Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(48)
IBUK Libra
(1)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(48)
Publikacje naukowe
(6)
E-booki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(35)
dostępne
(33)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(34)
Czytelnia
(35)
Autor
Pease Allan
(4)
Barge J. Kevin
(2)
Collins Andy
(2)
Jakubowska Urszula
(2)
Jaworska Aleksandra
(2)
Jóźwiak Bożena
(2)
Kaczmarek Bożydar
(2)
Kobylińska Dorota
(2)
Morreale Sherwyn P
(2)
Pease Barbara
(2)
Spitzberg Brian H
(2)
Andrzejewski Piotr
(1)
Baczała Ditta
(1)
Berryman Julia C
(1)
Bełszyński Jacek J. (1963- )
(1)
Białopiotrowicz Grażyna
(1)
Birkenbihl Vera F
(1)
Bucki Piotr
(1)
Bukowski Marcin
(1)
Bures Ivan
(1)
Calero Henry H
(1)
Chrąchol-Barczyk Urszula
(1)
Ciolkosz Krystyna
(1)
Cybulko Anna
(1)
Czopek Jakub
(1)
Decker Bert
(1)
Dusza Bożena
(1)
Dykier Monika
(1)
Eisler-Mertz Christiane
(1)
Ekman Paul (1934- )
(1)
Falkiewicz-Szult Małgorzata
(1)
Fiodorow Patrycja
(1)
Giddens Anthony (1938- )
(1)
Godawa Grzegorz
(1)
Grabiak Joanna
(1)
Grabowska Tatiana
(1)
Gracz Leszek
(1)
Gurba Ewa
(1)
Głodowski Włodzimierz
(1)
Hadnagy Christopher
(1)
Hallada Marek
(1)
Hamilton Cheryl
(1)
Hargreaves David J
(1)
Hartley Mary
(1)
Howells Kevin
(1)
Izdebski Paweł
(1)
Izdebski Paweł (1958-2021)
(1)
Jasiński Tadeusz
(1)
Kalemba Marcelina
(1)
Kaliszewska Małgorzata
(1)
Kamińska-Małek Aleksandra (1976- )
(1)
Kamińska-Radomska Irena
(1)
Kania Jan
(1)
Karcz-Taranowicz Eugenia
(1)
Klasińska Barbara
(1)
Klebaniuk Jarosław
(1)
Kocór Maria
(1)
Kosz-Szumska Justyna
(1)
Kot Wiesław
(1)
Kowalewski Michał
(1)
Kowalik-Paluch Katarzyna
(1)
Kryk Gabriela
(1)
Kuca Zoja
(1)
Kucharski Adam
(1)
Leathers Dale G
(1)
Lewicka Maria
(1)
Lipa Michał
(1)
Lopuchovska Vlasta A
(1)
Lęgowicz Aleksandra
(1)
Mamroł Andrzej
(1)
Mruk Henryk (1948- )
(1)
Mulak Izabella
(1)
Musiał Emilia
(1)
Myśliwiec Grzegorz
(1)
Nichols Michael P
(1)
Nierenberg Gerard J
(1)
Nęcki Zbigniew
(1)
Nęcki Zbigniew (1947- )
(1)
Ockleford Elisabeth M
(1)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(1)
Ostrowska Izabela
(1)
Ostrowska Małgorzata
(1)
Ostrowski Kazimierz
(1)
Parzuchowski Michał
(1)
Przewoźnik Sylwia
(1)
Pstrąg Jakub
(1)
Puczkowski Benedykt
(1)
Retter Hein (1937- )
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Rzepa Teresa
(1)
Rzewucka Paulina
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Siara Olga
(1)
Sikorski Wiesław
(1)
Stencel Marcin
(1)
Sugiero Joanna
(1)
Sutton Philip W. (1959- )
(1)
Szeroczyńska Małgorzata
(1)
Szopski Marek
(1)
Sztejnberg Aleksander
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(33)
1990 - 1999
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(50)
Język
polski
(50)
Temat
Komunikacja niewerbalna
(48)
Komunikacja społeczna
(14)
Gesty
(9)
Negocjacje
(7)
Stosunki interpersonalne
(7)
Grupy społeczne
(5)
Język
(5)
Komunikacja interpersonalna
(5)
Mimika
(5)
Perswazja
(5)
Komunikacja międzykulturowa
(4)
Prezentacje i wystąpienia
(4)
Dyskusja
(3)
Interakcje społeczne
(3)
Komunikacja werbalna
(3)
Manipulacja (psychol.)
(3)
Relacje międzyludzkie
(3)
Retoryka
(3)
Autoprezentacja
(2)
Komunikacja
(2)
Kształcenie
(2)
Nauczyciele
(2)
Osoby z niepełnosprawnością
(2)
Praca
(2)
Przydatność zawodowa
(2)
Przywództwo
(2)
Public relations
(2)
Socjotechnika
(2)
Wychowanie przedszkolne
(2)
Zmiana społeczna
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
Aktywność fizyczna
(1)
Badania naukowe
(1)
Barwy
(1)
Bezpieczeństwo informacyjne
(1)
Chiromancja
(1)
Choroby ludzi
(1)
Czasopismo pedagogiczne
(1)
Dostęp do oświaty
(1)
Dyscyplina szkolna
(1)
Dziecko
(1)
Dziecko w wieku wczesnoszkolnym
(1)
E-learning
(1)
Edukacja informacyjna
(1)
Edukacja medialna
(1)
Egalitaryzm
(1)
Ekoteologia
(1)
Erotyzm
(1)
Etyka biznesu
(1)
Fonoholizm
(1)
Gender
(1)
Globalizacja
(1)
Grafologia
(1)
Hermeneutyka
(1)
Historia wychowania
(1)
Ikona (informat.)
(1)
Informacja
(1)
Informacja wizualna
(1)
Innowacje pedagogiczne
(1)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Internet
(1)
Jąkanie
(1)
Językoznawstwo
(1)
Klasy społeczne
(1)
Kolczyki
(1)
Komunikacja internetowa
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja sołeczna
(1)
Komunikacja wizualna
(1)
Komunikacja wspomagająca
(1)
Konflikt
(1)
Konflikt szkolny
(1)
Konsumenci
(1)
Kryzys edukacji
(1)
Kształcenie nauczycieli
(1)
Kultura
(1)
Kultura audiowizualna
(1)
Kultura masowa
(1)
Logika
(1)
Ludobójstwo
(1)
Lęk
(1)
Manipulacja (psychologia)
(1)
Marketing
(1)
Mediacja szkolna
(1)
Metoda projektów
(1)
Metody wychowawcze
(1)
Miasta
(1)
Migracje
(1)
Motywacja uczenia się
(1)
Mózg
(1)
Młodzi dorośli
(1)
Nacjonalizm
(1)
Naród
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczanie zintegrowane
(1)
Nauki społeczne
(1)
Negacja
(1)
Nierówności społeczne
(1)
Obyczaje towrzyskie
(1)
Odmiany człowieka
(1)
Temat: dzieło
Nowa Sztuka (czasopismo)
(1)
Temat: miejsce
Bydgoszcz (woj. kujawsko-pomorskie)
(1)
Kraków (woj. małopolskie ; okolice)
(1)
Opole (woj. opolskie)
(1)
Polska
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Węgry
(1)
Gatunek
Podręcznik
(6)
Praca zbiorowa
(3)
Opracowanie
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Socjologia i społeczeństwo
(6)
Media i komunikacja społeczna
(4)
Edukacja i pedagogika
(3)
Psychologia
(3)
Zarządzanie i marketing
(2)
50 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Istota procesu negocjacyjnego, 2. Faza przygotowania negocjacji, 3. Faza wstępna - prenegocjacje. 4. Faza główna - dysproporcja pozycji negocjatorów, 5. Faza główna - negocjacje w równej pozycji, 6. Faza główna - impas, 7. Argumentacja jako sposób na impas pozycyjny, 8. Faza finalizowania negocjacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Komunikacja interpersonalna w ujęciu ogólnym: 1.1.Histroyczny kontekst komunikacji społecznej. 1.2. Komunikowanie się jako proces przekazywania informacji. 1.3. Mowa werbalna w procesach przekazu informacji. 1.4.Komunikacja niewrbalna w zachowaniach międzyludzkich. 1.4.1.Główne cele komunikacji niewrbalnej. 1.4.2.Fizjologia i cechy psychiczne a presja w komunikacji. 1.4.3. Znaczenie postawy i ruchów ciała w komunikacji interpersonalnej. 1.4.4.Gesty zamknięte i otwarte. 2. Elementy komunikacji w budowaniu porozumienia biznesowego: 2.1.Źródła potrzeb komunikacji w biznesie. 2.2.Komunikacja interopersonalna w realizacji przywództwa. 2.3.Przemówienia w zarządzaniu zasobami ludzkimi. 2.4. Prezentacje jako formy komunikacji menedżera z otoczeniem. 2.5.Planowanie i realizacja wystąpień biznesowych. 3.Komunikacja interpersonalna w negocjacjach biznesowych: 3.1.Negocjowanie jako sztuka prowadzenia biznesu. 3.2.Motywowanie werbalne w budowaniu porozumienia. 3.2.1.Style negocjowania. 3.2.2.Negocjacje międzykulturowe. 3.3.Skuteczność technik niewerbalnych. 3.4.Środowisko komunikacji w negocjacjach . 3.5.Inteligencja emocjonalna w negocjacjach. 4. Komunikacja interpersonalna w zarządzaniu biznesem: 4.1.Istota i zasady sprawnej komunikacji interpersonalnej w biznesie. 4.2.Komunikacja interpersonalna między menedżerem a pracownikem. 4.3. Komunikacja interepersonalna menedżera z klientem. 4.4.Relacje interpersonalne biznesmen-menedżer.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Warsztaty Menedżerskie)
1. Reguły wstępne: Rzecznik prasowy- kto może nim być i komu ma on podlegać?; Mailing-lista, czyli praktyczna ściągawka; Archiwum, czyli "namiary"; Sprostowania, czyli pyrrusowe zwycięstwa; Odpowiedzi i polemiki Tajemnica, czyli porozmawiajmy o pieniądzach; News release, czyli codzienność; Podsumowanie. 2. Wydarzenia medialne: Konferencja prasowa- co robić, aby przyszli i zechcieli coś napisać?; Briefing, czyli w zaufanym gronie; Bankiet, raut, obiad; Wyjazdy studyjne i pochodne; Dziennikarskie pokusy; "Drzwi otwarte", czyli gościnność; Podsumowanie. 3. Teksty i ich język: Teksty; Język mediów; Podsumowanie. 4. Język ciała: Kamera i mikrofon; "Jak cię widzą...", czyli wygląd zewnętrzny; Podsumowanie. 5.W dobrym tonie: Cytat i zasady jego stosowania; Anegdota w roli cytatu; powiedzonka i aforyzmy środowiskowe; Cytaty doby PRL-u; Dowcip w wystąpieniach oficjalnych i pozaoficjalnych; Film, literatura i historia kultury w przemówieniach, konwersacji, pogawędce; Podsumowanie. Posłowie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Słowo wstępne; Podziękowania i przedmowa; Wstęp; I. Budowanie fundamentu 1 Czym jest komunikacja niewerbalna? Różne aspekty komunikacji niewerbalnej; Kinezyka; Proksemika; Dotyk; Kontakt wzrokowy; Węch; Strój i ozdoby; Mimika; Jak wykorzystać te informacje?; 2. Czym jest socjotechnika? Zdobywanie informacji; Tworzenie pretekstu; Wzbudzanie; Nawiązanie relacji; Wpływ i manipulacja; Ramowanie; Komunikacja niewerbalna; Trzy podstawowe formy socjotechniki; Łowienie ludzi na haczyk; Kiedy telefon jest bardziej niebezpieczny niż złośliwe oprogramowanie; Nie jestem socjotechnikiem, którego szukasz; Używanie umiejętności socjotechnicznych; Dobre; Złe; Brzydkie; II. Rozszyfrowanie języka ciała 3. Zrozumienie języka dłoni: Komunikowanie się za pomocą dłoni; Pochodzenie; Kodowanie; Użycie; Ruchy dłoni wskazujące na dużą pewność siebie; Ruchy dłoni oznaczające brak pewności siebie i stres; Zrozumieć dłonie; 4. Tułów, nogi i stopy: Nogi i stopy; Tułów i ramiona; 5. Nauka czytania twarzy: Czym jest FACS?; Kim jest mistrz prawdy?; Emocje kontra uczucia; Strach; Zdziwienie; Smutek; Pogarda; Wstręt; Gniew; Radość; Mistrzowskie ćwiczenie czyni mistrza; 6. Zrozumienie niewerbalnych oznak komfortu i dyskomfortu: Gładzenie karku i twarzy; Czego wypatrywać?; Zakrywanie ust; Czego wypatrywać?; Usta; Czego wypatrywać?; Blokowanie oczu; Czego wypatrywać?; Uspokajanie się i przekrzywianie głowy; Czego wypatrywać?; III. Odszyfrowanie nauki 7. Procesor przetwarzający ludzkie emocje: Przedstawiam Wam ciało migdałowate; W jaki sposób ciało migdałowate przetwarza informacje?; Porwanie emocjonalne; Człowiek widzi, człowiek robi; Odczytywanie ekspresji mimicznych; Twój przekaz emocjonalny; Niewerbalny dowód społeczny; Przeprowadzanie porwania emocjonalnego przez socjotechnika; 8 Niewerbalna strona wzbudzania: Sztuczne ograniczenia czasowe; Wątki współczucia i sympatii; Zrezygnowanie z ego; Pytania jak, kiedy i dlaczego; Sygnały konwersacyjne; Jednostkowa aktywność nr 1 (AU1): podniesienie wewnętrznych kącików brwi; Jednostkowa aktywność nr 2 (AU2): podniesienie zewnętrznych części brwi; Jednostkowa aktywność nr 4 (AU4): ściągnięcie brwi; Sygnały konwersacyjne związane z emocjami; Szczegółowe omówienie sygnałów konwersacyjnych; Batuty; Podkreślenie; Interpunkcja; Znak zapytania; Szukanie słów; Niewerbalne sygnały konwersacyjne; Używanie sygnałów konwersacyjnych przez socjotechnika; IV. Złożenie wszystkiego w jedną całość 9. Komunikacja niewerbalna i socjotechnik człowiek: Wykorzystanie tych informacji w pracy socjotechnika; Wykorzystywanie tej książki do obrony; Jak się nauczyć krytycznego myślenia?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Komunikowanie społeczne: jego istota i klasyfikacja. 2.Komunikowanie społeczne jako kompetencja. 3. Komunikowanie w realizacji funkcji zarządzania. 4. Komunikacja werbalna w zarządzaniu. 5. Komunikacja niewrbalna w zachowaniach zarządczych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Rozmowy kwalifikacyjne- jak zdobyć tę posadę bez trudu; 2. Siedzisz wygodnie? Jak usiąść, gdzie i dlaczego; 3. Jak wziąć karierę we własne ręce? Sztuka ściskania dłoni, nawiązywania kontaktów zawodowych i zachowania na imprezie biurowej; 4. Przekonujące prezentacje; 5. Perfekcyjne prowadzenie zebrań oraz tele- i wideokonferencji; 6. Najpilniej strzeżone sekrety osób odnoszących sukcesy w biznesie; 7. Globalizacja- zagrożenia i pułapki; 8. Polityka firmy, gry o władzę, biurowe romanse i inne tykające bomby.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie ; Cz. I Kontakt emocjonalny ; Cz. II Używaj całego umysłu ; Cz. III Dwa ważne czynniki ; Cz. IV Zapanuj nad mózgiem pierwotnym ; Cz. V Od przekazywania informacji do wywierania wpływu .
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 808.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Komunikacja w biznesie, R.II Precedencja, R.III Wi zerunek biznesmena
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Komunikacja masowa: Reklama jako narzędzie komuni kacji masowej; Serwis World Wide Web (WWW) jako narzę dzie komunikacji masowej; Promocja below the line(BTL) Informatyczne i cyfrowe narzędzia komunikacji; Wizuali zacja; Relacje z mediami oraz rozgłos; Zarządzanie sytuacjami kryzysowymi; Lobbing; Sponsoring jako instrument komunikowania się przedsiębiorstwa z ryn kiem. Cz.II Komunikacja grupowa: Wystapienia publiczne i prezentacje; Targi jako narzędzie komunikacji grupowej Wydarzenia marketingowe (event marketing); Komunikowa nie się w grupie pracowniczej; Zebrania handlowe jako metoda komunikowania w przedsiębiorstwie; Grupy i listy dyskusyjne jako narzędzia komunikacji grupowej. Cz.II Komunikacja indywidualna: Komunikacja werbalna; Słuchanie; Czytanie; Pisanie; Mowa ciała; Zarządzanie przestrzenią; Wizerunek; Reotyrka; Negocjacje i media cje; Komunikacja indywidualna za pośrednictwem kompute ra; Błędy i trudności w komunikacji. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdział 1. : Wprowadzenie do procesu komunikacji , Rozdział 2. : Komunikacja w organizacjach , Rozdział 3. : Poprawianie relacji interpersonalnych , Rozdział 4. : Efektywne słuchanie, Rozdział 5.: Komunikacja niewerbalna w organizacjach , Rozdział 6.: Przezwyciężanie barier komunikacyjnych wewnątrz organizacji , Rozdział 7.: Podstawowe informacje o wszystkich rodzajach wywiadów i rozmów , Rozdział 8.: Rozmowa kwalifikacyjna , Rozdział 9.: Komunikacja i rozwiązywanie problemów w małych grupach , Rozdział 10.: Grupy: przywództwo i uczestnictwo , Rozdział 11. : Prezentacje informacyjne , Rozdział 12. : Badanie , uzasadnianie i przekazywanie własnych pomysłów , Rozdział 13.: Profesjonalne pomoce wizualne , Rozdział 14.: Prezentacje perswazyjne : indywidualne czy w zespole?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; Wyjątkowe cechy książki; Szczególne cechy trzeciego wydania; Szczególne cechy każdego rozdziału; Podziękowania; Część I. Podstawy komunikacji. Rozdział 1. Wprowadzenie do komunikacji 1. Czym jest komunikacja?; 2. Modele komunikacji; 3. Założenia dotyczące komunikacji; 4. Znaczenie komunikacji; Rozdział 2. Model kompetencji komunikacyjnej 1. Czym jest kompetencja komunikacyjna?; 2. Składniki modelu kompetencji komunikacyjnej; 3. Procesualny model kompetencji komunikacyjnej; Rozdział 3. Percepcja, kultura i Ja 1. Czym jest spostrzeganie?; 2. Wpływ kultury na spostrzeganie; 3. Rozwijanie struktury Ja; 4. Ujawnianie Ja innym; 5. Sprostanie wyzwaniom dla spostrzegania. Rozdział 4. Kompetencja językowa 1. Czym jest język?’ 2. Funkcje języka; 3. Pokonywanie wyzwań dla kompetencji językowej. Rozdział 5. Kompetencje w komunikacji niewerbalnej 1. Czym jest komunikacja niewerbalna?; 2. Funkcje komunikacji niewerbalnej; 3. Typy przekazów niewerbalnych; 4. Sprostanie wyzwaniom dla komunikacji niewerbalnej. Rozdział 6. Kompetencje w słuchaniu 1. Czym jest słuchanie?; 2. Rodzaje słuchania; 3. Pokonywanie wyzwań dla kompetencji w słuchaniu. Część II. Komunikacja interpersonalna. Rozdział 7. Komunikacja interpersonalna: wiedza 1. Czym jest komunikacja interpersonalna?; 2. Wiedza deklaratywna a komunikacja interpersonalna; 3. Pokonywanie trudności w relacjach interpersonalnych. Rozdział 8. Komunikacja interpersonalna: umiejętności 1. Istota umiejętności interpersonalnych; 2. Pokonywanie trudności związanych z umiejętnościami komunikacji interpersonalnej. Część III. Komunikacja w małej grupie i przywództwo. Rozdział 9. Małe grupy i podejmowanie decyzji. Wiedza i umiejętności 1. Czym jest mała grupa?; 2. Podejmowanie decyzji przez grupę; 3. Umiejętności zadaniowe w procesie decyzyjnym; 4. Przezwyciężanie trudności związanych z podejmowaniem decyzji. Rozdział 10. Przywództwo w małych grupach. Wiedza i umiejętności 1. Co to jest przywództwo?; 2. Radzenie sobie z trudnościami związanymi z kompetentnym przywództwem. Część IV. Wystąpienia publiczne. Rozdział 11. Przygotowanie wystąpienia publicznego. Rozwijanie wiedzy 1. Retoryka i historia wystąpień publicznych; 2. Czym jest wystąpienie publiczne?; 3. Analiza publiczności i sytuacji; 4. Wybór i zawężenie tematu; 5. Określenie celu i sformułowania tezy wystąpienia; 6. Zebranie materiałów pomocniczych; 7. Organizacja i przygotowanie planu wystąpienia. Rozdział 12. Prezentacja wystąpienia. Rozwijanie umiejętności 1. Kompetentna i wiarygodna prezentacja; 2. Użycie słów; 3. Użycie głosu; 4. Poprawne i właściwe mówienie; 5. Komunikacja niewerbalna w wystąpieniach publicznych; 6. Zastosowanie pomocy wizualnych; 7. Przezwyciężanie trudności związanych z kompetentnym prezentowaniem wystąpień publicznych. Rozdział 13. Wystąpienia informacyjne 1. Zrozumienie istoty wystąpień informacyjnych; 2. Organizacja i przygotowanie planu wystąpienia informacyjnego; 3. Materiały pomocnicze w wystąpieniu informacyjnym; 4. Etyka a wystąpienia informacyjne; 5. Radzenie sobie z trudnościami dotyczącymi wystąpień informacyjnych. Rozdział 14. Wystąpienia perswazyjne 1. Zrozumienie istoty wystąpień perswazyjnych; 2. Organizacja i przygotowanie planu wystąpienia perswazyjnych; 3. Wzmocnienie perswazyjności argumentacji; 4. Wystąpienia perswazyjne a etyka; 5. Radzenie sobie z wyzwaniami dla wystąpień perswazyjnych. Część V. Komunikacja XXI wieku Rozdział 15. Komunikacja masowa i konwergencja mediów 1. Media i komunikacja masowa: od modelu jeden-do-jednego do modelu jeden-do-wielu; 2. Konwergencja mediów: od modelu jeden-do-wielu do modelu jeden-do-kogokolwiek; 3. Kompetencje w zakresie komunikacji za pośrednictwem komputera; 4. Przezwyciężanie trudności w komunikowaniu się za pośrednictwem komputera. Słowniczek; Indeks nazwisk; Indeks rzeczowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wiadomości wstępne o komunikacji; 2. Klasyfikacja potrzeb człowieka i ich charakterystyka; 3. Komunikacja interpersonalna; 4. Komunikacja werbalna i niewerbalna; 5. Typologia zachowań klientów; 6. Komunikacja międzynarodowa i międzykulturowa; 7. Podróż psychologiczna; 8. Konflikty międzyludzkie - główne ich przyczyny w miejscu pracy; 9. Różne role w grupie; 10. Negocjacje; 11. Etyka w relacji z drugim człowiekiem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie. 2. Socjologiczne teorie komunikacji. 3. Filozofia języka i teoria argumentacji. 4. Komunikacja a teoria systemowa. 5. Teorie zorientowane psychologicznie. 6. Komunikacja a doradztwo. 8. Komunikacja i konflikt.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zakres badań, 2.Analiza dyskursu, 3. Definicje pojęć, 4. Wprowadzenie do komunikacji niewerbalnej, 5. Analiza empiryczna, 6. Wnioski końcowe
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Akademia Rozwoju Osobistego)
1. Co to jest wizerunek i na czym polega jego kreowanie?, 2. Kreowanie wizerunku przez wygląd, 3. Kreowanie wizerunku przez zachowanie, 4. Kreowanie wizerunku przez pozytywne relacje z ludźmi, 5. Kreowanie wizerunku przez wzbogacanie wiedzy merytorycznej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Czym jest kultura?, 2.CZym jest komunikowanie, 3.Tożsamość a komunikowanie, 4.Percepcja a komunikowanie, 4.Kultura a zachowanie, 6.Niechęć do innych/obcych, 7.Język a komunikowanie, 8.Komunikowanie niewerbalne, 9.Instytucje społeczne, 10.Kompetentne komunikowanie międzykulturowe
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Komunikacja - wstępne pojęcia i klasyfikacje 2. Zawartość informacyjna komunikatu 3. Podtekst i komunikacja niedosłowna 4. Sztuka wnioskowania 5.Sztuka argumentacji 6. Sztuka dyskutowania 7. Perswazja 8. Dwutorowość procesu perswazyjnego 9. Naiwne taktyki manipulacyjne: presja i szantaż 10. Naiwne taktyki manipulacyjne: kłamstwo 11. Czynnik psychologiczny w perswazji 12. Komunikacja niewerbalna 13. Manipulacje komunikacyjne w praktyce: przesłuchanie podejrzanego 14. Manipulacje komunikacyjne w praktyce: negocjacje z terrorystą 15. Manipulacje komunikacyjne w praktyce:starania o zatrudnienie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej