Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(201)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
Książki
(197)
Czasopisma
(4)
E-booki
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(170)
dostępne
(130)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(130)
Czytelnia
(171)
Autor
Dąbrowska Anna
(5)
Janoś-Kresło Mirosława
(5)
Kieżel Ewa
(5)
Strzyczkowski Kazimierz
(5)
Patrzałek Wanda
(4)
Dobiegała-Korona Barbara
(3)
Grabiec Olimpia (1975- )
(3)
Gruchman Bohdan
(3)
Małuszyńska Ewa
(3)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(3)
Smyczek Sławomir
(3)
Bartoszewicz Paweł
(2)
Beckwith Harry
(2)
Bronakowski Henryk
(2)
Bylok Felicjan
(2)
Dzieńdziora Joanna
(2)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(2)
Hoffman Patrycja
(2)
Huczek Marian (1939-2023)
(2)
Kowalska Sylwia
(2)
Małysa-Kaleta Agata
(2)
Mitręga Maciej
(2)
Nieżurawski Lech
(2)
Olejniczuk-Merta Anna
(2)
Olszewski Jan (1960- )
(2)
Pawłowska Bożena
(2)
Pecyna Marlena
(2)
Powałowski Andrzej (1951- )
(2)
Schenk George
(2)
Sowa Izabela
(2)
Stefanicki Robert
(2)
Sut Piotr
(2)
Szpringer Włodzimierz
(2)
Trojanowski Tomasz
(2)
Witkowska Justyna
(2)
Wojtaszek Henryk
(2)
Zrałek Jolanta
(2)
Ławicki Jacek Stanisław
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Adamiec Sabina
(1)
Adamus Rafał
(1)
Adcock Dennis
(1)
Albigowski Marek
(1)
Alexander Jim
(1)
Alimpiiev Yevhenii
(1)
Artemenko Lina
(1)
Asmoah Emmanuel Selase
(1)
Bajdak Andrzej
(1)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Banasiński Cezary (1953- )
(1)
Baraniecka Anna
(1)
Barcik Agnieszka
(1)
Bartkowiak Grażyna
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Baruk Agnieszka Izabela
(1)
Baryń Magdalena
(1)
Baudrillard Jean
(1)
Bednarska Hanna
(1)
Begg David
(1)
Bernatt Maciej
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Blake Elizabeth
(1)
Bodył Szymala Piotr
(1)
Bogunia-Borowska Małgorzata
(1)
Bombol Małgorzata
(1)
Bond Alison
(1)
Borusiak Barbara
(1)
Budnik Monika
(1)
Burgiel Aleksandra
(1)
Bywalec Czesław
(1)
Cheverton Peter
(1)
Chmiel Katarzyna
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Chovancovă M
(1)
Ciesielska Paulina
(1)
Cieśliński Aleksander
(1)
Coop Tomasz
(1)
Danylenko Olena
(1)
Day Derek
(1)
Detyna Beata
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Dornbusch Rudiger
(1)
Dudzik-Lewicka Irena
(1)
Durand Barbara
(1)
Dutkiewicz Joanna
(1)
Dzikiewicz-Gazda Urszula
(1)
Dziwiński Piotr
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Edwards Helen
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Figiel Adam
(1)
Fischer Stanley
(1)
Fleszer Dorota (1971- )
(1)
Foxall Gordon
(1)
Francik Kamila
(1)
Fuchs Gerhard
(1)
Fudaliński Janusz
(1)
Furtak Robert
(1)
Gajdzik Bożena
(1)
Gajewska Paulina
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(21)
2000 - 2009
(177)
1990 - 1999
(5)
Kraj wydania
Polska
(202)
nieznany (us)
(1)
Język
polski
(203)
Temat
Konsumenci (ekon.)
(181)
Marketing
(30)
Konkurencja
(23)
Przedsiębiorstwo
(20)
Obsługa klienta
(17)
Spożycie
(15)
Usługi
(15)
Banki
(13)
Rynek
(10)
Handel
(9)
Internet
(9)
Pieniądz
(9)
Prawo gospodarcze
(9)
Reklama
(9)
Marketing elektroniczny
(8)
Umowa kupna i sprzedaży
(8)
Zamówienia publiczne
(8)
Zarządzanie
(8)
Artykuły konsumpcyjne
(7)
Gospodarka
(7)
Marketing partnerski
(7)
Marketing strategiczny
(7)
Monopol
(7)
Promocja handlowa
(7)
Telekomunikacja
(7)
Ekonomia
(6)
Handel elektroniczny
(6)
Satysfakcja konsumentów
(6)
Umowa
(6)
Decyzje
(5)
Energetyka
(5)
Globalizacja
(5)
Gospodarka kapitalistyczna
(5)
Jednolity rynek UE
(5)
Komunikowanie marketingowe
(5)
Logistyka
(5)
Lojalność konsumentów
(5)
Mikroekonomia
(5)
Ochrona środowiska
(5)
Poczta
(5)
Unia Europejska
(5)
Usługi elektroniczne
(5)
Znaki towarowe
(5)
Baza danych
(4)
Gospodarka elektroniczna
(4)
Gospodarstwo domowe
(4)
Instytucje europejskie
(4)
Integracja europejska
(4)
Kadry
(4)
Konsumenci
(4)
Młodzież
(4)
Opakowania
(4)
Public relations
(4)
Rynek finansowy
(4)
Rynek pracy
(4)
Transport
(4)
Wspólna Polityka Rolna UE
(4)
Bankowe usługi detaliczne
(3)
Bezpieczeństwo produktu
(3)
Ceny
(3)
Dane osobowe
(3)
Euro (pieniądz)
(3)
Handel detaliczny
(3)
Inwestycje
(3)
Jakość produktu
(3)
Kredyt
(3)
Kultura organizacyjna
(3)
Kupno i sprzedaż
(3)
Nieuczciwa konkurencja
(3)
Podatek
(3)
Polityka zagraniczna
(3)
Pomoc publiczna
(3)
Popyt
(3)
Prawo autorskie
(3)
Prawo pracy
(3)
Produkcja
(3)
Przedsiębiorstwo handlowe
(3)
Reklama internetowa
(3)
Rolnictwo
(3)
Samorząd terytorialny
(3)
Techniki sprzedaży
(3)
Unia Gospodarcza i Walutowa
(3)
Wspólnota Europejska
(3)
Banki internetowe
(2)
Czasopisma
(2)
Etyka biznesu
(2)
Finanse
(2)
Gwarancja jakości
(2)
Harmonizacja prawa
(2)
Informacja
(2)
Jakość życia
(2)
Kanały marketingowe
(2)
Konstytucja Europejska
(2)
Kultura
(2)
Marka*
(2)
Marketing sieciowy
(2)
Organizacja
(2)
Otoczenie firmy
(2)
Outsourcing
(2)
Planowanie strategiczne
(2)
Temat: czas
1989-
(3)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Częstochowa (woj. śląskie)
(1)
Katowice (woj. śląskie ; okolice)
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Polska
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Warmińsko-mazurskie, województwo
(1)
Gatunek
Czasopismo ekonomiczne
(4)
Czasopismo naukowe
(4)
Praca zbiorowa
(2)
Opracowanie
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(5)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
203 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Marketing)
1. Migracja klientów a migracja wartości przedsiębiorstwa: szanse zagrożenia; 2. Wpływ zmian stylu życia konsumentów na migrację kapitału; 3. Panika jako przyczyna migracji klientów w kryzysie finansowym; 4. Relacje z klientami z wykorzystaniem Internetu w świetle migracji wartości; 5. Migracja kapitału na rynku B2C jako skutek dezagregacji funkcji handlowych; 6. Migracja kapitału za zarządzanie marką; 7. Zrównoważony rozwój przedsiębiorstwa: koncepcje teoretyczne i rozwiązania praktyczne korporacji naftowych; 8. Wpływ reputacji na wartość przedsiębiorstwa i migrację kapitału
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zarys problematyki, 2. Teoretyczne podstawy decyzji konsumenta, 3. Miejsce konsumenta w mechanizmie rynkowym, 4. Zachowania konsumenta we współczesnej gospodarce rynkowej, 5. Ochrona konsumenta
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 346 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
Ekonomiczne determinanty konsumpcji w Polskich gospodarstwach domowych; Aktywność zawodowa kobiet a zachowania polskich konsumentów; Identyfikacja preferencji konsumpcyjnych wybranych grup ludności Polski; Badanie satysfakcji konsumentów indywidualnych na rynku usług bankowych; Kształtowanie się motywów postępowania polskich konsumentów w oparciu o rynkowy wizerunek przedsiębiorstwa wykorzystanie metody wywiadu głębinowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Uwagi na tle pojęcie konsument; R.2 Ochrona konkurencji i zbiorowych interesów konsumentów; R.3 Nieuczciwa konkurencja jako czynnik godzący w prawa konsumenckie; R.4 Ochrona konsumentów przed produktami niebezpiecznymi; R.5 Ochrona konsumentów przed wyborami i przyrządami niespełniającymi wymagań technicznych i normatywnych; R.6 Odpowiedzialność za produkt niebezpieczny; R.7 regulacje wzorców umownych; R.8 Treść umów konsumenckich (niedozwolone postanowienia umowne); R.9 Regulacja prawna umów zawieranych poza lokalem przedsiębiorstwa oraz umów zawieranych na odległość; R.10 Sprzedaż konsumencka; R.11 Rękojmia i gwarancja; R.12 Ustawa o kredycie konsumenckim; R.13 Prawo okresowego korzystania z nieruchomości (timesharing); R.14 Regulacja prawna usług turystycznych; R.15 Instytucje i organizacja ochrony konsumentów; R.16 Ochrona informacji dot. konsumentów; R.17 Reglamentacja cen jako system ochrony konsumentów R.18 Procedury publicznoprawnej ochrony konsumentów; Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie)
1. Prawo konsumencie w Unii Europejskiej - aspekty systemowe: Regulacje konsumenckie w wybranych państwach członkowskich Unii Europejskiej; Rys historyczny polityki konsumenckiej i regulacji konsumenckiej we Wspólnocie Europejskiej (Unii Europejskiej); Problem istnienia wspólnotowego prawa konsumenckiego; Najważniejsze instrumenty oraz cechy prawa konsumenckiego; Dyrektywa jako instrument realizacji polityki konsumenckiej ; 2. Harmonizacja umów konsumenckich w prawie Unii Europejskiej: Wprowadzenie do problematyki prawa umów w porządkach prawnych państw członkowskich Unii Europejskiej; Konsument i profesjonalista jako strony umowy konsumenckiej; Niedozwolone postanowienia umowne jako zakazany element umów konsumenckich; 3. Harmonizacja umów o usługi finansowe w prawie Unii Europejskiej: Uwagi ogólne; Finansowe dyrektywy konsumenckie; Akty prawa pochodnego regulujące usługi finansowe, chroniące także konsumenta; 4. Dyrektywy konsumenckie dotyczące między innymi usług finansowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 341 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama jako instrument komunikowania rynkowego, Reklama a psychologiczne uwarunkowania zachowań konsumpcyjnych, Reklama a społeczno-kulturowe uwarunkowania zachowań konsumpcyjnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Klient jako imperatyw: 1. Cóż się stało z marketin giem? A siedzi sobie w kącie nadąsany; 2. Zarządzanie ukierunkowane na zadowolenie klienta. czy naprawdę zależy nam na uzyskaniu zadowolenia klienta w długim okresie?; 3. Budowanie orientacji na klienta. Co robi my, kiedy nam zależy. Studium przypadku nr 1: Avis Europe Ltd. Synergia pomiędzy klientami i pracownikami jako fundament prze wagi konkurencyjnej; Studium przypadku nr 2: CIGNA Employee Benefits. Budowanie organizacji zorientowanej na klienta; Studium przypadku nr 3: Ford Cellular Systems. II. Na czym polega działanie firmy na rynku: wytycza nie ścieżki strategicznej: 4. Strategia rynkowa. Rynek - definicja, segmentacja i wybory; 5. Strategia rynko wa. Oferta wartości- misja rynkowa, różnicowanie kon kurencyjne oraz aktywa marketingowe i marki; 6. Strategia rynkowa. Zasadnicze relacje- klienci, konkurenci, kooperanci i pracownicy; 7. Planowanie markwtingowe. Co należy żrobić, aby od strategii przejść do planu. Studium przypadku nr 4: Allied Dunbar. Reorientacja rynkowa i strategia marki; Studium przypadku nr 5: IBM Studium przypadku nr 6: Virgin. Piosenkarz czy piosen ka. III. Rzeczywiste problemy związane z działaniem rynku: 8. programy i działania marketingowe. Czy kiedykolwiek nasz marketing jest przemyślany?; 9. Organizacja mar ketingu. Czy organizujemy w celu realizacji, czy nie, i co będzie dalej?; 10. Informacje i wywiad dla marke tingu. Od badań rynkowych do wyczuwania rynku; 11. Pro ces planowania marketingowego. Tworzenie skutecznych planów, z kórymi pracownicy się identyfikują; 12. Bud żetowanie dla marketingu. W jaki sposób zapewniamy zasoby działań marketingowych?; 13. Zarządzanie organi zacją sprzedazy. Przekładanie strategii rynkowej na or ganizację sprzedaży. Studium przypadku nr 7: Samochody DAEWOO. Zmienianie zasad konkurencji; Studium przypadku nr 8: Wojny super marketów. Rywalizacja konkurencyjna i pozycjonowanie strategiczne w brytyjskim sektorze supermarketów; Studium przypadku nr 9: British Airways. Jak rysuje się przyszłość "ulubionych linii lotniczych świata"? IV. Rywalizacja strategii rynkowej: 14. Wdrażanie strategii rynkowych i rola strategicznego marketingu wewnętrznego. Przeobrażanie strategii i planów rynko wych w skuteczne działania marketingowe; 15. Lista zadań w strategicznej reorientacji rynkowej. Jakie są nasze prawdziwe problemy związane z działaniami na rynku? Studium przypadku nr 10: Lion Machines Ltd; Studium przypadku nr 11: Opus Partnership. Otis plc i Nokia Mobile Phones; Studium przypadku nr 12: Swallows Stores Ltd. Bariery orientacji rynkowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Badania rynku, czyli czego nie powie ci nawet najlepszy przyjaciel; Marketing to nie dział firmy; Planowanie - 18 złudzeń; Zakotwiczanie, przywary i American Express, czyli co się dzieje w głowie klienta Im więcej mówisz, tym gorzej cię słychać, czyli pozycjonowanie i koncentracja; Paskudne koty, świetne mokasyny i przeceniona biżuteria, czyli polityka ce- nowa; Monogramy są dobre na koszulach, a nie w firmie, czyli nazwy i marki; Jak zaoszczędzić pół miliona dolarów, czyli procesy komunikacji i sprzedaży; Utrzymanie stanu posiadania, czyli jak hołubić klientów i zdobyć ich lojalność.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing relacji : teoria i praktyka / Maciej Mitręga. - Warszawa : CeDeWu, 2005. - 145 s. : wykr., tab. ; 24 cm.
1.Podstawy marketingu relacji, 2.Zastosowanie marketingu relacji, 3.Metodyka badań pomiędzy przedsiębiorstwem a konsumentem, 4.Uwarunkowania zastosowania marketingu relacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania / Szkoła Główna Handlowa w Warszawie ; 590)
1. Pojęcie i charakterystyka produktów luksusowych; 2. Zjawisko konsumpcji na pokaz; 3. Rynek produktów luksusowych na świecie i w Polsce; 4. Badania dotyczące zachowania nabywców produktów luksusowych; 5. Zachowania nabywców produktów luksusowych: analizy własne; 6. Zastosowanie wiedzy o nabywcach produktów luksusowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Czas wolny w naukach społecznych: Definicje czasu wolnego; Czas wolny a jednostka; Czas wolny w wymiarze społecznym; Miary czasu wolnego; Czas pracy. 2. Procesy decyzyjne konsumentów na rynku czasu wolne go: Rynkowe ujęcie czasu wolnego; Procesy decyzyjne konsumentów - aspekt teoretyczny; Zachowanie konsumen ta na rynku; Psychospołeczne determinanty zachowań kon sumentów; Suwerenność konsumenta; Typy decyzji podejmo wanych przez konsumentów; Proces decyzyjny konsumenta na rynku czasu wolnego - ujęcie modelowe; Specyfika procesów decyzyjnych konsumentów na rynku usług. 3. Rynki usługowo związane z czasem wolnym: Handel det aliczny; Rynek usług gastronomicznych; Rynek usłig tu rystyczno-wypoczynkowych; Rynek usług kultury; Czas wolny a media. 4. Czas wolny w świetle badań empirycznych : Budżet czasu wolnego w świetle badań GUS; Czas wolny w sonda żach społecznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Marketing lojlanościowy (Total Loyalty Marketing), 2.Marketing lojalnościowy - analiza, 3.Strategiczne podstawy lojalności, 4.Segmenty lojalności, 5.Szczeble lojlaności pracowników, 6.Szczeble lojalności klientów, 7.Nareszcie cel - lojalność - osiągnięty, 8.Epilog: Sprzedaż oparta na lojlaności (Total Loyalty Sales)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Nabywca finalny jako podmiot aktywności marketingowej współczesnego przedsiębiorstwa; 2. Specyfika potrzeb nabywców finalnych; 3. Wykorzystanie wiedzy o nabywcach jako podstawa kształtowania strategii marketingowej; 4. Produkt jako instrument stymulowania aktywności rynkowej nabywców finalnych; 5. Marka i jakość produktu jako instrumenty stymulowania aktywności rynkowej nabywców finalnych; 6. Opakowanie i kolorystyka jako instrumenty stymulowania aktywności rynkowej nabywców finalnych; 7. Postrzeganie bodźców stosowanych przez handlowców w celu aktywizowania nabywców finalnych - wyniki badań empirycznych; 8. Postrzeganie reklamy jako bodźca aktywizującego zachowania rynkowe nabywców finalnych - wyniki badań empirycznych; 9. Wybrane alternatywne formy pobudzania aktywności rynkowej nabywców finalnych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Rola marketingu na nowoczesnym rynku towarowym : 1.Marketing tradycyjny a marketing bezpośredni; 2.Miej sce obsługi klienta w marketingu bezpośrednim; 3.Bench marketing, czyli dochodzenie do pozycji lidera na rynk u; 4.Clienting i partneting,czyli układ klientalnej więzi miedzy firmą a klientami. R.2 Zachowania konsu menckie na rynku : 1.Preferencje konsumenta; 2.Postępo wanie konsumnetów na rynku; 3.Zachowanie konsumenta a tworzenie satysfakcji konsumenckiej. R.3 Partnering w warunkach rosnącej konkurencji rynkowej : 1.Znaczenie wizerunku firmy a pratnering; 2.Bezpośrednia obsługa klienta i kanały ją tworzące; 3.Presonel handlowy; 4. Sztuka sprzedaży według wymogów partneringu; 5.Dekalog troski o klienta-gościa według ideii partneringu; 6. Procedura reklamacyjna jako element partneringu; 7.Mie jsce partneringu w kulturze organizacyjnej firmy; 8.ba dania oceniające jakość obsługi klienta. R.4 Długookre sowa strategia rozwoju partnergingu w firmie : 1.Kapi tał marki jako narzedzie partneringu; 2.Wartość progra mu etycznego w umacnianiu marki firmy; 3.Tworzenie nowych wartości dla klientów obecnej ery
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Marketing relacji - podstawy teoretyczne. Morfologia relacji w ujęciu paradygmatu marketingu relacji; Perspektywy rozwoju koncepcji zarządzania związkami z klientem i jej ograniczenia; Relacje przedsiębiorstw z nabywcami instytucjonalnymi w świetle teorii gier; Nowoczesne struktury organizacyjne zorientowane na klienta; Alianse w rynkowej strategii rozwoju przedsiębiorstwa; Formy organizacyjno-prawne struktur sieciowych przedsiębiorstw; Kulturowe uwarunkowania tworzenia więzi z klientami na międzynarodowych rynkach instytucjonalnych. 2. Wartość relacji z klientem i jej pomiar. Wartości nabywcy i bariery jej kształtowania; Marketingowy pomiar wartości relacji z klientem. 3. Instrumenty budowania relacji z klientami. Komunikacja jako kluczowy instrument budowania relacji; Wykorzystanie komunikacji elektronicznej w marketingu relacji; Konceptualizacja oddziaływania programu lojalnościowego na relacje pomiędzy przedsiębiorstwami; Partnerstwo jako czynnik wzrostu efektywności kanałów dystrybucji.4. Budowanie relacji na rynku B2B - case studies. Wdrożenie systemów CRM w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce - w poszukiwaniu cech wspólnych; Czynniki kształtujące relacje: klient instytucjonalny - przedsiębiorstwo handlu hurtowego Cash and Carry; Uwarunkowania lojalności sponsorów instytucjonalnych wobec organizacji artystycznych na przykładzie New York Lincoln Center; Budowanie sieci relacji na rynku materiałów budowlanych w olsce; Partnerstwo w sprzedaży jako instrument podnoszenia konkurencyjności firm w branży drzewnej; Współpraca gmin szansą na ich rozwój.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
ME 34. - Warszawa : Urząd Komitetu Integracji Europejskiej, 2007. - 107, [1] s. ; 22 cm.
(Monitor Europejski / Urząd Komitetu Integracji Europejskiej ISSN 1732-8268 ; Nr 34)
Zielona Księga w sprawie przeglądu dorobku wspólnotowego w dziedzinie praw konsumenta. Bruksela 8 lutego 2007 r., Roczna strategia polityczna na rok 2008. Komunikat Komisji, Bruksela, 21 lutego 2007 r., Rada Europejska w Brukseli. Konkulzje prezydencji, Bruksela, 8-9 marca 2007 r., Deklaracja przyjęta z okazji pięćdziesiątej rocznicy podpisania Traktatów Rzymskich, Berlin 25 marca 2007 r.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. UKIE (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Istota i znaczenie konsumpcji oraz zachowań konsumenckich w życiu gospodarczym, 2.Sytuacja ekonomiczna gospodarstw domowych w okresie transformacji systemowej w Polsce, 3.Polskie gospodarstwa domowe, a nowa rzeczywistość ekonomiczna, 4.Współczesne kierunki rozwoju konsumpcji, 5.Społeczeństwo informacyjne, 6.Proces globalizacji, 7.Rola technologii i systemów informacyjnych, 8.E-comerce, 9.Rynki elektroniczne, 10.Rynki elektroniczne w Polsce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Obyczaje Prawo i Polityka Życie Codzienne / przewod. rady Jacek Kurczewski)
R.1 Geneza i rozwój centrów handlowych, R.2 Centrum handlowe jako instytucja społeczna, R.3 Budowanie społecznego znaczenia centrum handlowego na przykładzie Galerii Mokotów - perspektywa dramarturgiczna
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Rola marketingu na nowoczesnym rynku towarowym, 2.Zachowania konsumenckie na rynku, 3.Partnering w warunkach rosnącej kaonkurencji rynkowej, 4.Długookresowa strategia rozowju partneringu w firmie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej