Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(52)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(48)
Publikacje fachowe
(5)
Czasopisma
(4)
Publikacje naukowe
(3)
E-booki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(44)
dostępne
(38)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(38)
Czytelnia
(45)
Autor
Opolski Krzysztof (1948- )
(7)
Grabiec Olimpia (1975- )
(3)
Grzegorczyk Wojciech
(3)
Huczek Marian (1939-2023)
(3)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(3)
Bakonyi Jadwiga
(2)
Dzieńdziora Joanna
(2)
Fleszer Dorota (1971- )
(2)
Gajewska Paulina
(2)
Grzywacz Jacek
(2)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(2)
Kieżel Małgorzata
(2)
Klimczok Monika
(2)
Kosiński Bohdan
(2)
Kowalska Sylwia
(2)
Seroka-Stolka Oksana
(2)
Stefańska-Matuszyn Maria
(2)
Stolarska Agnieszka
(2)
Szewczyk Irena
(2)
Tomczyk Anna
(2)
Trojanowski Tomasz
(2)
Wierzba Ryszard
(2)
Zasępa Piotr
(2)
Alimpiiev Yevhenii
(1)
Balina Rafał
(1)
Baryń Magdalena
(1)
Bogusz Marta
(1)
Borski Maciej (1975- )
(1)
Bylok Felicjan
(1)
Czyż Marek
(1)
Detyna Beata
(1)
Dudzik-Lewicka Irena
(1)
Dębniewska Maria
(1)
Francik Kamila
(1)
Gospodarowicz Andrzej (1945- )
(1)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(1)
Idasz-Balina Marta
(1)
Illiashenko Nataliia
(1)
Illiashenko Sergii
(1)
Iwanicz-Drozdowska Małgorzata (1971- )
(1)
Jajuga Krzysztof (1956- )
(1)
Janczewski Jerzy
(1)
Janusz Anna
(1)
Jędrzejczak Andrzej
(1)
Kajstura Maciej
(1)
Kamińska Barbara
(1)
Knapik Alina
(1)
Kobis Paweł
(1)
Kolasa Małgorzata
(1)
Konachowicz Jan
(1)
Kozioł Leszek
(1)
Kraczla Magdalena
(1)
Krakowczyková Mariola
(1)
Krawiec Wioletta
(1)
Krzepicka Alicja
(1)
Kucęba Robert
(1)
Kudła Janusz
(1)
Kulhánek Lumír
(1)
Kurowska-Pysz Joanna
(1)
Lebioda Gabriel
(1)
Lemańska-Majdzik Anna
(1)
Lipowski Marcin
(1)
Lisiński Marek
(1)
Macierzyński Michał
(1)
Malarski Stanisław
(1)
Mazur Jolanta
(1)
Michałek Janusz
(1)
Miąsek Dagmara
(1)
Motnyk Marcin
(1)
Młynarska-Jurczuk Agata
(1)
Niemczal Łukasz
(1)
Novotný Jan
(1)
Nowak Alojzy Z. (1956- )
(1)
Pabian Arnold
(1)
Pachura Aneta
(1)
Piskořová Irena
(1)
Pluskota Przemysław
(1)
Pluta-Olearnik Mirosława
(1)
Pochopeń Jolanta
(1)
Pochopień Jolanta
(1)
Podgórska-Rykała Joanna (1987- )
(1)
Porvazník Ján
(1)
Proniewski Marek (1958- )
(1)
Pudło Mariusz
(1)
Pędziwiatr Ewelina
(1)
Ronka-Chmielowiec Wanda (1948- )
(1)
Rosowska Agata
(1)
Roszkowski Zenon
(1)
Shypulina Yuliia
(1)
Sibińska Anna
(1)
Sobel Tomasz
(1)
Solarz Jan Krzysztof
(1)
Soliński Tomasz
(1)
Sołoma Andrzej
(1)
Starostka-Patyk Marta
(1)
Stopczyński Andrzej (1962- )
(1)
Sulich Adam
(1)
Swoboda Uwe C
(1)
Szatan Małgorzata
(1)
Szczepaniec Marek
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(10)
2000 - 2009
(29)
1990 - 1999
(11)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(52)
Rosja
(1)
Język
polski
(51)
angielski
(1)
rosyjski
(1)
Temat
Banki
(49)
Zarządzanie jakością
(8)
Marketing
(6)
Marketing bankowy
(6)
Zarządzanie
(6)
Bankowe usługi detaliczne
(5)
Public relations
(5)
Jakość usług
(4)
Kredyt
(4)
Marketing partnerski
(4)
Banki internetowe
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(3)
Przedsiębiorstwo
(3)
Przedsiębiorstwo rodzinne
(3)
Systemy informatyczne zarządzania
(3)
Usługi finansowe
(3)
Globalizacja
(2)
Gospodarka
(2)
Jakość produktu
(2)
Konsumenci
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Ocena pracowników
(2)
Otoczenie firmy
(2)
Reklama
(2)
Rynek finansowy
(2)
Ryzyko bankowe
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Zarządzanie ryzykiem
(2)
Zarządzanie talentami
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Agencje muzyczne
(1)
Analiza finansowa
(1)
Audyt wewnętrzny
(1)
Automatyzacja
(1)
Azure (platforma chmurowa)
(1)
BPMS (informatyka)
(1)
Bank centralny
(1)
Banki spółdzielcze
(1)
Banki uniwersalne
(1)
Bankowość elektroniczna
(1)
Bezpieczeństwo informacji
(1)
Bezpieczeństwo systemów
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Bilans księgowy
(1)
Budżetowanie
(1)
COVID-19
(1)
Chatbot
(1)
Coworking
(1)
Dobrostan psychiczny
(1)
Dojrzałość procesowa organizacji
(1)
Dowód księgowy
(1)
Dyrektorzy szkół
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Ekonomika
(1)
Elastyczne powierzchnie biurowe
(1)
Etyka biznesu
(1)
Euro (pieniądz)
(1)
Faktura VAT
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Freelancer
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Gospodarka materiałowa
(1)
Grupy nacisku
(1)
Handel
(1)
Holdingi
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Innowacje
(1)
Instytucje kredytowe
(1)
Internacjonalizacja przedsiębiorstw
(1)
Internet
(1)
Jakość kształcenia
(1)
Języki informacyjne
(1)
Kadry
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Karty płatnicze
(1)
Kompetencje przywódcze
(1)
Komputery
(1)
Korporacjonizm
(1)
Koszty
(1)
Kryzys
(1)
Las
(1)
Leasing
(1)
Logistyka
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing polityczny
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Menedżerowie
(1)
Motywacja pracy
(1)
Narodowy Bank Polski
(1)
Obrót pieniężny
(1)
Obsługa klienta
(1)
Odzież
(1)
Optymalizacja
(1)
Poręczenie bankowe
(1)
Pośrednictwo
(1)
Praca biurowa
(1)
Prawo bankowe
(1)
Prawo handlowe
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
1989-
(3)
1989-2000
(3)
1901-2000
(2)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(8)
Katowice (woj. śląskie ; okolice)
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(9)
Opracowanie
(6)
Czasopismo ekonomiczne
(4)
Czasopismo naukowe
(4)
Praca zbiorowa
(3)
Monografia
(2)
Artykuły
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Przegląd literatury
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(20)
Zarządzanie i marketing
(18)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
53 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing bankowy / Zenon Roszkowski. - Wyd.2 popr. - Białystok : Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Białymstoku, 2002. - 205 s. : tab., wykr. ; 24 cm.
Temat
Koncepcja marketingu bankowego, warunki stosowania marketingu i struktury organizacyjne działalności marketingowej, Marketingowe otoczenie banków, Badania marketingowe, Strategie usług bankowych, Segmentacja rynku usług bankowych, Planowanie strate- giczne, Produkty bankowe i polityka dystrybucji, Polityka cenowa, Promocja usług bankowych, Reklama jako element promocji, Personel banku i jakość usługi, Zarządzanie bankiem przez jakość.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing bankowy / Wojciech Grzegorczyk. - Bydgoszcz [i in.] : Oficyna Wydaw. BRANTA, 2004. - 257 s. : tab., wykr. ; 24 cm.
1.Pojęcie marketingu bankowego, 2.Badania marketingowe i ich znaczenie dla strategii marketingowej banku; 3. Strategie marketingowe banków; 4. Produkt bankowy - jego cechy i rodzaje; 5. Polityka produktu i jej elementy; 6. Cykl życia produktu bankowego; 7. Cena produktów bankowych; 8. Dystrybucja produktów bankowych; 9. Polityka promocji banków; 10. Organizacja działalności marketingowej banku; 11. Przykłady działań marketingowych polskich i zagranicznych banków; Podsumowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing bankowy / Małgorzata Kolasa. - Warszawa : CeDeWu, 2008. - 155, [1] s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
(PLATINIUM)
1. Teoria marketingu bankowego: Istota marketingu bankowego a klasyczne ujęcie marketingu; Rola marketingu bankowego a jego zakres pojęciowy. 2.Produkt i jego cena: Produkty i usługi bankowe i ich cena; Trendy w systemie bankowym. 3. Dystrybucja produktów usług banku: Istota dystrybucji produktów usług bankowych a rola segmentacji klientów; Rodzaje kanałów dystrybucji; Bezpośrednie kanały dystrybucji produktów usług bankowych. 4. Promocja i Public Relations w działalności banku: Promocja, Public Relations, Reklama jako najbardziej popularne narzędzie promocji. 5. "Piąty element": Idea, modele i funkcje bankowego marketingu wewnętrznego; Idea jakości w polskich bankach; Customer Relationship Management jako nowa jakość w banku; Kapitał intelektualny a kapitał ludzki w polskiej bankowości
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing bankowy : podręcznik / Wojciech Grzegorczyk. - Warszawa : Zarządzanie i Finanse, 1999. - 199 s. : tab., wykr. ; 24 cm.
(Biblioteka Menedżera i Bankowca)
Pojęcie marketingu bankowego, Badania marketingowe i i ich znaczenie dla strategii marketingowej banku, Produkt jako element strategii marketing-mix banku, Cena produktów banku, Dystrybucja produktów banku, Polityka promocji banków, Marketingowe strategie banków, Organizacja działalności marketingowej banku, Studium przypadku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Temat
I. Istota i funkcje marketingu bankowego na tle marketingu usług : 1.Specyfika usługi jako produktu, 2.Marketing usług-marketing bankowy, 3.Jakość usług podstawą przewagi konkurencyjnej banku, 4.Konsument a usługa-od pierwszego kontaktu do lojalności, 5.Pojęcie równoważenia popytu i podaży usług bankowych w czasie. II. Analiza stopnia i skutków niedopasowania popytu i podaży usług bankowych : 1.Rozwój bankowości detalicznej w Polsce, 2.Analiza zapotrzebowania na usługi bank owe w czasie-studia przypadków, 3.Przyczyny zmienności natężenia popytu na usługi bankowe, 4.Skutki niedopasowania popytu i podaży usług, 5.Analiza procesu świadczenia wybranych usług bankowych klientom indywidualnym, III. Instrumenty równoważące popyt z podażą usług bankowych : 1.Optimum możliwości dostarczania usług, 2.Instrumenty oddziaływania na konsumentów usług bankowych, 3.Instrumenty różnicujące zdolność banku w dostarczani u usług, 4.Zarządzanie czasem oczekiwania klienta na u sługę. IV Ekonomiczne i organizacyjne aspekty równoważenia popytu i podaży usług : 1.Realia opieki nad klientem indywidualnym w polskich bankach, 2.Model rozwiązań równo ważących popyt i podaż usług w banku, 3.Wpływ rozwiązań równoważących popyt i podaż usług na wzrost efektywności banku, 4.Bariery wdrażania proponowanych rozwiązań w bankach
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Marketing relacyjny w bankowości komercyjnej - pod stawy teoretyczne; 2. Kształtowanie relacji banku z klientami; 3. Polityka produktowa służąca do ustanowienia i wzmacniania relacji; 4. Polityka cenowa banków jako istotny element marketingu relacyjnego; 5. W poszukiwaniu optymalnego modelu dystrybucji produktów bankowych; 6. System komunikacji w marketingu relacyjnym; 7. Wyniki banków - marketingowe źródła sukcesu; Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
1.Marketing relacyjny jako nowa orientacja strategiczna, 2.Lojalność i satysfakcja klientów banku a utrwalanie relacji, 3.zarzadzanie jakością w marketingu relacyjnym istota i rola w utrwalaniu związków z klientami banku, 4.zasady wdrażania marketingu relacyjnego, 5.Marketing relacyjny w praktyce sektora banków detalicznych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez tajemnic)
Bank a marketing, Placówki operacyjne banków i ich otoczenie, Klient w centrum uwagi banku, Usługi bankowe - trudny produkt marketingowy, Sprzedaż usług bankowych i obsługa klienta, Pracownicy banku - ważny atut marketingowy, Sztuka promocji usług bankowych, Badania rynku usług bankowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Istota marketingu usług finansowych; Strategiczne planowanie marketingowe; Marketingowe otoczenie; Segmentacja rynku usług finansowych; Strategia usługi finan- sowej; Polityka cenowa; Polityka dystrybucyjna; Promocja; Marketing usług ubezpieczeniowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing w działalności banku / Jacek Grzywacz. - Warszawa : Difin, 2006. - 208 s. ; 24 cm.
I. Istota marketingu bankowego. II. Instrumenty marketingu. III. Segmentacja klientów. IV. Badania marketingowe. V. Subtelna sztuka reklamy. VI. Elementy kształtujące wizerunek banku. VII. Relacja bank - klient w budowaniu trwałych więzi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
MEiP 1(16) 2007. - Warszawa : Wyższa Szkoła Handlu i Prawa im.Ryszarda Łazarskiego, 2007. - 153 s. : rys., tab. ; 24 cm.
(Myśl Ekonomiczna i Prawna : kwartalnik Wyższej Szkoły Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego w Warszawie ISSN 1644-4213 ; 1(16) 2007)
1. Finanse publiczne w procesie dostosowania polskiej gospodarki do przyjęcia Euro; 2. Rola rynku kapitałowego w proinnowacyjnej alokacji kapitału w Polsce; 3. Reformy bankowe w krajach Europy Środkowej; 4. Organizacja wirtualna a organizacja tradycyjna - analiza porównawcza systemów zarządzania; 5. Istota i zakres marketingu sportu; 6. Raport o innowacyjności polskiej gospodarki
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie organizacją - budowa "domu jakości", 2. Pomiar jakości usług w bankach komercyjnych, 3. Ekonomiczne aspekty doskonalenia jakości w bankach, 4. Jakość jako globalny wymiar przewagi konkurencyjnej banku, 5. CRM - nowy wymiar jakości w banku, 6. Badania mystery shopping jako wsparcie zarządzania metodą CRM w bankowości, 7. Total Quality Managment (TQM) w zarządzaniu zasobami ludzkimi
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Szanse i zagrożenia związane z zarządzaniem sztuczną inteligencją na przykładzie zastosowania chatbotów w wybranych bankach w Polsce; Dojrzałość organizacyjna w krytycznym przeglądzie literatury; Zmiany na rynku przestrzeni coworkingowych w Polsce na przestrzeni lat 2016–2021; System ratownictwa medycznego w Polsce jako system logistyczny – struktura i wyzwania; Faktura jako dowód prawa do odliczenia przez podatnika ulgi na złe długi; Zarządzanie wiedzą w procesie onboardingu; Przywództwo transformacyjne a satysfakcja z pracy w sektorze hotelarsko-gastronomiczno-turystycznym w czasie pandemii COVID-19; Projekt systemu budżetowania sprzedaży i dystrybucji energii elektrycznej, oparty na usługach chmury obliczeniowej Microsoft Azure – studium przypadku; Wpływ percepcji na zarządzanie organizacją – metodyczny przegląd literatury; Zarządzanie dobrostanem pracowniczym w organizacji; Rola instytucji otoczenia biznesu województwa śląskiego w procesie internacjonalizacji przedsiębiorstw z sektora MŚP; Wykluczenie cyfrowe w kontekście pandemii COVID-19: wprowadzenie do zagadnienia; Metody zarządzania wiedzą ukrytą pracowników z długim stażem naukowym na przykładzie instytucji naukowych zajmujących się budownictwem. Założenia wstępne; Model kompetencji dyrektora szkoły podstawowej; Model architektury systemu zarządzania talentami w organizacji; Porównanie holakracji z innymi strukturami organizacyjnymi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Charakterystyka rynku pieniężnego, System bankowy w Polsce, Tradycyjne rozliczenia pieniężne, Elektroniczne usługi bankowe, Zagraniczne operacje rozliczeniowe, Kredyty bankowe, Zasady rozrachunków międzybankowych, Podstawowe rodzaje ryzyka w działalności banku, Podstawowe zasady oceny sytuacji finansowej banku, marketing w działalności banku, Przykłady liczbowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Kapitał relacji, wartość public relations; Symbole i wyróżniki w procesie kreowania wizerunku kraju; Wykorzystanie działań public relations przed uruchomieniem projektu; Kształtowanie i ocena wizerunku jednostki samorządu terytorialnego; Propaganda czy public relations? Dwa wybrane przypadki z USA i Polski; Komunikowanie polityczne w kampanii wyborczej - kierunki zmian w polskiej rzeczywistości politycznej; Metody działań PR w jednostkach samorządu terytorialnego; Skuteczność i efektywność PR; Marketing międzywyborczy w praktyce. Sto dni rządu Kazimierza Marcinkiewicza; Wizerunek mafii w literaturze Mario Puzo; Społeczna odpowiedzialność uczelni publicznej a public relations (na przykładzie Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego); Public relations w zarządzaniu sytuacją kryzysową w banku; Samorządowe public relations w Polsce - doniesienie z badań; Uwarunkowania i instrumenty kształtowania wizerunku firmy w Internecie; Public relations rejonu Kaszub; Lobbying organizacji trzeciego sektora; Etyczne aspekty PR w Polsce w świetle wyników badań empirycznych; Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa jako narzędzie komunikacji marketingowej; Public relations - gdzie jesteśmy i gdzie idziemy? Mity i fakty; Wykorzystanie telemarketingu w ubezpieczeniach; Zmiana wizerunku służby zdrowia w Polsce - konieczność i potrzeba społeczna; Niedyskretny urok grupy. Grupy studenckie a kształtowanie wizerunku uczelni na przykładzie Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości w Krakowie; Duży sukces małej Ani, czyli reklamowa kampania wizerunkowi na usługach PR; Marketingowe PR w zintegrowanej komunikacji; Marketingowa koncepcja kształtowania wizerunku przedsiębiorstwa; Wykorzystanie macierzy celów wizerunkowych w analizie i ocenie sytuacji wyjściowej firmy; Zjawiska społeczno-psychologiczne, wykorzystywane przez public relations w procesie pozyskiwania akceptacji konsumenta dla produktu odzieżowego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Public relations w bankach wirtualnych / Michał Macierzyński. - Warszawa : CeDeWu, 2008. - 258 s. : rys., tab. ; 24 cm.
(PLATINIUM)
1. Konkurencja na rynku usług bankowych: Istota konkurencji na rynku bankowym; Zmiany w otoczeniu rynkowym sektora bankowego; Przewaga konkurencyjna banku i jego pozycja na rynku; Komunikacja marketingowa w budowie przewagi konkurencyjnej w bankowości. 2. Bankowość wirtualna: Istota i pojęcie bankowości internetowej i wirtualnej; Fazy rozwoju bankowości internetowej; Bariery rozwoju bankowości internetowej; Dystrybucja elektronicznych usług bankowych; Najbardziej popularne elektroniczne kanały dystrybucji usług bakowych; Efektywność bankowości wirtualnej i internetowej; Przyszłość bankowości wirtualnej; Banki wirtualne w Polsce. 3. Public relations bankowości: Istota public relations; Funkcje i cele public relations bankowego; Zarządzanie procesem komunikacji w banku; Wizerunek banku jako przedmiot oddziaływania public relations; ePR w bankowości; Etyczne i prawne aspekty public relations w bankowości. 4. Public relations polskich banków wirtualnych: Zarządzanie działaniami public relations w bankach wirtualnych; Corporate identity w bankowości wirtualnej w Polsce; Najważniejsze techniki public relations w badanych bankach wirtualnych; Działalność sponsorska badanych banków wirtualnych; Zarządzanie kryzysowe w bankowości wirtualnej. 5. Banki wirtualne w Polsce w ocenie ich klientów w latach 2004-2006: Zakres badań i charakterystyka próby badawczej; wykorzystanie bankowości internetowej ze względu na czynniki zewnętrzne; Działania PR banków w opinii
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera i Bankowca)
R.1 Promocja sprzedaży - pojęcie i elementy: Promocja sprzedaży i jej czynniki; Specyfika i zadania promocji usługi bankowej; Etapy polityki promocji banku. R.2 Elementy promocji sprzedaży: Reklama usług banko wych i jej rodzaje; Etapy akcji reklamowej banku; Ak cje aktywizacji sprzedaży (popieranie sprzedaży); Sprzedaż osobista - forma promocji oferty banku; Pub lic relations banku. R.3 Praktyka działań promocyjnych banku: Organizacja działań promocyjnych; Przykłady akcji promocyjnych ban ków. Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Istota ryzyka bankowego; Pojęcie ryzyka kredytowego; Ocena kondycji kredytobiorcy; Dywersyfikacja portfela kredytowego; Prawne zabezpieczenie kredytu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Strategia jakości w nowoczesnym zarządzaniu bankiem / Krzysztof Opolski. - Warszawa : Olympus, 1998. - 138, [2] s. : tab., wykr. ; 24 cm.
Geneza koncepcji zarządzania przez jakość; Budowanie strategii jakości w bankach; Normy jakościowe w zarządzaniu bankiem; Kompleksowe zarządzanie przez jakość (TQM) w banku; Główny weryfikator jakości - klient banku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
Cz. I Promocja produktów bankowych na rynku detalicznym a orientacje i strategie rynkowe banków : 1.Istota i uwarunkowania działalności promocyjnej banków komercyjnych, 2.Orientacje strategiczne banków komercyjnych a istota i funkcje promocji, 3.Promocja produktów bankowych w systemie marketingu banków komercyjnych. II. Uwarunkowania środowiskowe strategii promocji banków komercyjnych : 1.Struktura otoczenia banków komercyjnych, 2.Składniki otoczenia dalszego banku komercyjnego i ich wpływ na działania promocyjne banków, 3.Czynniki otoczenia bliższego banku jako determinanty działalności promocyjnej banków. Cz. III Analiza działań promocyjnych banków w świetle kształtowania się ich orientacji marketingowej : 1.Charakterystyka przeprowadzonych badań i próby badawczej, 2.Orientacja rynkowa banków i jej przejawy w świetle badań bezpośrednich, 3.Działania promocyjne badanych banków i ich specyfika, 4.Zachowania nabywców na rynku produktów bankowych na podstawie badań empirycznych. Cz. IV Podstawy i kierunki rozwoju promocji banków detalicznych : 1.Przesłanki zmian w polityce promocyjnej banków, 2.Wzorce marketingowej strategii promocji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej