Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(201)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
Książki
(197)
Czasopisma
(4)
E-booki
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(170)
dostępne
(130)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(130)
Czytelnia
(171)
Autor
Dąbrowska Anna
(5)
Janoś-Kresło Mirosława
(5)
Kieżel Ewa
(5)
Strzyczkowski Kazimierz
(5)
Patrzałek Wanda
(4)
Dobiegała-Korona Barbara
(3)
Grabiec Olimpia (1975- )
(3)
Gruchman Bohdan
(3)
Małuszyńska Ewa
(3)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(3)
Smyczek Sławomir
(3)
Bartoszewicz Paweł
(2)
Beckwith Harry
(2)
Bronakowski Henryk
(2)
Bylok Felicjan
(2)
Dzieńdziora Joanna
(2)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(2)
Hoffman Patrycja
(2)
Huczek Marian (1939-2023)
(2)
Kowalska Sylwia
(2)
Małysa-Kaleta Agata
(2)
Mitręga Maciej
(2)
Nieżurawski Lech
(2)
Olejniczuk-Merta Anna
(2)
Olszewski Jan (1960- )
(2)
Pawłowska Bożena
(2)
Pecyna Marlena
(2)
Powałowski Andrzej (1951- )
(2)
Schenk George
(2)
Sowa Izabela
(2)
Stefanicki Robert
(2)
Sut Piotr
(2)
Szpringer Włodzimierz
(2)
Trojanowski Tomasz
(2)
Witkowska Justyna
(2)
Wojtaszek Henryk
(2)
Zrałek Jolanta
(2)
Ławicki Jacek Stanisław
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Adamiec Sabina
(1)
Adamus Rafał
(1)
Adcock Dennis
(1)
Albigowski Marek
(1)
Alexander Jim
(1)
Alimpiiev Yevhenii
(1)
Artemenko Lina
(1)
Asmoah Emmanuel Selase
(1)
Bajdak Andrzej
(1)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Banasiński Cezary (1953- )
(1)
Baraniecka Anna
(1)
Barcik Agnieszka
(1)
Bartkowiak Grażyna
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Baruk Agnieszka Izabela
(1)
Baryń Magdalena
(1)
Baudrillard Jean
(1)
Bednarska Hanna
(1)
Begg David
(1)
Bernatt Maciej
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Blake Elizabeth
(1)
Bodył Szymala Piotr
(1)
Bogunia-Borowska Małgorzata
(1)
Bombol Małgorzata
(1)
Bond Alison
(1)
Borusiak Barbara
(1)
Budnik Monika
(1)
Burgiel Aleksandra
(1)
Bywalec Czesław
(1)
Cheverton Peter
(1)
Chmiel Katarzyna
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Chovancovă M
(1)
Ciesielska Paulina
(1)
Cieśliński Aleksander
(1)
Coop Tomasz
(1)
Danylenko Olena
(1)
Day Derek
(1)
Detyna Beata
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Dornbusch Rudiger
(1)
Dudzik-Lewicka Irena
(1)
Durand Barbara
(1)
Dutkiewicz Joanna
(1)
Dzikiewicz-Gazda Urszula
(1)
Dziwiński Piotr
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Edwards Helen
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Figiel Adam
(1)
Fischer Stanley
(1)
Fleszer Dorota (1971- )
(1)
Foxall Gordon
(1)
Francik Kamila
(1)
Fuchs Gerhard
(1)
Fudaliński Janusz
(1)
Furtak Robert
(1)
Gajdzik Bożena
(1)
Gajewska Paulina
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(21)
2000 - 2009
(177)
1990 - 1999
(5)
Kraj wydania
Polska
(202)
nieznany (us)
(1)
Język
polski
(203)
Temat
Konsumenci (ekon.)
(180)
Marketing
(30)
Konkurencja
(23)
Przedsiębiorstwo
(20)
Obsługa klienta
(17)
Spożycie
(15)
Usługi
(15)
Banki
(13)
Rynek
(10)
Handel
(9)
Internet
(9)
Pieniądz
(9)
Prawo gospodarcze
(9)
Reklama
(9)
Marketing elektroniczny
(8)
Umowa kupna i sprzedaży
(8)
Zamówienia publiczne
(8)
Zarządzanie
(8)
Artykuły konsumpcyjne
(7)
Gospodarka
(7)
Marketing partnerski
(7)
Marketing strategiczny
(7)
Monopol
(7)
Promocja handlowa
(7)
Telekomunikacja
(7)
Ekonomia
(6)
Handel elektroniczny
(6)
Satysfakcja konsumentów
(6)
Umowa
(6)
Decyzje
(5)
Energetyka
(5)
Globalizacja
(5)
Gospodarka kapitalistyczna
(5)
Jednolity rynek UE
(5)
Komunikowanie marketingowe
(5)
Konsumenci
(5)
Logistyka
(5)
Lojalność konsumentów
(5)
Mikroekonomia
(5)
Ochrona środowiska
(5)
Poczta
(5)
Unia Europejska
(5)
Usługi elektroniczne
(5)
Znaki towarowe
(5)
Baza danych
(4)
Gospodarka elektroniczna
(4)
Gospodarstwo domowe
(4)
Instytucje europejskie
(4)
Integracja europejska
(4)
Kadry
(4)
Młodzież
(4)
Opakowania
(4)
Public relations
(4)
Rynek finansowy
(4)
Rynek pracy
(4)
Transport
(4)
Wspólna Polityka Rolna UE
(4)
Bankowe usługi detaliczne
(3)
Bezpieczeństwo produktu
(3)
Ceny
(3)
Dane osobowe
(3)
Euro (pieniądz)
(3)
Handel detaliczny
(3)
Inwestycje
(3)
Jakość produktu
(3)
Kredyt
(3)
Kultura organizacyjna
(3)
Kupno i sprzedaż
(3)
Nieuczciwa konkurencja
(3)
Podatek
(3)
Polityka zagraniczna
(3)
Pomoc publiczna
(3)
Popyt
(3)
Prawo autorskie
(3)
Prawo pracy
(3)
Produkcja
(3)
Przedsiębiorstwo handlowe
(3)
Reklama internetowa
(3)
Rolnictwo
(3)
Samorząd terytorialny
(3)
Techniki sprzedaży
(3)
Unia Gospodarcza i Walutowa
(3)
Wspólnota Europejska
(3)
Banki internetowe
(2)
Czasopisma
(2)
Etyka biznesu
(2)
Finanse
(2)
Gwarancja jakości
(2)
Harmonizacja prawa
(2)
Informacja
(2)
Jakość życia
(2)
Kanały marketingowe
(2)
Konstytucja Europejska
(2)
Kultura
(2)
Marka*
(2)
Marketing sieciowy
(2)
Organizacja
(2)
Otoczenie firmy
(2)
Outsourcing
(2)
Planowanie strategiczne
(2)
Temat: czas
1989-
(3)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Częstochowa (woj. śląskie)
(1)
Europa
(1)
Katowice (woj. śląskie ; okolice)
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Polska
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Warmińsko-mazurskie, województwo
(1)
Gatunek
Czasopismo ekonomiczne
(4)
Czasopismo naukowe
(4)
Praca zbiorowa
(2)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(5)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Psychologia
(1)
203 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1.Rola marketingu na nowoczesnym rynku towarowym, 2.Zachowania konsumenckie na rynku, 3.Partnering w warunkach rosnącej kaonkurencji rynkowej, 4.Długookresowa strategia rozowju partneringu w firmie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
1. Zachowania konsuemtnów na rynku usług finansowych - ujęcie teoretyczne, 2. Modele rynkowych zachowań konsumentów, 3. Rynek usług finansowych - pojęcie, charakterystyka, 4. Metodyczne aspekty badania zachowań konsumentów i budowy modeli na rynku usług finansowych, 5. Zachowania konsuemntów na rynku usług finansowych - ujęcie modelowe, 6. Trójczynnikowy model zachowań konsuemtnów na rynku usług finansowych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
1. Public relations na tle procesów komunikacji społecznej - podstawowe pojęcia i zależności, 2. Rynkowe zachowania konsumentów - istota i uwarunkowania, 3. Metodyka badań nad podatnością konsumentów na oddziaływania komunikacyjne występujące w public relations., 4. Narzędzia PR i wrażliwość komunikacyjna jako czynniki kształtujące zachowania rynkowe polskich konsumentów, 5. Ocena komunikacyjnej wrażliwości konsumentów w świetle zaprojektowanej skali pomiarowej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Czym jest globalizacja?; Obszary naznaczone wpływem globalizacji. R.1 Korzenie koncepcji globalizacyjnych: Teorie nowoczesności; Teorie ponowoczesności; Współczesność jako późna nowoczesność. R.2 Wybrane koncepcje globalizacji: Dwa rozumienia konsekwencji zjawiska globalizacji. R.3 Następstwa procesów globalizacyjnych: Pułapki globalizacji; Dobrodziejstwa globalizacji; Typy oddziaływań globalizacyjnych a przemiany zachodzące w Polsce. Zakończenie: Globalizacja jako fakt dokonany i ostatni etap rozwoju? Cz. II Dylemat drugi - konsumpcja: R.1 Rola konsumpcji w kapitalizmie i socjalizmie: Konsumpcja jako efekt rozwoju kapitalizmu; Reglamentowana konsumpcja realnego socjalizmu; Reifikacja i alienacja człowieka oraz fetyszyzm towarowy. R.2 Reifikacja człowieka: Zjawisko ostentacyjnej konsumpcji i próżnowania na pokaz; Zjawisko ukrytej konsumpcji oraz konsument jako aktor; Struktura habitusu. R.3 Fetyszyzacja towarowa: Wizja społeczeństwa konsumpcyjnego w perspektywie semiologicznej i postmodernistycznej; Koncepcja lokalizacji i transferu znaczeń; Postmodernistyczna koncepcja konsumenta. R.4 Alienacja człowieka: Koncepcja zhumanizowanej konsumpcji; Konsumpcja jako system komunikacji społecznej R.5 Konsumpcja jako element strukturyzacji. Zakończenie. O konsumpcji nieco inaczej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
1.zachowania konsumpcyjne a racjonalność - ujęcie teoretyczne, 2.Ocena racjonalności konsumpcji w polskich gospodarstwach domowych (ujęcie koncepcyjno-metodyczne), 3.Polscy konsumenci wobec nowych trendów w konsumpcji, 4.Oszczędności polskich gospodarstw domowych w latach 1991-2001, 5.Znaczenie proekologicznych cech produktu przy zakupie sprzętu AGD-racjonlne przesłanki ekokonsumpcji, 6.Przejawy naśladownictwa w zachowaniach młodych konsumentów (na przykładzie młodzieży licealnej), 7.Rola edukacji konsumenckiej w kształtowaniu zachowań konsumpcyjnych młodzieży
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część !. Edukacja konsumencka - zagadnienia podstawowe. Interesariusz znany konsumentom. O naturze praw konsumenckich, w szczególności o prawie konsumentów do edukacji. Działania edukacyjno-informacyjne Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumenta. Część II: Postawy konsumenckie - perspektywa teoretyczna i wyniki badań. Etyka w konsumpcji jako problem nie tylko producentów i nabywców. Socjalizacja konsumencka jako czynnik kształtowania odpowiednich postaw konsumentów. Motywacje i typy zachowań konsumentów na rynku ekożywności - na przykładzie mieszkańców Polski Południowo-Wschodniej. Przykładowa reakcja klienta na zwiększanie jego wiedzy o zasadach kredytu konsumenckiego. Wirtuozeria działań marketingowych a świadomość konsumentów. Współczesna edukacja konsumentów. Rola partnerstwa międzysektorowego w równoważeniu wzorców konsumpcji. Ocena wiedzy studentów z zakresu wybranych praw przysługujących konsumentom. Konsumeryzm polityczny - siła współczesnego konsumenta. Część III: Edukacja konsumencka w praktyce - poradnictwo, projekty, kampanie edukacyjne. Skuteczność edukacji konsumenckiej - wybrane aspekty. Ochrona praw konsumenta jako zadanie dla samorządu powiatowego - znaczenie współpracy z mediami lokalnymi dla podnoszenia świadomości w zakresie praw konsumenckich. Działania edukacyjne Stowarzyszenia Konsumentów Polskich. Rola rzecznika konsumentów w kształtowaniu świadomości konsumenckiej - refleksje praktyka. Samorządowa edukacja konsumencka - teoria a praktyka. Zasady dobrych praktyk na rynku Consumer Finance w Polsce. Zarządzanie aktywizacją na rzecz zrównoważonej konsumpcji w gminach. Poradnictwo prawne jako forma edukacji konsumenckiej Federacji Konsumentów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Konkurowanie wartościami dla klienta, 2. Zarządzanie klientem w Internecie, 3. Budowa strategii marketingowe j w Internecie, 4. Elementy strategii e-marketingu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
Wprowadzenie; R.1 Konsumpcja w procesie rozwoju społeczno-gospodarczego; R.2 Uwarunkowania funkcjonowania i zachowań podmiotów konsumpcji związane z kontynuacją procesów transformacji systemowej w Polsce i procesami integracyjnymi z Unią Europesjką; R.3 Ekonomiczne uwarunkowania zachowań konsumentów w Polsce; R.4 Nowe trendy w zachowaniach polskich konsumentów; R.5 Style życia polskich konsumentów u progu integracji europejskiej - wybrane aspekty; R.6 Perspektywa zmian w obrębie funkcjonowania i zachowań gospodarstw konsumenckich; R.7 Polska w strukturach europejskich - opinie i postawy polskich konsumentów; Podsumowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Zarządzanie kontaktami z klientami : 1. Aspekt biznesowy, 2. Cele biznesowe, 3. Strategia biznesowa, 4. Wzorzec wartości, 5. Zarządzanie kontaktami z klientami. R.2 Wprowadzenie do tematyki hurtowni danych : 1. Wstęp , 2. Czym jest hurtownia danych?, 3. Tworzenie hurtowni danych, 4. Problemy występujące podczas używania relacyjnych baz danych. R.3 Problemy projektowe, którym musimy stawić czoła : 1. Wymiarowe modele danych, 2. Co się nadaje dla CRM. R.4 Znaczenie czasu w hurtowni danych : 1. Rola czasu, 2. Problemy związane z czasem, 3. Rozwiązanie pierwszej generacji dla czasu, 4. Wariacja na temat, 5. Wnioski z przeglądu metod pierwszej generacji, 6. Przechwytywanie
zmian. R.5 Model pojęciowy : 1.Wymagania stawiane modelowi po jęciowemu, 2.Wykrywanie zmian danych, 3.Modele punkto we, 4.Warsztaty modelowania punktowego. R.6 Model logiczny : 1.Modelowanie logiczne, 2.Imple mentacja retrospekcji, 3.Użycie wymiany czasu, 4.Sche mat logiczny, 5.Rozważania dotyczące wydajności, 6.Wy bierania rozwiązania, 7.Częstość przechwytywania zmie nionych danych, 8.Więzy spójności, 9.Ocena i podsumowa nie modelu logicznego. R.7 Implementacja fizyczna : 1.Architektura hurtowni danych, 2.Aplikacje wspomagające CRM, 3.Robienie kopii
zapasowych, 4.Archiwizowanie, 5.Ekstrakcja i ładowani e. R.8 Uzasadnienie biznesowe : 1.Podejście przyrostowe, 2.Prezentacja. R.9 Zarządzanie przedsięwzięciem : 1.Wprowadzenie, 2. Jakie są elementy dostawy?, 3.Jakie załozenia i poten cjalne zagrożenia powninienem uwzględnić?, 4.Jakiego rodzaju zespołu potrzebuję?. R.10 Produkty programowe : 1.Ekstrakcja, przekształcan ie i ładowanie, 2.Bezpośrednie przetwarzanie anlity czne-OLAP, 3.Narzędzia do tworzenia zapytań, 4.Eksplo racja danych, 5.Zarządzanie kampaniami marketingowymi,
6.Personalizacja, 7.Narzędzia do zarządzania metadany mi, 8.Sortownia. R.11 Przyszłość : 1.Temporalne bazy danych (rozszerze nia temporalne), 2.Rozszerzenia OLAP do SQL, 3.Aktywne
wspomaganie decyzji, 4.Dane zewnetrzne, 5.Dane nieust rukturalizowane, 6.Agenci wyszukiwania, 7.Aplikacje świadome DSS
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie jakością usług /Wiesław Urban. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2018. - 165 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
1.Czym jest jakość usług?; 2. Atrakcyjność jakości w odbiorze klientów; 3.Jakość a sukces firmy; 4. Pomiar doświadczeń klientów; 5. Metoda zdarzeń krytycznych; 6. Metoda tajemniczego klienta; 7. Pomiar procesów usługowych; 8. Mapa jakości P/P; 9. Lean Service; 10. Kultura organizacyjna firmy usługowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zabezpieczenie i ochrona telewidza przez prawo polskie i europejskie, 2. Edukacja medialna formą ochrony telewidza, 3. Instytucje rządowe, parlamentarne i nadawców chroniące telewidza, 4. Organizacje telewidzów i ich ochrona w reprezentowaniu interesu audytorium
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I. Formalna liturgia przedmiotu. Magiczny status konsumpcji. Błędne koło wzrostu. Część II. Teoria konsumpcji. Społeczna logika konsumpcji. Zarys teorii konsumpcji. Personalizacja albo Najmniejsza Marginalna. Różnica (NMR) Część III. Środki masowego przekazu, seks i czas wolny. Kultura środków masowego przekazu. Najpiękniejszy przedmiot konsumpcji - ciało. Dramat czasu wolnego, albo dlaczego nie można tracić czasu. Mistyka troski. Anomia w społeczeństwach dobrobytu. Zakończenie. Współczesna alienacja czyli koniec paktu z diabłem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Charakterystyka demograficzna i socjologiczna rodzin ludzi młodych. 2. Uznawanie wartości i styl życia rodzin ludzi młodych. 3. Materialne warunki życia rodzin ludzi młodych. 4. Warunki mieszkaniowe rodzin ludzi młodych. 5. Poziom i struktura konsumpcji rodzin ludzi młodych. 6. Zachowania konsumentów z rodzin ludzi młodych na rynku towarów konsumpcyjnych. 7. Rodziny ludzi młodych na rynku usług. 8. Typologia rodzin ludzi młodych jako uczestników rynku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Maturzyści 2005' - Studenci UAM w Poznaniu ; t. 5)
1. Dlaczego badanie konsumpcji? Z problematyki społeczeństwa konsumpcyjnego i jego kultury; 2. Kogo, co i jak badać? Orientacja konsumpcyjna jako kategoria analityczna w badaniach nad młodzieżą; 3. Nasilenie i interioryzacja orientacji konsumpcyjnej a modelowy konsument Zygmunta Baumana; 4. Studenci o adekwatności do rzeczywistości Baumanowskiego modelu konsumenta; 5. Ukształtowanie orientacji konsumpcyjnej młodzieży akademickiej; 6. Uwarunkowania orientacji konsumpcyjnej; 7. Co i dla kogo wynika z rezultatów badań orientacji konsumpcyjnej?.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Repetytoria / C.H.Beck)
1. Testy; 2. Kazusy; 3. Tablice: Centralne pojęcia z perspektywy interdyscyplinarnej; Prawo konsumenckie- źródła prawa i systematyka; Szczególne prawo konsumenckie; Instrumenty egzekwowania praw konsumentów; Organizacja ochrony konsumentów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych / Przemysław Stodulny. - Warszawa : CeDeWu, 2006. - 228 s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
1. Jakość usług podstawą satysfakcji klientów i kształtowania ich lojalności: 1.1. Systematyka pojęcia jakości. 1.2. Kształtowanie jakości w sferze usług i jej znaczenie dla banku. 1.3.Związek między jakością usług, satysfakcją klientów oraz ich lojalnością. 2.Satysfakcja i lojalność klientów jako miary konkurencyjności banku: 2.1.Marketing relacji: 2.1.1.Powstanie i istota koncepcji marketingu relacyjnego. 2.1.2.Podstawowe elementy marketingu relacyjnego. 2.1.3.Strategie marketingu relacyjnego. 2.1.4.Relationship banking. 2.2. Satysfakcja klientów oraz sposoby jej pomiaru: 2.2.1.Istota satysfakcji klientów oraz mechanizmy jej powstawania. 2.2.2.Konsekwencje satysfakcji oraz jej barku. 2.2.3.Metody pomiaru satysfakcji. 2.3.Lojalność klientów i metody jej analizy: 2.3.1.Charakterystyka zjawiska lojalności klientów. 2.3.2.Typy i stopnie lojalności. 2.3.3.Badania i analiza lojalności klientów. 2.3.4.Segmentacja klientów ze względu na poziomie lojalności. 3.działania marketingowe banków jako narzędzia kształtowania jakości usług oraz satysfakcji i lojalności klientów: 3.1.Usługa bankowa, zakres oferty banku i marka produktów. 3.2.Cena usług bankowych. 3.4.Działania promocyjne banków. 3.5.Orientacja i działania projakościowe banków w Polsce. 3.6.Programy i działania lojalnościowe. 4.Postrzeganie jakości usług i satysfakcja klientów banków w świetle badań ankietowych: 4.1.Podstawy metodologiczne prowadzonych badań. 4.2.Charakterystyka próby badawczej ze względu na zakres i preferencje dotyczące korzystania z usług bankowych. 4.3.Zakres i preferencje klientów dotyczące korzystania z usług bankowych. 4.4. Ocena i analiza jakości usług bankowych postrzeganej przez klientów. 4.5.zadowoloenie klientów z usług świadczonych przez banki. 5.Związek jakości usług bankowych z zadowoleniem i lojalnością klientów banków: 5.1.Lojalność klientów banków w świetle badań ankietowych. 5.2.Model zależności między oceną jakości usług, satysfakcją klientów banków a ich lojalnością.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; R.1 Regulacja rynku kredytu konsumenckiego; R.2 Implementacja dyrektywy o kredycie konsumenckim; R.3 Koncepcja odpowiedzialnego udzielania kredytu; R.4 Upadłość konsumencka (przesłanki i koncepcji regulacji); R.5 Upadłość konsumencka a kredyt konsumencki; R.6 Ogólne warunki umów i nieuczciwe klauzule kontraktowe; R.7 Ochrona konsumenta czy społeczna odpowiedzialność banków (bankowość socjalna?); R.8 Instytucje kredytowe (banki) a zagadnienie prabanków; R.9Sprzedaż konsumenckich usług finansowych na odległość (otoczenie regulacyjne); R.10 Bankowość elektroniczna (tendencje rozwojowe); R.11 Bankowość elektroniczna (niektóre wyzwania prawne); R.12 Wspólny rynek finansowy w warunkach nowej gospodarki; R.13 Konkurencja a regulacje w sektorze bankowym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing / Wydawnictwo Naukowe PWN)
Zawiera: Wstęp. 1. Komunikacja marketingowa w świetle rozwoju Internetu – podstawy teoretyczne: 1.1. Proces komunikacji – istota, elementy i ich znaczenie; 1.2. Istota komunikacji marketingowej – ujęcie definicyjne; 1.3. Rodzaje komunikacji marketingowej w ujęciu modelowym; 1.3.1. Charakterystyka rynków B2B iB2C w aspekcie komunikacji marketingowej; 1.3.2. Modele komunikacji marketingowej na rynkach B2B i B2C; 1.4. Formy komunikacji marketingowej; 1.4.1. Rodzaje i istota form komunikacji marketingowej; 1.4.2. Formy komunikacji marketingowej na rynkach B2B iB2C; 1.5. Teoria komunikacji internetowej (computer mediated communication theory) w kontekście wybranych teorii komunikacji. 2. Nowe media jako środowisko komunikacji marketingowej: 2.1. Świat 3.0 w kontekście rozwoju Internetu; 2.2. Istota i charakterystyka nowych mediów; 2.3. Media społecznościowe jako rodzaj nowych mediów; 2.3.1. Media społecznościowe – istota i znaczenie; 2.3.2. Cechy i funkcje mediów społecznościowych; 2.3.3. Rodzaje mediów społecznościowych w świetle wybranych klasyfikacji; 2.4. Możliwości zastosowania nowych mediów w komunikacji marketingowej – ujęcie teoretyczne; 2.4.1. Teoretyczne podstawy wykorzystania nowych technologii z perspektywy indywidualnych użytkowników – model akceptacji technologii; 2.4.2. Wykorzystanie nowych mediów w strategiach marketingowych przedsiębiorstw – nowe koncepcje marketingowe; 2.5. Możliwości zastosowania nowych mediów w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw na rynkach B2B i B2C. 3. Uwarunkowania wykorzystania nowych mediów w procesach internacjonalizacji działalności przedsiębiorstw: 3.1. Klasyfikacja determinant wykorzystania nowych mediów w międzynarodowej komunikacji marketingowej; 3.2. Determinanty endogeniczne; 3.2.1. Stopień internacjonalizacji przedsiębiorstwa; 3.2.3. Wielkość przedsiębiorstwa; 3.2.2. Rodzaj produktów oferowanych przez przedsiębiorstwo; 3.3.Determinanty egzogeniczne; 3.3.1. Czynniki ekonomiczne; 3.3.2. Czynniki technologiczne; 3.3.3. Czynniki demograficzne; 3.3.4. Czynniki kulturowe; 3.3.5. Czynniki polityczno-prawne. 4. Nowe media a skuteczność i efektywność komunikacji marketingowej: 4.1. Efekty komunikacji marketingowej – próba identyfikacji; 4.2. Efekty, efektywność i skuteczność komunikacji marketingowej w wymiarze działania całego przedsiębiorstwa – dylematy interpretacyjne; 4.3. Pomiar skuteczności i efektywności komunikacji marketingowej – metody i wskaźniki; 4.4. Skuteczność i efektywność komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych – zagadnienia pomiaru. 5. Nowe media w komunikacji marketingowej a efekty działalności przedsiębiorstw na rynku międzynarodowym – założenia badawcze: 5.1. Metodyka badania; 5.1.1. Pytania badawcze, cel główny i cele szczegółowe; 5.1.2. Zakres badań i hipotezy badawcze; 5.1.3. Metoda badawcza i dobór próby; 5.2. Determinanty wykorzystania nowych mediów w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym – schemat zależności; 5.3. Charakterystyka próby badawczej. 6. Nowe media w komunikacji marketingowej badanych przedsiębiorstw na rynkach B2B – wyniki badań empirycznych: 6.1. Rodzaje nowych mediów w komunikacji badanych przedsiębiorstw z zagranicznym partnerem biznesowym; 6.2.Determinanty wykorzystania przez badane przedsiębiorstwa nowych mediów w komunikacji z zagranicznym partnerem biznesowym; 6.3. Cechy nowych mediów i zakres ich wykorzystania przez badane przedsiębiorstwa w komunikacji z zagranicznym partnerem biznesowym. 7. Nowe media w komunikacji marketingowej badanych przedsiębiorstw na rynkach B2C – wyniki badań empirycznych: 7.1. Nowe media w komunikacji badanych przedsiębiorstw z zagranicznym partnerem biznesowym; 7.1.1. Rodzaje nowych mediów; 7.1.2. Determinanty egzo- i endogeniczne w wykorzystaniu nowych mediów; 7.1.3. Cechy nowych mediów i zakres ich wykorzystania; 7.2. Nowe media w komunikacji z zagranicznym odbiorcą masowym; 7.2.1. Rodzaje nowych mediów; 7.2.2. Determinanty egzo- i endogeniczne; 7.2.3. Cechy nowych mediów i efekty ich wykorzystania; 7.2.4. Zależności pomiędzy wykorzystaniem nowych mediów w komunikacji a czynnikami endo- i egzogenicznymi – podsumowanie. 8. Znaczenie nowych mediów w komunikacji międzynarodowej – studia przypadków: 8.1. Kukliki Felt Design Studio; 8.2. TOPMET Light; 8.3. Beiersdorf Manufacturing Poznań Sp. z o.o.; 8.4. LUG Light Factory Sp. z o.o.; 8.5. Avella Sp. z o.o.; 8.6. Advanced Graphene Products Sp. z o.o. 8.7. Znaczenie nowych mediów w komunikacji na rynkach zagranicznych – podsumowanie studiów przypadków. Zakończenie. Bibliografia. Spis rysunków. Spis tabel. Spis zdjęć. Aneks.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Przedsiębiorczość- uwarunkowania i konsekwencje: Przedsiębiorczość a protestancka etyka praktyka pracy; Jakość życia przedsiębiorców. Wyznaczniki podmiotowe i sytuacyjne; Rola ekonomii społecznej w tworzeniu nowych form przedsiębiorczości; Determinanty i przejawy przedsiębiorczości polskiej młodzieży; 2. Pieniądze i dysponowanie nimi: Jasna przyszłość naszych finansów. O związkach optymizmu i postaw wobec pieniędzy; Postawy wobec pieniędzy a zachowania ubezpieczeniowe. Badania eksploracyjne; Wybory inwestycyjne w sytuacji sukcesu i porażki- porównanie międzykulturowe na przykładzie grupy polskiej i holenderskiej; Korzystanie z usług banków przez młodzież polską i brytyjską; Gdy całość jest tańsza od składników. Subaddytywność ocen; 3. Zachowania konsumenckie: Kupowanie rzeczy, kupowanie doświadczeń- nowe tendencje w zachowaniach konsumentów; Związki materializmu z dokonywaniem zakupów nieplanowanych; Temperamentalne uwarunkowania skłonności do kupowania impulsywnego; Skłonności do kupowania kompulsywnego a nieracjonalne korzystanie z kart kredytowych; Reklama jako kontekst determinujący spostrzeganie różnych kategorii produktów
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Wprowadzenie :1 .Ogólna teoria, 2. Postulaty ekonom ii klasycznej, 3. Zasada popytu efektywnego. R.2 Definicje i pojęcia : 4. Wybór jednostek, 5. Przewidywania jako czynnik określający produkcję i zatrudnienie, 6. Definicja dochodu, oszczędności i inwestycji, 7 .Dalsze rozważania na temat oszczędności i inwestycji. R.3 Skłonność do konsumpcji : 8. Czynniki obiektywne, 9. Czynniki subiektywne, 10. Krańcowa skłonność do konsumpcji i mnożnik. R.4 Skłonność do inwestowania : 11. Krańcowa efektywność kapitału, 12. Stan przewidywań długookresowych, 13. Ogólna teoria stopy procentowej, 14. Klasyczna teoria stopy procentowej, 15. Psychologiczne i gospodarcze motywy płynności, 16. Różne uwagi na temat istoty kapitału,
17.Zasadnicze właściwości procentu i pieniądza, 18.Po wtórne sformułowanie ogólnej teorii zatrudnienia R.5 Płace nominalne i ceny : 19.Zmiany płac nominal nyvh, 20.Funkcja zatrudnienia, 21.Teoria cen. R.6 Uwagi na marginesie ogólnej teorii : 22.Uwagi o cy klu koniunkturalnym, 23.Uwagi o merkantylizmie, prawac h przeciw lichwie, stemplowanym pieniądzu i teoriach p odkonsumpcji, 24.Uwagi końcowe o filozofii społecznej,
do której mogłaby prowadzić ogólna teoria
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej