Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(29)
Forma i typ
Książki
(28)
Czasopisma
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(27)
dostępne
(21)
Placówka
Wypożyczalnia
(21)
Czytelnia
(27)
Autor
Kieżel Ewa
(3)
Baraniecka Anna
(1)
Barcik Agnieszka
(1)
Baudrillard Jean
(1)
Bednarska Hanna
(1)
Blake Elizabeth
(1)
Bond Alison
(1)
Bywalec Czesław
(1)
Durand Barbara
(1)
Dziwiński Piotr
(1)
Fuchs Gerhard
(1)
Gajewska Paulina
(1)
Gallardo-Vázquez Dolores
(1)
Goik Magdalena
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Harasimowicz Magdalena
(1)
Jarmołowicz Wacław
(1)
Kaznowski Dominik
(1)
Klimczok Monika
(1)
Kolarska-Bobińska Lena
(1)
Kowalska Sylwia
(1)
Krakowińska Ewa
(1)
Krupski Rafał
(1)
Królak Sławomir
(1)
Lindstrom Martin
(1)
Makowski Grzegorz
(1)
Miczyńska-Kowlaska Maria
(1)
Mirecka Halina
(1)
Miszewski Maciej
(1)
Moulinier René
(1)
Nieżurawski Lech
(1)
Oliwniak Sławomir
(1)
Patrzałek Wanda
(1)
Pawłowska Bartumiła
(1)
Pawłowska Bożena
(1)
Piontek Eugeniusz
(1)
Rosell Lennart
(1)
Ryć Kazimierz
(1)
Ryś Adam
(1)
Schuller Anne M
(1)
Skrzypczak Zofia
(1)
Skwara Marian
(1)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(1)
Stone Merlin
(1)
Szpringer Włodzimierz
(1)
Sánchez-Hernández M. Isabel
(1)
Trojanowski Tomasz
(1)
Tuszyński Jerzy
(1)
Underhill Paco
(1)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(1)
Wilmańska-Sosnowska Stanisława
(1)
Witkowska Justyna
(1)
Wojtaszek Henryk
(1)
Woźniczka Jarosław
(1)
Zasępa Piotr
(1)
Zborowska Władysława
(1)
Zielińska Magdalena
(1)
Łaskawiec Konrad
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(27)
Kraj wydania
Polska
(29)
Język
polski
(29)
Temat
Konsumenci (ekon.)
(26)
Spożycie
(6)
Konkurencja
(5)
Marketing
(5)
Obsługa klienta
(5)
Zarządzanie
(5)
Banki
(3)
Ekonomia
(3)
Gospodarstwo domowe
(3)
Logistyka
(3)
Przedsiębiorstwo
(3)
Banki internetowe
(2)
Gospodarka
(2)
Kadry
(2)
Lojalność konsumentów
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Mikroekonomia
(2)
Outsourcing
(2)
Pieniądz
(2)
Popyt
(2)
Promocja handlowa
(2)
Rolnictwo
(2)
Rynek
(2)
Rynek finansowy
(2)
Satysfakcja konsumentów
(2)
Techniki sprzedaży
(2)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
Baza danych
(1)
Benchmarking
(1)
Bezrobocie
(1)
Bhp
(1)
Decyzje
(1)
Europejski Bank Centralny
(1)
Europejski System Banków Centralnych
(1)
Finanse
(1)
Franchising
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Gospodarka kapitalistyczna
(1)
Gwarancje bankowe
(1)
Handel
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Inflacja
(1)
Instytucje europejskie
(1)
Internet
(1)
Inwestycje
(1)
Jakość życia
(1)
Keynesizm
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konstytucja Europejska
(1)
Konsumenci (ekon.) -- psychologia -- poradnik
(1)
Kredyt
(1)
Kredyt konsumpcyjny
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Leśnictwo
(1)
Lojalność
(1)
Makroekonomia
(1)
Marketing sieciowy -- poradnik
(1)
Nadzór bankowy
(1)
Narodowy Bank Polski
(1)
Neuropsychologia
(1)
Opinia publiczna
(1)
Ordoliberalizm
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Podatek
(1)
Polska -- gospodarka -- polityka -- od 1989 r
(1)
Prawo gospodarcze
(1)
Prawo pracy
(1)
Prawo wspólnotowe europejskie
(1)
Produkcja
(1)
Przedsiębiorcy -- socjologia -- Polska -- od 1989 r.
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przemysł
(1)
Public relations -- zagadnienia
(1)
Reklama
(1)
Reklama internetowa
(1)
Rozliczenia pieniężne
(1)
Rynek kapitałowy
(1)
Rynek pieniężny
(1)
Rynek pracy
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Społeczeństwo
(1)
Struktura społeczna
(1)
Superkmarkety i hipermarkety
(1)
Telekomunikacja
(1)
Ubezpieczenia
(1)
Unia Europejska
(1)
Upadłość
(1)
Własność
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Zatrudnienie
(1)
Łowiectwo
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Środki trwałe
(1)
Gatunek
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
29 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Obyczaje Prawo i Polityka Życie Codzienne / przewod. rady Jacek Kurczewski)
R.1 Geneza i rozwój centrów handlowych, R.2 Centrum handlowe jako instytucja społeczna, R.3 Budowanie społecznego znaczenia centrum handlowego na przykładzie Galerii Mokotów - perspektywa dramarturgiczna
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.czym są techniki sprzedaży. 2.Porozumiewać się lepiej. 3.Ty jako sprzedawca. 4.działaj, aby wywrzeć wpływ. Psychologia klienta. 5.Zrozumieć się. Postawy rządzące komunikacją. 6.Wyznacz sobie cel. 7.Zaczynamy rozmowę. 8.Mowa ciała. 9.Przygotuj rozpoznanie. 10.Nakłoń do mówienia. Techniki komunikacji. 11.Od rozpoznania do wyrażenia potrzeby. 12.Przygotuj argumentację. 13.Twoja propozycja. 14.Argumentacja. 15. Mów. 16. Przyczyny i sposoby reagowania na sprzeciw. 17.Techniki obrony i odpowiedzi na zarzuty. Przykłady. 18.Obrona oceny. 19.Targowanie się. 20.Jak zakończyć sprawę. Zakończenie. W centrum skukcesu. Posłowie. Czy sprzedaż uzyska kiedyś w naszych krajach prawo obywatelstwa?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wypracuj włany styl sprzedawania; Strategia sprzedaży; Co motywuje klientów do dokonania zakupu?; Proces sprzedaży;Współpraca z klientem; Mowa ciała; Gdy przychodzi do ciebie klient; Techniki finalizowania sprzedaży; Przewidywanie i odpieranie zarzutów; Sprzedaż przez telefon; Bardziej zadowoleni klienci; Efektywnie wykorzystaj czas; Unikaj opóźnień; Niepożądane przerwy; Uwagi końcowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Ekonomia jako nauka o gospodarowaniu, 2. Narzędzia analizy ekonomicznej, 3. Powstanie pieniądza i jego funkcje, 4. Gospodarka rynkowa - istota i determinanty, 5. Elastyczność popytu i podaży, 6. Podstawy decyzji ekonomicznych konsumenta, 7. Popyt konsumenta, 8. Podstawy decyzji ekonomicznych producenta, 9. Koszty produkcji, 10. Rodzaje konkurencji, 11. Równowaga przedsiębiorstwa, 12. Rynek kapitałowy, 13. Rynek pracy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zachowania konsumenckie / pod red. Wanda Patrzałek. - Wrocław : Oficyna Wydaw. Arboretum, 2002. - 238 s. : wykr., tab. ; 21 cm.
I. Teorie konsumpcji : 1. Nowoczesne teorie konsumpcji, 2. Zachowania konsumenckie w procesie urynkowienia gospodarki, 3. Wpływ mediów na kształtowanie się postaw konsumenckich. II. Zachowania konsumenckie na różnych rodzajach rynku : 4. Zachowania konsumenckie na rynku prasowym, 5. Zachowania konsumentów na rynku walutowym na przykładzie klientów dealing-roomu baku komercyjnego, 6. Zachowania konsumenckie na rynku kapitałowym, 7. Wpływ podatków na zachowania konsumenckie. III. Prawne podstawy zachowań konsumenckich : 8. Niektóre aspekty ochrony konsumenta w działalności marketingowej, 9. Ochrona praw konsumenta i produktu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Istota i znaczenie konsumpcji oraz zachowań konsumenckich w życiu gospodarczym, 2.Sytuacja ekonomiczna gospodarstw domowych w okresie transformacji systemowej w Polsce, 3.Polskie gospodarstwa domowe, a nowa rzeczywistość ekonomiczna, 4.Współczesne kierunki rozwoju konsumpcji, 5.Społeczeństwo informacyjne, 6.Proces globalizacji, 7.Rola technologii i systemów informacyjnych, 8.E-comerce, 9.Rynki elektroniczne, 10.Rynki elektroniczne w Polsce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
1.zachowania konsumpcyjne a racjonalność - ujęcie teoretyczne, 2.Ocena racjonalności konsumpcji w polskich gospodarstwach domowych (ujęcie koncepcyjno-metodyczne), 3.Polscy konsumenci wobec nowych trendów w konsumpcji, 4.Oszczędności polskich gospodarstw domowych w latach 1991-2001, 5.Znaczenie proekologicznych cech produktu przy zakupie sprzętu AGD-racjonlne przesłanki ekokonsumpcji, 6.Przejawy naśladownictwa w zachowaniach młodych konsumentów (na przykładzie młodzieży licealnej), 7.Rola edukacji konsumenckiej w kształtowaniu zachowań konsumpcyjnych młodzieży
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Punkty Przełomowe)
1.Uderzenie krwi do mózgu. Największe badania neuromarketingowe, jakie kiedykolwiek przeprowadzono, 2. To musi być tutaj. Lokowanie produktu, American Idol i wielomilionowy błąd Forda, 3. Wezmę to co ona. Neurony lustrzane w akcji, 4. Nie widzę wyraźnie. Informacja podprogowa ma się świetnie, 5. Wierzysz w magię? Rytuały, przesądy i powody, dla których kupujemy, 6. I Say a Little Prayer. Wiara, religia, marka, 7. Czemu cię wybrałem? Potęga markerów somatycznych, 8. Działanie na zmysły, 9. Odpowiedź brzmiůNeuromarekting i przewidywanie przyszłości, 10. Zostań ze mną na noc. Seks w reklamie, 11. Wnioski. Nowy markowy świat
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Zeszyt 1/2015)
Kwartanik, 2015-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie, 2000-2002, Półrocznik, 2003-2014
1. Proces legitymizacji organizacji odpowiedzialnej społecznie; 2. Aktualne trendy CSR w Hiszpanii i w Polsce. Studium przypadku: La Caixa i PKN Orlen; 3. Kultura organizacyjna podporządkowana zarządzaniu wiedzą w małych przedsiębiorstwach; 4. Wpływ kultury organizacyjnej państw europejskich i azjatyckich na poziom zarządzania w organizacji; 5. Wpływ jakości kadry menedżerskiej na efektywność procesu pierwotnej oferty publicznej funduszy private equity na GPW w Warszawie; 6. Zarządzanie kapitałem ludzkim w energetyce; 7. Analiza procesu zarządzania nowoczesnymi kanałami komunikacji w motywowaniu pracowników na przykładzie banku Y. Studium przypadku; 8. CSI w ocenie satysfakcji konsumentów na przykładzie wybranych sieci handlowych; 9. Planowane postarzanie produktu - analiza zjawiska; 10. Reklama w świecie nowych technologii - przegląd wybranych zagadnień; 11. Sustainability marketing mix przedsiębiorstw na rynku międzynarodowym; 12. Zarządzanie organizacją - efekty techniczne współdziałania organizacji; 13. Informacyjne aspekty Podatkowej Księgi Przychodów i Rozchodów na przykładzie Zakładu Piekarniczo-Cukierniczego X.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej