Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(96)
IBUK Libra
(26)
ebookpoint BIBLIO
(2)
Forma i typ
Książki
(94)
E-booki
(28)
Publikacje naukowe
(7)
Publikacje fachowe
(5)
Poradniki i przewodniki
(3)
Czasopisma
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(64)
dostępne
(56)
wypożyczone
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(60)
Czytelnia
(64)
Autor
Müller-Siekierska Diana
(3)
Sęk Helena (1938- )
(3)
Braithwaite Dominika
(2)
Butcher James N
(2)
Carson Robert C
(2)
Cekiera Czesław
(2)
Chybicka Alicja
(2)
Cierpiałkowska Lidia (1950- )
(2)
Dietrich Włodzimierz
(2)
Golec Danuta
(2)
Grabowska Anna
(2)
Gromadzka-Ostrowska Joanna
(2)
Górska Teresa
(2)
Heszen-Niejodek Irena (1942- )
(2)
Johnson Robert Lee (1941- )
(2)
Kazanowska Bernarda
(2)
Kierkuś Jarosław
(2)
Kowalczewska Joanna
(2)
Materska Maria (1942- )
(2)
McCann Vivian
(2)
Mineka Susan
(2)
Niewiadomska Iwona
(2)
Ratkowska-Pasikowska Justyna
(2)
Rozwadowska Anna
(2)
Sawicz-Birkowska Krystyna
(2)
Walczak-Człapińska Karolina
(2)
Wilkin-Day Aleksandra
(2)
Zagrodzka Jolanta
(2)
Zimbardo Philip G. (1933- )
(2)
Adryjanek Anna
(1)
Anczyk Adam
(1)
Andrews R. Torrance
(1)
Andruszko Robert
(1)
Arentewicz Joanna
(1)
Arntz Arnoud
(1)
Atkinson Sue
(1)
Babiuch Małgorzata
(1)
Banach Maciej
(1)
Barbaro Bogdan de
(1)
Barcikowska-Kotowicz Maria
(1)
Barczak Anna
(1)
Barczak-Oplustil Agnieszka
(1)
Beck Aaron T
(1)
Białoszewski Dariusz
(1)
Bidzan Mariola
(1)
Bidziński Andrzej
(1)
Bilikiewicz Adam
(1)
Blaylock Russell L
(1)
Bogdanowicz Marta (1943- )
(1)
Bogdashina Olga
(1)
Borecka-Biernat Danuta
(1)
Borysowski Jan
(1)
Bosek Leszek
(1)
Brodie Mark F
(1)
Bręborowicz Grzegorz H. (1948- )
(1)
Bukowiec Magdalena
(1)
Béjar Sylvia de
(1)
Bączyk-Rozwadowska Kinga (1975- )
(1)
Błasiak-Tytuła Marzena
(1)
Błędowski Piotr
(1)
Chanduszko-Salska Jolanta
(1)
Chodkiewicz Jan
(1)
Chrzanowska Beata
(1)
Chwalisz Kristof
(1)
Chwaszcz Joanna
(1)
Cibor Ryszard
(1)
Ciborowska Helena
(1)
Ciborowski Artur
(1)
Cohen Stephen
(1)
Colman Andrew M
(1)
Connors Gerard Joseph (1952- )
(1)
Coyle Brenda
(1)
Daniluk Beata
(1)
Depko Andrzej
(1)
Dera Anna
(1)
Derda Aneta
(1)
DiClemente Carlo C
(1)
Dodziuk Anna
(1)
Donovan Denis M
(1)
Drozdowska Urszula
(1)
Dziąsko Anna
(1)
Elliott Julian
(1)
Englander Meridith
(1)
Estivill Eduard
(1)
Fan Cheih-Min
(1)
Fife Bruce
(1)
Gabryelewicz Tomasz
(1)
Gacka Patryk
(1)
Gałązka Małgorzata (1975- )
(1)
Gaździk Tadeusz Sz
(1)
Gilewicz Joanna
(1)
Gilliland Burl E
(1)
Gitta Jacob
(1)
Goldberg Jay
(1)
Golzarian Jafar
(1)
Gordic Bonnie
(1)
Gorzeń Mariusz
(1)
Gralak Anna
(1)
Greenspan Stanley I
(1)
Gruca-Stryjek Karolina
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(18)
2010 - 2019
(43)
2000 - 2009
(58)
1990 - 1999
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(10)
Kraj wydania
Polska
(123)
Język
polski
(123)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Leczenie
(26)
Psychoterapia
(16)
Osobowość
(14)
Nałóg
(12)
Depresja psychiczna
(11)
Dziecko
(11)
Alkoholizm
(10)
Autyzm
(9)
Choroby psychiczne
(9)
Narkomania
(9)
Odżywianie
(9)
Schizofrenia
(8)
Stres
(8)
Służba zdrowia
(8)
Młodzież
(7)
Psychopatologia
(7)
Anoreksja
(6)
Bulimia
(6)
Lęk
(6)
Mózg
(6)
Psychologia
(6)
Mowa
(5)
Układ nerwowy
(5)
Zespół ADHD
(5)
Ból
(4)
Lekozależność
(4)
Nerwice
(4)
Rodzina
(4)
Samobójstwo
(4)
Zaburzenia i dewiacje seksualne
(4)
Zachowanie
(4)
Choroba Alzheimera
(3)
Choroby
(3)
Choroby afektywne
(3)
Dziecko autystyczne
(3)
Jakość życia
(3)
Narkotyki
(3)
Paranoja
(3)
Patologia społeczna
(3)
Prawa pacjenta
(3)
Prawo medyczne
(3)
Psychiatria
(3)
Psychologia stosowana
(3)
Radzenie sobie ze stresem
(3)
Rehabilitacja (med.)
(3)
Sen
(3)
Substancje uzależniające
(3)
Szpitale
(3)
Terapia zajęciowa
(3)
Uzależnienie (nałóg)
(3)
Zaburzenia psychiczne
(3)
Zapobieganie
(3)
AIDS
(2)
Akceptacja choroby
(2)
Biologia molekularna
(2)
Choroby dziecięce
(2)
Choroby ludzi
(2)
Chorzy
(2)
Dyslekcja i dysgrafia
(2)
Dziecko niepełnosprawne umysłowo
(2)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(2)
Erotomania
(2)
Internet
(2)
Kobieta
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Lecznictwo
(2)
Lekarze a pacjenci
(2)
Ludzie starzy
(2)
Motywacja leczenia się
(2)
Muzykoterapia
(2)
Nauczanie
(2)
Neuropsychologia
(2)
Niedostosowanie społeczne
(2)
Niepowodzenia szkolne
(2)
Nowotwory
(2)
Odporność psychiczna
(2)
Osoby w wieku starszym
(2)
Osoby z zaburzeniami psychicznymi
(2)
Palenie tytoniu
(2)
Pamięć
(2)
Pedagogika specjalna
(2)
Przymusowe leczenie
(2)
Psychofizjologia
(2)
Psycholodzy
(2)
Psychologia kliniczna
(2)
Psychologia osobowości
(2)
Psychologia stresu
(2)
Psychologia zdrowia
(2)
Psychoterapeuci
(2)
Psychoterapia grupowa
(2)
Psychozy
(2)
Seksuologia
(2)
Starzenie się
(2)
Szkolnictwo
(2)
Terapia poznawcza
(2)
Uczenie się
(2)
Uczniowie
(2)
Urazy
(2)
Uzależnienie od komputera
(2)
Wcześniak
(2)
Temat: czas
2001-
(7)
1989-2000
(2)
1901-2000
(1)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(9)
Francja
(1)
Niemcy
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Gatunek
Podręcznik
(8)
Opracowanie
(5)
Praca zbiorowa
(4)
Poradnik
(2)
Czasopismo naukowe
(1)
Czasopismo polskie
(1)
Monografia
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Raport z badań
(1)
Rozprawa doktorska
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Medycyna i zdrowie
(15)
Psychologia
(14)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(4)
Edukacja i pedagogika
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Filozofia i etyka
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Historia
(1)
Nauka i badania
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
124 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Osobowość: teorie dotyczące osoby jako całości: Jakie czynniki kształtują osobowość?; Jakie stałe wzorce lub dyspozycje składają się na osobowość?; Jakie procesy psychiczne zachodzą w osobowości?; Jakimi "teoriami" posługują się ludzie, aby zrozumieć siebie i innych; 2. Zaburzenie psychiczne: Czym są zaburzenia psychiczne?; Jak są klasyfikowane zaburzenia psychiczne w DSM-IV?; Jakie są konsekwencje etykietowania ludzi?; 3. Terapie zaburzeń psychicznych: Czym jest terapia?; W jaki sposób psycholodzy leczą zaburzenia psychiczne?; W jaki sposób stosuje się podejście biomedyczne w leczeniu zaburzeń psychicznych?; Jak wypada porównanie terapii psychologicznych i biomedycznych?.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Co to jest współuzależnienie, 2. Przyczyny współuzależnienia, 3. Czynniki podtrzymujące wzajemne uzależnienie, 4. Współuzależenienie w stosunkach międzyludzkich, 5. Dziesięć etapów procesu uzdrawiania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 61 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wspinaczka górska dla lemingów, 2. Jak ja się tu dostałem(am)?, 3. Czy wspinaczka jest dla mnie?, 4. Pierwsze kroki, 5. Trzymaj się mocno, 6. Spadanie, 7. Coraz wyżej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Czym jest autyzm 2. Autyzm u małego dziecka 3. Rozpoznawanie autyzmu u małych dzieci 4. Diagnoza autyzmu 5. Zabawa u dzieci z autyzmem 6. Terapia małych dzieci z autyzmem 7. Rodzice w terapii małego dziecka z autyzmem
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Rozdział 1. Rola różnic w percepcji sensorycznej w autyzmie. Krótki przegląd dotychczasowych badań. Teoria percepcji sensorycznej w autyzmie ma sens. Dysfunkcja sensoryczna czy odmienne doświadczenia sensoryczne? Rozdział 2. Percepcja. Systemy sensoryczne. Czym jest percepcja? Rozwój percepcji sensorycznej. Rozdział 3. Możliwe doświadczenia sensoryczne w autyzmie. Jaki jest autystyczny sposób postrzegania świata? "Percepcja dosłowna" Niemożność odróżnienia informacji pierwszoplanowej od informacji drugoplanowej (percepcja gestalt). Brak umiejętności/trudność w zatrzymywaniu odczuwania zmiany. Percepcja fragmentaryczna (percepcja "w kawałkach"). Percepcja zakłócona. Opóźniona percepcja (opóźnione przetwarzanie). Nadwrażliwość i/lub podwrażliwość. Nietolerancja sensoryczna. Fascynacja sensoryczna. Zmienność percepcji (wahania). Wrażliwość na przeładowanie sensoryczne. Wyłączenie systemów. Agnozja sensoryczna (trudność w interpretowaniu znaczenia). Inne konsekwencje przeładowania sensorycznego. Rozdział 4. Style percepcyjne. Monoprzetwarzanie. Percepcja peryferyjna (unikanie bezpośredniej percepcji). Kompensowanie zawodzącego zmysłu za pomocą innych zmysłów. Rezonans. Sny na jawie. Rozdział 5. Style poznawcze. Podświadome, nieświadome i przedświadome procesy poznawcze. Styl przedświadomy (pośredni) a styl świadomy (bezpośredni). Uwaga w autyzmie. Tworzenie pojęć, kategoryzacja, uogólnianie. Pamięć w autyzmie. Myślenie percepcyjne. "Inercja" (deficyt funkcji wykonawczych). Wyobraźnia. Rozdział 6. Inne zaburzenia sensoryczne. Synestezja. Prozopagnozaja (ślepota twarzy). Centralne zaburzenie przetwarzania słuchowego (CAPD). Wrażliwość skotopowa/zespół Irlena (SS/IS). Zaburzenia integracji sensorycznej (SID) / zaburzenia przetwarzania sensorycznego (SPD). Problemy z koordynacją ruchową. Rozdział 7. Leczenie. Trening integracji słuchowej (AIT). Metoda Irlen. Optometria behawioralna. Terapia integracji sensorycznej. Leczenie problemów koordynacji ruchowej. Terapia holding. Urządzenie do przytulania/ściskania. Aromaterapia. Rozdział 8. Profil percepcji sensorycznej. Rozdział 9. Zalecenia: tęcze i parasole. Podsumowanie. Dodatek 1. Lista profilu sensorycznego, wersja poprawiona (SPCR). Dodatek 2. Tęcza i tabela - do skopiowania. Dodatek 3. Środowisko przyjazne dla osób autystycznych - lista.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie do psychologii klinicznej / Helena Sęk. - Wyd. 3. - Warszawa : SCHOLAR Wydaw. Naukowe, 2005. - 340, [1] s. : rys., tab. ; 24 cm.
(Wykłady z psychologii / red. nauk. Jerzy Brzeziński ; Tom 5)
Część I: Podstawy psychologii klinicznej. 1. Psychologia kliniczna jako dziedzina stosowana - korzenie - dynamika rozwoju - aktualne tendencje. 2. Podejścia, modele i koncepcje w psychologii klinicznej. 3. Sposoby rozumienia normalności i zdrowia oraz ich znaczenie dla psychologii klinicznej. 4. Orientacja patogenetyczna i salutogenetyczna. 5. Psychologia kliniczna a psychopatologia. 7. Wkład podstawowych kierunków psychologii do psychologii klinicznej. 7. Podstawy klinicznej diagnozy psychologicznej. 8. Pomoc psychologiczna w rozwiązywaniu problemów zdrowotnych - zagadnienia podstawowe. Część II: Obszary zastosowań psychologii klinicznej. 9. Zakres zastosowań psychologii klinicznej. Obszary tradycyjne i współczesne. 10. Rozwojowo-społeczne ujęcie zaburzeń psychicznych a psychologia kliniczna. 11. Psychologia zdrowia i choroby. 12. Psychologia kliniczna a interwencja w kryzysie, sytuacjach traumatycznych i katastroficznych. 13. Psychologia uzależnień - znaczenie profilaktyki, terapii i grup samopomocy. 14. Psychologia kliniczna a wybrane formy patologii zjawisk społecznych. 15. Przygotowanie do zawodu psychologa klinicznego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Część 1 Konceptualizacja przypadku: Rozdział 1: Podstawowe zagadnienia: 1.1. Nieadaptacyjne schematy; 1.2. Potrzeby pacjentów; 1.3. Radzenie sobie ze schematem; 1.4. Model trybów schematów; 1.5. Często zadawane pytania. Rozdział 2: Pojęcie trybów: 2.1. Przegląd trybów schematów; 2.2. Konceptualizacja przypadku w ramach modelu trybów; 2.3. Specyficzne modele trybów dla różnych zaburzeń osobowości; 2.4. Często zadawane pytania. Rozdział 3 Omówienie modelu trybów z pacjentem: 3.1. Planowanie terapii z użyciem modelu trybów; 3.2. Często zadawane pytania. Część 2 Terapia: Rozdział 4 Ogólny zarys terapii: 4.1. Cele terapii w przypadku poszczególnych trybów; 4.2. Techniki terapeutyczne; 4.3. Relacja terapeutyczna; 4.4. Często zadawane pytania. Rozdział 5 Przezwyciężanie trybów radzenia sobie: 5.1. Relacja terapeutyczna: 5.2. Techniki poznawcze; 5.3. Techniki skoncentrowane na emocjach; 5.4. Techniki behawioralne; 5.5. Często zadawane pytania. Rozdział 6 Leczenie trybu Wrażliwego Dziecka: 6.1. Ograniczone powtórne rodzicielstwo w relacji terapeutycznej; 6.2. Techniki poznawcze; 6.3. Techniki skoncentrowane na emocjach; 6.4. Techniki behawioralne; 6.5. Często zadawane pytania. Rozdział 7 Leczenie trybów Złoszczącego się Dziecka i Impulsywnego Dziecka: 7.1. Relacja terapeutyczna; 7.2. Techniki poznawcze; 7.3. Techniki skoncentrowane na emocjach; 7.4. Techniki behawioralne; 7.5. Często zadawane pytania. Rozdział 8 Leczenie nieadaptacyjnych trybów rodzicielskich: 8.1. Relacja terapeutyczna; 8.2. Techniki poznawcze; 8.3. Techniki skoncentrowane na emocjach; 8.4. Techniki behawioralne; 8.5. Często zadawane pytania. Rozdział 9 Wzmacnianie trybu Zdrowego Dorosłego: 9.1. Relacja terapeutyczna; 9.2. Techniki poznawcze; 9.3. Techniki skoncentrowane na emocjach; 9.4. Techniki behawioralne; 9.5. Zakończenie terapii; 9.6. Często zadawane pytania. Bibliografia. Indeks haseł.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Psychiatria i Psychoterapia / Uniwersytet Jagielloński)
Zawiera: Rozdział 1. Czym jest schizofrenia? Rozdział 2. Dowody na skuteczne metody leczenia schizofrenii; Rozdział 3. Wczesna interwencja; Rozdział 4. Relacja terapeutyczna; Rozdział 5. Diagnoza; Rozdział 6. Indywidualne opracowanie przypadku i planowanie terapii; Rozdział 7. Zapoznanie pacjenta z terapią; Rozdział 8. Psychoedukacja i normalizacja; Rozdział 9. Opracowanie przypadku i praca nad urojeniami; Rozdział 10. Opracowanie przypadku i praca nad omamami; Rozdział 11. Zakłócenia myśli, zjawiska owładnięcia i zaburzenia toku myślenia; Rozdział 12. Objawy negatywne; Rozdział 13. Zaburzenia współwystępujące; Rozdział 14. Zapobieganie nawrotom i zakończenie terapii; Rozdział 15. Trudności w terapii; Dodatek 1. Skala oceny zdrowia populacyjnego; Dodatek 2. Skala oceny objawów psychotycznych; Dodatek 3. Skala oceny terapii poznawczej z osobami psychotycznymi; Dodatek 4. Ulotki informacyjne; Na czym polega problem? Terapia poznawcza psychozy? Rozumienie głosów; Rozumienie tego, co myślą inni; Znalezienie motywacji; Dodatek 5. Karta opracowania przypadku i dzienniczki; Dodatek 5.1. Karta opracowania przypadku; Dodatek 5.2. Dzienniczek przekonań odnoszących; Dodatek 5.3. Dzienniczek rozgłaszania myśli; Dodatek 5.4. Dzienniczek głosów lub wizji; Bibliografia. Indeks.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Terapeuty)
Cz.I Dlaczego klienci bywają trudni?: 1. Skąd się bierze opór?, 2. Typy trudnych klientów, 3. "Etykietowanie" klientów, 4. Wiele zależy od punktu widzenia. Cz.II A jeśli terapeuta jest trudny?: 5. Kiedy terapeuta szkodzi sam sobie, 6. Grochem o ścianę, 7. Gry terapeutów. Cz.III Szczególnie kłopotliwi klienci: 8. Na wypadek gdybym postanowił się zabić, 9.Wrócę, jeśli mnie wyleczysz, 10.Nie zmusisz mnie do mówienia, 11.To nie mój problem - to on ma kłopoty, 12.Przecież już o tym mówiłem, 13.Tak, nie, być może, nie wiem. Cz.IV Radzenie sobie z trudnymi przypadkami: 14.W obliczu problemów nierozwiązywalnych, 15.Myśleć konstruktywnie i współczuć, 16.Umacnianie przymierzy terapeutycznych, 17.Praktyczne strategie przeciw zwyciężaniu impasu, 18.Reguły zaangażowania
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Lekarza Praktyka)
Zawiera: Dział I Diagnostyka kliniczna i postępowanie w otępieniach: Choroba Alzheimera: istota, klasyfikacja, miejsce wśród innych chorób; Mechanizmy neurowyzdrowienia. Dział II Aktualne problemy terapeutyczne w psychogeriatrii. Możliwości i ograniczenia: Farmakoterapia wieku senioralnego; Uzależnienie od leków nasennych. Dział III Leczenie choroby Alzheimera: Leczenie choroby Alzheimera; Zaburzenia zachowania i objawy psychiatryczne towarzyszące choroby Alzheimera. Możliwości farmakoterapii. Dział IV Wybrane możliwości prewencji choroby Alzheimera: Dietoprofilaktyka choroby Alzheimera; Rola aktywności fizycznej i umysłowej w opóźnieniu rozwoju otępienia. Dział V Aspekty medyczno-społeczno-prawne otępień: Niektóre problemy psychiatrii sądowej w kontekście zaburzeń otępiennych; Organizacja pomocy w opiece nad pacjentem z chorobą Alzheimera w Polsce; Narodowy program badań chorób mózgu. Prezentacja założeń Polskiego Planu Alzheimerowskiego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychologia / Uniwersytet Jagielloński)
Zawiera: Wstęp; Rozdział 1. Integracja sensoryczna: Wybór odpowiednich zajęć sensorycznych; Dwanaście oznak przeciążenia sensorycznego; Sport to nie wszystko! Pięćdziesiąt sposobów, by rozruszać dzieci; Nauka i zabawa na świeżym powietrzu; Bransoletka na spacer; Zabawa latem, zabawa zimą; Cały świat w domu; Stolik-piaskownica; Zabawy przy stoliku-piaskownicy; Trochę większy pająk; Tuzin pomysłów na zabawę z kartonem; Zabawy sensoryczne w łazience; Wszędzie pełno wody; Malowanie palcami; Dotykanie jedzenia; Zjedz mnie: przepisy na jadalną plastelinę; Patrz, jak się turlam!; Bujanie się i wirowanie; Czynności rozwijające motorykę dużą; Zabawy typu „Szymon mówi”; Zabawy kontaktowe przyjazne dzieciom; Czynności rozwijające motorykę małą; Kredki dla każdego; Kosz pełen zabawek; Ręcznie robione zabawki; Czy to szczotka do włosów?; Czynności rozwijające motorykę ust; Balonomania; Zabawy z bańkami; Podłoga jest za twarda! Widzenie a wzrok; Świat pod lupą; Spostrzeganie figury i tła; Pierwsza pomoc sensoryczna; Nauka samoregulacji; Radzenie sobie z nieprzyjemnymi dźwiękami; Słuchawki – zalety i wady; Chodzenie na palcach; Co tak fajnie pachnie? Czy czujesz to, co ja? To takie ciężkie! Człowiek hamburger; Ściskający szal; Kryjówka; Poduszki z fasolą; Przede wszystkim wygoda; Preferencje odzieżowe; Jeszcze kilka słów o ubraniach; Prześpij się z tym; Spanie w obcym miejscu; Działania profilaktyczne; Dieta sensoryczna dla dzieci z podwrażliwością; Jak odróżnić nagradzanie od zaspokajania potrzeb; Nauka przez dotyk; Głęboki nacisk podczas siedzenia w ławce; Zostań na swoim miejscu; Teraz możesz spacerować po klasie; Czynności samostymulujące w klasie; Cele sensoryczne a indywidualny program edukacyjny (IEP); Znów ten zapach szkoły; Zajęcia pozalekcyjne; Niebezpieczne, społecznie niewłaściwe czy tylko irytujące? Rozdział 2. Komunikacja i język: Dociekliwi pytają; Pytanie o odwrotność; Cztery ważne słowa: „Jestem tu dla ciebie”; Czy ono słyszy to, co ty? Po pierwsze i najważniejsze: zwróć jego uwagę; Między myślami; Przypominaj słowa, ucz języka; Zatrzymanie rozwoju mowy; Hierarchia praktycznych czynności, które pomagają dzieciom z autyzmem i zespołem Aspergera uczyć się mówienia; Więcej niż pojedyncze słowa; Nie zrażaj się chwilowymi zanikami mowy; Strategie wizualne; Przed skorzystaniem z harmonogramu; Kiedy używać harmonogramu graficznego? Czy pomoc wizualna nadal jest potrzebna? Dopasuj pomoc wizualną do stylu uczenia się dziecka; Jak używać harmonogramu graficznego? Ekspresywne czy receptywne? Technologia pomocnicza (AT) to więcej niż klawiatura; Wpływ środowiska na rozwój mowy; Odpowiednie środowisko językowe; Zasada dwóch minut; Dwusekundowa przerwa przed odpowiedzią; Podwieczorek: Nie chodzi tylko o jedzenie; Czas się pożegnać; Książki bez słów; Lektury dla dzieci myślących konkretnie; Opowiadania z powtarzającymi się frazami; Niech czytanie będzie zabawą; Wychowaj czytelnika: Co mogą zrobić rodzice; Mów to, co myślisz, myśl to, co mówisz; Jeśli podobał wam się film, przeczytajcie książkę; Uwaga na idiomy; Łowienie idiomów; Czasowniki frazowe; Homofony; Fiszki – zalety i wady; Nie tylko dla tygrysków: Zabawa na trampolinie; Wulgaryzmy; Prawie tak proste jak dwa razy dwa; Projektuj pracę dziecka; Zabawa z krzyżówkami; Kiedy niedostępność jest dobra; Pałeczka mówcy; Gra w obserwatora; Język w ruchu; W domowym kinie; Dzień i noc; Cele IEP związane z komunikacją; Zmniejsz tremę ucznia; Pomóż uczniom zrozumieć trudności językowe; Dlaczego mówimy; Zadawanie pytań i komentowanie; Komplementy; Cztery etapy komunikacji. Rozdział 3. Zachowanie: Mocne strony i słabości; Nie pytaj, dlaczego; Co się „chowa” w zachowaniu; Zachowanie a osobowość: Bierz pod uwagę jedno i drugie; Współpraca i dyscyplina; Nauka przez konsekwencje; „Jestem zły!”; Język znaków: Nie tylko dla baseballistów; Podkreślaj pozytywne zachowania; Skonstruuj barierę wizualną; Koncentracja w dwóch krokach; Strach przed łazienką = strach przed ciemnością; Opór/unikanie; Wrogość i agresja; Co robić w chwili załamania; Oby nie było gorzej: Jak uniknąć eskalacji kryzysu; Pomoc rówieśników i ostrzeżenia; Nauka elastyczności; Przyjemne sposoby na naukę elastycznego myślenia; Nie tylko przed lustrem: Pamiętniki i albumy z podróży; Jak pomóc dziecku, które się gryzie; Siedź na swoim miejscu; Sposoby na łagodną krytykę; Koniec dyskusji; Słyszę cię – koniec dyskusji; Systemy żetonowe; Umowy; Uważaj, jakie zachowanie wzmacniasz; Bliska pochwała; Sezonowe zainteresowania przez cały rok; Pukanie do drzwi; „Nie umiem” – kapsuła czasu; Akcja i reakcja; Poprawa własnego zachowania; Umożliwianie niewłaściwych zachowań; Tylko fakty! To był dobry dzień. Rozdział 4. Życie codzienne: Kwestie wyboru; Wygrana to nie wszystko; Jeszcze chwilę? Rozwój umiejętności przez zabawę; Nie krępuj się – rysuj na ścianie; Sposoby na zmniejszenie lęku separacyjnego; Jak przetrwać wizytę u fryzjera; Nie taki szampon straszny; Obcinanie paznokci; Zjedz chociaż trochę; Pomocne przystosowania żywieniowe; Wąskie preferencje żywieniowe; Kooperatywy spożywcze a specjalne diety; Jak skłonić dziecko do mycia zębów; Twój przyjaciel dentysta; Rany, zadrapania, siniaki; Wizyta w szpitalu; Sposoby na katar; Korzystanie z toalety; Korzystanie z toalet publicznych; Zapinanie ubrań; Wychodzenie z domu; Błyskotliwe riposty; Jedzenie w restauracji a autyzm; Przeprowadzka do nowego miejsca; Kiedy rodzic jest daleko; Próba stroju na ważną okazję; Przytulać czy nie przytulać; Wspólne zajęcia rodzeństwa; Czas dla rodzeństwa; Gazeta – okno na świat; Udane przyjęcie urodzinowe; Niekoniecznie tort; Niezwykłe prezenty dla niezwykłych dzieci; Przyjmowanie prezentów; Znaczenie ram; Autyzm a bezpieczeństwo; Bezpieczeństwo w ogrodzie; Bezpieczeństwo w domu dla kaskaderów i akrobatów; Kiedy dziecko nie śpi; Relaks przez oddychanie; Jak rozmawiać o śmierci z dzieckiem autystycznym; Zmieniaj tylko jedną rzecz naraz; Jak to przełknąć; Pomoc finansowa; Witaminy w aerozolu; Pozbądź się alergenów, zapobiegaj infekcjom uszu; Leki: Zachowaj ostrożność; Koło czytelników książek na temat autyzmu; Tak wiele książek, tak mało czasu; Robię to sam – okres przedszkolny; Umiem więcej – kiedy dziecko rośnie; Jestem bardzo samodzielny – starsze dziecko; Możesz zrobić to sam – niechęć do działania; Droga dziecka z autyzmem do dorosłości; Rozdział 5. Myślenie społeczne, życie w społeczności: Porównywanie społeczne; Dzielenie uwagi; Historyjki społeczne; Poproś o lekcję; Relacje ze światem zewnętrznym; Przyjaźnie z młodszymi dziećmi; Jak rozwijać umiejętność zabawy; Kontakty z rówieśnikami; Interakcje na placu zabaw; Pierwszy w kolejce – nie bez powodu; Tworzenie gry planszowej; Przystosowania gier planszowych; Zabawka idealna; Moje! Moje! Moje! Nauka współpracy przez zabawę; Nauka współpracy przez jedzenie; Teoria umysłu; Przyjmowanie cudzej perspektywy; Rozumienie emocji; Rozpoznawanie emocji; Intensywność emocji; Oddzielanie uczuć od działań; Czym jest uprzejmość; Kontrolowanie złości; Szukanie rozwiązań; Nie wypada; Potrzebuję przerwy; Gdy najtrudniej powiedzieć „przepraszam”; Czy to sprawiedliwe? Jak protestować; Przewidywanie; Proszenie o pomoc; Ucz szczerości, dając przykład; Każdy popełnia błędy; Kilka słów o „normalności”. Rozdział 6. Nauczyciele i uczniowie: To dobre dla wszystkich dzieci; Szanuj dziecko; Postaraj się mnie zrozumieć; Szukaj prawdziwej przyczyny; Nie ucz posłuszeństwa; Wyznaczony nauczyciel; Zajęcia w małej grupie; Wykorzystuj zainteresowania dziecka; Karta społeczna Shreka; Parawan pomaga w koncentracji; Miejsce do stania; Zmęczenie rąk; Rozgrzewka przed lekcją; Houston, nie mamy problemu ze zmianami; Most do zabawy w kółku; Udana zabawa w kółku – wskazówki; Grupy zabawy integracyjnej; Gotowe czy nie? Pierwszy dzień w przedszkolu? Zaplanuj go wcześniej; Początki i zakończenia; Rzeczy do zrobienia później; Czynniki kulturowe i społeczne; Partnerstwo; Wybór specjalisty; Wybór programu edukacyjnego; Testy umiejętności; Bezpieczeństwo w szkolnym autobusie; Trudności z przetwarzaniem informacji dźwiękowych; Alarm przeciwpożarowy; Jedna umiejętność naraz; Zmniejsz odblask papieru; Oczy szeroko otwarte; Plan uczestnictwa; Nauka koncentracji; Wskazówki czy podpowiedzi? Skuteczne podpowiadanie; Czy to okazja do nauki? Zaangażowanie; Zatrzymaj się i stwórz plan; Wybór kroju pisma; Jak było w szkole? Nowe tematy dla dziecka o wąskich zainteresowaniach; Rodzic, nauczyciel, klasa; Natura w klasie; Pokochaj swoją klasę; Usuń zbędne rzeczy; Ogranicz fluorescencyjne oświetlenie; Cała klasa; Niech gazetki ścienne coś znaczą; „Najpierw…, a potem…”, a nie „jeśli,…, to…”; Ucz płynności/precyzji; Widzenie czasu; Przystosowania i modyfikacje programu; Prace domowe; Odpowiednie cele IEP; Żargon IEP; Asystent edukacyjny; Pomoc dla zastępcy nauczyciela; Prawa nauczycieli a edukacja specjalna; Wykształcona kadra; Moc rówieśników; Terapia przez sztukę; Nauka rysunku dla miłośników zdjęć; Uczeń nauczycielem; Kolorowy spacer; W poszukiwaniu dźwięków; Tak/Nie – gra językowa; Kto to jest? Przypomnienia fotograficzne; Połącz ulubione zajęcie z mniej lubianym; Tworzenie pojęć; Idziemy na polowanie; Jak masz na imię? Lustereczko powiedz przecie; Ucz sukcesu; Czy odwiedzać dziecko w szkole? Zaprojektowane z myślą o dziecku z zespołem Aspergera; Kiedy, kiedy, kiedy? Trening czyni mistrza; Czym rysować; Łatwe przystosowania na lekcjach wychowania fizycznego; Niekoniecznie rowerek; Przyzwyczajanie do pracy w grupie; Sposoby na udaną adaptację; Kontrola perseweracji; Natura biegacza; Rozbrajanie; Nie pocieszaj; Nie pozwalaj na poniżanie; Idealne warunki do nauki; Zmniejsz odległość między szkołą a „prawdziwym życiem”; Wykorzystaj indywidualne zainteresowania do nauki matematyki; Kinestetyczne uczenie matematyki; Więcej matematycznych sztuczek; Kinestetyczne uczenie alfabetu; Sprawozdanie dla nauczyciela; Koniec wakacji: Jak wrócić do szkoły; Skuteczny rzecznik; Potrzebna mediacja! Zadawaj ważne pytania; Pozytywne partnerstwo; Przypisy; Indeks; O autorkach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wpływ motoryki ustno-twarzowej na statomotoryczny rozwój dziecka. 2. Anatomia twarzoczaszki. 3. Układ nerwowy głowy i twarzy. 4. Wczesne wspomaganie rozwoju odruchowej motoryki ustno-twarzowej u dzieci. 5. Charakterystyka wybranych odruchów ustno-twarzowych. 6. Rozwój mózgu a mowa. 7. Zaburzenia mowy - terminologia i klasyfikacja. 8. Koncepcja ustno-twarzowej terapii według Castillo Moralesa (CM). 9. Ustno-twarzowa terapia regulacyjna według koncepcji Castillo Moralesa. 10. Integracyjna terapia ustno-twarzowa według Swietłany Masgutowej. 11. Metodyka przeprowadzania neuromotorycznej terapii ustno-twarzowej według R. Castillo Moralesa. 12. Efekty integracji odruchów ustno-twarzowych - wybrane studium przypadku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Czym jest ADHD? 2. Dziecko z ADHD 3. Problemy rodziców dziecka z ADHD 4. Jak radzić sobie z trudnymi zachowaniami dziecka?5. Dorosły z ADHD 6. Diagnoza ADHD 7. Rodzaje oddziaływań terapeutycznych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie. 1. Udzielanie pomocy - podstawy. 3. Odmowa chodzenia do szkoły. 4. Zaburzenia uwagi i nadmierna aktywność ruchowa. 5. Zaburzenia łaknienia. 6. Sytuacje traumatyczne i stresowe. 7. Nieposłuszeństwo i sprzeciw dzieci. 8. Zachowania destrukcyjne w klasie i szkole. 9. Nadużywanie narkotyków. 10. Depresja u dzieci. 11. Dysleksja. Słowniczek. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Co się dzieje z Twoim dzieckiem? Zrozumienie i ocena zaburzeń odżywiania; 2. Co powinieneś teraz zrobić? Jak znaleźć terapeutę i przeprowadzić zmiany w domu?; Jak to się stało?; Przyczyny zaburzeń odżywiania; 4. Jak rozmawiać z dzieckiem? Komunikacja w rodzinie a zaburzenia odżywiania; 5. Co możesz zrobić w domu? Jedzenie, dieta, ćwiczenia; 6. Jak przebiega terapia? Różne rodzaje terapii a Twój udział; 7. Przypadki szczególne. Specyficzne grupy pacjentów i towarzyszące im problemy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: 1.Czym jest otępienie? 1.1. Wprowadzenie. 1.2. Diagnostyka. 1.3. Rola lekarza rodzinnego w rozpoznaniu otępienia. 1.4. Częstość występowania otępienia. 2. Otępienie rzekome. 3. Diagnostyka przesiewowa otępienia. 3.1. Wprowadzenie. 3.2. Metody oceny przesiewowej. 3.3. Podsumowanie. 4. Badanie neuropsychologiczne w rozpoznaniu otępień. 5. Łagodne zaburzenia poznawcze. 6. Choroba Alzheimera. 6.1. Epidemiologia choroby Alzheimera. 6.2. Patogeneza. 6.3. Czynniki ryzyka niepodlegające modyfikacji. 6.4. Czynniki ryzyka podlegające modyfikacji. 6.5. Rozpoznanie choroby Alzheimera. 6.6. Badania neurologiczne. 6.7. Badania diagnostyczne. 6.8. Rozpoznani różnicowe. 6.9. Faza przedkliniczna choroby. 6.10. Objawy kliniczne. 6.11. Leczenie objawowe. 6.12. Leczenie eksperymentalne. 6.13. Profilaktyka. 7. Warianty choroby Alzheimera. 7.1. Wprowadzenie. 7.2. Wariant językowy choroby Alzheimera. 7.3. Wariant wzrokowy choroby Alzheimera. 7.4. Wariant czołowy choroby Alzheimera. 7.5. Wariant choroby Alzheimera z zespołem korowo-podstawnym. 8. Otępienie naczyniopochodne i mieszane. 8.1. Wprowadzenie. 8.2. Epidemiologia. 8.3. Czynniki ryzyka. 8.4. Patogeneza otępienia naczyniopochodnego. 8.5. Rozpoznanie. 8.6. Postępowanie diagnostyczne. 8.7. Objawy kliniczne. 8.8. Przebieg choroby. 8.9. Rozpoznanie różnicowe. 8.10. Leczenie. 9. Otępienie czołowo-skroniowe. 9.1. Wprowadzenie. 9.2. Wariant behawioralny otępienia czołowo-skroniowego. 9.3. Wariant skroniowy otępienia czołowo-skroniowego. 9.4. Wariant semantyczny pierwotnej afazji postępującej. 9.5. Wariant z zaburzoną płynnością mowy lub agramatyzmem. 9.6. Różnicowanie typów afazji pierwotnej postępującej. 10. Otępienie z ciałami Lewy’ego i otępienie w chorobie Parkinsona. 10.1. Wprowadzenie. 10.2. Otępienie z ciałami Lewy’ego. 10.3. Otępienie w chorobie Parkinsona. 10.4. Różnicowanie otępienie z ciałami Lewy’ego, otępienia w chorobie Parkinsona i choroby Alzheimera. 11. Otępienie w chorobach rzadkich. 11.1. Wprowadzenie. 11.2. Choroby pierwotnie neurozwyrodnieniowe. 11.3. Choroby naczyniopochodne. 11.4. Choroby prionowe. 11.5. Choroby zakaźne. 11.6. Choroby metaboliczne. 12. Zaburzenia neuropsychiczne w przebiegu otępienia. 13. Zaburzenia zachowania u osób z otępieniem. 13.1. Wprowadzenie. 13.2. Leczenie niefarmakologiczne. 13.3. Leczenie farmakologiczne. 14. Depresja i apatia w łagodnych zaburzeniach poznawczych i różnych typach otępienia. 14.1. Wprowadzenie. 14.2. Łagodne zaburzenia poznawcze. 14.3. Choroba Alzheimera. 14.4. Otępienie z ciałami Lewy’ego. 14.5. Otępienie w chorobie Parkinsona. 14.6. Otępienie czołowo-skroniowe. 14.7. Otępienie naczyniopochodne. 15. Zaburzenia psychotyczne w otępieniu. 15.1. Wprowadzenie. 15.2. Zaburzenia psychotyczne w przebiegu otępienia z ciałami Lewy’ego i otępienia w chorobie Parkinsona. 15.3. Zaburzenia psychotyczne w przebiegu otępienia czołowo-skroniowego. 16. Opieka nad chorym z otępieniem. 16.1. Wprowadzenie. 16.2. Opiekun. 16.3. Prawa chorego i opiekuna. 16.4. Polskie organizacje opieki nad chorym z otępieniem. 16.5. Podsumowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Moja heroina : świadectwo psychiatry / Maciej Kozłowski. - Kraków : Znak, 2004. - 155, [2] s. ; 21 cm.
1. Branie, 2. Odtrucia i leczenie, 3. Nieoczekiwana pomoc, 4. Świat narkomanów
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Zapobieganie trudnościom w nauce naszych dzieci: Co rodzice powinni wiedzieć na temat wspomagania rozwoju dziecka; Rodzice pierwszymi nauczycielami dziecka; Księga porad, jak mądrze bawić się z własnym dzieckiem. II. Rozpoznanie dysleksji rozwojowej: Objawy dysleksji. Reakcje dzieci i rodziców; Co należy wiedzieć o dysleksji rozwojowej. III. Jak pomagać młodszemu dziecku z dysleksją?: Kiedy i jak wspomagamy rozwój dziecka?; Księga porad, jak pomagać młodszemu dziecku. IV. Jak pomagać starszemu dziecku z dysleksją?: Dobra organizacja to podstawa; Młody człowieka w społeczeństwie informacyjnym; Jak pomagać starszemu dziecku z dysleksją w zakresie umiejętności kształconych w szkole? Uczymy się uczyć. V. Rodzice kontra szkoła. Wzajemne relacje: Zasady budowania programu pomocy; Realizacja programu pomocy w szkole i w domu. VI. Zamiast wniosków
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie)
I. Niepubliczni usługodawcy w systemie ochrony zdrowia - koncepcje, doświadczenia, zmiany: Neoliberalne podejście o funkcjonowania sektora publicznego - próby adaptacji w opiece zdrowotnej; Sektor prywatny w publicznym systemie ochrony zdrowia na przykładzie hiszpańskiego modelu Alzira; Doświadczenia w zakresie zastosowania partnerstwa publiczno-prywatnego w sektorze ochrony zdrowia w wielkiej Brytanii; Prywatyzacja publicznych zakładów opieki zdrowotnej - kierunki działań w systemie ochrony zdrowia. II. Publiczne i niepubliczne zakłady opieki zdrowotnej w Polsce w świetle regulacji prawnych: Publiczne i niepubliczne zakłady opieki zdrowotnej jako podmioty gospodarcze na rynku świadczeń zdrowotnych, Ustawowo dopuszczalne źródła finansowania publicznych i niepublicznych zakładów opieki zdrowotnej; Rachunkowość publicznych i niepublicznych zakładów opieki zdrowotnej; Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - nowe wyzwanie dla zakładów opieki zdrowotnej. III. Publiczny i niepubliczny sektor opieki zdrowotnej w Polsce w ujęciu ekonomicznym - zasoby, efektywność, zarządzanie: Potencjał publicznych i niepublicznych zakładów opieki zdrowotnej w Polsce - wybrane elementy; Inwestycje w zdrowie na poziomie regionu - wykorzystanie funduszy pomocowych do poprawy warunków świadczenia usług zdrowotnych; Rentowność samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej w latach 2006 - 2008; Sposoby zwiększania skuteczności działania podmiotów w opiece zdrowotnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej