Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(100)
IBUK Libra
(3)
ebookpoint BIBLIO
(2)
Forma i typ
Książki
(99)
Publikacje naukowe
(6)
E-booki
(5)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(81)
dostępne
(54)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(55)
Czytelnia
(82)
Autor
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(3)
Hopfinger Maryla
(3)
Sokołowski Marek
(3)
Szlendak Tomasz
(3)
Bauman Zygmunt (1925-2017)
(2)
Gajda Janusz
(2)
Godzic Wiesław (1953- )
(2)
Gwóźdź Andrzej
(2)
Halawa Mateusz
(2)
Jakubowski Witold
(2)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(2)
Krajewski Marek
(2)
Kłoskowska Antonina
(2)
Szczęsna Ewa
(2)
Wróblewski Michał
(2)
Andrzejewski Piotr
(1)
Arcimowicz Krzysztof
(1)
Bajer Dominika
(1)
Baran Stanley J
(1)
Barber Benjamin R
(1)
Bauer Zbigniew (1952-2014)
(1)
Bernatowicz Małgorzata
(1)
Białek-Szwed Olga
(1)
Bisikiewicz Patryk
(1)
Bodzioch-Bryła Bogusława
(1)
Bogunia-Borowska Małgorzata
(1)
Bokszański Zbigniew
(1)
Borkowski Igor
(1)
Borski Maciej (1975- )
(1)
Bucholc Marta
(1)
Bucholc Marta (1978- )
(1)
Bukowski Zbigniew
(1)
Burszta Wojciech J
(1)
Burszta Wojciech J. (1957-2021)
(1)
Childs Peter
(1)
Chmielewski Piotr
(1)
Christopher David P
(1)
Chruścińska Jadwiga
(1)
Chyła Wojciech
(1)
Cichy Andrzej
(1)
Cypryański Piotr
(1)
Czarny-Drożdżejko Elżbieta
(1)
Davis Dennis K
(1)
Dayan Daniel (1943- )
(1)
Dorak-Wojakowska Lilianna
(1)
Drozdowicz Zbigniew (1948- )
(1)
Dudek Krystian
(1)
Dueholm Matthew
(1)
Dueholm Natalia
(1)
Eco Umberto (1932-2016)
(1)
Fatyga Barbara
(1)
Filiciak Mirosław
(1)
Fleszer Dorota (1971- )
(1)
Ford Sam
(1)
Francuz Piotr
(1)
Golka Bartłomiej (1934- )
(1)
Golka Marian
(1)
Gołąb Mariusz
(1)
Gołębiewska Maria
(1)
Green Joshua
(1)
Gurdek Magdalena (1977- )
(1)
Izdebska Jadwiga
(1)
Jakoniuk Leszek Mariusz
(1)
Jankowska Hanna
(1)
Jaskiernia Alicja
(1)
Jaskulska Sylwia
(1)
Jenkins Henry
(1)
Jenkins Henry (1958- )
(1)
Jung Bohdan
(1)
Jung Bohdan (1953- )
(1)
Kaliszewski Andrzej
(1)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(1)
Kamińska Magdalena
(1)
Katz Elihu (1926- )
(1)
Kobroń-Gąsiorowska Łucja
(1)
Kolasińska-Pasterczyk Iwona
(1)
Kot Wiesław
(1)
Kowalski Tadeusz (1955- )
(1)
Kozłowska Anna
(1)
Kozłowski Tomasz
(1)
Kołak Przemysław
(1)
Krzan Katarzyna
(1)
Król Marek
(1)
Kręcisz-Sarna Agnieszka
(1)
Kubisz Ewa
(1)
Kuligowski Waldemar
(1)
Kunz Tomasz (1969- )
(1)
Laphama Lewis H
(1)
Leppert Roman
(1)
Lessig Lawrence
(1)
Li Charlene
(1)
Lityński Adam (1940- )
(1)
Maffesoli Michel
(1)
Majewska Patrycja
(1)
Majewski Kamila
(1)
Makiełło-Jarża Grażyna
(1)
Mamzer Hanna
(1)
Manovich Lev
(1)
McLuhan Marshall
(1)
McQuail Denis (1935-2017)
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(22)
2000 - 2009
(80)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(105)
Język
polski
(105)
Przynależność kulturowa
Literatura włoska
(1)
Temat
Kultura masowa
(65)
Środki masowego przekazu
(58)
Komunikacja społeczna
(23)
Kultura audiowizualna
(17)
Kultura
(15)
Telewizja
(13)
Internet
(8)
Globalizacja
(6)
Reklama
(6)
Społeczeństwo informacyjne
(6)
Dziecko
(5)
Edukacja medialna
(5)
Film
(5)
Multimedia
(5)
Młodzież
(5)
Nowe media (komunikacja)
(4)
Sztuka
(4)
Wychowanie
(4)
Świadomość społeczna
(4)
Antropologia mediów
(3)
Opinia publiczna
(3)
Postmodernizm
(3)
Antropologia społeczna
(2)
Antyglobalizm
(2)
Demokracja
(2)
Dziennikarstwo
(2)
Estetyka
(2)
Feminizm
(2)
Gospodarka
(2)
Informacja
(2)
Komunikacja polityczna
(2)
Komunikacja społeczna -- a wychowanie
(2)
Kultura masowa -- a wychowanie
(2)
Mężczyzna
(2)
Pedagogika medialna
(2)
Polska
(2)
Postawy -- a środki masowego przekazu
(2)
Prasa (wydawnictwa)
(2)
Prawo administracyjne
(2)
Programy telewizyjne
(2)
Promocja handlowa
(2)
Public relations
(2)
Płeć
(2)
Radiofonia
(2)
Religijność
(2)
Seksuologia
(2)
Społeczeństwo
(2)
Spożycie
(2)
Symbole
(2)
Technika a kultura
(2)
Teoria komunikacji i mediów
(2)
Administracja
(1)
Aspiracje
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
Bezrobocie
(1)
Budownictwo
(1)
Cyberkultura
(1)
Czasopisma
(1)
Dziennikarze
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Ekonomia
(1)
Ekonomika
(1)
Elita władzy
(1)
Emancypacja kobiet
(1)
Erotyzm
(1)
Etyka dziennikarska
(1)
Europa
(1)
Ewidencja ludności
(1)
Film niemiecki
(1)
Filozofia
(1)
Filozofia kultury
(1)
Finanse publiczne
(1)
Fotografia
(1)
Fundamentalizm
(1)
Gatunki medialne
(1)
Gender
(1)
Geodezja
(1)
Historia społeczna
(1)
Indywidualizm (filoz.)
(1)
Indywidualizm (socjologia)
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Interfejs użytkownika
(1)
Islam
(1)
Jakość życia
(1)
Kadry
(1)
Kampania wyborcza
(1)
Kampania wyborcza prezydencka
(1)
Karmienie piersią
(1)
Kicz
(1)
Kino
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja drogowa
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Konsumenci
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kontrkultura
(1)
Kontrola społeczna (socjol.)
(1)
Konwergencja mediów
(1)
Kościół katolicki
(1)
Książka
(1)
Temat: czas
1989-
(4)
2001-
(4)
1989-2000
(3)
1901-
(2)
1945-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Stany Zjednoczone (USA)
(3)
Wielka Brytania
(2)
Dąbrowskie, Zagłębie
(1)
Włochy
(1)
Gatunek
Podręcznik
(6)
Praca zbiorowa
(5)
Opracowanie
(4)
Esej
(3)
Antologia
(2)
Monografia
(2)
Czasopismo naukowe
(1)
Czasopismo prawnicze
(1)
Felieton
(1)
Listy
(1)
Literatura dziecięca polska
(1)
Literatura włoska
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(15)
Socjologia i społeczeństwo
(8)
Filozofia i etyka
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Historia
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
105 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Antropologia i jej miejsce wśród nauk o człowieku, 2. Człowiek i jego kultura jako przedmiot dociekań antropologów, 3. Prahistoria antropologii kulturowej, 4. Człowiek i religia, 5. Społeczeństwo-narów-państwo, 6. Kultura masowa, 7. Człowiek w kulturze, 8. Polska kultura narodowa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. O komunikowaniu. Varia- koncepcje; 2. Media masowe- definicja, o publiczności; 3. Dzieje mediów masowych. Media drukowane- elektroniczne- cyfrowe; 4. Doktryny medialne i rozwiązania normatywne; 5. Funkcjonowanie mediów masowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Spectrum)
1. Wydarzenia medialne jako wielkie święta masowego komunikowania; 2. Scenariusze wydarzeń medialnych: Konkurs, Konkwista. Koronacja; 3. Wydarzenia medialne jako przedmiot negocjacji; 4. Realizacja wydarzeń medialnych medialnych; 5. Świętowanie wydarzeń medialnych; 6. Wydarzenia medialne jako praktyki szamańskie; 7. Wydarzenia medialne- przegląd zagadnień; Ocena skutków wydarzeń medialnych- pięć ram teoretycznych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Popkultura i Media / red. nauk. Wiesław Godzic)
1. Społeczeństwo konsumpcyjne, 2. Homo consumens, 3. Życie jako szereg konsumenckich wyborów, 4. Poszukiwanie godności w świecie konsumpcji, 5. Konsumpcja jako powołanie?, 6. Konsumpcjonizm jako gromadzenie wrażeń, 7. Zasada rzeczywistości i zasada przyjemności ubijają interes, 8. Wybór gwarancji, gwarantowany wybór, 9. Konsumpcja jako remedium na niepokoje i lęki, 10. Praca oceniana przez estetykę, 11. Wolność do konsumpcji, 12. Kultura płynnej nowoczesności, 13. Nie wypaść z obiegu, 14. Zakupy jako egzorcyzm, 15. Robienie zakupów, 16. Karta kredytowa i życie na kredyt, 17. Syndrom niecierpliwości, 18. Od zdrowia do "sprawności fizycznej", 19. Funkcje spożywczo-ludyczne, 20. Ponowoczesna niepewność i poradnictwo, 21. Eastenders i wchodzenie w książki, 22. Seks, erotyzm i ekspertyza, 23. Powinowactwo a "bycie razem", 24. Tymczasowość związków międzyludzkich, 25. Dzieci i uczuciowa konsumpcja, 26. Jane Fonda i nadmiar autorytetów, 27. Rozrywka - strategia godzenia się z nieuchronną śmiercią, 28. Kultura jako spółdzielnia spożywcza, 29. Masowa produkcja kopii, 30. Czy po epoce panopticonu jest jakieś życie?, 31. Telewizja : bycie świadkiem bez możliwości działania, 32. Nowe media i nieobecność oryginału, 33. Świat z telewizją, świat w telewizji, 34. Celebrity, 35. Nowy i stary Wielki Brat, 36. Reality show - model współczesności, 37. Rzeczywistość a telewizyjna inscenizacja, 38. Bierni widzowie, 39. Telewizyjne obrazy cierpienia, 40. Obcy w telemieście, 41. Lokalna bieda w globalnych mediach, 42. Architektura lęku, 43. Włóczęga i turysta : typy ponowoczesne, 44. Turystyka i włóczęga, 45. Mobilni i niemobilni w społeczeństwie, 46. Bycie ubogim w społeczeństwie konsumpcyjnym, 47. Wybrakowani konsumenci, Wywiad: Kultura do spożycia na miejscu. Z Zygmuntem Baumanem rozmawia Wojciech J. Burszta
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Antropolog patrzy na fotografię: 1. Fotografia jako antropologiczny środek do przedstawiania kultury: mówienie obrazem czy milczenie źródła, 2. Dokument - pasja - intuicja. Afrykańskie fotografie prof. Romana Stopy, 3. Fotograficzne obrazy wojny. Przypadek byłej Jugosławii. II. Kultura w filmie: 4. Filmowe obrazy Jezusa - pod kulturową presją, 5. W poszukiwaniu ponowoczesnych turystów i włóczęgów, 6. Modele amerykańskiego mitu. Narodowy fenomen amerykańskiego kina i jego redefinicja w twórczości Roberta Altmana, 7. Czy "patrzeć" oznacza zawsze " widzieć". Eksperyment w antropologii wizualnej, 8. Przemoc i niewinna ofiara we "Władcy much" Petera Brooka, 9. Filmowe oblicze człowieka Zachodu we współczesnej Japonii, 10. Przez poezję do prawdy o kulturze: "Cienie zapomnianych przodków" Sergieja Paradżanowa, 11. Kresy Wschodnie w filmie fabularnym lat osiemdziesiątych, 12. Film o kulturze masowej w PRL-u, 13. Obraz kultury młodzieżowej w polskim filmie fabularnym, 14. PKS-em po szczęście. Komedia "Koegel-mogel" jako obraz kobiecych wzorów kulturowych na chwilę przed upadkiem komunizmu, 15. Zabobon, nuda czy zbawienie. Prowincja i prowincjonalizm w polskim filmie fabularnym. III. Kultura w mediach: 16. Obrazy kataklizmu. Antropologiczna analiza fotograficznych i filmowych rejestracji powodzi w Polsce w 1997 roku, 17. O mitologizowaniu obrazu świata w reklamie telewizyjnej, 18. Obrazy kultury przez turystę " malowane", 19. Etnografia pokoju telewizyjnego, czyli "pisanie o oglądaniu". Telewizja jako wizualna forma kultury, 20. Wirtualna Orda - Tatarzy polscy w sieci. IV. Refleksje historyków: 21. Film jako źródło do poznania przeszłości kulturowej. Spojrzenie historyka, 22. Co i jak zachować dla przyszłości? Obrazy kultur oczami archiwisty.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Socjologiczna)
I. Wyodrębnienie socjologii kultury a pojęcie kultury, II. Kultura a natura. Od ujęcia ontologicznego do metodologicznego, III. Integracja kultury, IV. Kategorie kultury. Akademickie i potoczne ujęcie, V. Semiotyczne kryterium kultury symbolicznej, VI. Aksjologiczne kryterium kultury symbolicznej, VII. Społeczeństwo a kategorie kultury, VIII. Modele i funkcje symbolicznego komunikowania, IX. Społeczna sytuacja i środki komunikowania, X. Kultura trzech układów, XI. Dziedziny kultury symbolicznej, XII. Struktura społeczna a kultura symboliczna, XIII. Kryteria rozwoju kultury symbolicznej, Kultura symboliczna-poza zasadą autoteliczności
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wojna, pokój i coś jeszcze, 2. Kroniki pewnego reżimu, 3. Powrót do wielkiej gry, 4. Powrót do krucjat, 5. Suma i cała reszta, 6. Obrona rasy, 7. Starajmy sie przynajmniej dobrze bawić, 8. Zmierzch początku tysiąclecia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Powstanie i rozwój mediów: Człowiek i jego media; W kręgu pisma; Światłem rysowane; Rzeźbienie dźwięków : muzyka mechaniczna; Łączność na odległość; Od abakusa do arytmometru - narzędzia cyfrowe; Podsumowanie. Cyfrowa rewolucja medialna czyli miraż komputera i mediów: Era turinga i komputera; Pożegnanie z Gutenbergiem; Nowe szaty radia i telewizji; Laser - światło, ale jakie!; Wideo w tysiącu odmian; Podsumowanie. Kalendarium ważniejszych wydarzeń; Tematy do samodzielnego przemyślenia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Komunikowanie. Zarys problematyki 2. Rozwój badań nad komunikowaniem masowym 3. Rola, cele i funkcje mass mediów 4. Wpływ mass mediów na życie społeczne 5. Wpływ mass mediów na tożsamość człowieka 6. Budowanie tożsamości w Internecie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Media / Uniwersytet Jagielloński)
Cz. I. Teksty: 1.Odmiany medialnego przekazu. 2.Odczytywanie medialnych obrazów. 3.Ideologia. 4.Sposoby przedstawiania. 5.Gatunek. 6.Narracja. 7.Intertekstualność. Cz. II. Instytucje: 8. Koncepcje Instytucji medialnych. 9. Publiczne radio i telewizja a rynek. 10. Profesjonalizm mediów i kodeksy zawodowe. 11. Media niezależne . Cz. III. Odbiorcy: 12.Definiowanie i pomiar audytoriów. 13.Skutki wpływu mediów na grupy audytoryjne. 14.Konteksty konsumpcji mediów. 15.Odbiorcy mniejszościowi a media. 16.Nowe technologie a odbiorcy mediów. 17.Konspumcja mediów a status społeczny. 18. Udział publiczności w latach 90. Epilog: Metody badawcze w medioznawstwie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Popkultura i Media / red. nauk. Wiesław Godzic)
1. Umysł rodem z sawanny. Natura ludzka oczami psychologów ewolucyjnych. 2. Czy telewizja jest dla idiotów? O rzeczywistości uciśnionej przez hiperrzeczywistość, 3. Panieniki z okienka. Dlaczego ekran ocieka seksem?, 4. Mściciele, zębiska i ciemne moczary. Sensacja, thiller i horror jako kopalnia danych o człowieku, 5. Salwy śmiechu z pudełka. komedia, sitcom i inne rozweselacze, 6. Fabuła zlepiona z fajerwerków. Reguła punktu kulminacyjnego i scenariusz optymalny
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
British culture : an introduction / David P. Christopher. - 2nd ed. - London ; New York : Routledge, 2006. - 292, [8] s. : il. ; 24 cm.
1. The social and cultural context; 2. Language in culture; 3. Newspapers, magazines and journalism; 4. Literature; 5. Theatre; 6. Cinema; 7. Television and radio; 8. Popular music and fasion; 9. Sport; 10. Art and architecture.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 811.111 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Wyzwania globalne: Polska XXI wieku wobec cywilizacyjnych megatrendów; Syndromatyczny charakter wyzwań dla Polski; Demokracja partykularna a demokracja obywatelska; Polska a społeczeństwo informacyjne. Cz. II Wyzwania dla polskiej gospodarki i życia społecznego: Ekonomiczne wyzwania dla Polski na początku XXI w. - wybrane aspekty; Bezrobocie jako zjawisko ekonomiczne oraz możliwości jego przezwyciężenia; Wyzwanie konkurencyjności dla Polski w XXI w. Cz. III Wyzwania dla polskich elit: Milczenie czy deficyt polskich elit?; Inflacja elit w nauce; Elity gospodarcze Polski na początku XXI w.; Dylematy polskie. Między religijną stygmatyzacją a demokratyczną komercjalizacją. Cz. IV Wyzwania dla polskiej sztuki: Polskie kino po 1989 r. w kontekście europejskiego rynku audiowizualnego; Urynkowienie systemu artystycznego w Polsce po 1989 r. na tle światowego rynku sztuki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Media w edukacji / Janusz Gajda. - Wyd. 4. - Kraków : Oficyna Wydaw. "Impuls", 2005. - 218 s. ; 24 cm.
1.Determinanty cywilizacyjne i kulturowe edukacji medialnej, 2.Dominująca rola mass mediów i hipermediów w kulturze, 3.Znacząca rola mass mediów w edukacji, 4.Swoistość mass mediów i ich oddziaływanie wychowawcze, 5.Media jako swoiste środowisko wychowawcze współczesnego, człowieka, 6.Hipermedia - komputer i Internet jako nowoczene środki komunikacji,
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Media w edukacji / Janusz Gajda. - Wyd. 8. - Kraków : Oficyna Wydaw. "Impuls", 2010. - 218, [1] s. ; 24 cm.
1.Determinanty cywilizacyjne i kulturowe edukacji medialnej, 2.Dominująca rola mass mediów i hipermediów w kulturze, 3.Znacząca rola mass mediów w edukacji, 4.Swoistość mass mediów i ich oddziaływanie wychowawcze, 5.Media jako swoiste środowisko wychowawcze współczesnego, człowieka, 6.Hipermedia - komputer i Internet jako nowoczene środki komunikacji,
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Podstawowe pojęcia i modele : 1. Komunikowanie społeczne ; 2. Środki i formy komunikowania ; 3. Modele procesu komunikowania II. Początki i rozwój badań : 4. Prekursorzy ; 5. Aktualne tendencje ; 6. Media a struktura społeczna : wzajemne relacje ; 7. Media w perspektywie kulturoznawczej III. Analiza funkcjonowania mediów masowych : 8. Działanie i organizacja mediów 9. Przekazy masowe a wartości społeczne 10. Odbiorcy i publiczność 11. Oddziaływanie środków komunikowania masowego IV. Komunikowanie masowe a system społeczny : 12. Media a rozwój społeczno-gospodarczy 13. Społeczeństwo informacyjne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
R.1 Komunikowanie a kontekst społeczny: Działanie, władza i komunikowanie; Wykorzystanie środków komunikowania; Cechy "komunikowania masowego"; Przeorganizowanie czasu i przestrzeni; Komunikowanie i przyswajanie przekazów w życiu codziennym. R.2 Media a rozwój nowoczesnych społeczeństw: Instytucjonalne rozmiary nowoczesnych społeczeństw; Komunikowanie, komodyfiakcja i nastanie ery druku; Rozwój handlu informacjami; Teoria sfery publicznej: ocena wstępna; Rozwój przemysłów medialnych: szkic. R.3 Powstanie interakcji pośredniej: Trzy typy interakcji; Społeczna organizacja pośredniej quasi-interakcji Działanie na dystans (1): oddziaływanie na odbiorcę w kontekście sprzężenia zwrotnego; Działanie na dystans (2): sprzężenie zwrotne w kontekście istniejącego dystansu. R.4 Transformacja widoczności: Prywatne i publiczne; Publiczność niezlokalizowana: początki medialnego upublicznienia; Zarządzanie widocznością medialną; Granice kontroli: gafy, skandale i inne źródła kłopotów. R.5 Globalizacja komunikowania: Pojawienie się globalnych sieci komunikowania; Współczesne wzory komunikowania globalnego: przegląd; Teoria imperializmu kulturowego: ponowna ocena; Globalne rozpowszechnianie i lokalne przyswajanie przekazów: w kierunku globalizacji mediów. R.6 Przemieszczanie tradycji: Charakter tradycji; Tradycja a media (1): burzenie tradycji?; Tradycja a media (2): tradycja oderwania od korzeni; Migrujące populacje, tradycje ludów koczowniczych: niektóre źródła konfliktu kulturowego. R.7 Własne "ja" a doświadczenie w zmediatyzowanym świecie: Własne "ja" a projekcja symboliczna; Nieodwzajemniona bliskość na dystans; Zdobywanie doświadczeń i ich mediatyzacja; Nowe możliwości, nowa odpowiedzialność: życie w zmediatyzowanym świecie. R.8 Nowe oblicza upublicznienia: Upublicznienie ponad narodowe; Widoczność ponadlokalna; Ku odnowie demokratycznej polityki; Ku etyce odpowiedzialności globalnej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Popkultura i Media )
1. Karta kredytowa, 2. Pilot, 3. Lustro i skalpel, 4. Portfel, 5. Książka i czytanie, 6. T-shirt, 7. Curriculum Vitae, 8. Kino domowe DVD, 9. Telefon komórkowy, 10. Przedmioty i seks, 11. Słuchawki, 12. Kaseta magnetofonowa, 13. Zaproszenie "na grilla", 14. Komputer, 15. Joystick
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Demokracja spektaklu, czyli przymus przez uwodzenie Cz.I . Media i rynek, 1. Media drukowane: Wzlot i upadek opinii publicznej, 2. Media a kontrola społeczna w czasach " wolności rynkowej 3. Rynkowe środki przekazu - ekonomia polityczna, ideologia, dominacja. Subsydiowanie informacji jako forma jej kontroli na przykładzie public relations 4. Psychologiczne mechanizmy propagandy neoliberalnej 5. Media a Afera Rywina: perspektywa ekonomii politycznej komunikowania Cz. II. Ideologie medialne, 1. O badaniu i " kreowaniu" opinii publicznej 2. Media a tematyzacja świata 3. Ideologiczny wymiar przedstawień medialnych we współczesnej Polsce 4. Hedonizm a konserwatyzm: rozważania nad ideologią kultury masowej 5. Media a Islam 6. Orientalizm - reaktywacja 7. Językowa przemoc mediów Cz. III. Praktyka medialna. 1. Brukowce atakują 2. Język dążący do monopolu: Wprost od stycznia do marca 2005 3. Naród z panem i plebanem: myśl polityczna i społeczna Adama Michnika 4. Robotnicy i ich wrogowie 5. Społeczne oddziaływanie mediów: feministki na rozdrożu? 6. Internet w stosunkach między władzą a obywatelami 7. Czy media kłamią? 8. Wolna prasa w niewoli
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Ewolucja systemu aksjologicznego Rady Europy a kreowanie standardów w dziedzinie mediów masowych, 2. System kreowania standardów w obszarze mediów masowych przez Komitet Ministrów i na innych płaszczyznach współpracy międzyrządowej Rady Europy, 3. Standardy w obszarze mediów masowych wypracowane przez Komitet Ministrów i na innych płaszczyznach współpracy międzyrządowej Rady Europy oraz kontrola ich realizacji, 4. Kreowania standardów w dziedzinie mediów masowych przez Zgromadzenie Parlamentarne Rady Europy oraz kontrola ich realizacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 341 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 341 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej