Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(31)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(30)
Czasopisma
(1)
E-booki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(27)
dostępne
(16)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(18)
Czytelnia
(27)
Autor
Sokołowski Marek
(3)
Michalczyk Stanisław
(2)
Wawrzak-Chodaczek Mirosława
(2)
Wojcik Krystyna
(2)
Adamowski Janusz
(1)
Albigowski Marek
(1)
Aouil Bassam
(1)
Barge J. Kevin
(1)
Bendyk Edwin
(1)
Białobłocki Tomasz
(1)
Dijak Jan van
(1)
Dziedzic Beata
(1)
Dzierżyńska Jolanta
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Gogołek Włodziemierz
(1)
Grzenia Jan
(1)
Gumkowska Anna
(1)
Izdebski Paweł
(1)
Jakubowska Urszula
(1)
Jarosz Agnieszka
(1)
Jas Marta
(1)
Jaskiernia Alicja
(1)
Jaworska Aleksandra
(1)
Juszczyk Stanisław
(1)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(1)
Kardaras Nicholas
(1)
Kobylińska Dorota
(1)
Konieczny Jacek
(1)
Korniłowa Jewgienija
(1)
Kozak Stanisław
(1)
Kozłowska Anna
(1)
Maliszewski Wojciech J
(1)
Mielczarek Tomasz
(1)
Moroz Janusz
(1)
Morreale Sherwyn P
(1)
Mucha Janusz
(1)
Nowina Konopka Maria
(1)
Paluchowski Władysław J
(1)
Ruta Przemysław
(1)
Scott David Meerman
(1)
Seitel Fraser P
(1)
Spitzberg Brian H
(1)
Szmigielska Barbara
(1)
Szpor Franciszek
(1)
Turzańska Sylwia
(1)
Walotek Katarzyna
(1)
Werbanowska Marta
(1)
Zacher Lech W
(1)
Zasępa Tadeusz
(1)
Łuczyński Jurij W
(1)
Święch Andrzej
(1)
Żabicki Piotr
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(25)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(32)
Język
polski
(31)
angielski
(1)
Temat
Internet
(24)
Komunikacja społeczna
(23)
Środki masowego przekazu
(10)
Public relations
(5)
Społeczeństwo informacyjne
(5)
Dziennikarze
(3)
Język
(3)
Opinia publiczna
(3)
Psychologia społeczna
(3)
Public relations w internecie
(3)
Rzeczywistość wirtualna
(3)
Demokracja
(2)
Dziecko
(2)
Dziennikarstwo
(2)
Edukacja medialna
(2)
Grupy społeczne
(2)
Interakcje społeczne
(2)
Kultura
(2)
Kultura masowa
(2)
Socjotechnika
(2)
Uzależnienie od komputera
(2)
Banki internetowe
(1)
Blogi
(1)
Chorzy
(1)
Edukacja
(1)
Fotografia prasowa
(1)
Globalizacja
(1)
Gry komputerowe
(1)
Hipertekst i hipermedia
(1)
Intrnet
(1)
Kobieta
(1)
Komputery
(1)
Komuniakcja społeczna
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikacja polityczna
(1)
Komunikacja społeczna- internet
(1)
Komunkacja społeczna
(1)
Ludzie starzy
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing polityczny
(1)
Marketing sieciowy
(1)
Media społecznościowe
(1)
Multimedia
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Nałóg
(1)
Polityka
(1)
Polityka społeczna
(1)
Prasa (wydawnictwa)
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Promocja zdrowia
(1)
Przestępstwo komputerowe
(1)
Przywództwo
(1)
Psychologia
(1)
Psychologia stosowana
(1)
Reklama
(1)
Retoryka
(1)
Rzecznicy prasowi
(1)
Sieć komputerowa
(1)
Socjologia
(1)
Społeczeństwo
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Strony WWW
(1)
Technika
(1)
Tekst
(1)
Telewizja
(1)
Uzależnienia medialne
(1)
Wyszukiwarki internetowe
(1)
Wywiady
(1)
Świadomość społeczna
(1)
Gatunek
Czasopismo naukowe
(1)
Czasopismo prasoznawcze
(1)
Literatura
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(1)
32 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1. Życiodajny impuls, 2. śmierć odległości, 3. Język i społeczeństwo, 4.Świt społeczeństwa sieciowego, 5. Imperium sieciowe, 6. Mały świat kolesiów, 7. Niebezpieczne wirusy, 8. Tragedia wspólnego pastwiska, 9. Państwo nadzoru, 10. Na początku był algorytm, 11. sieciowa wojna, 12. Adaptuj albo giń, 13. I stała się ciemność, 14. Biologia systemów, 15. Nowa nauka sieci, 16. Koniec człowieka?, 17. Niezapowiedziane rewolucje
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Literatura: Grafomania w sieci; Wiersz w sieci; Myślenie metaleptyczne; W sieci "sieci". Kilka uwag o wpływie komunikacji internetowej na polską prozę przełomu XX i XXI wieku; Socrealizm w sieci; Fan fiction. O życiu literackim w Internecie; Tekst w sieci postmodernistycznej powieści; Reprint i hipermedialność- dwa kierunki rozwoju literatury ucyfrowionej; Poetyka ruchomej kry. Wprowadzenie do tekstu sieciowego; Tekst jako maszyna. Wprowadzenie do mechaniki hipertekstu; Fraktal jako model spójności w narracjach hipertekstualnych na przykładzie "Słownika chazarskiego" Milorda Pavicia; Obrazy, które mówią. O możliwościach ikonologicznej analizy literatury hipertekstowej; Gra paragrafowa- hipertekst zamkniety w książce; Efekty interfejsu hipertekstów literackich. Perspektywy badawcze; Dlaczego klikamy? Lektura a pragnienie; Podmiot miłosny w sieci; Liberackie marginesy poetyki tekstu sieciowego; Interpretacja bez granic? W hipertekstowym labiryncie "Końca świata według Emeryka" Radosława Nowakowskiego; 2. Społeczeństwo: Internetowi twórcy. Co o nich wiemy ze złożonego projektu badawczego SWPS i Gazeta.pl?; I kto tu rządzi? Nowa rola odbiorców tekstów dziennikarskich; Internet jako archiwum- obrazy historii w cyfrowym świecie; Internet jako kanał komunikacji marketingu politycznego; Konstruowanie kobiecości w sieci (wspomnień); Tropiąc czarną wołgę w sieci. O poszukiwaniu legend miejskich w Internecie; Nowe media a odbiór utworów muzycznych; 3. Komunikacja: Holocaust w sieci- obecne i nieobecne; Internetowe relacje z podróży. Rekonesans; Hipermedialne? Skonwertowane? Role uczestników komunikacji zapośredniczonej sieciowej; Wirtualne kłamstwa. O informacji, której nie ma w sieci; Język w wyszukiwarkach. Dlaczego użytkownicy szukają słów?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Od mówcy do rozmówcy. Perswazja czy spotkanie? Rewizja klasycznych modeli komunikacji. 2. Dziennikarstwo w społeczeństwie informacyjnym (krótkie wprowadzenie do problemu). 3. Publiczna rola mediów. Teoria Waltera Lippmana. 4. Międzynarodowa aktywność koncernów medialnych. 5. Media relations czyli relacje między public relations a mass mediami. 6. Dziennikarze współczesnej prasy lokalnej. 7. Dziennikarze śląscy w świetle badań empirycznych. Studium socjologiczno-prasoznawcze. 8. Poezja i prasa. 9. Rzecznicy prasowi jako element procesu komunikacji społecznej urzędów. instytucji publicznych oraz firm komercyjnych. 10. Demokracja medialna: między wizją a rzeczywistością. 11. Telewizyjne debaty prezydenckie na przykładzie USA i Polski. 12. Media elektroniczne jako środek komunikowania politycznego. 13. Marketing polityczny w Internecie. 14. Informacje o Polonii i emigrantach na lamach prasy polskiej wydawanej w Niemczech. bibliografia zawartości czasopism na przykladzie wydawanych tytułów (1989-2003).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Istota i rozwój społeczeństwa informacyjnego. 2. Społeczeństwo informacyjne a teorie demokracji. 3. Wiedza, informacja i komunikacja w rozwoju społeczeństwa informacyjnego. 4. Nowoczesne techniki informacji i komunikacji - ich rozwój i zastosowanie. 5. Społeczeństwo informacyjne a globalizacja. 6. Społeczeństwo informacyjne w myśli współczesnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Pojęcie, geneza i modele publicznej działalności emisyjnej, 2. Regulacja publicznej działalności emisyjnej, 3. Wybrane systemy publicznej działalności emisyjnej, 4. Misja i zadania publicznej działalności emisyjnej, 5. Zarządzanie systemem publicznej działalności emisyjnej, 6. Dylematy rozwojowe publicznej działalności emisyjnej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Public Relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem / Krystyna Wojcik. - Wyd. 3 zm. i rozsz. - Warszawa : PLACET, 2005. - 927 s. ; 24 cm.
Cz. I Istota, funkcje, organizowanie działalności PR: 1. Istota public relations, 2. Motywy prowadzenia działalności public relations dawniej i dziś, 3. Organizowanie działalności public realtions - rozwiązania, kadry. Cz. II Fazy przedrealizacyjne w procesie public relations: 4. Analiza stanu wyjściowego, 5. Programowanie, planowanie. Cz. III Realizacja programów public relations: 6. Skuteczne komunikowanie warunkiem realizacji programów public relations, 7. Kształtowanie ważniejszych instrumentów PR. Wykorzystywanie prostych rezerw tworzenia wizerunku, 8. Oddziaływanie na ważniejsze części otoczenia. 9. Public relations organizacji różnego typu, 10. Kontrola powykonawcza w procesie public relations. Cz. IV Public realtions wśród naukowych dyscyplin i badań za granicą i w Polsce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Public Relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem / Krystyna Wojcik. - Wyd. 4 zm. i rozszerz. - Warszawa : PLACET, 2009. - 957 s. : rys., tab. ; 24 cm.
Cz. I Istota, funkcje, organizowanie działalności PR: 1. Istota public relations, 2. Motywy prowadzenia działalności public relations dawniej i dziś, 3. Organizowanie działalności public realtions - rozwiązania, kadry. Cz. II Fazy przedrealizacyjne w procesie public relations: 4. Analiza stanu wyjściowego, 5. Programowanie, planowanie. Cz. III Realizacja programów public relations: 6. Skuteczne komunikowanie warunkiem realizacji programów public relations, 7. Kształtowanie ważniejszych instrumentów PR. Wykorzystywanie prostych rezerw tworzenia wizerunku, 8. Oddziaływanie na ważniejsze części otoczenia. 9. Public relations organizacji różnego typu, 10. Kontrola powykonawcza w procesie public relations. Cz. IV Public realtions wśród naukowych dyscyplin i badań za granicą i w Polsce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: R.1 Wprowadzenie: Nowa infrastruktura społeczeństwa; Druga rewolucja komunikacyjna; Cechy nowych mediów; Zdolności komunikacyjne nowych mediów; Charakter i układ książki. R.2 Sieci: układ nerwowy społeczeństwa: Społeczeństwo sieci i inne klasyfikacje; Krótka historia ludzkiej sieci; sieci na wszystkich poziomach; Przyczyny powstania sieci; od społeczeństwa masowego do społeczeństwa sieci; Zmieniające się relacje w społeczeństwie sieci. R.3 Technologia: Wprowadzenie; Techniczne fundamenty społeczeństwa sieci; Sieci telekomunikacyjne; Sieci wymiany danych; Sieci komunikacji masowej; Sieci zintegrowane; Sieci multimedialne i szerokopasmowe; Przyszłe trendy. R.4 Gospodarka: Wprowadzenie; Przyczyny obecnej rewolucji komunikacyjnej; Gospodarka przepływów; Rynki, hierarchie i sieci; Nowa gospodarka?; Producenci: od infrastruktury do dostawców usług; Konsumenci: ofensywa producentów i klienci; Wnioski. R.5 Polityka i władza: Wprowadzenie; Podatność na zagrożenia; Rozproszenie i koncentracja polityki; Twierdzenia na temat e-rządu i demokracji cyfrowej; Władza w organizacji; Prywatność i autonomia osobista; Wnioski. R.6 Prawo: Wprowadzenie; Osłabienie prawa przez sieci; Kto rządzi Internetem?; Prawo do informacji i komunikacji; Prawa własności; Prawo do prywatności; Wnioski. R.7 Struktura społeczna: Wprowadzenie; Przestrzeń i czas w społeczeństwie sieci; Zacieranie granic między sferami życia; Wspólnoty i relacje społeczne; Jawność i fragmentacja: nowa spójność społeczna; Sieci i (nie)równość społeczna; Niestabilność społeczeństwa sieci; Wnioski. R.8 Kultura: Wprowadzenie; Życie w kulturze cyfrowej; Ilość i jakość treści w nowych mediach; Zmiana wykorzystania mediów; Wnioski. R.9 Psychologia: Wprowadzenie; Percepcja i nowe media; Uczenie się z nowymi mediami; Psychologia społeczna CMC; Zmiany w ludzkiej osobowości?; Wnioski. R.10 Wnioski i propozycje rozwiązań: Wprowadzenie; Wnioski ogólne; Społeczeństwo informacji i sieci w Ameryce Północnej, Europie, Azji Wschodniej i Trzecim Świecie; Propozycje rozwiązań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Komunikacja społeczna w edukacji)
Media w promocji zdrowia i kreowania prozdrowotnego stylu życia : Media w obliczu kształtowania autorytetów u młodzieży - rozważania teoretyczne; Media a postawy prozdrowotne - metody i techniki wpływu mediów na zachowania człowieka w aspekcie jego zdrowia; Psychologia kobiety czy psychologia dla kobiet - specyfika wiedzy psychologicznej we współczesnej polskiej prasie kobiecej na podstawie analizy treści wybranych tytułów prasowych; Media a zachowania zdrowotne dzieci i młodzieży; O wykorzystaniu współczesnych mediów w promocji zdrowotnego stylu życia : " Pij mleko, będziesz wielki"; Telerecepta na zdrowie, czyli problem przekazu i odbioru komunikatów dotyczących zdrowia ( zdrowie dzieci ); Wykorzystanie Internetu dla potrzeb promocji zdrowia; Pomoc psychologiczna online w promocji zdrowia psychicznego jako nowa i łatwo dostępna forma poprawy zdrowia; II. Media i komunikacja w rozwiązywaniu problemów zdrowia fizycznego i psychicznego: Miejsce pomocy psychologicznej online w systemie pomocy i wsparcia młodzieży oraz młodych dorosłych korzystających z Poradni Zdrowia Psychicznego; Miejsce pomocy psychologicznej online w systemie pomocy i wsparcia osób uzależnionych od narkotyków; Miejsce pomocy psychologicznej online w systemie pomocy i wsparcia osób współuzależnionych; Zdrowie i zaburzenia seksualne w mediach ( Ta pominięta strona życia seksualnego ); Pomoc psychologiczna online w ocenie osób korzystających z jej usług; Cechy osobowościowe osób korzystających z pomocy psychologicznej online; Rola mediów w rozwiązywaniu problemów związanych z przemocą w rodzinie; Internetowe serwisy informacyjne dla rodzin wojskowych i ich zastosowanie w praktyce pedagogicznej; Zaspokajanie potrzeb a neurotyczne uzależnienie od Internetu III. Media - komunikacja społeczna a sytuacja osób chorych, niepełnosprawnych i innych potrzebujących wsparcia i pomocy : Obraz choroby nowotworowej w świetle artykułów prasowych; Treści przekazywane w mediach wobec potrzeb osób z niepełnosprawnością intelektualną; " Głód informacyjny " - człowiek z wadą słuchu a środki masowego przekazu: równouprawnienie czy dyskryminacja?; Udział multmimediów w podnoszeniu jakości życia osób z wadą słuchu; Miejsce Internetu w procesie rehabilitacji psychologicznej, zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych; Komunikacja interpersonalna w rodzinach zastępczych - ujęcie systemowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Rocznik Prasoznawczy , ISSN 1897-5496 ; Rok 3/2009)
Rocznik, 2007-
System medialny Azerbejdżanu, Armenii i Gruzji. Historia i współczesność; Reklama telewizyjna w Rosji w aspekcie historyczno-teoretycznym; Od medialnego koncernu do partii politycznej; Częstochowskie mutacje "Trybuny Śląskiej" i "Dziennika Zachodniego"; System komunikacji wizualnej jako narzędzie public relations szkoły wyższej; Uwagi o analizie zawartości mediów. Prasa i dziennikarstwo internetowe. Wybrane praktyczne problemy na tle prawa prasowego; Etyka w dziennikarstwie - teoria a praktyka; Młodzi reklamożercy, czyli o percepcji reklamy przez studentów; Fotografia prasowa. Wybrane aspekty praktyczne; Raport o stanie komunikacji społecznej w Polsce. Sierpień 1980-13 grudnia 1981, Universitas Kraków 2001, s. 372.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Ewolucja: 1.Czym są public relations?; 2.Ewolucja public relations. Cz.II Walidacja: 3.Opinia publiczna; 4.Etyka; 5.Bada nia; 6.Prawo. Cz.III Aktywacja: 7.Komunikacja; 8.Zarządzanie; 9.Za rządzanie kryzysami; 10.Zintegrowana komunikacja mar ketingowa. Cz.IV Realizacja: 11.Pisanie w public relations; 12.Pisanie "dla oka" i "dla ducha"; 13.Public rela tions a Internet. Cz.V Publiczność: 14.Media drukowane; 15.Media elektro niczne; 16.Pracownicy; 17.Wielokulturowe społeczności a public relations; 18.Rząd; 19.Konsumenci i inwesto rzy. Cz.VI Przyszłość: 20.Złoty wiek.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
PERFORMATIVE ASPECTS OF ART The concept of performativity has been usually evoked in the discussions on the philosophy of language and the reflection on theatre and performance art. However, in recent years there have been some attempts to broaden its scope. The theoretically inclined researchers have been working out the main assumptions of the aesthetics of performativity. These are claimed to include the challenging of the boundaries of artistic disciplines, and emphasizing the active role of the recipients, for whom the art works become events developing in consequence of their actions. Besides those attempts to grasp the theoretical consequences of “the performative turn”, one should also note some very interesting practical analyses, employing the theory in the discussion on concrete works from different domain of art. It appears that one can discover transformational potential, focus on change rather than just existence, even in the domains traditionally regarded as “artifactual” (painting, sculpture, installations). The planned volume of “Art Inquiry” will be devoted to the reflection on both directions of expansion of the concept of performativity. We would like the authors to consider its general significance for aesthetics and for the theory of various domains of art. We also hope that they will show the changes occurring when its unique perspective is adopted in the discussion on both theatre, paratheatrical experiments, and film, and the domains which have traditionally emphasized the role of the artistic artifact. The title of this volume invites questions about the possible scope of performativity and its kinds. PERFORMATYWNE ASPEKTY SZTUKI Zagadnienie performatywności podejmowane było najczęściej w rozważaniach z zakresu filozofii języka oraz w refleksji nad teatrem i sztuką performance. W ostatnich latach zauważyć można jednak próby jego rozszerzenia. Z jednej strony zmierzają one do wypracowania założeń estetyki performatywności. Wśród jej cech wskazywane jest kwestionowanie granic poszczególnych dziedzin artystycznych, zaakcentowanie aktywnej roli odbiorców, dla których utwory stają się wydarzeniami rozwijającymi się w wyniku ich działań itd. Oprócz prób sformułowania teoretycznych konsekwencji „zwrotu performatywnego” zauważyć można także bardzo interesujące konkretne analizy polegające na uwzględnieniu właściwych dla niego założeń przy rozważaniu dokonań z różnych obszarów sztuki. Okazuje się, że nawet w obszarach twórczości uważanych tradycyjnie za „wytwórcze” (malarstwo, rzeźba, instalacja) odkryć można aspekty transformacyjne, zakładające nie trwanie, a przemiany. W najnowszym tomie „Art Inquiry” przewidywane jest rozważenie obu zasugerowanych wyżej obszarów ekspansji idei performatywności. Z jednej strony rozważone mają być jej ogólne konsekwencje dla estetyki i teorii różnych dziedzin sztuki. Z drugiej, pokazane zmiany występujące, gdy właściwy dla niej punkt widzenia zostanie uwzględniony zarówno w obszarze refleksji teatralnej, parateatralnej, filmowej, jak w dziedzinach, w których tradycyjnie akcentowano rolę wytwarzanego przedmiotu (dzieła). Tytuł tego tomu ma właściwie charakter pytania o możliwy zakres performatywności i jej odmiany.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej