Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(27)
Forma i typ
Książki
(26)
Publikacje naukowe
(7)
Dostępność
tylko na miejscu
(26)
dostępne
(11)
Placówka
Wypożyczalnia
(11)
Czytelnia
(26)
Autor
Borkowski Igor
(4)
Boczkowska Magdalena (1983- )
(3)
Woźny Aleksander (1953- )
(3)
Dudek Krystian
(2)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(2)
Koszembar-Wiklik Małgorzata (1970- )
(2)
Maliszewski Wojciech J
(2)
Tworzydło Dariusz
(2)
Aouil Bassam
(1)
Bartmiński Jerzy
(1)
Bodnar Adam (1977- )
(1)
Błachnio Aleksandra
(1)
Celej Piotr (1981- )
(1)
Chomczyński Piotr
(1)
Dietl Jerzy (1927-2021)
(1)
Drzewowski Mirosław
(1)
Dytman-Stasieńko Agnieszka
(1)
Garpiel Rafał
(1)
Gliszczyńska-Grabias Aleksandra
(1)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(1)
Gumkowska Anna
(1)
Kleszcz Krzysztof
(1)
Konecki Krzysztof Tomasz
(1)
Krzempek Monika
(1)
Leszczyńska Katarzyna
(1)
Majer-Baranowska Urszula
(1)
Mazur Jan
(1)
Meisner Tomas
(1)
Novak Benjamin
(1)
Olędzki Jerzy
(1)
Posern-Zieliński Aleksander
(1)
Rott Dariusz (1965- )
(1)
Sapijaszka Zofia
(1)
Schneider Małgorzata
(1)
Sokołowski Marek
(1)
Soliński Tomasz
(1)
Stasieńko Jan
(1)
Szpila Grzegorz
(1)
Ulicka Danuta
(1)
Wieruszewski Roman (1947- )
(1)
Woźny Aleksander
(1)
Wyrzykowski Mirosław
(1)
Wódz Kazimiera
(1)
Zrałek Maria (1948- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(23)
Kraj wydania
Polska
(27)
Czechy
(1)
Język
polski
(27)
Temat
Komunikacja społeczna
(20)
Środki masowego przekazu
(13)
Reklama
(5)
Język polski
(4)
Prasa (wydawnictwa)
(4)
Public relations
(4)
Internet
(3)
Dziennikarstwo
(2)
Etyka dziennikarska
(2)
Hipertekst i hipermedia
(2)
Język
(2)
Komunikacja międzykulturowa
(2)
Nauczanie na odległość
(2)
Negocjacje
(2)
Polityka
(2)
Tekst
(2)
Wolność słowa
(2)
Akty mowy
(1)
Cenzura
(1)
Chorzy
(1)
Dziennikarze
(1)
Film
(1)
Historia społeczna
(1)
Interakcja wychowawcza
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Komunikacja
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Konwergencja mediów
(1)
Kultura
(1)
Kultura masowa
(1)
Manipulacja (psychol.)
(1)
Marketing
(1)
Marketing polityczny
(1)
Mowa nienawiści
(1)
Multimedia
(1)
Nienawiść
(1)
Nowe media (komunikacja)
(1)
Organizacja
(1)
Pedagogika
(1)
Perswazja
(1)
Pluralizm społeczny
(1)
Pragmatyka lingwistyczna
(1)
Prawa człowieka
(1)
Promocja
(1)
Promocja zdrowia
(1)
Propadanda
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przekłady
(1)
Psychologia stosowana
(1)
Płeć
(1)
Regionalne środki masowego przekazu
(1)
Retoryka
(1)
Rozmowa
(1)
Społeczeństwo obywatelskie
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Systemy informatyczne
(1)
Szkolnictwo
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Teatr
(1)
Telewizja
(1)
Tolerancja
(1)
Wizerunek uczelni
(1)
Wolność mediów
(1)
Wybory prezydenckie na Ukrainie (2004)
(1)
Wykluczenie społeczne
(1)
YouTube
(1)
Zarządzanie
(1)
Świadomość regionalna
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Białoruś
(1)
Czechy
(1)
Ukraina
(1)
Węgry
(1)
Gatunek
Materiały konferencyjne
(11)
Praca zbiorowa
(2)
Literatura
(1)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(10)
Socjologia i społeczeństwo
(5)
Nauka i badania
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
27 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis. Nowe Media - Nowe w Mediach / Katedra Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego ; Nr 1)
Początek (i koniec) w ujęciu szkoły tartusko-moskiewskiej; Pierwsze strony - pośród kontrastów i metatekstów; Konfiguracja gatunkowa charakterystyczna dla pierwszej strony gazety; Współczesny redesign - analiza pierwszych stron "Słowa Polskiego", "Gazety Wrocławskiej" oraz dziennika " Słowo Polskie Gazeta Wrocławska"; Etyka na pierwszych stronach. Między reklamą a public relations (o pewnej kampanii wizerunkowej); Miejsca centralne pierwszych stron "Rzeczpospolitej", "Trybuny" i "Gazety Wyborczej"; Kultura w stylu KISS. Pierwsze, czyli proste - Keep it simple, stupid!; Funkcja początku w kinie współczesnym; Semantyczne i strukturalne funkcje czołówek filmowych; Head-line, czyli psychomachia; Ad portas. Architektura informacji portali internetowych; Sygnały początku internetowcyh legend miejskich; Sport w produkcie medialnym jako sygnał początku "ery przełomu i dobrobytu"; Wybrane aspekty socjologicznych badań nad rytualizacją w perspektywie komunikacji społecznej; Rytuał w mediach. Rytualizacja dyskursu medialnego na przykładzie przesłuchań Marka Wagnera przed Sejmową Komisją Śledczą; Autorytet, ekspert, idol - kogo chcą słuchać współcześni; Elementy uniwersalności przekazu na pierwszych stronach międzynarodowych edycji magazynu "Men's Health"; Od dziś teatr nie będzie taki sam. Rytualizacja odbioru spektaklu Oczyszczeni w polskiej krytyce teatralnej; Czarna magia pierwszych stron? Obraz Polski w brytyjskich dziennikach w przededniu rozszerzenia Unii Europejskiej; Obraz Holandii w prasie polskiej lat 1953-1957
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Media w historii, historia w mediach. Szkice z dziejów prasy dawnej: Początki funkcjonowania mediów lokalnych na Śląsku Cieszyńskim; "Gazeta Polska" przeciw "Klosom". Studium przypadku społecznej historii mediów i prawa autorskiego; Motywy sensacyjno-kryminalne na łamach wybranych tytułów prasy polskiej okresu XX-lecia międzywojennego; Od Polskiej Agencji Telegraficznej do agencji elektronicznych. Ewolucja agencji prasowych w Polsce w latach 1918-2014; "Trzeba przetrwać i nie tracić wiary". Listy Stanisława Ligonia do Franciszka Pilarka (1945-1954) - o radiu i powojennej rzeczywistości; Uregulowania prawne dotyczące cenzury; Stanisław Olszowski głównym nadzorcą partyjnej propagandy w latach 1980-1982; Jean-Jacques Servan-Schreiber - polityk, dziennikarz i twórca "L'Express"; 2. Media pod presją polityki, technologii, gospodarki. Szkice z dziejów prasy po 1989 roku: Polska prasa lewicowa po 1989 roku; Początki i ewolucja polskich memów internetowych; "Jeden Bóg, jedna ojczyzna"? O (de)konstrukcji narodu europejskiego w dobie Internetu; Internetowe oblicza prasy lokalnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.I Media a uczelnie : 1.Rola mediów w kształtowaniu wizerunku nauki i jakości ksztaćłenia, 2. Edukacja w medialnym stereotypie, 3. Debata publiczna a tworzenie polityki wobec szkół wyższych, 3. Unia Europejska a promocja i oferta edukacyjna polskich uczelni. Cz.II Znaczenie środków masowego przekazu dla promocji uczelni : 1. System komunikacji marketingowej szkoły wyższej, 2. Reklama prasowa szkół wyższych, 3. Relacje szkoła wyższa - media a kształtowanie pozytywnego wizerunku uczelni, 4. Rola informacji w środkach masowej komunikacji w kształtowaniu jakości nauczania w szkołach wyższych, 5. PR - promocja państwowej i prywatnej uczelni ekonomicznej (na przykładzie Akademii Ekonomicznej i Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu), 6. Znaczenie środków masowego przekazu w promowaniu powstającej uczelni na przyładzie Wyższej Szkoły Biznesu-National-Louis University w Nowym Sączu. CZ.III Rankingi uczelni w środkach masowego przekazu : 1. Ranking jako element systemu informacji o szkołach wyższych, 2. Biznes a (i) etyka. Promowanie uczelni i kierunków studiów za posrednictwem środków masowego przekazu, 3. Rankingi szkół wyższych na świecie - na przykładzie USA, Wielkiej Brytanii i Japonii. CZ.IV Wykorzystywanie współczesnej technologoo informatycznej w zarządzaniu uczelnią oraz jej promocji : 1. Systemy teleinformatyczne środkiem kreowania wizerunku uczelni wyższych, 2. Internet na uczelni, 3. Witryna www jak wizytówka uczelni na przykładzie Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości w Krakowie, 4. Rola interentu w koształtowaniu wizerunku społecznego uczelni. CZ.V Wykorzystanie współczesnej technologii informatycznej w nauczaniu na odległość : 1. Studia wyższe na odległość, 2. Dedytkowane oprogramowanie wykorzystywane w kształceniu na odległość, 3. Internetowe systemy zdalnego nauczania a problem bezpieczeństwa , 4. O wykorzystywanych możliwościach zastosowania narzędzi interentowych w nauczaniu na odległość, 5. Realizacja studiów wspomaganych interentowo w Wyższej Szkole Biznesu - National-Louis University w Nowym Sączu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Społeczno-kulturowe uwarunkowania perswazji, 2. Mity, obrazy symbole jako narzędzia perswazji, 3. Strategie i techniki perswazyjne, 4. Media i polityka w kontekście komunikowania perswazyjnego, 5. Reklama jak przestrzeń komunikacji perswazyjnej, 6. Socjologiczne aspekty perswazji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis. Nowe Media - Nowe w Mediach / Katedra Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego ; Nr 2)
Zagrożenia dla niezależnych dziennikarzy na Białorusi. Rola " pomarańczowej rewolucji" w drodze Ukrainy do Unii Europejskiej. Media i transformacja społeczna: przypadek Ukrainy. Udział prasy studenckiej w "pomarańczowej rewolucji" na Ukrainie. Między państwem a społeczeństwem. Prawda i manipulacja w mediach. Media a społeczeństwo obywatelskie: między polityką a presją rynku. Czy prasa dożyje następnej dekady. Co robi władza w "Gazecie Wyborczej", czyli z problematyki lokalnej widoczności medialnej. Lokalna partycypacja medialna a kształtowanie się społeczeństwa obywatelskiego. "społeczeństwo obywatelskie" jako kontekst komunikacyjny w prasie. Internetowe legendy miejskie w społeczeństwie obywatelskim. Medialne potrzeby obywatelskiego współodczuwania (analiza mediów od dnia śmierci Jana Pawła II do jego pogrzebu). Recenzje: Menedżerowie - analfabeci w PR - rozmowa Piotra Bielawskiegi z Aleksandrem Woźnym. Agnieszka Żbikowska - Public relations. Fraser P.Seitel - Public Relations w praktyce. Magdalena Jerzemowska - Nadzór korporacyjny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie)
List Minister Ewy Junczyk-Ziomeckiej, Sekretarz Stanu w Kancelarii Prezydenta RP Lecha Kaczyńskiego, do organizatorów i uczestników konferencji; 1. Mowa nienawiści w regulacjach prawa polskiego i europejskiego: Projekty nowelizacji art. 256 k.k.; Ochrona przed mową nienawiści- powództwo cywilne czy akt oskarżenia?; Nowa nienawiści- przesłanki depenalizacji; Decyzja ramowa w sprawie zwalczania pewnych form i przejawów rasizmu i ksenofobii jako trudny kompromis wobec mowy w Unii Europejskiej; Trzecia droga: środki administracyjne w zwalczaniu mowy nienawiści (głos w dyskusji); 2. Mowa nienawiści w orzecznictwie sądów polskich i międzynarodowych organów kontrolnych: Orzecznictwo Komitetu Praw Dziecka oraz Komitetu ds. Likwidacji Dyskryminacji Rasowej ONZ dotyczące granic swobody wypowiedzi w odniesieniu do mowy nienawiści; Koncepcja "nadużycia prawa" w Konwencji o ochronie praw człowieka i podstawowych wolności a mowa nienawiści; Orzecznictwo sądów polskich w sprawach dotyczących mowy nienawiści w świetle badań Stowarzyszenia przeciw Antysemityzmowi i Ksenofobii "Otwarta Rzeczpospolita"; Kilka uwag o art. 17 Konwencji o ochronie praw człowieka i podstawowych wolności (głos w dyskusji); Sprawa Alicji Tysiąc (głos w dyskusji); 3. Mowa nienawiści- aspekty społeczne: Globalizacja mowy nienawiści; Język polskiego antysemityzmu; Obecność mowy nienawiści w życiu społecznym i debacie publicznej; Mowa nienawiści w religijnym prawie żydowskim: przypadek Miriam (glos w dyskusji); Język nienawiści w ustach polityków polskich. Analiza zagadnienia na bazie internetowych wydań środków komunikacji społecznej- pod koniec pierwszego dziesięciolecia XXI wieku; Mowa nienawiści w Radiu Maryja
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 342.72/.73 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Komunikacja społeczna w edukacji)
Media w promocji zdrowia i kreowania prozdrowotnego stylu życia : Media w obliczu kształtowania autorytetów u młodzieży - rozważania teoretyczne; Media a postawy prozdrowotne - metody i techniki wpływu mediów na zachowania człowieka w aspekcie jego zdrowia; Psychologia kobiety czy psychologia dla kobiet - specyfika wiedzy psychologicznej we współczesnej polskiej prasie kobiecej na podstawie analizy treści wybranych tytułów prasowych; Media a zachowania zdrowotne dzieci i młodzieży; O wykorzystaniu współczesnych mediów w promocji zdrowotnego stylu życia : " Pij mleko, będziesz wielki"; Telerecepta na zdrowie, czyli problem przekazu i odbioru komunikatów dotyczących zdrowia ( zdrowie dzieci ); Wykorzystanie Internetu dla potrzeb promocji zdrowia; Pomoc psychologiczna online w promocji zdrowia psychicznego jako nowa i łatwo dostępna forma poprawy zdrowia; II. Media i komunikacja w rozwiązywaniu problemów zdrowia fizycznego i psychicznego: Miejsce pomocy psychologicznej online w systemie pomocy i wsparcia młodzieży oraz młodych dorosłych korzystających z Poradni Zdrowia Psychicznego; Miejsce pomocy psychologicznej online w systemie pomocy i wsparcia osób uzależnionych od narkotyków; Miejsce pomocy psychologicznej online w systemie pomocy i wsparcia osób współuzależnionych; Zdrowie i zaburzenia seksualne w mediach ( Ta pominięta strona życia seksualnego ); Pomoc psychologiczna online w ocenie osób korzystających z jej usług; Cechy osobowościowe osób korzystających z pomocy psychologicznej online; Rola mediów w rozwiązywaniu problemów związanych z przemocą w rodzinie; Internetowe serwisy informacyjne dla rodzin wojskowych i ich zastosowanie w praktyce pedagogicznej; Zaspokajanie potrzeb a neurotyczne uzależnienie od Internetu III. Media - komunikacja społeczna a sytuacja osób chorych, niepełnosprawnych i innych potrzebujących wsparcia i pomocy : Obraz choroby nowotworowej w świetle artykułów prasowych; Treści przekazywane w mediach wobec potrzeb osób z niepełnosprawnością intelektualną; " Głód informacyjny " - człowiek z wadą słuchu a środki masowego przekazu: równouprawnienie czy dyskryminacja?; Udział multmimediów w podnoszeniu jakości życia osób z wadą słuchu; Miejsce Internetu w procesie rehabilitacji psychologicznej, zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych; Komunikacja interpersonalna w rodzinach zastępczych - ujęcie systemowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej