Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(26)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(25)
Publikacje naukowe
(3)
Czasopisma
(1)
E-booki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(20)
tylko na miejscu
(18)
Placówka
Wypożyczalnia
(20)
Czytelnia
(18)
Autor
Denek Kazimierz (1932-2016)
(7)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(5)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(5)
Kojs Wojciech (1940- )
(3)
Banach Czesław
(1)
Baraniak Barbara
(1)
Bereźnicki Franciszek
(1)
Borowiec Ewa
(1)
Buchner-Jeziorska Anna
(1)
Chmielecka Ewa
(1)
Cudowska Agata
(1)
Czarnecki Kazimierz M. (1933- )
(1)
Dawidziuk Stanisław
(1)
Dietl Jerzy (1927-2021)
(1)
Dobrianski Ihor
(1)
Dymara Bronisława
(1)
Dziewulak Dobromir (1958- )
(1)
Fedorow Oleksander
(1)
Gerłowska Justyna
(1)
Godawa Grzegorz
(1)
Gromadzka Monika
(1)
Grzesiak Jan
(1)
Górecka Halina
(1)
Hyżak Danuta
(1)
Jopkiewicz Agata
(1)
Jopkiewicz Maria
(1)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(1)
Kalemba Marcelina
(1)
Kaliszewska Małgorzata
(1)
Kamińska-Małek Aleksandra (1976- )
(1)
Karpińska Anna
(1)
Kic-Drgas Joanna
(1)
Klasińska Barbara
(1)
Kochanowska Ewa
(1)
Koczur Wiesław
(1)
Krajewska Anna (1956- )
(1)
Krakowski Krzysztof
(1)
Król Roman
(1)
Kwiatosz Karolina
(1)
Lenart Zbigniew
(1)
Mamroł Andrzej
(1)
Minkiewicz Barbara
(1)
Osterczuk-Kozińska Anna
(1)
Pawelski Leszek
(1)
Potoczny Jerzy
(1)
Remiszewska Zofia
(1)
Rzewucka Paulina
(1)
Rączaszek Andrzej
(1)
Sapijaszka Zofia
(1)
Solarczyk-Ambrozik Ewa
(1)
Sowa Józef
(1)
Stankiewicz Ryszard
(1)
Sułkowski Łukasz
(1)
Szczurkowska Stefania
(1)
Szeligiewicz-Urban Danuta (1959- )
(1)
Wenta Kazimierz
(1)
Woźniak Joanna
(1)
Wróblewska Walentyna
(1)
Włoch Stanisława
(1)
Łopaciński Mariusz
(1)
Żegnałek Kazimierz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(13)
2000 - 2009
(8)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(27)
Język
polski
(27)
Temat
Szkolnictwo wyższe
(23)
Kształcenie
(12)
Kształcenie ustawiczne
(5)
Nauczyciele
(5)
Jakość kształcenia
(4)
Studenci
(4)
Nauczanie
(3)
Oświata
(3)
Polska
(3)
Dobre praktyki
(2)
Dostęp do oświaty
(2)
Erasmus (program)
(2)
Kompetencje zawodowe
(2)
Kształcenie nauczycieli
(2)
Nauczanie na odległość
(2)
Oświata dorosłych
(2)
Pedagogika
(2)
Rozwój zawodowy
(2)
Szkolnictwo
(2)
Szkolnictwo niepubliczne
(2)
Uniwersytety
(2)
Wychowanie przedszkolne
(2)
Absolwenci szkół wyższych
(1)
Absolwenci szkół zawodowych
(1)
Adopcja
(1)
Andragogika
(1)
Badania naukowe
(1)
Biznes
(1)
COVID-19
(1)
Coaching
(1)
Dobrostan psychiczny
(1)
Dojrzałość psychiczna
(1)
Dorosłość
(1)
Dzieci
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
Dziecko zdolne
(1)
E-learning
(1)
Edukacja medialna
(1)
Egzaminy
(1)
Ekonomia
(1)
Epidemie
(1)
Erasmus+ (program)
(1)
Escape rooms
(1)
Ewaluacja
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Gry komputerowe
(1)
Innowacje
(1)
Język
(1)
Język a kultura
(1)
Język środowiskowy
(1)
Języki obce
(1)
Językowy obraz świata
(1)
Kształcenie integracyjne
(1)
Kształcenie za granicą
(1)
Kształcenie zawodowe
(1)
Kupisiewicz, Czesław (1924-2015)
(1)
Leonardo da Vinci (program)
(1)
Licea
(1)
Medycyna
(1)
Mentoring
(1)
Metodologia
(1)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(1)
Młodzi dorośli
(1)
Młodzież
(1)
Młodzież z niepełnosprawnością intelektualną
(1)
Nadzór pedagogiczny
(1)
Nauczanie dorosłych
(1)
Nauczanie on-line
(1)
Nauczyciel
(1)
Nauka
(1)
Niedojrzałość psychiczna
(1)
Niepełnosprawność intelektualna w stopniu lekkim
(1)
Niepowodzenia szkolne
(1)
Obowiązek szkolny
(1)
Perspektywa czasowa (psychologia)
(1)
Pierwsza praca
(1)
Poczucie własnej wartości
(1)
Podejmowanie decyzji
(1)
Podmiotowość
(1)
Polityka oświatowa
(1)
Polska Rama K
(1)
Poradnictwo zawodowe
(1)
Postawy rodzicielskie
(1)
Pracownicy socjalni
(1)
Prawo o szkolnictwie wyższym
(1)
Program nauczania
(1)
Przysposobienie wojskowe
(1)
Radzenie sobie ze stresem
(1)
Refleksyjność
(1)
Reforma oświaty
(1)
Rozwój zrównoważony
(1)
Rynek pracy
(1)
Socrates (program)
(1)
Sporty wirtualne
(1)
Spostrzeganie
(1)
Standardy kształcenia
(1)
Stypendia
(1)
Szkolenie zawodowe
(1)
Szkolnictwo specjalne
(1)
Szkolnictwo zawodowe
(1)
Temat: czas
2001-
(6)
1901-2000
(3)
1989-2000
(2)
Temat: miejsce
Polska
(10)
Czechy
(1)
Finlandia
(1)
Francja
(1)
Grecja
(1)
Hiszpania
(1)
Irlandia
(1)
Litwa
(1)
Niemcy
(1)
Norwegia
(1)
Portugalia
(1)
Województwo małopolskie (1999- )
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(7)
Materiały konferencyjne
(3)
Czasopismo naukowe
(1)
Czasopismo pedagogiczne
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(10)
Nauka i badania
(3)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(3)
Językoznawstwo
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
27 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Rozdział 1: Krajowe Ramy Kwalifikacji dla polskiego szkolnictwa wyższego: 1.1. Wprowadzenie do krajowych ram kwalifikacji dla szkolnictwa wyższego; 1.2. Krajowe Ramy Kwalifikacji; 1.3. Wymagania dla obszarów kształcenia. Rozdział 2: Projektowanie programów studiów i zajęć dydaktycznych na bazie efektów ksztłacenia: 2.1. Projektowanie programu kierunku studiów (curriculum); 2.2 Projektowanie programu zajęć dydaktycznych (sylabus).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie Edukacja Jutra)
Postmodernism as a XXIst Century Phenomenon from the Value Perspective Part I. Teachers as a Leaders of School Education Creating the Image of School - A New Teacher's Competence Pre-school and Lower-Primary School Teachers, Grades 1-3, in the Face of Changes in Contemporary Education Multicultural Challenges at the Door of Polish Schools. How Polish Teachers are Competent to Intercultural Dialog? Ways to Identity Individual Learning Needs of the Students and the Organization of Support in Pedagogical and Educational Process on School Grounds Strategies for Con!ict Resolution and Stress Handling Employed by Teachers in Di"cult Situations. Survey Report Part II. Pre-school Upbringing and Integrated Education as a Basis of Later Education Process of Constructive Con!ict Resolution in Middle and Late Childhood .........................85 Freinet Inspiration in Kindergartens Use of Illustrations and Pictures by a Teacher in Pre-school and Lower-primary School Education The School of Tomorrow as a Space for the Child's Interrogative Thinking Development Physical Education in Integrated Teaching Part III. Upbringing and Education in School Life Media in Education - an Opportunity or a Hazard? Olympism as a School of Intercultural Education Challenging Xenophobia in Polish Formal Education - the Present State and Possible Sources of Inspiration Motivation to Learn English as a Foreign Language. A Social Perspective Relationship Between Cognitive Appraisal and Strategy of Coping with Di"culty Social Situation among Junior High School Students Part IV. The Quality of Teaching in Higher Education Planning an Improvement in the Quality of Teacher's Education for the School of Tomorrow Qualification, Education and Assessment Standards for the Area of Adult Educators The Quality of Teaching Practice Pursued at the University School of Physical Education in Wrocław - Study Report Part V. Non-Public High Schools in Searching of Identities Private Ukrainian University. Descriptive Marks and Developing Private Universities as a Development Factor of Competitive Environment in Higher Education Comparative Description of the State and Private Higher Education of Ukraine Cheating at Universities and the Commercialization of Academic Teaching Part VI. Diversity as a Challenge for Education of Tomorrow Backpaper Tourism among Polish Seniors Foreigner in a Correctional Institution - in the Borderlands of Customs and Tradition Pedagogical Accents of Musical Lviv. Context of Ukrainian and Polish Co-operation (1852-1944) The Methodological Aspects of Education within the Context of 21st Century Artistic Pedagogy The Characteristics of the Moral Development of Children Concept on the Example of the Lawrence Kohlberg and Carol Gilligan Theories The In!uence of De"ning Itself on the Individual Behavior in a Period of Growing and Adult Life in the Light of Achievements of the Carol Gilligan and Lawrence Kohlberg Theories of Moral Development Edukacja Jutra Wychowanie i kształcenie w systemie edukacji szkolnej Postmodernizm jako zjawisko XXI wieku w perspektywie wartości Część I. Nauczyciele jako liderzy edukacji szkolnej Kreowanie wizerunku szkoły - nowa kompetencja nauczycielska Nauczyciele przedszkoli i klas I-III w obliczu zmian we współczesnej edukacji Wielokulturowość na progu polskiej szkoły. Zakres kompetencji międzykulturowej polskich nauczycieli Sposoby rozpoznawania indywidualnych potrzeb edukacyjnych ucznia i organizacja jego wsparcia w procesie wychowawczo-dydaktycznym Strategie rozwiązywania kon%iktów oraz radzenia sobie ze stresem przez nauczycieli w sytuacjach trudnych. Komunikat z badań Część II. Wychowanie przedszkolne i nauczanie wczesnoszkolne jako podstawa dalszej edukacji Proces konstruktywnego rozwiązywania kon"iktów w okresie średniego i późnego dzieciństwa Freinetowskie inspiracje w przedszkolach Wykorzystywanie przez nauczycieli ilustracji i obrazków w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej Szkoła jutra jako przestrzeń rozwijania myślenia pytajnego dziecka Edukacja 'zyczna w kształceniu zintegrowanym 129 Część III. Wychowanie i kształcenie w życiu szkolnym Media w wychowaniu - szansa czy zagrożenie? Olympism jako szkoła edukacji międzykulturowej Ksenofobia jako wyzwanie dla polskiej edukacji - sytuacja obecna i możliwe źródła inspiracji Motywacja do nauki języka angielskiego jako języka obcego. Perspektywa społeczna Ocena poznawcza a obronne strategie radzenia sobie młodzieży w trudnych sytuacjach społecznych Część IV. Jakość kształcenia w szkolnictwie wyższym Projektowanie poprawy jakości kształcenia nauczycieli dla szkoły jutra Kwali'kacje, kształcenie i ocena standardów w edukacji nauczycieli Jakość praktyk zawodowych realizowanych w Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu - raport z badania Część V. Uczelnie niepubliczne w poszukiwaniu tożsamości Niepubliczne szkolnictwo wyższe na Ukrainie. Próba opisu i wyznaczenia perspektyw rozwoju Uczelnie niepubliczne jako czynnik rozwoju środowiska konkurencyjnego w szkolnictwie wyższym Charakterystyka porównawcza państwowego i niepublicznego szkolnictwa wyższego na Ukrainie Oszustwo akademickie a urynkowienie edukacji akademickiej Część VI. Różnorodność wyzwaniem dla edukacji jutra Turystyka backpackingowa polskich seniorów Cudzoziemiec w warunkach więziennych jako sytuacji trudnej Pedagogiczne akcenty muzycznego Lwowa w kontekście ukraińsko-polskiej współpracy w latach 1852-1944 Metodologiczne aspekty edukacji muzycznej w kontekście założeń edukacji artystycznej XXI w. Charakterystyka rozwoju moralnego dzieci na przykładzie koncepcji Wpływ de(niowania samego siebie na funkcjonowanie jednostki w okresie dorastania oraz w dorosłym życiu w świetle osiągnięć teorii rozwoju moralnego Carol Gilligan i Lawrence'a Kohlberga
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Edukacja Jutra)
Rozdział 1.: Uniwersytet, jego tożsamość, misja i dziedzictwo oraz narodowa strategia rozwoju szkolnictwa wyższego: Uniwersytecka edukacja i jej ekonomika; Akademia jako źródło wiedzy oraz przestrzeń kształcenia i wychowania; Szkolnictwo wyższe w procesie przemian; Wybrane uwarunkowania rozwoju zawodowego nauczyciela akademickiego (w literaturze ukraińskiej); Psychiczna aktywność studentów (Zarys problemu); Profil organizacyjny i metodyczny warsztatu prac naukowych studentów pedagogiki; Rozdział 2.: Polityka edukacyjna: Edukacja jako mądrość i droga do mądrości; Myśli o edukacji, wiedzy i mądrości; Tendencje rozwojowe edukacji w społeczeństwie zaawansowanej nowoczesności; Refleksje na temat funkcjonalnych aspektów edukacji niepublicznej; Historia i przyszłość inspiracją do modernizacji pragmatyki systemu edukacyjnego; Godziny "karciane" w szkole i ich rola w procesie kształcenia; Rozdział 3.: Aksjologiczne i teleologiczne problemy edukacji jutra: Aksjologizm edukacji i pracy przyczynkiem edukacji jutra; Kapitał ludzki a jakościowo-aksjologiczne uwarunkowania studiów pedagogicznych nauczycieli; Odpowiedzialność jako wartość w procesie wychowania dzieci i młodzieży; Wychowanie ku zaangażowaniu. Czy zaangażowanie jako wychowanie? ; Rola szkoły wyższej w kształtowaniu kompetencji autokreacyjnych nauczycieli w szkole jutra; Rozdział 4.: Metodologiczne i innowacyjne problemy edukacji: Współczesne kierunki i tendencje w badaniach pedagogicznych; Dylematy współczesnej dydaktyki wojskowej. Przedmiot badań w dydaktyce wojskowej; Recenzja jako forma dyskursu pedagogicznego: zarys problemu; Udział nauczycieli szkół podstawowych, gimnazjalnych i średnich w samokształceniu kierowanym; Wolność i konieczność w innowacyjnej edukacji; Dokąd zmierza edukacja w okresie dzieciństwa - perspektywy i zagrożenia. Rozdział 5.: Varia: Spis publikacji prof. zw. dra hab. Kazimierza Denka za rok 2010.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Edukacja Jutra)
R. 1 Dziś i jutro edukacji: Oświata, nauka i szkolnictwo wyższe w Polsce znajduje się w kryzysie; Przeszkody w reformowaniu oświaty, nauki i szkolnictwa wyższego; Ostrze krytyki skierowanie pod adresem edukacji; Prognozowanie oświaty, nauki i szkolnictwa wyższego; Dostosowywanie edukacji do społeczeństwa wiedzy; Zamiast podsumowania. R. 2 Dążenie ku szkole jutra: Jaka jest polska szkoła?; Tocząca się reforma szkoły; Szkoła jutra; Oczekiwania w stosunku do szkoły jutra. R. 3 Edukacja procesem komunikowania się: Logosfera i dewastacja potęgi słowa; Teoria racjonalnego działania komunikacyjnego; Funkcje języka w procesie edukacji; Istotny wyznacznik tożsamości narodowej; Czy nieuleczalne okaleczenie?; Wulgaryzacja języka; Inwazja nowomowy do edukacji; Co przeszkadza szkole w byciu źródłem poprawnej polszczyzny? Sprzężenie zwrotne między językiem teorii i praktyki i edukacji; Kultura języka i troska o nią; Przesłanie. R. 4 Uniwersytet w poszukiwaniu misji adekwatnej do wyzwań społeczeństwa wiedzy: Istota uniwersytetu i jego systemowa transformacja; uczestnicy uniwersyteckiej dydaktyki i wzajemne oczekiwania wobec siebie; Równorzędne podmioty w procesie dydaktyki akademickiej i badań naukowych; etos uniwersytecki; Wyraz stałego zainteresowania i trosk; Uniwersytet w kontekście kapitału ludzkiego; Określanie edukacyjnej jakości pracy uniwersytetu; Niepokój o dydaktykę akademicką i jego przezwyciężanie; Krajowe Ramy Kwalifikacji; Parametryzacja; konkluzje. R. 5 Sens wartości w edukacji: Pojęcie wartości; Podstawowe przyczyny wzrostu zainteresowania wartościami; Zasadnicze kwestie związane z wartościami i ich funkcje; Wartości poznawcze i uniwersalne; Wartości ogólnoludzkie (ponadczasowe, uniwersalne); Praca jako wartość; Taksonomia wartości; Wartości patriotyczne; Rola wartości w edukacji; Relacje między wartościami; Ukąszenie neoliberalizmu i postmodernizmu; Klasyfikacja wartości i jej techniki; Państwo na straży systemy wartości; Wartości społeczne w świetle badań; Ojczyzna; Patriotyzm. R. 6 Cele kształcenia w kategoriach funkcji, czynności i zdań: Kiedy możemy mówić o efektywności systemu edukacji?; Pojęcie celów kształcenia i ich źródła; Wartość, siła regulacyjna i funkcje celów procesu kształcenia; Europejski horyzont celów edukacji w Polsce i ich klasyfikacja; Kontekst ekonomiczny celów kształcenia; Źródła celów edukacji; ustalenie celów procesu kształcenia; Operacjonalizacja celów kształcenia według R.H. Daviesa, L.T. Alexandra i S.L. Yelona; Operacjonalizacja celów edukacji w ujęciu J.J. Guilberta; Istotne momenty realizacji celów edukacyjnych; Projektowanie celów procesu edukacji. R. 7 Uczyć w duchu mądrości i wiedzy: By mogły służyć edukacji refleksyjnej; Dostosowywanie metod dydaktycznych do potrzeb społeczeństwa w drodze do wiedzy; Troska o wysoki poziom zajęć dydaktyczno-wychowawczych; Aktywność, kreatywność ucznia/studenta i metody dydaktyczne; Kategoryzacja metod dydaktycznych i ich wpływ na aktywność kreatywną uczniów/studentów. R. 8 Kwalifikowanie postępów w nauce: Nowy wymiar ewaluacji postępów uczniów w nauce; Funkcje i rodzaje oceniania uczniowskich osiągnięć szkolnych; Wewnątrzszkolna ewaluacja osiągnięć uczniów; Ocenianie zewnętrzne; Sprawdziany, egzaminy gimnazjalne, matura, testy PISA i nowy ranking dydaktyczny OECD; Testowa ewaluacja wiedzy uczniów; Typy zadań testowych; Etapy opracowywania testów; Określanie wyników kształcenia za pomocą testów; Wpływ oceniania na jakość edukacji. R. 9 Przede wszystkim nauczyciel: Właściwości edukacji nauczycieli; Tożsamość nauczyciela; Jak przygotować nauczycieli do wymagań społeczeństwa wiedzy?; Role i funkcje nauczyciela; Kompetencje nauczyciela; Doskonalenie zawodowe nauczycieli w miejscu ich pracy; Europejski drogowskaz kształcenia nauczycieli w Polsce; Konkluzje. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Edukacja Jutra)
Przedmowa: O procesie kształcenia; Słowo wstępne: Literackie przystanki pod Giewontem; R.1 Nowa podstawa programowa i reforma programów nauczania: Edukacja polska wobec wyzwań i zadań do roku 2020; Przygotowanie kompetentnych nauczycieli do realizacji praktyk pedagogicznych w kontekście nowych podstaw programowych; Cele edukacji zdrowotnej w nowej podstawie programowej a kompetencje studentów wychowania fizycznego do ich realizacji; R.2 Uczniowie i nauczyciele w szkole jutra: Strategie kształtowania kompetencji komunikacyjnych w nowoczesnej szkole; Trudny dialog w przestrzeni; W stronę przywództwa w edukacji jutra; Sylwetka ucznia Xxi wieku w globalnej szkole; Charakterystyczne cechy osobowości współczesnego nauczyciela; Uczniowie i nauczyciele w szkole jutra (teoria i wyniki badań prowadzonych w dolnośląskich gimnazjach); Rozwój uczniów w kontekście przystosowania do procesu edukacyjnego; Możliwości kształtowania i rozwijania sfery emocjonalno-uczuciowej uczniów w kulturach szkolnych; Koncepcje efektywnego uczenia się wyzwaniem dla współczesnego nauczyciela; Współczesny nauczyciel i oczekiwania wobec niego; [Nie]możliwości edukacyjnego przywództwa w pracy nauczyciela; Znaczenie inteligencji emocjonalnej w adaptacji do zawodu nauczyciela; Nauczyciele w obliczu migracji zawodowych rodziców - refleksje wokół szkoleń; R.3 Wczesne rozpoznawanie uzdolnień dzieci. Wyrównywanie szans edukacji szkolnej. Niepowodzenia szkolne: Wczesne rozpoznawanie uzdolnień dzieci jako warunek ich własnego rozwoju; W poszukiwaniu przyczyn niskiej efektywności kształcenia wyższego; Szanse edukacyjne dzieci i młodzieży w zmieniającym się systemie oświatowym; Społeczno-wychowawczy wymiar niepowodzeń szkolnych jako problem edukacji jutra; Wyuczony optymizm atrybutem szkoły jutra; Uczeń zdolny w edukacji wczesnoszkolnej - rzeczywistość a projektowane zmiany; Optymalizacja szans rozwojowych uczniów w szkoła twórczych i aktywnych; Zajęcia rewalidacyjno-wychowawcze na terenie powiatu kolbuszowskiego i ropczycko-sądziszowskiego; R.4 Możliwości i ograniczenia edukacji medialnej: Edukacja medialna potrzebą współczesności; Koncepcja kształcenia na odległość ADL (Advanced Distributed Learning) na bazie LMS ILIAS (Learning Management System ILIAS); Prognoza zastosowania e-learningu w procesie doskonalenia kadr organizacji wojskowej; Nabywanie wiedzy w kontekście doświadczeń związanych z kulturą elektroniczną; Kształtowanie gotowości do nauki czytania i pisania poprzez zabawowe formy wykorzystania komputera; R.5 Kwalifikowanie wiedzy uczniów i studentów oraz efektywność kształcenia: Pedagogika testów jako triumf encyklopedyzmu; W poszukiwaniu nowych wskaźników efektywności kształcenia; Aktywność studentów w procesie dydaktycznym a efektywność kształcenia; Efektywność kształcenia poprzez twórcze edukowanie; W poszukiwaniu twórczych metod dyskusji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie Edukacja Jutra)
Część I. Szanse i zagrożenia wychowawcze jako wyzwanie dla szkoły jutra Dialog przestrzenią dla wychowania ; Dążenie do kultury zaufania w klasie szkolnej z udziałem nauczyciela-wychowawcy klasy ;Uwarunkowania konfliktów w środowisku szkolnym ;Gry komputerowe w życiu uczniów szkoły podstawowej ;Część II. Wychowanie przedszkolne w perspektywie jutra; Zabawa jako podstawowy czynnik kształtowania zainteresowań dziecka w wieku przedszkolnym Obserwacja procesu twórczego dzieci Poziom gotowości szkolnej dzieci kończących wychowanie przedszkolne a postawy rodziców wobec ich edukacji - doniesienia z badań Diagnozowanie dzieci na progu szkolnym Terapia logopedyczna a poziom słownictwa u dzieci w wieku przedszkolnym Część III. Nauczanie wczesnoszkolne jako podstawa procesu edukacji Ewolucja ról i zadań nauczycieli Wychowanie obywatelskie w przedszkolu drogą formowania postaw prospołecznych - planowanie, realizacja zadań oraz efekty edukacyjne "Biel i czerwień", czyli o kształtowaniu postaw patriotycznych u uczniów edukacji wczesnoszkolnej na przykładzie analizy wybranych pakietów edukacyjnych Znajomość pojęć z przyrody nieożywionej przez uczniów klasy trzeciej Kształtowanie zdrowego, aktywnego i ekologicznego stylu życia dzieci w wieku wczesnoszkolnym Część IV. Edukacja otwarta Edukacja ogólnodostępna szansą zaspokajania specjalnych potrzeb dzieci niepełnosprawnych Strategia oceniania włączającego wobec uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi Rozwój koncepcji pomocy psychologiczno-pedagogicznej uczniom ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi Piecza zastępcza w Polsce - przegląd stanowisk Część V. Kształcenie w szkołach wyższych Ewaluacja i autoewaluacja w urzeczywistnieniu poprawy jakości kształcenia Szkic metodologii dydaktyki obronnej Wybrane czynniki warunkujące sukcesy w studiowaniu studentów Wyższej Szkoły Humanitas w Sosnowcu Szkolnictwo wyższe wobec problematyki edukacji kobiet Część VI. Różnorodność w edukacji W poszukiwaniu modelowych rozwiązań w badaniach nad edukacją. O modelowym ujęciu relacji szkoły i rodziny Pedagogiczne implikacje różnic indywidualnych uczniów w toku oddziaływań dydaktyczno-wychowawczych gimnazjum Podmiotowość dziecka w procesie edukacji - idea pedagogiki Janusza Korczaka we współczesnej praktyce pedagogicznej Edukacyjna rola kampanii społecznych w opinii młodych mieszkańców województwa śląskiego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej