Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(46)
Forma i typ
Książki
(46)
Publikacje naukowe
(8)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(37)
dostępne
(31)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(32)
Czytelnia
(37)
Autor
Mruk Henryk (1948- )
(3)
Bronakowski Henryk
(2)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(2)
Nowacka Aldona
(2)
Nowacki Robert
(2)
Pietraszewski Marian
(2)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(2)
Rzychoń Tomasz
(2)
Rószkiewicz Małgorzata
(2)
Anuszewska Izabella
(1)
Białecki Klemens Paweł (1929-2021)
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Birûkova V. M
(1)
Blake Elizabeth
(1)
Bond Alison
(1)
Borkowska Stanisława (1939- )
(1)
Cheverton Peter
(1)
Cravens David W
(1)
Deluga Włodzimierz
(1)
Dimitrova S. S
(1)
Gejmo Beder
(1)
Hague Paul
(1)
Juchnowicz Ryszard
(1)
Jędrzejczyk Zbigniew
(1)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(1)
Kania Aleksandra
(1)
Karasev Aleksandr Pavlovič
(1)
Kardaszewski Jacek (1958-2014)
(1)
Kassay Štefan (1941- )
(1)
Kauf Sabina
(1)
Kukuła Karol (1948- )
(1)
Kędzior Zofia
(1)
Maison Dominika (1966- )
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(1)
McDonald Malcolm
(1)
Milic-Czerniak Róża
(1)
Noga-Bogomilski Artur
(1)
Ostrowska Izabela
(1)
Pardesi Upkar
(1)
Patten Dave
(1)
Pazio Nemezjusz M
(1)
Pałasz Lech
(1)
Perenc Józef (1945- )
(1)
Popławski Wojciech (1946- )
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Schroeder Jerzy
(1)
Sielska Alicja
(1)
Skawińska Eulalia (1943- )
(1)
Skrzypek Jerzy
(1)
Stanimir Agnieszka
(1)
Stavkowa Jana
(1)
Stefańska-Matuszyn Maria
(1)
Stone Merlin
(1)
Styś Aniela
(1)
Szulce Halina (1939- )
(1)
Sławińska Maria (1946- )
(1)
Thomas M. J. (1933- )
(1)
Turcinkova Jana
(1)
Walkosz Anna
(1)
Wilmańska-Sosnowska Stanisława
(1)
Witkowska Magda
(1)
Woźniczka Jarosław
(1)
Żabiński Ryszard
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(10)
2000 - 2009
(34)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(43)
Rosja
(1)
Ukraina
(1)
nieznany (us)
(1)
Język
polski
(44)
rosyjski
(2)
Odbiorca
Szkoły zawodowe
(1)
Temat
Marketing
(32)
Rynek
(20)
Badania marketingowe
(10)
Badania rynku
(10)
Segmentacja rynku
(9)
Marketing strategiczny
(8)
Przedsiębiorstwo
(7)
Reklama
(5)
Promocja
(4)
Strategia marketingowa
(4)
Handel międzynarodowy
(3)
Komunikowanie marketingowe
(3)
Otoczenie firmy
(3)
Ceny
(2)
Internet
(2)
Kanały marketingowe
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Konsumenci (ekonomia)
(2)
Lojalność konsumentów
(2)
Marka*
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Marketing międzynarodowy
(2)
Rynek pracy
(2)
Transport
(2)
Usługi
(2)
Zachowania konsumentów
(2)
Zarządzanie produktem
(2)
Analiza rynku
(1)
Analiza strategiczna
(1)
Ankieta
(1)
Badania internetowe
(1)
Badania operacyjne
(1)
Baza danych
(1)
Decyzje
(1)
Gospodarka
(1)
Gry kierownicze
(1)
Handel
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Handel zagraniczny
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Innowacje
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Integracja europejska
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja
(1)
Konkurencja
(1)
Konsumenci
(1)
Konsumpcja (ekonomia)
(1)
Logistyka
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing-mix
(1)
Metodologia
(1)
Nawyki konsumenckie
(1)
Nowy produkt
(1)
Opiekunowie klienta
(1)
Organizacja
(1)
Plan marketingowy
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Podatek dochodowy od osób prawnych
(1)
Polska
(1)
Prasa (wydawnictwa)
(1)
Produkcja
(1)
Promocja handlowa
(1)
Promotorzy marki
(1)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przedsiębiorstwo handlowe
(1)
Public relations
(1)
Reklama internetowa
(1)
Rosja
(1)
Rynek (ekonomia)
(1)
Rynek kapitałowy
(1)
Równouprawnienie płci
(1)
Satysfakcja konsumentów
(1)
Seksizm
(1)
Siła robocza
(1)
Sprzedaż
(1)
Strony WWW
(1)
System informacji marketingowej
(1)
Systemy informacyjne
(1)
Targi i wystawy
(1)
Technicy organizacji reklamy
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Towary
(1)
Upadłość
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(1)
Wywiad socjologiczny
(1)
Zarządzanie relacjami z klientami
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Zatrudnienie
(1)
Temat: czas
1989-2000
(2)
2001-
(2)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Europa
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Gatunek
Podręcznik
(13)
Raport z badań
(3)
Praca zbiorowa
(2)
Monografia
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(18)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(8)
Matematyka
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
46 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Podstawowe zagadnienia z zakresu teorii badań marketingowych: Istota i znaczenie badań marketingowych; Przygotowanie badania marketingowego; Gromadzenie danych pierwotnych; Budowanie instrumentu pomiarowego; Realizacja badania marketingowego i prezentacja jego wyników; Statystyka w badaniach marketingowych; Wykorzystanie internetowych badań marketingowych w zarządzaniu organizacją; Międzynarodowe badania marketingowe; 2. Wybrane obszary zastosowań badań marketingowych. Studia przypadków: Badanie i pomiar satysfakcji klienta; Badanie lojalności klienta; Badanie zachowań konsumentów; Badanie wizerunku i reputacji przedsiębiorstwa; Badanie nowego produktu; Badanie cen; Badanie standardów obsługi klienta w systemie dystrybucji; Badanie wybranych narzędzi promocji; Studia przypadków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wybrane zagadnienia programowania liniowego; Problemy transportowe i przydziału; Gry; Zagadnienie kolejek; Programowanie sieciowe; Nieliniowe zagadnienia optymalizacyjne; Elementy programowania dynamicznego; Wybrane modele zapasów; Zastosowanie badań operacyjnych w konstrukcji biznesplanu, Podejmowanie decyzji na rynku kapitałowym; Budowa rankingu obiektów w swietle ocen wielokryterialnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 311 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Badania rynkowe po polsku / Izabella Anuszewska. - Warszawa : CeDeWu, 2011. - 137, [1] s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
1. Badania rynkowe- podstawowe informacje; 2. Badania rynkowe i marketing; 3. Badania rynkowe z perspektywy produktowej; 4. Badania rynkowe z perspektywy sprzedażowej; 5. Badania rynkowe na etapie planowania i oceny komunikacji marketingowej; 6. Badania z perspektywy klienta i obywatela.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Studia i Monografie / Uniwersytet Opolski ; Nr 340)
Cz.I podstawowe informacje o badaniach w dziedzinie marketingu i logistyki : 1.Indormacyjno-decyzyjne aspekty zarządzania marketingowo-logistycznego, 2.Metody pomiaru i gormadzenia danych na potrzeby maketingu logistyki, 3.Metody analizy danych empirycznych na potrzeby marketingu logistyki. Cz.II Zachowania nabywców jako podstawa kształtowania działań marketingowo-logistycznych: 5.Metody segmentacji marketingowo-logistycznych : 5.Metody segmentacji marketingowo-logistycznej i ich wykorzystanie w wyborze rynku docelowego, 6.Cechy i prefernecje nabywców a działania marketingowo-logistyczne, 7.Zadowoloenie i lojalnośc jako przedmiot przesłanki kształtowania koncepcji obsługi klienta. Cz.III Analiza strategiczna jako przesłanka zintegrowanego planowania marketingowo-logistycznego : 8.kierunki i metody strategicznej analizy marketingowo-logistycznej, 9.Prognozowanie rozwoju zjawisk rynkowych w czasie a planowanie działalności marketingowo-logistycznej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Przedmiot, cele i procedura badań rynku, 2.Wtórne źródła informacji o rynku, 3.Pierwotne źródła informacji o rynku, 4.Metody analizy zjawisk i procesów rynkowych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: R. 1 Ekonomiczna teoria dyskryminacji - wprowadzenie: Dyskryminacja i jej rodzaje; Prezentacja wybranych neoklasycznych teorii dyskryminacji i modeli ekonomicznych; Ekonomiczna analiza dyskryminacji kobiet na rynku pracy. R. 2 Sytuacja kobiet na polskim rynku pracy dawniej i dziś: Dyskryminacja kobiet w Polsce przed i po transformacji ustrojowej z 1989 r.; Kobieta na polskim rynku pracy współcześnie; Polka na europejskim rynku pracy - analiza porównawcza. R. 3 Problem równości płci w świetle prawa stanowionego: Równość płci na rynku pracy w prawie wspólnotowym; Równość płci na rynku pracy w polskim prawodawstwie; Ochrona pracy zawodowej kobiet w prawie międzynarodowym. Dokumenty ratyfikowane przez Polskę - zarys ogólny. R. 4 Przyczyny dyskryminacji kobiet na polskim rynku pracy - badania własne. Problem dyskryminacji instytucjonalnej: Prezentacja wybranych przepisów i instrumentów polityki społecznej dotyczących kobiet na rynku pracy w okresie ciąży i macierzyństwa; Analiza ekonomiczna wybranych przepisów i instrumentów polityki społecznej dotyczącej kobiet na rynku pracy w okresie ciąży i macierzyństwa; Przyczyny dyskryminacji kobiet na rynku pracy w Polsce - badania własne. Problem dyskryminacji instytucjonalnej. Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania / Szkoła Główna Handlowa w Warszawie ; 533)
1.Struktury rynkowe - problemy identyfikacji, 2.Struktury rynkowe - problemy modelowania i symulacji, 3.Struktury rynkowe - pomiar
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I: Definicje, cel i proces. 1. Czym jest marketing? 2. Model marketingu. 3. Co wynika z modelu marketingu?. 4. Dobry marketing. 5. Proces marketingu. 6. Pisanie planu marketingowego. Część II: Audyt strategiczny rynku. 7. Badanie rynku. 8. Fortepian Chakravatiego, czyli dlaczego badanie rynku jest potrzebne... 9. Audyt strategiczny. 10. Studium przypadku - firma Connect Inc. Część III: Pozycjonowanie strategiczne. 11. Wizja i cele. 12. Jak zapewnisz firmie wzrost? 13. Jak będziesz konkurować? 14. Czym będziesz się kierować? 15. Do kogo skierujesz ofertę? 16. Branding - budowanie świadomości marki. Część IV: Dostarczanie wartości. 17. Audyt segmentu. 18. Subiektywny model wartości. 19. Zarządzanie relacjami. 20. Zarządzanie marką. 21. Przystosowanie firmy do strategii marketingowej. 22. Zarządzanie portfelem. Część V: Mix taktyczny. 23. Audyt taktyczny. 24. Cztery "p" marketingu... a może cztery "c"? 25. Produkt. 26. punkt sprzedaży. 27. Promocja. 28. Polityka cenowa. 29. Studium przypadku - firma Ambient Ltd. Część VI: Wykorzystaj zdobytą wiedzę. 30. Marketing - pytania sprawdzające. 31. Źródła informacji i rekomendacje.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanistyczno Ekonomicznej w Łodzi ; Nr 2 (43)/2004)
Internet - nowy instrument marketingu; Nowoczesne techniki badań marketingowych; Internet w badaniu testowania produktu; Wykorzystanie Internetu przez firmy na rynku globalnym; Budowanie konkurencyjności firmy na rynku wirtualnym; Marketing relacji w działalności promocyjnej firmy usługowej; Wykorzystanie Internetu na rynku usług finansowych w Polsce; Wuzerunek marki jako degerminanta zachowań konsumentów; Różnicowanie produktu w działaniu przedsiębiorstw na polskim rynku wyrobów muzycznych; Specyfika świadczenia usługi medycznej; Etyczne aspekty w działalności marketingowej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Istota marketingu, 2.Badanie rynku, 3.Kształtowanie produktów, 4.Polityka cen, 5.Dystrybucja produktów, 6.Promocja, 7.Organizacja marketingu w przedsiębiorstwie, 8.Przepisy prawne regulujące działania marketingowe
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Koncepcja i uwarunkowania działań marketingowych, 2. Zachowania i segmentacja nabywców oraz badania marketingowe jako podstawa działalności przedsiębiorstwa, 3. Instrumenty marketingu, 4. Zasady tworzenia strategii planu marketingowego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing : zeszyt ćwiczeń / Marian Pietraszewski. - Poznań : eMPi 2, 2004. - 56 s. : tab. ; 23 cm.
1.Istota marketingu, 2.Badanie rynku, 3.Kształtowanie produktu, 4.Polityka cen, 5.Dystrybucja produktów, 6.Promocja, 7.Organizacja marketingu w przedsiębiorstwie, 8.Przepisy prawne regulujące działania marketingowe
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Marketing bezpośredni i interaktywny a typ klienta. 2. Czym jest marketing bezpośredni i interaktywny? 3. Kto korzysta z marketingu bezpośredniego, a kto się nim zajmuje? 4. Strategia marketingu bezpośredniego. 5. Planowanie marketingu bezpośredniego. 6. Baza danych o klientach. 7. Użytkownicy baz danych o klientach. 8. Wykorzystanie baz danych w walce konkurencyjnej. 9. Zastosowanie baz danych o klientach. 10. Segmentacja rynku i badania marketingowe. 11. Opracowanie oferty marketingowej. 12. Przesyłka bezpośrednia. 13. Telemarketing. 14. Zarządzanie relacjami z klientem. 15. Media elektroniczne i audiowizualne. 16. Inne środki komunikacji z klientem. 17. Planowanie kreatywne w marketignu bezpośrednim. 18. Realizacja kampanii pocztowej. 19. Zarządzanie kampanią marketingu bezpośredniego. 20. Testowanie w marketingu bezpośrednim i interaktywnym. 21. Efektywność marketingu bezpośredniego. 22. Zintegrowana komunikacja marketingowa. 23. Czynnik ludzki w marketingu bezpośrednim.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Podstawy internacjonalizacji przedsiębiorstw- wprowadzenie do marketingu międzynarodowego: Internacjonalizacja przedsiębiorstw; Przyczyny internacjonalizacji marketingu; Pojecie marketingu międzynarodowego i pojęcia pokrewne; Orientacje międzynarodowe przedsiębiorstw; Przedsiębiorstwa "globalne od początku"; Standaryzacja i adaptacja w marketingu międzynarodowym; 2. Międzynarodowe otoczenie przedsiębiorstw jako zespół uwarunkowań marketingu na rynkach zagranicznych: Pojęcie międzynarodowego otoczenia marketingu i jego podstawowe elementy; Otoczenie ekonomiczno-rynkowe; Otoczenie demograficzne; Otoczenie społeczno-kulturowe; Otoczenie polityczne i prawno- administracyjne; Otoczenie technologiczne; Otoczenie naturalne; Problemy analizy międzynarodowego otoczenia marketingu; Pojecie dystansu psychicznego (kulturowego); 3. Strategie wejścia przedsiębiorstw na rynki zagraniczne: Podstawowe pojęcia i zakres analizy; Rodzaje strategii wejścia na rynki zagraniczne; Strategie eksportu; Strategie kontraktowe (bez zaangażowania kapitałowego); Strategie wejścia na rynki zagraniczne z zaangażowaniem kapitałowym; Wybór strategii wejścia na rynki zagraniczne; 4. Badania marketingowe rynków zagranicznych: Zagadnienia wstępne; Zapotrzebowanie na informacje w fazie wchodzenia na rynki zagraniczne; Zapotrzebowanie na informacje w fazie kształtowania programów marketingowych dla wybranych rynków; Globalne zapotrzebowanie informacyjne; Analiza segmentacyjna w marketingu międzynarodowym; Badania marketingowe w Internecie; 5. Działania marketingowe na rynkach zagranicznych: Produkty w marketingu międzynarodowym; Kanały dystrybucji w marketingu międzynarodowym; Promocja międzynarodowa (komunikowanie się z rynkami zagranicznymi); Ceny w marketingu międzynarodowym; Efekt kraju pochodzenia; 6. Problemy organizacji marketingu międzynarodowego w przedsiębiorstwach: Uwarunkowania rozwiązań organizacyjnych; Struktury organizacyjne marketingu międzynarodowego w przedsiębiorstwach; Tendencje zmian organizacji marketingu międzynarodowego w przedsiębiorstwach
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing międzynarodowy / Elżbieta Duliniec. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2009. - 319, [1] s. : rys., tabl. ; 24 cm.
1. Podstawy internacjonalizacji przedsiębiorstw- wprowadzenie do marketingu międzynarodowego: Internacjonalizacja przedsiębiorstw; Przyczyny internacjonalizacji marketingu; Pojecie marketingu międzynarodowego i pojęcia pokrewne; Orientacje międzynarodowe przedsiębiorstw; Przedsiębiorstwa "globalne od początku"; Standaryzacja i adaptacja w marketingu międzynarodowym; 2. Międzynarodowe otoczenie przedsiębiorstw jako zespół uwarunkowań marketingu na rynkach zagranicznych: Pojęcie międzynarodowego otoczenia marketingu i jego podstawowe elementy; Otoczenie ekonomiczno-rynkowe; Otoczenie demograficzne; Otoczenie społeczno-kulturowe; Otoczenie polityczne i prawno- administracyjne; Otoczenie technologiczne; Otoczenie naturalne; Problemy analizy międzynarodowego otoczenia marketingu; Pojecie dystansu psychicznego (kulturowego); 3. Strategie wejścia przedsiębiorstw na rynki zagraniczne: Podstawowe pojęcia i zakres analizy; Rodzaje strategii wejścia na rynki zagraniczne; Strategie eksportu; Strategie kontraktowe (bez zaangażowania kapitałowego); Strategie wejścia na rynki zagraniczne z zaangażowaniem kapitałowym; Wybór strategii wejścia na rynki zagraniczne; 4. Badania marketingowe rynków zagranicznych: Zagadnienia wstępne; Zapotrzebowanie na informacje w fazie wchodzenia na rynki zagraniczne; Zapotrzebowanie na informacje w fazie kształtowania programów marketingowych dla wybranych rynków; Globalne zapotrzebowanie informacyjne; Analiza segmentacyjna w marketingu międzynarodowym; Badania marketingowe w Internecie; 5. Działania marketingowe na rynkach zagranicznych: Produkty w marketingu międzynarodowym; Kanały dystrybucji w marketingu międzynarodowym; Promocja międzynarodowa (komunikowanie się z rynkami zagranicznymi); Ceny w marketingu międzynarodowym; Efekt kraju pochodzenia; 6. Problemy organizacji marketingu międzynarodowego w przedsiębiorstwach: Uwarunkowania rozwiązań organizacyjnych; Struktury organizacyjne marketingu międzynarodowego w przedsiębiorstwach; Tendencje zmian organizacji marketingu międzynarodowego w przedsiębiorstwach
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing na rynku prasowym / Ryszard Żabiński. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2010. - 229, [3] s. : rys.; tabl. ; 24 cm.
1. Podstawy teoretyczne i metodyczne marketingu na rynku prasowym; 2. Marketingowe otoczenie wydawców prasowych; 3. Konsument na rynku prasowym; 4. Badania marketingowe na rynku prasowym; 5. Strategie marketingowe na rynku prasowym; 6. Strategie produktowe wydawców; 7. Kształtowanie cen gazet i czasopism; 8. Dystrybucja na rynku prasowym; 9. Promocja na rynku prasowym
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie. Marketing / C.H.Beck)
1. Marketing w XXI wieku; 2. Zarządzanie marketingowe; 3. Strategie marketingowe przedsiębiorstw; 4. Analiza trendów w otoczeniu marketingowym; 5. Badania marketingowe - źródło informacji o rynku; 6. Segmentacja rynku i pozycjonowanie; 7. Zachowania konsumentów na rynku; 8. Projektowanie i zarządzanie produktem; 9. Projektowanie i zarządzanie cenami; 10. Projektowanie i zarządzanie kanałami dystrybucji; 11. Projektowanie i zarządzanie zintegrowaną komunikacją marketingową; 12. Całościowy program marketingowy; 13. Zarządzanie relacjami z klientem; 14. Marketing internetowy; 15. Koncepcja marketingu zrównoważonego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Sfera usług w Polsce. Ujęcie retrospektywne; R.2 Współczesne koncepcje zarządzania marketingowego w sferze usług; R.3 Ch-ka usług; R.4 Marketing-mix usług; R.5 Jakość i jej rola w usługowej ofercie rynko wej; R.6 Problemy strategiczne przedsiębiorstw usługo wych; R.7 Planowanie marketingowe w działalności usługowej; R.8 Marketing organizacji niedochodowych; R.9 Badania marketingowe w sferze usług. Kluczowe obszary zastosowań. Aneks: Marketing usług w praktyce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Rynek jako podstawa działalności gospodarczej; 2. Orientacja marketingowa w przedsiębiorstwie; 3. Zachowania nabywców jako podstawa działalności marketingowej; 4. Segmentacja i wybór rynku docelowego; 5. Badania marketingowe; 6. Wykorzystanie metod statystycznych w badaniach marketingowych; 7. Polityka produktu; 8. Polityka cen; 9. Polityka dystrybucji; 10. Polityka promocji; 11. Zarządzanie i planowanie marketingowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Marketing w Internecie. 2. Poznanwanie świata i rynku. 3. Badania rynku przez Internet. 4. Jak stworzyć skuteczny system informacyjny. 5. Segmentacja, czyli tworzenie nisz w rynku globalnym. 6. Wykorzystanie niszy globalnej - najlepszy miks marketingowy. 7. Promowanie się w Internecie. 8. Opracowywanie własnych internetowych materiałów promocyjnych. 9. Handel elektroniczny - sprzedaż w sieci. 10. Dokąd zmierzamy?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej