Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(26)
Forma i typ
Książki
(26)
Dostępność
tylko na miejscu
(21)
dostępne
(19)
Placówka
Wypożyczalnia
(19)
Czytelnia
(21)
Autor
Kieżel Ewa
(3)
Bylok Felicjan
(2)
Dąbrowska Anna
(2)
Olejniczuk-Merta Anna
(2)
Baudrillard Jean
(1)
Bombol Małgorzata
(1)
Golka Marian
(1)
Janoś-Kresło Mirosława
(1)
Kolarska-Bobińska Lena
(1)
Kozłowska Anna
(1)
Królak Sławomir
(1)
Kusińska Alicja
(1)
Lewicka-Strzałecka Anna
(1)
Makarenko Vadim
(1)
Makowski Grzegorz
(1)
Marecki Piotr
(1)
Nowak Liliana
(1)
Partycki Sławomir
(1)
Patrzałek Wanda
(1)
Sikora Jan
(1)
Smyczek Sławomir
(1)
Sobocińska Magdalena
(1)
Sowa Jan
(1)
Sztumska Bożena
(1)
Słaby Teresa
(1)
Zrałek Jolanta
(1)
Światowy Grażyna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(25)
Kraj wydania
Polska
(26)
Język
polski
(26)
Temat
Konsumenci (ekon.)
(25)
Spożycie
(7)
Reklama
(5)
Rynek
(4)
Marketing
(3)
Młodzież
(3)
Gospodarstwo domowe
(2)
Postawy
(2)
Społeczeństwo
(2)
Stopa życiowa
(2)
Artykuły konsumpcyjne
(1)
Czas wolny od pracy
(1)
Edukacja
(1)
Etyka biznesu
(1)
Finanse
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka kapitalistyczna
(1)
Jakość życia
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Kryzys gospodarczy
(1)
Kultura
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Mieszkania
(1)
Motywacja
(1)
Obsługa klienta
(1)
Opinia publiczna
(1)
Pieniądz
(1)
Polityka
(1)
Polska
(1)
Polska -- gospodarka -- polityka -- od 1989 r
(1)
Przedsiębiorcy -- socjologia -- Polska -- od 1989 r.
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Public relations
(1)
Public relations -- zagadnienia
(1)
Publicystyka polska
(1)
Rodzina
(1)
Rynek finansowy
(1)
Rynek pracy
(1)
Rzemiosło
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Socjologia
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Społeczności lokalne
(1)
Struktura społeczna
(1)
Studenci
(1)
Superkmarkety i hipermarkety
(1)
Turystyka
(1)
Usługi elektroniczne
(1)
Wykształcenie
(1)
Zarządzanie
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Świadomość społeczna
(1)
Temat: czas
1989-
(3)
Temat: miejsce
Częstochowa (woj. śląskie)
(1)
26 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rynkowe zachowania konsumetów / red. Ewa Kieżel. - Wyd.2. - Katowice : Akademia Ekonomiczna w Katowicach, 2000. - 308 s. : tab., rys. ; 24 cm.
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
Konsumpcja i konsument w gospodarce rynkowej; Potrzeby konsumpcyjne jako przesłanki zachowań konsumentów; Zachowania konsumpcyjne konsumentów i gospodarstw domowych; Modele rynkowych zachowań konsumentów; Determinanty rynkowych zachowań konsumentów; Prawidłowości zachowań konsumentów jako rezultat oddziaływania czynników o zróżnicowanym charakterze; Typologia konsumentów jej znaczenie poznawcze i praktyczne; Interes konsumenta w gospodarce rynkowej i jego ochrona; Wiedza o rynkowych zachowaniach konsumentów i jej wykorzystanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. istota i znaczenie teorii zachowań konsumentów. 2. Potrzeby i aspiracje ludzkie jako czynnik inspirujący zachowania konsumentów. 3. Determinanty psychiczne zachowań konsumentów. 4. Uwarunkowania społeczne zachowań konsumentów. 5. Determinanty ekonomiczne zachowań konsumentów. 6. Kształtowanie zachowań konsumentów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Charakterystyka demograficzna i socjologiczna rodzin ludzi młodych. 2. Uznawanie wartości i styl życia rodzin ludzi młodych. 3. Materialne warunki życia rodzin ludzi młodych. 4. Warunki mieszkaniowe rodzin ludzi młodych. 5. Poziom i struktura konsumpcji rodzin ludzi młodych. 6. Zachowania konsumentów z rodzin ludzi młodych na rynku towarów konsumpcyjnych. 7. Rodziny ludzi młodych na rynku usług. 8. Typologia rodzin ludzi młodych jako uczestników rynku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Obyczaje Prawo i Polityka Życie Codzienne / przewod. rady Jacek Kurczewski)
R.1 Geneza i rozwój centrów handlowych, R.2 Centrum handlowe jako instytucja społeczna, R.3 Budowanie społecznego znaczenia centrum handlowego na przykładzie Galerii Mokotów - perspektywa dramarturgiczna
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Czas wolny w naukach społecznych: Definicje czasu wolnego; Czas wolny a jednostka; Czas wolny w wymiarze społecznym; Miary czasu wolnego; Czas pracy. 2. Procesy decyzyjne konsumentów na rynku czasu wolne go: Rynkowe ujęcie czasu wolnego; Procesy decyzyjne konsumentów - aspekt teoretyczny; Zachowanie konsumen ta na rynku; Psychospołeczne determinanty zachowań kon sumentów; Suwerenność konsumenta; Typy decyzji podejmo wanych przez konsumentów; Proces decyzyjny konsumenta na rynku czasu wolnego - ujęcie modelowe; Specyfika procesów decyzyjnych konsumentów na rynku usług. 3. Rynki usługowo związane z czasem wolnym: Handel det aliczny; Rynek usług gastronomicznych; Rynek usłig tu rystyczno-wypoczynkowych; Rynek usług kultury; Czas wolny a media. 4. Czas wolny w świetle badań empirycznych : Budżet czasu wolnego w świetle badań GUS; Czas wolny w sonda żach społecznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej