Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(21)
Forma i typ
Książki
(21)
Dostępność
tylko na miejscu
(19)
dostępne
(16)
Placówka
Wypożyczalnia
(16)
Czytelnia
(19)
Autor
Kieżel Ewa
(2)
Bartkowiak Grażyna
(1)
Chmiel Katarzyna
(1)
Figiel Adam
(1)
Foxall Gordon
(1)
Goszczyńska Maryla
(1)
Górnik-Durose Małgorzata
(1)
Heilbrunn Benoit
(1)
Kolarska-Bobińska Lena
(1)
Kozłowska Anna
(1)
Lambkin Mary
(1)
Lindstrom Martin
(1)
Migdał Kazimierz
(1)
Moczydłowska Joanna
(1)
Mącik Dorota
(1)
Paluchowski Władysław J
(1)
Pawlikowska Katarzyna
(1)
Pawłowska Bartumiła
(1)
Poleszak Marek
(1)
Raaij Fred van
(1)
Rosell Lennart
(1)
Skawińska Eulalia
(1)
Sobczak-Matysiak Janina
(1)
Sobocińska Magdalena
(1)
Underhill Paco
(1)
Witek Lucyna
(1)
Zaltman Gerald
(1)
Zielińska Magdalena
(1)
Zrałek Jolanta
(1)
Światowy Grażyna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(18)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(21)
Język
polski
(21)
Temat
Konsumenci (ekon.)
(20)
Marketing
(4)
Reklama
(4)
Obsługa klienta
(3)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Promocja handlowa
(2)
Spożycie
(2)
Zachowanie
(2)
Ceny
(1)
Decyzje
(1)
Etnocentryzm konsumencki
(1)
Gospodarka kapitalistyczna
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
Handel
(1)
Jakość życia
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Konsumenci (ekon.) -- psychologia -- poradnik
(1)
Kultura
(1)
Kupno i sprzedaż
(1)
Marketing sieciowy -- poradnik
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Merchandising
(1)
Motywacja
(1)
Myślenie
(1)
Nałóg
(1)
Neuropsychologia
(1)
Opinia publiczna
(1)
Pieniądz
(1)
Polska -- gospodarka -- polityka -- od 1989 r
(1)
Popyt
(1)
Praca
(1)
Produkt*
(1)
Przedsiębiorcy -- socjologia -- Polska -- od 1989 r.
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Public relations
(1)
Public relations -- zagadnienia
(1)
Satysfakcja konsumentów
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Usługi
(1)
Zarządzanie
(1)
21 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Wypracuj włany styl sprzedawania; Strategia sprzedaży; Co motywuje klientów do dokonania zakupu?; Proces sprzedaży;Współpraca z klientem; Mowa ciała; Gdy przychodzi do ciebie klient; Techniki finalizowania sprzedaży; Przewidywanie i odpieranie zarzutów; Sprzedaż przez telefon; Bardziej zadowoleni klienci; Efektywnie wykorzystaj czas; Unikaj opóźnień; Niepożądane przerwy; Uwagi końcowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Polacy i gospodarka: Polski kapitalizm po piętnastu latach - społeczna ocena funkcjonowania systemu gospodarczego; Między ideałem a rzeczywistością - postawy wobec gospodarki rynkowej. Sektor prywatny w opinii społecznej: Biznes w społeczeństwie - oczekiwania i ich realizacja; Właściciel, pracodawca, obywatel - rekonstrukcja wizerunku prywatnego przedsiębiorcy; Zostać przedsiębiorcą? - ocena warunków prowadzenia działalności gospodarczej w Polsce; Niejednoznaczna rola kapitału zagranicznego w polskiej gospodarce; Świadomość konsumencka: wizerunek firmy a decyzje konsumenckie. Społeczna odpowiedzialność biznesu w Polsce: Społeczna odpowiedzialność biznesu w ocenach Polaków; Zasady etyki i społecznej odpowiedzialności w praktyce firm w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej