Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(27)
Forma i typ
Książki
(25)
Publikacje naukowe
(6)
Publikacje fachowe
(5)
Czasopisma
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(22)
dostępne
(18)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(18)
Czytelnia
(23)
Autor
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(2)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(2)
Gołembska Elżbieta (1946- )
(2)
Grabiec Olimpia (1975- )
(2)
Grzegorczyk Wojciech
(2)
Sulich Adam
(2)
Widera Wiktor
(2)
Yip George S. (1947- )
(2)
Abt Stefan (1937-2002)
(1)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Balcerak Alicja
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Borodin Yevgeniy
(1)
Brazilij Natalija
(1)
Butryn-Karaś Magdalena
(1)
Błażukiewicz Anna
(1)
Campbell David
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Chwistecka-Dudek Halina
(1)
Coughlan Anne T
(1)
Czajka Kamil
(1)
Czuba-Kulisińska Beata
(1)
Danik Lidia
(1)
Demidenko Svitlana
(1)
Detyna Beata
(1)
Drabik Ireneusz
(1)
Dudek Marek
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Dziopak-Strach Ada
(1)
El-Ansary Adel
(1)
Filipowicz Paweł
(1)
Gawrylenko Valientina
(1)
Giertler Anna
(1)
Glikamn Paweł
(1)
Gorynia Marian
(1)
Grzesiuk Aleksandra
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Hadryś-Nowak Alicja
(1)
Hamill Jim
(1)
Hauke Aleksandra
(1)
Hałasik Katarzyna
(1)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(1)
Huczek Marian (1939-2023)
(1)
Jakóbik Witold
(1)
Janczewski Jerzy
(1)
Jankowiak-Kaczmarek Agnieszka
(1)
Januszkiewicz Włodzimierz
(1)
Jarmułowicz Wacław
(1)
Jatusripitak Somkid
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Karlik Marcin
(1)
Kempny Danuta
(1)
Khozhylo Iryna
(1)
Kiepas-Remesz Katarzyna (1979- )
(1)
Kisiołek Artur
(1)
Klimek Jan (1952- )
(1)
Komor Marcin
(1)
Kondak Anna
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kotowicz-Jawor Joanna (1940- )
(1)
Koźmiński Andrzej K
(1)
Kożuch Barbara (1950- )
(1)
Krawczenko Oksana
(1)
Kroik Janusz
(1)
Kwiatkowski Stefan
(1)
Kwietniewska Małgorzata
(1)
Lakhno Valeriy
(1)
Latoszek Ewa (1954- )
(1)
Lemańska-Majdzik Anna
(1)
Lenik Piotr
(1)
Limański Andrzej
(1)
Linkiewicz Agata
(1)
Lipiec Jacek
(1)
Lisiecki Marek
(1)
Madyda Aneta
(1)
Maesincee Suvit (1961- )
(1)
Malara Zbigniew
(1)
Malik Radosław
(1)
Matuszak Marek
(1)
Mruk Henryk (1948- )
(1)
Myjak Teresa
(1)
Mączyńska Elżbieta
(1)
Nagora Inna
(1)
Noga Adam
(1)
Ostraszewska Zuzanna
(1)
Pakulska Jolanta
(1)
Petrov Alexander
(1)
Pierścieniak Agata
(1)
Piontek Adam
(1)
Porvazník Ján
(1)
Potkaniawski Michał
(1)
Prymon-Ryś Ewa
(1)
Purdie Tony
(1)
Puślecki Łukasz
(1)
Pyka Jacek
(1)
Ratajczak Milena
(1)
Rozmus Stefan
(1)
Rutkowska-Podołowska Małgorzata
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(17)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(27)
Język
polski
(27)
Temat
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(22)
Marketing
(10)
Marketing międzynarodowy
(7)
Przedsiębiorstwo
(7)
Globalizacja
(4)
Innowacje
(4)
Decyzje
(3)
Międzynarodowa logistyka gospodarcza
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(3)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(3)
Zarządzanie
(3)
Handel międzynarodowy
(2)
Instytucje nonprofit
(2)
Internacjonalizacja przedsiębiorstw
(2)
Konkurencja
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Mentoring
(2)
Otoczenie firmy
(2)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(2)
Transfer technologii
(2)
Transport
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Alokacja
(1)
Badania rynku
(1)
Bezpieczeństwo informacyjne
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Biblioteki
(1)
Biblioteki akademickie
(1)
Blogi
(1)
Budownictwo infrastrukturalne
(1)
Doradcy personalni
(1)
Działalność pożytku publicznego
(1)
Ekonomika transportu
(1)
Finanse przedsiębiorstwa
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Fundusze wspierania przedsiębiorczości
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka narodowa
(1)
Gospodarka światowa
(1)
IKEA
(1)
Infrastruktura społeczna
(1)
Infrastruktura techniczna
(1)
Instytucja totalna
(1)
Integracja europejska
(1)
Internet
(1)
Inwestycje zagraniczne
(1)
Jakość usług
(1)
Jednolity rynek Unii Europejskiej
(1)
Kadry
(1)
Kapitał intelektualny
(1)
Kompetencje kluczowe
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Konkurencyjność
(1)
Konkurencyjność międzynarodowa
(1)
Kryzys gospodarczy (2008)
(1)
Marketing sieciowy
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Materiały budowlane
(1)
Menedżerowie
(1)
Motywacja
(1)
Motywacja pracy
(1)
Odpowiedzialność społeczna
(1)
Offshoring
(1)
Organizacja
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Organizacje gospodarcze
(1)
Osobowość
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Polityka transportowa
(1)
Przedsiębiorczość
(1)
Public relations
(1)
SOWA (system biblioteczny)
(1)
Satysfakcja konsumentów
(1)
Sieć przedsiębiorców
(1)
Transport międzynarodowy
(1)
Ubezpieczenia ekologiczne
(1)
Unia Europejska (UE)
(1)
Usługi biblioteczne
(1)
Usługi biznesowe
(1)
Użytkownicy bibliotek
(1)
Wizerunek instytucji kultury
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(1)
Wizerunek uczelni
(1)
Wolontariat międzynarodowy
(1)
Wolontariusze
(1)
Współpraca gospodarcza
(1)
Współpraca międzynarodowa
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Zastosowanie i wykorzystanie
(1)
Temat: czas
2001-
(6)
1989-2000
(2)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(6)
Europa
(2)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Gatunek
Podręcznik
(5)
Opracowanie
(4)
Praca zbiorowa
(4)
Czasopismo ekonomiczne
(2)
Czasopismo naukowe
(2)
Materiały konferencyjne
(1)
Monografia
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(16)
Zarządzanie i marketing
(16)
Transport i logistyka
(3)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
27 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1.Elementy marketingu na runku międzynarodowym, 2.Selekcja rynków zagranicznych i wybór formy działania na nich, 3.Strategie marketingowe na rynku międzynarodowym, 4.Strategie marketingowe przedsiębiorstw na rynku międzynarodowym - studia przypadków
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Temat
Wstęp; Podstwy koncepcji euromarketingowej; Warunki działania przedsiębiorstw na obszarze Europejskiego Rynku Wewnętrznego; Strategie euromarketingu w waru- nkach urzeczywistnienia ERW; Elementy strategii euro- marketingu-mix.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.9 (6 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Ogólne spojrzenie; Kanały marketingowe - struktura, funkcje i relacje; Struktura kanału; Sprzedaż detaliczna; Pośrednicy kanałowi: hurtownicy; Logistyka dystrybucji; Projekt kanału i proces planowania; Zarządzanie kanałem; Systemy informatyczne a zarządzanie kanałem; Ocena skuteczności działania kanału marketingowego; Aspekty miedzynarodowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Materiały Dydaktyczne / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu ; 197)
Wstęp. 1.Eurodisneyland. 2.Ikea. 3.Nowy styl. 4.Alpen Gold. 5.Maspex. 6.Peroni Nastro Azzurro.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing międzynarodowy / Aleksandra Grzesiuk. - Warszawa : CeDeWu, 2007. - 193 s. : tab. ; 24 cm.
1. Podstawy internacjonalizcji przedsiębiorstw, 2. Orientacje międzynarodowe przedsiębiorstw - wprowadzenie do marketingu międzynarodowego, 3. Międzynarodowe otoczenie przedsiębiorstw, 4. Badania marketingowe rynków zagranicznych, 5. zróżnicowanie zachowań nabywców na rynkach międzynarodowych, 6. Kształtowanie instrumentów marketingu mix na rynku międzynarodowym
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Marketing jako działalność związana z rynkiem, R.2 Międzynarodowe otoczenie marketingowe, R.3 Segmentacj a rynku międzynarodowego i wybór rynku docelowego, R.4 Marketing-mix na rynku miedzynarodowym, R.5 Marketing na rynku Unii europejskiej.Wybrane problemy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategie marketingowe na rynku międzynarodowym / Andrzej Sznajder. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 1995. - 171 s. : rys., tab. ; 20 cm.
R.1 Rodzaje strategii działania przedsiębiorstw oraz czynniki je określające; R.2 Otoczenie przedsiębiorstw a wybór marketingowych strategii przedsiębiorstw na rynku międzynarodowym; R.3 Wewnętrzne czyniiki wpływające na wybór strategii marketingowych na rynku międzynarodowym; R.4 Ustalenie pozycji przedsiębiorstwa ns rynku jako punkt wyjścia do podejmowania decyzji strategicznych; R.5 Strategie wejścia na rynki zagraniczne; R.6 Strategie ze względu na stopień globalizacji działań; R.7 Strategie działania wobec konkurencji; R.8 Strategie przedsiębiorstw w warunkach wprowadzania jednolitego rybku wewnętrznego Unii Europejskiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej