Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(34)
Forma i typ
Książki
(33)
Publikacje naukowe
(9)
Publikacje fachowe
(7)
Czasopisma
(1)
Dostępność
dostępne
(27)
tylko na miejscu
(23)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(28)
Czytelnia
(23)
Autor
Sikorski Czesław (1943- )
(7)
Penc Józef (1939-2017)
(2)
Romanowska Maria (1947- )
(2)
Adamczyk-Marchewka Justyna
(1)
Albigowski Marek
(1)
Aniszewska Grażyna
(1)
Beckhard Richard (1918-1999)
(1)
Beech Nic
(1)
Blinov Andrej Olegovič
(1)
Borkowski Stanisław (1945- )
(1)
Bryke Mariusz
(1)
Chernatony Leslie de
(1)
Chodyńska-Kukułka Agata
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Cywoniuk Mirosława
(1)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(1)
Godala Magdalena
(1)
Goldsmith Marshali
(1)
Golinowski Janusz
(1)
Hesselbein Frances (1915- )
(1)
Huczek Antoni
(1)
Huczek Marian (1939-2023)
(1)
Jabłoński Adam Stefan
(1)
Jabłoński Marek Marian
(1)
Janiszewski Adam
(1)
Jeziorski Leopold
(1)
Jung Bohdan
(1)
Juraszek Joanna
(1)
Kacprzak-Kalinowska Marta
(1)
Kania Aleksandra
(1)
Kasprzak Marek
(1)
Kawalec Anna
(1)
Kmiotek Krystyna
(1)
Kopciuszewska Elżbieta
(1)
Koźmiński Andrzej Krzysztof (1941- )
(1)
Kożuch Barbara (1950- )
(1)
Kożusznik Barbara
(1)
Krystyna Olszewska
(1)
Kuc Bolesław Rafał (1944-2022)
(1)
Kędra Agnieszka
(1)
Liksza Joanna
(1)
Lis Marcin
(1)
Lisiecki Marek
(1)
Majewski Miłosz
(1)
McKenna Eugene F
(1)
Morgan Gareth (1943- )
(1)
Onufrzak Olga
(1)
Piecuch Teresa
(1)
Pietrzyk Małgorzata
(1)
Piotrowski Włodzimierz
(1)
Płusa Monika
(1)
Rosak Joanna
(1)
Rudawska Edyta
(1)
Sekuła Jolanta
(1)
Selejdak Jacek
(1)
Sikora Rafał
(1)
Sitko-Lutek Agnieszka
(1)
Skórska Anna
(1)
Stefaniak Andrzej
(1)
Styś Aniela
(1)
Sułkowski Łukasz
(1)
Szczupaczyński Jerzy
(1)
Szczęsny Paweł
(1)
Tomczyk-Słowińska Magdalena
(1)
Ugrûmova Natal’â Viktorovna
(1)
Ulewicz Małgorzata
(1)
Ulewicz Rafał
(1)
Wiankowska-Ładyka Zofia
(1)
Wnuk Jan
(1)
Wróbel Małgorzata
(1)
Żołędowska Beata
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(18)
1990 - 1999
(8)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(33)
Rosja
(1)
Język
polski
(33)
rosyjski
(1)
Temat
Kultura organizacyjna
(25)
Organizacja
(24)
Zarządzanie
(12)
Przedsiębiorstwo
(6)
Przywództwo
(6)
Zarządzanie strategiczne
(6)
Kultura pracy
(5)
Menedżerowie
(5)
Organizacja ucząca się
(5)
Zachowanie organizacyjne
(5)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(5)
Kadry
(4)
Relacje międzyludzkie
(4)
Marketing
(3)
Socjologia organizacji
(3)
Zarządzanie jakością
(3)
Decyzje
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Konflikt społeczny
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Kultura
(2)
Motywacja
(2)
Motywacja pracy
(2)
Organizacje
(2)
Przedsiębiorstwo usługowe
(2)
Psychologia zarządzania
(2)
Public relations
(2)
Socjologia kultury
(2)
Teoria organizacji
(2)
Zarządzanie międzykulturowe
(2)
Zarządzanie projektami
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Automatyzacja procesów biznesowych
(1)
COVID-19
(1)
Coaching
(1)
Czas pracy
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Humanizacja pracy
(1)
Informacja
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Innowacje
(1)
Innowacje organizacyjne
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Jakość produktu
(1)
Jakość usług
(1)
Job crafting
(1)
KION Polska
(1)
Kaizen
(1)
Kapitał społeczny
(1)
Klaster (ekonomia)
(1)
Kompetencje kluczowe
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Konflikt
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Marka*
(1)
Marketing -- zagadnienia
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Następstwo prawne
(1)
Obsługa klienta
(1)
Odpoczynek
(1)
Organizacja -- kultura -- zagadnienia
(1)
Organizacja pracy
(1)
Osobowość
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Praca
(1)
Prace badawczo-rozwojowe
(1)
Prakseologia
(1)
Promocja handlowa
(1)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo produkcyjne
(1)
Przedsiębiorstwo rodzinne
(1)
Public relations -- zagadnienia
(1)
Reengineering*
(1)
Reklama -- zagadnienia
(1)
Rynek pracy
(1)
Siła robocza
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Społeczeństwo obywatelskie
(1)
Substancje niebezpieczne i szkodliwe
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
Szczupłe zarządzanie
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(1)
Transformacja cyfrowa
(1)
Usługi
(1)
Warunki pracy
(1)
Zaangażowanie pracowników
(1)
Zachowanie
(1)
Zarządcy nieruchomości
(1)
Zastosowanie i wykorzystanie
(1)
Zatrudnienie
(1)
Zaufanie
(1)
Znaki towarowe
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Czarnków (woj. wielkopolskie)
(1)
Kołbaskowo (woj. zachodniopomorskie, pow. policki, gm. Kołbaskowo)
(1)
Polska
(1)
Tczew (woj. pomorskie)
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(18)
Opracowanie
(4)
Praca zbiorowa
(3)
Artykuł z czasopisma muzycznego
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Szkic
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(28)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(9)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
34 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Studia i Materiały Instytutu Zarządzania i Marketingu Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego / red. Krzysztof Ciejpa-Znamirowski ; Katolicki Uniwersytet Lubelski Wydział Nauk Społecznych ; Tom 2)
Zarządzanie zmianą w teorii i praktyce: Konieczność zmian oraz ogólne zasady ich wprowadzania w organizacjach; Wiedza jako czynnik sukcesu organizacji w warunkach zmienności otoczenia; Personalne strategie wdrażania zmian organizacyjnych; Modernizacja państwa - zmiany w sektorze publicznym; Zmiany w polskim szkolnictwie wyższym - dylematy rozwojowe; Zmiany w koncepcji L.E. Greinera a polskie organizacje; Zmiany formy własności w drodze prywatyzacji bezpośredniej oraz jej wpływ na dalsze funkcjonowanie przedsiębiorstwa; Zmiany strukturalne w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw w okresie transformacji gospodarczej; Czynniki różnicujące potencjał finansowy gmin jako przesłanka zmian systemu finansów lokalnych; Dlaczego urzędy administracji samorządowej wdrażają system zarządzania jakością?; Koncepcja zarządzania zmianą na przykładzie wojewódzkiej instytucji kultury - studium przypadku; Zarządzanie zmianami w świetle badań empirycznych; Rola związków zawodowych w zarządzaniu zmianami. Metody oraz aspekty psychospołeczne zmian: Inżynieria systemów jako metoda projektowania zmian w organizacji Kult korporacyjny jako specyficzny sposób funkcjonowania organizacji w warunkach turbulentnych; Istota zmian w firmie i warunki ich skutecznego wprowadzania; Outsourcing jako forma wprowadzania zmian w organizacji; Zarządzanie kulturą organizacji w warunkach globalizacji. Zmiany na rynku finansowym i kapitałowym: Zmiana zasad funkcjonowania europejskiego rynku finansowego i kapitałowego; Sekurytyzacja aktów w Polsce - analiza rentowności; Ryzyko zmiany stopy procentowej na rynku kapitałowym; Zmiany parametrów rozkładu stóp zwrotu WIG; Pomiar zmian na rynku kapitałowym przy użyciu metody skalowania wielowymiarowego; Internetyzacja obrotu papierów wartościowych - zmiany na rynku kapitałowym; Zmiany po wprowadzenie Warsetu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomia i Zarządzanie)
Cz.I Zarządzanie marką- nowy sposób myślenia: 1.Zrówno ważone podjeście do marki; 2.Różne sposoby rozumienia "marki". Cz.II Marki zintegrowane- planowanie: 3.Strategiczny proces budowania marek zintegrowanych. Cz.III Wykorzystanie procesu budowania marki: 4.Opraco wanie wizji marki; 5.Znaczenie kultury organizacyjnej dla marki; 6.Określenie celów marki; 7.Rewidowanie sfe ry marki; 8.Syntetyzacja charakteru marki; 9.Wdrażanie marki i określanie zasobów marki; 10.Ocena marki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Lojalność klientów / Edyta Rudawska. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2005. - 172 s. : rys., tab. ; 21 cm.
Wprowadzenie; Cz.I Pozyskiwanie nowych a utrzymywanie dotychczasowych klientów: Konieczność zmiany podejścia do obsługi klienta; Pozyskanie lojalności klienta jako ważny element działalności marketingowej firm; Cz.II Od potencjalnego klienta do adwokata firmy: Proces kształtowania lojalności klientów; Etapy przemiany nabywców w lojalnych klientów; Cz.III Kształtowanie lojalnych postaw klientów w praktyce: Dbałość o jakość i obsługę klientów; Działania promocyjne kreujące lojalność; Sprawna obsługa reklamacji jako narzędzie wzrostu lojalności klientów;Od lojalnego pracownika do lojalnego klienta; Tworzenie kultury organizacyjnej firmy zorientowanej na lojalność.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kultura organizacyjna / Czesław Sikorski. - Warszawa : C.H.Beck, 2002. - 161, [5] s. ; 23 cm.
(Vademecum Menedżera)
R.1 Rola kultury organizacyjnej w środowisku pracowniczym: Pojęcie kultury organizacyjnej; Składniki kultury organizacyjnej; Siła i funkcje kultury organizacyjnej; Typologie kultur organizacyjnej R.2 Dysonans kulturowy a zarządzanie kulturą organizacyjną: Zjawisko dysonansu kulturowego; Rola kierownika w kształtowaniu kultury organizacyjnej; Strategie integrowania subkultur; Studia przypadków. R.3 Kultura dominacji: Cechy kultury dominacji; Strategie zarządzania kulturą dominacji; Konsekwencje kultury dominacji; Studia przypadków. R.4 Kultura rywalizacji: Cechy kultury rywalizacji: Strategie zarządzania kulturą rywalizacji; Konsekwencje kultury rywalizacji; Studia przypadków. R.5 Kultura współdziałania: Cechy kultury współdziałania; Strategie zarządzania kulturą współdziałania; Konsekwencje kultury współdziałania; Studia przypadków R.6 Kultura adaptacji: Cechy kultury adaptacji; Strategie zarządzania kulturą adaptacji; Konsekwencje kultury adaptacji; Konsekwencje kultury adaptacji; Studia przypadków. Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Kultura organizacyjna / Czesław Sikorski. - Wyd. 2 popr. - Warszawa : C.H.Beck, 2006. - 174 s. ; 23 cm.
(Vademecum Menedżera)
R.1 Rola kultury organizacyjnej w środowisku pracowniczym: Pojęcie kultury organizacyjnej; Składniki kultury organizacyjnej; Siła i funkcje kultury organizacyjnej; Typologie kultur organizacyjnej R.2 Dysonans kulturowy a zarządzanie kulturą organizacyjną: Zjawisko dysonansu kulturowego; Rola kierownika w kształtowaniu kultury organizacyjnej; Strategie integrowania subkultur; Studia przypadków. R.3 Kultura dominacji: Cechy kultury dominacji; Strategie zarządzania kulturą dominacji; Konsekwencje kultury dominacji; Studia przypadków. R.4 Kultura rywalizacji: Cechy kultury rywalizacji: Strategie zarządzania kulturą rywalizacji; Konsekwencje kultury rywalizacji; Studia przypadków. R.5 Kultura współdziałania: Cechy kultury współdziałania; Strategie zarządzania kulturą współdziałania; Konsekwencje kultury współdziałania; Studia przypadków R.6 Kultura adaptacji: Cechy kultury adaptacji; Strategie zarządzania kulturą adaptacji; Konsekwencje kultury adaptacji; Konsekwencje kultury adaptacji; Studia przypadków. Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Dylematy tożsamości społecznej i organizacyjnej, 2. Pomiędzy tożsamością a tożsamością organizacyjną, 3. Organizacja i jej komponenty tożsamości, 4. Podążając za organizacją - dryfującą łodzią pragnień, 5. Puszka Pandory ujawnia swoje organizacyjne oblicze, 6. Wchodząc do organizacji, jak do jaskini Platona, 6. Quum advocatus diaboli w organizacji, 8. W organizacji-behawioralnym bagnie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie do zachowań w organizacji; Charaktery- styka zachowań indywidualnych; Podejmowanie decyzji; Motywacja; Podstawy zachowań grupowych; Zespoły robocze; Przywództwo; Komunikacja; Podstawy struktury organizacji; Cele organizacji; Kultura organizacyjna.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie jako dyscyplina naukowa, 2. Organizacja jako przedmiot badań, 3. Zorganizowane działania ludzi, 4. Kultura organizacyjna a zarządzanie, 5. Komunikowanie się w organizacji, 6. Planowanie i podejmowanie decyzji, 7. Organizowanie, 8. Motywowanie i przechodzenie, 9. Kontrolowanie, 10. Zarządzanie strategiczne, 11. Zarządzanie operacyjne, 12. Reorganizacja a zarządzanie zmianami
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Vademecum Menedżera)
1. Stosunki władzy w organizacji, 2. O potrzebie koordynacji demokratycznej, 3. Kultury niskiej i wysokiej tolerancji niepewności, 4. Kultury identyfikacji kolektywnej i dystrybutywnej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Zarządzanie organizacją i praca menedżera; Elementy struktury organizacyjnej; Strategia organizacji i zarządzanie strategiczne; Kultura organizacji i jej rola w zarządzaniu; Motywowanie; Przywództwo; Komunikowanie się w organizacji; Zarządzanie potencjałem społecznym organizacji; Grupy pracownicze i ich dynamika; Zarządzanie konfliktami; Kontrolowanie zasobów i procesów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.I Co kształtuje kulturę? : 1. Czynniki kulturotwórcze, 2 .Wizerunek organizacji, 3. Kierownicy emocjonali i racjonalni. Cz.II W czym kultura się przejawia? : 1. Komuniakcja społęczna, 2. Rutynizacja zachowań, 3. Typ motywacji. Cz.III Stosunek do innych kultur : 1. Rywalizacja kulturowa, 2. Izolacja kulturowa, 3. Współpraca kulturowa, 4. Adaptacja kulturowa, Cz.V Stosunek do własnych odmieńców : 1. Kultura w procesie zmiany, 2. Kultury pluralistyczne, 3. Kultury stabilne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Učebnik dlâ vuzov)
Zawiera: Глава 1. Место теории менеджмента в системе современных научных знаний: Менеджмент как система научных знаний и как искусство управления; Системный подход к изучению менеджмента; Основные этапы развития теории менеджмента как науки. Глава 2. Основополагающие законы и принципы организации: Общие понятия о зависимостях, закономерностях, законах и принципах организации; Законы организации; Основные принципы организации. Глава 3. Принципы целеполагания, виды и методы организационного планирования: Понятие «корпоративная миссия». Процедура утверждения миссии организации; Понятия «стратегическое управление» и «программно-целевое управление»; Цель как важнейшая характеристика в менеджменте. Понятие «дерево целей». Основные требования, предъявляемые к целям, и их классификация; Стратегическое планирование, реализация стратегического плана. Влияние выбранной стратегии на формирование бизнес-процессов в организации. Глава 4. Функциональные основы менеджмента: Понятие «функция», ее значение и содержание в менеджменте; Контроль как важнейшая функция в системе менеджмента; Понятие «функция мотивации», ее значение. Основные теории мотивации. Глава 5. Управленческие решения в организации: Понятие «управленческое решение», его значение и определение; Виды управленческих решений иих характеристика; Методы принятия решений; Процедура подготовки и принятия управленческих решений; Организация как система принятиярешений. Глава 6. Организационная структура управления: Понятие «организационная структура управления», ее значение в повышении эффективности функционирования организаций; Типы организационных структур и их характеристика; Методы проектирования организационных структур управления. Глава 7. Основные теории и концепции взаимодействия людей в организации: Понятие «группа». Динамика формирования групп; Командообразование как создание специальной разновидности формальной группы; Управление лидерством в системе эффективного менеджмента; Деловая конфликтология. Глава 8. Типы организационной культуры и методы ее формирования: Понятие «организационная культура», типы и методы ее формирования; Личность и социальные роли; Личностный потенциал персонала в современных условиях.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zachowania ludzi w organizacji / Czesław Sikorski. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 1999. - 300 s. : rys., tab., wykresy ; 21 cm.
Wstęp; Cz.I: ORGANIZACYJNE UWARUNKOWANIA ZACHOWAŃ: Warunki otoczenia organizacji, Cechy struktury organi-zacyjnej; Cz.II: TYPY ZACHOWAŃ: Zachowania na tle relacji władzy, Zachowania na tle relacji funkcjonalnych Zachowania na tle kooperacji, Zachowania na tle komunikacji; Cz.III: SPOŁECZNOKULTUROWE SKUTKI ZACHOWAŃ: Kultura organizacyjna, Wymagania stawiane członkom organizacji w epoce postprzemysłowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (6 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Podstawy zarządzania: Zarządzanie organizacją- pojęcia podstawowe; Główne kierunki ewolucji koncepcji zarządzania; Strategia organizacji; Struktura organizacyjna; Zmiany organizacyjne; 2. Zachowania organizacyjne: Kultura organizacyjna; Władza organizacyjna; Motywacja członków organizacji; Kooperacja społeczna w organizacji; Komunikacja społeczna w organizacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej