Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(157)
IBUK Libra
(5)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(156)
Publikacje naukowe
(40)
Publikacje fachowe
(17)
E-booki
(6)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Czasopisma
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(109)
dostępne
(101)
nieokreślona
(7)
wypożyczone
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(109)
Czytelnia
(112)
Autor
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(6)
Mruk Henryk (1948- )
(5)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(5)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(4)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(4)
Maison Dominika (1966- )
(4)
Kędzior Zofia
(3)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(2)
Białecki Klemens Paweł (1929-2021)
(2)
Bronakowski Henryk
(2)
Czerw Aleksandra
(2)
Garbarski Lechosław
(2)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(2)
Karcz Kornelia
(2)
Majchrzak-Lepczyk Justyna
(2)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(2)
Milic-Czerniak Róża
(2)
Nowacka Aldona
(2)
Nowacki Robert
(2)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(2)
Perenc Józef (1945- )
(2)
Pietraszewski Marian
(2)
Poszytek Paweł (1968- )
(2)
Rzychoń Tomasz
(2)
Rószkiewicz Małgorzata
(2)
Sobocińska Magdalena
(2)
Szulce Halina (1939- )
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Adamus-Matuszyńska Anna
(1)
Antonides Gerrit
(1)
Antonowicz Paweł
(1)
Anuszewska Izabella
(1)
Bajdak Andrzej
(1)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Banaś Jarosław
(1)
Barbaro Natalia de
(1)
Barbour Rosaline
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Birûkova V. M
(1)
Blake Elizabeth
(1)
Blankenship Albert Breneman (1914- )
(1)
Bond Alison
(1)
Borkowska Stanisława (1939- )
(1)
Borkowski Stanisław (1945- )
(1)
Bosiacki Stefan
(1)
Brach Bartłomiej (1988- )
(1)
Breen George Edward (1911- )
(1)
Budzanowska Anna (1976- )
(1)
Busławski Adam
(1)
Cheverton Peter
(1)
Chmiel Katarzyna
(1)
Chołoniewski Jacek (1957- )
(1)
Ciechomski Wiesła
(1)
Copp Tomasz
(1)
Cravens David W
(1)
Cybulko Anna
(1)
Deluga Włodzimierz
(1)
Dembińska-Cyran Izabela
(1)
Dietl Jerzy (1927-2021)
(1)
Dimitrova S. S
(1)
Doyle Peter
(1)
Dudek Aleksander
(1)
Dzik Piotr
(1)
Dzięcioł Paweł
(1)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(1)
Frąckiewicz Ewa
(1)
Gejmo Beder
(1)
Geryk Marcin
(1)
Gregor Bogdan
(1)
Guła Katarzyna
(1)
Górak-Sosnowska Katarzyna
(1)
Głuchowski Jan (1940- )
(1)
Hague Paul
(1)
Hartley Steven W
(1)
Herbuś Aneta
(1)
Hermaniuk Tomasz
(1)
Hołub-Iwan Joanna
(1)
Iwasiewicz Andrzej
(1)
Jabłońska Magdalena
(1)
Jabłoński Marek
(1)
Janiszewski Adam
(1)
Jaskólska Justyna
(1)
Jones John Philip
(1)
Juchnowicz Ryszard
(1)
Jędrzejczyk Zbigniew
(1)
Kaden Robert J
(1)
Kalińska-Kula Magdalena
(1)
Kania Aleksandra
(1)
Kaniewska-Sęba Aleksandra
(1)
Karasev Aleksandr Pavlovič
(1)
Karcz Kornelia (1956-2007)
(1)
Kardaszewski Jacek (1958-2014)
(1)
Kassay Štefan (1941- )
(1)
Kauf Sabina
(1)
Kaznowski Dominik
(1)
Kerin Roger A
(1)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(24)
2010 - 2019
(37)
2000 - 2009
(88)
1990 - 1999
(14)
Okres powstania dzieła
2001-
(40)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(160)
Rosja
(1)
Ukraina
(1)
nieznany (us)
(1)
Język
polski
(160)
rosyjski
(2)
angielski
(1)
Odbiorca
Szkoły zawodowe
(1)
Temat
Marketing
(75)
Badania marketingowe
(42)
Przedsiębiorstwo
(27)
Rynek
(20)
Marketing strategiczny
(15)
Badania rynku
(10)
Internet
(9)
Reklama
(9)
Segmentacja rynku
(9)
Szkolnictwo wyższe
(9)
Zarządzanie
(9)
Komunikacja marketingowa
(8)
Promocja handlowa
(8)
Konsumenci (ekon.)
(7)
Marketing elektroniczny
(7)
Strategia marketingowa
(7)
Usługi
(7)
Zarządzanie jakością
(7)
Ceny
(6)
Kanały marketingowe
(6)
Konsumenci (ekonomia)
(6)
Otoczenie firmy
(6)
Satysfakcja konsumentów
(6)
Turystyka
(6)
Innowacje
(5)
Komunikowanie marketingowe
(5)
Obsługa klienta
(5)
Promocja
(5)
Zachowania konsumentów
(5)
Badania naukowe
(4)
Handel międzynarodowy
(4)
Marketing partnerski
(4)
Organizacja
(4)
Reklama internetowa
(4)
System informacji marketingowej
(4)
Usługi turystyczne
(4)
Zarządzanie projektami
(4)
Analiza danych
(3)
Ankieta
(3)
Badania operacyjne
(3)
Banki
(3)
Decyzje
(3)
Efektywność ekonomiczna
(3)
Handel
(3)
Handel elektroniczny
(3)
Handel zagraniczny
(3)
Jakość produktu
(3)
Kadry
(3)
Konsumenci
(3)
Lojalność konsumentów
(3)
Marka*
(3)
Marketing międzynarodowy
(3)
Media społecznościowe
(3)
Menedżerowie
(3)
Metody badawcze
(3)
Miasta
(3)
Planowanie strategiczne
(3)
Produkcja
(3)
Produkt turystyczny
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(3)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(3)
Public relations
(3)
Zarządzanie publiczne
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Zogniskowany wywiad grupowy
(3)
Badania internetowe
(2)
COVID-19
(2)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(2)
Digitalizacja
(2)
Ekonomia społeczna
(2)
Ekorozwój
(2)
Erasmus+ (program)
(2)
Farmacja
(2)
Gospodarka
(2)
Informacja
(2)
Informatyka
(2)
Innowacje organizacyjne
(2)
Instytucje nonprofit
(2)
Jakość
(2)
Komputery
(2)
Komunikacja
(2)
Konkurencja
(2)
Konsumpcja (ekonomia)
(2)
Leki
(2)
Logistyka
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Marketing terytorialny
(2)
Nawyki konsumenckie
(2)
Odzież
(2)
Plan marketingowy
(2)
Polityka
(2)
Polityka regionalna
(2)
Praca
(2)
Prace badawczo-rozwojowe
(2)
Rolnictwo
(2)
Rozwój regionalny
(2)
Rynek pracy
(2)
Satysfakcja zawodowa
(2)
Socjologia
(2)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(2)
Temat: czas
2001-
(29)
1989-2000
(5)
1901-2000
(4)
1901-
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(28)
Europa
(2)
Ameryka Północna
(1)
Azja
(1)
Chiny
(1)
Czechy
(1)
Częstochowa (woj. śląskie)
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Województwo dolnośląskie (1999- )
(1)
Województwo pomorskie (1999- )
(1)
Województwo łódzkie (1999- )
(1)
Gatunek
Podręcznik
(33)
Raport z badań
(31)
Opracowanie
(20)
Monografia
(13)
Praca zbiorowa
(12)
Materiały pomocnicze
(6)
Case study (studium przypadku)
(1)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Synteza
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(88)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(26)
Nauka i badania
(13)
Socjologia i społeczeństwo
(4)
Matematyka
(3)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(3)
Psychologia
(3)
Edukacja i pedagogika
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Podróże i turystyka
(2)
Transport i logistyka
(2)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
163 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Ekonomia Marketing)
R.1 Proces i procedura badań; R.2 Dobór próby do badań; R.3 Określenie liczebności próby; R.4 Błędy losowe i nielosowe; R.5 Pomiar danych empirycznych; R.6 Analiza niezależności; R.7 Analiza zależności.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: R. 1 Uczelnie a rynek pracy: System szkolnictwa wyższego w Polsce; Cele kształcenia akademickiego w warunkach gospodarki opartej na wiedzy; Udział pracodawców w zarządzaniu uczelnią; oczekiwania rynku pracy wobec absolwentów szkół wyższych. R. 2 Program „Uczelnia Liderów” w systemie akredytacyjnym szkolnictwa wyższego w Polsce: Rola akredytacji w systemie szkolnictwa wyższego; Jakość kształcenia na uczelniach; Akredytacja „Uczelnia Liderów” i jej rola w zarządzaniu szkołami wyższymi. R. 3 Dobre praktyki w zarządzaniu dydaktyką i budowaniu relacji z otoczeniem społeczno-gospodarczym z perspektywy ekspertów Programu „Uczelnia Liderów”. Recenzje wybranych szkół wyższych, które uzyskały certyfikat akredytacyjny: Akademia Finansów i Biznesu Vistula w Warszawie; Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi; Akademia Polonijna w Częstochowie; Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie; Akademia im. Jakuba z Paradyża w Gorzowie Wielkopolskim; Wyższa Szkoła Bezpieczeństwa Publicznego i Indywidualnego „Apeiron” w Krakowie; Gdańska Wyższa Szkoła Humanistyczna; Krakowska Wyższa Szkoła Promocji Zdrowia; Międzynarodowa Wyższa Szkoła Logistyki i Transportu we Wrocławiu; Olsztyńska Szkoła Wyższa imienia Józefa Rusieckiego z siedzibą w Olsztynie; Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży; Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Elblągu; Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Hipolita Cegielskiego w Gnieźnie; Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Koninie; Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Witelona w Legnicy; Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Jana Amosa Komeńskiego w Lesznie; Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Sączu; Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. rotmistrza Witolda Pileckiego w Oświęcimiu; Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Jana Grodka w Sanoku; Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Angelusa Silesiusa w Wałbrzychu; Szkoła Główna Służby Pożarniczej z siedzibą w Warszawie; Uniwersytet Medyczny w Lublinie; Uniwersytet Łódzki; Wyższa Szkoła Ekonomii i Innowacji w Lublinie; Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie; Politechnika Śląska; Wydział Studiów Edukacyjnych Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu; Wydział Biologii Uniwersytetu Gdańskiego; Wydział Zarządzania i Inżynierii Produkcji Politechniki Łódzkiej; Wydział Ekonomii i Zarządzania Uniwersytetu w Białymstoku; Wydział Finansów i Prawa Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Słowo wstępne; 1. Czy twój projekt naukowy jest zarządzany? 1.1. Czym jest projekt naukowy? 1.2. Czym jest zarządzanie projektem naukowym? 1.3. Przykład; Jak planować projekt naukowy? 2.1. Najważniejszy element projektu naukowego 2.2. Jak sformułować cel dla własnych badań? 2.3. Jak prawidłowo odróżnić cel, środki i rezultaty projektu naukowego? 2.4. Rezultaty projektu naukowego 2.5. Działania projektowe. Harmonogramowanie 3. Harmonogram projektu naukowego – budowanie zespołu 3.1. Osoby zaangażowane w projekt naukowy 3.2. Role w projekcie naukowym i kategorie współpracowników 3.3. Specyfika konsorcjum 3.4. Tworzenie zespołu projektowego 4. Zasoby i logistyka projektu naukowego 4.1. Wynajem pomieszczeń 4.2. Potrzeby w zakresie urządzeń i materiałów 4.3. Logistyka projektu naukowego 5. Sprawy kadrowe projektu naukowego 5.1. Na jakich zasadach ogólnych mogą pracować członkowie zespołu badawczego? 5.2. Z jakiej puli sfinansujesz pracę zespołu badawczego? 5.3. Jakie są rodzaje zatrudnienia? 5.4. Ile kosztuje zatrudnienie jednego pracownika? 5.5. Czy specjalista ds. kadr i księgowy to ta sama osoba? 5.6. Kilka rad praktycznych związanych z decyzjami kadrowymi 5.7. Budżet projektu naukowego 5.8. Jak mogą wyglądać wytyczne budżetowe udostępniane przez instytucje finansujące? 5.9. Sporządzenie wstępnej wersji budżetu 5.10. Co jeszcze warto uwzględnić przy opracowaniu budżetu? 5.11. Definitywna wersja budżetu 6. Dobry początek i prawidłowa realizacja projektu naukowego 6.1. Dokumentacja projektu naukowego 6.2. Oprawa prawna projektu naukowego 6.3. Plan Zarządzania Danymi 6.4. Inne procedury wstępne projektu naukowego 6.5. Zasady efektywnej realizacji projektu naukowego 7. Monitoring i kontrola, czyli jak nadzorować projekt naukowy 7.1. Monitorowanie projektu naukowego 7.2. Kontrola projektu naukowego 7.3. Analiza ryzyka projektu naukowego 7.4. Narzędzia ułatwiające monitoring i kontrolę projektu naukowego 8. Zakończenie i zamknięcie projektu naukowego 8.1. Ewaluacja projektu naukowego – definicja i struktura 8.2. Wyniki ewaluacji projektu naukowego – kiedy i jak je wdrażać? 8.3. Jak sporządzić raport finansowy z projektu naukowego? 8.4. Ewaluacja merytoryczna projektu naukowego 8.5. Inne kategorie ewaluacji projektu naukowego 8.6. Kiedy można uznać projekt naukowy za zamknięty? 9. Profesjonalne prowadzenie badań naukowych 9.1. Kim jest profesjonalny naukowiec? 9.2. Co różni doktora od magistra? 9.3. Co potrafi profesjonalny naukowiec? 9.4. Co to znaczy „prowadzić badania”? 9.5. Czym jest doktorat? 9.6. Co robić, by być innowacyjnym naukowcem? 9.7. Normy jakości badań 9.8. Podstawowe metody badawcze 9.9. Etyczne aspekty doktoratu i publikowania 10. Relacje międzypokoleniowe w zespole badawczym – zasady i wyzwania 10.1. Pod kierunkiem mentora – zaufanie i praca 10.2. Naukowe relacje międzypokoleniowe; Glosariusz; Bibliografia; Słowo końcowe; Podziękowania; O autorze; Indeks.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Cz. 1. Teoria komunikacji i jej wykorzystanie w praktyce przedsiębiorstwa: Istota i proces komunikacji; Komunikacja versus marketing; Wpływ komunikacji na zmiany zachowania zakupowego uczestników rynku; Budowanie rynków i ich odmienności. Cz. 2. Składniki komunikacji wielowymiarowej i specyfika ich stosowania: Komunikacja zintegrowana; Strategiczna pozycja public relations; Produkt w kontekście strategii komunikacyjnej; Marka jako specyficzny środek komunikacji i unikatowa tożsamość; Reklama – przekaz o przedsiębiorstwie i jego produktach; Ustalanie i prezentacja ceny produktu; Sprzedaż i dystrybucja w warunkach rynku rozwiniętego; Nowe podejście do dystrybucji i promocji sprzedaży. Cz. 3. Wybrane metody badania rynku i konsumentów: Metody badania przestrzeni rynkowej; Wybrane metody GFK; Metody badawcze TNS; Metody badawcze IPSOS; Wybrane metody Synovate. Cz. 4. Opieka nad klientem: Wpływ komunikacji na klienta w środowisku rosnącej konkurencji globalnej; Zarządzanie procesami obsługi klienta w kontekście innowacji systemów CRM; Przyszłość CRM w środowisku nowej gospodarki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Rozdział 1. Zmieniający się świat pracy - wymagania i zasoby 1.1. Ewolucja wymagań związanych z pracą we współczesnych organizacjach w kontekście zmian technologicznych i dostępnych zasobów 1.2. Praca oparta na wiedzy na tle nowych wymagań i zjawisk w jej wykonywaniu - intensyfikacja, upodmiotowienie, złożoność, praca „bez granic” 1.3. Granice pracy i „praca bez granic” - konsekwencje przemian w zakresie pracy dla wydajności i poczucia dobrostanu pracowników oraz poszukiwanie zasobów Rozdział 2. Przekształcanie pracy - perspektywa zachowań organizacyjnych 2.1. Istota przekształcania pracy - definicja i koncepcje teoretyczne 2.2. Przekształcanie pracy jako przejaw proaktywności i adaptacyjności pracowników 2.3. Przegląd wybranych badań nad związkiem JCB z postawami, zachowaniami i wynikami w organizacji Rozdział 3. Rola przekształcania pracy w funkcjonowaniu zawodowym pracownika 3.1. Potrzeby i wartości jako kluczowe mechanizmy motywacyjne do modyfikowania pracy 3.2. Kapitał psychologiczny jako zasób indywidualny pracowników generujący korzystne efekty zawodowe w obliczu wymagań w miejscu pracy 3.3. Przekształcanie pracy a dopasowanie do pracy, organizacji i zespołu 3.4. Poczucie sensu pracy jako efekt modyfikowania granic pracy 3.5. Zaangażowanie w pracę i organizację jako efekt przekształcania pracy  Rozdział 4. Jak budować w organizacji proaktywne zaangażowanie pracowników, czyli od projektowania pracy do job crafting behaviors 4.1. Klasyczne praktyki ZZL służące zmianie treści pracy - job enrichment i job (work) design 4.2. Rola praktyk zarządzania zasobami ludzkimi w stymulowaniu zachowań modyfikujących pracę 4.3. Przywództwo i jego rola w stymulowaniu proaktywności pracowników Rozdział 5. Metodyka badania 5.1. Cele, pytania badawcze i hipotezy 5.2. Zmienne i narzędzia pomiaru 5.3. Procedura badań oraz charakterystyka próby 5.4. Etapy badania - badanie ilościowe i jakościowe (wywiady FGI) 5.5. Metody analizy danych i procedury kontroli jakości badań Rozdział 6. W jaki sposób stosowanie praktyk ZZL sprzyja przekształcaniu pracy - wyniki badań własnych 6.1. Związek praktyk ZZL z przekształcaniem pracy 6.2. Przejawy i motywy przekształcania pracy w narracjach respondentów firm sektora KIBS w świetle badań jakościowych 6.2.1. Przejawy JCB w firmach wiedzochłonnych 6.2.2. Motywy przekształcania pracy w firmach wiedzochłonnych 6.3. Omówienie wyników Rozdział 7. W jaki sposób menedżerowie przyczyniają się do job craftingu - wyniki badań własnych 7.1. Analiza wpływu przywództwa na przekształcanie pracy 7.1.1. Przywództwo a JCB 7.1.2. Wartości a JCB 7.2. Omówienie wyników; Zakończenie; Bibliografia; Spis tabel; Spis rysunków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Pojęcie, geneza i specyfika marketingu usług, 2.Instrumenty marketingu w usługach, 3.Podstawy informacyjne marketingu. Badnaia marketingowe, 4.Planowanie marketingowe w firmie usługowej, 5.Wybrane strategie marketingowe firm usługowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Psychologia konsumenta / Katarzyna Stasiuk, Dominika Maison. - Wyd. 1 - 8 dodruk. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2021. - 458, [4] s. : fot., rys., tab. ; 24 cm.
(Akademia Psychologii)
Wstęp; Rozdział 1. Ewolucja czy rewolucja – zmiany w rozumieniu zachowań konsumentów 1.1. Zachowania konsumenckie jako dziedzina badań naukowych 1.2. Klasyczne rozumienie zachowań konsumentów 1.3. (R)Ewolucja w rozumieniu konsumenta: emocje, nieracjonalność i nieświadomość 1.4. Od przybytku głowa nie boli? Współczesny konsument w pułapce wyboru Rozdział 2. Od nauki do praktyki – badania marketingowe jako źródło wiedzy o konsumentach 2.1. Rola badań marketingowych w dostarczaniu wiedzy o konsumentach 2.2. Rodzaje badań marketingowych – czyli z czego korzystają praktycy, żeby lepiej zrozumieć konsumenta Rozdział 3. Jak konsument widzi świat – o roli procesów spostrzegania 3.1. Spostrzeganie i uwaga 3.2. Samochód Jamesa Bonda – product placement, czyli nietradycyjna reklama w tradycyjnych mediach 3.3. Guerilla marketing, ambient media – zaskakiwanie konsumenta 3.4. Pachnące hotele i muzyka w sklepach – nieuświadamiany wpływ zmysłowego marketingu 3.5. Niewidzialne lub niezauważalne – bodźce utajone 3.6. Próg różnicy w spostrzeganiu – co konsument powinien zauważyć, a czego nie 3.7. Kategorie w głowach konsumentów Rozdział 4. O prawdziwej i fałszywej wiedzy konsumentów 4.1. Produkty, sklepy, reklamy – źródła wiedzy konsumentów 4.2. „Wiem” i „wiem, że wiem” – wiedza obiektywna i subiektywna 4.3. Zewnętrzne źródła informacji 4.4. Pamięć – wewnętrzne źródło informacji 4.5. Zawodna pamięć konsumenta 4.6. Drogi, znany, francuski – wnioskowanie jako wewnętrzne źródło informacji o cechach jakości produktów Rozdział 5. Procesy poznawcze w badaniach marketingowych – praktyka badań konsumenckich 5.1. Testy produktów – czyli jak konsument widzi, co czuje i jak mu smakuje 5.2. Badania cenowe – „negocjacje percepcyjne” między producentem a konsumentem 5.3. Inne obszary badań towarzyszących wprowadzaniu produktów na rynek – badania nazw i opakowań 5.4. Badania satysfakcji klienta 5.5. Badania semiotyczne – w poszukiwaniu znaczenia, czyli badania bez osób badanych Rozdział 6. Serce na zakupach – procesy emocjonalne w ocenach i decyzjach konsumentów 6.1. Czym są emocje 6.2. Afekt, emocje, nastroje – różne zjawiska emocjonalne 6.3. Cechy ocen i wyborów emocjonalnych 6.4. Wpływ zjawisk emocjonalnych na funkcjonowanie człowieka 6.5. Czy emocje potrzebują myślenia – tajniki nieuświadamianego afektu 6.6. „Po prostu muszę to mieć” – zakupy pod wpływem impulsu 6.7. Od miłości do nienawiści – skrajne emocje konsumentów 6.8. Reklama jako narzędzie wywoływania emocji Rozdział 7. Każde działanie ma jakąś przyczynę – motywacja w zachowaniach konsumentów 7.1. Co to jest motywacja i dlaczego interesuje psychologów 7.2. W poszukiwaniu uniwersalnych potrzeb 7.3. Nieświadome motywy działania 7.4. Modele motywacji konsumenckiej 7.5. Tożsamościowe uwarunkowania wyborów konsumenckich – Ja versus Inni 7.6. Być podobnym czy się wyróżnić – potrzeby unikalności i przynależności w zachowaniach konsumenckich 7.7. Motywacje o podłożu poznawczym Rozdział 8. Postawy w zachowaniach konsumenckich 8.1. Historia badań nad postawami 8.2. Współczesne rozumienie postaw 8.3. Skąd się biorą postawy 8.4. Czy postawy pozwalają przewidzieć zachowanie 8.5. Postawy ambiwalentne i utajone – nowe spojrzenie na przyczyny rozbieżności między postawą a zachowaniem 8.6. Jak zmieniać postawy – komunikowanie perswazyjne 8.7. Od obojętności po uwielbienie – bieguny konsumenckiego zaangażowania 8.8. Wpływ komunikatów marketingowych na postawy konsumentów Rozdział 9. Praktycznie o emocjach, motywacjach i postawach konsumentów 9.1. Badania postaw i badania segmentacyjne 9.2. Jakościowe badania potrzeb i wartości 9.3. Badania marki 9.4. Badania reklamy; Literatura; Indeks nazwisk; Indeks rzeczowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rola akredytacji w zarządzaniu szpitalem / Paweł Dzięcioł. - Warszawa : CeDeWu , 2015. - 110, [1] s. : il. ; 24 cm.
Percepcja jakości w usługach medycznych; Uwarunkowania wdrożenia orientacji projakościowej w usługach medycznych; Rola centrum Monitorowania Jakością w Ochronie Zdrowia w podnoszeniu jakości świadczeń medycznych; Rola znormalizowanych systemów zapewnienia jakości w zarządzaniu szpitalem w świetle badań empirycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Kieunki rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce; 2. Instrumenty przedsiębiorczości małych i średnich przedsiębiorstw; 3. Stymulanty i destymulanty rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw; Uwarunkowania rozwoju przedsiębiorczości w procesie transformowania polskiej gospodarki; 5.Rozwój drobnej przedsiębiorczości na bazie majątku kopalń węgla kamiennego ;6. Prawno - finansowe problemy działalności małych i średnich przedsiębiorstw; 7. Wybór formy organizacyjno-prawnej i formy opodatkowania przez małe i średnie firmy; 8. Wpływ małych i średnich przedsiębiorstw na rynek pracy; 9. Leasing jako szczególna forma finansowania rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw; 10. Rynek pracy na Śląsku Opolskim do 2005 r. w świetle potrzeb rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw; 11. Rynek podwykonawstwa w aktywizacji małych i średnich przedsiębiorstw; 12. Wpływ otoczenia na rozwój małych i średnich przedsiębiorstw; 13. Rola małych i średnich przedsiębiorstw w ekorozwoju regionu; 14. Rola małych i średnich przedsiębiorstw z udziałem kapitału niemieckiego na opolskim rynku pracy; 15. Wpływ struktury franchisingowej na rozwój małych i średnich przedsiębiorstw; 16. Małe przedsiębiorstwa na wsi - inicjatywy rolników w powiacie opolskim; 17. Marketing partnerski a średnia i mała firma - aspekt regionalny; 18. Wykorzystanie zasad marketingu w zarządzaniu regionem oraz stymulowaniu rozwoju małeś i średniej przedsiębiorczości; 19. Podpora maleho a stredniho podnikani v ceske republice; 20. Wybrane aspekty doskonalenia kadry kierowniczej; 21. Rola liderów opinii w procesie komunikowania się przedsiębiorstwa z rynkiem; 22. Ocena przedsiębiorstwa na podstawie kryteriów Polskiej Nagrody Jakości; 23. Proces tworzenia wartości w świetle teorii kluczowych kompetencji; 24. Inwestycje zagraniczne w budownictwie; 25. Pracownicze programy emerytalne w przedsiębiorstwach; 26. Bankowość - wybór, perspektywy, rozwój, zagrożenia; 27. R/3 jako zintegrowany system wspomagający zarządzanie w przedsiębiorstwach; 28. Optymalizacja obsługi transportowej rynku; 29. Integracja komputerowa technicznego przygotowania produkcji; 30. Źródła prawa gospodarczego; 31. Metoda dyskontowa jako kryterium wyboru projektów ekologicznych; 32. Pewne zastosowanie pól losowych w teorii zanieczyszczenia i ochrony środowiska naturalnego; 33. Zmiany systemowe w służbie zdrowia. Model finansowania usług zdrowotnych przez regionalną służbę zdrowia; 34. Przemiany społeczne, demograficzne i historyczne w Kujawach w powiecie krapkowickim; 35. Konstytucyjne gwarancje społeczeństwa obywatelskiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Rynek współczesny - podstawowe pojęcia i podmioty; R.2 Marketing - istota, rodzaje i ewolucja; R.3 Nabyw ca współczesny; R.4 Badania rynkowe i marketingowe; R.5 Strategia marketingowa firmy, jej produktów i usług; R.6 Marketingowe aspekty cen elastycznych; R.7 Dystrybucja i logistyka marketingowa; R.8 Marketing handlu współczesnego; R.9 Promocja - sztuka komunikacj i z rynkiem; R.10 Public relations - relacje firmy z otoczeniem; R.11 Rynek pracy i marketing personalny; R.12 Marketing usług - eksplozja i rozkwit; R.13 Marketing usług profesjonalnych; R.14 Rozwój rynku usług edukacyjnych; R.15 Marketing usług finansowych; R.16 E-marketing; R.17 Marketing ekologiczny; R.18 Marketing agrobiznesu i produktów żywnościowych; R.19 Marketing usług turystycznych; R.20 Rynek usług łączności R.21 Rynkowe aspekty usług transportowych; R.22 Marketingowe problemy zarządzania firmą.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Rynek współczesny - podstawowe pojęcia i podmioty; R.2 Marketing - istota, rodzaje i ewolucja; R.3 Nabyw ca współczesny; R.4 Badania rynkowe i marketingowe; R.5 Strategia marketingowa firmy, jej produktów i usług; R.6 Marketingowe aspekty cen elastycznych; R.7 Dystrybucja i logistyka marketingowa; R.8 Marketing handlu współczesnego; R.9 Promocja - sztuka komunikacj i z rynkiem; R.10 Public relations - relacje firmy z otoczeniem; R.11 Rynek pracy i marketing personalny; R.12 Marketing usług - eksplozja i rozkwit; R.13 Marketing usług profesjonalnych; R.14 Rozwój rynku usług edukacyjnych; R.15 Marketing usług finansowych; R.16 E-marketing; R.17 Marketing ekologiczny; R.18 Marketing agrobiznesu i produktów żywnościowych; R.19 Marketing usług turystycznych; R.20 Rynek usług łączności R.21 Rynkowe aspekty usług transportowych; R.22 Marketingowe problemy zarządzania firmą.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Satysfakcja i lojalność klienta podstawą sukcesu rynkowego przedsiębiorstwa, 2. Metody pomiaru satysfakcji i lojalności klienta, 3. Specyfika firm sektora farmaceutycznego w aspekcie satysfakcji i budowy lojalności klienta, 4. Pomiar i analiza satysfakcji i lojalności lekarzy wobec narki produktu lecznicczego na przykładzie rynku statyn
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Czym jest marketing?, 2.Badanie rynku, 3.Internet, 4.Reklama, 5.Marketing bezposredni, 6.Public relations, 7.Sprzedaż i promocja sprzedaży, 8.Wystawy i pokazy, 9.Jak rozpocząć działalność eksportową?, 10.Nowe produkty - innowacje, patenty, licencje i projekty
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; 1. Procesy zarządzania w samorządzie terytorialnym 1.1. Istota, struktura, funkcje i zadania samorządu terytorialnego 1.2. Zarządzanie publiczne w teorii nauk o zarządzaniu 1.3. Koncepcja tradycyjnego modelu administracji 1.4. Nowe zarządzanie publiczne {Mew Public Management) 2. Odpady komunalne 2.1. Definicja i klasyfikacja odpadów komunalnych 2.2. Źródło powstawania, skład i cechy odpadów komunalnych 2.3. Uwarunkowania prawne w gospodarce odpadami komunalnymi 2.4. Gospodarowanie odpadami komunalnymi jako usługa publiczna 3. Ujednolicony system logistyki zwrotnej odpadów komunalnych 3.1. Definicja, rodzaje, cele i zadania logistyki zwrotnej 3.2. Modele logistyki zwrotnej 3.3. Korzyści i bariery logistyki zwrotnej 3.4. Logistyka zwrotna w systemach gospodarki odpadami komunalnymi 4. Satysfakcja konsumentów usług publicznych 4.1. Definicja pojęcia satysfakcji konsumenta 4.2. Modele satysfakcji konsumenta 4.3. Proces i fazy pomiaru satysfakcji klientów 5. Charakterystyka problemu badawczego i próby badawczej 5.1. Cel i zakres badań 5.2. Budowa ankiety badawczej 5.3. Metody i techniki badawcze 5.4. Charakterystyka próby badawczej 5.4.1. Płeć i wiek respondentów 5.4.2. Wykształcenie, aktywność zawodowa i dochody respondentów. 5.4.3. Charakter JST i okres zamieszkiwania respondentów na terenie gminy 5.4.4. Charakter zabudowy i wykorzystywany system grzewczy 5.4.5. Dotychczasowy rodzaj segregacji odpadów 6. Analiza wyników badań satysfakcji mieszkańców JST 6.1. Stan czystości na terenie miasta lub gminy 6.1.1. Ważność 6.1.2. Ocena stopnia realizacji 6.1.3. Analizy dodatkowe 6.2. Dostęp do edukacji w zakresie selektywnej zbiórki odpadów 6.2.1. Ważność 6.2.2. Ocena stopnia realizacji 6.2.3. Analizy dodatkowe 6.3. Dostęp i czytelność informacji przekazywanej mieszkańcom przez JST 6.3.1. Ważność 6.3.2. Ocena stopnia realizacji 6.3.3. Analizy dodatkowe 6.4. Łatwość kontaktu z pracownikami urzędu gminy i firmy odbierającej odpady komunalne 6.4.1. Ważność 6.4.2. Ocena stopnia realizacji 6.4.3. Analizy dodatkowe 6.5. Dostępność miejsc służących gromadzeniu odpadów oraz Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) 6.5.1. Ważność 6.5.2. Ocena stopnia realizacji 6.5.3. Analizy dodatkowe 6.6. Czystość miejsc lokalizacji pojemników oraz estetyka pojemników, pojazdów i pracowników realizujących usługę odbierania i transportu odpadów 6.6.1. Ważność 6.6.2. Ocena stopnia realizacji 6.6.3. Analizy dodatkowe 6.7. Dostępność usług w zakresie odbioru zużytego sprzętu elektrycznegt i elektronicznego, odpadów pobudowlanych oraz wielkogabarytowych 6.7.1. Ważność 6.7.2. Ocena stopnia realizacji 6.7.3. Analizy dodatkowe 6.8. Czas oczekiwania na realizację usług dodatkowych (odpady wielkogabarytowe, odpady pobudowlane, zużyty sprzęt elektryczno-elektroniczny) 6.8.1. Ważność 6.8.2. Ocena stopnia realizacji 6.8.3. Analizy dodatkowe 6.9. Terminowość świadczenia usług podstawowych i czas reakcji na zgłoszoną reklamację 6.9.1. Ważność ! 6.9.2. Ocena stopnia realizacji 6.9.3. Analizy dodatkowe 6.10. Zwiększony ruch pojazdów odbierających odpady 6.10.1. Ważność 6.10.2. Ocena stopnia realizacji 6.10.3. Analizy dodatkowe 6.11. Stopień przystosowania mieszkań do nowego modelu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych 6.11.1. Ważność 6.11.2. Ocena stopnia realizacji 6.11.3. Analizy dodatkowe 6.12. Czystość terenów ogólnodostępnych leżących na terenie gminy 6.12.1. Ważność 6.12.2. Ocena stopnia realizacji 6.12.3. Analizy dodatkowe 6.13. Odpłatność za świadczone usługi odbioru odpadów komunalnych z terenu gminy 6.13.1. Ważność 6.13.2. Ocena stopnia realizacji 6.13.3. Analizy dodatkowe 7. Wnioski i rekomendacje dla jednostek samorządu terytorialnego 7.1. Ważność i stopień realizacji w gminie - oceny ogólne 7.1.1. Sposób zestawienia ogólnych ocen 7.1.2. Ogólny poziom ważności systemu gospodarowania odpadami komunalnymi 7.1.3. Ocena stopnia realizacji elementów składowych systemu gospodarowania odpadami komunalnymi w gminie 7.2. Najwyższe i najniższe oceny ważności oraz stopnia realizacji 7.3. Współzależności pomiędzy ważnością a oceną stopnia realizacji 7.4. Rekomendacje 7.4.1. Rekomendacje dla samorządów 7.4.2. Rekomendacje dla firm odbierających i transportujących odpady komunalne; Zakończenie; Bibliografia; Spis rysunków; Spis tabel; Noty o Autorach; Aneks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 504 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Nauczanie statystyki na kierunku zarządzanie; Vyuka matematicko-statistickych medot na Slezke univerzite, Obchodnic podnikatelske fakulte v Karvine; Kodowanie a jakość klasyfikacji w modelu logitowym (na przykładzie badań klientów banku); Regresja krocząca jako jedna z procedur automatycznego wyboru zmiennych do modelu; Dostosowanie materiału statystycznego do wstępnej analizy struktury zbioru danych na przykładzie obserwacji procesów transportowych; Wykorzystanie wybranych metod statystycznej analizy wielowymiarowej w ocenie kondycji finansowo-ekonomicznej przedsiębiorstwa; Metody ilościowe wykorzystywane w badaniach marketingowych; Problematyka analizy statystycznej rozkładu cech charakterystycznych odcisków palców w kontekście systemu kryptografii biometrycznej; Zastosowanie metod ilościowych w ocenie stanu zdrowia; Wykrywanie anomalii w regułowych bazach wiedzy z wykorzystaniem macierzy incydencji; Pomiar ryzyka z zastosowaniem metodologii VaR; Statystyczna analiza danych finansowo-księgowych wybranych spółek na giełdzie papierów wartościowych w Warszawie; Zastosowanie skal pomiarowych w badaniach ilościowych zjawisk ekonomicznych; Wykorzystanie skali stenowej w badaniu zależności cech jakościowych; Użytkownicy danych udostępnianych przez Internet. Analiza dla instytucji statystycznych; Empiryczne własności szeregów stóp zwrotu kursów wymiany na polskim rynku walutowym; Zastosowanie metody reprezentacyjnej prze doborze jednostek do monitorowania poboru energii elektrycznej; Komputer i elementy stochastyki w szkole.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 311 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 311 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rozdział pierwszy. Wizerunek uczelni jako element strategii marketingowej 1.1. Wizerunek społeczny uczelni niepublicznej jako czynnik motywujący jej pracowników. 1.2. Zastosowanie zasad społecznej odpowiedzialności uczelni jako metoda kształtowania wizerunku. 1.3. Działania marketingowe i działania wspierające rozwój uczelni niepublicznej na przykładzie Wyższej Szkoły Infrastruktury i Zarządzania w Warszawie. 1.4. Profesjonalna obsługa klienta jako źródło przewagi konkurencyjnej uczelni niepublicznej. 1.5. Sposoby podnoszenia funkcjonalności strony WWW. 1.6. Marketing wydawnictw szkół wyższych. Rozdział drugi. Problematyka jakości usług edukacyjnych 2.1. Odpowiedzialność społeczna uczelni a problematyka jakości kształcenia. 2.2. Jakość kształcenia w szkole wyższej w dobie masowej edukacji. 2.3. Wpływ warunków i wyposażenia uczelni na jakość kształcenia. 2.4. Biblioteka uczelniana - stereotypy, realia, perspektywy. 2.5. Sztuka komunikacji z klientem w dziale windykacji uczelni niepublicznej. 2.6. Zastosowanie podstaw NLP w obsłudze studenta prywatnej uczelni wyższej. 2.7. Praktyki zawodowe dobrym początkiem kariery. 2.8. Mobilność studentów uczelni niepublicznych w Polsce. 2.9. Przedsiębiorczość akademicka w Polsce. Rozdział trzeci. Czynniki sprawnego zarządzania uczelniami 3.1.Społeczna odpowiedzialność uczelni niezbędnym czynnikiem jej rozwoju. 3.2.Rola komunikacji w procesie motywowania pracowników w uczelniach niepublicznych. 3.3. Wdrażanie Total Quality Management w warunkach konkurencyjności usług edukacyjnych w odniesieniu do modelu organizacji inteligentnej - uczelni niepublicznej. 3.4. Rola analizy finansowej w sprawnym zarządzaniu uczelnią niepubliczną. 3.5. Rola SOA w procesie integracji Systemów Informatycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Handel a dynamika zmian w dystrybucji towarow, Badania marketingowe jako przesłanka podejmowania decyzji rynkowych w przedsiębiorstwie handlowym, Uwarunkowania działań marketingowych w przedsiebiorstwie handlowym, Kształtowanie strategii marketingowej w przedsiebiorstwie handlowym, Zachowania nabywców i segmentacja rynku, Kompozycja elementow marketingu-mix w handlu, Staregie działania przedsiębiorstw hurtowych, Staregie marketingowe przedsiebiorstw detalicznych, Współczesne narzędzia kształtowania przewagi strategicznej przedsiebiorstwa handlowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.I Określenie adresatów i ustalenie zadań, R.II The I nternet Bullseye Marketing Model.Planowanie strategii marketingu w Internecie, R.III Od fizyczności do wirtu alności, R.IV Badania marketingowe prowadzone za pomoc ą Internetu, R.V Cztery pierwsze etapy budowy twoich s tron w sieci, R.VI Strategie interaktywności i bazy da nych, R.VII Zaawansowane metody tworzenia stron w siec i, R.VIII Pięć końcowych stadiów tworzenia stron w In ternecie, R.IX Tworzenie i utrzymywanie sieciowej za wartości, R.X Kierowanie ruchu na twoje strony, R.XI Zaawansowane techniki Internetu, R.XII Marketing przy użyciu poczty elektronicznej-metody aktywne, R.XIII A ktywny marketing w Internecie, R.XIV Aktywny marketing poza Internetem, R.XV Handel w Sieci : zawieranie tra nsakcji w Internecie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
W polskim piśmiennictwie naukowym systematyczne przeglądy literatury są wciąż nową, nieznaną formą eksploracji wątków tematycznych. W światowej nauce odchodzi się od narracyjnych przeglądów literatury na rzecz analiz usystematyzowanych, replikowalnych i w rezultacie jasno ukazujących to, co warto badać, gdyż zawiera potencjalnie dużą wartość naukową. Książka jest jedną z nielicznych (a pierwszą, która przedstawia liczne przykłady zastosowania omawianej tematyki w naukach ekonomicznych, i to w tak szerokim ujęciu) na polskim rynku pracą obrazującą, na czym polega systematyczny przegląd literatury, w tym analiza bibliometryczna. Pokazuje, do czego takie przeglądy prowadzą: jak przekonująco (bo transparentnie, przy podaniu powtarzalnej metody) pozwalają wyłonić z naukowego gąszczu piśmienniczego te wątki, które warto badać przy wykorzystaniu określonych teorii i metod oraz jakie pytania lub hipotezy badawcze są warte dalszego dociekania. Książka jest adresowana do młodszych naukowców (doktorantów, doktorów) i osób aspirujących do zostania akademikami. Może być też pomocna w pisaniu prac magisterskich w częściach poświęconych przeglądowi literatury naukowej.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej