Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(237)
IBUK Libra
(11)
ebookpoint BIBLIO
(4)
Forma i typ
Książki
(235)
Publikacje fachowe
(18)
Publikacje naukowe
(18)
E-booki
(15)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Dostępność
tylko na miejscu
(180)
dostępne
(139)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(140)
Czytelnia
(181)
Autor
Skoczny Tadeusz
(8)
Jurkowska Agata
(6)
Katner Wojciech Jan (1950- )
(6)
Kosikowski Cezary (1942- )
(6)
Nowińska Ewa (1948- )
(6)
Olszewski Jan (1960- )
(6)
Vall Michał du (1952-2012)
(6)
Strzyczkowski Kazimierz
(5)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(4)
Obłój Krzysztof (1954- )
(4)
Powałowski Andrzej (1951- )
(4)
Szpringer Włodzimierz
(4)
Szydło Marek (1977- )
(4)
Łazowski Adam
(4)
Begg David
(3)
Blicharz Rafał
(3)
Bossak Jan W
(3)
Romanowska Maria (1947- )
(3)
Skubisz Ryszard (1950- )
(3)
Tkaczyk Tadeusz Paweł
(3)
Wawrzyńczak-Jędryka Beata
(3)
Antonowicz Paweł
(2)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(2)
Borski Maciej (1975- )
(2)
Dornbusch Rudiger
(2)
Duraj Jan
(2)
Fischer Stanley
(2)
Flejszar Radosław
(2)
Frejtag-Mika Eliza
(2)
Gorynia Marian
(2)
Gorzelak Grzegorz
(2)
Grabowski Jan
(2)
Gronkiewicz-Waltz Hanna (1952- )
(2)
Grzybczyk Katarzyna
(2)
Gwarda-Gruszczyńska Edyta
(2)
Jasińska Katarzyna
(2)
Konieczny Marcin
(2)
Koroluk Sławomir
(2)
Kępiński Jakub
(2)
Limański Andrzej
(2)
Majchrowska Elżbieta
(2)
Mering Leszek
(2)
Miśko Tomasz (1982- )
(2)
Nowacki Robert
(2)
Piontek Eugeniusz
(2)
Pęczalska Barbara
(2)
Rapacki Ryszard
(2)
Rokita Jerzy
(2)
Rosa Grażyna (1968- )
(2)
Sagan Beata
(2)
Sajnóg Artur
(2)
Skrzydło-Tefelska Ewa
(2)
Sobczyk Genowefa
(2)
Stankiewicz Marek Jacek
(2)
Uliasz Roman
(2)
Wierzbowski Marek (1946- )
(2)
Yip George S. (1947- )
(2)
Adamus Rafał
(1)
Albigowski Marek
(1)
Allaire Yvan
(1)
Antoszkiewicz Jan D
(1)
Anusz Jan
(1)
Aziewicz Dariusz
(1)
Bajorek-Ziaja Hanna
(1)
Banasiński Cezary (1953- )
(1)
Banaszyk Piotr
(1)
Baran Krzysztof Wojciech
(1)
Baran-Wesołowska Beata
(1)
Baraniecka Anna
(1)
Barcz Jan (1953- )
(1)
Bartes Frantisek
(1)
Barut Arkadiusz (1974- )
(1)
Bednarska Hanna
(1)
Bernatt Maciej
(1)
Bielaszka Robert
(1)
Bielecki Adrian
(1)
Bieliński Jerzy
(1)
Bieńkowski Wojciech
(1)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(1)
Borkowska Bożena
(1)
Bowman Cliff
(1)
Bożyk Paweł (1939-2021)
(1)
Braksator Aleksander
(1)
Brdulak Halina
(1)
Brodecki Zdzisław
(1)
Brzezińska-Rawa Anna
(1)
Bróż Oskar (1991- )
(1)
Budzyńska Małgorzata
(1)
Bychowska Monika
(1)
Byczko Szymon (1967- )
(1)
Byrt Agnieszka
(1)
Całka Edyta
(1)
Christopher Martin
(1)
Chądzyński Jacek
(1)
Cieśliński Aleksander
(1)
Ciosk Kinga
(1)
Czarny Bogusław (1957- )
(1)
Czechowska Iwona Dorota (1962- )
(1)
Czerniak-Swędzioł Justyna
(1)
Czerwińska-Koral Katarzyna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(7)
2010 - 2019
(61)
2000 - 2009
(170)
1990 - 1999
(14)
Okres powstania dzieła
2001-
(10)
Kraj wydania
Polska
(252)
Język
polski
(252)
Temat
Konkurencja
(193)
Przedsiębiorstwo
(58)
Prawo gospodarcze
(30)
Konsumenci (ekon.)
(26)
Gospodarka
(21)
Nieuczciwa konkurencja
(21)
Monopol
(20)
Prawo antymonopolowe
(18)
Zamówienia publiczne
(18)
Zarządzanie strategiczne
(18)
Marketing
(14)
Rynek
(14)
Umowa
(14)
Unia Europejska
(14)
Przedsiębiorcy
(13)
Zarządzanie
(13)
Swobodny przepływ usług
(12)
Globalizacja
(11)
Innowacje
(11)
Prawo autorskie
(11)
Prawo wspólnotowe europejskie
(11)
Swobodny przepływ osób
(11)
Swobodny przepływ towarów
(11)
Prawo handlowe
(10)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(10)
Swobodny przepływ kapitału
(10)
Upadłość
(10)
Pomoc publiczna
(9)
Własność przemysłowa
(9)
Energetyka
(8)
Poczta
(8)
Prawo konkurencji
(8)
Spółki handlowe
(8)
Handel
(7)
Handel międzynarodowy
(7)
Instytucje europejskie
(7)
Prawo cywilne
(7)
Prawo pracy
(7)
Rynek pracy
(7)
Współpraca gospodarcza
(7)
Analiza strategiczna
(6)
Banki
(6)
Mikroekonomia
(6)
Papiery wartościowe
(6)
Spółki kapitałowe
(6)
Telekomunikacja
(6)
Unia Gospodarcza i Walutowa
(6)
Ekonomia
(5)
Integracja europejska
(5)
Internet
(5)
Konsumenci
(5)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(5)
Otoczenie firmy
(5)
Planowanie strategiczne
(5)
Polska
(5)
Prawo rzeczowe
(5)
Produkcja
(5)
Rynek (ekonomia)
(5)
Rynek finansowy
(5)
Spadek
(5)
Spółki
(5)
Ceny
(4)
Decyzje
(4)
Europejski Trybunał Sprawiedliwości
(4)
Gospodarka narodowa
(4)
Informacja gospodarcza
(4)
Marketing elektroniczny
(4)
Marketing strategiczny
(4)
Obywatelstwo
(4)
Ochrona konkurencji
(4)
Ochrona konsumenta
(4)
Organizacja
(4)
Podatek dochodowy od osób fizycznych
(4)
Prawo gospodarcze międzynarodowe
(4)
Prawo zobowiązaniowe
(4)
Prywatyzacja
(4)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(4)
Unia Europejska (UE)
(4)
Wolność ekonomiczna
(4)
Banki internetowe
(3)
Etyka biznesu
(3)
Gospodarka komunalna
(3)
Inwestycje zagraniczne
(3)
Konkurencja międzynarodowa
(3)
Ochrona środowiska
(3)
Organizacja ucząca się
(3)
Państwo
(3)
Pieniądz
(3)
Podatek
(3)
Polska a Unia Europejska
(3)
Popyt
(3)
Postępowanie cywilne
(3)
Prawo Unii Europejskiej
(3)
Prawo zwalczania nieuczciwej konkurencji
(3)
Przedsiębiorczość
(3)
Przedsiębiorstwo państwowe
(3)
Reklama
(3)
Rolnictwo
(3)
Rynek kapitałowy
(3)
Ryzyko
(3)
Temat: czas
2001-
(17)
1989-2000
(5)
1901-
(2)
1901-2000
(2)
1945-1989
(1)
1989-
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(27)
Kraje Unii Europejskiej
(4)
Francja
(2)
Wielka Brytania
(2)
Azja
(1)
Azja Wschodnia
(1)
Białoruś
(1)
Chiny
(1)
Czechy
(1)
Grecja
(1)
Niemcy
(1)
Obwód ługański (Ukraina)
(1)
Region bałtycki
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Włochy
(1)
Świętokrzyskie, województwo
(1)
Gatunek
Podręcznik
(26)
Praca zbiorowa
(13)
Opracowanie
(12)
Materiały pomocnicze
(3)
Monografia
(3)
Czasopismo naukowe
(2)
Czasopismo prawnicze
(2)
Komentarz do ustawy
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(39)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(21)
Zarządzanie i marketing
(20)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(6)
252 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Mechanizmy wzrostu wartości i konkurencyjności przedsiębiorstw:1. Uwarunkowania i czynniki konkurencyjności przedsiębiorstw na rynku globalnym; 2. Konkurencyjność przedsiębiorstw w świetle Strategii Lizbońskiej; 3. Wartość dla akcjonariuszy a wartość dla interesariuszy. Ewolucja orientacji spółek publicznych w świetle badań empirycznych; 4. Kapitał menedżerski oferowany przez fundusze venture capital/private equity jako źródło wzrostu wartości spółek portfelowych; 5. Wykorzystanie Valute at Risk w zarządzaniu wartością przedsiębiorstwa; 6. Rola kapitału intelektualnego w kształtowaniu kompetencji przedsiębiorstwa; 7. Tworzenie wartości w sieciach przedsiębiorstw; 8. Wzrost konkurencyjności przedsiębiorstw poprzez fuzje i przejęcia. Cz. II Instrumenty finansowe i prawne zwiększania wartości i konkurencyjności przedsiębiorstw: 9. Fundusze poręczeń kredytowych a bankowe finansowanie przedsiębiorstw; 10. Opodatkowanie należności licencyjnych za korzystanie z własności przemysłowej podatkami dochodowymi; 11. Opodatkowanie dochodów osób fizycznych z depozytów bankowych jako jeden z elementów tworzenia jednolitego rynku usług finansowych w ramach Strategii Lizbońskiej; 12. Międzynarodowe Standardy Rachunkowości - nowa koncepcja postrzegania wartości przedsiębiorstwa w gospodarce opartej na wiedzy; 13. Zarządzanie kosztami w prowadzeniu działalności gospodarczej warunkiem wzrostu konkurencyjności przedsiębiorstw; 14. Ekonomiczna wartość dodana - szansa na wzrost konkurencyjności europejskich przedsiębiorstw? Cz. III Rozwój przedsiębiorczości w małych i średnich przedsiębiorstwach: 15. Ewolucja przedsiębiorczości a małe i średnie przedsiębiorstwa; 16. Determinanty przedsiębiorczości gospodarstw domowych w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Kapitał intelektualny w rozwoju konkurencyjności przedsiębiorstw; 2. Konkurencyjność polskich mikroprzedsiębiorstw; 3. Konkurencyjność małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce. Stan aktualny i perspektywy rozwoju; 4. Wpływ marki na konkurencyjność przedsiębiorstw w sektorze rolniczym; 5. Czynniki sukcesu w kształtowaniu konkurencyjności małych przedsiębiorstw z perspektywy menedżerów; 6. Celowe spółki uczelniane jako sposób na wykorzystanie infrastruktury naukowo-badawczej - w kontekście konkurencyjności; 7. Analiza porównawcza instrumentów wsparcia finansowego wspólnej polityki rolnej z lat 2007-2013 w stosunku do lat 2014-2020; 8. Determinanty trwałej konkurencyjności łańcuchów rolno-żywnościowych. Ujęcie teoretyczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Konkurencyjność przedsiębiorstwa - istota i ogólna charakterystyka zjawiska, Potencjał konkurencyjności przedsiębiorstwa, Przewaga konkurencyjna przedsiębiorstwa, Instrumenty konkurowania, Pozycja konkurencyjna przedsiębiorstwa, Kierunki i sposoby umacniania konkurencyjności przedsiębiorstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (3 egz.)
Książka
W koszyku
Konkurencyjność przedsiębiorstwa - istota i ogólna charakterystyka zjawiska, Potencjał konkurencyjności przedsiębiorstwa, Przewaga konkurencyjna przedsiębiorstwa, Instrumenty konkurowania, Pozycja konkurencyjna przedsiębiorstwa, Kierunki i sposoby umacniania konkurencyjności przedsiębiorstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Czynniki konkurencyjności regionów w dobie globalizacji i integracji regionalnej. Kluczowe znaczenie technologii informacyjnych. 2. Znaczenie e-administracji, e-zdrowia oraz e-edukacji dla konkurencyjności regionów. 3. Rola technologii informacyjno-telekomunikacyjnych w rozwoju przedsiębiorczości regionalnej oraz międzynarodowej. 4. Czynniki wzrostu oraz źródła przewag konkurencyjnych regionów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; R.1 Regulacja rynku kredytu konsumenckiego; R.2 Implementacja dyrektywy o kredycie konsumenckim; R.3 Koncepcja odpowiedzialnego udzielania kredytu; R.4 Upadłość konsumencka (przesłanki i koncepcji regulacji); R.5 Upadłość konsumencka a kredyt konsumencki; R.6 Ogólne warunki umów i nieuczciwe klauzule kontraktowe; R.7 Ochrona konsumenta czy społeczna odpowiedzialność banków (bankowość socjalna?); R.8 Instytucje kredytowe (banki) a zagadnienie prabanków; R.9Sprzedaż konsumenckich usług finansowych na odległość (otoczenie regulacyjne); R.10 Bankowość elektroniczna (tendencje rozwojowe); R.11 Bankowość elektroniczna (niektóre wyzwania prawne); R.12 Wspólny rynek finansowy w warunkach nowej gospodarki; R.13 Konkurencja a regulacje w sektorze bankowym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Instytutu Prawa Własności Intelektualnej UJ / red. Janusz Barta ; Instytut Prawa Własności Intelektualnej UJ ; Zeszyt 88)
1. Prawo własności intelektualnej. 2. Nieuczciwa konkurencja. 3. Prawo cywilne i handlowe. 4. Inne zagadnienia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 347.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Kultura korporacyjna - aspekt jakościowy, 2. Determinanty konkurencyjności rynkowej, 3. Analiza i ocena kultury korporacyjnej, 4. Analiza pozycji konkurencyjnej oraz zależności między kulturą a konkurencyjnością przedsiębiorstw
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Nowy rynek, 2.Budowanie relacjami z klientem, 3.Tworzenie wartości dla klienta, 4.Konkurencja oparta na czasie, 5.Łańcuchy dostaw zorientowane na popyt, 6.Zarządzanie logistyką marketingową, 7.Obsługa klienta globalnego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338.139 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338.139 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Lokowanie produktu : zagadnienia prawne / Katarzyna Grzybczyk. - Stan prawny na 15.03.2012 r. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. , 2012. - 221, [3] s. ; 21 cm.
1. Lokowanie produktu- zagadnienia ogólne; 2. Lokowanie produktu w dyrektywie o audiowizualnych usługach medialnych i w polskiej ustawie o radiofonii i telewizji; 3. Lokowanie produktu a nieuczciwa konkurencja; 4. Lokowanie produktu a prawo autorskie; 5. Lokowanie produktu a prawo prasowe; 6. Prawo właściwe dla lokowania produktu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Nowe wydanie cieszącego się od lat niesłabnącym zainteresowaniem podręcznika do nauczania podstaw i specjalizacyjnych zagadnień marketingu. Publikacja ukazuje związki marketingu z zarządzaniem, mikro- i makroekonomią, psychologią, socjologią, przemysłem i handlem. Jest bogato ilustrowana rysunkami i przykładami doświadczeń polskich przedsiębiorstw. Zawiera indeks rzeczowy i bibliografię, a po każdym rozdziale pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne i studium przypadku. Ogromną zaletą książki jest przystępny język i przejrzysta struktura wykładu. Szerzej niż w innych podręcznikach nawiązuje do podstawowych funkcji zarzadzania (planowania, organizowania, przewodzenia i kontrolowania) omawia politykę i kalkulacje cen, rolę logistyki w dystrybucji, zarządzanie produktami przemysłowymi i usługami oraz marketing międzynarodowy. Podręcznik został napisany z myślą o studentach kierunków: ekonomia, finanse i rachunkowość, międzynarodowe stosunki gospodarcze, turystyka, zarządzanie, zarządzanie i inżyniera produkcji, zarządzanie publiczne oraz studiów podyplomowych i doktoranckich. Istotną cechą podręcznika jest połączenie elementów klasycznego marketingu z nowymi trendami. Treść książki obejmuje (…) aspekty funkcjonalne, menedżerskie i strategiczne marketingu. W części aplikacyjnej uwzględniono główne specyficzne obszary zastosowań marketingu: sfera usług, rynki przemysłowe, organizacje non-profit oraz rynki międzynarodowe. Marketing jest rozpatrywany z jego szerokim kontekstem społecznym i środowiskowym. (…) Publikacja reprezentuje ogromne walory dydaktyczne jako podręcznik. Poza przejrzystością na uwagę zasługują wprowadzone na końcu rozdziałów: pytania, case study i zadania do wykonania przez Czytelnika. prof. zw. dr hab. Marek Prymon Prof. zw. dr hab. Eugeniusz Michalski jest kierownikiem Katedry Zarządzania na Wydziale Nauk Ekonomicznych Politechniki Koszalińskiej. Był również dyrektorem Instytutu Ekonomii i Zarządzania oraz kierownikiem Katedry Marketingu Międzynarodowego PK. Wykłady prowadził w Akademii Ekonomicznej w Katowicach, Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, Politechnice Gdańskiej i Uniwersytecie Gdańskim. Jest autorem lub współautorem 21 książek i 118 artykułów naukowych z zakresu ekonomiki i organizacji przedsiębiorstwa, marketingu i zarządzania – opublikowanych w kraju i za granicą. Za podręcznik „Marketing” wraz z towarzyszącym mu aneksem internetowym (pierwszym tego rodzaju w Polsce) został uhonorowany Nagrodą Indywidualną Ministra Edukacji Narodowej i Sportu w 2004 roku.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Ewolucja rynków i dynamika konkurencji; R.2 Silne i słabe strony tradycyjnego myślenia marketingowego; R.3 Innowacje powstałe przy założeniu niezmienności rynku: tradycyjny sposób tworzenia innowacji; R.4 Innowacje powstałe poza danym rynkiem: alternatywny sposób tworzenia informacji; R.5 Marketing lateralny jako potrzebne dopełnienie marketingu pionowego; R.6 Proces marketingu lateralnego; R.7 Marketing lateralny na poziomie rynku; R.8 Marketing lateralny na poziomie produktu; R.9 Marketing lateralny na poziomie cen, dystrybucji i promocji; R.10 Wdrażanie marketingu lateralnego. Załącznik: Przypomnienie podstaw marketingu lateralne go.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, ISSN 1896-382X; Nr 55)
1. Konkurencyjność podmiotów na ewoluujących rynkach: Zachowania firm na rynku transportu morskiego w warunkach kryzysu gospodarczego; Oddziaływanie polityki pieniężnej na rynek samochodów osobowych w Polsce; Partnerstwo i komunikacja między podmiotami rynku pracy; Systemy informatyczne w tworzeniu wartości dodanej w usługach sektora TSL (transport-spedycja-logistyka); Źródła przewagi konkurencyjnej mikroprzedsiębiorstw rodzinnych; Wiedza marketera wobec konkurencji w przekształcającej się gospodarce; Uwarunkowania partnerstwa i współpracy w łańcuchach dostaw - wyniki badań; Opieka farmaceutyczna jako innowacyjny instrument konkurowania na rynku aptecznym; Źródła przewagi konkurencyjnej w bankowości detalicznej w świetle badań; Uwarunkowania rozwoju systemów franchisingowych w handlu detalicznym w Polsce; Konkurencyjność podmiotów działających na rynku usług edukacyjnych; Niepewność i ryzyko w podejmowaniu decyzji; Instrumenty konkurowania stosowane przez MSP w dobie kryzysu finansowego; Intensywność konkurencji na rynku pracy codziennej w ocenach wydawców; 2. Rozwój działań marketingowych w organizacjach: Ocena jakości usług medycznych na przykładzie prywatnej placówki medycznej w Zielonej Górze; Znaczenie marketingu w rozwiązywaniu ekonomicznych problemów rolnictwa; Konsumencka ocena marketingowej oferty bezpośrednich kanałów dystrybucji żywności; Kształtowanie asortymentu jako determinanta sytuacji ekonomicznej przedsiębiorstw handlu detalicznego; Wybrane aspekty diagnozy wizerunku zakładu opieki zdrowotnej na przykładzie GPSK UM w Poznaniu; Kształtowanie marki przedsiębiorstwa na przykładzie Grupy PZU; Marketing a umiędzynarodowienie działalności usługowej; Rola marketingu w doskonaleniu usług komunalnych na przykładzie PGK sp. z o.o. Koszalin; Trendy w kampaniach marketingowych na polskim rynku cyfrowych aparatów fotograficznych; Lokowanie produktu w przekazach audiowizualnych w kontekście regulacji prawnych Unii Europejskiej; Znaczenie działalności marketingowej w procesach kooperacyjnych przedsiębiorstw; 3. Społeczna odpowiedzialność biznesu: Wykorzystanie koncepcji odpowiedzialności biznesu w działalności instytucji finansowych na rynku polskim; Percepcja działalności organizacji non-profit a religijność otoczenia - rekomendacje dla komunikacji; Komunikacja z klientem w ramach marketingu ekologicznego; Realizacji wewnętrznego aspektu społecznej odpowiedzialności biznesu; Ocena komunikacji marketingowej szkół wyższych przez studentów III stopnia w świetle badań; Odpowiedzialność społeczna biznesu jako element działań marketingowych; Ewolucja ekokonsumpcji i idei zrównoważonego rozwoju jako czynnik wpływający na zachowania podmiotów rynkowych; Dążenie do społecznej odpowiedzialności wobec środowiska naturalnego jako szansa na powodzenie przedsiębiorstw na rynku lubelskim; 4. Znaczenie komunikacji na globalnym rynku: Kodowanie przekazu w kontekście kulturowym - studium reklam społecznych w świetle kontinuum kultur narodowych Halla; Postawy Polaków wobec reklamy w latach 1992-2009 w świetle badań wtórnych; Promocja marek lokalnych przez firmy francuskie na polskim rynku; Modele komunikacji międzykulturowej; Formy i warianty stosowania marki w komunikacji marketingowej; Ewolucja strategii firm medialnych w dobie konwergencji; Wpływ czynników kulturowych na decyzje nabywcze turystów (przykład Polski i Hiszpanii); Znaczenie reklamy w procesach decyzyjnych konsumentów; Wpływ reklamy telewizyjnej na zachowania nabywców - wyniki badań; Wybrane aspekty komunikacji marketingowej w kontekście różnic kulturowych; Kultura narodowa i kultura organizacyjna - komunikacja w firmach z kapitałem zagranicznym; 5. Internet w komunikacji marketingowej: Możliwości i korzyści z wykorzystania Internetu w kontaktach firm ubezpieczonych z klientami; Konsument na rynku e-handlu w wybranych krajach Unii Europejskiej (świetle wyników badań); Czynniki sukcesu działań marketingowych w wirtualnych światach; Sponsorowane społeczności internetowe; Wykorzystanie innowacyjności społeczności internetowych jako sposób uzyskania przewagi konkurencyjnej; Funkcjonowanie e-handlu w Polsce; Profil konsumenta aukcji internetowych; Marketingowe aspekty Secondo Life; Rola społeczności internetowych w komunikacji marketingowej; Marketing społecznościowy czynnikiem przewagi konkurencyjnej na współczesnym rynku; Internet w handlu żywnością.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Rola marketingu na nowoczesnym rynku towarowym, 2.Zachowania konsumenckie na rynku, 3.Partnering w warunkach rosnącej kaonkurencji rynkowej, 4.Długookresowa strategia rozowju partneringu w firmie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Media masowe w systemie europejskiego prawa wspólnotowego; Media masowe w prawie rynku wewnętrznego; Media masowe we wspólnotowym prawie konkurencji; Media masowe w świetle polityki i dziedzin wspólnotowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 341 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Treść i uwarunkowania zarządzania przedsiębiorstwem w przestrzeni marketingowej, 2.Funcje zarządzania marketingiem, 3.Klasyczne metody zarządzania przedsiębiorstwem w przestrzeni marketingowej, 4.Współczesne metody zarządzania przedsiębiorstem w przestrzeni marketingowej, 5.Wybrne problemy zarządzania przedsiębiorstwem w przestrzeni marketingowej. Metody współpracy z klientami
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
CZ.I Teoria i metodologia : 1. Pozycja konkurencyjna, konkurencyjność i zdolność konkurencyjna gospodarki, 2.Pozycja konkurencyjna, konkurencyjność i zdolność konkurencyjna przedsiębiorstwa, 3.Metody i miary. Cz. II Systemy i polityka gospodarcza a konkurencyjność : 4.Tendencje zmian w pozycji konkurencyjnej Stanów Zjednoczonych, krajów Unii europejskiej i Japonii, 5.Stany Zjednoczone we współczesnej gospodarce światowej - źródła dominacji, 6.Międzynarodowa zdolność konkurencyjna krajów Unii Europejskiej, 7.Międzynarodowa zdolność konkurencyjna krajów Azji Wschodniej. Cz. III Strategia budowy zdolności konkurencyjnej Polski : 8.Diagnoza zdolności konkurencyjnej gospodarki Polski, 9.Strategia rozwoju atrakcyjnej i konkurencyjnej gospodarki Polski
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Przewaga konkurencyjna w biznesie międzynarodowym, 2.Globalny charakter współczesnej konkurencji, 3.Konkurencyjność globalna przedsiębiorstw
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Podstawowe zagadnienia ekonomii 2. Mechanizm funkcjonowani arynku 3. Elastyczność popytu i podaży 4. Teoria wyboru konsumenta 5. Teoria popytu konsumenta 6. Teorie produkcji 7. Teoria kosztów i zysków 8. Konkurencja doskonała 9. Monopol pełny 10. Konkurencja monopolistyczna 11. Teorie oligopolu 12. Rynek czynników wytwórczych 13. Ekonomia dobrobytu 14. Niedoskonałości mechanizmu rynkowego i rola rządu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.I Wprowadzenie: 1. Ekonomia a polityka, 2. Narzędzia analizy ekonomicznej, 3. Popyt, podaż i rynek. Cz.II Mikroekonomia pozytywna: 4. Elastyczność popytu i podaży, 5. Decyzje konsumenta, 6. Decyzje o podaży - wprowadzenie, 7. Koszty a wielkość podaży, 8. Konkurencja doskonała i czysty monopol, 9. Struktura rynku i konkurencja niedoskonała, 10. Rynek pracy, 11. Różne rodzaje pracy, 12 .Rynki czynników produkcji i podział dochodu, 13. Ryzyko i informacja, 14. Gospodarka oparta na informacji. Cz.III Ekonomia dobrobytu: 15. Ekonomia dobrobytu, 16. Wydatki i dochody publiczne, 17. Polityka przemysłowa i polityka ochrony konkurencji, 18. Czy warto sprywatyzować monopol naturalny?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej