Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(60)
Forma i typ
Książki
(56)
Czasopisma
(4)
Dostępność
tylko na miejscu
(52)
dostępne
(36)
Placówka
Wypożyczalnia
(36)
Czytelnia
(52)
Autor
Gierula Marian
(4)
Szostok Patrycja
(4)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(3)
Wielopolska-Szymura Mirosława
(3)
Dzierżyńska Jolanta
(2)
Grzesiok-Horosz Agnieszka
(2)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(2)
Kaczmarek Bożydar
(2)
Kraus Ewa (1971- )
(2)
Nęcki Zbigniew
(2)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(2)
Pawłowska Ilona
(2)
Sokół Zofia
(2)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(2)
Wojcik Krystyna
(2)
Ślęczka Kazimierz
(2)
Aksamit Radosław
(1)
Alantiejewa Tatiana
(1)
Barge J. Kevin
(1)
Bartkowicz Anna
(1)
Baudrillard Jean
(1)
Benedikt Antoni
(1)
Bezwińska-Walerjan Anna
(1)
Bodzioch-Bryła Bogusława
(1)
Buchowski Michał
(1)
Bugajski Marian
(1)
Błaszczyk Klaudia
(1)
Celej Piotr (1981- )
(1)
Cieśla Anna
(1)
Cyz Paweł
(1)
Dohnal Tomáš
(1)
Dudek Wiesław
(1)
Ehninger Douglas
(1)
Filipiak Marian
(1)
German Kathleen
(1)
Gierula Joanna
(1)
Gołębiewska Maria
(1)
Gronbeck Bruce E
(1)
Guzek Damian
(1)
Gębczyk Dagmara
(1)
Głodowski Włodzimierz
(1)
Hoffmannová Jana
(1)
Hrazdíra Eduard
(1)
Izdebski Paweł
(1)
Iłowiecki Maciej
(1)
Jachimowski Marek
(1)
Jakubowska Urszula
(1)
Jandová Soňa
(1)
Jaworska Aleksandra
(1)
Jędrych Elżbieta
(1)
Kalichová Miriam
(1)
Kamińska-Szmaj Irena
(1)
Kieliś Izabela
(1)
Kisilowska Małgorzata
(1)
Klekot Ewa
(1)
Kobylińska Dorota
(1)
Kornaszewska-Polak Monika (1972- )
(1)
Krieger-Kneja Jolanta
(1)
Krzemińska Wanda
(1)
Królak Sławomir
(1)
Kubik Jolanta
(1)
Kucharski Adam
(1)
Kłoskowicz Malgorzata
(1)
Lakomy Lilianna
(1)
Lakomy Mirosław
(1)
Larkin Judy
(1)
Leach Edmund
(1)
Leathers Dale G
(1)
Majewska Małgorzata
(1)
Maliszewski Wojciech J
(1)
Markiewicz Katarzyna
(1)
Markiewicz-Patkowska Julita
(1)
Matusek Beata (1975- )
(1)
Maćkowska Renata
(1)
Michajłow Siergiej
(1)
Miczka Tadeusz
(1)
Mielczarek Tomasz
(1)
Molęda-Zdziech Małgorzata
(1)
Monroe Alan H
(1)
Morreale Sherwyn P
(1)
Mucha Paulina
(1)
Nass Clifford
(1)
Nikodemska-Wołowik Anna Maria
(1)
Nowak Bożena
(1)
Nowak Piotr
(1)
Oleksy Grzegorz
(1)
Oniszczuk Zbigiew
(1)
Paluchowski Władysław J
(1)
Paprocka-Piotrowska Urszula
(1)
Paszek Jerzy
(1)
Pawelski Leszek
(1)
Pawełczyk Piotr
(1)
Piekot Tomasz
(1)
Piontek Dorota
(1)
Pisarek Walery
(1)
Podgórska Joanna
(1)
Przybyła Violetta
(1)
Próchnicka Maria
(1)
Reeves Byron
(1)
Regester Michael
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(14)
2000 - 2009
(44)
1990 - 1999
(2)
Kraj wydania
Polska
(60)
Język
polski
(60)
Temat
Komunikacja społeczna
(45)
Środki masowego przekazu
(20)
Język
(8)
Public relations
(7)
Stosunki interpersonalne
(7)
Internet
(6)
Komunikacja niewerbalna
(6)
Dziennikarze
(5)
Socjotechnika
(5)
Interakcje społeczne
(4)
Komunikacja międzykulturowa
(4)
Społeczeństwo informacyjne
(4)
Blogi
(3)
Dziennikarstwo
(3)
Grupy społeczne
(3)
Kultura
(3)
Kultura masowa
(3)
Manipulacja (psychol.)
(3)
Nauczanie
(3)
Psychologia społeczna
(3)
Public relations w internecie
(3)
Reklama
(3)
Struktura społeczna
(3)
Kadry
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Konwergencja mediów
(2)
Kultura audiowizualna
(2)
Menedżerowie
(2)
Nauczyciele
(2)
Opinia publiczna
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Psychologia
(2)
Płaca
(2)
Społeczeństwo
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Administracja publiczna
(1)
Akty mowy
(1)
Antropologia społeczna
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Biblioteki wirtualne
(1)
Cenzura
(1)
Czasopisma kobiece
(1)
Dokumenty elektroniczne
(1)
Dyskurs (filoz.)
(1)
Dyskusja
(1)
Dziecko
(1)
Ekonomia
(1)
Elektroniczna wymiana danych
(1)
Etyka społeczna
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Globalizacja
(1)
Grupy nacisku
(1)
Handel międzynarodowy
(1)
Informacja publiczna
(1)
Informacja wizualna
(1)
Interfejs użytkownika
(1)
Języki
(1)
Językoznawstwo
(1)
Komputery
(1)
Komuniakcja społeczna
(1)
Komunikacja polityczna
(1)
Komunikacja społeczna -- psychologia
(1)
Komunikacja społeczna- internet
(1)
Komunikacja symboliczna
(1)
Komunkacja społeczna
(1)
Konflikt
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Logika
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing sieciowy
(1)
Misteria (kulty)
(1)
Motywacja pracy
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Nauki społeczne
(1)
Nałóg
(1)
Negocjacje
(1)
Negocjajce
(1)
Niepowodzenia szkolne
(1)
Norma językowa
(1)
Ocena pracowników
(1)
Oceny pracowników
(1)
Organizacja
(1)
Osobowość
(1)
Oswiata
(1)
Outplacement
(1)
Oświata
(1)
Perswazja
(1)
Podpis elektroniczny
(1)
Polityka a środki masowego przekazu
(1)
Praca pozalekcyjna
(1)
Pragmatyka lingwistyczna
(1)
Prasa
(1)
Prasa (wydawnictwa)
(1)
Prawo autorskie
(1)
Prawo pracy
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Prezentacje i wystąpienia -- podręcznik
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przywództwo
(1)
Psycholingwistyka
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
Temat: miejsce
Arabskie, kraje
(1)
Armenia
(1)
Iran
(1)
Rosja
(1)
Gatunek
Czasopismo naukowe
(4)
Czasopismo prasoznawcze
(3)
Czasopismo pedagogiczne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(3)
Edukacja i pedagogika
(1)
60 wyników Filtruj
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Rocznik Prasoznawczy , ISSN 1897-5496 ; Rok 7/2013)
Rocznik, 2007-
1. Rozprawy i artykuły: Czasopisma dla kobiet na Śląsku w latach 1876-1939; Prawo prasy do informacji publicznej; Polska lokalna w prasie centralnej ostatniej dekady PRL; Hazardyzacja mediów; Wybrane aspekty rzetelności dziennikarskiej w Polsce i Hiszpanii- perspektywa porównawcza; 2. Komunikaty i materiały: Lokalne komunikowanie publiczne w województwie śląskim- komunikat z badań; 67 lat na rynku - zarys historii "Dziennika Zachodniego", największej gazet regionalnej w Polsce; 3. Recenzje i sprawozdania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Rocznik Prasoznawczy , ISSN 1897-5496 ; Rok 5/2011)
Półrocznik, 2007-
1. Przekształcenia przestrzeni medialnej województwa śląskiego; 2. System medialny w Armenii. Historia i współczesność; 3. Gazeta "Daily National Intelligencer" i jej redaktorzy; 4. Karol Kurylu- redaktor "Sygnałów" i "Odrodzenia"; 5. Zjawisko newsowości- zarys zagadnienia na przykładzie Radia Katowice i "Echa Miasta Katowice"; 6. Radiofonia w okresie transformacji ustrojowej w regionie świętokrzyskim; 7. Dyrektywa "kabel-satelita" a polskie prawo autorskie; 8. Wybory samorządowe 2010 na łamach "Wiadomości Zagłębia" i "Kuriera Miejskiego"; 9. Telewizja jako zagrożenia dla rodziny.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Język w komunikowaniu / Marian Bugajski. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2006. - 357 s. : rys. ; 21 cm.
Część I: Zagadnienia ogólne. 1. Społeczne zadania językoznawstwa normatywnego. 2. Ważniejsze stanowiska w tradycji kultury języka. 3. Między kulturą języka a lingwistyką normatywną. Część II: Świadomość językowa. 3. Świadomość językowa a świadomość lingwistyczna. 5. Początki polskiej świadomości językowej. Część III: Rozwój polskiej myśli normatywnej. 6. W trosce o język ojczysty. 7. Kultura języka jako jeden z przejawów kultury. 8. Ku naukowości kultury języka. 9. Sprawność językowa. 10. Lapsologiczny nurt w kulturze języka. 11. Kultura języka a socjolingwistyka. 12. Zagadnienie nowomowy w językoznawstwie normatywnym. 13. Problemy aksjologiczne - kultura słowa. 14. Pragmatyczne aspekty kultury języka. 15. Kategoria oficjalności - nieoficjalności w kulturze języka. 16. Literatura a kultura języka. 17. Kultura języka dziś. Część IV: Normatywne aspekty języka. 18. Glottopolityka a kultura języka. 19. Warunki funkcjonowania języka. 20. Przeobrażenia języka. 21. Doskonalenie języka. 22. Realne możliwości oddziaływania na język. Część V: Komunikacyjne aspekty języka. 23. Język w interakcjach kulturowych. 24. Przejawy snobizmu w komunikacji językowej. 25. Niektóre przyczyny obecnego stanu polszczyzny. 26. Odbiorca i adresat w procesie komunikacji. 27. O niektórych aspektach perswazji językowej. 28. Sytuacyjne i kontekstowe uwarunkowania komunikacji językowej. 29. Uwagi o współczesnej komunikacji medialnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Pragmatyka i semantyka mowy : studia i analizy / komitet red. Jolanta Antas, Zofia Berdychowska, Marcela Świątkowska, Elżbieta Tabakowska ; 5)
1. Słowo wstępne, 2. Nadawca i odbiorca - pełnoprawnymi uczestnikami zdarzenia komunikacyjnego. W poszukiwaniu narzędzia opisu, 3. Składowe komunikacyjnego zdarzenia językowego, 4. Umniejszacz jak typ nadawcy, 5. O perlokucyjnych reakcjach na językowe działania deprecjonujące czyli zachowania odbiorcy, 6. Tekstotwórcze warunki deprecjacji, 7. To nie ja tak myślę, cały świat tak myśli. Perswazyjna funkcja konstrukcji językowych, wprowadzających do wypowiedzi subiektywnej pozorną obiektywność
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Utożsamianie przekazu medialnego z rzeczywistością; Maniery; osobowość; Media i emocje; Media i role spo- łeczne; Media a forma
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Czym jest kultura?, 2.CZym jest komunikowanie, 3.Tożsamość a komunikowanie, 4.Percepcja a komunikowanie, 4.Kultura a zachowanie, 6.Niechęć do innych/obcych, 7.Język a komunikowanie, 8.Komunikowanie niewerbalne, 9.Instytucje społeczne, 10.Kompetentne komunikowanie międzykulturowe
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zamiast wstępu. O demontażu świadomości i świata przed stawionego; Człowiek w technologii. Benjamina szkic do portretu; Montaż i kultura atrakcji; Kultura medialna i wybór etyczny według Kierkegaarda; Postulaty odnowionej estetyki w kontekście antropologii i aksjologii; Kamp jako postawa estetyczna. O postmodernistycznych uwikłaniach; Telewizja jako sztuka postmodernistyczna; Pytania o estetykę obrazu cyfrowego; Pytania o postmodernistyczne kino; Znaczenia i wartości w reklamie. Analiza kulturologiczna; O samozwrotności tekstu reklamowego; Estetyka i anestetyka w reklamie społecznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie ; Cz.I Jak przemawiać publicznie i krytycznie słuchać : 1. Odpowiedzialność mówcy w czasach podziałów społecznych ; 2. Początek , czyli gdzie zaczyna się odpowiedzialność ; 3. Krytyczny odbiór wygłaszanych tekstów ; 4. Przemawianie publiczne a życie kulturalne . Cz.II Odpowiedzialność mówcy a planowanie i przygotowanie przemowy : 5. Jak zrozumieć publiczność ; 6. Szukanie materiałów ilustrujących ; 7. Wykorzystanie materiałów ilustrujących ; 8. Organizacja przemówienia i sporządzenie konspektu ; 9. Wprowadzenie i zakończenie przemówienia . Cz.III Odpowiedzialna prezentacja : 10. Jak nadać przemówieniu kształt językowy ; 11. Jak wygłaszać przemówienie ; 12. Jak posługiwać się pomocami wizualnymi . Cz.IV Rodzaje przemówień publicznych : 13. Przemówienia mające na celu informować ; 14. Przemówienia mające na celu przekonywać ; 15. Argumentacja i myślenie krytyczne .
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 808.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 808.5 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Rocznik Prasoznawczy , ISSN 1897-5496 ; Rok 4/2010)
Rocznik, 2007-
1. Rozprawy i artykuły: Cechy publicystyki Adama Skwarczyńskiego na tle rozwoju stronnictwa Józefa Piłsudskiego do roku 1926; Uwarunkowania prawne funkcjonowania cenzury w PRL; Problemy współczesnego dziennikarstwa arabskiego; 2. Komunikaty i materiały: "Obok wielkiej powieści- wielki reportaż". Recepcja krytyczne reportaży Lucjana Wolanowskiego. Przegląd wybranych recenzji; Prasa dla Polaków w Irlandii; Telewizja cyfrowa w Polsce- uwarunkowania prawne i organizacyjne; Nagłówek w sieci. Budowa i funkcja nagłówków prasowych na przykładzie internetowego portalu miejskiego e-sosnowiec.pl; Częstochowska prasa reklamowa i bezpłatna- ekonomiczny wymiar lokalnego rynku prasowego; Strategia gazety jako element przewagi rynkowej; Przekonać kobiet, czyli o strategiach perswazyjnych w reklamach kosmetyków; 4. Recenzje i sprawozdania: Kompendium wiedzy o Kapuścińskim; Nowe spojrzenie na stary świat; Strategie medialne współczesnego świata- III konferencja Wydziału Dziennikarstwa Kubańskiego Państwowego Uniwersytetu w Krasnodarze (Rosja)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie Polskiego Stowarzyszenia Nauczycieli Twórczych ; Nr 8)
1.Można i trzeba uczyć inaczej; 2. Partnerzy i sojusznicy; 3. Nauczyciel i uczeń w szkolnej przestrzeni.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace z Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej / pod red. Maria Kocójowa ; Zeszyt 7[9] 2004)
1. Modele wyszukiwania informacji 2. Koncepcje interfejsu użytkownika 3. Interfejsy dialogowe 4. Modelowanie dialogu wyszukiwawczego 5. Wiedza systemu o użytkowniku jako podstawa prowadzenia dialogu wyszukiwawczego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Public relations w systemie komunikacji przedsiębiorstwa z otoczeniem: Pojęcie "public relations"; Przesłanki i uwarunkowania rozwoju public relations; Relacje między public relations a marketingiem. 2. Zarządzanie public relations: Cele i funkcje public relations w przedsiębiorstwie; Proces zarządzania public relations w przedsiębiorstwie; Odbiorcy działań public relations; Organizacja public relations w firmach międzynarodowych. 3. Instrumenty public relations wspierające działania promocyjne: Wprowadzenie; Współpraca marketingiem mediami; Sponsoring; Targi i wystawy; Wydarzenia specjalne. 4.Instrumenty public relations kształtujące relacje z otoczeniem: Komunikacja ze społecznością lokalną; Relacje z inwestorami; Lobbing; Wewnętrzne public relations; Rola public relations wykorzystywane w sytuacjach kryzysowych. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Terminologia procesów komunikowania. 2. Dziedziny komunikowania. Nauka: językoznawstwo, bibliometria, edukacja; Muzyka; Zarządzanie informacją. 3. Narzędzia komunikowania - nowe technologie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 002 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdział I: Społeczeństwo on-line. Nadzieje i rozczarowania. Dylematy społeczeństwa informacyjnego; Światopogląd społeczeństwa informacyjnego; Komunikowanie intrakulturowe w społeczeństwie informacyjnym: bariery i wyzwania; E-life czy a-life? Informatyzacja a stan anomii; Inteligencja emocjonalna w świecie off-line i on-line; Osobowość internauty; Internet a doświadczenia temporalne; E-pomoc. Uwarunkowania pomocniczości w Internecie; W poszukiwaniu psychologicznych mechanizmów problematycznego używania Internetu; E-handel książką. Rynek księgarski w Polsce w dobie ekspansji globalnej gospodarki internetowej; Rozdział 2: Internet a przyszłość komunikowania. Internet a nowe tendencje w dziedzinie komunikowania masowego; Komunikacja społeczna w sieci a interakcje off-line; Czy możliwa jest modlitwa przez Internet? Nieważne jak pytasz: cechy zaproszenia a skłonność do udziału w ankiecie internetowej; Społeczności wirtualne. O wspólnotowości w społeczeństwie sieciowym; Dzienniki drukowane w wersji on-line - apokalipsa czy zbawienie dla prasy codziennej? Internet jako narzędzie komunikowania się firm; Koncepcja komunikacji z wykorzystaniem środowiska 3D; Szanse i zagrożenia rozwoju polskiej administracji elektronicznej; Internet w procesie komunikowania się władz samorządowych ze społecznością lokalną i regionalną; E-voting jako jeden z elementów elektronicznej demokracji na przykładzie Estonii. Rozdział 3: Kultura, język, obyczaje Internetu. Internet jako szansa dla kultury wolnej; Dynamika kreacji. Technologiczna determinanta procesów wymiany symbolicznej a socjodynamika kultury Abrahama Molesa; Wizerunek polskich tradycjonalistów katolickich w Internecie; Tradycja i nowoczesność. Islam w Internecie. Analiza polskojęzycznych stron internetowych; Między tradycją a nowoczesnością. O powieści hipertekstowej z odwołaniem do "Końca świata według Emeryka" Radosława Nowakowskiego; "Komentowanie obowiązkowe" - o wybranych aspektach funkcjonowania komentarzy internetowych; Kultura prowadzenia sporów na forum internetowym; "Nowa społeczność" i "stare wartości". Kulturowe i społeczne wymiary strony internetowej zbudowanej na podstawie nazwiska. Rozwiązania szczegółowe; Dlaczego gry typu MMORPG stają się coraz bardziej popularne? Rozdział 4: Edukacja W/I przez Internet. System internetowego wspomagania edukacji; E-learning - edukacja na odległość; Internet jako źródło informacji w nauczaniu blokowym; Internet sojusznikiem działań przybliżających tematykę niepełnosprawności; Szkolny portal internetowy w komunikacji szkoły z rodzicami i środowiskiem lokalnym; Kompetencje medialne nauczycieli języków obcych; Nauczanie przez Internet na przykładzie Polskiego Uniwersytetu Wirtualnego. Rozdział 5: Technologie i zastosowanie Internetu. Zastosowanie Internetu w marketingu bankowym; Wykorzystanie Internetu w zarządzaniu finansami jednostek samorządu terytorialnego; Integralność referencyjna w dokumentach XML zorientowanych na dane; Analiza wydajności serwerów FTP w środowisku Windows; Hurtownie danych i Internet; Zastosowanie symulacji komputerowej przy użyciu javy w rozwoju dynamicznych procesów technologicznych na przykładzie drgań swobodnych i wymuszonych o jednym stopniu swobody z tłumieniem liniowym; E-advertising jako jedno z rozwiązań internetowego biznesu; Internet jako instrument bankowości elektronicznej; XBRL w modelowaniu danych finansowych; Kryptografia w Internecie; Wizualizacja informacji z wykorzystaniem pamięci holograficznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Paradygmaty zarządzania zasobami ludzkimi, 2. Komunikacja społeczna, 3. Ocena, 4. Dwa warianty motywacji i jedna manipulacja, 5. Wiedza, 6. Sposoby i efekty kierowania personelem, 7. Społeczne tło kierowania
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Metodologia / PWN Wydawanictwo Naukowe)
1. Badanie materiałów wizualnych. Ku krytycznej metodologii badań nad wizualnością; 2. Jak posługiwać się tą książką?; 3. "Dobre oko". Analiza obrazów przy zastosowaniu interpretacji kompozycyjnej; 4. Analiza treści. Opowiadanie o tym, co (sądzisz, że) widzisz; 5. Semiologia. Obnażanie przesądów pod gładką powierzchnią piękna; 6. Psychoanaliza. Kultura wizualna, przyjemność wzrokowa i wizualne zerwanie; 7. Analiza dyskursu I. Tekst, intertekstualność i kontekst; 8. Analiza dyskursu II. Instytucje i sposoby widzenia; 9. Badania widowni. Jak ludzie oglądają telewizję; 10. Podejście antropologiczne. Bezpośrednia obserwacja życia społecznego obiektów wizualnych; 11. Zdjęcia jako część projektu badawczego. Wywiad na podstawie zdjęć, dokumentacja fotograficzna oraz inne zastosowania fotografii; 12. Przegląd metod interpretacji materiałów wizualnych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Public Relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem / Krystyna Wojcik. - Wyd. 3 zm. i rozsz. - Warszawa : PLACET, 2005. - 927 s. ; 24 cm.
Cz. I Istota, funkcje, organizowanie działalności PR: 1. Istota public relations, 2. Motywy prowadzenia działalności public relations dawniej i dziś, 3. Organizowanie działalności public realtions - rozwiązania, kadry. Cz. II Fazy przedrealizacyjne w procesie public relations: 4. Analiza stanu wyjściowego, 5. Programowanie, planowanie. Cz. III Realizacja programów public relations: 6. Skuteczne komunikowanie warunkiem realizacji programów public relations, 7. Kształtowanie ważniejszych instrumentów PR. Wykorzystywanie prostych rezerw tworzenia wizerunku, 8. Oddziaływanie na ważniejsze części otoczenia. 9. Public relations organizacji różnego typu, 10. Kontrola powykonawcza w procesie public relations. Cz. IV Public realtions wśród naukowych dyscyplin i badań za granicą i w Polsce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Public Relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem / Krystyna Wojcik. - Wyd. 4 zm. i rozszerz. - Warszawa : PLACET, 2009. - 957 s. : rys., tab. ; 24 cm.
Cz. I Istota, funkcje, organizowanie działalności PR: 1. Istota public relations, 2. Motywy prowadzenia działalności public relations dawniej i dziś, 3. Organizowanie działalności public realtions - rozwiązania, kadry. Cz. II Fazy przedrealizacyjne w procesie public relations: 4. Analiza stanu wyjściowego, 5. Programowanie, planowanie. Cz. III Realizacja programów public relations: 6. Skuteczne komunikowanie warunkiem realizacji programów public relations, 7. Kształtowanie ważniejszych instrumentów PR. Wykorzystywanie prostych rezerw tworzenia wizerunku, 8. Oddziaływanie na ważniejsze części otoczenia. 9. Public relations organizacji różnego typu, 10. Kontrola powykonawcza w procesie public relations. Cz. IV Public realtions wśród naukowych dyscyplin i badań za granicą i w Polsce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Jak Internet zmienił zasady marketingu i PR: Stare zasady marketingu i PR są nieskuteczne w dobie Internetu; Nowe zasady marketingu i PR; Bezpośrednie docieranie do nabywcy. II. Komunikacja internetowa - sposób na bezpośrednie dotarcie do nabywcy: Blogi - pozyskaj miliony propagatorów dla swojego przekazu; Nowe zasady komunikatów prasowych; Przekazywanie treści audio za pomocą podcastingu; Fora internetowe, strony typu Wiki i docelowi odbiorcy; Marketing wirusowy - gorączka rozprzestrzenia się w sieci; Bogata w treść strona internetowa. III. Plan działania - wykorzystanie potęgi nowych zasad: Jesteś tym, co publikujesz - budowanie planu marketingowego i PR; Internetowe przywództwo ideowe czyni twoją organizację wiarygodnym źródłem; Jak pisać dla nabywców; Jak treści internetowe wpływają na proces nabywczy; Jak korzystać z komunikatów informacyjnych w celu bezpośredniego dotarcia do nabywcy; Internetowy pokój medialny - drzwi otwierające drogę nie tylko do mediów; Nowe zasady komunikacji z mediami; Blogowanie jako sposób komunikacji z nabywcą; Podcasting i wideo - jak najprościej; Serwisy społecznościowe a marketing; Serach Engine Marketing - marketing wyszukiwarek internetowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. menedżerowie i ich zadania w nowoczesnej organizacji, 2. Zachowania i uczestnictwo ludzi w organizacji, 3. Przywództwo wyzwaniem dla współczesnego kierownika, 4. Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji, 5. Determinanty zarządzania zasobami ludzkimi w procesie transformacji, 6. Planowanie zatrudnienia i pozyskiwanie pracowników sprzyjających powodzeniu organizacji, 7. Kierowanie zespołami pracowniczymi, 8. Ocenianie i rozwój pracowników, 9. Wynagradzanie pracowników, 10. Proces komunikowania się w przedsiębiorstwie, 11. rozwiązywanie konfliktów w przedsiębiorstwie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej