
(2)
Oleksiuk Adam
(2)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(2)
Abdrabou Lucia
(1)
Alchusová Zuzana
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Borodako Krzysztof
(1)
Bronakowski Henryk
(1)
Chrenko Alchusová Lucia
(1)
Chruściel Tadeusz Jakub
(1)
Chudoba Tadeusz
(1)
Dąbski Maciej
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Grobelna Aleksandra
(1)
Górska-Warsewicz Hanna
(1)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(1)
Holloway Christopher J. (1934- )
(1)
Hościłowicz Edward
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Kirejczyk Edward
(1)
Kornak Aleksander Stefan (1920-2005)
(1)
Kotelska Jolant
(1)
Kowalski Sławomir
(1)
Krzemińska-Wiśnieska Iwona
(1)
Kładź-Postolska Katarzyna
(1)
Lawton Laura
(1)
Makowiec Bartosz
(1)
Malara Zbigniew
(1)
Manhas Parikshat Singh
(1)
Margoński Marek
(1)
Michalik Izabela
(1)
Michalski Dariusz
(1)
Moutinho Luiz
(1)
Olszewska Dorota
(1)
Pałgan Ryszard
(1)
Pobiedzińska Karolina
(1)
Podgórska-Rykała Joanna
(1)
Poskrobko Bazyli (1941-2021)
(1)
Robinson Chris
(1)
Rudnicki Michał
(1)
Ryńca Radosław
(1)
Sarnowski Janusz
(1)
Shulgina Ludmila
(1)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(1)
Stein Andi
(1)
Synowiec Jadwiga
(1)
Turkowski Marek
(1)
Vargas-Sánchez Alfonso
(1)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(1)
Weaver David
(1)
Widelska Urszula
(1)
Wróbel Magdalena
(1)
Wygaś Sebastian
(1)
Ziaeian Yasmin
(1)
Żabińska Teresa
(1)
Żabiński Leszek
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(11)
2000 - 2009
(12)
1990 - 1999
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(27)
Czechy
(1)
Język
polski
(28)
Temat
Turystyka
(25)
Marketing
(13)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(12)
Usługi turystyczne
(10)
Produkt turystyczny
(6)
Badania marketingowe
(4)
Usługi
(3)
Ekoturystyka
(2)
Innowacje
(2)
Kadry
(2)
Marketing terytorialny
(2)
Turystyka biznesowa
(2)
Zarządzanie
(2)
Banki
(1)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
Budżety obywatelskie
(1)
Dyplomacja kulturalna
(1)
Finanse
(1)
Gastronomia
(1)
Gry komputerowe
(1)
Górnictwo
(1)
Handel
(1)
Handel detaliczny
(1)
Hotelarstwo
(1)
Identyfikacja wizualna
(1)
Image
(1)
Informacja turystyczna
(1)
Jakość produktu
(1)
Jakość usług
(1)
Jakość życia
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Klaster (ekonomia)
(1)
Komputery
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Motywacja pracy
(1)
Obszary chronione
(1)
Odzież
(1)
Operat szacunkowy
(1)
Parki narodowe
(1)
Polska Organizacja Turystyczna
(1)
Potencjał turystyczny
(1)
Promocja handlowa
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przedsiębiorstwo komunalne
(1)
Przedsiębiorstwo rodzinne
(1)
Przedsiębiorstwo wirtualne
(1)
Psychologia
(1)
Rezerwaty przyrody
(1)
Rozwój zrównoważony
(1)
Rzeczoznawcy majątkowi
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Satysfakcja zawodowa
(1)
Second Life (gra komputerowa)
(1)
Sektor publiczny
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Studenci
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Turystyka przyrodnicza
(1)
Ubezpieczenia
(1)
Wartość ekonomiczna
(1)
Wizerunek miasta
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(1)
Współpraca gospodarcza
(1)
Wycena nieruchomości
(1)
Zarządzanie innowacjami
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Zastosowanie i wykorzystanie
(1)
Zaufanie
(1)
Znak towarowy
(1)
Środowisko człowieka
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Indie
(1)
Iran
(1)
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Malezja
(1)
Meksyk
(1)
Portugalia
(1)
Ukraina
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
kenia
(1)
Gatunek
Podręcznik
(8)
Praca zbiorowa
(4)
Opracowanie
(2)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(14)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(10)
Podróże i turystyka
(8)
28 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Cz.I Zarządzanie marketingowe w handlu współczesnym : 1. Marketing handlowy - zagadnienia podstawowe, 2. Marketing handlu detaliczego, 3. Relacje z klientami, 4. marki handlowe. Cz.II Dylematy zarządzania marketingowego wybranymi usługami i produktami: 1. Marketing usług finansowych, 2. Usługi medyczne, 3. zarządzanie marketingowe usługami turystycznymi, 4. Marketing niektórych produków
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Turystyka i rynek turystyczny; 2. Instrumenty marketingu w działalności firm i biur turystycznych; 3. Plan marketingowy a ogólna strategia przedsiębiorstwa; 4. Działalność firm usługowych zorientowanych na klienta; 5. Elementy psychologii w nowoczesnej turystyce; 6. Badania marketingowe
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Przedsiębiorstwo turystyczne - istota, formy. 2. Otoczenie zewnętrzne przedsiębiorstwa turystycznego. 3. Zarządzanie strategią i planowanie strategiczne. 4. Projektowanie struktury organizacyjnej przedsiębiorstwa turystycznego. 5. Marketingowe zarządzanie przedsiębiorstwem turystycznym. 6. Finansowe zarządzanie przedsiębiorstwem. 7. Zarządzanie zasobami ludzkimi. 8. Zarządzanie operacyjne w przedsiębiorstwie turystycznym. 9. Zarządzanie jakością w przedsiębiorstwie turystycznym. 10. Kontrola i controlling w przedsiębiorstwie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie turystyką / red. nauk. Aleksander S. Kornak. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 1999. - 202, [1] s. : wykr. ; 21 cm.
Wprowadzenie; I. Zdobywanie rynków w turystyce; Koncentracja kapitałów i wspólnoty gospodarcze; Badanie i ustalenie segmentów oraz typów rynku turystycznego; Tworzenie techniczno-organizacyjnych układów informacyjnych wspomagających kierowanie turystyką; Samodzielność regionalna turystyki; II. Dziedziny strategii rynkowych; Stosowanie metod heurystycznych; Strategia produkcji, świadczenia usług oraz udostępniania dóbr wolnych i naturalnych; Kanały rynkowe w turystyce; Strategia dystrybucji i aktywnej sprzedaży; Promocja sprzedaży w turystyce; Strategia cen w turystyce; III. Parametry i instrumenty w turystyce (diagnoza stanu); Parametry i instrumenty w systemie marketingowym; Menedżering i marketing w symbiozie na rynkach turystycznych; Organizacja funkcji marketingowych w przedsiębiorstwie; Planowanie działań marketingowych; Niektóre parametry finansowe w turystyce; IV. Instrumenty zbytu i aktywnej sprzedaży; Planowanie promocji i zbytu; Konkurencja hoteli i biur podróży; Negocjacje i umowy; Reklama; Oferty, innowacje, katalogi; Akwizycja; Zdobywanie przychylności opinii publicznej; Znaki handlowe; Targi i giełdy turystyczne; Jakość i obsługa klientów; Praca i płaca w turystyce; Polska turystyka na drodze do nowej Europy; Niektóre definicje i określenia; Bibliografia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie Naukowe / Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Białymstoku)
1. Obszary przyrodniczo cenne jako rejony recepcji turystycznej, 2. Uwarunkowania rozwoju turystyki na obszarach przyrodniczo cennych, 3. Wybrane problemy zarządzania turystyką, 4. Wybrane problemy marketingu w turystyce
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Tom XIX Zeszyt 1/2018)
Kwartalnik, 2015-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie, 2000-2002, Półrocznik, 2003-2014
Zawiera: Difficulties and barriers for the implementing of marketing model in Wroclaw University of Science and Technology; Methodological principals of three-level system of cooperative marketing in the ukrainian tourism; Job satisfaction in the opinion of employees of small and medium - sized enterprises; Implementacja systemów motywacyjnych w samorządowych przedsiębiorstwach komunalnych; Odpowiedzialność za pracowników wyzwaniem dla współczesnych organizacji; Manager or leader? Leadership in crisis management at local government level; Innowacyjne metody dzielenia się wiedzą w organizacjach sektora publicznego; Budżet obywatelski jako przykład współdecydowania o rozwoju na szczeblu samorządowym wobec zmian prawnych z 2018 roku; Współpraca w zakresie działalności innowacyjnej na przykładzie inicjatyw klastrowych; Potencjał innowacyjny w ubezpieczeniach - postrzeganie przez klientów indywidualnych i instytucjonalnych; Potencjał akademicki jako element wizerunku Katowic na tle wybranych miast wojewódzkich; Warunki życia z perspektywy osób studiujących w Katowicach w odniesieniu do wybranych polskich miast wojewódzkich cieszących się największą popularnością wśród studentów; Wykorzystanie opcji realnej w wycenie wartości przedsiębiorstwa; Przesłanki procesu restrukturyzacji górnictwa węgla kamiennego w Polsce; Znaczenie zarządzania zaufaniem w organizacji wirtualnej; Forms of promotion in computer games. An example of second life; Uwarunkowania wyceny nieruchomości w aspekcie procesu decyzyjnego kredytodawcy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Skala i szybkie tempo zmian zachodzących w sferze społeczno-gospodarczej powodują powstawanie niespotykanych dotąd zjawisk i procesów, rodzą nowe problemy, których rozwiązywać nie da się bez odpowiednich badań i nowej wiedzy. Badania jakichkolwiek zdarzeń wymagają trudu. Trud taki podejmujemy zwykle z dwóch powodów. Jednym jest bezinteresowna ciekawość badacza, częściej jednak przeprowadzamy analizę teoretyczną wtedy, kiedy natrafimy na trudności – gdy nie skutkują wyuczone sposoby dawania sobie rady z rzeczywistością lub też gdy chcemy osiągnąć coś nowego. W tych właśnie dwóch przypadkach źródłem pomocy jest teoria, nowa wiedza. Zawiera ją każdy z prezentowanych artykułów składających się na niniejszy numer „Zeszytów Naukowych Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie”, trzydziesty z kolei, tym razem ukierunkowany na współczesną tematykę funkcjonowania organizacji gospodarczych. Artykuły, będące efektem prac naukowych prowadzonych w ramach badań podstawowych i wdrożeniowych, prezentują wiele interesujących poznawczo oraz aplikacyjnie informacji. W dużej mierze są one poświęcone problematyce zarządzania przedsiębiorstwem turystycznym, zarządzania personelem, ze zwróceniem uwagi szczególnie na kształtowanie pożądanych kompetencji pracowników, jak również problematyce nadzoru właścicielskiego w sektorze przedsiębiorstw komunalnych, marketingu bezpośredniego dóbr luksusowych oraz prezentacji modeli sprawozdawczości małych podmiotów gospodarczych.(...)
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Zeszyt jest dziełem pracowników naukowo-dydaktycznych naszej Uczelni oraz pracowników z innych szkół wyższych i ośrodków naukowych w kraju, tj. Wyższej Szkoły Logistyki w Poznaniu, Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie, Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie, Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach, Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych oraz Centralnego Instytutu Ochrony Pracy – Państwowego Instytutu Badawczego w Warszawie. Artykuły, będące efektem prac naukowych prowadzonych w ramach badań podstawowych i wdrożeniowych, prezentują wiele interesujących poznawczo oraz aplikacyjnie informacji. Problematyka tekstów składających się na niniejszy Zeszyt koncentruje się głównie wokół zagadnień zarządzania zasobami pracy, kultury bezpieczeństwa pracy, efektywności procesu nauczania studentów w szkolnictwie wyższym, skuteczności mechanizmów zarządzania aktywami organizacji i nadzoru właścicielskiego oraz postrzegania marki jako czynnika procesu nabywczego na rynku dóbr konsumpcyjnych, wykorzystania e-learningu w procesie zarządzania wiedzą i innowacjami w przedsiębiorstwach nowoczesnej gospodarki.(...)
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej