Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(293)
IBUK Libra
(32)
ebookpoint BIBLIO
(10)
Forma i typ
Książki
(283)
E-booki
(42)
Publikacje naukowe
(41)
Publikacje fachowe
(21)
Czasopisma
(10)
Publikacje dydaktyczne
(7)
Publikacje informacyjne
(7)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(213)
dostępne
(192)
wypożyczone
(3)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(195)
Czytelnia
(214)
Autor
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(29)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(25)
Denek Kazimierz (1932-2016)
(21)
Karpińska Anna
(10)
Szeligiewicz-Urban Danuta (1959- )
(10)
Pilch Tadeusz (1939- )
(9)
Gajdzica Zenon (1970- )
(8)
Różycka Ewa
(7)
Bereźnicki Franciszek
(6)
Białoszewski Dariusz
(6)
Klasińska Barbara
(6)
Korabiewska Izabela
(6)
Lewandowska Monika
(6)
Czarnecki Kazimierz M. (1933- )
(5)
Gawlik Ewa
(5)
Kaliszewska Małgorzata
(5)
Kamińska-Małek Aleksandra (1976- )
(5)
Kojs Wojciech (1940- )
(5)
Mamroł Andrzej
(5)
Przewoźnik Sylwia
(5)
Śliwerski Bogusław (1954- )
(5)
Baraniak Barbara
(4)
Bednarczyk Henryk
(4)
Colonna-Kasjan Daniela
(4)
Dobrakowski Paweł
(4)
Duraj-Nowakowa Krystyna (1945- )
(4)
Grzegorzewska Maria Katarzyna
(4)
Krakowski Krzysztof
(4)
Kryk Gabriela
(4)
Kupisiewicz Czesław
(4)
Matusek Beata (1975- )
(4)
Morańska Danuta (1963- )
(4)
Ostrowski Kazimierz
(4)
Półturzycki Józef
(4)
Rączaszek Andrzej
(4)
Sobieszczyk Maria
(4)
Wiatrowski Zygmunt (1928- )
(4)
Wrońska Marta
(4)
Łabuz-Roszak Beata
(4)
Czopek Jakub
(3)
Grabowska Tatiana
(3)
Grusiewicz Mirosław
(3)
Głowacz Arkadiusz
(3)
Hallada Marek
(3)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(3)
Kochanowska Ewa
(3)
Koczur Wiesław
(3)
Kocór Maria
(3)
Kopsztejn Maria
(3)
Kowalewski Michał
(3)
Kozerska Agnieszka
(3)
Kozioł Leszek
(3)
Kruszewski Krzysztof
(3)
Krzywoń Danuta (1973- )
(3)
Ledzińska Maria
(3)
Markiewicz-Patkowska Julita
(3)
Okoń Wincenty (1914-2011)
(3)
Palka Stanisław
(3)
Pawlak Mirosław
(3)
Rongies Witold
(3)
Rudkowska Grażyna
(3)
Szempruch Jolanta
(3)
Wasylewicz Magdalena
(3)
Widawski Krzysztof
(3)
Wojciechowska Katarzyna
(3)
Wrona Leszek
(3)
Wróblewska Walentyna
(3)
Żegnałek Kazimierz
(3)
Adamczyk Marta
(2)
Bakonyi Jadwiga
(2)
Barańska Magdalena
(2)
Batiuk Anna
(2)
Bednarczyk Henryk (1943- )
(2)
Boydell Tom
(2)
Buchnat Marzena
(2)
Błędowski Piotr
(2)
Christoph Monika
(2)
Ciechanowska Dorota
(2)
Czajkowska Maria
(2)
Dusza Bożena
(2)
Dymara Bronisława
(2)
Furman Joanna
(2)
Gajak-Toczek Małgorzata
(2)
Gerlach Ryszard (1955- )
(2)
Godawa Grzegorz
(2)
Grzesiak Jan
(2)
Hetmańczyk Hewilia
(2)
Huczek Marian (1939-2023)
(2)
Juříková Jana
(2)
Kalemba Marcelina
(2)
Kantowicz Ewa
(2)
Karcz-Taranowicz Eugenia
(2)
Kazanowski Zdzisław
(2)
Kocoń-Rychter Katarzyna
(2)
Konarzewski Krzysztof
(2)
Kowalczuk Karol
(2)
Krajewska Anna (1956- )
(2)
Kraus Ewa (1971- )
(2)
Kupisiewicz Czesław (1924-2015)
(2)
Kwaśna Anna
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(30)
2010 - 2019
(129)
2000 - 2009
(156)
1990 - 1999
(19)
Okres powstania dzieła
2001-
(32)
Kraj wydania
Polska
(335)
Język
polski
(330)
angielski
(5)
Temat
Kształcenie
(157)
Nauczyciele
(55)
Szkolnictwo
(48)
Nauczanie
(47)
Szkolnictwo wyższe
(47)
Kształcenie ustawiczne
(46)
Wychowanie
(38)
Pedagogika
(30)
Kształcenie integracyjne
(26)
Oświata
(22)
Jakość kształcenia
(16)
Uczenie się
(16)
Uczniowie
(15)
Oświata dorosłych
(14)
Rynek pracy
(14)
Pedagogika specjalna
(13)
Pedagogika pracy
(11)
Rodzina
(11)
Kształcenie zawodowe
(10)
Młodzież
(10)
Szkolnictwo zawodowe
(10)
Nauczanie na odległość
(9)
Niepełnosprawni
(9)
Opieka społeczna
(9)
Studenci
(9)
Wychowanie przedszkolne
(9)
Dziecko
(8)
Dziecko niepełnosprawne
(8)
Edukacja medialna
(8)
Internet
(8)
Kształcenie nauczycieli
(8)
Nauczanie dorosłych
(8)
Praca
(8)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(8)
Zawód
(8)
Efektywność nauczania
(7)
Nauczanie początkowe
(7)
Nauczanie zintegrowane
(7)
Niepowodzenia szkolne
(7)
Poradnictwo zawodowe
(7)
Integracja społeczna
(6)
Kształcenie podyplomowe
(6)
Polska
(6)
Pracownicy socjalni
(6)
Społeczeństwo informacyjne
(6)
Szkolenie zawodowe
(6)
Szkolnictwo specjalne
(6)
Unia Europejska
(6)
Bezrobocie
(5)
Edukacja włączająca
(5)
Erasmus (program)
(5)
Erasmus+ (program)
(5)
Historia wychowania
(5)
Innowacje
(5)
Kompetencje zawodowe
(5)
Kształcenie za granicą
(5)
Multimedia
(5)
Pedagogika społeczna
(5)
Samokształcenie
(5)
Socjalizacja
(5)
Wartość
(5)
Wybór kierunku kształcenia
(5)
Zmiana społeczna
(5)
Absolwenci szkół wyższych
(4)
Edukacja
(4)
Kompetencje kluczowe
(4)
Komputery
(4)
Ludzie starzy
(4)
Metodologia
(4)
Metody nauczania
(4)
Nauczanie -- efektywność -- badanie -- metody
(4)
Niedostosowanie społeczne
(4)
Oceny szkolne
(4)
Osoby z niepełnosprawnością
(4)
Psychologia wychowawcza
(4)
Rodzice
(4)
Rozwój zawodowy
(4)
Ubóstwo
(4)
Wiatrowski, Zygmunt (1928- )
(4)
Wychowanie w rodzinie
(4)
Czas wolny od pracy
(3)
Deklaracja bolońska (1999)
(3)
Demografia
(3)
Dobre praktyki
(3)
Dorosłość
(3)
Dostęp do oświaty
(3)
Dziecko autystyczne
(3)
Dziecko głuche
(3)
Dziecko z niepełnosprawnością
(3)
Edukacja międzykulturowa
(3)
Globalizacja
(3)
Gospodarka
(3)
Kadry
(3)
Kwalifikacje zawodowe
(3)
Leonardo da Vinci (program)
(3)
Muzykoterapia
(3)
Młodzi dorośli
(3)
Młodzież z niepełnosprawnością intelektualną
(3)
Nauczyciele akademiccy
(3)
Osobowość
(3)
Temat: dzieło
Moda i Życie Praktyczne (czasopismo ; 1945-1951)
(1)
Nowa Sztuka (czasopismo)
(1)
Wychowanie Fizyczne (czasopismo ; Poznań)
(1)
Temat: czas
2001-
(37)
1901-2000
(13)
1989-2000
(11)
1989-
(8)
2001-0
(4)
1801-1900
(2)
1901-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(48)
Europa
(7)
Kraje Unii Europejskiej
(3)
Niemcy
(3)
Rosja
(3)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(3)
Wielka Brytania
(3)
Afryka
(2)
Bydgoszcz (woj. kujawsko-pomorskie)
(2)
Francja
(2)
Hiszpania
(2)
Irlandia
(2)
Japonia
(2)
Ukraina
(2)
Węgry
(2)
Anglia (Wielka Brytania)
(1)
Austria
(1)
Azja
(1)
Brazylia
(1)
Chiny
(1)
Czechy
(1)
Dania
(1)
Egipt
(1)
Europa Zachodnia
(1)
Finlandia
(1)
Grecja
(1)
Górny Śląsk
(1)
Indie
(1)
Iran
(1)
Izrael
(1)
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Kraje rozwinięte
(1)
Kraków (woj. małopolskie ; okolice)
(1)
Litwa
(1)
Malta
(1)
Nigeria
(1)
Norwegia
(1)
Olkusz (woj. małopolskie)
(1)
Opole (woj. opolskie)
(1)
Portugalia
(1)
Preszów (Słowacja)
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Starożytna Grecja
(1)
Starożytny Rzym
(1)
Szwecja
(1)
Słowacja
(1)
Województwo małopolskie (1999- )
(1)
Województwo opolskie (1999- )
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Włochy
(1)
Zagłębie Dąbrowskie
(1)
Łódź (woj. łódzkie)
(1)
Śląsk, Górny
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(50)
Opracowanie
(17)
Podręcznik
(15)
Czasopismo naukowe
(10)
Materiały konferencyjne
(10)
Encyklopedia
(9)
Czasopismo pedagogiczne
(8)
Księga pamiątkowa
(6)
Monografia
(5)
Aforyzmy
(2)
Poradnik
(2)
Raport z badań
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Literatura rosyjska
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Szkic
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(101)
Socjologia i społeczeństwo
(26)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(12)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(10)
Nauka i badania
(6)
Zarządzanie i marketing
(5)
Psychologia
(4)
Historia
(3)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(3)
Medycyna i zdrowie
(2)
Językoznawstwo
(1)
335 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Przepisy ogólne, 2. Wychowanie przedszkolne, obowiązek szkolny i obowiązek nauki, 3. Zarządzanie szkołami i placówkami publicznymi, 4. Społeczne organy w systemie oświaty, 5. Organizacja kształcenia, wychowania i opieki w szkołach i placówkach publicznych, 6. Zakłady kształcenia i placówki doskonalenia nauczycieli, 7. Finansowanie szkół i placówek publicznych, 8. Szkoły i placówki niepubliczne, 9. Pomoc materialna dla uczniów, 9. Przepisy szczególne, 10. Zmiany w przepisach obowiązujących, 11. Przepisy przejściowe i końcowe
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Polityka zatrudniania w Unii Europejskiej a ustawiczne kształcenie zawodowe: 1.Ustawiczne kształcenie zawodowe - zakres pojęciowy. 2.Polityka zatrudnienia w prawie wspólnotowym. 3.Polityka zatrudnienia w Unii Europejskiej. 4.Europejski Fundusz Społeczny. 5.Dialog społeczny. II. Lifelong learning a modele ustawicznego kształcenia zawodowego: 1.Lifelong learning a ustawiczne kształcenie zawodowe. 2.Popyt i podaż w dziedzinie ustawicznego szkolenia zawodowego. 3.Europejskie modele realizacji polityki UKZ.4.Wyzwania dla dziedziny ustawicznego kształcenia zawodowego. III. Instrumenty państw członkowskich w dziedzinie ustawicznego kształcenia zawodowego: 1.Instrumenty zwiększające zaangażowanie przedsiębiorstw w szkolenie pracowników. 2.Instrumenty zwiększające zaangażowanie pracowników w szkolenia. 3.Instrumenty zwiększające przejrzystość i jakość nabywanych kwalifikacji. 4.Oczekiwana efektywność instrumentów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Monograficzne / Akademia Pedagogiczna im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; Nr 520)
1. Społeczna integracja osób z niepełnosprawnością; 2. Klasa szkolna jako grupa społeczna i rówieśnicza; 3. Akceptacja dziecka w środowisku rodzinnym i szkolnym oraz jej uwarunkowania; 4. Metodologia badań własnych; 5. Uwarunkowania indywidualne i ich znaczenie dla akceptacji ucznia w klasie integracyjnej; 6. Uwarunkowania rodzinne i ich wpływ na akceptacje ucznia klasy integracyjnej; 7. Uwarunkowania szkolne i ich znaczenie dla akceptacji ucznia w klasie integracyjnej; 8. Synteza wyników badań; 9. Postulaty dla praktyki pedagogicznej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Monograficzne / Akademia Pedagogiczna im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; Nr 447)
I. Niepełnosprawność człowieka a uwarunkowania postaw społecznych II. System kształcenia specjalnego na przykładzie kształcenia dzieci i młodzieży z lekkim upośledzeniem umysłowym III. Podstawy integracji dzieci i młodzieży ze specjalnymi potrzebami w rozwoju IV. Dziecko z lekkim upośledzeniem umysłowym w roli ucznia V. Diagnoza i terapia dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych VI. O wychowaniu i kształceniu dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych w szkole ogólnodostępnej VII. O aktywności ucznia niepełnosprawnego umysłowo w procesie kształcenia ogólnodostępnego VIII. Samoocena uczniów upośledzonych umysłowo w stopniu lekkim IX. Rola nauczyciela w procesie rewalidacji dzieci i młodzieży o specjalnych potrzebach edukacyjnych X. Podręcznik w pracy nauczyciela z dzieckiem lekko upośledzonym umysłowo
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wybrane dokumenty podkreślające tożsamość Jubilata: Akt mianowania na stanowisko profesora zwyczajnego; Pismo Polskiego Związku Filatelistycznego; Pismo Prof. Tadeusza Lewowickiego – przewodniczącego KNP PAN w latach 1993-2007; Kopia dyplomu doctora honoris causa Akademii Nauk Pedagogicznych Ukrainy; Akt nadania tytułu Honorowego Obywatela Miasta i Gminy Zagórów; Decyzja Marszałka Województwa Kujawsko – Pomorskiego o przyznaniu Medalu „Unitas Durat Palatinatus Cuiaviano – Pomeraniesis”; Postanowienie Prezydium Narodowej Akademii Nauk Pedagogicznych Ukrainy o przyznanie Medalu im. Grigorija Skowogrody; Uchwała Rady Miasta Ciechocinek o nadaniu godności Honorowego Obywatela Miasta Ciechocinka. Część I. O Nestorze polskich pedagogów w kontekście Jego 90-lecia: Profesor Zygmunt Wiatrowski – wyjątkowa osobowość naukowca, mistrza i przyjaciela; Profesor Zygmunt Wiatrowski – niedościgniony wzór człowieka pracy i aktywności społecznej; Pedagogika pracy naukowym powołaniem Profesora Zygmunta Wiatrowskiego; Profesor Zygmunt Wiatrowski – mistrz, mentor i przyjaciel. Część II. Życzenia jubileuszowe: adresy. Część III. Problemy współczesnej edukacji w szerokim kontekście potrzeb społecznych i gospodarczych: Diagnoza i prognoza polityki oświatowej III RP; Edukacyjne funkcje współczesnych przedsiębiorstw; Y; Konieczność wzmocnienia intelektualizacji edukacji zawodowej; Poradnictwo zawodowe: układ – system – sieć; Praca – Zatrudnienie – przydatność zawodowa – zatrudnialność: pedagogiczne założenia dyskursu; Aksjosfera pracy ludzkiej; Między duchowością a marzeniami i ich kreacjonistycznym charakterem; Potencjał zawodowy i profesjonalizm w kontekście przygotowania zawodowego pracowników; Edukacja dla bezpieczeństwa i jej miejsce w naukach społecznych. Powrót do problemów; Profesjologiczne i profesjonalne problemy zarządzania oświatą; Refleksje nad związkami pedagogiki pracy i pedagogiki medialnej; Zasady kształcenia w procesie przygotowania specjalistów z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy; Pracoholizm i niewolnictwo jako formy zniewolenia przez pracę; Takt pedagogiczny w pracy nauczyciela szkoły zawodowej; Rozwój edukacji mechatronicznej na przykładzie Łódzkiego Centrum Doskonalenia Nauczyciela i Kształcenia Praktycznego; Aspiracje zawodowe nauczycieli w procesie ich rozwoju zawodowego; Wartość pracy w życiu człowieka; Obszary badawcze pedagogiki pracy w wybranych pracach dyplomowych studentów APS; Przedmiot badań i zainteresowań pedagogiki pracy w kontekście przemian systemowych. Część IV. Ważniejsze odznaczenia, nagrody i wyróżnienia Profesora Zygmunta Wiatrowskiego. Część V. Wybrane pozycje bibliograficzne Jubilata.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdział 1: Holocaust Romów w edukacji szkolnej, Współczesne koncepcje edukacji etnicznej dzieci romskich w teorii i praktyce, Wielokulturowość jako problem w dobie globalizacji, Zwiększenie szans edukacyjnych uczniów romskich poprzez realizację zadań z „Programu na rzecz społeczności romskiej” w PSP Nr 1w Kędzierzynie -Koźlu, Kulturowe uwarunkowania stosunków Romów do edukacji szkolnej dziewcząt, Miejsce profilaktyki społecznej w edukacji międzykulturowej. Rozdział 2: Zaburzenia w zachowaniu ucznia a niepowodzenia a nauce, Psychoterapia a prawa dziecka w edukacji, Nauczanie filozofii w szkole jako profilaktyka niedostosowania społecznego młodzieży, Szkolna profilaktyka zaburzeń zachowania po stracie rodzica, Media - odbiór - edukacja.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Problemy edukacji, rehabilitacji i socjalizacji osób niepełnosprawnych ; T. 13)
Zawiera: Część I Edukacja w życiu osoby z niepełną sprawnością: Indywidualizacja w edukacji warunkiem integracji – zarys modelu; Trening umiejętności społecznych jako forma wsparcia w rozwoju ucznia z niepełnosprawnością; Wspomaganie rozwoju dziecka ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi na etapie wychowania przedszkolnego; Realizacja działań proekologicznych w opinii nauczycieli szkół specjalnych; Historyczna wiedza pojęciowa uczniów klas III gimnazjum specjalnego; Znaczenie przedmiotu muzykografia w procesie edukacji muzycznej dzieci i młodzieży z dysfunkcją wzroku; Wybrane elementy edukacji specjalnej wprowadzające do roli człowieka dobrze wychowanego. Interpretacja badań własnych w świetle teorii Floriana Znanieckiego; Edukacja do dorosłości. Część II Wokół problemów socjalizacji osób z niepełnosprawnością: Miejsce terapii pedagogicznej w pedagogice specjalnej – studium terminologiczne; Adaptacja społeczna osób z niepełnosprawnością intelektualną – analiza narracji; Subiektywny obraz dorosłości osób z umiarkowaną i znaczną niepełnosprawnością intelektualną; Rola aktywności człowieka z niepełnosprawnością intelektualną w procesie rehabilitacji; Założenia polityki społecznej a rozwiązywanie problemów moralnych i prawnych osób z niepełnosprawnością; W poszukiwaniu dróg do samodzielności artystycznej osób z niepełnosprawnością; Cele życiowe i wzory osobowe młodzieży niepełnosprawnej w kontekście jej przyszłości i przygotowania do życia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Pedagogiki Pracy / red. nauk. Henryk Bednarczyk)
Zawiera: Wprowadzenie; Profesor Stanisław Kaczor (rys bibliograficzny); Ważniejsze publikacje prof. dr. Stanisława Kaczora. Podstawy teoretyczne edukacji ustawicznej: Kształcenie ustawiczne w świetle raportu Jacques’a Delorsa; o kształceniu ustawicznym w innej wersji; Wokół pojęcia kompetencji społecznych w kontekście potrzeby ustawicznej edukacji obywatelskiej; Problemy i dylematy edukacyjne na progu XXI wieku; Wartości w ustawicznej edukacji zawodowej; Теоретические основы системы многоуровневого непрерывного профессионального образования ; Nauczyciel kształcenia zawodowego w formach pozaszkolnych; Nowe zadania pedagogiki pracy; Metoda profesjograficzna w ustawicznej edukacji zawodowej; Методолого-теоретические основы оценочно-критериалъной системы многоуровневой профессионалъной подготовки; Pedagogika rodziny. Doświadczenia w zakresie ustawicznej edukacji zawodowej: Szkolne formy edukacji ustawicznej - zmiany strukturalne w latach 1990-1998; Kondycja ośrodków dokształcania i doskonalenia zawodowego oraz jej uwarunkowania; Jak pojmujemy nasza rolę? (O strategii działania Stowarzyszenia Oświatowców Polskich); Związki Ustawicznej Edukacji Zawodowej z Młodzieżowym Rynkiem Pracy; Refleksje nad kształceniem zawodowym w Polsce; Folk High Schools in the Hungarian Adult Education System and in the Civil Sector; Wdrażanie do samorządności w toku edukacji zawodowej i ustawicznej; Ścieżka dokształcania i doskonalenia zawodowego księgowych realizowana przez Stowarzyszenie Księgowych w Polsce; Przemiany w warunkach, celach i formach pracy stowarzyszeń edukacyjnych po roku 1989. Tendencje rozwojowe edukacji ustawicznej: Edukacja ustawiczna wobec wyzwań cywilizacyjnych społeczeństwa miast i wsi; Wspomaganie rozwoju edukacji ustawicznej poprzez badania naukowe; Анализ и перспектигы начальной школы как компонета непрерывного образования ; Edukacja ustawiczna a współczesne problemy polskich seniorów; Restrukturyzacja i rekonwersja a edukacja ustawiczna dorosłych; Problemy i dylematy dalszej edukacji zawodowej w warunkach transformacji; Koncepcja regionalnego ośrodka certyfikacji systemów jakości kształcenia i doskonalenia zawodowego; Projekt wdrażania systemu zapewnienia jakości kształcenia w szkołach zawodowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie do dydaktyki ogólnej / Wincenty Okoń. - Wyd. 5. - Warszawa : Wydaw. Akademickie "Żak", 2003. - 423, [1] s. ; 24 cm.
Cz. I Systemy i treści kształcenia; 1. O przedmiocie i metodach badań dydaktycznych, 2. Rozwój systemów dydaktycznych, 3. Główne pojęcia dydaktyki, 4. Cele kształcenia, 5. Treści formujące osobowość człowieka, 6. Treść przedmiotowa kształcenia ogólnego. Cz. II Procesy dydaktyczne; 7. Proces kształcenia, 8. Proces samokształcenia, 9. Zasady kształcenia, 10. Kształcenie wielostronne, 11. Problemowe nauczanie-uczenie się, 12. Nauczanie programowe. Cz. III Metody i organizacja kształcenia; 13. Metody nauczania-uczenia się, 14. Środki dydaktyczne, 15. Funkcje i treść podręczników szkolnych, 16. Organizacyjne formy kształcenia, 17. Sprawdzanie i pomiar osiągnięć szkolnych, 18. Uwarunkowania powodzeń i niepowodzeń szkolnych, 19. Osobowość i zawód nauczyciela, 20. Optymalizacja i planowanie pracy szkolnej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie do dydaktyki ogólnej / Wincenty Okoń. - Wyd. 3 popr. - Warszawa : Wydaw. Akademickie "Żak", 1996. - 423, [1] s. : rys., tab. ; 24 cm.
Cz. I Systemy i treści kształcenia; 1. O przedmiocie i metodach badań dydaktycznych, 2. Rozwój systemów dydaktycznych, 3. Główne pojęcia dydaktyki, 4. Cele kształcenia, 5. Treści formujące osobowość człowieka, 6. Treść przedmiotowa kształcenia ogólnego. Cz. II Procesy dydaktyczne; 7. Proces kształcenia, 8. Proces samokształcenia, 9. Zasady kształcenia, 10. Kształcenie wielostronne, 11. Problemowe nauczanie-uczenie się, 12. Nauczanie programowe. Cz. III Metody i organizacja kształcenia; 13. Metody nauczania-uczenia się, 14. Środki dydaktyczne, 15. Funkcje i treść podręczników szkolnych, 16. Organizacyjne formy kształcenia, 17. Sprawdzanie i pomiar osiągnięć szkolnych, 18. Uwarunkowania powodzeń i niepowodzeń szkolnych, 19. Osobowość i zawód nauczyciela, 20. Optymalizacja i planowanie pracy szkolnej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Wspieranie rozowju ucznia i nauczyciela : 1. Wprowadzenie, 2. Regulacje prawne dotyczące warunków kształcenia i promowania uczniów zdolnych, 3. Uczeń zdolny we współczesnym systemie edukacji, 4. Konkursy krajowe i międzynarodowe, 5. Współpraca szkół z uczelniami i stowarzyszeniami naukowymi, 6. Wspieranie rozowju dzieci i młodzieży przez organizacje i stowarzyszenia społeczne, 7. Pomoc psychologiczno-pedagogiczna ucznom, nauczycielom i rodzicom, 8. Zakończenie, Cz.II Aneks : 1. Akty prawne, 2. Stypendia, 3. Olimpiady. CZ.III Awans zawodowy nauczycieli : 1. Wprowadzenie, 2. Zmiany wynikajace z nowelizacji aktów prawnych dotyczących awansu zawodowego nauczycieli, 3. Rola i zadania dyrektora szkoły w procesie awansu zawodowego nauczyciela stażysty, 4. Rola i zadania dyrektora szkoły w procesie awansu zawodowego nauczyciela kontraktowego, 5. Rola i zadania dyrektora szkoły w procesie awansu zawodowego nauczyciela mianowanego, 6. Ścieżka awansu zawodowego nauczycieli nieodbywających stażu, 7. Zasady postępowania administracyjnego w procedurze nadawania stopni awansu zawodwego, 8. Awans zawodowy a wynagrodzenie nauczycieli, 9. Awans zawodowy i wewnątrzszkolne doskonalenie nauczycieli, 10. Wpływ systemu awansu na pracę szkoły, 11. Aneks
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Specjalne trudności w uczeniu się i zaburzenia rozwojowe oraz sposoby ich przezwyciężania: Nasilenie zjawiska specyficznych i niespecyficznych trudności w uczniów wśród uczniów szkół masowych w świetle wyników ankiety. Formy pomocy uczniom z inteligencją niższą niż przeciętna w przezwyciężaniu trudności i niepowodzeń szkolnych. Charakterystyka procesów pamięciowych dzieci z obniżoną sprawnością intelektualną. Spostrzeganie siebie i innych a decentracja interpersonalna u dzieci z problemami zdrowotnymi z młodszych klas szkolnych. Trudności przystosowawcze uczniów dyslektycznych ujawniające się w samoocenie. Neurolingwistyczne programowanie jako metoda wspomagania dziecka z trudnościami rozwojowymi i wychowawczymi w edukacji szkolnej. Wspomaganie uczniów szkoły podstawowej przejawiających trudności w nauce i zachowaniu(na przykładzie Szkoły Podstawowej im. B. Malinowskiego w Woli. Woj. katowickie). Rola pedagoga szkolnego w zasadniczej szkole zawodowej we wspomaganiu ucznia z trudnościami rozwojowymi i wychowawczymi. Nowe spojrzenie na rewalidację indywidualną uczniów słabo widzących z trudnościami w nauce. Dlaczego warto wykorzystywać komputery w rewalidacji dzieci o zaburzonym rozwoju? Wspieranie rodzin dzieci zdolnych-przykładowe doświadczenia angielskie. II. Stymulacja rozwoju osób upośledzonych umysłowo: Metody nauczania całościowego stosowane w kształceniu dzieci upośledzonych umysłowo w stopniu lekkim. Założone a rzeczywiste funkcje podręcznika dla ucznia lekko upośledzonego umysłowo. Organizacja pomocy upośledzonym dzieciom w wieku przedszkolnym w Rosji. Kształtowanie umiejętności komunikacyjnych w procesie wspomagania rozwoju dzieci głębiej upośledzonych umysłowo. Wpływ nauczania dwupoziomowego na wspomaganie młodzieży z upośledzeniem umysłowym. Rola ćwiczeń logarytmicznych w terapii pedagogicznej dzieci głębiej upośledzonych umysłowo. III. Założenia i realizacja idei integracji dzieci niepełnosprawnych: Wiedza nauczycieli szkół publicznych o kształceniu dzieci niepełnosprawnych. Modyfikacja postaw przyszłych pedagogów wobec uczniów niepełnosprawnych i ich integracji z zespołami klasowymi. Wspomaganie rozwoju uczniów w zespołach integracyjnych w klasach początkowych. Integracja a uczenie "bycie człowiekiem". Podmiotowa rola rodziców w edukacji integracyjnej uczniów z wadą słuchu. Wychowanie słuchowe jako czynnik umożliwiający integrację społeczną osób niepełnosprawnych. Podyplomowe studium z zakresu wczesnej rehabilitacji dzieci słabo widzących i niewidomych. Kontakty rodziców z dzieckiem niewidomym w młodszym wieku szkolnym uczącym się w szkole specjalnej. Integracja uczniów niedostosowanych społecznie ze środowiskiem jako podstawa działalności profilaktyczno-rehabilitacyjnej szkoły. Dzieci z zespołem mózgowego porażenia dziecięcego w młodszym wieku szkolnym-próba charakterystyki. Potrzeby terapeutyczno - edukacyjne dziewczynek z zespołem Retta a polska rzeczywistość.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Europejskie systemy edukacyjne: 1. Polska, 2. Anglia, Walia, 3. Francja, 4. Hiszpania, 5. Niemcy, 6. Rosja, 7. Szwecja, 8. Włochy. Cz. II Pozaeuropejskie systemy edukacyjne: 1. Brazylia, 2. Chiny, 3. Egipt, 4. Indie, 5. Iran, 6. Izrael, 7. Japonia, 8. Nigeria, 9. Stany Zjednoczone Ameryki. Cz. II Analiza porównawcza
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. W poszukiwaniu samodzielności: Problem samodzielności myślenia i działania; Struktura i problem w procesie kształcenia; Wiadomości, wiedza i działanie; Proces samokształcenia. 2. Od rozumu do mądrości: Homo sapiens - podmiot edukacji szkolnej; O kulturze pedagogicznej; Kształcenie przez całe życie. 3. Od heteronomii do autonomii: Autonomia człowieka jako cel i szansa edukacyjna; Edukacja intelektualna a rozwój osobowości; Jedność osobowości a wielostronność wychowania; Problem wielostronności w nauczaniu literatury. 4. Inne drogi wychowania: Warunki reformowania wychowawczej szkoły; O koncepcji wychowania zdrowotnego; Praca a inne formy działalności człowieka; Wychowawcza funkcja podręcznika szkolnego; Wychowawcze wartości pracy grupowej. 5. Nauczyciel czy wychowawca: Problem osobowości nauczyciela; O twórczości nauczycielskiej; Nowe tendencje w kształceniu nauczycieli; Doskonalenia nauczycieli czy doskonalenie szkół. 6. Ku szkole nowoczesnej: Funkcje szkoły i ich pzremiany6; Poczynania innowacyjne w systemie szkolnym; Szkoła jako przedmiot badań porównawczych; Nauki o wychowaniu a system edukacji narodowej; Nowy wariant reformy szkolnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wybrane aspekty studiowania osób z niepełnosprawnością; Jakość studiowania osób niepełnosprawnych na Uniwersytecie Śląskim; Środowisko inkluzyjne na Uniwersytecie Ostrawskim; Wpływ edukacji na świadomość studentek w zakresie profilaktyki i metod wczesnego wykrywania raka piersi; 2. Komunikacja w procesie edukacji i socjalizacji: Kompetencje komunikacyjne w edukacji niepełnosprawnych; Różne oblicza zaburzeń komunikacji u dzieci z wadami twarzoczaszki; Praca indywidualna z dzieckiem o obniżonej sprawności intelektualnej w aspekcie niwelowania wad wymowy; 3. Wychowanie i socjalizacja w przestrzeni przedszkola i szkoły: Adaptacja przedszkolna dziecka z lekką niepełnosprawnością intelektualną; Wzmacnianie poczucia własnej wartości ucznia niepełnosprawnego w klasie integracyjnej w kontekście inteligencji wielorakich Gardnera; Wychowanie religijne dzieci i młodzieży niepełnosprawnych intelektualnie; Funkcjonowanie dziecka z autyzmem w szkole specjalnej; 4. Niektóre uwarunkowania efektywności kształcenia osób z niepełnosprawnością: Uczeń ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w szkole masowej; Kształcenie zawodowe młodzieży niesłyszącej we Francji w szkolnictwie specjalnym; Kształcenie integracyjne w szkole- wstępna analiza przypadku jednej placówki; Wybrane aspekty edukacji zdrowotnej niepełnosprawnych pacjentów geriatrycznych po leczeniu szpitalnym; 5. Koncepcje badań nad edukacją, wychowaniem i terapią osób z niepełnosprawnością: Dwie koncepcje badania systemu kształcenia uczniów z lekkim upośledzeniem umysłowym; Przydatność badań komparatystycznych we wprowadzaniu ulepszeń i nowych rozwiązań w rodzimy system edukacji osób niepełnosprawnych intelektualnie; Edukacja humanitarna dzieci z lekkim upośledzeniem umysłowym- koncepcja badań; Obyczaj, zwyczaj i norma społeczna w życiu młodzieży z lekką niepełnosprawnością intelektualną; Przysposobienie do pracy zawodowej uczniów z umiarkowanym upośledzeniem umysłowym- koncepcja badań; Uwarunkowania efektów terapii osób z glęboką niepełnosprawnością intelektualną w domach pomocy społecznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Tożsamość pedagogiki specjalnej jako nauki , 2. Systematyka w pedagogice specjalnej, 3. Pedagogika specjalna w perspektywie historycznej, 4. Kształcenie specjalne, 5. Człowiek z niepełnosprawnością.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wybrane zagadnienia z pedagogiki specjalnej / Aleksandra Zawiślak. - Wyd. 2. - Kraków : Oficyna Wydaw. "Impuls", 2010. - 148 s. : schem.; tab. ; 24 cm.
1. Tożsamość pedagogiki specjalnej jako nauki , 2. Systematyka w pedagogice specjalnej, 3. Pedagogika specjalna w perspektywie historycznej, 4. Kształcenie specjalne, 5. Człowiek z niepełnosprawnością.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Przedmowa: Kształcenie i wychowanie między pierwszym a drugim etapem wdrażania reformy edukacji szkolnej. I.Wielowymiarowość integracji w procesie kształcenia i wychowania: Edukacja integracyjna w reformującej się szkole; Integracja procesów kształcenia i wychowania w gimnazjum; Wielowymiarowość współczesnych idei kształcenia zintegrowanego; O spójności procesu nauczania i wychowania; Szanse i zagrożenia edukacji fizycznej w zintegrowanym kształceniu wczesnoszkolnym; Blaski i cienie zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej; Indywidualizacja w doborze form i środków oddziaływania na ucznia niepełnosprawnego na lekcjach wychowania fizycznego w szkole integracyjnej; Wybrane formy aktywności artystycznej a percepcja muzyki (na polu integracji międzyprzedmiotowej na poziomie gimnazjum); Problemy edukacji zintegrowanej; Wykorzystanie piłek edukacyjnych Edubal w kształceniu zintegrowanym; Finanse i edukacja zintegrowana. II.Oczekiwanie i rzeczywiste efekty edukacji szkolnej: Pedagogika kultury fizycznej w szkole i pozaszkolnym obszarze wychowawczym; Edukacja jako wartość nadrzędna cywilizowanych społeczeństw; Edukacja estetyczna młodzieży upośledzonej - możliwości i sposoby organizacji zajęć (wstępna analiza wyników badań); Opinie uczniów klas VI o edukacji fizycznej - raport z badania w jednej szkole podstawowej; Źródła pozaszkolnej wiedzy o kulturze fizycznej oraz formy spędzania czasu wolnego przez gimnazjalistów; Wychowanie do rekreacji ruchowej w reformującej się szkole (wybrane zagadnienia); Aktywność ruchowa młodzieży gimnazjum i liceum małego miasta w czasie wolnym; Aktywność ruchowa w czasie wolnym uczniów z wybranych szkół wiejskich byłego województwa sieradzkiego; Przyczyny i niechęci do uczestnictwa w lekcjach wychowania fizycznego w opinii uczennic na różnych szczeblach edukacji (raport z badań); Stan świadomości prozdrowotnej rodziców z zakresu profilaktyki i korekcji wad postawy ciała; Wiek rozwojowy a ocena szkolna z wychowania fizycznego; Wielkość asymetrii dynamicznej a postępy edukacyjne uczniów klas pierwszych szkoły podstawowej; Rzeczywiste efekty reformy oświaty a nierówności edukacyjne w percepcji nauczycieli. III.Nauczyciel, uczeń i rodzice wobec perspektyw oraz zagrożeń edukacyjnych: Blaski i cienie rywalizacji. Orientacja społeczna a ustosunkowanie się do innych ludzi, czyli o dwóch typach egoizmu; Sytuacja interpersonalna uczniów sprawiających kłopoty wychowawcze; Kompetencje wychowawcy w rzeczywistości szkolnej po reformie; Oczekiwania uczniów, rodziców i nauczycieli wobec pedagoga szkolnego; Samorząd uczniowski w szkole, jego zadania i perspektywy rozwoju w ocenach nauczycieli; Reakcja uczniów i rodziców na podręcznik do wychowania fizycznego (studium dwóch przypadków); Współpraca przedszkolna z rodzicami wyzwaniem współczesnej edukacji (sprawozdanie z badań). IV.Nauczyciel i jego miejsce w reformowaniu systemu kształcenia i wychowania dzieci i młodzieży: Nauczyciel wychowania fizycznego w oczekiwaniach uczniów a potrzeby wychowania i socjalizacji w reformującej się szkole; Kilka krytycznych uwag na temat systemu kształcenia nauczycieli wychowania fizycznego; Nauczyciel wychowania fizycznego animatorem rekreacji ruchowej w reformowanej szkole; Nauczyciel wychowania fizycznego a współczesne postulaty pedeutologiczne; Opinie studentek wybranych uczelni na temat wartości i cech koniecznych u nauczyciela wychowania fizycznego; Nauczyciel wczesnej edukacji - autokrata, demokrata czy liberał?; Nauczyciel a kształtowanie się obrazu siebie ucznia; Autorytet nauczyciela wychowania fizycznego w opinii uczniów; Nauczycielskie przejawy zachowań empatycznych w procesie kontrolowania i oceniania osiągnięć uczniów z wychowania fizycznego; Nauczyciel i ocenianie z wychowania fizycznego w opinii uczniów; Zainteresowania społeczno-kulturalne i predyspozycje głosowe studentów I roku Wydziału Wychowania Fizycznego AWF we Wrocławiu. V.Kształcenie i wychowanie fizyczne oraz zdrowotne w edukacji człowieka: Partnerzy edukacyjnej interakcji wobec potrzeby promocji aktywności fizycznej i zdrowia w szkole i środowisku; Wielopodmiotowe gry z piłką środkiem aktywizacji procesu socjalizacji uczniów; Optymalizacja procesu kształtowania postawy ciała u dzieci w młodszym wieku szkolnym z wykorzystaniem technologii komputerowych; Sport szkolny i olimpizm szansą edukacyjną reformującej się szkoły; Sport jako dziedzina edukacyjna dostępna dla każdego; Edukacja zdrowotna w klasach młodszych - potrzeby i możliwości; Poziom wiedzy o zdrowiu i bezpieczeństwie wybranych uczniów szkół szczecińskich; Rozpoznanie właściwości poznawczych i motorycznych uczniów warunkiem modyfikowania procesu wychowania fizycznego; Modelowanie procesu nauczania a efektywność uczenia się motorycznego; Aktywność ruchowa z piłkami jako wartość wzbogacająca wiedzę o uczniu i środek w osiąganiu różnych celów dydaktycznych; Technologia komputerowa w różnicowaniu procesu wychowania fizycznego - multimedialny program „aquatrener”; Zainteresowania sportowe rodziców uczniów klas sportowych i szkół mistrzostwa sportowego; Sposób na bezpieczną przerwę śródlekcyjną.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Seria Naukowa ; Tom 9)
Wprowadzenie; Wykształcenie zawodowe – miejsce w systemie edukacji i na rynku pracy; Kształcenie zawodowe w Polsce – przemiany, organizacja, efekty; Wykształcenie zawodowe – bariera czy szansa na rynku pracy? Wyniki badania Bilans Kapitału Ludzkiego; Losy edukacyjne i zawodowe absolwentów techników i zasadniczych szkół zawodowych; Indywidualna opłacalność kształcenia zawodowego w Polsce w latach 2004–2016; Rozwiązania systemowe kształtujące rozwój Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji w Polsce; Egzaminy potwierdzające kwalifikacje zawodowe; Organizacja i finansowanie szkół kształcących zawodowo przez powiaty; Rola zagranicznej mobilności edukacyjnej we wstępnej fazie kształcenia zawodowego; Bibliografia; Autorzy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Dylematy wyrównywania szans w dostępie do edukacji w świetle jej finansowania : Nierówności edukacyjne : selekcje szkolne i polityka wyrównywania szans, Wyrównywanie szans w dostępie do szkolnictwa wyższego w świetle koncepcji OECD. Instrumenty finansowe, Współpłatność za studia a wyrównywanie Sans edukacyjnych, Skutki zmian struktury finansowania edukacji w Polsce, Wpływ źródeł finansowania uczelni niepaństwowych na rozwój dostępności do wykształcenia wyższego mieszkańców małych miast i środowisk wiejskich. Doświadczenia i stosowane narzędzia wyrównywania szans dostępu do edukacji wyższej : Rola organizacji pozarządowych w procesie wyrównywania szans edukacyjnych, Konkurencja w szkolnictwie wyższym a wyrównywanie szans edukacyjnych, Stypendia jak element wyrównywania szans Funkcjonowanie stypendiów w Polsce - komunikat z badań, Analiza potencjału programów stypendialnych dla studentów i uczniów w zasobach serwisu www.mojestypendia.pl, Stypendia Pomostowe szansą dla młodych ludzi ze wsi i małych miast, Uznaniowość jako najbardziej efektywna forma wsparcia młodzieży dobrze zmotywowanej . Perspektywa organizacji lokalnej , Programy stypendialne organizacji pozarządowych i ich koordynatorzy , Wyrównywanie szans edukacyjnych w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu , pomoc finansowa dla studentów w Stanach Zjednoczonych - narzędzia wyrównywania szans edukacyjnych .
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej