Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(29)
Forma i typ
Książki
(28)
Publikacje naukowe
(8)
Publikacje fachowe
(7)
Czasopisma
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(22)
dostępne
(20)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(21)
Czytelnia
(22)
Autor
Rybak Mirosława
(2)
Abligowski Marek
(1)
Antonowicz Paweł
(1)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Balcerek Ewa
(1)
Barbaro Natalia de
(1)
Baruk Agnieszka Izabela
(1)
Boczkowska Magdalena (1983- )
(1)
Borkowski Stanisław
(1)
Bąk Dariusz
(1)
Chodyńska-Kukułka Agata
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Fikus Sebastian
(1)
Filas Ryszard
(1)
Gasparski Wojciech (1936-2022)
(1)
Gierula Joanna
(1)
Gierula Marian
(1)
Grzesiok-Horosz Agnieszka
(1)
Grzybczyk Katarzyna
(1)
Hartley Robert F
(1)
Hartman Jan (1967- )
(1)
Huczek Marian (1939-2023)
(1)
Jabłoński Adam
(1)
Jabłoński Marek Marian
(1)
Jachimowski Marek
(1)
Jeziorski Leopold
(1)
Kardaś Jarosław
(1)
Kaźmierczak Magdalena
(1)
Klimek Jan (1952- )
(1)
Kochmańska Magdalena
(1)
Kocot Maria
(1)
Kopecka-Piech Katarzyna
(1)
Kornacka-Grzonka Monika
(1)
Koszembar-Wiklik Małgorzata (1970- )
(1)
Kowalczyk Ryszard
(1)
Kowalski Sławomir
(1)
Krawczyk Dariusz
(1)
Lewicka-Strzałecka Anna
(1)
Marcinkiewicz Cezary
(1)
Markiewicz Katarzyna
(1)
Michalczyk Stanisław
(1)
Minus Paul M
(1)
Moczydłowska Joanna
(1)
Moszkowicz Mieczysław
(1)
Oleksyn Tadeusz (1945- )
(1)
Pietrzkiewicz Tadeusz (1911-2005)
(1)
Polińska Karolina
(1)
Pratley Peter
(1)
Płaneta Paweł
(1)
Regulski Lech
(1)
Rok Bolesław
(1)
Sarna Paweł
(1)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(1)
Sikorski Czesław (1943- )
(1)
Sikołowska Julita
(1)
Skórska Anna
(1)
Stabryła Adam (1942- )
(1)
Szot-Gabryś Teresa
(1)
Trynda Katarzyna
(1)
Walkowiak Jerzy
(1)
Wawer Monika
(1)
Zakrzewska-Bilewska Agnieszka
(1)
Zalewski Zbigniew (1956- )
(1)
Тулупов Владимир B
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(13)
2000 - 2009
(9)
1990 - 1999
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(29)
Język
polski
(29)
Temat
Etyka biznesu
(18)
Zarządzanie
(8)
Etyka zawodowa
(6)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(6)
Marketing
(4)
Menedżerowie
(4)
Przedsiębiorstwo
(4)
Środki masowego przekazu
(4)
Etyka społeczna
(3)
Komunikacja społeczna
(3)
Przedsiębiorczość
(3)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(3)
Etyka
(2)
Etyka dziennikarska
(2)
Kadry
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Media społecznościowe
(2)
Odpowiedzialność społeczna
(2)
Organizacja
(2)
Postawy
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(2)
Reklama
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Zarządzanie ryzykiem
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Analiza strategiczna
(1)
Banki
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Bilans księgowy
(1)
Coaching
(1)
Coachowie
(1)
Czasopismo regionalno-lokalne
(1)
Czasopismo społeczno-kulturalne
(1)
Dane osobowe
(1)
Decyzje
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Dziennikarstwo śledcze
(1)
Dziennikarze
(1)
Etyka lekarska
(1)
Franczyza
(1)
Globalizacja
(1)
Innowacje
(1)
Inwestycje
(1)
Jakość usług
(1)
Kampania wyborcza
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Kapitał społeczny
(1)
Kariera
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konkurencja
(1)
Konkurencyjność
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Konwergencja mediów
(1)
Koszty
(1)
Kultura
(1)
Lekarze a pacjenci
(1)
Majątek trwały
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing polityczny
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Mentoring
(1)
Merchandising
(1)
Misja przedsiębiorstwa
(1)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(1)
Model biznesowy
(1)
Motywacja pracy
(1)
Obrót pieniężny
(1)
Obsługa klienta
(1)
Outplacement
(1)
Polityka
(1)
Pośrednictwo
(1)
Praca
(1)
Prakseologia
(1)
Prawo autorskie
(1)
Prawo do informacji publicznej
(1)
Prawo reklamy
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
Przemysł
(1)
Przywództwo
(1)
Radiofonia
(1)
Radiowe programy informacyjne
(1)
Regionalizacja gospodarcza
(1)
Regionalne środki masowego przekazu
(1)
Ruchy i organizacje ekologiczne
(1)
Rynek (ekonomia)
(1)
Ryzyko bankowe
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Satysfakcja zawodowa
(1)
Socjologia
(1)
Strony WWW
(1)
Sukces
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
Szczupłe zarządzanie
(1)
Służba zdrowia
(1)
Targi i wystawy
(1)
Telewizja
(1)
Turystyka
(1)
Venture capital
(1)
Temat: dzieło
The New York Times (czasopismo ; Stany Zjednoczone ; 1851- )
(1)
Temat: czas
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
2001-
(2)
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Kazachstan
(1)
Niemcy
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(9)
Monografia
(3)
Opracowanie
(3)
Czasopismo naukowe
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Czasopismo prasoznawcze
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Poradnik
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(20)
Filozofia i etyka
(7)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(6)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Medycyna i zdrowie
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
29 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Rozdział I. Marketing etyczny i jego odwrotność. Rozdział II. Nabywcy finalni jako podmioty nieetycznych działań marketingowych producentów. Rozdział III. Postrzeganie producentów w kontekście poziomu etyki podejmowanych przez nich działań marketingowych Rozdział IV Postrzeganie handlowców w kontekście poziomu etyki podejmowanych przez nich działań marketingowych. Rozdział V. Kształtowanie emocjonalnej lojalności nabywców finalnych poprzez inspirowanie ich aktywności prosumpcyjnej na rynku produktów spożywczych. Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Wojny marketingowe, 2.Wielkie powroty, 3.Zarządzanie zmianą i kryzysem, 4.Błędy w zarządzaniu i marketingu, 5.Znakomite sukcesy marketingowe, 6.Etyczne porażki, 7.Wielkie przygody przedsiębiorców
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: R. 1 Narodziny etyki: Filozofia matką nauki; Od antyku do Spinozy i Kanta; Wzorce moralne w judaizmie i buddyzmie; Centesimus annus; Kwestie biznesu w islamie; Inne spojrzenia. R. 2 Biznes a etyka: Na pierwszym planie obiektywizm; Sens biznesu; Żyć zacnie w biznesie; Dobra tyle, ile można - zła tyle, ile konieczne. R. 3 Etyka we współczesnym biznesie: Biznes nie jest wojną prowadzoną w dżungli; Z rozsądku i poczucia odpowiedzialności; Drogi różne, cel wspólny. R. 4 Etyka a sukces biznesowy: Europejskie normy i standardy; Nie tylko Kodeks Bushido; Trudne narodziny czasu przełomu; Dylematy etyczne; Godność zawodu, misja profesji; Czy tworzyć kodeksy etyczne?; Konsekwencja konsumeryzm?; Jaka etyka na poziomie przedsiębiorstwa?; Pakiet sugestii. R. 5 Samo życie: W służbie i we władzy klienta; Na rynku jak na ringu; Korzyści na dziś i jutro; Gra pozorów a rzeczywistość. R. 6 Corporate Social Responsibility: Trudne początki; Współczesna interpretacja; Oczekiwania i korzyści; Czy jest szansa na etyczny wymiar działalności biznesowej?; Humanizacja działalności biznesowej. R. 7 Coś dla przedsiębiorców: Na kapitańskim mostku; Godna praca, sprawiedliwa zapłata; Prawdziwym błędem jest błąd popełnić i nie naprawić go. Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: I Charakter i cel refleksji etycznej; II Etyka biznesu - rozwiązania godzące wymogi moralne z interesem strategicznym; III Ogólne pojęcie odpowiedzialności moralnej; IV Odpowiedzialność moralna w
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Celowość badań etyki zarządzania; Systemy wartości i kryteria ich wyboru; Problemy etyki w procesie makrozarządzania; Kryteria oceny i rodzaje decydentów; Zagadnienia etyki mikrozarządzania; Tworzenie uwarunkowań proetycznego zarządzania; Struktura uwarunkowań; Założenia ideologiczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Perspektywa praktyczna; Biznes wobec wyzwań etycznych nowej fazy gospodarki rynkowej; Etyka w biznesie - podejście europejskie; Etyka w biznesie - podejście azjatyckie; Etyka w biznesie - podejście północnoamerykańskie; perspektywa akademicka; czy pojęcie etyki biznesu ma sens ekonomiczny; Kiedyś wszedł miedzy wrony. Biznes w ujęciu międzynarodowym, a relatywizm kulturowy; Kształtowanie norm etycznych w międzynarodowym biznesie: jaka rolę powinien odgrywać biznes, a jaką rząd? Perspektywa religijna; Buddyzm a japońska etyka gospodarcza; Punkt widzenia judaizmu na współczesną moralność przedsiębiorczości; Chrześcijaństwo a etyka przedsiębiorczości; Etyka biznesu a islam; sześć przykładów a dziedziny biznesu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Aksjologiczne podstawy gospodarowania i etyki biznesu; 2. Audyt etyczny organizacji; 3. Bogactwo i ubóstwo jako problem etyczny; 4. Etos ludzi i instytucji biznesu; 5. Etyczne aspekty działań marketingowych; 6. Etyka biznesu; 7. Etyka biznesu w warunkach globalizacji; 8. Etyka ekonomii; 9. Etyka gospodarcza; 10. Etyka powinności- deontologizm; 11. Etyka pożytku- utylitaryzm; 12. Etyka w komunikowaniu społecznym przedsiębiorstwa; 13. Etyka w public relations; 14. Etyka w sferze finansów; 15. Fuzje i przejęcia- analiza etyczna; 16. Geneza etyki działalności gospodarczej; 17. Infrastruktura etyczna biznesu; 18. Kodeksy i programy etyczne; 19. Konflikt interesów; 20. Konsumenci: prawa i obowiązki; 21. Korupcja; 22. Ład korporacyjny; 23. Menedżer- deontologia zawodu; 24. Oceny i decyzje moralne; 25. Odpowiedzialność wobec pracowników; 26. Podstawy odpowiedzialnej konkurencyjności; 27. Polskie tradycje etyki życia gospodarczego; 28. Raportowanie i ocena społecznej odpowiedzialności; 29. Religia i biznes; 30. Społeczna odpowiedzialność biznesu; 31. Standardy odpowiedzialnego inwestowania; 32. Teoria cnót; 33. Teorie oraz dylematy etyczne i prakseologiczne; 34. Trwały i zróżnicowany rozwój; 35. Umowa społeczna; 36. Whistleblowing; 37. Zasada podwójnego skutki w działalności gospodarczej; 38. Zaufanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Psychologiczne aspekty kontaktu sprzedawcy z klientem, 2.Mechanizmy podejmowania decyzji konsumenckich, 3.Psychologia oddziaływania reklamy, 4.Negocjacje handlowe, 5.Dziecko jako konsument, 6.Etyka w marketingu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej