Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(27)
Forma i typ
Książki
(27)
Dostępność
tylko na miejscu
(26)
dostępne
(15)
Placówka
Wypożyczalnia
(15)
Czytelnia
(26)
Autor
Szydło Marek (1977- )
(2)
Antoszkiewicz Jan D
(1)
Banaszyk Piotr
(1)
Baraniecka Anna
(1)
Bednarska Hanna
(1)
Brdulak Halina
(1)
Czerniak-Swędzioł Justyna
(1)
Goik Magdalena
(1)
Harasim Janina
(1)
Jeżak Jan
(1)
Kowalak Broinisława
(1)
Koźmiński Andrzej
(1)
Krakowińska Ewa
(1)
Krupski Rafał
(1)
Limański Andrzej
(1)
Malawski Marcin
(1)
Nehring Anna
(1)
Nogalski Bogdan
(1)
Plawgo Bogusław
(1)
Rokita Jerzy
(1)
Rudolf Stanisław
(1)
Runiewicz Małgorzata
(1)
Ryć Kazimierz
(1)
Skrzypczak Zofia
(1)
Sosnowska Honorata
(1)
Suknarowska-Drzewiecka Ewa
(1)
Szabłowski Józef
(1)
Szewc Andrzej
(1)
Szpringer Włodzimierz
(1)
Tkaczyk Tadeusz Paweł
(1)
Urbanowska-Sojkin Elżbieta
(1)
Wieczorek Andrzej
(1)
Zborowska Władysława
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(22)
1990 - 1999
(2)
Kraj wydania
Polska
(27)
Język
polski
(27)
Temat
Konkurencja
(26)
Przedsiębiorstwo
(10)
Konsumenci (ekon.)
(5)
Zarządzanie
(5)
Gospodarka
(4)
Zarządzanie strategiczne
(4)
Innowacje
(3)
Marketing
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(3)
Benchmarking
(2)
Ekonomia
(2)
Globalizacja
(2)
Internet
(2)
Logistyka
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Nieuczciwa konkurencja
(2)
Organizacja ucząca się
(2)
Państwo
(2)
Polska
(2)
Prawo pracy
(2)
Rynek
(2)
Upadłość
(2)
Współpraca gospodarcza
(2)
Banki
(1)
Banki internetowe
(1)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
Controlling
(1)
Decyzje
(1)
Ekorozwój
(1)
Energetyka
(1)
Etyka biznesu
(1)
Fundusz powierniczy
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Gospodarka kapitalistyczna
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Górnictwo
(1)
Infrastruktura społeczna
(1)
Infrastruktura techniczna
(1)
Kanada
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Kredyt konsumpcyjny
(1)
Kultura
(1)
Mikroekonomia
(1)
Międzynarodowy Bank Odbudowy i Rozwoju
(1)
Monopol
(1)
Nadużycie prawa
(1)
Obsługa klienta
(1)
Oceny pracowników
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Odpowiedzialność cywilna
(1)
Outsourcing
(1)
Pieniądz
(1)
Podatek dochodowy od osób fizycznych
(1)
Polityka narodowościowa
(1)
Popyt
(1)
Poradnictwo
(1)
Postęp techniczny
(1)
Pracownicy samorządowi
(1)
Prawo antymonopolowe
(1)
Produkcja
(1)
Produktywność pracy
(1)
Protekcjonizm
(1)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(1)
Rachunkowość
(1)
Rada nadzorcza
(1)
Regionalizacja gospodarcza
(1)
Restrukturyzacja przedsiębiorstwa
(1)
Rolnictwo
(1)
Rynek finansowy
(1)
Samorealizacja
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Sieć komputerowa
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Spożycie
(1)
Swobodny przepływ kapitału
(1)
Systemy informatyczne
(1)
Teoria gier
(1)
Unia Europejska
(1)
Urzędnicy
(1)
Usługi
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
27 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Umiędzynarodowienie i globalizacja, Nowe źródła przewagi konkurencyjnej, Strategie i struktury w zarządzaniu międzynarodowym, Umiędzynarodowienie podstawowych elementów łańcucha wartości przedsiębiorstw, Integracja i koordynacja łańcucha wartości przedsiębiorstw międzynarodowych, Umiędzyna- rodowienie polskich przedsiębiorstw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rozdział IV: Rodzaje strategii oraz strategie działania w wybranych sektorach: Strategia jakości w opiece zdrowotnej w Polsce; The opportunity cost of ethical conviction: Evidence from the uk FTSE4Good indices; Zarządzanie strategiczne w warunkach upadłości przedsiębiorstwa; Strategia zarządzania procesami dystrybucji; Strategia zarządzania jakością przepustką do UE; Konsolidacja sektora dystrybucji farmaceutyków na przykładzie Polskiej Grupy Farmaceutycznej S.A.; Formułowanie i implementacja strategii w przedsiębiorstwach sektora energetycznego; Analiza porównawcza strategii finansowych przedsiębiorstw narodowych i międzynarodowych; Uwarunkowania strategii personalnej przedsiębiorstwa; Strategie przedsiębiorstw rodzinnych; Strategiczne uwarunkowania nowoczesnych systemów wynagradzania w organizacjach; Strategie przedsiębiorstw rodzinnych w Polsce; Internacjonalizacja przedsiębiorstwa jako przesłanka przetrwania i rozwoju - strategie umiędzynarodowienia; Strategie wynagrodzeń kadry kierowniczej jako element strategii przedsiębiorstwa; Rozdział V: Konkurencyjność, kształtowanie przewagi konkurencyjnej oraz czynniki sukcesu przedsiębiorstwa w kontekście UE i globalizacji: Przymus budowy przewagi konkurencyjnej jako wymóg nowoczesnego zarządzania przedsiębiorstwem; Kreatywność jako element struktury kompetencji strategicznych menedżera; Alianse strategiczne organizacji non-profit i for profit jako narzędzie podnoszenia ich konkurencyjności; Kluczowe czynniki sukcesu polskich przedsiębiorstw w pespektywie integracji z Unią Europejską ( świetle badań empirycznych); Informacja źródłem przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa; Warunki polskie pobudzające i hamujące konkurencyjność przedsiębiorstw; Źródła przewagi konkurencyjnej średnich przedsiębiorstw w Polsce na przykładzie branży piwowarskiej; Organizacja a kluczowe cechy konkurencyjności; Tendencje w nawiązywaniu aliansów strategicznych w państwach Europy Zachodniej; Elastyczność zasobów i kompetencji jako elementy strategii i przedsiębiorstwa; Przewagi konkurencyjne - próba systematyzacji; Strategiczne zarządzanie kompetencjami; Polskie przedsiębiorstwa w obliczu rynku konkurencyjnego Unii Europejskiej; Zarządzanie strategiczne zorientowane na innowacje; Innowacje czynnikiem wzrostu konkurencyjności przedsiębiorstw; Identyfikacja rodzajów determinantów działalności innowacyjnej przedsiębiorstw - wyniki badań empirycznych; Kluczowe kompetencje źródłem przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa; Wpływ globalizacji na konkurencyjność przedsiębiorstwa; Budowanie trwałej przewagi konkurencyjnej opartej na wiedzy; Wymagania kompetencyjne otoczenia w dobie globalizacji a kondycja polskich przedsiębiorstw; Strategiczne znaczenie nowych technologii informacyjnych i komunikacyjnych; Determinanty wyboru strategii innowacyjnej w firmie; Rozdział VI: Strategia i zarządzanie strategiczne a systemy nadzoru korporacyjnego: Odpowiedzialność członków zarządów spółek kapitałowych za podejmowanie i realizację decyzji strategicznych; Rola rady nadzorczej w formułowaniu strategii; Nadzór korporacyjny jako niezbędny element przedsiębiorczości strategicznej; Nadzór korporacyjny w firmach rodzinnych- zarys mapy problemów; Problemy wynagradzania menedżerów i członków rad nadzorczych; Orientacja korporacyjna naczelnej kadry kierowniczej w spółkach kapitałowych; Partycypacja pracowników w zarządzaniu strategicznym w przedsiębiorstwach francuskich (koncepcja projet d' enterprise); Udział rady nadzorczej w przygotowywaniu strategii rozwoju firmy; Polityka dywidend a zmiana wartości rynkowej spółek notowanych na GPW w Warszawie; Corporate governance jako system monitorowania procesów realizacji strategii przedsiębiorstwa; Nadzór korporacyjny w procesie transformacji - wnioski z badań empirycznych; Wpływ zmiany właściciela na strategię przedsiębiorstwa; Rozdział VII: Nauczanie zarządzania strategicznego: Strategiczna Karta Wyników jako platforma nauczania Zarządzania Strategicznego; Problemy analizy sektorów w ujęciu globalnym; Wpływ fazy przygotowawczej na efektywność realizacji projektu na przykładzie organizacji szkolenia; Technologie informatyczne w nauczaniu zarządzania strategicznego; Uwarunkowania sukcesu nauczania wywiadu gospodarczego; Zarządzanie strategiczne jako przedmiot nauczania; Analiza strategiczna Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego- doświadczenia z pracy ze studentami nad opracowaniem Strategicznej Karty Wyników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Podstawowe pojęcia, 2. Drzewo : postać rozwinięta, 3. Informacja i strategia, 4. Gry macierzowe czyli prehistoria, 5. O równowagach po raz pierwszy, 6. Przykład rozwiązania gry : NIM czyli zapałki, 7. Ile równowag i które?, 8. O żonach matematyków, stonodze i wspólnej wiedzy, 9. Preferencje i użyteczność, 10. Użyteczność a ryzyko, 11. Dylematy eksploatacji zasobów : racjonalność
czyli optymalność, 12.Podatki : sposób wymuszania "właściwych" zachowań, 13.Nowy towar na rynku : gra przedsiębiorców, 14.Duopol Cournota : gra wyznacza wie lkość produkcji, 15.Powtarzanie tej samej gry, 16. Czy warto być liderem?, 17.O piwie i kefirze : gry z nikompletną informacją, 18.Kiedy sprawdzić przeciwnika ? Jeszcze raz indukcja wsteczna, 19.Atakować czy broni ć?, 20.Gry a ewolucja, 21.eksperymenty i teoria gier, 22.Gry różniczkowe, 23.Przetargi, 24.Aukcje, 25.Ryzyko i uczciwość : jak skonstruować optymalny kontrakt?, 26 .Działanie w zespole : ile warta jest informacja?, 27. Gry kooperacyjne : tworzenie koalicji, 28.Zbiór stabil ny : norma zachowania społecznego, 29.Wartość Shapleya , 30.Spółka akcyjna : przykład gry kooperacyjnej, 31.G ry parlamentarne : rezprezentacje i stowarzyszenia, 32 .Kto za to zapłąci : zastosowanie wartości Shapleya, 33.Handel wymienny : gry bez wypłat ubocznych, 34.Gry a progrmaowanie liniowe, 35.Produkcja i gry, 36.Gry a programowanie wypukłe, 37.Co zrobili Arrow i Debreu?, 38.Co to jest punkt stały i do czego służy?, 38.Jak "po omacku" dojść do równowagi, 40.Jak się mają gry do teorii zbiorów?, 41.Mało graczy, czy wielu?, 42.Krótko
o historii i perspektywach teorii gier
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Poznaniu ; 43)
Kształtowanie ogólnej strategii przedsiębiorstwa: Model biznesu jako podstawa zarządzania strategicznego przedsiębiorstwem; Wykorzystanie opcji rzeczywistych w planowaniu strategicznym. Konkurencyjność przedsiębiorstwa i czynniki ja kształtujące: Niematerialne czynniki konkurencyjności przedsiębiorstwa; Metody kwalifikacji przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa. Implementacja strategiczna: Implementacja w zarządzaniu strategicznym; Kluczowe kompetencje w zarządzaniu strategicznym przedsiębiorstwem. Kontrola strategiczna: System Strategicznej Karty Wyników - model amerykański; Metodologia tworzenia Strategicznej Karty Wyników wg koncepcji niemieckich.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Warsztaty Menedżerskie)
1. Przewodnik po książce, 2. Podchodzenie do problemu: z fantazją czy rutynowo, 3. Zaistnienie wśród konkurencji - określanie potrzeby, 4. Ustalanie kierunku działania, 5. Zrozumienie problemu, 6. Wyróżnianie i właściwe formułowanie problemu, 7. Poskładnie wyróżnionej metody, 8. Tracenie umiaru, aby go zachować - postawa twórcza, 9. Dobrać zespół, 10. Konsulting zewnętrzny i wewnętrzny
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.I Wpływ innowacyjności na rozwój gospodarczy (Świat)
Europa, Polska) : 1.Rola innowacyjności w budowaniu p rzewagi konkurencyjnej, 2.Pozytywne i negatywne konsek wencje zagranicznych inwestycji bezpośrednich, 3.Czy innowacje mają wpływ na dynamikę gospodarki? Polskie doświadczenia w okresie transformacji, 4.Międzynarodo wa dyfuzja innowacji-podejście marketingowe, 5.Perspe ktywy wzrostu innowacyjności w krajach posocjalisty cznych, 6.Wpływ innowacyjności połączeń komunikacyjnyc h na poziom rozwoju regionów, 7.Zdolność innowacyjna p olskiej gospodarki; pozycja w świecie i regionie. R.II Innowacyjność a konkurencyjność przedsiębiorstwa : 1.Finansowanie działalności innowacyjnej małych i se rednich przedsiebiorstw ze środków publicznych, 2.Uwa runkowania i finasowanie działalności innowacyjnej ma łych i srednich przedsiębiorstw, 3.Straterie innowcyj ności w cyklu życia produktu źródłem przwagi konkuren cyjnej, 4.Ryzyko operacyjne i finasowe w strategii dzi ałania nowo powstającego przedsiębiorstwa innowacyjne go, 5.Źródła finansowania działalności innowacyjnej pr zedsiębiorstw w świetle badań ankietowych, 6.Innowacja
wartości jako koncepcja strategii firmy, 7.Instrumen ty wzrostu innowacyjności małych i srednich przedsiębi orstw, 8.Innowacje w strategiach komunikacji rynkowej
(na przykładzie branźy tytoniowej), 9.Wybrane determi nanty rozwoju innowacyjności przedsiębiorstw na przykł adzie podsektora energetyki cieplnej, 10.Innowacyjność
jako warunek funkcjonowania klastrów.Porównawcze stud ium przypadków, 11.Innowacyje w małych firmach działaj ących jako daelerzy znanych marek. R.III Zarządzanie wiedzą.Innowacyjność a kreatywność człowieka : 1.Psychologiczne bariery innowacyjności.Ze wnętrzne czynniki hamujące krytyczne i twórcze postawy
pracowników, 2.Zarządzanie wiedzą w procesie innowacj i produktu na przykładzie firmy SANRise, 3.Innowacje a
zarządzanie wiedzą o kliencie, 4.Profesjonalizm w zar ządzaniu.Kształtowanie się kultury menedżerskiej w Pol sce, 5.Potencjał absorbcji obcej technologii w gospoda rce polskiej, 6.Kultura odpowiedzialności a kształtowa nie proinnowacyjnych postaw.Implikacje dla potrzeb zar ządzania zmianami procesów gospodarczych, 7.Systemy za rządzania wiedzą czynnikiem wzrostu innowacyjności prz edsiębiorstw, 8.Teoria systemów złozonych a innowacyj ność w zarządzaniu, 9.Rozwój pracowników i organizacyj ne uczenie się w świetle badań emiprycznych, 10.Współ zależność między różnorodnością kulturową a zdolnością
do generowania wiedzy i innowacyjnością przedsiębio rstw międzynarodowych, 11.Wpływ zarządzania wiedzą i i nnowacją w organizacji badawczej, 12.Zarządzanie wiedz ą i innowacją w organizacji badawczej, 13.Poszukiwanie
kulturowych korzeni innowacyjności w świetle międzyna rodowych baań wzorów klutur organizacyjnych, 14.Innowa cyjność w przedsiebiorstwach opartych na wiedzy. R.IV Zarządzanie łańcuchem dostaw-czynniki innowacyjno ści : 1.Sieć dostaw a strategia firmy, 2.Innowacyjność
przedsiębiorstw pasażerskiego transportu zbiorowego, 3.Innowacyjność jako źródło poprawy konkurencyjności p rzedsiębiorstw lotniczych, 4.Konkurencyjność przedsięb iorstw sprywatyzowanych ze szczególnym uwzględnieniem logistyki, 5.Innowacje w zarządzaniu dystrybucją jako źródło konkurencyjności przedsiębiorstwa, 6.E-sourcing
jako metoda usprawnienia przebiegu procesu zaopatrze niowego przedsiębiorstwa, 7.Od innowacji w sferze zaku pów do zintegrowanych sieci dostaw
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
1.Rola marketingu w budowie przewagi konkurencyjnej w bankowości detalicznej, 2.Źródła trwałej przewagi konkurencyjnej w bankowości detalicznej, 3.Pola wyboru strategicznego w bankowości detalicznej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej