Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(132)
IBUK Libra
(2)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(125)
Publikacje naukowe
(19)
Publikacje fachowe
(17)
Czasopisma
(6)
E-booki
(3)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(110)
dostępne
(93)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(96)
Czytelnia
(110)
Autor
Mruk Henryk (1948- )
(8)
Garbarski Lechosław
(5)
Huczek Marian (1939-2023)
(5)
Chodyński Andrzej
(4)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(4)
Grabiec Olimpia (1975- )
(3)
Maison Dominika (1966- )
(3)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(3)
Rosa Grażyna (1968- )
(3)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(3)
Armstrong Gary
(2)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(2)
Bartoszewicz Paweł
(2)
Beckwith Harry
(2)
Borkowski Stanisław (1945- )
(2)
Bronakowski Henryk
(2)
Dobiegała-Korona Barbara
(2)
Doligalski Tymoteusz
(2)
Doliński Dariusz (1959- )
(2)
Dzieńdziora Joanna
(2)
Gregor Bogdan (1943- )
(2)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(2)
Gębczyńska Alicja
(2)
Hoffman Patrycja
(2)
Karpińska-Krakowiak Małgorzata
(2)
Kieżel Ewa
(2)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Kowalska Sylwia
(2)
Kramer Józefa (1930- )
(2)
Majchrzak-Lepczyk Justyna
(2)
Mitręga Maciej
(2)
Patrzałek Wanda
(2)
Schenk George
(2)
Skowron Łukasz
(2)
Smalec Agnieszka
(2)
Sut Piotr
(2)
Szulce Halina (1939- )
(2)
Trojanowski Tomasz
(2)
Wojtaszek Henryk
(2)
Wąsik Dorota
(2)
Zagrodzki Michał
(2)
Zaltman Gerald
(2)
Ławicki Jacek Stanisław
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Adamiec Sabina
(1)
Adcock Dennis
(1)
Albigowski Marek
(1)
Alimpiiev Yevhenii
(1)
Antonides Gerrit
(1)
Antonowicz Paweł
(1)
Artemenko Lina
(1)
Awdziej Marcin
(1)
Bajdak Andrzej
(1)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Banaszyk Piotr
(1)
Banaś Jarosław
(1)
Barcik Agnieszka
(1)
Bartkowiak Grażyna
(1)
Baruk Agnieszka Izabela
(1)
Baryń Magdalena
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Berliński Andrzej
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Blake Elizabeth
(1)
Bond Alison
(1)
Borusiak Barbara
(1)
Brzezicka Ilona
(1)
Budnik Monika
(1)
Burnett Ken (1930- )
(1)
Bylok Felicjan
(1)
Cheverton Peter
(1)
Chmiel Katarzyna
(1)
Chodyńska-Kukułka Agata
(1)
Chłodnicki Marcin
(1)
Cichosz Marzenna
(1)
Coop Tomasz
(1)
Czernecka Julita
(1)
Czerw Aleksandra
(1)
Czupryna Krzysztof
(1)
Danylenko Olena
(1)
Day Derek
(1)
Detyna Beata
(1)
Dolińska Małgorzata (1956- )
(1)
Duda Magdalena
(1)
Dudziak Arkadiusz Stanisław
(1)
Dudzik-Lewicka Irena
(1)
Durand Barbara
(1)
Dziwiński Piotr
(1)
Dąbrowska Anna
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Edwards Helen
(1)
Feldy Marzena
(1)
Figiel Adam
(1)
Foxall Gordon R
(1)
Francik Kamila
(1)
Fuchs Gerhard
(1)
Furtak Robert
(1)
Gajdzik Bożena
(1)
Gajewska Paulina
(1)
Gallardo-Vázquez Dolores
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(10)
2010 - 2019
(28)
2000 - 2009
(88)
1990 - 1999
(9)
Okres powstania dzieła
2001-
(17)
Kraj wydania
Polska
(134)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(134)
angielski
(1)
Temat
Marketing
(57)
Konsumenci (ekon.)
(47)
Konsumenci
(31)
Obsługa klienta
(20)
Lojalność konsumentów
(19)
Konsumenci (ekonomia)
(16)
Marketing partnerski
(16)
Przedsiębiorstwo
(16)
Zachowania konsumentów
(16)
Marketing strategiczny
(15)
Satysfakcja konsumentów
(15)
Komunikacja marketingowa
(12)
Reklama
(12)
Usługi
(11)
Promocja handlowa
(10)
Badania marketingowe
(8)
Marketing elektroniczny
(8)
Strategia marketingowa
(8)
Marketing cyfrowy
(7)
Public relations
(6)
Zarządzanie
(6)
Ceny
(5)
Handel
(5)
Handel elektroniczny
(5)
Kultura organizacyjna
(5)
Otoczenie firmy
(5)
Techniki sprzedaży
(5)
Internet
(4)
Kadry
(4)
Komunikacja społeczna
(4)
Komunikowanie marketingowe
(4)
Konkurencja
(4)
Konsumpcja (ekonomia)
(4)
Logistyka
(4)
Menedżerowie
(4)
Nowy produkt
(4)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(4)
Segmentacja rynku
(4)
Zarządzanie jakością
(4)
Decyzje
(3)
E-konsumenci
(3)
Kanały marketingowe
(3)
Kupno i sprzedaż
(3)
Logistyka gospodarcza
(3)
Planowanie strategiczne
(3)
Przedsiębiorstwo handlowe
(3)
Rolnictwo
(3)
Rynek
(3)
Rynek (ekonomia)
(3)
Socjologia
(3)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(3)
Zarządzanie relacjami z klientami
(3)
Artykuły konsumpcyjne
(2)
Badania rynku
(2)
Banki
(2)
Bibliotekarstwo
(2)
Biblioteki
(2)
Czasopisma
(2)
Farmacja
(2)
Handel detaliczny
(2)
Handel wysyłkowy
(2)
Innowacje
(2)
Instytucje nonprofit
(2)
Jakość produktu
(2)
Jakość usług
(2)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(2)
Konkurencyjność
(2)
Kultura
(2)
Logistyka zwrotna
(2)
Lojalność
(2)
Marketing sieciowy
(2)
Marketing-mix
(2)
Motywacja
(2)
Nawyki konsumenckie
(2)
Organizacja
(2)
Outsourcing
(2)
Plan marketingowy
(2)
Popyt
(2)
Postawy
(2)
Prasa (wydawnictwa)
(2)
Reklama internetowa
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Systemy informatyczne zarządzania
(2)
Szczupłe zarządzanie
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Służba zdrowia
(2)
Towary
(2)
Wywiad socjologiczny
(2)
Zachowanie
(2)
Zarządzanie projektami
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Znaki towarowe
(2)
Łańcuch dostaw
(2)
Analiza rynku
(1)
Analiza systemowa
(1)
Ankieta
(1)
Autoprezentacja
(1)
BPMS (informatyka)
(1)
Badania jakościowe
(1)
Badania naukowe
(1)
Temat: czas
2001-
(15)
1901-2000
(4)
1989-2000
(4)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(12)
Katowice (woj. śląskie ; okolice)
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(23)
Opracowanie
(14)
Praca zbiorowa
(10)
Czasopismo naukowe
(6)
Monografia
(6)
Raport z badań
(5)
Czasopismo ekonomiczne
(4)
Materiały pomocnicze
(3)
Poradnik
(3)
Artykuł z czasopisma naukowego
(2)
Case study (studium przypadku)
(2)
Dane statystyczne
(1)
Kompendia i repetytoria
(1)
Synteza
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(61)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(23)
Media i komunikacja społeczna
(5)
Psychologia
(4)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Transport i logistyka
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
135 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
I. Uwarunkowania konkurencyjności produktów i pośredników rynkowych: Innowacje operacyjne jako źródło przewagi konkurencyjnej. Proces świadczenia usług jako istotny element kształtowania przewagi konkurencyjnej w przedsiębiorstwach usługowych. System zarządzania jakością czynnikiem przewagi konukrencyjnej przedsiebiorstw na rynku. Instrumenty konukrowania na rynku usług szkoleniowych w Polsce. Uwarunkowania konkurencyjności dla nowych modeli biznesu (na przykładzie sektora odzieżowego).Konkurencyjnośc polskiego przemysłu stocznowego na rynku globalnym. Rola regionalnych i lokalnych organizacji wspierających rozwój gospodarki turystycznej w województwie śląskim. Odpowiedzialność sprzedawcy za towar konsumcyjny jako czynnik jego konkurencyjnośi w świetle prawa wspólnotowego i krajowego. II.Narzędzie marketingowe a rozwój technik informatycznych i komunikacyjnych: Współpraca producenta i detalisty w łańcuchu dostaw FMCG - jako czynnik przewagi konkurencyjnej. Strategie efektywnej obsługi klienta - ECR w swietle wyników badań. Centra handlowe kreujące nowe cechy konkurencyjności na rynku sprzedaży detalicznej. Relacja producent-konsument w aspekcie badań postępowania nabywców indywidualnych na polskim rynku IT. Rynek internetowy a uwarunkowania rynku doskonale konkurencyjnego. Pozycjonowanie witryn WWW innowacją w marketingu internetowym. Kierunki ewolucji marketingu partnerskiego na rynku B2B - w świetle badań. Nowoczesne formy komunikacji a procesy decyzyjne młodych konsumentów. III. Trendy w zachowaniach na rynku: Uwarunkowania i czynniki kształtujące zachowania konsumentów na rynku usług finansowych. Wpływ oczekiwań klientów na postrzeganie jakości usług świadczonych przez jednostki administracyji samorządowej. Wpływ reklamy na zachowania konsumentów na podstawie badań studentów Małopolski. Postawy konsumentów wobec różnych form reklamy. Zachowania konsumentów w sferze czasu wolnego i ich uwarunkowania. Gospodarstwa agrosturystyczne w opinii ich właściceli.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Podmioty rynku dóbr konsumpcyjnych; 2. Warunki transformacji gospodarczej a zachowania podmiotów rynkowych; 3. Diagnoza i przewidywanie zachowań samorządów lokalnych w warunkach transformacji ustrojowej; 4. Diagnoza i przewidywanie zachowań gospodarstw domowych w warunkach transformacji gospodarczej; 5. Analiza i kierunki rozwoju zachowań rynkowych przedsiębiorstw w warunkach transformacji do gospodarstw rynkowej; Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
1. Wprowadzenie i przegląd omawianych zagadnień. Cz.I Czynniki makro w konsumpcji : 2. Rozwój demograficzny, 3. Czynniki kulturowe, 4. Podaż i korzystanie z produktów i usług, 5. Konsumeryzm i polityka wobec konsumenta. Cz.II Procesy podstawowe : 6. Spostrzeganie i kategoryzacja pojęciowa, 7. Struktura znaczenia a wartość, 8. Motywacja a zachowanie kosumenta, 9. Postawy i emocje, 10. Procesy uczenia się, 11. Procesy podejmowania decyzji, 12. Sytuacja a zachowanie. Cz.III Procesy społeczne : 13. Rodzina a produkcja gospodarstwa domowego, 14. Grupy odniesienia, 15. Innowacje, 16. Styl życia i konsumpcja czasu, 17. Korzystanie ze środków masowego przekazu, 18. Robienie zakupów, 19. Zachowanie finansowe, 20. Grupy wiekowe i etniczne konsumentów. Cz.IV Procesy posprzedażne : 21. Zadowolenie konsumenta i reklamacje, 22. Konsumpcja a środowisko, 23. Dobrobyt i własność. Cz.V Zastosowania : 24. Segmentacja rynku i różnicowanie produktów, 25. Badania nad zachowaniem konsumenta
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Punkty Przełomowe)
1.Uderzenie krwi do mózgu. Największe badania neuromarketingowe, jakie kiedykolwiek przeprowadzono, 2. To musi być tutaj. Lokowanie produktu, American Idol i wielomilionowy błąd Forda, 3. Wezmę to co ona. Neurony lustrzane w akcji, 4. Nie widzę wyraźnie. Informacja podprogowa ma się świetnie, 5. Wierzysz w magię? Rytuały, przesądy i powody, dla których kupujemy, 6. I Say a Little Prayer. Wiara, religia, marka, 7. Czemu cię wybrałem? Potęga markerów somatycznych, 8. Działanie na zmysły, 9. Odpowiedź brzmiůNeuromarekting i przewidywanie przyszłości, 10. Zostań ze mną na noc. Seks w reklamie, 11. Wnioski. Nowy markowy świat
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe WSZiM w Sosnowcu. Zarządzanie i Marketing , ISSN 1644-9134 ; Zeszyt 3 (1/2003))
Półrocznik, 2003-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularne, 2000-2002
Wyróżniki europejskości a konkurencyjność małych i średnich firm; Analiza produkcji przedsiębiorstwa wytwarzającego materiały dla budownictwa; Kompleks wysoko technologiczny w gospodarce narodowej - w warunkach globalizacji; Funkcjonowanie systemu "Flow - Logistic" w firmie spedycyjno-transportowej; Analiza jakości tworzywa na walce hutnicze; Marketing usług edukacyjnych; Statystyczna kontrola jakości w procesie produkcji części złączonych; Badanie satysfakcji klientów - metoda servqual.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe WSZiM w Sosnowcu. Zarządzanie i Marketing , ISSN 1644-9134 ; Zeszyt 7-1/2005)
Półrocznik, 2003-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularne, 2000-2002
Wiedza a zarządzanie wartością przedsiębiorstwa. Macierz oceny szans strategicznych firmy. Struktura organizacyjna w firmie międzynarodowej. Rola analizy wskaźnikowej w procesie podejmowania decyzji. Możliwość wsparcia rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw z funduszu Phare. Organizacja rynku biopaliw w Polsce na tle krajów Unii. Satysfakcja klienta a jakość. Wykorzystanie narzędzi zarządzania jakością do analizy niezgodności z tworzyw sztucznych. Analiza niezgodności występujących w procesie wytwarzania konstrukcji stalowych. Determinanty jakości stacjonarnej opieki medycznej. Samoocena administracji publicznej za pomocą modelu CAF. Dlaczego reklama odgrywa dużą rolę w dokonywaniu wyborów/zakupów. O kategorii stosowności w politycznej komunikacji marketingowej. Kultura organizacyjna biblioteki. Znaczenie satysfakcji pracowników w zarządzaniu bibliotekami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Istota zarządzania kluczowymi klientami; Spojrzenie z perspektywy klienta; Przygotowania do zarządzania kluczowymi klientami; Identyfikacja kluczowych klientów; Stratgie wyjścia; Zaspakajanie potrzeb klienta; W drodze do zarządzania kluczowymi klientami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie marketingowe / Małgorzata Dolińska. - Lublin : Politechnika Lubelska, 1998. - 191 s. : tab., wykr. ; 24 cm.
Wstęp; Koncepcja działalności marketingowej; Zorientowanie na rynek planowanie strategiczne; Rynek konsumeta i zachowanie nabywcy; System informacji marketingowej, badania marketingowe; Segmentacja rynku; Produkt; Polityka cenowa; Dystrybucja; Promocja; Organizacja i kontrola marketingu; Marketing usług; Rozwój technologii informacyjnych stosowanych w marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wpisanie relacji w marketingowy kontekst. 2. Etyczny i ekonomiczny wymiar lojalności w marketingu usług 3. Wprowadzenie do zarządzania relacjami usługowymi 4. Wspólnoty praktykantów jako przykład struktury relacyjnej 5. Relacje klient/klient 6. Relacje przedsiębiorstw usługowych z otoczeniem 7. Zarządzanie w usługach medycznych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zmieniające się paradygmaty zarządzania współczesnymi przedsiębiorstwami - diagnoza i perspektywa przyszłości; Wiedza i kultura organizacyjna jako główne filary zasobów niematerialnych w przedsiębiorstwie; Wielowymiarowa ocena zarządzania majątkiem i kapitałem obrotowym w przedsiębiorstwie; Rozwój organizacji ukierunkowanej na reaktywne zarządzanie odchyleniami - typologia i rola systemów wczesnego ostrzegania przed upadłością przedsiębiorstw; Lean management w przedsiębiorstwie; Instytucjonalne formy wspierania przedsiębiorczości; Porozumienia ograniczające uczciwą konkurencję na polskim rynku; Ewolucja pozabankowych form finansowania dłużnego przedsiębiorstw w Polsce; Zarządzanie projektami - perspektywa sukcesu; Zarządzanie projektami europejskimi - perspektywa interesariuszy; Zmieniające się paradygmaty zarządzania współczesnymi przedsiębiorstwami - diagnoza i perspektywa przyszłości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
1. Wprowadzenie: "Klient nasz pan"; 2. Maksymalizacja zyskowości; 3. Wskaźniki wyboru klienta; 4. Zarządzanie zyskowością klientów; 5. Maksymalizacja zyskowości klientów; 6. Jednoczesne zarządzanie lojalnością i zyskownościa; 7. Optymalna alokacja zasobów pomiędzy strategie marketingowe i strategie komunikacji; 8. Kierowanie właściwych produktów do właściwych klientów we właściwym czasie; 9. Zapobieganie odpływowi klientów; 10. Zarządzanie klientami wielokanałowymi; 11. Powiązanie inwestycji w budowę marki z zyskownością klientów; 12. Pozyskiwanie klientów przynoszących zyski; 13. Zarządzanie referencjami klientów; 14. Trudności organizacyjne i wdrożeniowe; 15. Przyszłość dyscypliny zarządzania klientami
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Podejścia do pomiaru wartości klienta: Istota i pomiar wartości klienta; Zastosowanie rachunku kosztów działań do oceny rentowności klientów; Metody ilościowe w badaniach klientów firmy; Wartość a rentowność klienta; Determinanty wartości klienta. Wybrane aspekty; Wartość portfela klientów w zintegrowanym planowaniu marketingowym; Pomiar rentowności w działania marketingowe przedsiębiorstwa; 2. Zarządzanie wiedzą o kliencie: Znaczenie informacji o kliencie; Modele zarządzania wiedzą o kliencie; Badanie wiarygodności klientów detalicznych; Satysfakcja i lojalność klienta- ujęcie modelowe i wyniki badań; Rola systemów informacyjnych marketingu w rozwoju usług; 3. Tworzenie wartości dla klienta: Wartość dla klienta a pozycja konkurencyjna przedsiębiorstwa; Strategie innowacji w budowie kapitału klienta; Budowa wartości klienta w zarządzaniu jakością; Tworzenie wartości dla konsumentów na rynku dóbr luksusowych; Czas wolny jako źródło wartości dla klienta; Kreowanie wartości dla klienta w łańcuchu dostaw; Wartość dla klienta- nowy wymiar konkurencji w handlu detalicznym; 4. Społecznie odpowiedzialny marketing jako wartość dla klienta: Reputacja a zmiany w otoczeniu przedsiębiorstw; Społeczna odpowiedzialność biznesu a wartość dla klienta; Raporty społecznej odpowiedzialności w budowie relacji z klientem; Reputacja jako źródło przewagi konkurencyjnej; 5. Budowa wartości klienta w marketingu relacji: Podwyższenie atrakcyjności klienta jako narzędzie optymalizacji portfela klientów; Budowa wartości klienta z wykorzystaniem Internetu; Wartość dodana w marketingu relacji; Zarządzanie relacjami z dostawcami jako wartością dla klienta; Marka jako źródło wartości dla klienta; Władza i umiejętności klienta źródłem jego wartości; Kategoria zaufania konsumenckiego w ekonomii; Wzrost i znaczenie wiarygodności i zaufania w gospodarowaniu; Zarządzanie doświadczeniem klienta; Społeczności internetowe w budowie wartości klienta
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Tom XIX Zeszyt 2/2018)
Kwartalnik, 2015-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie. 2000-2002, Półrocznik, 2003-2014
Zawiera: Scientific examination and valuation of holistic managerial competence; Innovation culture as the basis for innovative environment of the enterprise; Innowacyjne produkty i usługi w polskiej bankowości; Financial risk in the contemporary environment of enterprises; Wdrożenie koncepcji „szczupłego” zarządzania w szkole wyższej; „Rodzinny znaczy godny zaufania” - przedsiębiorstwa rodzinne w opinii polskich konsumentów; Talent jako element potencjału organizacji XXI wieku; Istota kapitału relacyjnego - ujęcie empiryczne oraz dalsze kierunki badań; Big data jako narzędzie zarządzania procesem budowania społeczeństwa idealnego; Wynagrodzenie i zatrudnienie w mikroprzedsiębiorstwach; Integralne oceny równowagi makroekonomicznej na przykładzie polskiej gospodarki; Analiza założeń teorii uwarunkowań sytuacyjnych w kontekście zarządzania projektem europejskim; Change or continuation? Long-term city management on the example of local development strategy of Katowice; Zastosowanie chmury obliczeniowej dla potrzeb systemów BPMS; Chosen aspects of it resources security in sme sector enterprises - results of the research; Koncepcja modelu zagrożenia w systemach ostrzegających organizację; Recenzja książki: D. Martin, J. Schouten, Sustainable Marketing.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Tom XVI Zeszyt 3/2015)
Kwartalnik, 2015-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie, 2000-2002, Półrocznik, 2003-2014
1. Nadużycia w działalności przedsiębiorstw. Aspekty międzynarodowe; 2. Zarządzanie różnorodnością Zasów ludzkich w przedsiębiorstwie hutniczym; 3. Bezpieczeństwo łańcucha dostaw; 4. Strategiczne aspekty zarządzania przedsiębiorstwem- przypadek branży turystycznej; 5. Wyzwania dla zarządzania przedsiębiorstwem w kontekście reorientacji kultury organizacyjnej; 6. Zarządzanie organizacją- efekty społeczne współdziałania organizacji; 7. Wpływ decyzji społeczno-gospodarczych na ewolucję miasta; 8. Przestrzeganie i skuteczność poszczególnych form reklamy internetowej; 9. Wykorzystanie public relations w kreowaniu kapitału symbolicznego miasta; 10. Identyfikacja wizualna znaku graficznego marki "Szlak Zabytków Techniki Województwa Śląskiego" w świetle wyników badań pilotażowych; 11. Sposoby poprawy efektywności procesu zatrudniania młodych bezrobotnych; 12. Zarządzanie szpitalem a zarządzanie działalnością gospodarczą w kontekście dopuszczalności łączenia funkcji wójta z funkcją dyrektora szpitala; 13. Motywy zakupu mieszkań w świetle badań nabywców na lokalnym rynku nieruchomości mieszkaniowych; 14. Klimat organizacyjny jako przejaw kultury organizacyjnej w małych przedsiębiorstwach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Zeszyt 1/2015)
Kwartanik, 2015-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie, 2000-2002, Półrocznik, 2003-2014
1. Proces legitymizacji organizacji odpowiedzialnej społecznie; 2. Aktualne trendy CSR w Hiszpanii i w Polsce. Studium przypadku: La Caixa i PKN Orlen; 3. Kultura organizacyjna podporządkowana zarządzaniu wiedzą w małych przedsiębiorstwach; 4. Wpływ kultury organizacyjnej państw europejskich i azjatyckich na poziom zarządzania w organizacji; 5. Wpływ jakości kadry menedżerskiej na efektywność procesu pierwotnej oferty publicznej funduszy private equity na GPW w Warszawie; 6. Zarządzanie kapitałem ludzkim w energetyce; 7. Analiza procesu zarządzania nowoczesnymi kanałami komunikacji w motywowaniu pracowników na przykładzie banku Y. Studium przypadku; 8. CSI w ocenie satysfakcji konsumentów na przykładzie wybranych sieci handlowych; 9. Planowane postarzanie produktu - analiza zjawiska; 10. Reklama w świecie nowych technologii - przegląd wybranych zagadnień; 11. Sustainability marketing mix przedsiębiorstw na rynku międzynarodowym; 12. Zarządzanie organizacją - efekty techniczne współdziałania organizacji; 13. Informacyjne aspekty Podatkowej Księgi Przychodów i Rozchodów na przykładzie Zakładu Piekarniczo-Cukierniczego X.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Zeszyt 2/2008)
Półrocznik, 2003-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularne, 2000-2002
Marian Huczek: Wspieranie rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw przez Unię Europejską na przykładzie Małopolski; Andrzej Chodyński: Przedsiębiorczość i innowacyjność a kompetencje- aspekty strategiczne; Marta Kruk: Strategie zarządzania kapitałem obrotowym w wybranych przedsiębiorstwach sektora budowlanego; Marek jabłoński, Adam Jabłoński: Zarządzanie w kryzysie- model zarządzania finansami; Monika Budnik: Badania satysfakcji klientów jako próba zmierzenia się z dysonansem poznawczym konsumentów; Anna Sołtysik-Piorunkiewicz: Zarządzanie relacjami z klientem z wykorzystaniem techniki customer care- charakterystyka systemów CRM; Małgorzata Smolarek: Strategie marketingowe małych przedsiębiorstw w powiecie częstochowskim; Paweł Nowak: Wykorzystanie ceny w jakości produktów; Magdalena Jabłońska: Ocena stosowania wybranych zasad społecznej odpowiedzialności biznesu w działalności przedsiębiorstw; Kacper Rosa: Nowe narzędzia zarządzania środowiskiem- korzyści z ekologicznej oceny cyklu życia (LCA); Eugeniusz Krzemień, Radosław Wolniak: Systemy zarządzania środowiskowego, jakością oraz bezpieczeństwem i higieną pracy i ich integracja; Krystyna Trynda: Audyt informacyjny w sektorze MSP z wykorzystaniem technologii informatycznych' Jagdiga Bakonyi: Efektywność procesów dydaktycznych wspieranych metodami e-lerningu; Sabina Adamiec: Cyfryzacja bibliotek a potencjał społeczny bibliotekarzy; Joanna Dzieńdziora: Równouprawnienie kobiet i mężczyzn w miejscu pracy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wykorzystanie wyników badań w zarządzaniu. 2. Modele postępowania nabywców dóbr konsumcyjnych. 3. Badania uwarunkowań wewnętrznych postępowania nabywców dóbr konsumcyjnych. 4. Badania uwarunkowań zewnętrznych postepowania dóbr konsumcyjnych. 5. Badania uwarunkowań postępowania nabywców dóbr inwestycyjnych. 6. Badania ogólnych uwarunkowań rynkowych przedsiębiorstwa. 7. Badania segmentacyjne rynku. 8.Metody badania konkurencji. 9.Badania rynków zagranicznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Informatycznej w Warszawie / Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Informatyczna w Warszawie ; 6/1999)
1. Przemiany strukturalne w polskim rolnictwie, 2. Decyzje konsumenta na rynku w świetle współczesnej mikroekonomii i teoria podejmowania decyzji, 3. Przedsiębiorstwo wobec niepewności gospodarowania, 4. Teoria systemowa i analiza systemowa podstawą badań i oceny zarządzania przedsiębiorstwem, 5. Logistyka i marketing - obszary wspólnych działań (część I), 6. Drogi transmisji impulsów pieniężnych, 7. Europejska jednostka walutowa, 8. Ubezpieczenia kredytów eksportowych w polskim handlu zagranicznym z Rosją w I połowie lat dziewięćdziesiątych (część I)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Co to jest zogniskowany wywiad grupowy; Zasadnicze etapy zogniskowanych wywiadów grupowych; Zasady prowa- dzenia wywiadu; Zastosowanie technik projekcyjnych i technik wspomagających.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Marketing bez tajemnic)
Cz.I Marketing zaczyna się od konsumenta : 1.Wyzwanie marketingowe, 2.Uwarunkowania postępowania konsumentów na rynku, 3.Potrzeby i motywacje, 4.Ryzyko w zakupach konsumentów. Cz.II Decyzje nabywców : 5.Anatomia decyzji konsumentów, 6.Rodzaje decyzji zakupu, 7.Zakup nowegp produktu, 8.Przedsiębiorstwo i instytucjie jako nabywcy. Cz.III wybór rynku docelowego : 9.Analiza możliwości i zagrożeń działania, 10.Segmentacja rynku, 11.Wybór pozycji i sposobu działania na rynku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej