Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(108)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(100)
Publikacje naukowe
(40)
Publikacje fachowe
(18)
Czasopisma
(8)
Audiobooki
(1)
E-booki
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(84)
tylko na miejscu
(72)
wypożyczone
(4)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(88)
Czytelnia
(73)
Autor
Huczek Marian (1939-2023)
(10)
Grabiec Olimpia (1975- )
(8)
Sikorski Czesław (1943- )
(7)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(7)
Armstrong Michael (1928- )
(5)
Dzieńdziora Joanna
(5)
Chodyński Andrzej
(4)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(4)
Kowalska Sylwia
(4)
Penc Józef (1939-2017)
(4)
Juchnowicz Marta (1948- )
(3)
Kożuch Barbara (1950- )
(3)
Lis Marcin
(3)
Oleksyn Tadeusz (1945- )
(3)
Pachura Aneta
(3)
Sułkowski Łukasz
(3)
Trojanowski Tomasz
(3)
Unterschutz Alicja
(3)
Wojtaszek Henryk
(3)
Wolniak Radosław
(3)
Bakonyi Jadwiga
(2)
Chovancová Miloslava
(2)
Cywoniuk Mirosława
(2)
Fleszer Dorota (1971- )
(2)
Harasimowicz Magdalena
(2)
Jabłoński Adam
(2)
Jabłoński Marek
(2)
Koszembar-Wiklik Małgorzata (1970- )
(2)
Masiukiewicz Piotr
(2)
Podgórska-Rykała Joanna (1987- )
(2)
Romanowska Maria (1947- )
(2)
Sitko-Lutek Agnieszka
(2)
Staszewska Jolanta (1960- )
(2)
Szulgina Ludmiła
(2)
Turek Dariusz
(2)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(2)
Wnuk Jan
(2)
Wróbel Magdalena
(2)
Wróblewski Łukasz
(2)
Wziątek-Staśko Anna
(2)
Zasępa Piotr
(2)
Adamczyk-Marchewka Justyna
(1)
Adamiec Sabina
(1)
Albigowski Marek
(1)
Alimpiiev Yevhenii
(1)
Andrzejewski Piotr
(1)
Aniszewska Grażyna
(1)
Antonowicz Paweł
(1)
Appelo Jurgen
(1)
Artemenko Lina
(1)
Bagińska Izabela
(1)
Barcik Agnieszka
(1)
Barkov Sergej Aleksandrovič
(1)
Baryń Magdalena
(1)
Beckhard Richard (1918-1999)
(1)
Beech Nic
(1)
Berniak-Woźny Justyna
(1)
Bieryło Marta
(1)
Biesok Grzegorz (1976- )
(1)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(1)
Blanchard Marjorie (1940- )
(1)
Blinov Andrej Olegovič
(1)
Bobińska Krystyna
(1)
Borkowska Stanisława (1939- )
(1)
Borkowski Stanisław (1945- )
(1)
Borski Maciej (1975- )
(1)
Brach Bartłomiej (1988- )
(1)
Brendzel-Skowera Katarzyna
(1)
Bryke Mariusz
(1)
Budzyński Wojciech
(1)
Bulińska-Stangrecka Helena
(1)
Cameron Kim S
(1)
Chajęcki Janusz Maciej
(1)
Chernatony Leslie de
(1)
Chodyńska-Kukułka Agata
(1)
Chorób Roman
(1)
Chovaniec Pavel
(1)
Cichy Diana
(1)
Coop Tomasz
(1)
Danylenko Olena
(1)
Detyna Beata
(1)
Drews Agnieszka
(1)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(1)
Dudzic Ewa
(1)
Dudzik-Lewicka Irena
(1)
Dziwiński Piotr
(1)
Edington D.W
(1)
Evans Christina
(1)
Francik Kamila
(1)
Fronczak Iwona
(1)
Gadomska-Lila Katarzyna
(1)
Gajda Waldemar
(1)
Gajdzik Bożena
(1)
Gajewska Paulina
(1)
Gallardo-Vázquez Dolores
(1)
Gaweł Łukasz
(1)
German Janusz (1974- )
(1)
Glińska-Neweś Aldona (1971- )
(1)
Godala Magdalena
(1)
Goldsmith Marshali
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(14)
2010 - 2019
(45)
2000 - 2009
(38)
1990 - 1999
(12)
Okres powstania dzieła
2001-
(27)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(107)
Rosja
(2)
Język
polski
(107)
rosyjski
(2)
Odbiorca
Kierownicy działów kadrowo-płacowych
(1)
Pracownicy HR
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura angielska
(1)
Temat
Kultura organizacyjna
(83)
Zarządzanie
(31)
Kadry
(24)
Organizacja
(24)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(22)
Przywództwo
(17)
Przedsiębiorstwo
(16)
Zachowanie organizacyjne
(15)
Menedżerowie
(12)
Motywacja pracy
(10)
Marketing
(9)
Zarządzanie strategiczne
(9)
Public relations
(8)
Relacje międzyludzkie
(8)
Komunikacja społeczna
(7)
Zarządzanie jakością
(7)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(6)
Kapitał ludzki
(6)
Kultura
(6)
Kultura pracy
(6)
Polityka zatrudnienia
(6)
Szkolnictwo wyższe
(6)
Innowacje
(5)
Instytucje nonprofit
(5)
Organizacja ucząca się
(5)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(5)
Zarządzanie projektami
(5)
Zarządzanie wiedzą
(5)
Decyzje
(4)
Instytucje kultury
(4)
Konsumenci (ekon.)
(4)
Motywacja
(4)
Otoczenie firmy
(4)
Przedsiębiorstwo rodzinne
(4)
Siła robocza
(4)
Zatrudnienie
(4)
Gospodarka oparta na wiedzy
(3)
Komunikacja interpersonalna
(3)
Konkurencyjność
(3)
Ocena pracowników
(3)
Praca
(3)
Przedsiębiorstwo usługowe
(3)
Przydatność zawodowa
(3)
Socjologia kultury
(3)
Socjologia organizacji
(3)
Szczupłe zarządzanie
(3)
Zaangażowanie pracowników
(3)
Zarządzanie kulturą
(3)
Banki
(2)
Bibliotekarstwo
(2)
Etyka biznesu
(2)
Globalizacja
(2)
Jakość usług
(2)
Kapitał społeczny
(2)
Klaster (ekonomia)
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Konflikt interpersonalny
(2)
Konflikt społeczny
(2)
Konsumenci
(2)
Marketing partnerski
(2)
Organizacje
(2)
Planowanie strategiczne
(2)
Praca zespołowa
(2)
Produktywność pracy
(2)
Promocja handlowa
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Psychologia zarządzania
(2)
Rynek pracy
(2)
Satysfakcja zawodowa
(2)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(2)
Styl kierowania
(2)
Systemy informatyczne zarządzania
(2)
Sztuka
(2)
Teoria organizacji
(2)
Wizerunek instytucji kultury
(2)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(2)
Wizerunek uczelni
(2)
Zarządzanie międzykulturowe
(2)
Zarządzanie publiczne
(2)
Zarządzanie ryzykiem
(2)
Zarządzanie różnorodnością
(2)
Zaufanie
(2)
Administracja
(1)
Animacja kultury
(1)
Audyt zewnętrzny
(1)
Automatyzacja procesów biznesowych
(1)
BPMS (informatyka)
(1)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
Bezpieczeństwo informacji
(1)
Bezpieczeństwo produktu
(1)
Bezrobocie
(1)
Biblioteki
(1)
Biblioteki akademickie
(1)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
Budżety gminne
(1)
COVID-19
(1)
Catalyst (rynek obligacji)
(1)
Clipper Round the World
(1)
Coaching
(1)
Controlling
(1)
Temat: czas
2001-
(27)
1989-2000
(7)
1901-2000
(6)
1945-1989
(1)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(16)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Czarnków (woj. wielkopolskie)
(1)
Czechy
(1)
Katowice (woj. śląskie ; okolice)
(1)
Kołbaskowo (woj. zachodniopomorskie, pow. policki, gm. Kołbaskowo)
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Tczew (woj. pomorskie)
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(33)
Praca zbiorowa
(17)
Opracowanie
(16)
Monografia
(10)
Czasopismo naukowe
(9)
Czasopismo ekonomiczne
(8)
Poradnik
(5)
Materiały pomocnicze
(3)
Raport z badań
(2)
Wydawnictwa popularne
(2)
Artykuł z czasopisma muzycznego
(1)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Artykuły
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Szkic
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(94)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(27)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(5)
Socjologia i społeczeństwo
(4)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(2)
Etnologia i antropologia kulturowa
(2)
Kultura fizyczna i sport
(2)
Kultura i sztuka
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
109 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Dylematy tożsamości społecznej i organizacyjnej, 2. Pomiędzy tożsamością a tożsamością organizacyjną, 3. Organizacja i jej komponenty tożsamości, 4. Podążając za organizacją - dryfującą łodzią pragnień, 5. Puszka Pandory ujawnia swoje organizacyjne oblicze, 6. Wchodząc do organizacji, jak do jaskini Platona, 6. Quum advocatus diaboli w organizacji, 8. W organizacji-behawioralnym bagnie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie relacjami międzyorganizacyjnymi / Zbigniew Olesiński. - Warszawa : C.H.Beck, 2010. - 294 s. : rys., tab. ; 25 cm.
(Zarządzanie / C.H.Beck)
1. Charakterystyka procesów globalnych; 2. Zarządzanie we współczesnym świecie; 3. Struktury sieci; 4. Funkcjonowanie sieci; 5. Procesy integracyjne w gospodarce globalnej; 6. Systemy wsparcia; 7. Analiza wybranych przypadków; Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65,01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Zarządzania "Edukacja" ; Nr 13)
Globalizacja a przełom w zarządzaniu; Teoretyczne podstawy badania strategii marketingowych przedsięb iorstw transnarodowych (globalizacja); Zarządzanie marketingowe w przedsiębiorstwie poszukującym proryn kowej reorientacji; Kreowania wizerunku przedsiębior stwa istotnym elementem jego rozwoju; Kreatywność w marketingu jako zasób przedsiębiorstwa. Zastosowanie zasad zarządzania wiedzą do analizy rozwiązywania problemów marketingowych w przedsiębiorstwie; Marke ting w obliczu zmian - kontekst kreowania wizerunku marki; Ocena satysfakcji klienta; Strategia Zarządza nia Relacjami z Klientami (CRM): zmiana filozofii kontaktów z klientem; Praktyka segmentacji rynku w przedsiębiorstwie na rynku krajowym- wyniki badania; Zmienność kontroli marketingowej w kontekście stosowa nej strategii biznesowej- wyniki badań polskich przed siębiorstw; Zastosowanie Internetu w marketingu; Rola i zakres public relations w administracji; Public relations w strategii marketingowej organizacji non- profit; Strategia wyższej szkoły niepublicznej w proce sie zmian; Polskie przedsiębiorstwa handlowe- konkuren cyjność rynkowa, strategie i instrumenty ich realiza cji (w świetle badań ankietowych); Problematyka aktyw ności rynku nieruchomości komunalnych na przykładzie gminy Wrocław; Targi branżowe w praktyce na przykła dzie branży mebli ogrodowych; Strategia marketingu międzynarodowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Cz.1 Zarządzanie zasobami ludzkimi - wprowadzenie: Podstawy zarządzania zasobami ludzkimi; Kontekst zarządzania zasobami ludzkimi; Rola specjalisty w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi; Zarządzania funkcją personalną; Wkład funkcji personalnej; Ocena funkcji personalnej; Międzynarodowe zarządzanie zasobami ludzkimi Cz.2 Zachowania organizacyjne: Cechy ludzi; Motywacja; Zaangażowanie; Organizacje; Kultura organizacyjna. Cz.3 Praca i zatrudnienie: Istota pracy; Stosunek pracy; Kontrakt psychologiczny. Cz.4 Organizacja, stanowiska pracy i role: Projekt organizacji; Rozwój organizacji; Projektowanie stanowisk pracy i budowanie ról. Cz.5 Procesy zarządzania zasobami ludzkimi: Strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi; Polityka dotycząca zasobów ludzkich; Zarządzanie zasobami ludzkimi oparte na kompetencjach; Analiza roli i kompetencji na danym stanowisku. Cz.6 Poszukiwanie pracowników: Planowanie zasobów ludzkich; Rekrutacja i selekcja; Przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych; Testy psychologiczne; Wprowadzenie do organizacji; Odejście z organizacji. Cz.7 Zarządzanie przez efekty: Podstawy zarządzania przez efekty; Procesy zarządzania przez efekty; Sprzężenie zwrotne. Cz.8 Rozwój zasobów ludzkich: Podstawy rozwoju zasobów ludzkich; Uczenie się i rozwój; Planowanie rozwoju osobistego; Szkolenie; Rozwój kadry kierowniczej; Zarządzanie karierą- planowanie następstw i planowanie kariery. Cz.9 Zarządzanie wynagrodzeniami: Systemy zarządzania wynagrodzeniami; Wartościowanie stanowisk pracy; Analiza stawek rynkowych; Struktury płac; Płaca uwarunkowana sytuacyjnie; Świadczenia pracownicze, programy emerytalne oraz dodatki; Zarządzanie systemami wynagrodzeń. Cz.10 Stosunki pracy: Zarys stosunków pracy; Stosunki pracy - procesy i wyniki; Negocjowanie i prowadzenie rokowań; Włączanie pracowników w życie organizacji i praktycypacja; Komunikowanie się. Cz.11 Bezpieczeństwo i higiena pracy oraz świadczenia: Bezpieczeństwo i higiena pracy; Świadczenia socjalne. Cz.12 Usługi pracownicze i usługi w zakresie zasobów ludzkich: Praktyki związane z zatrudnieniem; Procedury zarządzania zasobami ludzkimi; Systemy informacji i danych dotyczących zasobów ludzkich. Załącznik A: Techniki szkoleń; Załącznik B: Formularze dokumentów pracowniczych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie. Zagadnienia wstępne; 2. Organizacje i ich typologie; 3. Struktura organizacyjna; 4. Kultura organizacyjna; 5. Podejmowanie decyzji i planowanie w organizacjach; 6. Zarządzanie strategiczne; 7. Motywowanie; 8. Przywództwo; 9. Zarządzanie komunikowaniem się w organizacji; 10. Zarządzanie przez jakość; 11. Kotrolowanie w organizacjach; 12. Zarządzanie zmianami organizacyjnymi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Podstawy zarządzania: Zarządzanie organizacją- pojęcia podstawowe; Główne kierunki ewolucji koncepcji zarządzania; Strategia organizacji; Struktura organizacyjna; Zmiany organizacyjne; 2. Zachowania organizacyjne: Kultura organizacyjna; Władza organizacyjna; Motywacja członków organizacji; Kooperacja społeczna w organizacji; Komunikacja społeczna w organizacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Rozdział 1. Klimat organizacyjny pochodną kultury organizacyjnej 1.1. Klimat organizacyjny - próba egzemplifikacji pojęcia 1.2. Typy klimatu organizacyjnego 1.3. Klimat organizacyjny a kultura organizacyjna - w gąszczu wzajemnych zależności Rozdział 2. Różnorodność elementów klimatu organizacyjnego i ich charakterystyka 2.1. Elementy klimatu organizacyjnego na podstawie przeglądu literatury zagranicznej 2.2. Elementy klimatu organizacyjnego na podstawie przeglądu literatury polskiej 2.3. Identyfikacja i analiza relacji występujących między elementami klimatu organizacyjnego Rozdział 3. Klimat organizacyjny czynnikiem determinującym poziom efektywności organizacyjnej 3.1. Efektywność organizacyjna - wieloznaczność kategorii badawczej 3.2. Elementy klimatu organizacyjnego wpływające na poziom efektywności organizacyjnej 3.3. Reduktory siły oddziaływania proefektywnościowych składników klimatu organizacyjnego Rozdział 4. Klimat organizacyjny czynnikiem determinującym poziom motywacji ludzi do pracy 4.1. Zrozumieć istotę motywacji pracowniczej 4.2. Motywacja a budowa poczucia szczęścia 4.3. Motywowanie w świecie VUCA 4.4. Menedżer kluczową postacią w procesie kreacji motywującego klimatu organizacyjnego; Zakończenie; Bibliografia; Spis tabel; Spis rysunków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
1. Filozofia zarządzania organizacją z pierwiastkami pedagogiki, kultury i sztuki: Zarządzanie organizacją w kontekście zmiany; Refleksje nad bezmiarem – zarządzania organizacjami – i nie tylko; Myślę, więc jestem. Refleksje – niekoniecznie – zarządzaniu organizacjami; Nauka i wiedza wobec strategicznych wyzwań XXI wieku; Ewolucja zarządzania w subtelnie filozoficznym ujęciu. 2. Animacja kultury, edukacja, wychowanie: Kultura muzyczna w Kościele katolickim; Kierowanie zespołem muzycznym; Zarządzanie w przykościelnym zespole muzycznym; Wychowawcza i kulturotwórcza funkcja zespołów przykościelnych. 3. Geneza i konteksty młodzieżowej muzyki religijnej: Geneza piosenki religijnej; Rodzaje piosenek religijnych; Pojęcia i charakterystyka współczesnej kultury muzycznej chrześcijan; Relacje kulturowo-społeczne, funkcje i ideologia. 4. Środki masowego przekazu w przestrzeni publicznej: Media katolickie uznawane przez Kościół katolicki; Początki katolickich mass mediów; Promocja chrześcijańskiej kultury muzycznej; Wartości i edukacja kulturalna społeczności chrześcijańskiej; Rola rodziny w promowaniu kultury i wartości chrześcijańskich. 5. Badania własne. Zarządzanie karierą – determinanty edukacyjnych decyzji uczniów szkół średnich uwarunkowanych oddziaływaniem rodziny, środowiska oraz szkoły – z perspektywy doradcy zawodowego: Cel badań własnych; Rozdział 1: Rodzina a decyzje zawodowe absolwentów szkół średnich; Podstawowe terminy i pojęcia; Rola i znaczenie wychowania w rodzinie – w kontekście decyzji zawodowych; Rozdział 2: Doradztwo zawodowe; Rynek pracy a edukacja młodzieży szkolnej na poziomie średnim; Doradztwo zawodowe a w szkole średniej; Rozdział 3: Metodologia oraz badania własne; Metodologia badań; Ankieta oraz pytania badawcze; Charakterystyka próby badawczej; Wybór kierunku studiów wyższych; Czynniki oddziałujące na wybór kierunku studiów; Wnioski z badań własnych; Podsumowanie; Bibliografia; Streszczenie pracy badawczej. 6. Badania własne. Animacja kultury religijnej na przykładzie przykościelnych zespołów muzycznych w Archidiecezji Lubelskiej: Przedmiot i cel badań; Problemy i hipotezy badawcze; Główny problem badawczy; Hipoteza główna; Zmienne i wskaźniki; Obszar i grupa badawcza; Organizacja i przebieg badań; Rozdział 1: Zespoły śpiewające przy Kościele katolickim w Polsce; Organizacja i uwarunkowania; Pomoce dydaktyczne wykorzystywane przez zespoły przykościelne; Funkcjonowanie zespołów przykościelnych; Działalność zespołów przyparafialnych; Relacje duszpasterza z zespołem; Rozdział 2: Zakres realizacji zasad wykonywania śpiewów liturgicznych; Zespół przykościelny a liturgia; Repertuar zespołów przyparafialnych; Rozdział 3. Świadomość wspólnoty parafialnej i ludzi w Kościele na temat piosenki religijnej; Miejsce spotkania z piosenką religijną; Popularni wykonawcy piosenek religijnych; Rozpoznawalność stylu i gatunków muzyki religijnej wśród wiernych Kościoła katolickiego; Rozpoznawalność piosenki religijnej; Wnioski z przeprowadzonych badań; Obraz zebranego materiału muzycznego; Podsumowanie; Bibliografia; Załącznik do płyty CD; Noty biograficzne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Łukasz Gaweł, Monika Kostera: Wstęp. Etnografie, organizacje i kultura. Część I. Instytucje kultury; Łukasz Gaweł: Zaginiony świat - edukacja muzealna a proces zarządzania dziedzictwem kulturowym; Elizabeth Carnegie, Jerzy Kociatkiewicz: Okupacja Krainy Gdziekolwiek. Muzea historii najnowszej i zwiedzający je turyści; Paweł Krzyworzeka: Niszczycielski powiew świeżości w muzeum; Bogna Halska-Pionka, Krzysztof Kula: Muzyczne arboretum - colere w instytucjach kultury; Agnieszka Całek: Muzeum jako narzędzie w procesie opowiadania transmedialnego o trudnym dziedzictwie. Przypadek Fabryki Schindlera w Krakowie; Justyna Ryś, Alicja Wróbel, Dorota Żak, Michał Grzyska: "Wszyscy gramy do jednej bramki". Zarządzanie dziedzictwem na przykładzie teatru publicznego; Jarosław Klas: Zarządzanie poprzez animację - dziedzictwo kulturowe w centrach, ośrodkach i domach kultury; Bartosz Sławecki, Maciej Ławrynowicz: Gromadzić i upowszechniać - odkrywanie procesu kształtowania tożsamości kolekcji i czytelni komiksów pewnej biblioteki uniwersyteckiej; Michał Murzyn: Wartości w zarządzaniu muzeum. Część II. Dziedzictwo kultury na obrzeżach instytucji; Marta Poleć: Kto dba o występy uliczne? Niematerialne dziedzictwo w aktywności artystów ulicznych; Bartosz Kożuch, Wojciech Wychowaniec: Taniec w okowach biurokracji; Anna Góral: Zarządzanie dziedzictwem - o paradoksie planowania przeszłości; Aleksandra Abramczyk, Dagmara Bator, Kamil Leśniak: Rynek doznań na przykładzie juwenaliów. CZĘŚĆ III. Przenikanie: kultura w życiu codziennym organizacji; Jowita Tenderowicz, Karolina Wiecheć: Firmy rodzinne - przeżytek czy skuteczna strategia organizacji w przekazywaniu pałeczki dziedzictwa ludzkich wartości?; Bożena Freund, Aleksandra Radwan: "Jest tyle uczuć, ile serc" - etnografia oddziału klinicznego pewnego szpitala; Marta Szeluga-Romańska: Żeby zwyczaj nie umarł.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wizerunek firmy : kreowanie, zarządzanie, efekty / Wojciech Budzyński. - Warszawa : Poltext, 2002. - 220,[4] s. : rys., tab. ; 23 cm.
(Warsztaty Menedżerskie)
1. Wizerunek firmy jako element jej wartości: Wizeru nek firmy w jej otoczeniu podmiotowym; Wizerunek firmy a wizerunek marki; Kultura organizacyjna firmy i jej tożsamość; Co to jest tzw. społeczna odpowiedzialność firmy?; Wartość wizerunek firmy. 2. Dziedziny pokrewne wizerunkowi firmy: Wokół public relations; Związki public relations z marketingiem; Elementy promocji a kształtowanie wizerunku firmy; Produkt - cena - dystrybucja; Miejsce zarządzania wizerunkiem w ogólnej koncepcji zarządzania firmą. 3. Etapy wstępne zarządzania wizerunkiem: Zasady plano wania strategicznego; Programy promocji firmy i marki; Wykorzystanie teorii struktur- miejsce i rola działów public relations; Wpływ zarządzania zmianą na wizeru nek firmy. 4. Komunikowanie się firmy z otoczeniem: Modele skute cznej komunikacji; Analiza potrzeb komunikacyjnych firmy; Zarządzanie wizerunkiem w środowisku wewnę trznym; Zasady zarządzania wizeunkiem w otoczeniu zewnętrznym; Kontrolowanie- ocena i finansowanie proce su zarządzania wizerunkiem firmy. 5. Kierunki wspierania i rozwoju zarządzania wizerun kiem firmy: Zarządzanie sytuacją kryzysową; Wykorzysta nie wizerunku kraju, branży i lidera firmy; Tendencje zmian warunków rynkowych i ich wpływ na wizerunek firmy; Problem globalizacji wizerunku w sytuacji różno rodności kulturowej; Wpływ nowych sposobów komunikowa nia się na koncepcje zarządzania wizerunkiem firmy. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rola marki w szkole wyższej; Podstawy zarządzania marką w szkole wyższej; System identyfikacji wizualnej w szkole wyższej; Kultura organizacyjna w szkole wyższej; Relacje interpersonalne w budowaniu marki szkoły wyższej; Marka szkoły wyższej w aspekcie międzynarodowym; Marka szkoły wyższej - case studies.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zmiana kultury organizacyjnej - paradygmaty, modele i metody zarządzania; 2. Kierunki zmian w kulturach organizacyjnych; 3. Kultura organizacyjna w perspektywie poznawczej. Próba operacjonalizacji; 4. Metodyka badań nad kulturą organizacyjną; 5. Pragmatyka kształtowania kultury organizacyjnej w aspekcie międzynarodowym; 6. Tożsamość organizacyjna w organizacjach wielokulturowych; 7. Budowanie kultury prawości akademickiej - przykład DePaul University; 8. Komunikacja jako element kultury organizacyjnej; 9. Kultura sieci; 10. Rola kultury organizacyjnej w procesie budowania wysokiej jakości środowiska pracy; 11. Kultura organizacyjna oparta na zaufaniu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Audiobook
CD
W koszyku
1. Symbol- wprowadzenie; 2. Przedmowa; 3. Zbyt wiele możliwości; 4. Nietypowy telefon; 5. Strach; 6. Stres i wydajność; 7. Zależność miedzy stresem i zmęczeniem; 8. Czynniki wpływające na poziom stresu; 9. Efekt domino; 10. Samopoczucie- pierwszy krok; 11. Początek; 12. Wizyta na uniwersytecie; 13. Charakterystyka zdrowego człowieka; 14. Odpowiedzialność za zdrowie; 15. Zdrowy tryb życia; 16. Identyfikacja zagrożeń; 17. Informacje zdrowotne; 18. Kolejny krok; 19. Promocja zdrowia w przedsiębiorstwie; 20. Logika; 21. Fakty; 22. Zyski dla organizacji; 23. Zmiany w organizacji; 24. Łatwiej powiedzieć niż zrobić; 25. Wsparcie; 26. Opracowanie planu; 27. Zmiana stylu życia; 28. Osobisty trener; 29. Pomoc bliskich; 30. Nowy styl życia; 31. Wierność zobowiązaniom; 32. Pomagac innym; 33. Samodyscyplina; 34. Program dla pracowników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zachowania człowieka w organizacji / Barbara Kożusznik. - Wyd. 4 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2014. - 317, [1] s. : rys., tab. ; 24 cm.
1. Uwarunkowania zachowań organizacyjnych. 2. Indywidualne mechanizmy zaangażowania człowieka w organizacji. 3. Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji. 4. Grupa. Problemy współpracy i godzenia interesów. 5. Zespoły w organizacji. 6. Koncepcje efektywnego kierowania. 7. Przywództwo jako specyficzny sposób kierowania ludźmi. 8. Komunikowanie się w organizacji. 9. Efektywność organizacji a konieczność ciągłej zmiany. 10. Kultura organizacyjna. 11. Nowe modele kultury organizacyjnej otwarte na potencjał ludzki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Kultura organizacyjna - istota zjawiska, 2. Kultura organizacyjna w zarządzaniu strategicznym, 3. Polityka personalna w systemie organizacji, 4. Komunikacja wewnątrz firmy, 5. Przywództwo, 6. Proces motywowania, 7. Budowanie zespołów, 8. Public relations i współpraca z mediami, 9. Zarządzanie w sytuacji bez zmian
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie : teoria i praktyka / red. Andrzej Koźmiński, Włodzimierz Piotrowski. - Wyd. 4 popr. i rozsz. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 1998. - 795, [1] s. : rys. tab. ; 24 cm.
Wstęp. Rozdziały: Świat organizacji. Zarządzanie. Zarządzanie strategiczne. Planowanie. Kontrola i controlling. Zarządzanie produkcją. Struktury organizacyjne. Zachowania organizacyjne: motywacja, przywództwo, kultura organizacyjna. Zarządzanie potencjałem społecznym organizacji. Zarządzanie międzynarodowe. Zarządzanie międzykulturowe. Organizacje i zarządzanie - kierunki, koncepcje, punkty widzenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Nowe warunki działania biznesu, 2. Programowanie przyszłości biznesu, 3. Pracownicy jako kapitał organizacji, 4. Strategiczne aspekty zarządzania zasobami ludzkimi, 5. Zachowania ludzi w organizacji, 6. Nowe zasady współdziałania ludzi w organizacji, 7. Wprowadzanie zmian i doskonalenie kultury organizacji, 8. Nowe zasady prowadzenia biznesu, 9. Nowe zadania i kryteria oceny menedżerów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: R. 1 Współczesne wyzwania stojące przed liderami: Kim jest lider; Aktualne wyzwania dla procesu zarządzania; kompetencje współczesnych liderów; R. 2 Kultura organizacyjna – wyznacznik kompetencji lidera: Czy jest kultura organizacyjna; Modele kultury organizacyjnej; Kultura organizacyjna a efektywność przedsiębiorstwa – analiza modelu D. Denisona; R. 3 Model kompetencji przywódczych D. Denisona: Kompetencje przywódcze związane z misją; Kompetencje przywódcze związane z adaptacyjnością; Kompetencje przywódcze związane z zaangażowaniem; Kompetencje przywódcze związane ze spójnością; Praktyki i kompetencje przywódcze czterech wymiarów modelu D. Denisona; R. 4 Kompetencje przywódcze wspólne dla czterech wymiarów modelu D. Denisona – autorska koncepcja: Budowanie zaufania i wiarygodności; Skuteczna komunikacja; Samodoskonalenie; Gotowość cyfrowa (digital readiness); Podsumowanie autorskich koncepcji pogłębienia modelu kompetencji przywódczych D. Denisona; R. 5 Proces rekrutacji liderów: Pytania i zadania rekrutacyjne związane z wymiarem „misja”; Pytania i zadania rekrutacyjne związane z wymiarem „adaptacyjność”; Pytania i zadania rekrutacyjne związane z wymiarem „zaangażowanie”; Pytania i zadania rekrutacyjne związane z wymiarem „spójność”; Podsumowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Učebnik dlâ vuzov)
Zawiera: Глава 1. Место теории менеджмента в системе современных научных знаний: Менеджмент как система научных знаний и как искусство управления; Системный подход к изучению менеджмента; Основные этапы развития теории менеджмента как науки. Глава 2. Основополагающие законы и принципы организации: Общие понятия о зависимостях, закономерностях, законах и принципах организации; Законы организации; Основные принципы организации. Глава 3. Принципы целеполагания, виды и методы организационного планирования: Понятие «корпоративная миссия». Процедура утверждения миссии организации; Понятия «стратегическое управление» и «программно-целевое управление»; Цель как важнейшая характеристика в менеджменте. Понятие «дерево целей». Основные требования, предъявляемые к целям, и их классификация; Стратегическое планирование, реализация стратегического плана. Влияние выбранной стратегии на формирование бизнес-процессов в организации. Глава 4. Функциональные основы менеджмента: Понятие «функция», ее значение и содержание в менеджменте; Контроль как важнейшая функция в системе менеджмента; Понятие «функция мотивации», ее значение. Основные теории мотивации. Глава 5. Управленческие решения в организации: Понятие «управленческое решение», его значение и определение; Виды управленческих решений иих характеристика; Методы принятия решений; Процедура подготовки и принятия управленческих решений; Организация как система принятиярешений. Глава 6. Организационная структура управления: Понятие «организационная структура управления», ее значение в повышении эффективности функционирования организаций; Типы организационных структур и их характеристика; Методы проектирования организационных структур управления. Глава 7. Основные теории и концепции взаимодействия людей в организации: Понятие «группа». Динамика формирования групп; Командообразование как создание специальной разновидности формальной группы; Управление лидерством в системе эффективного менеджмента; Деловая конфликтология. Глава 8. Типы организационной культуры и методы ее формирования: Понятие «организационная культура», типы и методы ее формирования; Личность и социальные роли; Личностный потенциал персонала в современных условиях.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia zarządzania w organizacji / red. nauk. Anna Maria Zawadzka. - Wyd. 1 - 1 dodruk. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2014. - 303, [1] s. : rys. , tab. ; 21 cm.
1. Kształtowanie kultury organizacyjnej- trendy: Kształtowanie marki organizacji przez kulturę organizacyjną firmy; Wielokulturowość w organizacji- wyzwania dla zarządzania; 2. Rozwijanie systemów zarządzania potencjałem społecznym- kierunki: Zarządzanie kompetencjami zawodowymi pracowników w nowoczesnych organizacjach; Nowe tendencje w podejściu do szkoleń w organizacji; 2. Jednostka w organizacji- nowe zagadnienia: Zaangażowanie w pracy i organizacji- przegląd problematyki i narządzi pomiaru; Strategie pomocy emocjonalnej- konstrukcja i trafność Skali Pracy Emocjami; 4. Kształtowanie wizerunku organizacji i marki- nowe możliwości i metody: Wizerunek i reputacja przedsiębiorstwa- przegląd pojęć i metod pomiaru; O roli i znaczeniach marki produktu w kontekście nowoczesnych organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej