Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(58)
Forma i typ
Książki
(58)
Publikacje fachowe
(8)
Publikacje naukowe
(8)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(49)
dostępne
(42)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(44)
Czytelnia
(49)
Autor
Bartoszewicz Paweł
(2)
Buzan Tony
(2)
Christopher Martin
(2)
Hoffman Patrycja
(2)
Hędrzak Anna
(2)
Israel Richard
(2)
Majchrzak-Lepczyk Justyna
(2)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(2)
Schenk George
(2)
Sut Piotr
(2)
Woźniak Monika
(2)
Albigowski Marek
(1)
Anderson James C
(1)
Barlow Janelle
(1)
Brauer Jakub
(1)
Burnett Ken (1930- )
(1)
Cichosz Marzenna
(1)
Clark Graham
(1)
Czaplewski Maciej
(1)
Czubała Anna (1943- )
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Dembińska-Cyran Izabela
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Durand Barbara
(1)
Dyche Jill
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Fox Jeffrey J
(1)
Furtak Robert
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Geffroy Edgar K
(1)
Gierszewska Grażyna
(1)
Gołembska Elżbieta (1946- )
(1)
Grzanka Izabela
(1)
Hołub-Iwan Joanna
(1)
Jakubiec Marcin
(1)
Johnston Robert
(1)
Jonas Agata
(1)
Juchnowicz Ryszard
(1)
Kassay Štefan (1941- )
(1)
Kałucki Krzysztof
(1)
Kieżel Ewa
(1)
Kieżel Małgorzata
(1)
Konrath Jill
(1)
Krawczyk Stanisław
(1)
Królewski Jarosław
(1)
Kubka Janina
(1)
Kudła Janusz
(1)
Kumar Nirmalya
(1)
Kumar V
(1)
Kyciak Wojciech
(1)
Lisiecka-Biełanowicz Mira
(1)
Lotko Aleksander
(1)
Manhas Parikshat Singh
(1)
Maziarz Wiesław M
(1)
Mazur Alicja
(1)
Mazur Dariusz
(1)
Mirecka Halina
(1)
Moczydłowska Joanna
(1)
Moulinier René
(1)
Narus James A
(1)
Newell Frederick
(1)
Nieżurawski Lech
(1)
Olczak Artur
(1)
Opolski Krzysztof (1948- )
(1)
Pawłowska Bartumiła
(1)
Pawłowska Bożena
(1)
Peck Helen
(1)
Perenc Józef (1945- )
(1)
Piercy Nigel
(1)
Przeliorz Karol
(1)
Przybyś-Preiskorn Katarzyna
(1)
Płonka Michał
(1)
Rajewska Karolina
(1)
Rosak-Szyrocka Joanna
(1)
Rosell Lennart
(1)
Rudawska Edyta
(1)
Sala Paweł
(1)
Schauz Ewa
(1)
Shulver Michael
(1)
Smoleń Tomasz
(1)
Sokół Aneta
(1)
Stachowicz-Stanusch Agata
(1)
Stanusch Maciej
(1)
Stein Andi
(1)
Stelmach Anna
(1)
Stewart Paul
(1)
Tyc-Szmil Karolina
(1)
Urbaniak Maciej
(1)
Wiktor Jan W
(1)
Windekilde Iwona
(1)
Witek Marzena
(1)
Witkowska Justyna
(1)
Zając Paweł
(1)
Ławicki Jacek Stanisław
(1)
Łodygowska Ewa
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(14)
2000 - 2009
(39)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
Kraj wydania
Polska
(55)
Stany Zjednoczone
(2)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(57)
angielski
(1)
Temat
Obsługa klienta
(50)
Marketing
(18)
Marketing partnerski
(18)
Konsumenci (ekon.)
(11)
Usługi
(8)
Przedsiębiorstwo
(7)
Techniki sprzedaży
(7)
Logistyka gospodarcza
(6)
Internet
(5)
Jakość usług
(5)
Konsumenci
(5)
Kupno i sprzedaż
(4)
Lojalność konsumentów
(4)
Zarządzanie jakością
(4)
Rynek
(3)
Satysfakcja konsumentów
(3)
Zarządzanie relacjami z klientami
(3)
Banki
(2)
Handel
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Marketing sieciowy
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Negocjacje
(2)
Promocja handlowa
(2)
Przedsiębiorstwo usługowe
(2)
Systemy informatyczne zarządzania
(2)
Turystyka
(2)
Usługi logistyczne
(2)
Aukcja internetowa
(1)
Autoprezentacja
(1)
Badania marketingowe
(1)
Ceny
(1)
Copywriting
(1)
Decyzje
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Firmowa witryna internetowa
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Hurtownia danych
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Jakość
(1)
Jakość produktu
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Kapitał społeczny
(1)
Komunikacja
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Konkurencja
(1)
Konsumenci (ekon.) -- psychologia -- poradnik
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Kreatywność
(1)
Kreowanie wizerunku
(1)
Kultura
(1)
Lekarze a pacjenci
(1)
Logistyka
(1)
Marketing bezpośredni
(1)
Marketing mobilny
(1)
Marketing sieciowy -- poradnik
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Media społecznościowe
(1)
Menedżerowie
(1)
Model biznesowy
(1)
Motywacja
(1)
Normy ISO 9000
(1)
Obuwie
(1)
Odzież
(1)
Opiekunowie klienta
(1)
Prawo nowych technologii
(1)
Promocja sprzedaży
(1)
Przedsiębiorstwo produkcyjne
(1)
Public relations
(1)
Reklama
(1)
Sprzedaż
(1)
Stres zawodowy
(1)
Systemy informacyjne
(1)
Systemy informatyczne
(1)
Służba zdrowia
(1)
Teoria dystrybucji
(1)
Usługi elektroniczne
(1)
Wartość ekonomiczna
(1)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(1)
Zarządzanie projektami
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Zarządzanie służbą zdrowia
(1)
Łańcuch dostaw
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Indie
(1)
Iran
(1)
Malezja
(1)
Meksyk
(1)
Portugalia
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
kenia
(1)
Gatunek
Opracowanie
(8)
Podręcznik
(4)
Poradnik
(4)
Raport z badań
(3)
Monografia
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(19)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(9)
Transport i logistyka
(3)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
58 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość w XXI wieku / Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie)
1. Lojalność klienta firmy usługowej; 2. Budowanie długookresowych rentownych relacji firmy usługowej z klientami w oparciu o informacje i wiedze o kliencie; 3. Procesowe podejście do logistyki w łańcuchach dostaw firm usługowych; 4. Wykorzystanie informacji o lojalnych klientach i relacjach z nimi w zarządzaniu logistyką firmy usługowej- wyniki badań empirycznych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Lojalność klientów / Edyta Rudawska. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2005. - 172 s. : rys., tab. ; 21 cm.
Wprowadzenie; Cz.I Pozyskiwanie nowych a utrzymywanie dotychczasowych klientów: Konieczność zmiany podejścia do obsługi klienta; Pozyskanie lojalności klienta jako ważny element działalności marketingowej firm; Cz.II Od potencjalnego klienta do adwokata firmy: Proces kształtowania lojalności klientów; Etapy przemiany nabywców w lojalnych klientów; Cz.III Kształtowanie lojalnych postaw klientów w praktyce: Dbałość o jakość i obsługę klientów; Działania promocyjne kreujące lojalność; Sprawna obsługa reklamacji jako narzędzie wzrostu lojalności klientów;Od lojalnego pracownika do lojalnego klienta; Tworzenie kultury organizacyjnej firmy zorientowanej na lojalność.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.I Zarządzanie relacjami z klientami : budowanie pod staw, Cz.II Współczesne narzędzia CRM : technika, In ternet i inne, Cz.III Zwycięscy.com : aplikacje świata realnego, Cz.IV Przekształcanie produktów w usługi : strategie rozwijające rentowny dialog
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Klient jako imperatyw: 1. Cóż się stało z marketin giem? A siedzi sobie w kącie nadąsany; 2. Zarządzanie ukierunkowane na zadowolenie klienta. czy naprawdę zależy nam na uzyskaniu zadowolenia klienta w długim okresie?; 3. Budowanie orientacji na klienta. Co robi my, kiedy nam zależy. Studium przypadku nr 1: Avis Europe Ltd. Synergia pomiędzy klientami i pracownikami jako fundament prze wagi konkurencyjnej; Studium przypadku nr 2: CIGNA Employee Benefits. Budowanie organizacji zorientowanej na klienta; Studium przypadku nr 3: Ford Cellular Systems. II. Na czym polega działanie firmy na rynku: wytycza nie ścieżki strategicznej: 4. Strategia rynkowa. Rynek - definicja, segmentacja i wybory; 5. Strategia rynko wa. Oferta wartości- misja rynkowa, różnicowanie kon kurencyjne oraz aktywa marketingowe i marki; 6. Strategia rynkowa. Zasadnicze relacje- klienci, konkurenci, kooperanci i pracownicy; 7. Planowanie markwtingowe. Co należy żrobić, aby od strategii przejść do planu. Studium przypadku nr 4: Allied Dunbar. Reorientacja rynkowa i strategia marki; Studium przypadku nr 5: IBM Studium przypadku nr 6: Virgin. Piosenkarz czy piosen ka. III. Rzeczywiste problemy związane z działaniem rynku: 8. programy i działania marketingowe. Czy kiedykolwiek nasz marketing jest przemyślany?; 9. Organizacja mar ketingu. Czy organizujemy w celu realizacji, czy nie, i co będzie dalej?; 10. Informacje i wywiad dla marke tingu. Od badań rynkowych do wyczuwania rynku; 11. Pro ces planowania marketingowego. Tworzenie skutecznych planów, z kórymi pracownicy się identyfikują; 12. Bud żetowanie dla marketingu. W jaki sposób zapewniamy zasoby działań marketingowych?; 13. Zarządzanie organi zacją sprzedazy. Przekładanie strategii rynkowej na or ganizację sprzedaży. Studium przypadku nr 7: Samochody DAEWOO. Zmienianie zasad konkurencji; Studium przypadku nr 8: Wojny super marketów. Rywalizacja konkurencyjna i pozycjonowanie strategiczne w brytyjskim sektorze supermarketów; Studium przypadku nr 9: British Airways. Jak rysuje się przyszłość "ulubionych linii lotniczych świata"? IV. Rywalizacja strategii rynkowej: 14. Wdrażanie strategii rynkowych i rola strategicznego marketingu wewnętrznego. Przeobrażanie strategii i planów rynko wych w skuteczne działania marketingowe; 15. Lista zadań w strategicznej reorientacji rynkowej. Jakie są nasze prawdziwe problemy związane z działaniami na rynku? Studium przypadku nr 10: Lion Machines Ltd; Studium przypadku nr 11: Opus Partnership. Otis plc i Nokia Mobile Phones; Studium przypadku nr 12: Swallows Stores Ltd. Bariery orientacji rynkowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing B2B w praktyce gospodarczej / Artur Olczak, Maciej Urbaniak. - Warszawa : Difin, 2006. - 302 s., tabl. : il. ; 23 cm.
1. Relacje partnerskie na rynku B2B. 2. Decyzje zakupu i sprzedaży na rynku B2B. 3. Działania promocyjne na rynku B2B. 4. Zarządzanie produktem na rynku B2B. 5. Marka na rynku B2B. 6. Zarządzanie dystrybucją na rynku B2B. 7. Zarządzanie polityką cenową na rynku B2B. 8. Studia przypadków - przykłady działań marketingowych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Marketing partnerski nową koncepcją funkcjonowania firmy usługowej: Specyfika usług i jej implokacje mar ketingowe; Rozwój koncepcji marketingu partnerskiego; Podstawowe założenia marketingu partnerskiego; Warunki implementacji marketingu part. R.2 Tworzennie długookreoswych więzi z klientami i ich skutki ekonomiczne: Więź w interpretacji marketingu part.; Usługodawca i jego sieć powiązań; Struktura więzi z klientami; Dynamika więzi z klientami; Życiowa wartość kilenta jako podstawa planowania działań marke tingowych; Rentowność długookresowych relacji z klien tami; Segmentacja rynku metodą racjonalizacji wydatków R.3 Czynniki wpływające na pogłębianie więzi z klienta mi: Interpretacja jakości w usługach; Jakość usług a satysfakcja klientów; Konsekwencje marketingowe satys fakcji klientów; Zaufanie jako warunek kontynuowania związku; Przywiązanie i zaangażowanie konsumenta a utrzymywanie długookresowych więzi. R.4 Modelowe ujęcie koncepcji marketingu partnerskiego Proces marketingu partner.; Faza wstępna procesu marke tingu partner. - tworzenie więzi; Faza właściwa proce su marketingu partner. - wzmacnianie więzi; Charakter więzi a strategie marketingu partner.; Programy marke tingu parter.; Taktyki pozyskiwania lojalności klien tów; System gwarancji i "naprawa" usług; Programy dla byłych klientów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
1.Marketing relacyjny jako nowa orientacja strategiczna, 2.Lojalność i satysfakcja klientów banku a utrwalanie relacji, 3.zarzadzanie jakością w marketingu relacyjnym istota i rola w utrwalaniu związków z klientami banku, 4.zasady wdrażania marketingu relacyjnego, 5.Marketing relacyjny w praktyce sektora banków detalicznych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Usługi w gospodarce, 2. Zarzązanie marketingiem w firmie usługowej, 3. Segmentacja rynku usług, 4. Produkt usługowy, 5. Jakość usług, 6. Proces usługowy, 7. Ceny usług, 8. Dystrybucja usług, 9. Promocja usług, 10. Personel jako instrument marketingu firmy usługowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp. 1.Wybrane zagadnienia z teorii marketingu usług:1.1.Wprowadzenie do teorii marketingu. 1.2.Pojęcie i cechy usług. 1.3.Koncepcje marketingu-mix w działalności usłygowej. 2.Charakterstyka rynku usług telekomunikacyjnych w Polsce; 2.1.Istota rynku usług telekomunikacyjnych. 2.2.Aspekty organizacyjno-prawne funkcjonowania rynku usług telekomunikacyjnych w Polsce. 2.3.Usługi świadczone na rynku usług telekomunikacyjnych. 3.Marketingowa analiza rynku rynku usług telekomunikacyjnych: 3.1.Wstęp do teorii badań marketingowych. 3.2.Wybrane metody analizy otoczenia firm telekomunikacyjnych. 3.3.Firma telekomunikacyjna jako obszar badań marketingowych. 3.4.Analiza SWOT w badaniach rynku telekomuniakcyjnego. 4.Marketingowe instrumenty oddziaływania na rynku usług telekomunikacyjnych: 4.1.istota i formy strategii marketingowych. 4.2.Produkt - usługa telekomunikacyjna. 4.3.Cena usługi telekomunikacyjnej. 4.4.Dystrybucja usług telekomunikacyjnych. 4.5.Promocja usług telekomunikacyjnych w praktyce działalności operatorów: 4.5.1.Wprowadzenie do metod aktywizacji sprzedaży usług telekomunikacyjnych. 4.5.2.Możliwości wykorzystania odziaływania psychologicznego na zachowanie nabywców. 4.5.3.Korzyści aktywizacji sprzedaży usług telekomunikacyjnych. 5.Istota obsługi klienta w telekomunikacji: 5.1.Klienci jako podstawa funkcjonowania firm. 5.2.Poczynania służące do utrzymaniu klienta. 5.3.Nowoczesne metody budowania więzi i lojalności klientów na rynku telekomunikacyjnym. 5.4.Uwarunkowania wprowadzenia CRM w firmie telekomunikacyjnej. 5.5.Wdrażanie systemu CRM w Telekomunikacji Polskiej. 5.6.Spojrzenie Deutsche Telekom na systemy CRM. 5.7.Skutki wdrażania systemów CRM.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Budowanie świadomości marki połączone z obsługą klienta; 2. Markowa obsługa klienta w DNA twojej organizacji; 3. Narzędzia markowej obsługi klienta
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie relacjami z klientem w tworzeniu koncepcji wewnętrznego urynkowienia organizacji; 2. Psychologia klienta - modele psychologiczne zachowań klienta; 3. Proces kształtowania relacji jakości, satysfakcji i lojalności klienta w organizacji; 4. Satysfakcja klienta - teoria powstawania i pomiar; 5. Lojalność klientów i jej analiza w organizacji; 6. Warunki skutecznego wdrażania w organizacji strategii orientacji na klienta.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez tajemnic)
Cz.I Klient jako obiekt działań marketingowych: Podstawy orientacji na klienta; Nowy konsument i wyzwania stawiane firmom marketingowym. Cz.II Wykorzystywanie wiedzy o zachowaniach nabywców w kształtowaniu strategii marketingowej: Segmentacja rynku: kryteria, procedury, ocena; Pozycjonowanie produktów a reguły postępowania konsumentów; Przydatność wiedzy o zachowaniach nabywców w polityce rozwoju nowego produktu; Zanczenie potrzeb i oczekiwań klientów w określaniu strategii dystrybucji i polityki cen; Kierunki oddziaływania zachowań nabywców na komunikowanie się przedsiebiorstwa z rynkiem. Cz.III Orientacja na klienta w działaniach polskich przedsiębiorstw: Kształtowanie form dystrybucji i poziomu obsługi klientów; Promocja w polskich przedsiębiorstwach; Ocena warunków stosowania orientacji na klienta. Cz.IV Kierunki rozwoju orientacji na klienta w przedsiębiorstwie: Marketing związków firmy z klientami i pracownikami; Usługi prokonsumenckie w przedsiębiorstwie. Słownik użytecznych terminów; Wybrane pozycje bibliograficzne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Rola marketingu na nowoczesnym rynku towarowym : 1.Marketing tradycyjny a marketing bezpośredni; 2.Miej sce obsługi klienta w marketingu bezpośrednim; 3.Bench marketing, czyli dochodzenie do pozycji lidera na rynk u; 4.Clienting i partneting,czyli układ klientalnej więzi miedzy firmą a klientami. R.2 Zachowania konsu menckie na rynku : 1.Preferencje konsumenta; 2.Postępo wanie konsumnetów na rynku; 3.Zachowanie konsumenta a tworzenie satysfakcji konsumenckiej. R.3 Partnering w warunkach rosnącej konkurencji rynkowej : 1.Znaczenie wizerunku firmy a pratnering; 2.Bezpośrednia obsługa klienta i kanały ją tworzące; 3.Presonel handlowy; 4. Sztuka sprzedaży według wymogów partneringu; 5.Dekalog troski o klienta-gościa według ideii partneringu; 6. Procedura reklamacyjna jako element partneringu; 7.Mie jsce partneringu w kulturze organizacyjnej firmy; 8.ba dania oceniające jakość obsługi klienta. R.4 Długookre sowa strategia rozwoju partnergingu w firmie : 1.Kapi tał marki jako narzedzie partneringu; 2.Wartość progra mu etycznego w umacnianiu marki firmy; 3.Tworzenie nowych wartości dla klientów obecnej ery
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Podstawy logistyki / Stanisław Krawczyk. - Wyd. 2 zm. i poszerz. (dodruk) - Warszawa : CeDeWu, 2021 - 605 s. : b. ; 24 cm.
Wstęp; Rozdział 1. Pojęcie logistyki - wprowadzenie 1.1. Etymologia pojęcia „logistyka" 1.2. Wprowadzenie terminu logistyka do gospodarki cywilnej 1.3. Ewaluacja domeny pojęcia „logistyka" - etapy i wybrane definicje 1.4. Logistyka jako koordynacja procesów 1.5. Logistyka w naukach o zarządzaniu Rozdział 2. Teoria koordynacji 2.1. Podstawy tworzenia teorii 2.2. Formalne wymagania wobec teorii 2.3. Wymagania dobrego definiowania pojęć 2.4. Teoria w odniesieniu do świata realnego 2.5. Zasady tworzenia teorii 2.6. Domena teorii koordynacji - obiekty 2.7. Grupa obiektów 2.8. System 2.9. Zmienność obiektu - proces zmian 2.10. Działania 2.11. Transformacja, transfer, zatrzymanie w miejscu 2.12. Relacje między działaniami 2.13. Zależności między działaniami określone przez transfer wyniku 2.14. Proces przejmowania wyniku 2.15. Prezentacja zapisu procesu 2.16. System wykonawczy procesu 2.17. Prezentacja graficzna procesu 2.18. Zarządzanie procesem 2.19. Procesy niezależne i zależne 2.20. Wartościowanie procesu 2.21. Interpretacje pojęcia koordynacja Rozdział 3. Koordynacja procesów w praktyce 3.1. Identyfikacja procesu 3.2. Analiza strukturalna procesu 3.3. Tworzenie mapy procesu 3.4. Grupowanie działań w skoordynowany proces Rozdział 4. Informacja i komunikacja w koordynacji procesów 4.1. Informacja 4.2. Aspekt syntaktyczny 4.3. Aspekt semantyczny 4.4. Aspekt pragmatyczny 4.5. Komunikacja 4.6. System komunikacji Rozdział 5. Przedsiębiorstwo 5.1. Definicja przedsiębiorstwa jako podmiotu biznesowego 5.2. Przedsiębiorstwo jako obiekt 5.3. Potencjał przedsiębiorstwa 5.4. Przedsiębiorstwo jako podmiot gospodarczy 5.5. Cele i zadania zarządzania przedsiębiorstwem 5.6. Przedsiębiorstwo jako system 5.7. Kategorie przedsiębiorstw 5.8. Powiązania między przedsiębiorstwami 5.9. Powiązania z poziomu zarządzania 5.10. Koordynacja działań wewnątrz przedsiębiorstwa 5.11. Koordynacja działań między przedsiębiorstwami 5.12. Kooperacja 5.13. Powiązania prawno-biznesowe 5.14. Powiązania tworzące sieci przedsiębiorstw 5.15. Sieci przedsiębiorstw Rozdział 6. Działalność przedsiębiorstwa produkcyjnego - orientacja procesowa 6.1. Istota działalności przedsiębiorstwa produkcyjnego 6.2. Produkcja z punktu widzenia tworzenia i dystrybucji produktów 6.3. Strategie produkcyjne 6.4. Orientacja procesowa w działalności przedsiębiorstwa produkcyjnego 6.5. Poziom operacyjny 6.6. Segmenty procesowe w działalności przedsiębiorstwa produkcyjnego 6.7. Koordynacja w transferach między dostawcami i odbiorcami Rozdział 7. System logistyczny przedsiębiorstwa produkcyjnego 7.1. Infrastruktura techniczna systemu logistycznego w przedsiębiorstwie 7.2. Magazyny 7.3. Magazyny w przedsiębiorstwie produkcyjnym 7.4. Zadania magazynów 7.5. Wyposażenie magazynu 7.6. Transport wewnętrzny 7.7. Przesłanki doboru środków transportu wewnętrznego 7.8. Zarządzanie magazynem - Warehouse Management System 7.9. Infrastruktura transportowa w przedsiębiorstwie 7.10. Ogólnodostępne systemy logistyczne 7.11. Infrastruktura telekomunikacyjna Rozdział 8. Planowanie produkcji 8.1. Istota planowania 8.2. Planowanie produkcji 8.3. Pozyskiwanie informacji dla planowania produkcji 8.4. Modele przepływów produkcyjnych Rozdział 9. Zadania zaopatrzenia. Klasyfikacje surowców 9.1. Zaopatrzenie w przedsiębiorstwie produkcyjnym 9.2. Baza wiedzy działu zaopatrzenia 9.3. Decyzje strategiczne w zaopatrzeniu 9.4. Scenariusz tworzenia strategii zaopatrzeniowej 9.5. Klasyfikacja surowców ze względu na ważność dla produkcji i dostępność nabywania 9.6. Wybór dostawcy 9.7. Relacje dostawca - odbiorca 9.8. Zakres zadań menedżerskich i operacyjnych zaopatrzenia 9.9. Klasyfikacje operacyjne produktów i materiałów wspomagające planowanie zakupów Rozdział 10. Polityki utrzymywania zapasów 10.1. Zapasy - definicje 10.2. Zapasy surowcowe (materiałów produkcyjnych) 10.3. Przesłanki ekonomiczne planowania wielkości dostaw 10.4. Parametry sterowania zapasami surowcowymi 10.5. Ekonomiczna partia zamówienia 10.6. Wielkość partii uzupełniającej wyznaczonej na podstawie parametrów ekonomicznych 10.7. Polityki utrzymywania zapasów surowcowych 10.8. Uzupełnienia skoordynowane (dla grup surowców) 10.9. Praktyka składania zamówień Rozdział 11. Proces obsługi zamówień u dostawców 11.1. Założenia operacyjne procesu składania zamówień u dostawców 11.2. Podprocesy obsługi zamówienia 11.3. Uzgodnienia logistyczne z dostawcami 11.4. Zamówienia z punktu widzenia dostawcy 11.5. Procedury operacyjne w zadaniach logistycznych zaopatrzenia 11.6. Ocena dostawcy Rozdział 12. Warianty organizacji dostaw 12.1. Kryteria logistyczne w procesie transportowym 12.2. Warianty dostaw od jednego dostawcy 12.3. Organizacja dostaw od wielu dostawców 12.4. Znaczenie czasu w realizacji dostaw 12.5. Warunki dobrej organizacji dostaw Rozdział 13. Obsługa logistyczna produkcji 13.1. Organizacja magazynu wejściowego 13.2. Proces przepływu produktów przez magazyn wejściowy 13.3. Identyfikacja i monitorowanie zapasów 13.4. Przesłanki obsługi stanowisk produkcyjnych - dostawy z magazynu 13.5. KANBAN - idea koncepcji 13.6. Supermarket - kanban magazynowy 13.7. Sterowanie przepływami między stanowiskami produkcyjnymi - kanban produkcyjny i transportowy 13.8. Reguły kanbanu 13.9. Kanban zewnętrzny Rozdział 14. Dystrybucja. Systemy magazynów dystrybucyjnych 14.1. Idea dystrybucji - podstawowe pojęcia 14.2. Strategie dystrybucji 14.3. Dystrybucja bezpośrednia i z pośrednikami 14.4. System dystrybucji wewnętrznej 14.5. Dystrybucja zewnętrzna. Powiązanie dystrybucji wewnętrznej i zewnętrznej 14.6. Dystrybucja z wielu miejsc produkcji 14.7. Dystrybucja do jednostek handlowych 14.8. Dystrybutorzy jako pośrednicy handlow Rozdział 15. Planowanie i proces obsługi dostaw dystrybucyjnych 15.1. Współpraca producenta i jednostek handlowych w planowaniu i realizacji dystrybucji 15.2. Koncepcja Efektywnej Obsługi Klienta (ECR) 15.3. Planowanie dystrybucji 15.4. Proces obsługi zamówienia klienta - poziom operacyjny 15.5. Warianty dostaw produktów do klientów 15.6. Techniki przygotowania wysyłek w magazynie dystrybutora 15.7. Metody dokonywania kompletacji 15.8. Podział i grupowanie zleceń kompletacji 15.9. Organizacja wydań z magazynu dystrybutora 15.10. Węzły kompletacji - cross-docking 15.11. Dystrybucja przez węzły konsolidacji - scalanie dostaw w tranzycie (merge-in-transit) Rozdział 16. Usługi logistyczne 16.1. Specyfika usługi 16.2. Zaangażowanie stron w realizację usługi 16.3. Różnica między produkcją a usługą 16.4. Definicja usługi logistycznej 16.5. Usługa logistyczna z pozycji wykonawcy usługi 16.6. Usługi transportowe 16.7. Usługi magazynowe 16.8. Magazyny kontraktowe 16.9. Centra logistyczne 16.10. Usługodawcy i ich zakresy ofertowe 16.11. Poprawność i miary wykonania usługi Rozdział 17. Usługi logistyczne świadczone przez operatora logistycznego 17.1. Operator logistyczny 17.2. Kategorie operatorów logistycznych 17.3. Planowanie działalności operatora logistycznego 17.4. Flow Logistics 17.5. Logistyka kontraktowa 17.6. Wybór operatora logistycznego 17.7. Łańcuch transportowy 17.8. Sieć transportowa 17.9. Planowanie tras przewozów; Zakończenie; Bibliografia; Spis rysunków; Spis tabel.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Sprzedaż: najlepszy sposób na wyróżnienie się spo śród konkurencji; 2.Sprzedaż w nowoczesnej firmie; 3.Rola sprzedaży i marketingu w pozyskiwaniu stałych klientów; 4.Kim są najlepsi sprzedawcy?; 5.Motywacja do pracy; 6.Produkt markowy czy masowy; 7."Marka" sprzedawcy; 8.Ch-ka klientów docelowych; 9.Rozumienie siebie i innych; 10.Poszukiwanie klientów docelowych; 11.Jak gospodarować czasem?; 12.Nawiązywanie kontaktów osobistych z klientem; 13.Znaczenie ceny produktu; 14.Pozyskiwanie nowych klientów; 15.Współpraca ze sta łymi klientami; 16.Osiągnij szczyt swoich możliwości. Zakończenie; Załączniki: -Dziesięć przyczyn, dla których firmy doznają niepowo dzeń; -Zadania sprzedawcy; -Jaką wartość dla sprzedawcy ma ocena jego pracy; -Jak wykorzystać czynniki decydujące o sukcesie firmy klienta; -Wprowadzenie zmian w organizacji własnej pracy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Sprzedaż: najlepszy sposób na wyróżnienie się spo śród konkurencji; 2.Sprzedaż w nowoczesnej firmie; 3.Rola sprzedaży i marketingu w pozyskiwaniu stałych klientów; 4.Kim są najlepsi sprzedawcy?; 5.Motywacja do pracy; 6.Produkt markowy czy masowy; 7."Marka" sprzedawcy; 8.Ch-ka klientów docelowych; 9.Rozumienie siebie i innych; 10.Poszukiwanie klientów docelowych; 11.Jak gospodarować czasem?; 12.Nawiązywanie kontaktów osobistych z klientem; 13.Znaczenie ceny produktu; 14.Pozyskiwanie nowych klientów; 15.Współpraca ze sta łymi klientami; 16.Osiągnij szczyt swoich możliwości. Zakończenie; Załączniki: -Dziesięć przyczyn, dla których firmy doznają niepowo dzeń; -Zadania sprzedawcy; -Jaką wartość dla sprzedawcy ma ocena jego pracy; -Jak wykorzystać czynniki decydujące o sukcesie firmy klienta; -Wprowadzenie zmian w organizacji własnej pracy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie jako funkcja kierowania biznesu; 2. Jakość w teorii zarządzania; 3. Koncepcje doskonalenia jakości; 4. Normatywne systemy zarządzania jakością; 5. Metody i narzędzia zarządzania jakością; 6. Europejska polityka zarządzania jakością.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Cz. 1. Teoria komunikacji i jej wykorzystanie w praktyce przedsiębiorstwa: Istota i proces komunikacji; Komunikacja versus marketing; Wpływ komunikacji na zmiany zachowania zakupowego uczestników rynku; Budowanie rynków i ich odmienności. Cz. 2. Składniki komunikacji wielowymiarowej i specyfika ich stosowania: Komunikacja zintegrowana; Strategiczna pozycja public relations; Produkt w kontekście strategii komunikacyjnej; Marka jako specyficzny środek komunikacji i unikatowa tożsamość; Reklama – przekaz o przedsiębiorstwie i jego produktach; Ustalanie i prezentacja ceny produktu; Sprzedaż i dystrybucja w warunkach rynku rozwiniętego; Nowe podejście do dystrybucji i promocji sprzedaży. Cz. 3. Wybrane metody badania rynku i konsumentów: Metody badania przestrzeni rynkowej; Wybrane metody GFK; Metody badawcze TNS; Metody badawcze IPSOS; Wybrane metody Synovate. Cz. 4. Opieka nad klientem: Wpływ komunikacji na klienta w środowisku rosnącej konkurencji globalnej; Zarządzanie procesami obsługi klienta w kontekście innowacji systemów CRM; Przyszłość CRM w środowisku nowej gospodarki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Psychologiczne aspekty kontaktu sprzedawcy z klientem, 2.Mechanizmy podejmowania decyzji konsumenckich, 3.Psychologia oddziaływania reklamy, 4.Negocjacje handlowe, 5.Dziecko jako konsument, 6.Etyka w marketingu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej