Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(26)
ebookpoint BIBLIO
(2)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(26)
Publikacje naukowe
(6)
E-booki
(3)
Dostępność
dostępne
(21)
tylko na miejscu
(20)
Placówka
Wypożyczalnia
(21)
Czytelnia
(20)
Autor
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(3)
Bańka Waldemar
(2)
Romanowska Maria (1947- )
(2)
Barkov Sergej Aleksandrovič
(1)
Bieda Jolanta
(1)
Czopek Jakub
(1)
Durska Małgorzata
(1)
Dusza Bożena
(1)
Godawa Grzegorz
(1)
Grabowska Tatiana
(1)
Gruszczyńska-Malec Grażyna
(1)
Gurba Ewa
(1)
Hallada Marek
(1)
Heyde Anke von der
(1)
Hofstede Geert
(1)
Hofstede Gert Jan
(1)
Jędrych Elżbieta
(1)
Kalemba Marcelina
(1)
Kaliszewska Małgorzata
(1)
Kamińska-Małek Aleksandra (1976- )
(1)
Karcz-Taranowicz Eugenia
(1)
Klasińska Barbara
(1)
Kocór Maria
(1)
Kostera Monika
(1)
Kosz-Szumska Justyna
(1)
Koszutska Olga
(1)
Kowalewski Michał
(1)
Kowalik-Paluch Katarzyna
(1)
Krawczyk-Bryłka Beata
(1)
Kryk Gabriela
(1)
Kuc Bolesław Rafał (1944-2022)
(1)
Linde Boris von der
(1)
Lipińska-Grobelny Agnieszka
(1)
Mamroł Andrzej
(1)
Minkov Michael
(1)
Musiał Emilia
(1)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(1)
Ostrowska Małgorzata
(1)
Ostrowski Kazimierz
(1)
Penc Józef (1939-2017)
(1)
Popieluch Karina
(1)
Przewoźnik Sylwia
(1)
Raszewska-Skałecka Renata
(1)
Rzewucka Paulina
(1)
Sikora Jan (1947- )
(1)
Sikorski Czesław (1943- )
(1)
Staszewska Jolanta (1960- )
(1)
Stefańska-Matuszyn Maria
(1)
Szabłowski Józef
(1)
Tebekin Aleksej Vasilʹevič
(1)
Tomczak Michał
(1)
Trabernacka Magdalena
(1)
Urbańska Magda
(1)
Waloszek Danuta (1947- )
(1)
Wasylewicz Magdalena
(1)
Wereszczyńska Katarzyna
(1)
Wierzchosławska Agnieszka
(1)
Ławski Wiktor
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(17)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(27)
Rosja
(2)
Język
polski
(27)
rosyjski
(2)
Temat
Konflikt
(17)
Organizacja
(13)
Kadry
(7)
Kultura organizacyjna
(6)
Zarządzanie
(6)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(5)
Menedżerowie
(4)
Motywacja
(4)
Negocjacje
(4)
Przedsiębiorstwo
(4)
Relacje międzyludzkie
(4)
Konflikt interpersonalny
(3)
Konflikt społeczny
(3)
Motywacja pracy
(3)
Organizacja -planowanie
(3)
Praca
(3)
Decyzje
(2)
Innowacje
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Ocena pracowników
(2)
Oceny pracowników
(2)
Organizacja ucząca się
(2)
Przywództwo
(2)
Rozwiązywanie konfliktów
(2)
Stosunki interpersonalne
(2)
Współdziałanie
(2)
Zachowanie organizacyjne
(2)
Zarządzanie projektami
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Zatrudnienie
(2)
Zawód
(2)
Adaptacja zawodowa
(1)
Administracja publiczna
(1)
Aktywność fizyczna
(1)
Badania naukowe
(1)
Barwy
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Czasopismo pedagogiczne
(1)
Dostęp do oświaty
(1)
Dyscyplina szkolna
(1)
Dziecko w wieku wczesnoszkolnym
(1)
E-learning
(1)
Edukacja informacyjna
(1)
Edukacja medialna
(1)
Edukacja miedzykulturowa
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Egalitaryzm
(1)
Etnopsychologia
(1)
Fonoholizm
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Hermeneutyka
(1)
Historia wychowania
(1)
Informacja
(1)
Innowacje pedagogiczne
(1)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Inwestycje zagraniczne
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Kariera
(1)
Komunikacja internetowa
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Komunikacja wewnętrzna
(1)
Komunikacja wizualna
(1)
Konflikt szkolny
(1)
Kontrola
(1)
Kryzys edukacji
(1)
Kształcenie
(1)
Kształcenie nauczycieli
(1)
Kultura
(1)
Kultura pracy
(1)
Mediacja szkolna
(1)
Metoda projektów
(1)
Metody wychowawcze
(1)
Mobbing
(1)
Motywacja uczenia się
(1)
Młodzi dorośli
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczanie zintegrowane
(1)
Nauczyciele
(1)
Negocjajce
(1)
Odmienność kulturowa
(1)
Odpowiedzialność cywilna
(1)
Organizacje
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Pluralizm społeczny
(1)
Poczucie własnej skuteczności
(1)
Pokolenie Z
(1)
Polska
(1)
Postawy
(1)
Praca socjalna
(1)
Praca zespołowa
(1)
Produkcja
(1)
Profilaktyka szkolna
(1)
Prześladowanie w miejscu pracy
(1)
Przydatność zawodowa
(1)
Psychologia
(1)
Płaca
(1)
Temat: dzieło
Nowa Sztuka (czasopismo)
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Bydgoszcz (woj. kujawsko-pomorskie)
(1)
Kraków (woj. małopolskie ; okolice)
(1)
Opole (woj. opolskie)
(1)
Polska
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Węgry
(1)
Gatunek
Podręcznik
(5)
Praca zbiorowa
(3)
Opracowanie
(2)
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(10)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
29 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera i Służby Pracowniczej ; Zeszyt 105/98)
R.1 Charakterystyka konfliktu w zakładzie pracy: Pojęcie konfliktu; Źródła konfliktów; Funkcje konfliktów; Społeczna strefa konfliktów w zakładzie pracy. R.2 Konflikty w miejscu pracy: K. interpersonalne; K. międzygrupowe; K. organizacyjne; K. przetarg (k. negocjacyjny); K. innowacyjne; K. etyczne. R.3 Metody zarządzania konfliktami w miejscu pracy (zapobieganie, skuteczne rozwiązywanie i wydobywanie cech pozytywnych konfliktu): Tradycyjne metody zarządzania; Nowoczesne metody zarządzania; Inne nowoczesne metody zarządzania konfliktem. R.4. Rola menedżera w zarządzaniu konfliktem w miejscu pracy: Etapy zarządzania konfliktem; Style zarządzania Praktyczne rady w zarządzaniu konfliktem; Znaczenie cech społeczno- zawodowych menedżera w rozwiązywaniu konfliktu; Zasady sukcesu menedżerskiego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie do zarządzania organizacją; 2. Ewolucja teorii organizacji i zarządzania; 3. Planowanie - cele, rodzaje i procedura; 4. Zarządzanie strategiczne; 5. Podejmowanie decyzji i narzędzia zarządzania; 6. Organizowanie - cele i zadania; 7. Zarządzanie zasobami ludzkimi; 8. Przewodzenie w organizacji; 9. Konflikty w organizacji; 10. Kontrola; 11. Zarządzanie jakością; 12. Kultura organizacji; 13. Reengineering jako metoda doskonalenia organizacji; 14. Systemy informacyjne organizacji; 15. Organizacja wirtualna, 16. Zarządzanie wiedzą [w wyd. z 2004 r.]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie do zarządzania organizacją; 2. Ewolucja teorii organizacji i zarządzania; 3. Planowanie - cele, rodzaje i procedura; 4. Zarządzanie strategiczne; 5. Podejmowanie decyzji i narzędzia zarządzania; 6. Organizowanie - cele i zadania; 7. Zarządzanie zasobami ludzkimi; 8. Przewodzenie w organizacji; 9. Konflikty w organizacji; 10. Kontrola; 11. Zarządzanie jakością; 12. Kultura organizacji; 13. Reengineering jako metoda doskonalenia organizacji; 14. Systemy informacyjne organizacji; 15. Organizacja wirtualna, 16. Zarządzanie wiedzą [w wyd. z 2004 r.]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (4 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie do zarządzania organizacją; 2. Ewolucja teorii organizacji i zarządzania; 3. Planowanie - cele, rodzaje i procedura; 4. Zarządzanie strategiczne; 5. Podejmowanie decyzji i narzędzia zarządzania; 6. Organizowanie - cele i zadania; 7. Zarządzanie zasobami ludzkimi; 8. Przewodzenie w organizacji; 9. Konflikty w organizacji; 10. Kontrola; 11. Zarządzanie jakością; 12. Kultura organizacji; 13. Reengineering jako metoda doskonalenia organizacji; 14. Systemy informacyjne organizacji; 15. Organizacja wirtualna, 16. Zarządzanie wiedzą [w wyd. z 2004 r.]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Pracownik organizacji - człowiekiem dorosłym, 2. Współczesne paradygmaty zarządzania zasobami ludzkimi, 3. Ewolucja podejścia do zarządzania zasobami ludzkimi, 4. Strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi, 5. Zarządzanie zasobami ludzkimi jako funkcja menedżerska, 6. Kierowanie ludźmi w przekształcających się organizacjach, 7. Proces komunikowanie się w organizacji, 8. Rozwój i kariera w organizacji, 9. Szkolenie w firmie, 10. System motywowanie w przedsiębiorstwie, 11. Zarządzanie przez kulturę, 12. Zarządzanie wiedzą w organizacji, 13. Budowanie zespołów w organizacji, 14. Kierowanie zespołem zadaniowym w organizacji, 15. Konflikty w organizacji, 16. Rola kultury w zarządzaniu różnorodnością narodową
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I. STRATEGICZNE ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI: Rozdział 1. Strategia zarządzania organizacją; Rozdział 2. Budowanie strategii zarządzania zasobami ludzkimi. Część II. BUDOWANIE ZASOBÓW LUDZKICH ORGANIZACJI: Rozdział 3. Budowanie wizerunku pracodawcy; Rozdział 4. Nowoczesne metody rekrutacji pracowników; Rozdział 5. Wybrane elementy procesu doboru pracowników; Rozdział 6. Procedury wprowadzenia nowego pracownika do organizacji. Część III. RELACJE MIĘDZYLUDZKIE W ORGANIZACJI: Rozdział 7. Specyfika pracy zespołowej; Rozdział 8. Konflikt w organizacji; Rozdział 9. Negocjacje w organizacji; Rozdział 10. Zjawisko mobbingu we współczesnym środowisku pracy; Rozdział 11. Budowanie systemu ocen pracowniczych i wynagradzania pracowników. Część IV. WSPÓŁCZESNE WYZWANIA ZZL: Rozdział 12. Zarządzanie zmianą i projektami z perspektywy zasobów ludzkich; Rozdział 13. Społeczna odpowiedzialność organizacji w zarządzaniu zespołami pracowników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. menedżerowie i ich zadania w nowoczesnej organizacji, 2. Zachowania i uczestnictwo ludzi w organizacji, 3. Przywództwo wyzwaniem dla współczesnego kierownika, 4. Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji, 5. Determinanty zarządzania zasobami ludzkimi w procesie transformacji, 6. Planowanie zatrudnienia i pozyskiwanie pracowników sprzyjających powodzeniu organizacji, 7. Kierowanie zespołami pracowniczymi, 8. Ocenianie i rozwój pracowników, 9. Wynagradzanie pracowników, 10. Proces komunikowania się w przedsiębiorstwie, 11. rozwiązywanie konfliktów w przedsiębiorstwie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
E-book
W koszyku

W prezentowanej książce zjawisko wielopracy oglądane jest z perspektywy psychologicznej, chodzi tu bowiem o zrozumienie mechanizmów funkcjonowania człowieka w sytuacji zaangażowania w wiele rodzajów pracy jednocześnie. To niezmiernie ważny problem współczesnej psychologii pracy. Autorka włącza się tym samym w nurt badań nad najważniejszą przemianą cywilizacyjną naszych czasów w zakresie stosunków pracy, jakim jest przemiana form i systemów zatrudnienia.
Autorka zrealizowała poważny projekt, który przynosi nową wiedzę na temat psychologicznych uwarunkowań i konsekwencji zaangażowania w pracę na zasadzie łączenia obowiązków. To nie są przysłowiowe psychologiczne „trzy grosze" dorzucone do istniejącej wiedzy na temat zjawiska wielopracy, lecz naświetlające nowe, nieznane jej aspekty. To stanowi osobną wartość, jaką jest wiedza psychologiczna, umożliwiająca zajęcie „istotnego stanowiska” w kwestii wielopracy. Ważnym osiągnięciem Autorki jest pokazanie możliwości integrowania wiedzy psychologicznej (w tym wypadku zgrabne połączenie wyników badań na temat funkcjonowania rodziny, badań nad jakością życia, dobrostanem, zadowoleniem z pracy i życia). A także, co nie mniej ważne, pokazanie perspektywy nowych badań, ponieważ lektura pracy nasuwa nowe pytania i zachęca do szukania odpowiedzi.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Informatycznej w Warszawie / Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Informatyczna w Warszawie ; 18/2005)
1. Innowacje jako czynnik dynamiczności w zarządzaniu przedsiębiorstwem, 2. Rola menedżera w rozwiązywaniu sytuacji konfliktowych w organizacji, 3. Efektywna komunikacja interpersonalna - czynnik determinujący skuteczne zarządzanie współczesną organizacją, 4. Znaczenie rynku pieniężno-kapitałowego dla rozwoju polskich przedsiębiorstw, 5.Mechanizmy przepływu wybranych instrumentów rynku finansowego w warunkach globalizacji, 6. Zmiany w polsko-rosyjskich kontaktach handlowych w warunkach członkostwa Polski w UE, 7. Konsekwencje dla turystyki przyjazdowej do Polski w związku z wprowadzeniem wiz dla Rosjan po akcesji Polski do Unii Europejskiej, 8. Transformacja systemowa a upadłość przedsiębiorstw na Ukrainie, 9. Oczekiwania i motywacje ludzi w organizacji, 10. Mierniki oceny efektywności w bibliotekach szkół akademickich a marketing biblioteczny
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej